Opinie o Hotel Starzyński Krzysztof Starzyński w Płock

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Hotel Starzyński Krzysztof Starzyński. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Hotel Starzyński Krzysztof Starzyński na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Starzyński Krzysztof Starzyński w Płock

ABC Nowy wpis

UWAGA TO OSZUŚCI-NIE PŁACĄ za dostarczony towar i naciągają innych dostawców!!!

Natalia Nowy wpis
Inne

Czy za pracę w weekendy i na noce hotel wypłaca wyższą stawkę godzinową?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy można w Hotel Starzyński Krzysztof Starzyński liczyć na jakieś dodatki?

Pracownik Nowy wpis
@Pytanie

Najniższa krajowa, zero dodatków.

Kamil
Inne

Jakie wykształcenie trzeba mieć aby moc startować do tej pracy?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie Hotel Starzyński Krzysztof Starzyński? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Płock
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kelner/kelnerka
Płock
Bartłomiej Białaszek Jbm Turystyka
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Płock
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Handlowiec
Płock
ID Energy Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Irmina
Inne

Jeśli ktoś nie spełnia oczekiwań firmy to z całą pewnością hotel nie powinien trzymać takich osób ponieważ inni pracują więcej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jagoda123

Odradzam jakiekolwiek próby podjęcia pracy w hotelu Starzyńskim w Płocku. Brak szacunku do pracowników, trzeba być na każde zawołanie- nie ważne, że grafik ustalany jest wcześniej na cały miesiąc. Pensja najniższa krajowa, można zapomnieć o podwyżce nawet po kilku latach pracy. Połowa pracowników pracuje na czarno,bez żadnej umowy- nawet na recepcji. Szefostwo nie ma pojęcia o prowadzeniu hotelu(bez odpowiedniego wykształcenia), wszystko mają gdzieś byle tylko kasa się zgadzała. Menager/właściciel hotelu nie potrafi nawet porozumieć się z gośćmi w języku angielskim, nie mówiąc już o jakimś innym.. Liczy kasę a wszystkie skargi czy pretensje spadają na głowę niczemu winnym recepcjonistkom( bo co poradzą, że np wifi ciągle nie działa bądź jest syf w pokojach). Brak kompetentnej osoby zarządzającej. Na nocnych zmianach strach siedzieć - zdarzają się agresywni goście, ale to również nikogo nie obchodzi.. brak ochrony czy nawet działających kamer.

Nick
@jagoda123

Dodam tylko że jak Pani księgowa kogoś nie polubi to dni tej osoby w pracy sa policzone. Czy to pokojowa ( OJ ) czy recepcja ( AK ) czy obsługa spa (PM ).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kasia

I pensja na raty... pracować też powinno się w takim razie na raty...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
staszek

Dokładnie, panosząca się w hotelu księgowa, która ma zerowe pojęcie o pracy np. recepcji czy spa, zamiast siedzieć w swoich papierkach "zarządza" połową hotelu. Ale tu znowu wychodzi brak zainteresowania właścicieli, którzy mają gdzieś pracowników. Przydałaby się osoba z doświadczeniem w prowadzeniu hotelu z prawdziwego zdarzenia zarówno recepcji jak i strefy spa. Bo te osoby, które aktualnie się tym zajmują udają wielkich znawców, ale każdy widzi, że nie mają o tym bladego pojęcia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Starzyński Krzysztof Starzyński - Płock

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Hotel Starzyński Krzysztof Starzyński
3/5 Na podstawie 2 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Piekarska 1
    09-400 Płock
  • NIP: 7741155260 REGON: 610346350
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel Starzyński Krzysztof Starzyński
Przejdź do nowych opinii