EVEREST FINANSE S.A. właściciel marki BOCIAN POŻYCZKI

2.1 Dodaj merytoryczną opinię
Doradca klienta – opis stanowiska i zarobki

 

PROCES REKRUTACJI


Zanim zostaniesz doradcą klienta, musisz wysłać do nas swoją aplikację. A co dalej? Poniżej opisaliśmy proces rekrutacji, abyś wiedział/a czego możesz się spodziewać.

 

WYSŁANIE APLIKACJI

To pierwszy krok, który musisz wykonać, aby zostać doradcą klienta. Nie potrzebujesz CV – wystarczy, że wypełnisz formularz rekrutacyjny, który jest dostępny TUTAJ

KONTAKT TELEFONICZNY

Kierownik po otrzymaniu Twojej aplikacji skontaktuje się z Tobą telefonicznie. Podczas rozmowy przedstawi Ci ogólne warunki dotyczące współpracy, a także zapyta o Twoje oczekiwania i dyspozycyjność. Jeżeli na tym etapie się dogadacie zostaniesz zaproszony na rozmowę rekrutacyjną.

ZAPROSZENIE NA SPOTKANIE

Nie zdziw się jeżeli kierownik zaproponuje spotkanie rekrutacyjne w Twoim domu. Dlaczego spotkanie nie odbywa się w biurze? Nasi doradcy pracują w każdej części Polski i najbliższy oddział często jest zlokalizowany poza miejscem Twojego miejsca zamieszkania. Ponadto jest to związane ze specyfiką naszej pracy: klienci są obsługiwani w swoich domach, a nasi doradcy są w swoich domach rozliczani.

SPOTKANIE

Spotkanie ma na celu przybliżyć Ci wszystkie aspekty pracy jako doradca klienta. Kierownik przekaże Ci wszystkie szczegóły dotyczące samej pracy, jak i warunków zatrudnienia i wynagrodzenia.

FORMALNOŚCI

Dogadaliście się? Świetnie! Zostały jeszcze do załatwienia wszystkie formalności. Otrzymasz od kierownika pakiet rekrutacyjny, na który składają się wszystkie niezbędne do zatrudnienia dokumenty. Uzupełniony pakiet kierownik zespołu doradców wysyła do Działu Kadr, który przygotuje dla Ciebie umowę. 

WITAMY NA POKŁADZIE

Umowę do podpisu przekaże Ci Twój kierownik. Otrzymasz od niego również narzędzia niezbędne do pracy. Od tego momentu będziesz częścią naszej bocianowej rodziny!:) Gratulujemy!

CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ?


Praca doradcy klienta polega na udzielaniu pożyczek w domu klienta oraz na odbiorze rat pożyczki. Oznacza to, że będziesz musiał udać się do domu klienta, aby ocenić jego zdolność kredytową. W trakcie tej wizyty przedstawisz mu ofertę oraz podejmiesz decyzję o tym czy podpisać z danym klientem umowę czy też nie (pomożemy Ci w tym - mamy do tego specjalną funkcjonalność w systemie). 

Kontakty do klientów zainteresowanych pożyczką doradca otrzymuje z Infolinii. Na Infolinię klienci trafią dzięki działaniom marketingowym doradcy (ulotkowanie i plakatowanie), a także dzięki reklamie w TV. Jeżeli będziesz chciał zarabiać więcej, możesz pozyskiwać nowych klientów samodzielnie, np. poprzez polecenia i rekomendacje od obecnych klientów. 

Po podpisaniu umowy z nowym klientem rozpoczniesz jego obsługę, która polega na cotygodniowym odbiorze rat. Każdego klienta musisz odwiedzić raz w tygodniu. 

GODZINY PRACY


Ile trwa wizyta u klienta?

  • Podpisanie umowy z klientem trwa średnio od 30 do 40 minut.

  • Odbiór raty i zaraportowanie tego na tablecie trwa do 3 minut.

ILE I ZA CO PŁACIMY?


Oceń sam czy taka płaca za pracę dodatkową jest odpowiednia dla Ciebie. Doradcy pracują w zależności od liczby obsługiwanych klientów – od kilku do kilkudziesięciu godzin w tygodniu.

Poniżej przedstawiamy dane dotyczące wynagrodzeń doradców, którzy przepracowali pełny kwartał (dane za QI 2022)

 

łączna liczba godzin w tygodniu pracyliczba obsługiwanych klientówśrednie miesięczne wynagrodzenie netto
4do 20279 zł
6do 40637 zł
7do 601 084 zł
10do 801 703 zł
13do 1002 228 zł
16do 1202 866 zł
18do 1403 353 zł
20do 1603 905 zł
24powyżej4 923 zł

 

Jakie są składniki wynagrodzenia doradców?

  • płacimy 100 zł za podpisanie każdej nowej umowy i 50 zł za przedłużenie

  • od każdej wpłaconej przez klienta kwoty otrzymasz 5% prowizji brutto

  • za odpowiednią realizację planów miesięcznych otrzymasz dodatkowo od 1% do 4% od całości kwot zebranych w miesiącu – jest to tzw. premia miesięczna

  • otrzymasz 200 zł za polecenie do pracy nowego doradcy

  • płacimy 25 zł za każdą sztukę przyrostu klienta

  • wypłacamy dodatkowe premie za odbiór rat w terminie

  • możesz również zdobyć nagrody pieniężne za realizację konkursów dla doradców

DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?

 

  • ELASTYCZNE ZATRUDNIENIE praca w naszej firmie może być Twoim głównym źródłem dochodu lub można łączyć ją z inną pracą – np. na etacie. Nie wymagamy od Ciebie 8-godzinnej dyspozycyjności. Sam decydujesz ile godzin chcesz przeznaczyć na pracę dla nas.
     
  • COTYGODNIOWA PROWIZJA/WYPŁATA  prowizję wypłacamy w każdym tygodniu pracy.
     
  • ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE oferujemy jedne z najlepszych warunków finansowych w branży (płacimy za podpisanie umowy, odbiór rat oraz dodatkowo premię za wykonanie planu zbiórek). 
     
  • PRACA W TWOIM MIEJSCU ZAMIESZKANIA 
     
  • KARTA SIM Z NIELIMITOWANYMI POŁĄCZENIAMI otrzymasz kartę SIM, w której partycypujesz kwotą 5 zł, dzięki czemu możesz rozmawiać do woli nie tylko z Klientami, ale również wykorzystywać ją do rozmów prywatnych.
     
  • UBEZPIECZENIE GRUPOWE masz możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na korzystnych warunkach – nawet jeżeli na pracę dla nas poświęcasz jedynie kilka godzin tygodniowo.
     
  • STANDARD WDROŻENIA NA STANOWISKO każdy nowy doradca korzysta z materiałów szkoleniowych oraz pracuje wspólnie z przełożonym w pierwszych tygodniach od zatrudnienia 
     
  • SZKOLENIA I ROZWÓJ będziesz miał dostęp do platformy e-learningowej, gdzie zamieszczone są kursy dla naszych doradców. Dodatkowo organizujemy szkolenia stacjonarne w naszych oddziałach. Ci, którzy chcą się dalej rozwijać, mogę wziąć udział w ogólnopolskim programie rozwojowym Akademii Menedżera, która jest szansą na poszerzenie kompetencji. 
     
  • MOŻLIWOŚĆ AWANSU W STRUKTURACH FIRMY połowa z naszych Kierowników zaczynało pracę właśnie jako doradca. Możliwość awansu jest więc bardzo realna. 

AKADEMIA MENEDŻERA – czyli rozwój w Bocianie


Akademia Menedżera to wewnętrzny program dla doradców klienta oraz kierowników zespołu doradców, rozwijający kompetencje operacyjne oraz miękkie, przygotowujący do awansu osoby z predyspozycjami do zarządzania oraz wprowadzający w kulturę pracy i standardy operacyjne nowych menedżerów.

Pilotażowa wersja programu wystartowała jesienią 2013 roku. Sukces tego projektu, a jednocześnie zapotrzebowanie na wykwalifikowanych menedżerów znających branżę, zaowocowały awansem kilku uczestników jeszcze podczas trwania szkoleń. Awanse powtarzały się po zakończeniu i w trakcie każdego sezonu Akademii.

Program trwa 6 miesięcy i składa się z cyklu pięciu dwudniowych szkoleń przygotowujących do pełnienia roli kierownika zespołu doradców. Na szkoleniach uczestnicy Akademii rozwijają zarówno kompetencje miękkie, jak i zdobywają wiedzę niezbędną do zarządzania zadaniami operacyjnymi. Warsztaty są prowadzone przez trenerów wewnętrznych oraz menedżerów operacyjnych, dzięki czemu stanowią praktyczne narzędzie przygotowujące do zadań na stanowisku. Koszty dojazdu i udziału w Akademii pokrywa w całości firma.

Nasza Akademia Menedżera jest potwierdzeniem tego, że każdy kto przykłada się do pracy i wykonuje ją z zaangażowaniem, a ponadto ma ambicje menedżerskie, może je zrealizować w naszej firmie. 
 

 


www.bocianpozyczki.pl

 
EVEREST FINANSE S.A. właściciel marki BOCIAN POŻYCZKI