Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Pomóż innym w znalezieniu idealnego pracodawcy - Dodaj opinie o pracodawcy więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dorota Grabowska - PRAN"
Szturmem podbiliście Państwo polski rynek. Jakie były początki? Na rynku polskim istniejemy już ponad 10 lat. Pierwszy odział PRAN powstał w 2004 roku w Opolu. W tamtym okresie, ze względu na zamknięte granice, zajmowaliśmy się rekrutacją osób posiadających paszporty niemieckie, głównie do prac produkcyjno- logistycznych. Obecnie mamy w Polsce 3 oddziały i jesteśmy aktywni w sektorach: produkcja, logistyka, technika, inżynieria.
W czym teraz specjalizuje się firma PRAN? Z biegiem lat poszerzyliśmy zakres naszych procesów rekrutacyjnych, o zawody techniczne (operatorzy CNC, spawacze, monterzy) oraz inżynierie. Przeprowadzaliśmy rekrutacje na stanowisko górnika, dla jednego z australijskich klientów, czy pielęgniarki do Włoch, Portugali. Mamy też sukcesy rekrutacyjne w sektorze offshore.
A ilu pracowników w takim razie Państwo zatrudniacie? Ze względu na to, iż nie jesteśmy agencją pracy, nie możemy mówić o zatrudnieniu przez nas osób, które rekrutujemy. Natomiast jako PRAN zatrudniamy obecnie 20 pracowników na stanowiskach rekruterów.
Przejdźmy w takim razie do wspomnianej rekrutacji. Jakimi kanałami poszukujecie Państwo pracowników? Naszym podstawowym narzędziem pracy jest strona internetowa www.pran.eu oraz nasza baza danych. Współpracujemy również z Urzędami Pracy, szkołami.  ...
"Wywiad z Piotr Habela - PRISJAKT POLAND SP. Z O.O."
Jakie były początki Prisjakt na świecie, a jak to wyglądało w Polsce? Pomysł na Prisjakt zrodził się w 2002 roku, początkowo serwis miał być zorientowany wyłącznie na komputery i elektronikę, co na przestrzeni lat dość znacząco się zmieniło. Jako ciekawostkę dodam, że “pierwsza wersja” Prisjaktu została stworzona przez Jonasa Bonde w piwnicy jego mieszkania! Po wstępnym sukcesie firmą zainteresował się koncern mediowy Schibsted i nabył w roku 2006 większościowy pakiet udziałów. Jeśli chodzi o Prisjakt w Polsce, to pierwsze biuro otworzyliśmy w listopadzie 2012 roku w Krakowie przy ul. Lubicz. Z czasem jednak zaczęło się robić dość ciasno, więc w roku 2014 zmieniliśmy biuro na nieco większe (przy ul. Życzkowskiego), a 2 lata później po sąsiedzku otworzyliśmy kolejne nasze biuro.
Jak wygląda poziom konkurencji w tej branży? Poziom konkurencji jest inny w każdym kraju - np. dwa rynki o różnej charakterystyce to Wielka Brytania (gdzie wiele firm walczy o mocną pozycję) i Irlandia (gdzie ta część branży dopiero "rozkwita").  W całej reszcie krajów można powiedzieć, że mamy jednego głównego konkurenta. Jesteśmy numerem jeden w Szwecji, Norwegii, Nowej Zelandii i Irlandii, a w Wielkiej Brytanii i Finlandii jesteśmy w pierwszej trójce. Trudno więc nie zgodzić się z nieskromnym twierdzeniem, że idzie nam całkiem nieźle. ...
"Wywiad z Natalia Sulik - DK MARKETING"
Czym dokładnie zajmuje się firma DK Marketing? Jesteśmy firmą zajmującą się szeroko pojętym marketingiem bezpośrednim (direct marketing), czyli krótko mówiąc budowaniem trwałych relacji z Klientem, wykorzystując do tego spersonalizowane komunikaty do konkretnych osób lub grup społecznych (np. organizacji, instytucji, firm itp.). Naszą firmę tworzy zespół zgranych, dynamicznych młodych osób, oferujemy także pracę dla studentów z Wrocławia w przyjaznych warunkach z możliwością rozwoju kariery zawodowej. Dbając o najwyższą satysfakcję Klientów dostosowujemy środki przekazu, oferty i terminy dokładnie do ich preferencji. Dzięki temu budujemy długotrwałe relacje oparte na przyjaźni, wzajemnym zaufaniu i doświadczeniu. Jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego, wykorzystywanym w naszym Call Center, a zarazem podstawowym profilem działalności firmy, jest wszelkiego rodzaju telemarketing, wspomagany przez inne formy kontaktu. Kompetencje interpersonalne i doświadczenie branżowe naszego zespołu sprawiają, że jesteśmy chętni do dzielenia się naszymi umiejętnościami oraz podchodzimy do każdego – Klienta czy pracownika - indywidualnie. ...