TYLE NEGATYWNYCH OPINII O CZYMŚ ŚWIADCZY! NIE RADZĘ TAM SIĘ ZATRUDNIAĆ! I TAK ZOSTANIECIE ZARAZ ZWOLNIENI! WYŚLIJCIE WRESZCIE PITY ! NA CO CZEKACIE?!
Oj Selsey, i na co wam to było? Nie zatrudniacie bałwanów. W większości są to wykształceni i pojętni ludzie, którzy po zwolnieniu szybko znajdują nową prace. Problem tych komentarzy leży w tym, że jesteście tchórzami, którzy nie potrafią przyznać się do problemów i przygotować pracowników na najgorsze. Rzucacie wypowiedzeniem bez ostrzeżenia i myślicie, że nikogo to nie wkurzy? Że z dnia na dzień został na lodzie? Chwalicie się kulturą feedbacku, ale ja go tu nie widzę. Ciężko wam się będzie podnieść po tym co się teraz dzieje. Ja wam życzę wszystkiego dobrego, ale 5* z fake kont na google tego nie naprawicie. To długotrwałe szkody wyrządzone nieodpowiednimi ludźmi na nieodpowiednich stanowiskach. Zamiast zakładać fake konta, z dobrego serca, radzę zatrudnić specjalistę od PR i zarządzania średnim przedsiębiorstwem. :)
Gdzie znajduje się biuro (miejsce pracy) na stanowisku- Specjalista ds. Obsługi Klienta we Wrocławiu?
Szkoda mi tej firmy i pracowników, którzy jeszcze pozostali, smutno czyta się te komentarze i obserwuje upadek. Zmarnowany wielki potencjał, fajni ludzie i projekty.Ktoś na górze powinien się obudzić Ten kto chce tam aplikować powinien się trzy razy zastanowić
Cóż.. bałagan, brak strategii, brak pomysłu, brak planu, i zwolnienia w ramach oszczędności, przy jednoczesnym zatrudnianiu nowych pracowników - logiczne? Nie sądzę ;) Nie polecam nikomu, kto ma w planie rozwój, bo o to tutaj nie ma co się starać. Ciągła zmiana koncepcji i zaczynanie pracy od zera, bo zarząd nie przewidział, że na coś nie starczy gotówki. Do tego dochodzi świecenie oczami za firmę, która niestety nie jest tego warta..
To w końcu zwalniają czy zatrudniają bo nie rozumiem. Jak oszczędności to nie powinni przyjmować, no chyba, że tym nowym płacą mniej. Ile teraz może dostać nowo przyjęta osoba? Więcej niż średnią krajową?
Fantastyczny kontakt z firmą od samego początku. Podczas rozmowy przyjemna atmosfera. Mimo stresu udało mi się poczuć całkiem bezpiecznie. Zostałam poinformowana o wynikach rekrutacji w zadeklarowanym terminie. Na moje pytanie dlaczego nie zostałam zatrudniona otrzymałam rzeczową odpowiedź. Firma zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Szkoda, że się nie udało.
Dotyczące doświadczenia, zarządzania czasem, motywacji w pracy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Szukam pracy na Pracownik Działu Marketingu. Czy ktoś mógłby wypowiedzieć się na temat oferty firmy Selsey Sp. z o.o.? Czy oferują tam zarobki w okolicach 9800 ? Jaka forma umowy jest proponowana?
Biorąc pod uwagę falę zwolnień, to z potrzebą nowych pracowników może być słabo. Teraz raczej sprawy idą w przeciwnym kierunku, tzn. na pewno nie nowych zatrudnień.
Z jakiego powodu ta fala zwolnień? Bo też myślałem o zatrudnieniu. Firma cienko przedzie, że pozbywa sie pracowników? Weź wyjaśnij.
Firma robi cięcia finansowe i zwalnia pracowników. I nie, nie zwalnia tych, którzy nie zarabiają na firmę. Zwalnia nawet tych dobrych, byleby zaoszczędzić. Jeśli szukają na jakieś stanowisko nowego pracownika, to wątpię, że za przyzwoite pieniądze. A ciągły strach przed utratą pracy z powodu oszczędzania przez firmę, nie jest tego warty.
Czytając ostatnie wpisy widzę, że w firmie niewiele się zmieniło zarówno ze strony klientów, którzy na swoje zamówienia czekają zdecydowanie dłużej niż początkowo obiecano, a także z perspektywy pracowników. Gdy pracowałem w firmie bardzo imponowało mi w jak szybki sposób z małego Start-up stworzono dużą firmę. Jednak ten szybki rozwój spowodował bardzo wiele błędów organizacyjnych i personalnych. Kierownikami zostały osoby, które się do tego kompletnie nie nadają, a łańcuch zarządzania leży na łopatkach. Niestety, ale teraz te mocno zakorzenione błędy ciężko jest naprawić, szczególnie jeśli kierownikiem jest ktoś z rodziny szefa lub jego kolega / przyjaciel. Trochę szkoda, bo bez względu na to, jakie zmiany zostaną wprowadzone, to sytuacja się nie poprawi, dopóki nie zrobi się porządku u samej góry. Koleżeńska atmosfera, którą inni nazywają trochę inaczej, w niczym tu nie pomoże — przyznam też, że czasem można odczuć, że jest ona troszkę sztuczna i tworzona na pokaz. Całkiem możliwe, że student bez doświadczenia się tu odnajdzie przez 1-2 lata, ale na dłuższą metę utrzymają się tylko "pupilki" Zarządu lub osoby "podlizujące" się kierownikom, którzy mają plecy. Natomiast jeśli podpadniesz nieodpowiedniej osobie, nawet przez błahostkę, to lecisz bez ostrzeżenia z dnia na dzień.
Cześć, trudno dyskutować z Twoim komentarzem. Zachęcamy do podpisania się, bo tylko tak będziemy mogli konstruktywnie odnieść się do Twojego przypadku i odpowiedzieć. To prawda, że wyszliśmy od startup’owej organizacji i wciąż intensywnie się rozwijamy - w rok zwiększyliśmy zatrudnienie o ponad 50%. Obecnie na pokładzie mamy prawie 250 osób, ciężko byłoby stworzyć taką ekipę z samych znajomych szefostwa ;) Sam obszar łańcucha dostaw jest w trakcie intensywnych zmian, mamy nowy magazyn, świetny, zaangażowany zespół (zarówno nowych osób, którzy przynieśli cenne know-how jak i pracowników, którzy razem z nami wysyłali pierwsze meble), wdrożyliśmy nowy system i intensywnie działamy, by już niedługo nasi Klienci zobaczyli nową jakość.
Wam się zawsze jest ciężko do wszystkiego odnosić. Podpisanie się przez autora komentarza nic nie zmieni. Autor dokładnie napisał, co jest nie tak i jak wyglądają sprawy, ale wam się ciezko odnieść, bo nie ma nazwiska XD. Po co ktoś ma się podpisywać? I nie piszcie, że „żeby odnieść do konkretnej sytuacji”. Zawsze używacie łatwych odpowiedzi i odwracacie kota ogonem.
Pragnę wszystkich przestrzec przed składaniem zamówienia w tej firmie. Prowadzimy swoją firmę gdzie ludziom wykańczały mieszkania pod tzw klucz. Chcieliśmy kanapy, łużka zamawiać ale numery z oczekiwaniem i z zamówieniem są po prostu niczym z programu niedowiary. Pani z salonu w Warszawie bije rekordy. O godzinie 17:40 bierze słuchawkę od telefonu koleżance i informuje że za 20 minut zamykają i nikt już nie będzie udzielał informacji po czym się rozłancza. Pierwszy raz mam doczynienia z firma która nie chce współracy długofalowej i pewnej Szok obsługa negatyw Terminowość negatyw Komunikacja z klientem negatyw Towar po wojnach z obsługą pozytyw Nikt z pracowników nie chce mi dać telefonu lub emaila do jakiegoś dyrektora bo chciałem z nim porozmawiać o wszystkich sytuacja i zaproponować współpracę Zero odzewu zero zainteresowania To jest dla mnie szok Pisze tutaj bo może w końcu ktoś się zainteresuje problemem i dojdzie do jakiegoś kontaktu Miesięcznie interesuje mnie zamówienie minimum 3 łużek do tego stoły i inne meble
Bartosz przepraszamy Cię za zaistniałą sytuację, prosimy Cię o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, pod adresem biuro@selsey.pl. Chętnie pomożemy sprawdzić potrzebne informacje oraz nawiązać długofalową współpracę. Pozdrawiamy, zespół Selsey.
Wy tylko cały czas przepraszacie zamiast zmienić swoje podejście i zacząć zachowywać się poważnie
Do wszystkich zgłoszeń podchodzimy indywidualnie i szukamy odpowiednich rozwiązań. Jednocześnie systematycznie wprowadzamy usprawnienia, które usprawniają nasze działania. Pozdrawiamy, Selsey :)
Anik, chętnie pomożemy sprawdzić Ci informacje na temat dostawy, prześlij nam numer zamówienia na adres biuro@selsey.pl. Zweryfikujemy sprawę i wrócimy do Ciebie z informacjami w korespondencji prywatnej. Przypominamy również, że platforma GoWork służy do wyrażania opinii na temat relacji pracownika i pracodawcy. Pozdrawiamy, zespół Selsey.
W selsey jest tak jak z tym przysłowiem... im dalej w las tym więcej drzew. Niestety ładnym opakowaniem nie da się przykryć chaosu czy prowizorki które funkcjonują w wielu obszarach...
Cześć, trudno dyskutować z Twoim komentarzem. Zachęcamy do podpisania się i podania konkretów, bo tylko tak będziemy mogli konstruktywnie odnieść się do Twojej wypowiedzi. Wyszliśmy od startup’owej organizacji tworząc ją od podstaw, bardzo szybko skalując biznes i wciąż wielu obszarów się uczymy i nieustannie staramy rozwijać. Nie ukrywamy tego, że mamy bardzo dynamiczne środowisko, a naszą siłą jest elastyczność i skupienie na celu, a nie procedurach. Jesteśmy bardzo otwarci na wskazówki dot. tworzenia organizacji, także jeśli masz dla nas konstruktywne podpowiedzi jak można działać efektywniej - naprawdę serdecznie zapraszamy do kontaktu! :)
Czyli non stop kogoś zwalniają?
Tak, czasem zdarza nam się rozstać z pracownikiem, jeśli nie spełnia naszych oczekiwań, a rozmowy i plany naprawcze nie przynoszą rezultatu. Jest to dla nas zawsze trudna decyzja i zdecydowanie nie jest to proces stały w naszej organizacji. Niemniej w podziękowaniu za wspólną pracę i wniesiony wkład zawsze dajemy maksymalnie dużo czasu na poszukiwanie nowego miejsca pracy.
Anonimowość niestety nie pozwala nam się odnieść do Twojego komentarza konkretnie i przedstawić nasze stanowisko. Jeśli masz wątpliwości lub zastrzeżenia odnośnie przyczyn i trybu naszego rozstania, zapraszamy do kontaktu.
Ta firma sama pisze sobie pochlebne komentarze
Zapraszamy do kontaktu z HR, chętnie transparentnie pokażemy Ci jakie opinie do nas wpływają i ich źródła, byś mogła/mógł zweryfikować swoje wątpliwości. Zachęcamy do otwartej komunikacji :)
Pracuję od kilku miesięcy i jestem zachwycona - atmosfera pracy mega przyjazna - bardzo lubię i szanuję tych super ludzi, codziennie nowe wyzwania, ciekawe zadania, kasa ok - czuję, że jestem w odpowiednim miejscu, bardzo polecam!
Z mojego doświadczenia powiem tak: Nieformalny, przyjazny klimat da się wyczuć od 1 dnia, sporo opieki od przełożonego i Hr, fajnie że jest możliwość pracy zdalnej. Zadania są różne - mniej i bardziej ciekawe (pewnie wiele zależy od działu), ale mi moje pasują, pokrywają się z tym, na co umawialiśmy na rozmowie o pracę. Dobre miejsce na rozwój Polecam :)
Chciałbym podzielić się bardzo pozytywną opinią na temat pracy w tej firmie (stanowisko obsługi klienta niemieckojęzycznego). Zaczynając od początku już na samej rozmowie kwalifikacyjnej (których jako 20-letnia osoba miałem przed znalezieniem pracy mnóstwo) można było odczuć, że osoby z działu HR naprawdę uwielbiają obcować z ludźmi i przede wszystkim wykonywać swoją pracę. O dziwo nie jest to oczywistość, bo w przypadku innych firm rzadko wynosiłem takie wnioski. Na początku pracy nie było mowy o byciu pozostawieniu samemu sobie bez pomocy. Co jakiś czas były organizowane spotkania zarówno z osobą z działu HR jak i z przełożonym, którzy za wszelką cenę chcieli wiedzieć, jak się czuję w firmie, jakie są moje pierwsze wrażenia, czy mam z czymś problem, itd. Jeśli chodzi o mój zespół zawsze mogłem liczyć na pomoc z nawet najmniejszą błahostką bez żadnego negatywnego słowa. Atmosfera panująca w Selsey'u jest naprawdę bez nuty przesady nastawiona przede wszystkim na pracę grupową. Moim zdaniem zadowolenie pracowników wpływało znacznie na skrupulatność wykonywania obowiązków, co również w ostateczności uszczęśliwiało klientów. Nigdy nie odczułem presji związanej np. z niezdrową konkurencją czy przesadnym indywidualizmem. Przede wszystkim nie jest to obóz pracy. Wiadomo, że liczy się dobro klientów, jednakże w skrajnych sytuacjach to dobro pracowników stoi na pierwszym miejscu. Dni z nadgodzinami mogę zliczyć na palcach jednej ręki i z mojego doświadczenia wynikały one nie z rozkazu przełożonego, lecz z własnej chęci dokończenia czegoś, aby mieć mniej na następny dzień. Wynagrodzenie było dla mnie bardzo satysfakcjonujące. W teorii wypłaty miały trafiać na konto ok. 9-11. dnia miesiąca, lecz w rzeczywistości następowało to już dużo wcześniej - ok. 3-5 dnia miesiąca (w zależności od weekendów). Każdemu pracownikowi przysługuje oczywiście przerwa, a standardowy czas pracy to 8 godzin. Sprzęt, który jest do dyspozycji, jest bardzo intuicyjny i działa bez zarzutu (w moim przypadku iMac). Nie ukrywam, że moje doświadczenie z firmą Selsey jest bardzo pozytywne, jednakże jest to moja własna, szczera opinia oparta na moich doświadczeniach pracy w tym miejscu. Gdyby nie wyjazd za granicę, na pewno zostałbym na dłużej. Pozdrawiam wszystkie osoby z Selsey!
Cześć Mateusz! Bardzo dziękujemy, że zdecydowałeś się podzielić swoją opinią i za tak miłe słowa! Ogromnie się cieszymy i dajesz nam motywację do dalszego działania
Hej, jakie są dni i godziny pracy lidera kategorii w kontencie oraz czy można liczyć na stałą umowę o pracę. Jak częste są rotacje? Myślę, że to ważne pytania przed podjęciem decyzji o aplikowaniu do firmy. Proszę o info
Cześć! Praca na tym stanowisku jest od poniedziałku do piątku. Pracujemy w elastycznych godzinach (rozpoczynamy między 7 a 9). Oferujemy umowę o pracę, a po okresie próbnym przedłużamy ją na czas nieokreślony. Osoba, która obecnie jest na tym stanowisku przechodzi do innego działu w firmie, także będzie możliwość wsparcia i przekazania wiedzy :) Zachęcamy do kontaktu również pod adresem hr@selsey.pl, chętnie opowiemy więcej o tej roli!
Jaka atmosfera panuje w firmie Selsey Sp. z o.o.? Są ogłoszenia na GoWork.pl z 4 lipca. Czy jest rotacja?
Zapraszamy do źródła i aplikacji - chętnie opowiemy więcej podczas rozmowy rekrutacyjnej i pokażemy świat Selsey. Przed decyzją o podjęciu współpracy jest też możliwość rozmowy z zespołem. Ilość rekrutacji wynika z intensywnego rozwoju - ostatnim roku urośliśmy o 60% i nie zatrzymujemy się! :)
Rotacja jest mega, zwolnienia bez większego powodu, ludzie sami też odchodzą bo ciężko wytrzymać przez co ciągle pracują "nowi" którzy średnio sobie na początku radzą a nie dostają wsparcia tylko zadania, przez co wszystko średnio funkcjonuje i ledwo się trzyma kupy
Ciężko odnieść się do tej opinii, bez znajomości konkretnych przykładów. Piszesz o zwolnieniach - tak, czasem zdarza nam się rozstać z pracownikiem, jeśli nie spełnia naszych oczekiwań, a rozmowy i plany naprawcze nie przynoszą rezultatu. Jest to dla nas zawsze trudna decyzja i zawsze transparentnie o niej mówimy z szacunku do naszych pracowników. Chętnie dowiemy się więcej, więc jeśli wciąż masz zastrzeżenia odnośnie współpracy, serdecznie zapraszamy do zgłoszenia ich w dziale HR :)
Pracowaliście w sklepie Selsey? Jaki rodzaj umowy oferowany jest na start ? Napiszcie o atmosferze panującej w pracy? Zastanawiam się, czy trzeba orientować się w asortymencie sklepu,czy brak wiedzy nie jest przeszkodą? Dziękuję za wszelkie opinie.
Cześć Zuza, zapraszamy do źródła - chętnie opowiemy więcej podczas rozmowy rekrutacyjnej. Przed ostateczną decyzją jest możliwość również poznania zespołu i przekonania się jaka atmosfera u nas panuje :) Jakim stanowiskiem jesteś zainteresowana? Nie we wszystkich działach wymagamy znajomości branży :)
Daj sobie spokój - duża rotacja, niepewność zatrudnienia i "kopanie się z koniem". Dużo ci obiecają a później się z tego wycofają
Ciężko odnieść się do tej opinii, bez znajomości konkretnych przykładów. Chętnie dowiemy się więcej, więc jeśli wciąż masz zastrzeżenia odnośnie współpracy, serdecznie zapraszamy do zgłoszenia ich w dziale HR :)
Potwierdzam. Firma nie zasługuje na zaufanie. Terminowość to pojęcie względne. Moje zamówienie i informacje o statusie realizacji zamówienia przepadło jak "wiadro w studni". Dopiero teraz po czasie poczytałem kilka opinii na temat solidności firmy SELSEY. NIe polecam tej firmy !
Jesteście zadowoleni z przebiegu transakcji w sklepie Selsey? Jak najczęściej rozpatrywane są reklamacje? Ciekawa jestem, jak wygląda opieka posprzedażowa? Dajcie znać jakie macie doświadczenie z tą firmą?
A wiecie może jak wygląda sprawa z ewentualnymi zwrotami w Selsey? Można spokojnie zwrócić towar jeśli coś nam nie będzie odpowiadało? Jak wygląda procedura, ile czasu trwa?
Dlaczego oszukaliscie nas na pieniądze w tym miesiącu? Bo inaczej się tego nie da nazwać. Mieliście słabą sprzedaż nie przez szeregowego pracownika tylko dlatego że była zmiana oprogramowania/systemu i do tego inwentaryzacja. W przygotowaniach do inwentaryzacji chcieliście żebyśmy pracowali po 12 A nawet więcej godzin A w nagrodę zabraliscie premie. System wam się wieszał przez co sprzedaż stała ale my i tak mieliśmy ogrom pracy związany z inwentaryzacją. Czy to nasza wina? Słusznie zostaliśmy ukarani?
Cześć, przypominamy, że mamy również wewnętrzne kanały komunikacji ;) Zachęcamy do rozmowy z nami bezpośrednio - kierownicy czy my jako dział HR bardzo chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Wprowadzony system premiowy jest zależny od sprzedaży - na takie zasady umówiliśmy się wspólnie z zespołem podczas jego wdrożenia i każdy Pracownik akceptuje go podpisem pod aneksem do umowy. Premia nie została zabrana, osiągnęliście 50% jej wysokości i po raz pierwszy od wielu miesięcy zdarzyło się, że nie otrzymaliście maksymalnej kwoty. Za nadgodziny oczywiście jest wypłacane dodatkowe wynagrodzenie. Złapiemy się z Wami jeszcze dziś by omówić Wasze zastrzeżenia i wspólnie znaleźć na nie odpowiedź :)
2 dni bez wysyłki -50% super podziękowania za zaangażowanie nasze. za to że zostawaliśmy dłużej w pracy. było kupić więcej pizzy.... i ciekawy jestem czy w tez sobie zabraliście premie z biura ..... pamiętajcie że bez nas nie ma i was
Cześć, nie dzielimy się na Was i nas, wszyscy w Selsey traktowani są na równych zasadach niezależnie od działu czy formy współpracy. Jeśli masz jakieś wątpliwości zapraszamy do kontaktu osobiście - była do tego okazja wczoraj na wspólnym spotkaniu, dziś również kierownicy są dla Was dostępni. Zachęcamy również do kontaktu z działem HR. Anonimowość jaką zapewnia forum jest bardzo wygodna, jednak bez szczerej, bezpośredniej rozmowy nie uda nam się spełnić Waszych oczekiwań :)
Co nam po wewnętrznych kanałach komunikacji, kiedy praktycznie każdy nasz pomysł zbywa się pod pretekstem niewykonalności/braku funduszy, ewentualnie zasłaniając się kodeksem pracy (pierwsze słyszę, aby zapisy kodeksu zabraniały pracodawcy zapłacić więcej za pracę przy inwentaryzacji, i nie chodzi tu o standardowe stawki za nadgodziny). Przyparte do muru kierownictwo zdaje się zupełnie nie rozumieć przedstawionych postulatów, lub celowo udaje i odpowiada na nie w tak wymijający sposób, że ostatecznie nic z tego nie wynika. Samo "Dzięki, że jesteście" powiedziane raz na pół roku to zdecydowanie za mało, żeby utrzymać w firmie zmotywowanych do pracy ludzi.
Ciężko jest nam się do tego odnieść nie znając konkretów. Bardzo chętnie poznamy Waszą perspektywę i pomysły, o których mówisz. Stąd prośba o kontakt wewnętrznymi kanałami komunikacji. W dziale HR bardzo chętnie z Wami porozmawiamy - jesteśmy u Was regularnie, macie nasze maile i telefony. Zapraszamy :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Selsey Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Selsey Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 59.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Selsey Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 6 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Selsey Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Selsey Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.