brak logo

LM Wind Power Blades

Goleniów

Opinie o LM Wind Power Blades

wikidajło 2016-05-25 09:12:36
Ciekawe jak nasi kierowniczkowie z moldingu dlugo beda cicho i beda nas wyciskac jak sok z cytryny. Proces totalnie niestabilny, wiecznie zmiany na łopatach co idą w miare fajnie, na 58 kibel goni kibel i nie chce mi sie wierzyc ze to w 100% wina ludzi, proponuje zeby dział PE sie zebrał w kupe i zrobił jedna łopate pokazową w czasie 24h to wtedy pogadamy... Ale cóż, podstawy dali fajne, można troche na L4 posiedzieć...
Okupu 2016-05-25 21:42:11
Wejdę minute zrzec Nokię tuner wadze minut pomocni będące brodate
dawaj dawaj 2016-05-26 08:54:07
slyszalem ze stoja za nami i walcza o nas Tlumacza tepemu wujowi oponiarzowi ze z ukraincami na stnie trakera nie darady ale Marcin nieponiemaju i pograza firme Ide na l4 w czerwcu i szukam czegos w MIARE normalnego bo to co bedzie sie dzialo po urlopie to masakra Pieniondze to nie wszystko trzeba sie szanowac Mam serdecznie dosyc pewnych siebie mentorow guwno wiedacych Panow esesmanow ktorzy je..a z premi za byle co pozdrawiam
Ps Robcie sobe te wszystkie dluuugie lopatki ale sami ja spadam z tego obozu i nie tylko kja ale kilku moich znajomych tez
Uhuhy 2016-05-26 17:28:39
@dawaj dawaj
A kysz glombie!
~pakito 2016-05-26 18:21:01
ja tez stad spadam .... chora atmofera , smieszna firma za granica takich rzeczy niema co w Polsce ....
1
666 2016-05-27 22:38:44
Matko jak Wy ludzie narzekacie. Japracuje w Lm prawie 5 lat i mialam juz 6 superwackow i jak to w naszej firmie bywa byly wzloty i upadki.... W zeszle wakacje robilismy po 3 dni po 12 godzin i wogole byla rozpier....ducha ale... No wlasnie to ale. Ja swoja prace lubie tzn to jest zbyt wyniosle powiedziane. Ja ja akceptuje... Jak macie jeczec jak Wam jest zle to dla mnie nie ma problemu W parku w Gol jest sporo pracy wiec bierzcie te swoje szanowne cztery litery i aut.....
Ubytek 2016-05-29 17:57:50
Górę adres plony ubytek wezwę Creat inkuby kominy trenera innych wesela
mali 2016-06-02 11:58:34
Czarny ,ty lepiej za robote sie wez a nie za oierniczanie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ludzia. Jestes załosny ,nudny i pozal sie boze. Najlepsze jest to jak z jedna osoba i druga rozmawiasz a do trzeciej podchodzisz i gadasz na te wczesniejsze. Myslisz ,ze jestes (usunięte przez administratora)wie kim a jestestak naprawde farbujacym sie zerem
2
Auri 2016-06-20 08:51:45
Siemanko wszystkim Slyszalem za zwolnili Andrzeja Moze ktos wie dlaczego?
3
~Auri 2016-06-23 13:51:26
jaki andrzej ten z najwiekszej formy ??
t23 2016-06-24 22:52:10
nie jest istotne dla mnie kim jest ten słynny Andrzej, liczy się dla mnie że jak będe chciała u was pracować jako Kierownik Zmiany w dziale Produkcji to jest w pakiecie pieka medyczna, karta multisport, dofinansowanie do posiłków
do ~t23 2016-06-25 18:34:45
te doplaty do posilkow pozal sie boze po ciezkiej pracy nie maja zadnych wartosci energetycznych ...... pamietam jak dostalem kiedys 2 sztuki racuchow jablkowych z cukrem ..... karta multisport ? po takiej robocie ciezko myslec nad pojsciem do silowni :)
Do 2016-06-26 18:49:41
Eee tam pewnie ze tak. Lepsze takie firmy gdzie nie karty multisport. Bo wtedy nie ma na co narzekać
janek 2016-06-27 08:44:39
wkrotce dowiemy sie ze urlop zostanie skrocony do tygodnia bo 58,7 ma pare lopat na minusie a norme trzeba wyrbic Ok moze niech osoby ktore zatrzymywaly produkcje w niemal kazda niedziele na poczatku roku pofatyguja sie teraz na zebranie o 1845 i przedstawia swoje argumenty w taki sposob abym ja operator produkcji nie czuł sie wydymany kolejny raz z zasłuzonego urlopu Wspolczuje soltysowi i ormowcowi bo prawdopodobnie po tygodniu wolnego w lipcu kilku tz doswiadczonych operatorow oleje ten niepowazny zaklad i poprostu nie wroci do pracy a ci dwaj beda sie dwoic i troic aby dalej wszystko szlo trakerowo Szkoda mi ich bo dla paru stowek wiecej stana sie zwyklymi ...nie ze swojej winy Przerabialem to wszystko rok temu panowie i jak zaklad nam tak my mu I jeszcze mam pytanie Po co wieszacie grafik biurowe szmaty skoro wiadomo bylo bodajze w maju ze lopata 58.7 potrzeboje wiecej czasu niz 24h przy tak oslabionych skladach Stan osobowy to zgadza sie na papierze Wezcie sobie Iwanow do domu nieh tam zamiataja
gość 2016-06-27 15:29:37
Jak tam po integracji???
5
stasiek 2016-06-28 14:07:47
słuchajcie, a jak wygląda teraz praca jako Asystent ds. Zakupów i Planowania? bo chyba spokojnie można zarobić tu dobrze.
ormak 2016-06-29 05:03:04
jestes asystentem , musisz planowac i kupowac kawe dla biura i inne profity , codziennie planowac takze swoim czasem pracy i prawieniem komplementow oraz przed kazdym przyjsciem do biura z rana krzyczec i podziwiac te wielkie biale twarde lopaty
Monia 2016-06-29 11:39:22
hej wam wszystkim . mam pytanko czy sa u was jakieś przyjęcia ? chodzi o mężczyzn .
werfrfg 2016-06-29 16:06:38
@Monia mysle ze na wiekoszci tych stanowisk mezczyzn przyjmuja
Monia 2016-06-30 09:58:34
dziękuję za odp. pozdrawiam
Wojtek 2016-06-30 10:53:40
No, na tym forum faktycznie idzie się dogadać i porozumieć, jestem z tego zadowolony, bo też kiedyś szukałem i potrzebowałem ogarnąć "jak to jest" i na szczęście mi się to udało, życzę tego wszystkim.
pfa 2016-07-02 10:18:26
ormo jeszcze trochę i z sołtsemy sami na łopacie zostaniecie i będziecie kręcić czasy bo po urlopie nie wracam!! Powodzenia na 58 życzę i rubcje sobie te swoje łopaty ale be ze mnie pozdro.
czarek 2016-07-02 10:24:52
Skoro można się tutaj czegoś dowiedzieć to może i mi pomożecie? zastanawiam się nad stanowiskiem "global service desk specialist" warto? Najbardziej chce wiedzieć ile się tutaj zarabia, dzięki
maciek 2016-07-03 10:10:38
Jest nadal oferta aktualna wiec jak chesz to mozesz aplikowac jednak musisz znac dobrze angielski, miec roczne minimum dosiwadczenie, znać podsawowe sieci komputerowe,
Cole 2016-07-17 20:12:20
Ciekawie czytało się te kilkanaście stron, jednak oprócz pewnego nie smaku który to czytanie pozostawiło, pozwalam sobie zadać kilka pytań dotyczących:
- przyjęć do firmy w chwili obecnej - są przyjęcia czy ich nie ma?
-zarobków oraz zasad na jakich są przyznawane w chwili obecnej - jak to wygląda w rzeczywistości bez bajerowania?
- trybu zmianowego czyli - ile godzin dziennie i dni w tygodniu trzeba pracować?
- jakie są szanse na urlop, jak jest przyznawany i czy jest przyznawany zgodnie z KP?
- czy posiłki (jakie i ile w ciągu doby) są finansowane z pensji pracowników?
- jakie są warunki socjalne tj. toalety, prysznice (jak są) , stołówka itp.?
- czy osoby palące zarabiają odpowiednio mniej od nie palących (jeśli wychodzą często do palarni) ?
- jakie są możliwości awansu nie posiadając koneksji i układów czyli tylko za ciężką pracę?
- czy podczas produkcji na chwile obecną przestrzega się zasad BHP oraz wszelkich zasad bezpieczeństwa?
- czy to prawda, że pracownikom "obcina się premię uznaniową" za fakt przebytej choroby?
- czy w firmie istnieje mobbing a jeśli tak to w jakim wymiarze?
Z góry dziękuję za odpowiedzi, nie jestem pracownikiem tej firmy ale mam nadzieję, że ktoś opisze mi sytuację firmy w oparciu o moje pytania.
pffff 2016-07-17 20:15:43
Posiadanie rocznego doświadczenia nie stanowi dużego wymogu do spełnienia @maciek, bo dają dobre zarobki.
Cole 2016-07-17 20:29:28
Widzę że sporo wiesz o firmie, w sumie to mnie to nie dziwi bo jasno wynika z twoich postów, że tam pracujesz. Czy możesz odpowiedzieć chociaż na kilka zadanych prze ze mnie pytań? Mam nadzieję że to nie jest jakiś problem?
ktosiek 2016-07-17 21:21:26
Świetnie, że są dobre zarobki @pfff, ale może wiesz jakie są średnie zarobki dla supervisor działu utrzymania ruchu? Chciałbym się załapać, ale o stawkach warto wiedzieć.
Cole 2016-07-18 20:15:05
Niestety jak widać jednak jest jakiś problem co tylko bardziej mnie niepokoi... Nie robię wywiadu dla pipów i innych sripów tylko chciał bym poznać choć część prawdy o firmie w której być może chciał bym pracować. Czy zatem jest coś złego w zadawaniu takich właśnie a nie innych pytań? Ja nie mam problemu ani ciśnienia tudzież żadnego parcia na szkło ale dobrze by było wiedzieć po jakim lodzie będzie się stąpać zanim się na niego wejdzie...
r 2016-07-18 20:47:59
@ktosiek nie dostaniesz się, musisz z wykształcenia być inżynier techniczny
luzik 2016-07-21 20:48:10
no i sie wszyscy osrali za przeproszeniem
Mincek 2016-07-21 21:09:18
A mi się wydaje, że wszystko gra i jest w miarę w porządku, czytam te opinie i nie mogę się mimo wszystko nadziwić w jaki sposób ludzie wypowiadają się o tej firmie, bardzo dobrze się to czyta, ludzie firmę szanują i to jest dość ważne, przydaje się.
Cole 2016-07-22 19:48:48
No to teraz odpowiedz na chociaż kilka z pytań które zadałem, bo jakoś nikt nie ma jaj z pracowników jak zresztą widać. Pozdro
gość 2016-07-22 21:08:20
Rzeczywiście @pfff posiadanie rocznego doświadczenia nie stanowi dużego wymogu do spełnienia, bo wiedzą, że wiedzą jak zadbać o pracownikow. Atmosfera rzeczywiście dopisuje, ale zastanawiam się czy pojawią się u nich jakieś oferty pracy, wiecie może? Pozdrawiam
goleń 2016-07-25 08:21:09
Przyjmują na stanowisko Główny zamiatacz mopowy - wymagania własne wiadro i zmiotka i na specjaliste ds. mycia okien z doświadczeniem 15 lat.
Pom 2016-07-25 14:02:52
Hahaha, no co ja Ci mogę powiedziec oprócz tego, że naprawdę udało Ci się mnie perfekcyjnie rozśmieszyć, a co do pracy to chyba jaka jest to każdy widzi, ogłoszenia mówią wszystko co powinny, pensje są przyzwoite, mało kto narzeka na cokolwiek, więc luz
Cole 2016-07-25 17:08:03
Czyli wysyłać cv i lm i czekać? Ciekawe jak długo czeka się na odzew ze strony firmy ale pewnie zależy to od tego co się ma w cv...
ktoś 2016-07-26 15:44:47
Hej, ale wiecie jakich średnich zarobków można się teraz spodziewać? W końcu doskonale wiedzą, że oprócz premii dorzucają jeszcze jakieś socjali co jest dobrym znakiem na to, że się dobrze dzieje w firmie.
ciekawy 2016-08-01 15:39:38
Witam. Mam pytanie odnośnie trzech dni pracy i jednego dnia wolnego czy to jest przez pewien okres czy tak jest cały czas?
1
kaka 2016-08-01 15:39:51
W sumie to pewnie zarobki są wyższe niż te 1800zł, bo przecież zawsze jest szansa na jakieś premie do tego.
jesion 2016-08-02 10:18:05
przez pewien okres. wyjatkowa sytuacja
ba 2016-08-02 10:25:17
a dlaczego właśnie teraz został wprowadzony okresowo taki system pracy? dajcie proszę konkretne info
borsuk 2016-08-04 16:36:18
bo ludzie uciekaja , nie nadazaja z produkcja , proste i logiczne ....
4
adam 2016-08-04 18:17:28
ale to chyba dobrze, że masz 3 dni pracy dzień wolnego? Czy nie za bardzo, pytam bo się nie znam a mają ofertę nową
kol 2016-08-16 15:22:07
3 dni pracy, 1 dzień wolnego, 3 dni pracy. wychodzi tak, że pracujesz od poniedziałku do soboty. To jest tak dobrze?
jask 2016-08-16 15:23:39
@kol dla mnie nie jest to najgorsza opcja, ale to wiadomo, że każdy ocenia pod siebie
Buraczysko 2016-08-17 14:44:55
Witam mam pytanko do pracowników. Jakie są zarobki po 3 miesiącach okresu próbnego i jaki jest system pracy bo są rózne wersje. Pracuje w Dąbiu w Pilkingtonie i chciałbym zmienić . Pozdrawiam
stasiek 2016-08-17 14:50:15
Global Service Desk Specialist jest u nich teraz jeśli chodzi o całą rekrutację? Wydaje mi się, że u nich można troche zarobić. Na pewno też premie można u nich zarobić, bo jednak też prowizje są na pewno z tego tytułu.
Power 2016-08-25 13:42:05
Witam,mam pytanie,czy ktoś zajmie sie sprawą Pana -ofiary ,który został uderzony do tego stopnia że ma złamane żebra?Czy oprócz chorej atmosfery ,która panuje na terenie tego zakładu dotyczacej traktowania nowych,ktoś zwróci uwagę na przemoc?Wszyscy wkolo o tym wiedzą,mówią a Pan chojrak w dalszym ciągu pracuje jak gdyby nigdy nic?Ludzie co sie z wami dzieje?Pytanie kieruje zwłaszcza do mentorów,bo to oni widza najwiecej,nie ma mozliwości by było inaczej.Postawcie na miejscu ofiary siebie lub kogoś ze swoich najbliższych,czy wtedy sumienie was ruszy?Czy osoby slabsze psychicznie taki wlaśnie czeka los przy boku psychopaty,takiego jak ten gowniarz?Panikujecie jak dzieje sie coś zlego na świecie, ale obok siebie udajecie że nic nie widzicie i nie slyszycie.To się nazywa ZNIECZULICA. Zwłaszcza że to juz troche trwało,bo wszyscy o tym teraz gadają.Pana gowniarza, chojraka pozdrawiam srodkowym palcem i proponuje udac się do dobrego specjalisty a ostatecznie do lasu porąbać drzewo tą pusta mózgownicą.
basia j 2016-08-25 13:56:42
stasiek jeśli już taką wiedzę widzę masz i wiesz coś o konkretnych stawkach to proszę podaj je tutaj. mimo negatywnych komentarzy tutaj i tak zamierzam odpowiedź na wasze aktualne ogłoszenie o pracę na stanowisko Global Service Desk Specialist w Goleniowie
Zostaw swoją opinię o LM Wind Power Blades - Goleniów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LM Wind Power Blades