brak logo

Dino Polska

Śrem

Opinie o Dino Polska

jejku5 2017-05-30 13:06
Dokladnie! U nas w Dino było podobnie nawet w tygodniu zdarzaly sie tylko 2 os.
Nawet nie mialysmy przerwy!!!! Przerwa sie nalezy a nie 8 godzin bez jedzenia i picia zapierniczac. Mowie z wlasnego doswiadczenia.
8
Alicja 2017-05-30 13:12
@jejku5 czy naprawdę zdarzało się, że gdy było mało pracowników na zmianie nie było przerwy przez 8 godzin pracy?
6
jasiu 2017-05-30 16:13
u nas tez niektorzy po katach jedza w pospiechu zeby zdayc bo firma nie potrafi dac wiecej pracownikow zadnej motywacji nie mamy, zapierdzielamy jak woły i jeszcze potem siee dziwicie ze nikt nie chce pracowac
15
Olcia 2017-05-31 10:31
@Alicja intersesuje mnie praca na stanowisku kasjer-sprzedawca lub wykładanie towaru
5
Alicja 2017-05-31 10:39
@jasiu uważasz, że pracownicy Dino Polska nie są odpowiednio motywowani przez firmę. Dziękujemy za Twoją ocenę. Jak uważasz, w jaki sposób firma powinna motywować swoich pracowników do działania?
1
Do Alicji z krainy czarów. 2017-05-31 12:58
Alicja czytaj uważnie. Masz odpowiedzi powyżej! Jesteś z GoWork.pl a zachowujesz się jak nasi kierownicy którzy nie potrafią słuchać i wyciągać wniosków.
11
jejku5 2017-06-01 19:01
Dokladnie tak. Zdarzaja sie 2 osoby na zmianie. Wtedy nie ma przerwy, bo jak? Nie ma osob zeby sie zmieniac. Gdy jestesmy glodne lub chce nam sie pic to przewaznie zjemy dwa kesy po katach i lecimy dalej pracowac. Wychodzimy duzo pozniej po zamknieciu sklepu. Bo nie jestesmy w stanie wyrobic z czasem.
5
Dinozaury 2017-06-01 23:04
Nie polecam trzeba iść na 14 do 6 rano inaczej nie płacą za nockę bo nie może być przerwy 8 godzin i dalej do roboty .
2
Alicja 2017-06-02 10:24
@jejku5 dziękujemy za Twoją szczegółową opinię. Czy zgłaszaliście gdzieś takie sytuacje? Mówiliście komuś o Waszych potrzebach?
1
jejku5 2017-06-02 14:29
Otrzywiscie ze tak, ale niestety bez skutku... Duzo ludzi sie pozwalnialo i ja sie nie dziwie. Jezeli nas tam traktuja jak jakies smieci kto by chcial tam pracowac. Nie rozumiem osob ktore mysla ze my takie brednie gadamy bo nam sie pracowac nie chce. Otoz to nie jest prawda! Kazdy pracuje tam ponad sily! Ale dla nich i tak jestesmy robalami. Premii nigdy nie ma, gdy jest kontrola co chwile wymyslaja jakies zadania. A czlowiek ledwie wyrabia. Tam mozesz harowac jak wol a i tak bedzie zle
15
Aga 2017-06-02 16:04
W jakich godzinach pracuje kierownik sklepu dino?
2
Aga 2017-06-02 16:07
A w jakich godzinach pracuje kierownik?
2
Klięt 2017-06-03 16:03
Witam serdecznie jeżeli chodzi o zarobki szału nie ma wymagania bardzo duże kierowniczka sklepu Dino łódź ul.Pabianickiej wprowadza mobbing jest poprostu nie możliwa wprowadza między ludźmi chaos grafik zmienia z dnia nadzień nigdy nie można zaplanować sobie dnia.Ludzie bardzo narzekają na tą panią czy wykoncu ktoś z szefostwa przyjżał by się tej pani albo zostanie to zgłoszone do Jnspekcji pracy. Więc pani kierownik z Łodzi z Dino z ul. Pabijanickiej nie zostawimy tego tak jak jest niech Pani zastanowi się nad swoim zachowaniem i co pani mówi do ludzi. Mamy nadzieję że wykoncu ktoś z Krotoszyna pszyiży się zachowaniu pani.
7
Alicja 2017-06-06 13:38
@Klięt § 2. Mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników. Czy według Ciebie naprawdę takie sytuacje pojawiają się w Dino Polska?
4
kierownica 2017-06-09 21:13
Droga Alicjo,cała sytuacja w Dinach to nie zła kierowniczka czy leniwi pracownicy to po prostu absurdalna organizacja pracy w całej sieci.Sklepy są otwarte od 7 do 22 więc zmiany nawet się nie zazębiają.Kierowniczka mając do dyspozycji 10 osób obsady nie jest w stanie zaplanować grafiku z większym obłożeniem niż 3 osoby na zmianie,urlopy ,dni wolne i inne niestandardowe sytuacje.Kierowniczki maja tyle obowiązków że naprawdę nie wyrabiają ciągła presja ze strony przełożonych często niczym nie uzasadniona ot tak po prostu, zamówienia ,kontrole działów świeżych milion bezsensownych emaili na które trzeba odpisać,inwentaryzują cały sklep same.Kiedyś była tak zwana inwentaryzacja roczna teraz dzień w dzień kierowniczka liczy działami cały asortyment na sklepie.przerwa jest tylko w wakacje i przed świętami jak skończy cały sklep to zaczyna od nowa. czyli w danym tygodniu musi policzyć jakieś 1000 produktów,jest odpowiedzialna absolutnie za wszystko i wszystkiego musi dopilnować pracownik nawet po ciężkim dniu idzie do domu i nic go więcej nie obchodzi a my cały czas pod telefonem ,ja codziennie po pracy miałam ich 15,20 i nie ważne czy miałam dzień wolny czy nie z każdą bzdurą dzwoniła do mnie regionalna albo sklep .Kontrole to zupełnie osobny temat są jeszcze bardziej absurdalne niż może się komuś z zewnątrz wydawać .Wiem co piszę bo byłam Kierowniczką (aktualnie na macierzyńskim) komuś z boku może się wydawać że kierowniczka nic nie robi tylko siedzi w biurze a to wcale tak do końca nie jest.Ja byłam sprzątaczką,magazynierką kadrową,księgową i konserwatorem. u konkurencji takie obowiązki są rozdzielone na minimum 3 lub nawet 4 osoby.Ale fakt jest taki że nikt nie chce pracować w Dino jeśli nie musi ja już nie zamierzam wracać ...moim zdaniem działalność całej firmy oparta jest tak naprawdę na niewolniczej pracy zwykłych pracowników ,brak szkoleń z prawdziwego zdarzenia,ciągłe braki w obsadzie ,procedury nijak nie mające się do realnych sytuacji na sklepach i traktowanie wszystkich pracowników jak potencjalnych złodziei.
21
HEHE 2017-06-10 12:03
Dobrze widzieć, że ludzi z podstawowym wykształceniem też zatrudniają
1
jarek 2017-06-11 14:23
opole dino niemodlinska a wpływ miała do reklamacji a obrazała ,,,prosił bym by nie likwidowano moich wpisów bo zmieniła się marka boczku z Rydzyny bo za słony powinniscie uprzedzic klijenta o tym i jak taki zostanie bym w nietrafny zakup nie trafiał i dzis to podałem kierowniczce z dino co mnie poobrazała i powiedziała ze nie umie tego załatwic a dzwoniłem do niej o reklamace a to była alina kierownoczka tu dokladnie mó kolega zdwonił ze mna
1
jarek 2017-06-11 14:35
tu tez oprucz kilku słuw dodatkowych obrazajacych wedle chcenia zrobienia reklamacji poobrazala ze mój kolega jest pijany a co nie moze sie napic i swiadczyc o sobie o frajerstwie jakie przezyl zmiany marki tu jej za to nagana a zwolnic najlepiej bo klijentow obraza
jarek 2017-06-11 14:41
i dlatego tez besplodna bez opini i zadania kur bo dziecko je ma a go nieszanowala i mu rub jesc
tomek 2017-06-12 12:23
aspołecznych ludzi i na nich działa wycią z krokodyla i niedzwiedzia
jarek 2017-06-13 08:19
i niszczy dino marke czyli i ziemniaka daje przeterminowanego czyli przeworzonego w chłodni i ziemniak gnije nabiera słodkosci czyli są terrorystami smaku,zmiencie sie
wiola 2017-06-13 20:57
Możesz napisać coś więcej o pracy w Dino w Trablicach . Chciała bym się tam przyjąć do pracy ale po twoim wpisie mocno się zastanawiam czy warto ? Mój e mail wiola820@onet.pl
Martwica 2017-06-22 01:24
Wiola nie warto tam isc do pracy. Półtora roku temu kiedy się zatrudniłam było po 5\4 osoby na zmianie teraz jest trzy. Robisz za 5 a i tak ciągle jest źle. Od pół roku jak byłyśmy wszystkie zadowolone, uśmiechnięte tak jedna na drugiej wiesza psy.

Regionalna twierdzi że w każdy Dino sobie radzą. BZDURA! Nie radzą sobie. Ludzie się zwalniają po miesiącu pracy.
Mamy dużo klientów ale nie przekłada się to na koszyk (klienci kupują do 5 produktów za ok 20 zl) i kolejki mamy duże. Gdzie w tym czasie, przyjąć dostawę czy zrobić konwój? A nie daj panie zwrot lub reklamacje bo jak odejdziesz od kasy to wyzwiska lecą a nawet gotowi Cię zaszlachtować. Klienci sa różni. Niektórym nawet uśmiech przeszkadza bo jest kolejka to z czego się cieszyć? Nie uśmiechasz się to tez źle.

Ach uciekajcie jak najdalej od Dino. Naprawdę szkoda nerwów i zdrowia. Lepiej iść do Biedronki tam chociaż mięsnego nie maja. A zapomniałam dodać ze zaczęto u nas praktykować niedzielne zmiany z dwoma osobami po południu funkcyjna (na umowie kasjer/sprzedawca) ma ogarnąć mięso, zwroty, doczyścić posadzkę, latać na kasę w celu wycofania towaru, i najlepiej rozłożyć dwie dostawy których nie miał kto rozłożyć bo jest w tygodniu 3 osoby na zmianie. A nie oszukujmy się, czasem nie ma kiedy tego zrobić, ale są tez dziewczyny które są zwyczajnie leniwe lub po prostu powolne i w efekcie dodają pracy. I niestety plecy siadają. Spocona idziesz na kasę w przeciągu lub klimie i ciągle któraś na zwolnieniu a to plecy, a to ucho, a grypa, a powikłania po przechodzonym przeziębieniu. Dramat.
Kierowniczki nie maja lekko, ale ja tez szanuje swoja prace i o niej myślę. Nigdy nie usłyszałam "dziękuję ze zostałaś i pomogłaś", "dziękuję ze chodź masz wolne przyszłaś do pracy". Ciągle za to słyszę ze regionalna... bla bla bla.
A zapomnijcie o wypowiedzeniu za porozumieniem. Poinformowano mnie ze mam 3 miesiące wypowiedzenia...

Ps. Te dwie zadowolone panie które mówią same dzień dobry, to pewnie kierowniczki które można spotkać miedzy 7-16. Bo to nie one słuchają wyzwisk od klientów i nie one dwoja się i troją żeby być w kilku miejscach jednocześnie.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ. Pozdrawiam klientów którzy tu się wypowiadają i nie maja pojęcia jak mamy pod górkę.
16
Zadowolony klient 2017-06-22 07:20
Ten sklep gdzie chciała pracować Wiola jest otwarty niespełna rok to jak mogłaś pracować tam 1/5 roku? Chyba musisz pisać o innym sklepie . Jestem klientem tego marketu i zawsze widzę po 4 osoby na zmianie a jestem naprawdę częstym gościem. Kasjerki zawsze są uśmiechnięte , na mięsnym pracują bardzo przyjemne panie , na sklepie czysto . Jako klient nie widzę niewolników tylko uśmiechniętych ludzi. Fakt nie stoją tylko pracują. A jak czasem pojadę do biedronki to widzę brudny sklep , niemiłe kasjerki i ludzie tam nie chodzą tylko biegają . Ja jednak wolę Dino .
7
ktoś 2017-06-26 20:24
Witam, bardzo dobrze napisane, może znajdzie się ktoś odważny żeby wysłać to na brp@marketdino.pl
Jeśli rzeczywiście chcą żeby nam się lepiej pracowało może coś z tym zrobią
5
hyhm 2017-07-18 11:48
czlowieku wgl nie rozumiem o czym ty piszesz?!
ortografia tez sie klania
1
Robotna 2017-07-19 16:57
Witam, myślę że masz zła organizacje pracy to jedna rzecz , dwa jeśli obsada z pierwszej zmiany pracuje tak jak pisałaś to już problem Głównego Kierownika i wyżej ...
Pracuję w sieci konkurencyjnej i w sezonie urlopowy obsada trzyosobowa to "norma".
Nie ma znaczenia czy rano gdzie mamy dostawę świeżych , czy też popołudniu przy dostawie produktów "suchych" etc.
Na odprawie rozdysponowuje pracę , którą w trakcie trzeba rzecz jasne korygować no i zakasac samemu rękawy do pracy .
Co do pracownikow -to Taki Ktoś , powinien być "uniwersalny" wymagamy poliwalencji.
Dużo by pisać..... Życzę powodzenia , ale Wierzcie to trzy osoby na zmianie to nie koniec swiata.
1
angelika 2017-07-20 12:27
Tak a ciekawa jestem czy wy macie stanowisko mięsne i jak jest duza kolejka to juz do nas dzwonia z monitoringu zeby wejsc na miesny a potem robi sie kolejka na kasie. wiec osoba funnkcyjna lata z miesnego na kase i musi dolozyc towar zrobic w biurze i wyjsc o 22.15.
7
Pracownica 2017-07-24 13:45
Jak to wygląda z premią na waszych marketach? U nas jak narazie niema jej w ogóle.
Lola 2017-08-03 17:42
U nas oprócz kierownika i zastępcy to nikt nie ma chociaż nam się należy. Mam wypracowaną.
Alicja 2017-08-09 14:07
Dobrze, że w firmie w ogóle można liczyć na wyrobienie premii. Tylko oczywiście musi być ona wypłacana @Lola, od czego to zależy? Skoro coś pracownikom zostało obiecane firma powinna spełniać raz dane słowo. Dajcie znać jak to wygląda, tak żeby inni użytkownicy mogli się do tego odnieść i wyrobić sobie własną opinię na temat Dino Polska.
kierownik 2017-08-10 12:55
Ile czasu trwa szkolenie na kierownika w innym sklepie? Na jakie zarobki można liczyć na początku?
Alicja 2017-08-21 06:58
Firma prowadzi teraz szereg rekrutacji - głównie na kasjera/ sprzedawcę. Część z nich jest skierowanych dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Czy warunki zatrudnienia dla takich osób są takie same?
Zniesmaczony 2017-08-21 11:10
Nie polecam Dino Praszka. Kiedyś często tam robiłem zakupy, a teraz idąc tam trzeba czekać aż łaskawie przyjdzie ktoś na mięsny (zwłaszcza popołudniu). Pani z tyłu na fajeczce po czym nie myje rąk i obsługuje klientów. (Ewidentnie czuć papierosy). Minę ma taką jak by za karę robiła, zresztą jak jest na kasie to ma nie lepszą. Wieczorem już nie kroją szynki ani sera bo maszyna umyta. Odechcialo mi się robić zakupów.
1
julita 2017-08-22 15:17
Wysylal ktoś wypowiedzenie o pracee prosto do krotoszyna? Bo kierownik napewno nie podpisze za porozumieniem stron.
Balbinka 2017-08-22 18:13
Właściwie to mam pytanie, czy jako kasjer-sprzedawca muszę isc na stanowisko mięsne pracoeac, dodam ze jestem dosc drobna osoba u nie wszędzie siegam a poza tym praca na miesnym mnie brzydzi(miesko i wedliny mamy świeże ale to stoisko mnie cofa,tak już mam
1
piotr 2017-08-22 20:38
Jestem klientem tego sklepu od początku otwarcia.
Początek był OK ale dzisiaj nie ma dnia żebym w kolejce nie stał 10 do 20 minut PORASZKA a dokładnie chodzi osklep w Bojszowach.
Widac że jest za mało personelu.
Pani ksier DZWONI WOŁA A TU NIC
Zakupy robimy w 5 minut a wkolejce X 5
A w sobotę to nawet nie próbuje wejśc do tego sklepu.
Klientka 2017-08-22 21:09
Dino w Kaźmierzu to jakaś masakra na obsługę na stanowisku mięsnym czekać to mało powiedziane , panie muszą się nagadać albo robiá sobie przerwę na papierosa to jakaś masakra
2
Kajko 2017-08-23 11:16
Widzę że ten mięsny pod względem obsługi to w wielu Dinach daje do zyczenia.
2
Balbinka 2017-08-23 12:07
Ja uważam ze na miesnym powinno zatrudniac sie osoby z predyspozycjami do tej pracy, tzn ze kierownik marketu powinien rozdysponowac tak pracownikow zeby kazdy robił to co umie najlepiej. Bo jak ktos jest od wszystkiego to jest do niczego
1
Zara 2017-08-26 23:13
żałosne miłośniczki dino polska ,śmiać mi sie chce z was.Uwiesilyscie sie tej beznadziejnego markeciku i berety wam zryli.haha za najniższą krajową tyracie jak woły,a w handlu potrzebują na każdym kroku za godziwe warunki,Kariery tez tam nie zrobicie ,wiec chyba jesteście masochistkami i wam to pasi, bo innego wytłumaczenia nie ma,Regionalna asia ta to dopiero jest pośmiewiskiem rok boży w jednych lumpach pewnie nawet się nie przebiera spać,Wasza Idolka hehe
6
Alicja 2017-08-29 15:37
@zara, forum to nie jest miejsce, gdzie można obrażać innych ludzi. Wiele osób pracuje w Dino i na pewno nie życzą sobie takich uwag pod ich adresem. Dyskusja dotyczy tutaj konkretnej firmy o innych w handlu można podyskutować na innych wątkach.
1
Maz ewentualnej przyszlej pracownicy. 2017-08-29 17:01
Witam. Czy to prawda, ze pracownik ma odpowiedzialnosc finansowa, za towar lub manko? I czy to prawda, ze jesli ktos placi karta ( kredytowa/platnicza) zwymaganym podpisem, to jest tak, ze najpierw te pieniadze odciagaja pracownikowi,a pozniej gdy pieniadze wplywaja na konto sklepu ,to oni zwracaja pracownikowi, a to moze trwac nawet 3 miesiace?
Patryk 2017-08-31 17:38
Każdy ma jakąś odpowiedzialność za sklep. Ale nie ma co pytać o takie rzeczy w dziale z opiniami.
anons 2017-09-01 22:46
tak to prawda - NIESTETY
Alicja 2017-09-05 20:48
@anons czyli pracownik ma z własnej kieszeni pokrywać czyjeś transakcję i czekać na "wyrównanie" ze strony firmy? A jak pracownik w danej chwili nie ma środków do pokrycia takiej płatności?
borys 2017-09-06 07:19
bzdura nikt nie pokrywa z własnej kieszeni zadnych tranzakcjii
1
anons 2017-09-06 20:57
Pokrywa te transakcje które są kartą na podpis ale tylko wtedy gdy kasjer nie zostawi sobie oryginału z podpisem lub gdzieś zagubi takie potwierdzenie z podpisem
4
dorosła 2017-09-14 19:51
oj nie ładnie , proszę dorosnąć bo może Pani kiedyś chodzić w tych samych ciuchach co dziennie ..smutne
1
Alicja 2017-09-19 08:49
@anons może to pytanie "laika", ale w takim razie, dlaczego tylko te z podpisem? Jest inny proces ściągania takiej należności z konta? Jak rozumiem - w innych przypadkach, kiedy nie ma kopii potwierdzenia z terminala nie ma takiej potrzeby?
Zostaw swoją opinię o Dino Polska - Śrem
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Dino Polska