Dziewczyny jaki styl panuje w Selsey Polska Sp. z o.o.?
Nie mamy dress code'u i cieszy nas indywidualność. Spotkasz u nas osoby w trampkach, ale też w szpilkach, a latem nawet w japonkach :)
Piszecie ze są ciagle zwolnienia a z czego one wynikają ?
Cześć, nasza firma ma startup'ową historię. Powstała, dzięki ludziom z pasją. Sami się finansujemy i w efekcie wspólnej pracy jesteśmy obecni na 17 rynkach i drugi rok z rzędu wyróżniani na liście TOP1000 najszybciej rozwijających się firm e-commerce’owych przez Financial Times. W naszej historii były momenty, gdy musieliśmy zmienić kierunek i się reorganizować. Rozstanie z pracownikiem jest dla nas zawsze trudną decyzją. Niemniej w podziękowaniu za wspólną pracę i wniesiony wkład zawsze dajemy maksymalnie dużo czasu na poszukiwanie nowego miejsca pracy.
Hej, Selsey obecnie szuka ludzi na stanowisko Python Developera. Czy ktoś może opisać jak wygląda praca w Selsey w dziale IT? Z góy dziękuję!
ktoś został zaproszony na rozmowę na Python developera ? bo mimo złożenia CV i spełnienia wymagań zero odzewu ze strony firmy
Cześć :) odzew CV był ogromny i bardzo szybko zakończyliśmy ten proces rekrutacji. Aktualny status rekrutacji oraz informacje zwrotną uzyskasz zawsze pisząc na hr@selsey.pl
Cześć :) Twoje pytanie jest bardzo szerokie, a my bardzo chętnie opowiemy więcej, jeśli nadal jest aktualne. Co chciałbyś wiedzieć? Zachęcamy również do kontaktu mailowego: hr@selsey.pl
Czytając te wszystkie komentarze nietrudno się zgodzić zarówno z pozytywnymi jak i negatywnymi. Taka jest ta firma: dobrze żyjesz z Zarządem albo Headem działu, starasz się na maksa, robisz coraz więcej za te same albo prawie te same hajsy to masz dobrze, jak podpadniesz albo masz gorszy czas to: "dziękujemy" i nie ważne czy pracujesz miesiąc rok czy 5 lat. Pracując tam byłem świadkiem jak osoby pracujące kilka lat były zwalnianie albo same odchodzily po "rewolucjach" stanowiskowych a pozostałym pracownikom mydli się oczy ze jest ok. Ciągły tekst że firma nie ma kasy a kanapki, dodatki do benefitow, jakieś wyjazdy integracyjne czy dodatkowy grosz na świeta jest (a przynajmniej tak było jak pracowałem). Jak lubisz być na maksa oddany pracy, pracować pod presją, czasem po godzinach i kumplowac się ze wszystkimi albo stwarzać takie pozory to aplikuj. Możesz wytrzymać miesiąc, rok albo kilka lat - zależy "po której stronie mocy się znajdziesz".
Cześć, trudno dyskutować z Twoim komentarzem. Zachęcamy do podpisania się, bo tylko tak będziemy mogli konstruktywnie odnieść się do Twojego przypadku i odpowiedzieć. Wyszliśmy od startup’owej organizacji, tworzyliśmy jej kulturę od podstaw i opisywane przez Ciebie standardy nie są spójne z tym, jak budujemy tę organizację. Nie da się rozwijać silnej organizacji, działając w ten sposób i bez zniechęcenia do niej ludzi. W tym momencie mamy na pokładzie prawie 200 osób i ciągle się zmieniamy i rozwijamy. W obszarze wynagrodzeń - mamy wypracowane ścieżki rozwoju i transparentnie pokazujemy nasze oczekiwania oraz przedziały wynagrodzeń. Pracujemy również bardzo indywidualnie z naszymi pracownikami, poznając oczekiwania i ustalając ich cele :)
Fantastyczny kontakt z firmą od samego początku. Podczas rozmowy przyjemna atmosfera. Mimo stresu udało mi się poczuć całkiem bezpiecznie. Zostałam poinformowana o wynikach rekrutacji w zadeklarowanym terminie. Na moje pytanie dlaczego nie zostałam zatrudniona otrzymałam rzeczową odpowiedź. Firma zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Szkoda, że się nie udało.
Dotyczące doświadczenia, zarządzania czasem, motywacji w pracy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/f/6/9/f69ff2b7acc43fed57598eee01cdd54e.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/5/1/5/5154c983fedca4b01003c9d9d8fd0a08.png)
Ten pracodawca jest dobry dla studentów szukających pierwszych doświadczeń zawodowych. Osoby z wypracowanym doświadczeniem nie powinny ubiegać się o pracę tam, ponieważ jak tylko zarządowi coś się odwidzi potrafią zwolnić jednego dnia 3 do 4 pracowników jeden za drugim. To jest co najmniej skandaliczne i nie poważne, zwłaszcza, że po okresie próbnym dają umowę na czas nieokreślony! Takimi ruchami, mimo bardzo wymyślnych uzasadnień tych zwolnień, tak naprawdę nie ukrywają ani trochę gdzie mają ludzi, którzy tam pracują. Dodatkowo brak ustalonych procedur postępowania, co kończy się wzajemnymi pretensjami. Zwalanie obowiązków z działu na dział, to szara codzienność. Atmosfera w firmie jest tylko teoretycznie dobra. Dodatkowo zimą wydaje się bardzo dużo pieniędzy na leki, boooo w firmie jest zimno. O godz. 8.00 jest dopiero włączane ogrzewanie a punktualnie o 16.00 lub czasem nawet jeszcze wcześniej, wyłączają ogrzewanie mimo, że czas pracy jest do 17.00. NIELUDZKIE I NIENORMALNE.
o decyzjach zarządu czy procedurach można dyskutowac i miec inne zdanie. jedno mnie dziwi. nie wiem w którym biurze pracujesz, ale u nas jest kaloryfer i klima. Każdy zespół sam ustawia sobie temperaturę. i z tego co wiem w zimie też tak było. a jeśli Ci zimno to może się coś popsuło i daj komuś znać zamiast pisać o tym tu? xD
Dokładnie tak jest. Jednego dnia mówią że są z ciebie zadowoleni, następnego zwalniają bo tak im się podoba. Zero profesjonalizmu.
Często mają miejsce takie sytuacje, że pracodawca potrafi z dnia na dzień pożegnać się z zatrudnionym pracownikiem? Jest to ważna informacja, patrząc pod kątem stabilności zatrudnienia.
Nie wiem w którym ty pracujesz dziale, że umknęła jedna dość ciekawa sytuacja, gdy na open space z jednego zespołu posypało się 3/4 osob na L4 właśnie zimą i z zupełnie innego działu musiały przyjsć inne osoby, żeby praca jakoś szła bo pracowników w Selsey jest na styk ... Nikt mi nie powie, że wyłączanie ogrzewania o 16.00 gdy firma jest otwarta do 17.00 jest normalne. Szukają oszczędności gdzie i jak się da. Tragedia.
Hahahaha no to jest jakiś żart, naprawdę na jakim my świecie żyjemy. Kto Ci wyłącza to ogrzewanie? Przychodzi Zarząd i zakręca kurki od kaloryferów? Zabiera piloty do klimy? No proszę Cię szanujmy się, to jak jest ciepło to jest nasza decyzja. Każdy może podejść i odkręcić kaloryfer czy włączyć ogrzewanie z klimy, natomiast z Twojej wypowiedzi brzmi to jakby było trzymane pod kluczem. Jeżeli mimo wszystko jest Ci za zimno, można to przecież zgłosić ale rozumiem, że lepiej wypłakiwać się w internecie :) PS. Wchodzimy w sezon chorobowy niezależnie więc L4 będzie się zdarzać zawsze w tym okresie :)
Nie da się tego czytać i nie odpowiadać kiedy pracuje się w tej firmie. Idiotyzmy, sorry ale inaczej nie da się tego nazwać. Firma jest dobra zarówno dla osób dla których będzie to pierwsza praca jak i specjalistów. Selsey posiada właśnie takich - stażyści, studenci, specjaliści i kierownicy. Nie wiem jaka firma, która ma chyba ponad 100 pracowników miała by działać tylko z ludźmi, którzy szukają pierwszej pracy, ale rozumiem, że osoba która tak łatwo formułuje swoje opinie jest w stanie to sobie wyobrazić. Gratuluje fantazji. Znam firmy, które w emocjach zwalniają, ale to nie tu. Oczywiście przyznać trzeba, że zwolnienia niekiedy się zdarzają, ale gdzie nie? Jaka firma zatrudnia ludzi, którzy mają w niej pracować już do końca życia? Czasy mamy dynamiczne, dużo się zmienia, trzeba się do tego dopasować i niekiedy niestety takie są tego konsekwencje. Nie wydaje mi się żeby hr czy kierownik lub zarząd miał przyjemność w zwalnianiu ludzi. Jak też pamiętam przy każdym zwolnieniu dział hr starał się tłumaczyć ludziom jakie były powody i za to należy im się duża pochwała. Nie dla każdego atmosfera będzie dobra tak jak i temperatura. Ludzie nie są tacy sami, ale pewnie i z tym niektórzy mają problem. Zostaje wtedy zatem lustro i siedzenie w domu. Nietrudno też o wiedzę, że wirusy rozwijają się lepiej w cieple lepiej niż w zimnie i tak to też jest w każdej firmie, że jeden włącza, a drugi wyłącza klimę itd. itd. Cóż jeżeli była to zatem Twoja pierwsza praca i takie są Twoje obserwacje to wszystko jasne. Z czasem to się zmieni.
W jaki magiczny sposób, pracując na open space, kazdy zespol sam sobie ustawia temperaturę?????????????
Cześć, nasza firma ma startup'ową historię. Powstała, dzięki ludziom z pasją. Sami się finansujemy i w efekcie wspólnej pracy jesteśmy obecni na 17 rynkach i drugi rok z rzędu wyróżniani na liście TOP1000 najszybciej rozwijających się firm e-commerce’owych przez Financial Times. W naszej historii były momenty, gdy musieliśmy zmienić kierunek i się reorganizować. Rozstanie z pracownikiem jest dla nas zawsze trudną decyzją. Niemniej w podziękowaniu za wspólną pracę i wniesiony wkład zawsze dajemy maksymalnie dużo czasu na poszukiwanie nowego miejsca pracy. A odnośnie temperatury - niestety i na naszych terenach czasem toczą się wojny światowe o pilot do klimy lub gałkę od kaloryfera :)
Pracowałem w Selsey przez dwa lata na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Czytam komentarze poniżej i przy niektórych wydaje mi się, że nie pracowaliśmy w tej samej firmie. Nie będę odnosił się do kanapek czy ogrzewania, ale do rzeczy, które mogą być istotne w oczach potencjalnego kandydata: Rekrutacja: Dla mnie była dwuetapowa. Pierwszy to rozmowa z kierownikiem działu i osobą z HR w biurze, a drugim była rozmowa przez telefon w języku obcym, niezbędnym do pracy na określonym stanowisku. Normalnie może odbyłoby się to w jednym etapie, ale ostatecznie (szczęśliwie) trafiłem na inne stanowisko niż aplikowałem. Stawka: Początkowa zależy od tego co ,,ugrasz” na rozmowie o pracę. W czasie zatrudnienia można liczyć na podwyżkę, jeżeli rzeczywiście się rozwijasz i nabędziesz umiejętności znaczących dla Twojego stanowiska. Benefity pozapłacowe są standardowe jak na dzisiejsze czasy, ale dużym utrudnieniem byłoby ich nie mieć. Praca: Praca sama w sobie wymagała dozy samoorganizacji, co dla jednych może być plusem, a dla drugich minusem. Nikt nie stoi nad Tobą i nie wytycza kolejnych zadań – po kilku tygodniach już sam/a doskonale wiesz co jest do zrobienia i od Ciebie zależy to jak rozplanujesz sobie dzień i zadania. Dla mnie osobiście było to bardzo rozwijające. Atmosfera: Zdecydowanie największy plus pracy w Selsey. We Wrocławskim biurze (bo tam pracowałem) w większości pracują ludzie w przedziale wiekowym 20-35 lat, więc energia życiowa jest na wysokim poziomie ;-) W każdym dziale z którym miałem styczność czuć było szacunek, a przede wszystkim najzwyklejszą ludzką sympatię, co rezonuje na atmosferę w całej firmie. Jest to dodatkowo podkręcane częstymi integracjami. Podsumowując, nie bój się aplikować do Selsey. Jeśli zrażają Cię negatywne komentarze to poczytaj GoWorka dowolnej firmy. Zawsze znajdą się „kanapkowe” sprawy o których ktoś zechce napisać. Dla mnie osobiście te 2 lata pracy to jeden wielki warsztat języków obcych i znajomości, które zostają
Nie ma słów w słowniku kulturalnego człowieka żeby opisać co się w tej firmie dzieje. Kadrze zarządzającej przydałby się kurs z zarządzania personelem. Brak szacunku do pracownika, poniżanie, brak jasnego podziału obowiązków przez co można pracownikowi narzucić zadanie jak najbardziej niezwiązane z jego stanowiskiem. Nie omieszkam wspomnieć o samej atmosferze pracy: ciągłe wrzaski, "rzucanie mięsem" i mobbing są na porządku dziennym. Wszystkim odradzam - strata czasu, nerwów i zdrowia.
@Zbulwersowany odpowiedz proszę czytającym lub zainteresowanym, co tam robisz, skoro tak ci tam źle??!! Nie rozumiem, jak się można skazywać na takie męki. Myślę, że rozsądny czytający takie opinie, jak twoje, tylko ci współczuje a nie sugeruje się bzdurną opinią. Swoją drogą, współczuję ci biedna, sfrustrowana, istoto.....musisz mieć smutne życie......
Pracowałem w kilku firmach, i jeśli cos sie dzialo zlego to szlo sie do szefa/menagera i mowilo co lezy komus na watrobie... a tutaj za malo zarabiasz zmien prace, nie podoba Ci sie tutaj to zmien cos. Po co taki zamet, po co te posty. Chyba pomyliles/as do czego sluzy GoWork to nie tablica na fejsbuku gdzie piszesz co Ci slina na jezyk przyniesie. Ja jako pracownik zglosze te sprawe do administratora. Bo boli mnie to ze ktos tak klamie. Nie wiem ,czy chcesz zeby potencjalni pracownicy nie chcieli tu przyjsc zeby przypadkiem nie zajeli Twojego miejsca? Zakończmy te dyskusje, zajmijmy sie praca.
Nie mam słów w stosunku do tego co czytam... Nie sądzę, a mam trochę doświadczenia w tej i innych firmach by personel był źle zarządzany. Jednak warto mieć na uwadze, że to praca nie wakacje, więc trzeba spiąć pośladki i robić co musisz. Taką masz pracę... Jeśli jej nie lubisz, możesz zmienić swoje kwalifikacje, ale nie przelewaj swojej frustracji na innych. Nie żyjemy w XVI wieku, możesz studiować, robić kursy :) Obowiązki są spisane i dostępne dla każdego z Nas. Jeśli nie umiesz ich znaleźć, wystarczy poprosić o pomoc, goWork Ci nie pomoże w tym :) Wrzaski i rzucanie mięsem? Jeśli tak pracujesz i tak się wypowiadasz to w nich siedzisz :) wszystko zależy od kultury człowieka. Sami sobie tworzymy atmosferę i w niej siedzimy więc pretensje możesz mieć do siebie.
Ciężko odnieść się do tej opinii, bez znajomości konkretnych przykładów. Podnosisz poważne zarzuty, z którymi się nie zgadzamy. Zapraszamy do podzielenia się konkretami, chętnie odpowiemy.
Praca w Selsey, jeśli szukasz pracy z fajną atmosferą to miejsce dla Ciebie. Pracujemy 8 godzin, bez nadgodzin, weekendy wolne no i super. Rano serwowane jest sniadanie hand made ( darmowe ) prawie jak u mamy. Wypłata na czas a to najważniejsze. Prezesi i vice, pomocni, nie nadęci, pamiętają Twoje imie co nie zawsze sie zdarza w innych firmach. Młody zgrany zespół, Ci ludzie lubią swoja prace. Zakres obowiazkow jasno okreslony, w razie problemow mozna smialo pojsc do swojego "opiekuna" i zaczerpnac rade. Nie ma wyscigu szczurow, kazdy dzial pracuje wedle swojego harmonogramu. Czytam wczesniejsze opinie i nie wiem skad tyle negatywnych opini, pracujemy razem w tym miejscu wiec szanujmy siebie nawzajem. Aktualnie wdrazane sa nowe systemi, reorganizacje ale to tylko po to zeby usprawnic funkcjonowanie firmy wiec normalne jest to ze czasem zdarza sie male zawirowanie. Ciesze sie, ze tutaj jestem, ze mam mozliwosc pracy z takimi ludzmi i w takim miejscu.
Dziękujemy! :) Takie opinie dają nam jeszcze większą motywację do dalszej pracy :)
Dlaczego administrator usuwa nieprzychylne opinie o firmie, a zostawia tylko komentarze szefów firmy? Przecież każdy, kto potrafi czytać ze zrozumieniem wyciągnie własne wnioski....pozwólcie ludziom wyrażać własne zdanie, niekoniecznie zgodne z waszymi wytycznymi, drodzy szefowie....
Jako firma nie mamy możliwości usuwania opinii tylko dlatego, że są niepochlebne. To administrator uznał, że opinia wykracza poza zawarte w nim zapisy i ją usunął. Na pewno zrobił to z uzasadnionych powodów - odsyłamy do regulaminu serwisu :)
Polecam wszystkim zainteresowanym zająć się konstruktywnymi opiniami na temat firmy Selsey ;) ja polecam z całego serca. Dobra atmosfera i energia motywują do pracy. Szefostwo potrafi przyjmować opinie i uwagi od pracowników, mówić dziękuję i doceniać ich. Zresztą, same za siebie mówią awanse osób przyjmowanych z rekrutacji (nie znajomych) i długie staże pracy w Selseyu wielu osób ;)
Ja natomiast polecam pracę w Selsey- firma z potencjałem, stale rozwijająca się. Atmosfera jest bardzo fajna, zakres obowiązków klarowny. Firma z ogromnym potencjałem dla świadomych pracowników.
Nie, nikt mi nie zapłacił za tę opinię, jestem wolnym człowiekiem, swobodnie wypowiadającym swoje poglądy i opinie. Mam w sobie również tyle empatii, że potrafię współczuć takim frustratom jak PW.........współczuję ci, naprawdę, jak bardzo niepowodzenia życiowe Cię "odczłowieczyły". Teraz biedaku miotasz żółcią zza ekranu komputera.
Brak w tej firmie chodz jednej madrej osoby, uczucie żenady towarzyszy mi codziennie gdy przekraczam prog drzwi
żenada? zawsze możesz wyjść, ale rozumiem że Twój umysł jest na tyle rozwinięty, że nie potrafisz podjąć takiej decyzji. Gratulacje :) to dopiero żenada.
Tą wypowiedzią wystawiłeś/aś sobie świadectwo i obraziłeś/aś mnie. Ja też sobie nie życzę pracować z Tobą i dziwię się, że nie udusiłeś/aś się jeszcze w środowisku tak mało inteligentnych ludzi. Idź sobie, nie zaśmiecaj firmy, w której ja czuję sie dobrze.
Cześć, anonimowość jaką zapewnia forum nie zwalnia z zasady wzajemnego szacunku. Bardzo prosimy o nieobrażanie naszych pracowników. A w przypadku zastrzeżeń odnośnie współpracy, zapraszamy do kontaktu z naszym działem HR.
Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię, jeśli nie jest pochlebna- nazywa się go hejterem, nie polecam tej firmy, ludzie niezadowoleni, bardzo niskie zarobki, brak premii i awansu (awans tylko dla znajomych), bałagan, zmian nie widać. Pracowników (mailem)prosi się aby po godzinach pracy, wysyłali pozytywne komentarze na stronie www.
Oczywiście, że każdy ma prawo do własnej opini, ale jak już mówisz/ piszesz w internecie to pisz całą prawdę. Bo wycinanie zdań z kontekstu nie jest opinią a właśnie hejtem :). Bardzo niskie zarobki? Osobiście uważam, że zarobki są kwestią Twojej wiedzy, doświadczenia, i sposobu w jaki je negocjujesz i ,,sprzedajesz" się na rozmowie rekrutacyjnej. Nie miej pretensji, do nikogo, że tego nie potrafisz. Z tego co wiem, na rozmowie pada pytanie ile chciałoby się zarabiać. Brak premii? Wiedziałeś/ aś o tym podczas zatrudniania. Awans? W tak nowej firmie, ciężko jest awansować, kiedy się rozbudowuje skład. Jeden grudzień to miesiąc wielu awansów (tak znajomych nas wszystkich- tych z którymi pracujemy :) ). Mailem się prosi (bo jak powiedzieć słownie link na który trzeba wejść) o komentarze a po godzinach, dlatego żeby właśnie nie były wszystkie z jednego miejsca :)
Ciężko odnieść się do tej opinii, bez znajomości konkretnych przykładów. Chętnie dowiemy się więcej, więc jeśli wciąż masz zastrzeżenia odnośnie współpracy, serdecznie zapraszamy do zgłoszenia ich w dziale HR :)
Nie polecam pracy w tej firmie. Nieprzyjemna atmosfera w pracy, niejasny zakres obowiązków, niewysokie zarobki, nieprofesjonalne kierownictwo.
szczerze, to nie warto... na rozmowie nakreślą ci jaka to niesamowita kariera cie czeka w tej firmie, jakie wyzwania, po czym po miesiacu, może dwóch przekonasz sie jaka jest rzeczywistość.... niejasne wymagania, niejasne zadania i brak szacunku przy marnych zarobkach...
Ciężko odnieść się do tej opinii, bez znajomości konkretnych przykładów. Chętnie dowiemy się więcej, więc jeśli wciąż masz zastrzeżenia odnośnie współpracy, serdecznie zapraszamy do zgłoszenia ich w dziale HR :)
Zapraszamy do źródła - chętnie opowiemy więcej podczas rozmowy rekrutacyjnej. Przed ostateczną decyzją jest możliwość również rozmowy z zespołem. Niech staż pracy naszego zespołu mówi za siebie, większość osób pracuje już u nas ponad 3 lata :)
Szczere wyrazy szacunku dla kucharza przyrządzający pyszne kanapki z pasztetem. Dla urozmaicenia kubków smakowych, trwam w nadziei, że przyjadą w końcu kanapeczki z salcesonem i mortadelą
Polecam pójście do sklepu i zakupienie składników we własnym zakresie. Nikt nie jest zmuszany by jeść kanapki, które są przynoszone z dobroci serca, i są darmowe. Chętnie poznamy Twoje kanapki :)
Kanapki z pasztetem doczekały się swoich fanów, podobnie jak i przeciwników. Ile osób, tyle smaków :) My wiemy jedno - w czasach pracy zdalnej, zdecydowanie za nimi tęsknimy, tak jak za spotkaniami przy kawie w kuchni :)
Firma stawia na rozwój.. Przez ich płace rozwijają się providenty i inne firmy kredytowe, których jestem stałym klientem. Jak tak dalej pójdzie nie będzie się w ogóle opłacało wychodzić na zakupy
Cześć, już na etapie składania aplikacji pytamy o oczekiwania finansowe i transparentnie informujemy, jeśli są one ponad naszym budżetem. W trakcie zatrudnienia każdy ma możliwość złożenia wniosku o wzrost wynagrodzenia i jasno informujemy, jakie są nasze oczekiwania, by móc osiągnąć oczekiwany poziom.
Podobno pozytywne opinie na temat firmy Selsey -piszą sami szefowie...nie polecam pracy w tej firmie, małe zarobki, atmosfera beznadziejna, brak zakresu obowiązków, awansują tylko znajomi szefów...
Cześć, ciężko odnieść się do tej opinii, bez znajomości konkretnych przykładów. W Selsey z każdym pracownikiem ustalamy indywidualne ścieżki rozwoju i wyznaczamy cele. Obecnie na pokładzie mamy prawie 200 osób, ciężko byłoby stworzyć taką ekipę z samych znajomych szefostwa ;)
Zatrudnianie samych studentów (bo tylko oni chcą pracować za psie pieniądze) jak widać zbiera swoje żniwa. Wszyscy klienci narzekają na poziom obsługi klienta. Może czas zatrudnić kogoś kompetentnego? Czy może jednak nie, bo przecież oni mają już jakieś oczekiwania finansowe.
Cześć, na stanowisko specjalistów ds. obsługi klienta zatrudniamy jedynie osoby z doświadczeniem. Cieszymy się, że udało nam się wyprzedzić Twoje oczekiwania i dziękujemy za podzielenie się dobrymi praktykami ;) Jeśli nie jesteś zadowolony z naszej obsługi, zapraszamy do podania konkretnych przykładów i kontaktu pod adresem: biuro@selsey.pl. Chętnie rozpatrzymy Twoje zastrzeżenia i w razie potrzeby wdrożymy konieczne usprawnienia.
Doświadczenie nie zawsze równa się posiadaniu kompetencji na takie stanowisko. Organizacja pracy to podstawa by zadowolić każdego klienta, czego jak widać Państwa pracownicy nie posiadają.
Anonimowość jaką zapewnia forum nie zwalnia z zasad wzajemnego szacunku. Wypowiadasz się źle o naszych pracownikach, bez podania konkretnych przykładów, które są podstawą konstruktywnej informacji zwrotnej. Bardzo cenimy nasz zespół i jesteśmy pewni ich kompetencji. Jeśli chciałbyś zgłosić zastrzeżenia dotyczące obsługi klienta, bardzo prosimy o podanie szczegółów pod adresem biuro@selsey.pl.
Witam, Nie polecam mebli z ww. firmy. Zakupilismy kanapę w 04.2020r. Po 2 mcach użytkowania materac został zdeformowany. Po złożeniu reklamacji - uznano wadę fabryczna. Mamy MC styczeń i element do dziś dnia nie został doręczony. Dzwoniąc na infolinii Panie zbywają klienta informując że "albo koleżanki która zajmuje się spr.nie ma", albo "wyjaśniają spr.z działem produkcji". Sprawę skierowaliśmy do rzecznika praw konsumenta. Unikajcie szerokim łukiem Firma Krzak
Prosimy o podanie numeru zamówienia lub zgłoszonej reklamacji. Sprawdzimy szczegóły i wrócimy z odpowiedzią w wiadomości prywatnej. Bez podania konkretnych danych nie mamy możliwości odniesienia się do sprawy. Dodatkowo przypominamy, że platforma GoWork jest przeznaczona do oceny reakcji pracownika i pracodawcy. Pozdrawiamy, zespół Selsey.
Z całego serca nie polecam, fatalna obsługa i długi czas oczekiwania!!!!!!!! Szafki nocne zamówione 17 kwietnia dotarły dopiero 10 lipca, zamówienie opóźnione o miesiąc. Zapłaciłam 70 zł za dostawę kierowca odmówił wnoszenia szafek do mieszkania. Na stronie internetowej jest informacja iż "kurierzy mają obowiązek wnoszenia paczek do 30 kg" moja paczka warzywa 25 kg. Przy składaniu mojego zamówienia nie otrzymałam informacji o tym iż w przypadku zamówień dostarczanych firmą spedycyjną, kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebla do mieszkania (niezależnie od jego wagi). Należałoby o takich rzeczach informować wcześniej. Odradzam zakup w tej firmie.
Prosimy o podanie numeru zamówienia lub przesłanie zgłoszenia na adres biuro@selsey.pl, z podaniem jego numeru. Bez tych danych nie możemy odnieść się do przedstawionej sytuacji. Bardzo chętnie sprawdzimy sprawę i wrócimy z informacjami zwrotnymi w wiadomości prywatnej. Informacje na temat zasad doręczenia za pośrednictwem spedycji również umieszczone są na naszej stronie w zakładce dostawa. Jednocześnie informujemy, że platforma GoWork służy do przedstawiania oceny pracodawcy. Pozdrawiamy, zespół Selsey.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Selsey Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Selsey Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 59.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Selsey Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 6 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Selsey Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Selsey Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.