Opinie o Dino Polska S.A. w Śrem Jacka Malczewskiego 2

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Dino Polska S.A.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Dino Polska S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Dino Polska S.A. w Śrem Jacka Malczewskiego 2

Werona005

Witam,jestem po rozmowie i teraz czeka mnie szkolenie na innym sklepie,czy któraś była na takim szkoleniu?jak długo trwa i czy pokrywają koszty dojazdu? A i ile płaca.za to szkole,ie?proszę o odpowiedź jeśli któraś się orientuje.

Alicja
Inne
@Werona005

Na początek muszę powiedzieć, że to świetnie, iż Dino Polska zapewnia nowym pracownikom odpowiednie przeszkolenie. Musimy jednak poczekać, aż ktoś dobrze zorientowany w tym temacie zechce powiedzieć coś więcej. Skoro jesteś "świeżo" po samej rekrutacji to może zechcesz podzielić się z nami spostrzeżeniami, dotyczącymi tego procesu?

Werona005
@Alicja

Właśnie zaczęłam pracę w Dino..dzisiaj byłam pierwszy dzień. Ogólnie straszny rozgardiasz,i bałagan. Mało konkretów..szkolenia jako takiego brak,BHP w formie do przeczytania i zapoznania się oraz podpisania oczywiście( czytałam półtorej godziny na stojąco) Pózniej szkolenie z zakresu sprzedaży na dziale mięsnym..no cóz,..tutaj też saskoczenie w sensie negatywnym.. rzucili nas na głęboką wodę niby tłumacząc co i jak,ale musiałyśmy obsługiwać klientów ,nie mając o tej branzy zielonego pojęcia ( nie pracowałam nigdy w sklepie spozywczym ,ani mięsnym) Brak jakich kolwiek rad,wskazówek ,czy zwyczajnego oprowadzenia po sklepie,magazynie i zapleczu. Wydawane tylko polecenia nie zwracając uwagi na to,ze dana osoba jest dopiero pierwszy dzień w pracy. Kolejny minus..brak obuwia roboczego,które obiecano ,brak listy obecności .Ehh...duzo by wymieniać jeszcze....

Nati
@Werona005

O co mniej więcej pytają na takiej rozmowie o prace?

Maciej
Inne
@Werona005

Pracujesz w dalszym ciągu? Chciałbym ustalić, jak w Twoim przypadku kształtuje się wynagrodzenie, które zaproponował pracodawca? Mam nadzieję, że stawka jest atrakcyjna i sprawiedliwa w stosunku do ilości powierzonych obowiązków.

Obojętna

Hej chciałam zapytać czy pakiet startowy który wypełniamy i oddajemy zobowiązuje do czegoś bo mam jechać na szkolenie ale wiem czy mogę się wycofac

Z-ca
@Obojętna

Pakiet nie zobowiązuje do niczego, nie przychodzisz nie oddajesz i tyle.

Obojętna
@Z-ca

A co jeśli już im oddałam ten pakiet z dokumentami.....

marta

Ogólnie nie polecam wykorzystywanie pracowników na maksa , pracuje od 1 roku dostaje 1600 zł na rękę , żadnych dodatków , bonów , premi itd. dzisiaj sobie uświadomiłem że mam dość już tej pracy

1
Gość

Co należy do obowiązków kasjerki jak cały czas jest dużo ludzi i za kasy nie można wyjść?

Xxx
@Gość

Przygowanie towaru na polecanir na kasie nastepnie rozniesienie 20stron cen obsługa klientów cały czas w niedzy czasie przywiozą palete alkoholu i piwa trzeba dołożyć dodatkowo zmienil się planogram i piwo stoi dwa imiejsca dalej na koniec zmiany idziesz sie rozliczyć a kierowniczka ma esy dlaczego tak wolno pracujesz ze cały czas są klienci przy kasie rozliczasz kastke i brakuje ci kasy ot tak wyglada dzień kasjera w markecie dino

xxx
@Xxx

zapomniałam dodać że jeszcze trzeba przyjąć i zrobić zwroty gazet no i serwis kwiatów no i najważniejsze cały czas obsługiwać klientów a co drugi co 10 minut przychodzi do sklepu i robi zakupy w postaci dwóch kajzerek lub jednego batonika a każdego trzeba obsłużyć .najsmutniejsze jest jednak to że koleżanki i kierowniczka z sklepu tak uważają że na kasie numer 1 nic się nie robi

Kasjer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa przeprowadzona normalnie w biurze sklepu. Pani kierowniczka rejonowa bardzo miła i konkretna.

Pytania

Czy posiada Pani książeczkę sanepidowską? Ile czasu potrzebuje Pani na zrobienie badań? Czy ma Pani doświadczenie w handlu?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Marta

Praca jak praca w Kiernozi atmosfera nie bardzo a w Kocierzewie polowa kadry po spozyciu na 1zmianie

XYZ wQrwliwy

Kierownik? Kierownik to nie właściciel, kierownik nie powinien siedzieć bezczynnie, kierownik pierwszy powinien być pozbawiony premii, lub zwolniony, za złą organizację pracy i brak aktywności w pracach fizycznych, za (usunięte przez administratora) won z wilczym biletem. Mówię to wszystko z własnego doświadczenia, jako właściciel firmy, dla przykładu byłem najaktywniejszym pracownikiem na wszystkich możliwych stanowiskach, to mobilizowało resztę do wydajnej pracy. Kierownik musi zarobić na swoją wyższą pensję.

mm

Będe wypowiadac się z perspektywy klienta a nie pracownika. Jestem stałym klientem, codziennie chodzę tam na zakupy, ponieważ mam bardzo blisko . Polityka tej firmy, a może tylko tego sklepu , do którego ja chodzę, jest dla mnie nie do ogarnięcia i może ktoś tutaj anonimowo mi ją wyjaśni. Otóż nie mozna się doprosić o towar, który został sprzedany, tzn by domówić. Od grudnia dopytuję sie o kilka moich ulubionych towarów i nikt nie potrafi mi powiedzieć czy można je zamówić czy nie. Dam przykład pieluch gugu-na półce zalega od miesiaca tylko rozm 3, który się nie sprzedaje a na moje pytanie czy bedzie rozm 5 , który ja kupuję regularnie od 8 miwsięcy nikt mi nie potrafi udzielić konkretnej informacji. mam obserwować czy sie pojawi. Nie jestem handlowcem ale takie podejscie nie miesci mi sie w glowie. Nie mam nic do pracowników, bo lubię sprzedawczynie i kasjerki, choć nie są jakoś szczególnie pomocne, są po prostu obojętne poza panią Agnieszką, która marnuje się w tym sklepie ale myślę, że coś nie styka na lini sprzedawca-kierownik. Albo normy sprzedazy są tak wysrubowane , ze pracownikom kompletnie wisi, czy towar sie sprzedaje czy nie. Nie wiem. moze mi ktos wyjasni.

A
@mm

Dają to co mają na magazynach a nie to co się zamawia. Z wieloma produktami tak jest. Jeżeli czegoś nie ma to i tak komputer sam zamawia jeśli nie przychodzi tzn że nie mają produktu na magazynie. Pracownik niestety niewie kiedy towar może się pojawić

Dasz

1990

Marmoladka

Pytanie Tysiaclecia, Czy tylko w Dino trzeba biegac jak popierdzielona a i ta opitol od kierownictwa ze za mamalo i za pomalu?

ja

Czy ktos w koncu zrobi cos z tym ZIMNEM na skiepie nie wspomne juz o pierwszej kasie.Nie mozna wydawac reszty bo rece grabieja.

jolka
@ja

W każdym markecie jest ogrzewanie , kutryny grzewcze więc dlaczego tego nie włączycie przecież już o tym pisali w informacjach i zadaniach , a każdy ma czytać zadania

Krysia
@jolka

Drugie drzwi by się przydały... Albo jakaś kurtyna...przecież porażka jest siedzieć przy drzwiach przy monopolu...wiecznie pracownicy są chorzy

l

pracuję 2 mc i zauwazyłam ze kierowca bierze sobie wozek elektryczny a kobieta wciaga towar na magazyn zwykłym paleciakiem????

Życzliwy
@l

z tym wózkiem to nie jest tak....Kierowca musi wziąśc wózek elektryczny poniewaz nie zdejmie a nawet nie wyciagnie powpychanych palet na naczepie a tym bardziej nie zjedzie z windy zwykłym paleciakiem z paleta piw napoji i bóg wie co jeszcze na tych paletach jest bo wszystko sie sypie poniewaz nie ma streczu na tych paletach,a Panie ze sklepu nie chca poczekac raptem 20 min jak kierowca sciagnie towar tylko same ciagaja te palety...Do zarzadu Dino powinny byc 2 wozki elektryczne na sklepie w razie gdy 1 sie popsuje to wszyscy dymaja paleciakiem i z tych palet zostaje miazga...Co może was nie stać?Lubicie patrzec jak ludzie sie meczą?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tytus
Inne

Nikt nie mówił, że będzie lekko a tym bardziej w handlu. Sami decydujecie czy taka praca odpowiada to dlaczego teraz tyle lamentu?

elka
@Tytus

to po co szukacie.... mozna i tak...sami zap...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dinozaur

Czy Góra nie widzi jak są zrobione kasy prosto w drzwi i nie może nic z tym zrobić? Dać jakąś plekse przed kasę żeby tak nie wiało. To jest chore żeby siedzieć 8 godzin w przeciągu! Zaraz będzie od nowa fala l4. Kierownicy boją się odezwać do regionalnych i liderek żeby nie wyleciały.. To jest CHORE!! Moje sugestie dla Dino Polska S.A.: Proszę o pomyślnie nad jakimiś pleksami pomiędzy drzwiami a kasą. Ten wiatrak nad kasa nic nie daje. Mimo że jest ustawiony na 30 stopni to daje temperaturę jak z dworu.

1
Luna

Totalna żenada !!! Wykorzystuja pracowników do ostatnich sił. Coś o tym wiem bo sama tam pracuje. Maile kupa obowiązków robienie zdjęć z wykonanej pracy a i tak potem się słyszy że to źle zrobione tam to itd... wynagrodzenia niskie. Pieniądze za nadgodziny płacone jak na centrali im się podoba. Praca na popołudnie a następnego dnia na 6 rano a w kartach pracy każą pisać że jesteś od 11 do 19. Przekręty totalne. Nie polecam pracy w tym obozie dla niewolników !!!!! Nie dajcie się nabierać na gadkę że fajne wynagrodzenia że premia bo się rozczarujecie po kilku miesiącach. Moje sugestie dla Dino Polska S.A.: Zacznij cię szanować pracowników Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Mieć lepsze podejście do pracy i pomagać pracownika a nie tylko dyrygować co mają robic

zawiedziona
@Luna

Witaj ,nie mogę uwierzyć że nie ma bonów na święta :( każdy sklep ma dla pracowników i czytając komentarze to włos się jeży na głowie ,to chyba najgorzej sklep ,i trudno uwierzyć że prezesi i dyrektorzy tego nie widzą albo nie chcą widzieć ,i ostatnie jak braknie im pracowników to kto będzie pracował w sklepie ,to pracownik powinien być najważniejszy bo bez nich nie będzie sklepów .

Dinoland
@Luna

Do inspekcji pracy za łamanie przepisów.Sa kamery widać od której jesteś w pracy kiedy kończysz i wracasz.Ten kto każe Ci fałszować na listach obecności do zwolnienia z dyscyplinarna Nie wiem czemu się tak dajecie.To jest chore!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta

Nie tak to sobie wyobrażałam przyjmujac sie do pracy. Planowanie dni wolnych nie ma sensu bo za piec dwunasta dzwonia ze musze przyjsc do pracy. Wynagrodzenie szału nie robi. Godziny otwarcia w niedziele przesadzone. Brak bonow,paczek na swieta. Trzy osoby na zmianie a wymagania kosmiczne. Zdarzylo sie miec caly letni miesiac popolodniowki. Ogolnie wiekszosc popolodniowek. Obgadywanie. Góra ciagle obserwuje. Moznaby jeszcze duuuuuzo pisac,ale po co? Przeciez i tak nic sie nie zmieni... Smutne to????

Dinoland
@Marta

Mam pytanie czy za bycie pod telefonem na dniach wolnych płacą pracownikowi? Przecież NIE.To nie rozumiem dlaczego odbierasz ten telefon za pięć dwunasta skoro masz wolny dzień to równie dobrze możesz być wszędzie poza miejscem zamieszkania i nikt nie zmusi Ciebie do przyjścia do pracy.Nie odbiera się telefonu prywatnego (co innego służbowy)na dniach wolnych i tyle w temacie

2
Sabina

Witam,czy może ktoś zechciałby poinformować mnie na jaką stawkę netto może liczyć kierownik marketu lub zastępca kierownika?dziękuję

Niezadowolona pracownica

Ogólnie nie polecam wykorzystywanie pracowników na maksa , pracuje od 1 roku dostaje 1600 zł na rękę , żadnych dodatków , bonów , premi itd. dzisiaj sobie uświadomiłem że mam dość już tej pracy , pracuje za wszystkich , jestem na Kasie , masarni , układam towar , również pracownikiem ochrony , ponieważ pilnuje żeby nie kradli nam towaru jak informuje kierownika to nie reaguje jakoś mało zainteresowana pilnowaniem , nie mamy ochroniarza i mam już dość ! od poniedziałku szukam innej pracy , nie jestem doceniana za zaangażowanie wiec niech znajdą inną głupią

Maniolo
@Niezadowolona pracownica

za to niech sobie innych frajerów szukaja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
theMenka

Market dino ma gdzieś swoich pracowników i ich potrzeby- najniższa krajowa, żadnych dodatków np. z tytułu braku zwolnień. Jak tak dalej pójdzie pracodawca Dino Polska S.A. zostanie bez pracowników najniższego szczebla, a centrala z Krotoszyna ruszy tyłki na markety. Moje sugestie dla Dino Polska S.A.: Wystarczyłoby podnieść płace minimalną i zastosować dodatki dla pracowników lub bony pracownicze. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Pracodawca tylko wymaga nie dając nic od siebie, natomiast sama centrala nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, stwarza to negatywne emocje,natomiast sama atmosfera w markecie jest pozytywna bo to już zależy od pracowników którzy pracująna danym markecie.

Agnes

Prosze...co dzien tam bywam z dzieckiem...patrza na mnie jak na intruza od roku....pilnuja mnie dziecka. ...masakra....sklep maja tak zawalony towarem ze nie moge wozkiem przejechac...a jak sie przeciskam to patrza na mnie nie wyrazajac słów. ..dzis nawet bulek nie moglam wziazc..paleta zagrodzila....wzielam co bylo dostepne....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cris

Nie polecam. Tragiczna obsługa i ciągle trzeba uważać aby nie zostać oszukanym. Po prostu nie znają się na obsłudze klienta A tylko chcą to ograbic. Nie polecam takich (usunięte przez administratora). Moje sugestie dla Dino Polska S.A.: Zmienić kierownika na ul chocieszynskich w grodzisk Wielkopolski oraz dwie kasierki Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić kierownictwo bo nie panuje nad kasjerkami

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Dino Polska S.A. - Śrem

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dino Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Dino Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Dino Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Dino Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Dino Polska S.A. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Dino Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii