CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bogumiła Rak - Ruch S.A"
Jakie były początki RUCHu? W 1918 r. Jan Gebethner i Jakub Mortkowicz, znani księgarze, powołali Polskie Towarzystwo Księgarni Kolejowych RUCH. Ich spółka opierała się na nowoczesnym wówczas formacie „trafik” – kiosków dworcowych, oferujących prasę, tytoń i inne drobne artykuły. Główną misją było rozpowszechnianie czytelnictwa w odradzającym się po wojnie społeczeństwie. RUCH szybko się rozwijał. W 1935 r. był jedyną ogólnopolską siecią sprzedaży prasy, posiadał 700 punktów sprzedaży: kioski, stoiska oraz sklepy.
Jak w tym czasie zmienił się RUCH? Po wojnie powstał Centralny Zarząd Upowszechniania Prasy i Książki RUCH. W 1971 r., w wyniku połączenia RUCHu i Robotniczej Spółdzielni Wydawniczej „Prasa”, powstała Robotnicza Spółdzielnia Wydawnicza „Prasa-Książka-Ruch”. W 1991 r. utworzono przedsiębiorstwo państwowe pod nazwą Przedsiębiorstwo Kolportażowo-Handlowe RUCH, które następnie zostało przekształcone w jednoosobową spółkę skarbu państwa pod nazwą RUCH S.A. W 2006 r. RUCH z dużym sukcesem zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Wejście na GPW umożliwiło Spółce pozyskanie środków na modernizację i dalszy rozwój własnej sieci detalicznej oraz informatyzację. W 2010 r. fundusz inwestycyjny zarządzany przez amerykańską grupę finansową ETON PARK, odkupił od Skarbu Państwa RUCH S.A. Po wycofaniu RUCHu z warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych Spółka przeszła jedną z największych restrukturyzacji w historii polskiej gospodarki stając się nowoczesną, dynamiczną organizacją. ...
"Wywiad z Joanna Mroczek - CBRE Sp z o.o."
"Wywiad z Natalia Wenzławska - CBRE Sp z o.o."
Firma CBRE, jest jedną z największych firm doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych na świecie, a jakie były początki firmy w Polsce? Większość firm z sektora nieruchomości, otwiera swoje oddziały na nowych rynkach poprzez zakup firm już istniejących. W przypadku CBRE w 2000 r. powstała spółka CB Richard Ellis Polska,  która w początkowej fazie działalności korzystała z doświadczeń dwóch spółek – poprzedniczek: Henry Butcher i Gerald Eve.  W 2009 firma zatrudniała 70 osób, obecnie w CBRE pracuje w Polsce ponad 200 osób. Jak wszyscy wiemy, duży wpływ na branżę miał kryzys na rynku nieruchomości w 2008/09 roku. Nasza firma podeszła do tego w ten sposób, że obcięła część kosztów, co spowodowało rotacje pracowników. Gdy kryzys się zakończył bardzo dużo pracy włożyliśmy w odbudowę, żeby na rynku polskim stać się większą firmą.
A jakie główne wartości przyświecają firmie? Mamy cztery główne wartości: szacunek, uczciwość, zaangażowanie i perfekcjonizm,  które towarzyszą całej firmie CBRE na świecie. Może wydawać się, że są to puste słowa, ‘korpo mowa’, która nic dla nas nie oznacza. Jednak, jeżeli spróbujemy zrozumieć znaczenie tych słów, to widać, że mają one wpływ na każdy aspekt naszej działalności – relacje z klientami, ze współpracownikami ale również na nasze wewnętrzne kontakty i codzienną współpracę.   ...
"Wywiad z Agnieszka Kwiatek - Hert Sp. z o.o."
Początki firmy sięgają 1994 roku. Kiedy struktury firmy były już bardzo rozbudowane, postanowiliście o podziale Hert na trzy oddzielnie zarządzane spółki. Czy był to przełomowy moment? To był raczej proces, pozwalający na lepsze zarządzanie, lepszą organizację, co zaowocowało usprawnieniem całej firmy i lepszą obsługą naszych Klientów. Dla Klienta większe znaczenie ma kompleksowość jego obsługi niż to, czy korzysta z usług firmy Hert czy Hert Akcesoria czy Hert Serwis. Najważniejsze jest to, że otrzyma urządzenie wraz z odpowiednim oprzyrządowaniem i serwisem.
Na jakie trzy spółki została podzielona firma? HERT, HERT SERWIS i HERT AKCESORIA.     
Co składa się na Państwa ofertę? Hert – zajmuje się maszynami i urządzeniami produkcyjnymi dla branży spożywczej, w szczególności piekarniczej i cukierniczej.  Hert Akcesoria – materiały eksploatacyjne, drobne narzędzia niezbędne i przydatne w codziennej pracy w zakładach piekarskich i cukierniczych, np. blachy, formy, kasty, noże, kosze, wagi, oleje, itd. Hert Serwis – instalacje i wdrożenia, przeglądy i konserwacje oraz naprawy urządzeń. ...