Domax Sp. z o.o.
przez ergo, 2014-08-22 19:25:18
Odpowiedź na: [nicklodeon - 2014-08-13 09:38:51]:
Nie zgadzam się z tobą. Też byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w tej firmie na to samo stanowisko, rozmowa z Dyrektorem była ok, na luzie i konkretnie;

POLMASS SA
przez cow, 2014-08-26 10:27:18
Nie zgadzam się zupełnie z moimi przedmówcami, myślę ze fakt takich a nie innych opinii wnika z tego, że nie pracowali nigdy dla innych firm (tak myślę). Jeżeli chodzi o stosunek przełożonych do podwładnych, to jest on naprawdę bardzo odpowiedni. cele są jasno precyzowane, udostępniane są też odpowiednie narzędzia na czas, więc nie mam tu żadnych uwag. Pracowałem sla kilku zagranicznych firm (polmass jest pierwszą polską) i muszę stwierdzić, że dbanie o pracownika, pakiet socjalny, oraz cała reszta - poziom amerykański. Zawsze można byłoby coś zrobić inaczej, może lepiej, ale i tak jest naprawdę wszystko OK.Firma daje możliwości rozwoju, partycypuje w kosztach dokształcania, płace są zawsze na czas (czasem nawet przed terminem), do Pani Dyrektor i do Pana Prezesa zawsze można przyjść i porozmawiać jak z ludźmi.
Polecam wszystkim Polmass jako naprawdę bardzo dobrego pracodawcę i naprawdę grającego fair.

Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Konrad Komosa - Mr. Mind"
Zaintrygowała mnie nazwa firmy. Dlaczego znajduje się w niej akurat Mr. Mind? Kiedy postanowiłem założyć firmę szukałem równocześnie wolnej domeny o tej samej nazwie i akurat mrmind.pl było wolne. Poza tym bardzo istotne w nazwie było nawiązanie do twórczego procesu, jaki towarzyszy agencjom marketingowym. Nazwa musiała być krótka i łatwa do zapamiętania, a że jest na świecie gra Master Mind, to Mr Mind może się też z tym kojarzyć.
W narodzinach nazwy był więc obecny pewien element przypadkowości. W mojej branży przypadki generalnie nie istnieją. Wybierałem spośród kilkunastu dobrych nazw, które powstały w trakcie wielodniowych rozmyślań. Chciałem, żeby każdy element układanki pod tytułem agencja marketingowa był dopasowany w każdym calu. Przecież potencjalni klienci widząc nazwę agencji i jej logo też mają swoje odczucia w tej kwestii. Jeżeli agencja może się pochwalić chwytliwą nazwą i fajnym logotypem, czyli pierwszymi rzeczami, na które zwraca uwagę jej potencjalny klient, to tak naprawdę jest duża szansa, że klienci zdecydują się na jej usługi, ponieważ będą mieć pewne przekonanie, że dla ich firm, kreatywna praca też zostanie wykonana z bardzo dobrym efektem. ...
"Wywiad z Paweł Grzyb - Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o."
Początki Konica sięgają 1873 roku. A jak prezentuje się Państwa historia? Grupa Konica Minolta powstała w 2003 roku w wyniku połączenia dwóch firm: Konica oraz Minolta. Obie marki mogą pochwalić się długą i ciekawą historią – powstały w końcu lat dwudziestych ubiegłego wieku i od tego czasu sukcesywnie się rozwijały w wielu dziedzinach. Fuzja obu koncernów stworzyła potęgę biznesową na skalę globalną.
W ilu krajach jest obecna Konica Minolta? Obecnie działamy w 173 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 43 000 osób, a Europa jest naszym największym rynkiem zbytu. W Polsce istniejemy już od ponad 25 lat, zajmując pozycję lidera w branży. Praktycznie w ciągu kilku lat udało nam się uzyskać wiodącą pozycję na rynku.
Konica Minolta to czołowy producent rozwiązań biznesowych IT. W czym się specjalizujecie? Jesteśmy globalnym dostawcą kompleksowych usług w dziedzinie IT oraz rozwiązań optymalizujących procesy biznesowe w organizacjach. Regularnie rozszerzamy nasze portfolio, oferując szereg systemów wspierających produkcję dokumentów w firmie. W Polsce możemy się pochwalić jedną z największych sieci sprzedażowo-serwisowych, jesteśmy obecni aż w 15 lokalizacjach na terenie całego kraju. Mamy ponad 90 profesjonalnie wyszkolonych Inżynierów Serwisu oraz 70 Konsultantów Handlowych, pod których opieką w zeszłym roku było prawie 35 tysięcy urządzeń w całej Polsce.   ...
"Wywiad z Sebastian Drozd - Intermedio Sebastian Drozd"
Jak wyglądały początki firmy Intermedio w 2005 roku? Z jakimi trudnościami  mierzyli się Państwo na początku? Właściwie firma Intermedio powstała jako kontynuacja wcześniejszej działalności pośrednictwa finansowego w celu większej optymalizacji kosztów, podatków i innych działań. Praktycznie na każdym kroku działo się coś nieprzewidzianego. To było istne pasmo sukcesów i totalnych porażek. Pracowaliśmy sami z żoną Izabelą i o tym czy przeżyjemy do następnego miesiąca decydowały zamknięte, i wypłacone kredyty naszych klientów. Model naszego wcześniejszego działania przybierał różne postacie: z lokalem bez lokalu, samo tylko dojeżdżanie do klientów na podstawie wcześniejszych doświadczeń wyniesionych z dużych koncernów w których pracowaliśmy, dystrybuowaliśmy wizytówki z Naszym wizerunkiem do setek punktów handlowych najpierw sami, później z pomocą pierwszego pracownika Najczęściej trudności, o jakie Pani pyta, wiązały się z niedostatecznymi finansami lub czasem, ale nie brakowało Nam chęci!
Na czym polegają świadczone przez Państwa usługi i do kogo są skierowane? Dzisiaj już 10 lat działamy w branży optymalizacji kosztów prowadzenia biznesu i zdrowo rozumianej ekonomii postępowania w firmie. Jednym z procesów optymalizacji jest spółka LTD, którą może założyć każdy klient i korzystać z możliwości optymalizacji podatkowej lub emerytalnej pod każdym niemalże względem. ...