Przygotowaliśmy dla Was infografikę, która wyjaśnia 10 kroków opowiadających o tym, dlaczego działania employer brandingowe są tak ważną częścią strategii całego przedsiębiorstwa.

Silna marka pozwoli Ci zaoszczędzić…

Niektórzy pracodawcy mylnie zakładają, że w strategię wizerunkową trzeba włożyć dużo pieniędzy, które się nie zwrócą. Nic bardziej mylnego. Świadomy przedsiębiorca wie, że to co inwestuje w swój wizerunek, procentuje oszczędnościami w przyszłości. Nie tylko oszczędnościami  pieniędzy, ale także czasu i stresu. Pracownicy, nie będą odchodzić, a co za tym idzie – zmniejszymy koszty wdrażania, szkoleń i całego onboardingu.

…i łatwiej wystartować

Z badań wynika, że aż 67% osób szukających pracy jest w stanie obniżyć swoje wymagania finansowe na rzecz pracy w firmie z bogato rozwiniętą kulturą organizacyjną. Aż 88% Millenialsów (czyli osób z najmłodszego pokolenia na rynku pracy) wyznaje zasadę, że ważna jest  właśnie misja firmy i bogate wartości, a dokładniej – poczucie sensu wykonywanej pracy.

A także skutecznie zrekrutować

Świadomość naszej firmy jako właściwej organizacji powoduje, że zgłaszają się do nas odpowiednie osoby. Czyli takie, które miały szansę zapoznać się z misją i wizją firmy zanim jeszcze do niej wstąpiły. To pozwoli wdrożyć się nowemu członkowi załogi szybciej i bardziej efektywnie.

więcej talentów w Twojej firmie!

Ukazując kulisy życia Twojej firmy, będąc na bieżąco z newsami na swoich kanałach social mediowych, stajemy się ciekawszą organizacją – szczególnie dla najmłodszych, którzy nie wyobrażają sobie godziny życia bez smartphonów w rękach. Nie możemy o tym zapominać. W większości przypadków zależy nam na przyciąganiu najlepszych – w naszej grupie docelowej – przyszłych pracowników. Mając ciekawe kanały social mediowe, komunikując swoją kulturę organizacyjną – zwiększamy szansę na wykwalifikowanych, interesujących ludzi aż o 50%!

Oceń artykuł
0/5 (0)