Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Jesteś pracodawcą?
Zadzwoń tel. 795 116 179
Zobacz jakie masz możliwości prezentowania swojej firmy i odpowiadania na pytania użytkowników.
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze
logo HHW Hommel Hercules

Opinie o HHW Hommel Hercules

Pracowałeś w firmie HHW Hommel Hercules i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Zmierzch - 2014-10-03 12:32:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Katalog duży ale asortyment archaiczny i za szeroki, nie można być dobrym wzszywkach do papiery i narzędziach "Mercedesach". Ceny za wysokie.
Dostęp do poziomu zaopatrzeniowców.
Zmierzch
zdjecie uzytkownika
pietrekth7 - 2014-10-08 10:27:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam
Pojawiło się ogłoszenie do pracy w tej firmie i szczerzę ODRADZAM !!!!!!!!!!!
PRACOWAŁEM TAM KIEDYŚ PSYCHA ZRYTA ITD. MIAŁEM WCZEŚNIEJ SUPER POSADKĘ JAKO PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY LECZ PREZES SKUSIŁ MNIE 3,000ZŁ. NA RĘKĘ + PREMIA I CO I WTOPA PLANY NIE DO ZROBIENIA. BARDZO DROGIE PRODUKTY. OWSZEM STAŁA BAZA COŚ ZAMAWIA LECZ NOWI RAZ LUB WCALE. NIE POLECAM NIE RÓBCIE TEGO SAMEGO BŁĘDU CO JA .
TELEFONY WIECZOREM CO TAK MAŁO WIESZ JAK TAK BĘDZIE TO ZWOLNIMY CIĘ ITD.
SAM SIĘ ZWOLNIŁEM I MAM NAUCZKĘ NA CAŁE ŻYCIE KASA TO NIE WSZYSTKO

pOZDRAWIAM
zdjecie uzytkownika
hami - 2014-10-23 03:13:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [pietrekth7 - 2014-10-08 10:27:28]:
No tak, Ci co szanują swoje nerwy i zdrowie to rezygnują. Ale chyba nie może być tak źle w całej firmie skoro nadal funkcjonuje ? Są może jeszcze osoby które tam pracują i podzielą się swoją opinią o firmie ? Myślałam o pracy tam - stanowiska biurowe. Czy wszyscy mają takie zdanie jak "pietrekth7" ?
zdjecie uzytkownika
Janek - 2014-12-10 20:43:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam, to jakie sa realne zarobki jesli chodzi o stanowisko przedstawiciela handlowego? W ogóle to prawda, co napisał pietrekth7, czy jednak jest inaczej i sa zadowoleni ludzie z tej pracy? Bowiem wazne jest dla mnie mieć czas na relaks po pracy, nie chciałbym telefonów po jej godzinach, czy w weekendy.
zdjecie uzytkownika
amator - 2014-12-28 23:47:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
byłem kiedyś na rozmowie na wlkp w Szamotułach, gościu pokazał mi w katalogu głowicę frezarską i zapytał czy wiem co to jest, gdy powiedziałem ze wiem to już kompletnie nie interesowała go wiedza techniczna tylko farmazony o marży bredził, coś mi się wydaje że to ten co wydzwania wieczorami...
zdjecie uzytkownika
croolix_bax - 2015-01-10 23:50:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wyszły ogłoszenia na wszystkie województwa na DTH, opinie o firmie coraz gorsze, kiedyś byłem na rozmowie na wlkp, raczej wrażenia niepozytywne. Czy coś się zmieniło na lepsze?
zdjecie uzytkownika
maczeta - 2015-01-16 22:21:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
prezesa zwolnili szkopy a po roku ponownie dali mu angaż!
Wierne przydupasy ze stolicy i okolic nadal obija się, kradną i udają ,że są czyści- wszyscy o tym wiedzą i milczą,
nie polecam nikomu tej śmiesznej firmy...
zdjecie uzytkownika
nolty - 2015-02-25 16:02:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Potwierdzam maczeta, " odgrzany niemiecki kotlet " powrócił, despotyczna, nie szanująca człowieka firma .
zdjecie uzytkownika
mm - 2015-03-04 21:13:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [amator - 2014-12-28 23:47:15]:
Nie to nie ten sam co wieczorami dzwoni. Byłem na wszystkich rozmowach kwalifikacyjnych w Szamotułach i nikt o marży nie bredził.
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2015-05-13 11:40:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
HHW ma problem polegający na całkowitym braku pomysłu, jak prowadzić działalność w zmieniającym się środowisku. Konkurencja już dawano się dostosowała lub odpadła z rynku, a HHW wali głową w mur, odbija się i ze zdwojoną siłą ponownie go atakuje. Problem w tym, że HHW wali w ten mur głowami handlowców. Skutek jest za każdym razem taki sam, ale to nie daje decydentom do myślenia. Ich zdaniem wszystkie problemy wynikają z nieudolności handlowców, którzy gdyby mogli, rozdali by towar za darmo. Firma pracuje na programie VIP, który funkcjonuje w środowisku dosowskim i nijak nie przystaje do dzisiejszych czasów. Takie programy można oglądać w muzeum i HHW. Brakuje w nim dostępu online do historii sprzedaży do klientów, bazy cenowej dostawców, historii zakupów, informacji o aktualnych zamówieniach. O braku realizacji zamówień handlowcy najczęściej dowiadują się od klientów podczas wizyty u nich, kiedy próbują pozyskać kolejne zamówienia. Firma w zasadzie jest ustawiona pod sprzedaż towarów z katalogu, które są na magazynie centralnym w Niemczech, ale ceny są tak wysokie, że konkurencja sprzedaje do klientów w porównywalnych cenach w jakich HHW Polska kupuje od centrali w Niemczech, więc sprzedaż z katalogu leży. Firma funkcjonuje wyłącznie dzięki pomysłowości i obrotność handlowców, którzy sprzedają narzędzia kupowane od lokalnych dostawców. Sami zbierają zapotrzebowania do klientów, dobierają narzędzia i szukają dostawców i nie mają żadnego wsparcia w tym zakresie od strony firmy. Praca handlowców nie kończy się po powrocie z objazdu do domu, tylko dopiero się zaczyna. Ktoś musi obrobić zapytania zebrane od klientów. Funkcjonuje fikcja, że przecież mają sprzedawać katalog, którego z powodów cenowych praktycznie nie da się sprzedać, więc nie będzie wsparcia sprzedaży poza katalogowej. Komu uda się sprzedać coś z katalogu, modli się, żeby handlowcy Hahn & Kolba nie podjechali do firmy i nie przejęli klienta, bo H&K sprzedaje identyczny asortyment (HHW i H&K należą do tej samej grupy kapitałowej firmy Wurth) po znacznie niższych cenach. Prezes HHW ma mentalność kaprala i wszystko czym się interesuje, to żeby mieć wizytówkę z tytułem prezesa zarządu oraz wystawne BMW jako auto służbowe. Cała reszta załatwiana jest batem i stałym ciśnieniem na handlowców, które prowadzi do ciągłej rotacji w tej grupie pracowników. Ostatnio kilku doświadczonych handlowców odeszło do konkurencji z Tarnowskich Gór za poprzednim dyrektorem handlowym, z którym znacznie lepiej się pracowało niż z nowym/starym prezesem. Pod kierownictwem poprzedniego dyrektora handlowego w ostatnim miesiącu jego pracy HHW osiągnęło rekordową sprzedaż na poziomie 2,4 mln zł. Teraz obroty dołują, a prezes poświęca dużo czasu na próby dokopania konkurentowi, do którego odchodzą mu ludzie, zamiast zająć się stawianiem na nogi firmy, którą kieruje, a wynik tego działania jest opłakany. To jednak nie powoduje żadnej refleksji, więc zabawa trwa w najlepsze, a ludzie nadal odchodzą.
zdjecie uzytkownika
toolmacher - 2015-05-18 23:15:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [były pracownik - 2015-05-13 11:40:57]:
Wow, takiego streszczenia sytuacji chyba potrzebowałem. By oczywiście nie zaaplikować po raz drugi. Raz już próbowałem, byłem na rozmowie, nie udało się ale miałem dziwne przeczucie że coś nie tak z tą firmą. Teraz, po kolejnym, nie wiem już którym ogłoszeniu na wlkp., chciałem ten błąd popełnić ponownie. Dzięki za ten tekst powyżej. A wracając do H+K, oni oraz ich styl sprzedaży też są już uważane za relikt przeszłości. Tam się nic nie zmieniło od 10 lat.
zdjecie uzytkownika
szef narzedziowni - 2015-05-26 15:16:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Firma handluje wszystkim co sie da oprócz katalogu , obiecują że będzie a terminy dostawy coraz dłuższe, brak potwierdzeń zamówień złożonych, totalny bałagan wygląda jak polowanie na jeleni klientów, porażka, ceny rózne u każdego klienta za ten sam towar, jedni na drugich nadają, katalgi zabierają itp niszczą resztki polskiego przemysłu, czy hhw czy hk sa sobie warci, bija sie miedzy sobą o 0,1 euro, jeden kupi taniej drugiego skroją na maxa, najwazniejsze dla niech plany, marza, zysk, kasa
Towary coraz gorszej jakosci reklamacje to ciągną sie miesiącami, bo firmy są pośrednikiem pomiedzy producentem a uzytkownikiem, ceny w euro a kursy niekorzystne
zdjecie uzytkownika
anonim - 2015-06-03 12:30:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Janek - 2014-12-10 20:43:38]:
Biuro siedzi zastraszone, nikt nic nie powie... Wiem bo pracuję w HHW :/
Plany kosmiczne, psyche zryta i tylko wiecznie marchewka na kiju a mimo dobrych wyników jak tylko zakręcisz nosem.. wylot..
zdjecie uzytkownika
anonim - 2015-06-03 12:34:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Janek - 2014-12-10 20:43:38]:
jak chcesz mieć luz psychiczny i brak telefonów po pracy to nie licz na to!!!
zdjecie uzytkownika
anonim - 2015-06-03 12:38:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [maczeta - 2015-01-16 22:21:27]:
milczą? ... do czasu..
zdjecie uzytkownika
Józef - 2015-06-09 20:52:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam.
Jeśli ktoś jest w trudnej sytuacji, lub desperatem... to polecam HHW
Biorą wszystkich, a szczególnie specjalistów od narzędzi pomiarowych:)
Specjalista od narzędzi pomiarowych, przyjęty przez Pana Jana, pyta chandlowca... co to za drucik wychodzi z suwmiarki podczas pomiaru:)
zdjecie uzytkownika
NapchanyZając - 2015-06-10 15:01:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Biedne króliczki nie dostały marchewki... a ile kapuchy spapały na boku?
zdjecie uzytkownika
były-i zadowolony - 2015-06-19 12:53:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [były pracownik - 2011-10-18 19:13:27]:
nie zgodzę się z tym spokojem po wzroście.. bo wystarczy że powiesz wprost co ci się nie podoba (traktowanie pracownika, obrażanie, itp) i mimo wzrostu lecisz.. Po drugie w jednym tygodniu słyszysz "bądź spokojny nic ci nie grozi" a za 2 tyg dowiadujesz się że już nie pracujesz..
zdjecie uzytkownika
matik - 2015-07-05 10:42:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Omijajcie firmę szerokim łukiem . Totalna porażka ja straciłem czas presja i koszty własne jakie ponosimy są ogromne jako PH
każdy rozsądny niech nawet nie wysyła CV szkoda czasu i pieniędzy
Nie popełniajcie błędu który ja popełniłem.
zdjecie uzytkownika
ogazi - 2015-07-08 19:36:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Pierwsze słyszę, żeby trakowali tak pracowników w HHW, z tego co wiem to raczej oni dobrze traktują pracowników, i jak ktoś jest dobry w tym co robi i taki przedstawiciel handlowy ma dobre wyniki to nie ma co się martwić o swoją przyszłość i swoje też na pewno zarobi, tylko, właśnie trzeba pracować sumiennie.
zdjecie uzytkownika
morek - 2015-07-20 15:55:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Taak i średnio co dwa miesiące zmiana PH na nowego znowu się pojawiło ogłoszenie rekrutacyjne na 16 województwa.Uważajcie na tych oszustów szkoda czasu i pieniędzy. I niech ktoś powie że akurat wszyscy się nie sprawdzili. Komentarze faceta o nicku /były pracownik/opisuje szczegółowo firmę i jej politykę.W pełni się zgadzam
zdjecie uzytkownika
loki - 2015-07-25 22:57:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Jest tam taki jeden - nazywany baryłą, ten to dopiero szaleniec, tacy ludzie na stanowiskach sztucznie stworzonych , sługusy prezesa ... nick "były pracownik" - świetnie znasz strukture firmy, gratuluje i szacunek za te słowa prawdy.
zdjecie uzytkownika
wiera - 2015-08-03 10:03:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [ogazi - 2015-07-08 19:36:37]:
tak, tak... sumiennie po nocach , jak nie masz rodziny tak jak ON, to będziesz "bogatym pupilem" hahaha
zdjecie uzytkownika
wlkp - 2015-08-04 22:01:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ilość i częstotliwość ogłoszeń sugeruje desperackie poszukiwania ludzi i brak chętnych do pracy.
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2015-08-22 17:44:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Janek - 2014-12-10 20:43:38]:
pewnie,że są ,ale nic nowego sie nie dowiesz, nadal jest jak piszą.
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2015-08-22 17:48:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [maczeta - 2015-01-16 22:21:27]:
nic sie nie zmieniło, a robić gdzieś trzeba.
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2015-08-22 17:51:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [NapchanyZając - 2015-06-10 15:01:06]:
hahaha.
niestety to prawda.
zdjecie uzytkownika
Cześka - 2015-08-28 13:42:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Piszecie, że firma w dalszym ciągu rekrutuje pracowników, bo nikt nie chce tam pracować.. A ja widzę, że jest nieco inaczej. Nie ma żadnych aktualnych ofert pracy, więc może firmie udało się pozyskać nowych pracowników i obie strony są z siebie zadowolone. No chyba, że ogłoszeń nie ma po prostu na tej stronie.
zdjecie uzytkownika
szycha - 2015-08-30 21:43:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Cześka - 2015-08-28 13:42:45]:
Świeżutkie ogłoszenie na infopraca na dt-h.
zdjecie uzytkownika
tghn - 2015-09-28 01:13:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nie wiem czy wiecie ale jakiś czas temu w firmie HHW HOMMEL HERCULES PL SP. Z O.O. poszukiwali osób na stanowisko doradcy techniczno- handlowego w wielu województwach w Polsce, między innymi śląskim, mazowieckim, mam nadzieję, że w najbliższym czasie znów będą prowadzić rekrutację na ktoreś ze stanowisk..
zdjecie uzytkownika
beznadziejny - 2015-10-04 21:18:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A po co Ci ta nadzieja?
zdjecie uzytkownika
adam - 2015-10-15 22:32:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam, czy jest ktoś kto się dobrze wypowiada na temat tej firmy ;-)?? Jutro mam rozmowę i po tym co czytam to lipa na całego ... Mam przyzwoitą pracę i szukam lepszej, ale chyba nie pod tym adresem..
zdjecie uzytkownika
tutsi - 2015-10-28 16:58:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [adam - 2015-10-15 22:32:20]:
Cześć Wam wszystkim. Na temat tej firmy dużo rozmawiałem ostatnio z ludźmi z nią powiązanymi. Przyznam szczerze że zdania były różne. HHW Hommel Hercules jednak z tych opowieści przedstawia się jako przyzwoite miejsce do podjęcia pracy. Tylko , że oczywiście z kasą jest dosyć słabo. Można było liczyć na więcej
zdjecie uzytkownika
pablo - 2015-10-28 19:44:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Daj sobie spokój z tą firmą Adam, szkoda czasu "przyzwoite miejsce" nie wiem z kim rozmawiałeś ale nie słyszałem żadnej pozytywnej opinii na ich temat. Strata czasu, żadnej przyszłości.
zdjecie uzytkownika
cvbnm - 2015-11-11 23:03:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
akurat niedawno znalazłem dosyć ciekawą ofertę pracy którą wstawiła firma HHW HOMMEL HERCULES PL SP. Z O.O. na stanowisko doradcy techniczno- handlowego gwarantują umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe oraz premię zależną od wyników sprzedaży,praca w doświadczonym zespole w stabilnej międzynarodowej firmie;
zdjecie uzytkownika
hnam - 2015-11-14 02:41:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Fajną sprawą jest to że firma działa nie tylko na polskim rynku i zawsze można być awansowanym gdzieś wyżej.
zdjecie uzytkownika
dghb - 2015-11-15 21:22:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Człowieku gdzie wyżej? Zatrudnij się to zobaczysz co możesz zrobić w tej firmie za karierę. Nic nie zdziałasz rynek przetrzebiony, nic ci nie dadzą żadnych szkoleń, żadnej pomocy katalog w zęby, gps w d... i zasuwaj 12h na dobę. A i tak będziesz dla prezesa pionkiem i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
zdjecie uzytkownika
pompka - 2015-11-16 19:32:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [szycha - 2015-08-30 21:43:47]:
zajrzyj sobie na pracuj.pl tam są :)
zdjecie uzytkownika
pompka - 2015-11-16 19:34:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [tutsi - 2015-10-28 16:58:46]:
raczej na pewno nie pod tym adresem.
zdjecie uzytkownika
pompka - 2015-11-16 19:36:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [hnam - 2015-11-14 02:41:51]:
naprawdę bardzo ciekawe ogłoszenie. wszyscy tak piszą, nie badź łoś :P
zdjecie uzytkownika
grześ - 2015-11-17 22:49:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@hnam też jestem tego zdania. Firma stawia na rozwój i to widać, a jednak awans dla człowiek jest najlepszą motywacją do dalszej pracy
zdjecie uzytkownika
andrzej - 2015-11-20 03:07:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hej, a ta umowa o prace, jaka oferują to na jaki okres i po jakim czasie ma sie ta wymarzoną na czas nieokreślony?
zdjecie uzytkownika
poznańska_pyra - 2016-01-20 18:47:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czyżby wakat na Poznań i wlkp? Świeże ogłoszenie na pracuj. Ciekawe dlaczego chłopaki z wurta z mniej więcej tego regionu, tyle lat ci sami,pełen luzik, zakupy w marketach w czasie pracy a w hhw tak nie można? To przecież ten sam koncern.
zdjecie uzytkownika
coquette - 2016-01-22 11:49:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
tak, nie tylko do okolic poznania szukają, oferują też pracę w kujawsko-pomorskim, lubuskim, dolnośląskim, wszystko na doradcę techniczno-handlowego, z tego co wiem to u nich wynagrodzenie liczone jako podstawa+premie
zdjecie uzytkownika
hhw - 2016-02-02 22:14:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [andrzej - 2015-11-20 03:07:11]:
dostajesz umowe na czas nieokreslony po okresie probnym, i tyle.
zdjecie uzytkownika
hhw - 2016-02-02 22:18:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [coquette - 2016-01-22 11:49:53]:
obecnie jest ogłoszenie na kilka województw. pensja to podstawa w zależnosci od doświadczenia przy obróbce skrawaniem od 3 do 4tys brutto+prowizja z marży.
nie masz rodziny,znajomych i masz za duzo czasu?
zapraszam do homela haha
zdjecie uzytkownika
hhw - 2016-02-02 22:25:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [poznańska_pyra - 2016-01-20 18:47:10]:
bo wurth to wurth, a tu jest homel-trzecia łapa,więc musimy sie na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zeby cos zarobić na to wyjscie do sklepu,teraz jest finder który pilnuje zebyśmy nie kupowali za dużo hahaha
zdjecie uzytkownika
Dmiano - 2016-02-03 10:00:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Produkują narzedzia juz od 130 lat, wiec ich produkty są dobre jakościowo i do tanich nie należą,poza tym szukają ludzi z doświadczeniem i odpowiednim wykształceniem, zupełnie to rozumiem,ze firma kontroluje zakupy pracownicze,przeciez daj a też odpowiedni rabaty na to wszystko.Muszą byc jakieś limity.
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2016-02-08 00:24:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Dmiano - 2016-02-03 10:00:45]:
Niczego nie produkują. Wszystko, co mają w ofercie, to towary handlowe i w znakomitej większości made in China.
zdjecie uzytkownika
Sękacz - 2016-02-08 18:51:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No to prawda. Oni dostarczają te towary, nie produkują ich. Głównie są to narzędzia, maszyny, urządzenia, artykuły wyposażenia warsztatu, odzież robocza i artykuły BHP. No i gdyby kogoś interesowało to szukają obecnie doradcy techniczno-handlowego. Fajna robota, bo dostaje się służbowe auto i zarobki są niezłe, bo podstawa + prowizja.

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HHW Hommel Hercules

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert