W dniu dzisiejszym wykupiłam w waszej firmie bilet na trasę Nysa-Opole na pociąg do Rzeszowa na 23.01.2024r. O godz.17.16 dostałam informację w postaci SMS o zmianie godziny przewozu co koliduje z odjazdem pociągu do Rzeszowa. Do kogo mam się zwrócić o zwrot poniesionych kosztów dowozu do Opola ,nie z mojej winy. Podaję numer biletu 2326 5048 4421 9375 4386. Mam nadzieję na pozytywne załatwienie mojej sprawy. Na chwilę obecną opinia na temat Państwa Firmy po trzech rozmowach telefonicznych (koszt połączenia za min. ok 3 zł.) jest w moim mniemaniu jak najbardziej negatywna. W Przypadku braku odpowiedzi zasięgnę porady Radcy Prawnego. Z powżaniem Mariola Wilińska.
Korzystałam z usług firmy HOPERA na trasie Toruń - Solec Zdrój dwukrotnie; w dniach 9 i 30 maja 2023r. i jestem usatysfakcjonowana z usługi z jednym zastrzeżeniem, a mianowicie zauważyłam ogromną presję punktualności i nieustanną obserwację czasu. Proponowałabym WYDŁUŻENIE czasu podróży i dać możliwość ODPOCZYNKU dla KIEROWCY. Chodzi o bezpieczeństwo. Kierowcy byli wspaniali, robili przerwy na życzenie pasażerów i sami pytali czy jest ochota na przerwę jednakże ta presja czasu i dążenie do doskonałej punktualności nie czyni dobrze na atmosferę podróżowania i na bezpieczeństwo. Z pozdrowieniami Maria Grabus z Toruniu.
Firma Hoper 1 Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- KIEROWCA KAT. B (NR 1418), Bydgoszcz - Maj 2022
- Kierowca kat.B, Kołobrzeg - Listopad 2021
Czy pracujesz w firmie Hoper 1 Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .