Chce poznać zarobki młodszego specjalisty ds. wsparcia klienta biznesowego, w tej aktualnej ofercie nie wskazują ich wprost, ale wypisane są cechy mile widziane takie jak znajomość angielskiego, studia kierunkowe czy też samo doświadczenie. w praktyce na jakie warunki się przekładają, czy zawyżą stawkę?
stawka jest beznadziejna, dają najniższą krajową na start i 4500 brutto po okresie próbnym. więc się pożegnaliśmy
No dobra ale wy piszecie o tym stanowisku w kontekście juniora. Po jakim mniej więcej czasie udaje się awansować już na normalnego specjalistę ds. wsparcia klienta biznesowego i na jakich zasadach? Zastanawiam się też tak z góry czy potem jest jeszcze poziom „starszy” czy raczej tak nie poziomują?
Nie wiem do czego jest ten portal skoro tam tylko mozna kupic bilet, zmienic daty nie mozna, zwrocic nie mozna. wnioski sie same nasuwaja.
Też widziałem właśnie ze stronka www teraz nie odbiera, a przynajmniej ta tutaj. Nie wiecie czasem czy WEBmastera jakiegoś tu nie potrzebują lub kogoś odpowiedzialnego także za SEO i tym podobne? ktoś pytał o programistę JAVA ale to trochę inna broszka jednak
Portal nie dziala, ale odsylaja klientow do portalu ktory nie dziala.
Teroplan S.A. w mieście Kraków poszukiwała pracowników na Staż. Co możecie powiedzieć o pracy tam? Jak wyglądał proces rekrutacyjny?
Lipa kant i bujda ma resorach.Najnormalniej (usunięte przez administratora) po wydrukowaniu biletu cofają zapłatę i w pociągu dowiadujesz się ze bilet jest na czarnej liście .ostrzegam porażka drugi raz zostałam (usunięte przez administratora) na wcale nie mała sumę
Szukają programisty JAVA, takiego juniora do kwadratu, widełki 4 - 8 K brutto na UoP. Powiedzcie, opłaca się w to iść, będąc "osobą z ponadprzeciętnymi umiejętnościami analitycznymi"? Piszą coś o możliwości pozostania po wakacjach w pracy na 3/5 etatu. A na cały się da?
(usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Omijać szerokim łukiem! Od dwóch miesięcy nie mogę odzyskać pieniędzy za zwrócony bilet. 4 osoby z obsługi klienta "wyjaśniają" mi mailowo, że muszę poczekać, że oni mają na to 30 dni, potem, że pomyłkowo pieniądze wysłali komuś innemu, że przelew zwrotny zostanie zlecony następnego dnia... a zwrotu pieniędzy jak nie ma, tak nie ma. Zresztą po wpisach widzę, że ten proceder uprawiają już od paru lat. Początkowo chcieli mi wcisnąć jakiś bon zakupowy zamiast zwrotu gotówki , co też uważam za żenujące i bezprawne. Celowe naciąganie klientów. Najwyższy czas ,żeby ktoś im się wreszcie dobrał do skóry!!
Jak tak to czytam to zastanawiam się jak ogromną cenę musiały mieć te bilety, że musieli czekać aż one wrócą od tamtej osoby, żeby je do Ciebie odesłać... Firma ma jakąkolwiek płynność finansową w takim razie?
Przestrzegam przed ta firmą i dokonywania zakupów jakichkolwiek biletów. Naciągaja klientów a nie zwracają należnych pieniedzy za prawidłowo zwrócone bilety. Mam fakturę za zwrot biletu i nie mogę odzyskać pieniędzy. Proponowali jakiś bon a później nic. Jak najdalej od nich.
Jeśli faktycznie jesteś w takiej sytuacji to masz zamiar to od tak zostawić? Prawo raczej jest po Twojej stronie?
Czy w Teroplan S.A. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Wypłacają za bilety ale ucinają bo "firma ma ciężkie czasy" więc tak faktycznie to się nie opłaca dawać czegoś więcej od siebie
T r a g e d i a Przestrzegam przed pracą na infolinii. Mobbing + kierowniczka bez żadnych kompetencji. Nic dziwnego, że takie opinie o obsłudze klienta.
Lepiej omijac firmę. Pracowałam w dziale it. Na początku było ok, czym więcej szefostwo się dorabialo tym gorzej traktowało pracownika. Szkoda marnowania czasu.
A programiści maja elastyczne godziny pracy, czy stałe?
2,58 za minutę by się nic nie dowiedzieć dlaczego nie przyjechał autobus to naciąganie klienta na koszty .
Bardziej angielski biznesowy czy potoczny, podczas rozmowy w Teroplan S.A.?
Pracuję w teroplanie już od prawie roku jako programista i mam pozytywne wrażenia. Atmosfera bardzo luźna, nie ma pędzących deadlinów ani korporacyjnego tracenia czasu. Bardzo fajne warunki pracy, nie ma problemu z pracą zdalną czy urlopem. Kod mógłby być lepszy, ale wiadomo, wszędzie tak jest ;) Ogólnie to wszyscy team leadzi to starzy znajomi więc fajnie to wszystko na przyjacielskich zasadach działa, wszyscy są naprawdę w porządku i raczej nie ma sytuacji gdzie myśli się " o nie znowu on", a do tego to naprawdę dobrzy programiści. Polecam!
I znowu opinie klientow na forum o tematyce związanej z zatrudnieniem pracowników.
Świadomie klient jest okradany przez firmę TeroplanS.A - nie odpowiadają na żadne pisma -brak możliwości kontaktu z firmą Przestrzegam Nie chcesz stracić kasy i nerwówuj biletów przez e- podróżnik.pl Lech
Szlak może człowieka trafić. Zresetowałem swojego laptopa oczywiście wszystkie zapisane hasła poszły do kosza. Dzisiaj chciałem sie zalogowac na strone e-podróznik i zaznaczyłem "zapomniałem hasła". Na moj adrs e-mail wysłano trzykrotnie wiadomośc z nowym hasłem coż z tego, ze po wpisaniu jego wyswietla sie pole " niewłaściwe hasło" . Usiłowałem wyjaśnic swprawe telefonicznie dzwoniąc na dwa podane numery telefonów nr: 703402802 sekretarka automatyczna podaje ze jest zablokowany, a nr. +48224179487 automatycznie anuluje połaczenia. Nie wiem czy to właściwe działanie tym bardziej ,że jest to firma w formie Sołki Akcyjnej - co sie dzieje. Ktoś ma wszystkich w (usunięte przez administratora) za przeproszeniem.
Na stronie podane wyraźnie; "Kontakt w kwestiach związanych z zakupem biletów: (usunięte przez administratora)oraz pod numerem telefonu(usunięte przez administratora) w godzinach od 07:00 do 23:00."
Osobiście uważam, że w biurze atmosfera jest bardzo przyjazna. Osoby na stanowiskach kierowniczych są bardziej niż ok.
szkoda czasu tam aplikować, chyba, że poza infolinią... zero kompetencji do zarządzania zespołem - polecam zmienić kadrę kierowniczą, bo to porażka
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Teroplan S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Teroplan S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Teroplan S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!