Pytania do firmy Morele.net
Czy Morele.net zapewnia kartę multisportu?
Jak wyglądają zarobki i praca dziale IT w Krk dokładnie chodzi QA?
Na rozmowie rekrutacyjnej w IT trzeba raczej spytać dlaczego ludzie odchodzą. Zaraz zaczną się rekrutacje na opuszczone przez nich stanowiska.
Czy pracodawca Morele.net motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Tak do zwolnienia się z pracy ,lub do wyjazdu do pracy za granicę gdzie lepszą kasa i traktowanie ,na morelach masz tylko nadgodziny musisz tłumaczyć czemu nie zostajesz ,ich humory ,pretensje i kary
Możesz być na kilku stanowiskach i tak ci (usunięte przez administratora) zapłacą (magazyn Sosnowiec) i te ich tłumaczenia czego ty chcesz i tak dobrze zarabiasz buhaja ,wykorzystają cię i wyplują
Jak dużo osób pracuje w Morele.net?
Rozmowa w miarę sensowna. Brak kontaktu po rozmowie i wykonaniu zadania rekrutacyjnego mimo obiecanego maila z wynikami.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jak wygląda sytuacja płacowa? Jakie umowy preferują i za co wyrównują pensje(ZUS, internet, sprzęt itd.)?
Na ile można liczyć na stanowisku seniorskim w PPC?
Czy w firmie Morele.net są regularne szkolenia pracownicze?
Czy w firmie używa się obcego języka?
cześć, jak wygląda praca w dziale IT? ktoś coś ?
Witam, Planuje się zrekrutować ro tej firmy - jak wyglada sytauacja z wynagrodzeniem na stanowisku specjalista? Czy specjalista to naprawdę specjalista czy tylko nazwa stanowiska? Ile można dostać wynagrodzenia, czy są podwyżki? Jakie benefity oferuje firma - medicover, multisport itp? Jak wyglada sprawa nadgodzin i ścieżki rozwoju?
Wszystkie najniższe stanowiska to specjalista czegośtam. Podwyżka to pewnie tylko z jakimś awansem. Status studenta jest potrzebny, żeby pracownik był tańszy xD nie trzeba płacić za niego ubezpieczenia.
@virtus ile w takim razie mozna liczyc na stanowisku "specjalisty" na start? Czy przez to, ze nie placa ubezpieczenia daja wiecej pieniedzy pracownikowi czy szukaja po prostu taniej sily roboczej?
No to coś koło 2 tys na rękę na start plus po 3 msc premia możliwa do wyrobienia pewnie 500 zł. Potem możliwy jakiś awans lub podwyżka.
Myślę, że na zleceniu w tym dziale będziesz mieć na rękę z 2700 albo więcej bez premii :D
Myślę, że na zleceniu w tym dziale będziesz mieć na rękę z 2700 albo więcej bez premii :D
Jak wygląda ścieżka awansu w Morele.net?
Wygląda tak że mały i chudy-nerwowy mają teraz balkonik i Cię obserwują, tylko nie wyrób to nie dostaniesz ciastek i wina na święta
jak w frmie wygladaja zarobki w zaleznosci od ranku? chodi mi o biuro w krakowie :)
Chce złożyć CV na stanowisko "Specjalista ds. wsparcia procesów posprzedażowych " w Krakowie, jakieś opinie, jak ta praca wygląda, widzę że interesuje ich status studenta,jakieś informacje? Pozdrawiam.
Dane 2,5 miliona klientów Morele.net dostępne w sieci. To nie koniec kłopotów klientów Morele.net. Do internetu wyciekły dane, które zostały ukradzione podczas grudniowego cyberataku na sklep. Sklep Morele.net informował w grudniu, że podczas zeszłorocznego ataku ukradziono adresy e-mailowe, numery telefonów, imiona i nazwiska klientów oraz ich hasła, ale w postaci zaszyfrowanego ciągu znaków. O zdarzeniu poinformowano policję i Urząd Ochrony Danych Osobowych. W komunikatach sklep przestrzegał, że dane osobowe mogą posłużyć do prób wyłudzeń np. za pośrednictwem fałszywych wiadomości SMS lub e-maili. Tego samego miesiąca użytkownik Arm (nick z Wykopu) próbował szantażować sklep wykradzioną bazą danych. Żądał 15 bitcoinów (co daje około 225 tys. zł) "za milczenie". Po rozmowach zgodził się na tradycyjny przelew w wysokości 500 tys. zł. Nie udało się namierzyć IP złodzieja, a negocjacje przerwano - podaje Spider'sWeb. Arm nie pozwalał jednak o sobie zapomnieć. W lutym troje youtuberów, którzy streamują na żywo, miało dostać od niego 25999 zł, 23000 zł i 5500 zł. Haker podobno dysponował funduszami ze sprzedaży danych klientów Morele.net w darknecie. Okazuje się, że baza danych została opublikowana. Z informacji Zaufanej Trzeciej Strony wynika, że plik bazy o pojemności około 400 MB przez kilkanaście minut był dostępny w sieci 17 kwietnia 2019 r. Ma on zawierać 2,5 mln rekordów, a ostatnie mają pochodzić z około 10 października 2018 roku. Na szczęście ma nie być wśród nich danych dotyczących płatności.
Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?
Lepiej tam nie pracować, wymagania z kosmosu ,jeszcze zrobią zebranie i obgaduja Ci (usunięte przez administratora) za plecami są wredni, jeszcze Ci powiedzą że ta stawkę co masz to szczyt marzeń haha ,możesz robić wszystko za ta sama stawkę ale adik i jego prawa rèka i tak Cię udupią
Jakie świadczenia? Tam nic nie masz .Najbardziej żal tych ludzi że ciągną za sobą bieda wózek, z tym ciężkim towarem, ale dali miliony na podwyżki chyba kierownictwo tylko sobie buhahahaaa
Cały magazyn to biedaszyby, chcesz robić jak wół aplikuj ,nie masz nic ,poza wynagrodzeniem i marna premią o socjalu typu bon ,wczasy pod gruszą zapomnij(usunięte przez administratora)
Jak atmosfera w księgowości? Warto aplikować?
Czy na koniec kwietnia były jakieś zwalenia w morele ?
No było ponad 500, najgorsze, że pracujemy z domu i nikt się nie zorientuje, że kolegów już nie ma...
Jeśli to prawda, to to jest dramat ... zresztą opisywany wcześniej przez inne osoby. Tak prężnie działająca firma wywala 20% pracowników ? To oznacza, iż dobrze w Polsce nie jest. Komputronik w sanacji, to czy oby zaraz morele nie zrobią podobnej restrukturyzacji ?
Większy magazyn,więcej chodzenia z wozeczkiem dla nich ludzie to tanie woły robocze za BRUTTO 2850 UHAHAUAHAAS
A powiedz no Lutek, ile chciałbyś zarabiać w niezbyt wymagającej pracy fizycznej, do której przeszkolenie to jeden dzień roboczy? Może tyle co lekarz czy adwokat? Nie przesadzaj, to uczciwa płaca.
2100 zł netto na rękę (2850 brutto) to żenada !!!! @marik chciałbyś za tyle pracować 8 godzin ? 12,5 zł za godzinę pracy ! w około jest mnóstwo miejsc pracy, za 12,5 to ja bym nie chciał pracować nigdy ! i jeszcze odpowiedzialność na magazynie ... to jakiś totalna pomyłka, jeśli na serio tyle ludzie tam zarabiają !!!
Straszny z Ciebie (usunięte przez administratora) zamiast zmienić robotę to się żali, żenada. Ja już dawno to zrobiłem i zawsze parę gorszy więcej w kieszeni chociaż ryzyko było spore.
Słyszałem, że w nowym magazynie, to jest masakra, więcej zapierdzielania ? Współczuje tym co za psie pieniądze tam zasuwają ... Co się stało z netpunktami, serio wszystkie zamknięte ? Zawsze uważałem ten w Warszawie za sukces firmy, masa ludzi po odbiory, duży ruch ...
Mam pytanie do tych co ich zwolnili z ostatnich 1-2 miesiącach. Czy poznaliście powód zwolnienia lub się go domyślacie ?
Jak wygląda sprawa zwolnień w morele ? Ma ktoś z Was informacje ile osób zwolniono w marcu 2020 ? Czy to w ogóle prawda o tych zwolnieniach ?
Z Netpunktów to z 20 osób, reszta dostała degradacje o 3-4 stopnie i pieniążki 2-3 razy mniejsze na śmiesznych stanowiskach na najniższym szczeblu . Później kłamczą w mailach, że nikogo nie zwolnili i nie obcięli wypłat bo nie potrafią się przyznać, że w takiej sytuacji powiedzieli pracownikom papa. Co z tego że to pracownicy którzy pracowali po 4,5,10 lat. Lepiej się ich pozbyć bo generują koszty.
Pytanie dlaczego zwalniają w ogóle ludzi ? Czy to problem koronawirusa ? Czy może to problem który jest od dawna, jeśli tak to jaki to problem ? Gdzieś czytałem o stracie - 4,60 mln za 2018 rok ...
Cytat z wpisu poniżej " BYŁY PRACOWNIK PISZĘ: FIRMA SKĄPA oprócz marnej wypłaty nie dostaniesz nic: brak gruszy, brak jakichkolwiek bonów na święta, nic nie ma "
Kolego zwalnianie zwalnianiem, rozumiem problemy moreli. To nie jest żadna tajemnica. Tylko nie rozumiesz o fakt zwalniania pracowników w tym okresie, gdzie taki pracownik (tak, w tym też niestety ja) nie znajdzie pracy bo 70/80% firm wycofało oferty a zaraz krach, bezrobocie musi sobie radzić.
Co wy ludzie narzekacie. Były syte paczki na święta i kolacja wigilijna dla pracowników, zorganizowana przez dyrektora i jego siostrę z cateringu... czego chcecie więcej
Dokładnie, pożegnanie bez słowa wyjaśnienia(tzn jesteś za drogi), ale to nie wina koronawirusa przecież. Maile prezesa z zapewnieniem że wszystko jest pod kontrolą, nikogo nie zwolnimy to puste słowa. Nie polecam
Musieli strasznie dużo zarabiać, skoro można było im obciąć wynagrodzenie 2 - 3 razy ...
Zapytaj się kierownika swojego działu ile na prawdę zarabia i jakie ma dodatkowe premie o których nie wiesz...
Ludzie chcą normalnie zarabiać a wy dajecie śmieszne (usunięte przez administratora), dlatego Polacy nie chcą u was pracować i musicie ratować się ludźmi z Ukrainy. Od was ludzie z Ukrainy nawet uciekają bo jesteście żałosną firmą, Narobiliście stanowisk typu: kierowników, a specjalistów to jest kilkunastu, czym zajmuje się specjalista? od patrzenia w kamerę lub specjalista który drukuję i segreguję noty(kartki z robotą), był też taki który nic nie robił tylko grał na telefonie hahahahahahahahahahahahahaha a robić nie ma komu bo sami specjaliści.
Wiem, że część na magazynie cześć pewnie pracuje za 2200 zł, ale CI którzy potrafią negocjować zarabiają dużo więcej. Jak ktoś nie potrafi się cenić, to pracuje za grosze. Po 3 miesiącach pracy, każdy kto się nie opierdziela, zapewne ma szanse (usunięte przez administratora). Ludzie, to bogata firma, wystarczy zobaczyć ile sprzedają, czym się chwalą ! Sam sobie jesteście winni niskich zarobków ! Jak chcesz zarabiać więcej, rozmawiaj z kadrami, a dostaniesz podwyżkę ! Ci co się nie odzywają pracują za grosze !
Miejcie jeszcze jedno na uwadze, po redukcji nie ma już kogo zwalniać ! Teraz CI co zostali mają szanse na podwyżki, bo nowych nie przyjmą (koronawirus, problem z badaniami) ! Poza tym nie ma jak szkolić nowych, wiec ten co ma wiedzę ma szanse na podwyżkę !
Kolega to chyba jeszcze do gimnazjum chodzi i myśli że życie to bajka. Pracowałem tam!!! negocjacje nic nie dają, gość negocjował(kilka lat doświadczenia) to mu powiedzieli: jak ci nie pasuję to się zwolnij.
Może po prostu nie miałeś karty przetargowej, lub nie miałeś argumentów by dostać podwyżkę ! By coś dostać trzeba się postarać ! Spójrz sobie w lustro i zadaj pytanie, czy oby na pewno zasłużyłeś na podwyżkę ? Premie dostaje ten kto się stara, nieroby nie dostają nic. Może ktoś zauważył, że zamiast pracować, godzinę dziennie przesiadujesz na papierosie, lub 12 razy robisz sobie herbatę ! Moim zdaniem każdy kto ma ambicje, pracuje rzetelnie dostanie w morelach podwyżkę i to solidną ! Praca za 2200 to żenada, współczuje tym co pracują za takie grosze ! Bo taka kasa to ledwo ponad minimum, które dostaje nieuk po gimnazjum, bez żadnej wiedzy i doświadczenia !!! Na szczęście niewielu tyle dostaje ...
Idze idze idze, dziecko kiedyś pójdziesz do pierwszej pracy to się wykażesz. Wtedy będziesz negocjował nawet za 5 koła.
Jaka karta przetargowa, co Ty za (usunięte przez administratora) wymyślasz, jak się pytalo kierownika działu o zarobki i podwyżki to mówił ludzià że mają dobre stawki i po się burzyć
Dokładnie siedzi pierdzi w stołek, dostaje czekolady od kierowców, żre za biurkiem te słodycze, potem się chwali jaką jestem doskonola, a jak zostawala ta specjalistka nadgodziny wybierała sobie noty A innym wciskala ciężkie
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Morele.net? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?
Zależy od stanowiska na którym pracujesz. Na niektórych masz opcje wyjścia wcześniej czyli po przepracowanych min. dziennie 6h żeby odebrać zaległe lub odbierzesz je sobie wcześniej a odrobisz do końca miesiąca ???? z tego co mi wiadomo to nie jest płacone za nadgodziny
Unikać! Unikać jak tylko można! Do czasu wydania sprzętu wszystko jest w porządku! Jesteś cenionym Klientem, najlepszym przyjacielem. Gdy oddajesz sprzęt na rękojmi/gwarancji - o cholera... 18.08 napisałem zgłoszenie w sprawie słuchawek, kilka dni później przyjechał po nie kurier, dostałem odpowiedź w sprawie gwarancji dnia 2.09 - czyli 15 dnia kalendarzowego. Wytknąłem ekipie z morele ten fakt... A tu zaskoczenie! Ekipa morele wymyśliła sobie, że czas na reklamacje liczony jest od chwili kiedy mogli zapoznać się ze sprzętem... Walić przepisy, walić zdjęcia, najważniejsze jest to aby mogli popatrzeć na sprzęt. i nie istotne jest to, że nawet i miesiąc możesz czekać na odbiór sprzętu, oni mają swoje przepisy. Od kilku dni prowadzę rozmowy z ich przedstawicielem na FB. Podobno już 6x do mnie dzwoniono (taki wuj), podano numer do działu prawnego (który to telefonu nie odbiera a w odpowiedzi dostajesz "proszę o sms"! Oo) - którzy proszą o chwile cierpliwości po czym po dwóch dniach dostajesz dokładnie ten sam zlepek tekstu, który powtarzają od 2 tygodnia.. Ale nie to jest najlepsze... Nadal nie oddali sprzętu, który sobie przywłaszczyli... czyli reklamowany towar nadal jest w morele i jestem niemal pewny, że nawet nie mają pojęcia gdzie on się teraz znajduje... A teraz słuchajcie.. najlepsze.. "Towar uszkodzony mechanicznie traci prawo do gwarancji/rękojmi" ... spoko, jasne... o ile sprzedawca zdąży w swojej łaskawości w terminie odpowiedzieć na reklamację z tytułu rękojmi.. inaczej Klient nic nie interesuje co tam sobie wymyślicie... ogólnie zdecydowałem się na opinię z prostego względu.. sprawa ląduje u rzecznika konsumenta, i do uokiku gdyż jestem przekonany, że to ich stałe praktyki z terminem rozpatrywania reklamacji.. Może kolejna kara na setki tysięcy złotych nauczy ich szacunku do przepisów lub zamkną ten biznes jak mają problem z respektowaniem przepisów... NIE POLECAM!