PROCES REKRUTACJI
Zanim zostaniesz doradcą klienta, musisz wysłać do nas swoją aplikację. A co dalej? Poniżej opisaliśmy proces rekrutacji, abyś wiedział/a czego możesz się spodziewać.
WYSŁANIE APLIKACJI
To pierwszy krok, który musisz wykonać, aby zostać doradcą klienta. Nie potrzebujesz CV – wystarczy, że wypełnisz formularz rekrutacyjny, który jest dostępny TUTAJ
KONTAKT TELEFONICZNY
Kierownik po otrzymaniu Twojej aplikacji skontaktuje się z Tobą telefonicznie. Podczas rozmowy przedstawi Ci ogólne warunki dotyczące współpracy, a także zapyta o Twoje oczekiwania i dyspozycyjność. Jeżeli na tym etapie się dogadacie zostaniesz zaproszony na rozmowę rekrutacyjną.
ZAPROSZENIE NA SPOTKANIE
Nie zdziw się jeżeli kierownik zaproponuje spotkanie rekrutacyjne w Twoim domu. Dlaczego spotkanie nie odbywa się w biurze? Nasi doradcy pracują w każdej części Polski i najbliższy oddział często jest zlokalizowany poza miejscem Twojego miejsca zamieszkania. Ponadto jest to związane ze specyfiką naszej pracy: klienci są obsługiwani w swoich domach, a nasi doradcy są w swoich domach rozliczani.
SPOTKANIE
Spotkanie ma na celu przybliżyć Ci wszystkie aspekty pracy jako doradca klienta. Kierownik przekaże Ci wszystkie szczegóły dotyczące samej pracy, jak i warunków zatrudnienia i wynagrodzenia.
FORMALNOŚCI
Dogadaliście się? Świetnie! Zostały jeszcze do załatwienia wszystkie formalności. Otrzymasz od kierownika pakiet rekrutacyjny, na który składają się wszystkie niezbędne do zatrudnienia dokumenty. Uzupełniony pakiet kierownik zespołu doradców wysyła do Działu Kadr, który przygotuje dla Ciebie umowę.
WITAMY NA POKŁADZIE
Umowę do podpisu przekaże Ci Twój kierownik. Otrzymasz od niego również narzędzia niezbędne do pracy. Od tego momentu będziesz częścią naszej bocianowej rodziny!:) Gratulujemy!
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ?
Praca doradcy klienta polega na udzielaniu pożyczek w domu klienta oraz na odbiorze rat pożyczki. Oznacza to, że będziesz musiał udać się do domu klienta, aby ocenić jego zdolność kredytową. W trakcie tej wizyty przedstawisz mu ofertę oraz podejmiesz decyzję o tym czy podpisać z danym klientem umowę czy też nie (pomożemy Ci w tym - mamy do tego specjalną funkcjonalność w systemie).
Kontakty do klientów zainteresowanych pożyczką doradca otrzymuje z Infolinii. Na Infolinię klienci trafią dzięki działaniom marketingowym doradcy (ulotkowanie i plakatowanie), a także dzięki reklamie w TV. Jeżeli będziesz chciał zarabiać więcej, możesz pozyskiwać nowych klientów samodzielnie, np. poprzez polecenia i rekomendacje od obecnych klientów.
Po podpisaniu umowy z nowym klientem rozpoczniesz jego obsługę, która polega na cotygodniowym odbiorze rat. Każdego klienta musisz odwiedzić raz w tygodniu.
GODZINY PRACY
Ile trwa wizyta u klienta?
Podpisanie umowy z klientem trwa średnio od 30 do 40 minut.
Odbiór raty i zaraportowanie tego na tablecie trwa do 3 minut.
ILE I ZA CO PŁACIMY?
Oceń sam czy taka płaca za pracę dodatkową jest odpowiednia dla Ciebie. Doradcy pracują w zależności od liczby obsługiwanych klientów – od kilku do kilkudziesięciu godzin w tygodniu.
Poniżej przedstawiamy dane dotyczące wynagrodzeń doradców, którzy przepracowali pełny kwartał (dane za QI 2022)
łączna liczba godzin w tygodniu pracy | liczba obsługiwanych klientów | średnie miesięczne wynagrodzenie netto |
---|---|---|
4 | do 20 | 279 zł |
6 | do 40 | 637 zł |
7 | do 60 | 1 084 zł |
10 | do 80 | 1 703 zł |
13 | do 100 | 2 228 zł |
16 | do 120 | 2 866 zł |
18 | do 140 | 3 353 zł |
20 | do 160 | 3 905 zł |
24 | powyżej | 4 923 zł |
Jakie są składniki wynagrodzenia doradców?
płacimy 100 zł za podpisanie każdej nowej umowy i 50 zł za przedłużenie
od każdej wpłaconej przez klienta kwoty otrzymasz 5% prowizji brutto
za odpowiednią realizację planów miesięcznych otrzymasz dodatkowo od 1% do 4% od całości kwot zebranych w miesiącu – jest to tzw. premia miesięczna
otrzymasz 200 zł za polecenie do pracy nowego doradcy
płacimy 25 zł za każdą sztukę przyrostu klienta
wypłacamy dodatkowe premie za odbiór rat w terminie
możesz również zdobyć nagrody pieniężne za realizację konkursów dla doradców
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
- ELASTYCZNE ZATRUDNIENIE praca w naszej firmie może być Twoim głównym źródłem dochodu lub można łączyć ją z inną pracą – np. na etacie. Nie wymagamy od Ciebie 8-godzinnej dyspozycyjności. Sam decydujesz ile godzin chcesz przeznaczyć na pracę dla nas.
- COTYGODNIOWA PROWIZJA/WYPŁATA prowizję wypłacamy w każdym tygodniu pracy.
- ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE oferujemy jedne z najlepszych warunków finansowych w branży (płacimy za podpisanie umowy, odbiór rat oraz dodatkowo premię za wykonanie planu zbiórek).
- PRACA W TWOIM MIEJSCU ZAMIESZKANIA
- KARTA SIM Z NIELIMITOWANYMI POŁĄCZENIAMI otrzymasz kartę SIM, w której partycypujesz kwotą 5 zł, dzięki czemu możesz rozmawiać do woli nie tylko z Klientami, ale również wykorzystywać ją do rozmów prywatnych.
- UBEZPIECZENIE GRUPOWE masz możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na korzystnych warunkach – nawet jeżeli na pracę dla nas poświęcasz jedynie kilka godzin tygodniowo.
- STANDARD WDROŻENIA NA STANOWISKO każdy nowy doradca korzysta z materiałów szkoleniowych oraz pracuje wspólnie z przełożonym w pierwszych tygodniach od zatrudnienia
- SZKOLENIA I ROZWÓJ będziesz miał dostęp do platformy e-learningowej, gdzie zamieszczone są kursy dla naszych doradców. Dodatkowo organizujemy szkolenia stacjonarne w naszych oddziałach. Ci, którzy chcą się dalej rozwijać, mogę wziąć udział w ogólnopolskim programie rozwojowym Akademii Menedżera, która jest szansą na poszerzenie kompetencji.
- MOŻLIWOŚĆ AWANSU W STRUKTURACH FIRMY połowa z naszych Kierowników zaczynało pracę właśnie jako doradca. Możliwość awansu jest więc bardzo realna.
AKADEMIA MENEDŻERA – czyli rozwój w Bocianie
Akademia Menedżera to wewnętrzny program dla doradców klienta oraz kierowników zespołu doradców, rozwijający kompetencje operacyjne oraz miękkie, przygotowujący do awansu osoby z predyspozycjami do zarządzania oraz wprowadzający w kulturę pracy i standardy operacyjne nowych menedżerów.
Pilotażowa wersja programu wystartowała jesienią 2013 roku. Sukces tego projektu, a jednocześnie zapotrzebowanie na wykwalifikowanych menedżerów znających branżę, zaowocowały awansem kilku uczestników jeszcze podczas trwania szkoleń. Awanse powtarzały się po zakończeniu i w trakcie każdego sezonu Akademii.
Program trwa 6 miesięcy i składa się z cyklu pięciu dwudniowych szkoleń przygotowujących do pełnienia roli kierownika zespołu doradców. Na szkoleniach uczestnicy Akademii rozwijają zarówno kompetencje miękkie, jak i zdobywają wiedzę niezbędną do zarządzania zadaniami operacyjnymi. Warsztaty są prowadzone przez trenerów wewnętrznych oraz menedżerów operacyjnych, dzięki czemu stanowią praktyczne narzędzie przygotowujące do zadań na stanowisku. Koszty dojazdu i udziału w Akademii pokrywa w całości firma.
Nasza Akademia Menedżera jest potwierdzeniem tego, że każdy kto przykłada się do pracy i wykonuje ją z zaangażowaniem, a ponadto ma ambicje menedżerskie, może je zrealizować w naszej firmie.