CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Łukasz Bugaj - EKOFOL BUGAJ SP.JAWNA"
Firma EKOFOL rozpoczęła działalność w 1998 roku. Jak wyglądały jej początki? Firma została założona w 1998 roku i wówczas dzierżawiliśmy halę produkcyjną na terenie Kopalni Soli w Wieliczce. Następnie w Ochmanowie, koło Wieliczki, wybudowaliśmy swój pierwszy zakład produkcyjny wielkości 2000 m2. Kolejne lata to ciągłe zmiany dotyczące, przede wszystkim, rozwoju technologicznego, zwiększania wolumenu produkcji oraz poszerzania rynku zbytu. W 2010 roku przenieśliśmy swój zakład do Bierunia i tutaj dalej z sukcesami rozwijamy naszą działalność.
Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Kluczowym momentem dla firmy było przeniesienie jej z Ochmanowa do Bierunia. Ta zmiana zapewniła nam większe możliwości rozwoju. W nowej siedzibie, dzięki większej przestrzeni byliśmy w stanie zbudować nowoczesny zakład produkcyjny, wyposażony w urządzenia i maszyny najlepszych światowych producentów, co pozwoliło nam na 15-krotne zwiększenie wielkości produkcji w ciągu zaledwie 5 lat.  
Zaczynali Państwo jako firma rodzinna. A jak to wygląda teraz? Nadal pozostajemy firmą rodzinną, dzięki czemu proces podejmowania decyzji jest bardzo szybki, a członkami zarządu są właściciele firmy. ...
"Wywiad z Tomasz Fidos - Humansoft Sp. z o.o."
Firma Humansoft powstała 25 lat temu. Jak wyglądały jej początki? Zaczynaliśmy w roku 1991. Byliśmy jedną z pierwszych firm informatycznych w Polsce, która stworzyła program do obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej. Już wtedy był to system zintegrowany i otwarty na indywidualne potrzeby klientów. W późniejszym czasie, wraz z pojawianiem się na rynku kolejnych aplikacji, stało się to cechą wyróżniającą nasze oprogramowanie. Obecnie skupiamy się głównie na projektowaniu rozwiązań klasy ERP, CRM, e-commerce przeznaczonych dla średniej wielkości firm handlowych, produkcyjnych i usługowych. Od kilku lat wdrażamy także system Business Intelligence – QlikView i Qlik Sense.  
Co – z perspektywy minionych 25 lat – uznałby Pan za największy sukces firmy? Jednym z naszych największych osiągnięć w ostatnich czasie było zaprojektowanie potężnego modułu do zarządzania produkcją. Przedsięwzięcie trudne, złożone, wymagające specjalistycznej wiedzy z zakresu przygotowania, planowania, zarządzania i rozliczania procesów produkcyjnych. Pomimo to podjęliśmy wyzwanie. Dziś mogę śmiało powiedzieć, że był to „strzał w dziesiątkę”. Zapotrzebowanie na systemy do zarządzania produkcją wciąż rośnie. Nam z kolei przybywa liczba zadowolonych klientów. Jesteśmy dumni, że dzięki naszym rozwiązaniom możemy wspierać konkurencyjność polskich przedsiębiorstw produkcyjnych.   Ponad 7 lat temu, podjęliśmy także inną bardzo ważną dla nas decyzję. Dotyczyła rozszerzenia naszej oferty o narzędzia analityczne Business Intelligence, tj. system QlikView i od niedawna także Qlik Sense. Te rewolucyjne rozwiązania doskonale dopełniają naszą ofertę. Przy ich pomocy jesteśmy w stanie dostarczyć klientom kompletne rozwiązanie BI w obszarach finansowych i operacyjnych. Dzięki temu dziś pracujemy dla największych, strategicznych firm oraz międzynarodowych marek.      ...
"Wywiad z Agnieszka Wąsowska - Warbud S.A."
"Wywiad z Małgorzata Kowalczyk - Warbud S.A."
"Wywiad z Lech Wąsowski - Warbud S.A."
Warbud to jedna z największych firm budowlanych w Polsce, proszę powiedzieć jakie były Państwa początki? Twórcą firmy i prezesem do dziś jest Włodzimierz Włodarczyk. Początki spółki sięgają 1989 r., kiedy to powstało Prywatne Przedsiębiorstwo Warbud. Pierwszym dużym kontraktem było wykonanie Hotelu Mercure w Warszawie (stan surowy). W 1992 r udziałowcem spółki został francuski potentat budowlany – CBC (obecnie VINCI Construction, spółka należąca do Grupy VINCI). Pierwsze lata działalności to dynamiczny rozwój firmy - generalne wykonawstwo obiektów kubaturowych, początkowo w stolicy, później na terenie całego kraju. W 2004 r. z powodzeniem zadebiutowaliśmy na rynku ekologicznym, drogowym oraz obiektów specjalnego przeznaczenia, w tym obiektów dla wojska. Kolejne lata przyniosły spółce realizacje z zakresu budownictwa hydrotechnicznego i elektroenergetycznego. W swojej wieloletniej działalności zrealizowaliśmy ponad 450 nowoczesnych projektów. Warbud to dwukrotny zwycięzca konkursu „Najlepszy Partner w Biznesie”, zdobywca tytułu Solidny Pracodawca 2014, laureat konkursu „Najwyższa Jakość 2014” w kategorii usługi, wielokrotny zwycięzca konkursów branżowych „Budowa Roku” oraz „Bezpieczna Budowa”. Te nagrody potwierdzają, że działania prowadzone przez firmę są rzetelne, efektywne i bezpieczne, co w branży budowlanej jest szczególnie ważne. Spółka zatrudnia obecnie około 1000 pracowników, realizuje kilkadziesiąt budów rocznie, a jej obroty od kilku lat sięgają ponad 1 mld zł. ...