Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Dino Polska

Pracowałeś w firmie Dino Polska i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
gość - 2014-09-24 11:28:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [kasiek - 2014-09-14 21:53:05]:
Zgadzam się w stu procentach.Niewiem ale zdaje się,że w tym sklepie kontola kontroluje kontrolę.Tych całych ich kontrolerów to powinni pozwalniać i dac na sklepy po dwa etaty więcej,wtedy by mieli ład i porzadek.
zdjecie uzytkownika
inka - 2014-09-25 22:29:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dostałam prace w Dino w Oleśnicy z tego powodu zwolniłam się z pracy na pół etatu jeździłam na rozmowy spotkania kierowniczką i badania lekarskie, wszystko pięknie ładnie a się okazało dziań przed moim przyjściem do pracy centrala Dino nagle obcięła etaty i z tego powodu zostałam bez środków do życia jak bez pracy. Czy mogę zrobić coś z tym fantem starać się o jakieś odszkodowanie zadośćuczynienie za to że zostałam z dnia na dzień zostawiona na lodzie ?
zdjecie uzytkownika
staly klient - 2014-09-28 21:38:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
,Jestem stalym gosciem w dino knurow obsluga mila dziewczyny wesole szefowa tez fajna widac po relacjach miedzy nimi .Wiem tylko jedno bo pracowalam w sklapach 38 lat to niewdzieczna praca.Malo placa a klienci upierdliwi .Powinny byc zwiozki zawodowek ktore wam pomoga .walczcie o swoje .pozdrawiam Janina
zdjecie uzytkownika
dino osno - 2014-09-29 15:57:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Chamstwo w chamstwie - 2014-09-23 17:34:11]:
PRZEPRASZAMY ZA CHAMSTWO KASJERA,ZA NIEKOMPETENCJE KASJERKI, KAŻDY JEST TYLKO CZŁOWIEKIEM I MA PRAWO SIE POMYLIC. TWLKO GŁUPIEC SIE NIE MYL. A PANI PIENIĄDZE SA DO ODBIORU W BIURZE MARKETU. PRZEPRASZAMY.....ZAŁOGA DINO
zdjecie uzytkownika
:) - 2014-09-30 16:50:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [dino osno - 2014-09-29 15:57:42]:
brawo. I tak właśnie nie postępuje chamstwo :) kto nie pracował w sklepie nie będzie miał pojęcia niestety o naszych ewentualnych pomyłkach , my też jesteśmy ludźmi , i mamy prawo czasem mieć zły dzień , zresztą jak każdy .Pozdrawiam Dino Osno :)
zdjecie uzytkownika
szczęśliwa - 2014-10-01 11:28:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
otrzymałam awans na zastępcę kierownika po 10 miesiącach pracy oraz podwyżkę. Dziękuję, jestem szczęśliwa.
zdjecie uzytkownika
ANIN - 2014-10-03 20:37:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [szczęśliwa - 2014-10-01 11:28:36]:
No no szybciej pożałujesz tej decyzji że się zgodziłaś niż myślisz .Powodzenia tylko zaopatrz się w krople nasercowe co byś na zawał nie zeszła za szybko z nerwów .Powodzenia.
zdjecie uzytkownika
Klientka - 2014-10-05 16:06:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Chodze często do Dino w Ośnie Lubuskim ale ostatnio to az się zdenerwowałam. Kasjerka która sprzedawala obsługiwala jakby ja glowa bolała, jak by miała zaraz zwymiotować nie powinni takich ludzi dopuszczać do pracy. Mialam pare zeczy a ciagle się mylila poprawiala obslugiwala mnie z 10 minut. Zawsze jak przychodziłam było tam przyjemnie. Kierowniczka sympatyczna Kasjerzy z poczuciem humoru i kobiety na mięsnym tez ale nie powinni dopuszczać ludzi jak widać ewidentnie ze się zle czuja.
zdjecie uzytkownika
loksi - 2014-10-05 19:48:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Chamstwo w chamstwie - 2014-09-23 17:34:11]:
..a co ty madziu bedąc na zwolnieniu chcialas brac wiecej niz 800 zl ja pracuje już ponad rok i powiem ci ze nigdy nie miałam mniej niz 1500 zl a nawet wiecej i jestem zwyklym pracownikiem a teraz do wszystkich ktorzy pracuja w dino i narzekaja jak wam tak zle to po co siedzicie w tej pracy nie lepiej zmienic,ale znajac zycie to i w nastepnej bedzie zle taka natura czlowieka ze bedzie narzekal, a madzi zycze szybkiego powrotu do zdrowia!!!
zdjecie uzytkownika
żarski - 2014-10-05 19:50:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [ANIN - 2014-08-26 21:12:18]:
a ciekawe skąd tyle wiesz o tych ludziach,że premii nie mają...?
zdjecie uzytkownika
loksi - 2014-10-05 19:52:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [gość - 2014-09-24 11:28:42]:
na pani miejscu zmienilabym sklep,a nie okradaja pania a pani dalej tam lezie i po co pytam sie po co
zdjecie uzytkownika
loksi - 2014-10-05 20:00:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [klientka - 2014-09-17 18:34:23]:
jak czytam te wszystkie wypowiedzi,to jestem szczesliwa ze w moim dino pracuje,po 1 kierowniczke mam zajebista jest za pracownikami i jest przede wszystkim czlowiekiem, po 2 wszyscy pracownicy sklepu sa zgrani i jak ktorejs cos sie nie podoba to wali prosto z mostu a nie obgaduje za plecami, a po 3 jak przychodza nowi to naprawde sa traktowani bardzo dobrze przez starych pracownikow nie ma chamstwa i wykorzystywania nowych....pozdrawiam wszystkich nie szczesliwych ktorzy pracuja w dino....
zdjecie uzytkownika
ANIN - 2014-10-05 21:00:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [żarski - 2014-10-05 19:50:47]:
z DOBRZE POINFORMOWANYCH ŹRÓDEŁ:)a w kwestii formalnej nie chodziło o premie a o normalne wynagrodzenie /PODSTAWE/
zdjecie uzytkownika
gosia - 2014-10-07 09:39:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
U mnie na socjalnym wisi kartka o awansach wewnętrznych. Jestem funkcyjną. Zastanawiam się nad zgłoszeniem swojej kandydatury.
Co myślicie o tych awansach?
Czy ktoś z was skorzystał z takich?
zdjecie uzytkownika
Pracownik dino - 2014-10-08 12:48:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracuje w jednym ze sklepów już od dłuższego czasu ogólnie praca jak każda inna bo wiadomo podstawowe wynagrodzenie nic więcej do domu nigdy nie wyjdzie sie punktualnie minimum zawsze 20 min dłużej jesteś jak nie lepiej niby premie są ale przy wypłatach nie widać bo zawsze jest premi w tym miesiącu nie bedzie bo to za duże straty bo to po kontroli złe wyszliśmy a jak już jakaś premia do podziału to moze z 20 zł sie dostanie a resztę tylko te które maja jakieś względy u kierowników i są na każde zawołanie mam jedna pracownice na która narzekają klienci i naprawdę jej nie lubią ale wiem ze ze względu na jakieś powiązania z kierowniczka nie ma szansy na jej zwolnienie ;-( pracuje tam ze względu na aktualny brak jakiejkolwiek innej pracy ale już ńiedlugo planuje to zmienić bo to co sie teraz dzieje w tej firmie to. Koszmar kierownictwo odbiera konkretne premie i wynagrodzenia a zwykli pracownicy trykające do upadłego marne grosze z których i tak ściągają jeszcze pieniądze nie polecam pracy NIKOMU
zdjecie uzytkownika
kwkwkwk - 2014-10-09 19:33:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam wszystkich pracowników dino u nas tez nie wesoła jak chyba w karzdym dino ale nikt z tym nic nie robi dlaczego? czemu sie nie złączymy i nie zrobimy tego co w biedrące przecież jestesmy ludzmi nie zwierzętami prawda
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2014-10-10 23:31:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
to co sie dzieje w dino w jawo,,, to jakas kpina zwykly pracownik dostaje wieksza wyplate od osoby funkcyjnej ktora jest odpowiedzialna za caly market. w naszym miasteczku wszyscy wiedza co sie dzieje w tym markecie w koncu cala zaloga sie zwolni i nikt tutaj nie przyjdzie do pracy.
zdjecie uzytkownika
w zwiazku - 2014-10-10 23:57:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [kwkwkwk - 2014-10-09 19:33:41]:
są w Dino związki NSZZ "S" i można się zapisywac -ale pracownicy wolą narzekac na forum niż wziąśc sprawy w swoje ręce i coś robic!!!
zdjecie uzytkownika
nnnn - 2014-10-13 12:51:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [w zwiazku - 2014-10-10 23:57:11]:
DOWIEDZ SIE LEPIEJ KTO JEST W ZARZADZIE TEGO ZWIAZKU I JAKIE MA UKLADY Z WLASCICIELEM , A POTEM ZASTANOW SIE CZY MOZNA TOTO NAZWAC ZWIAZKIEM.
zdjecie uzytkownika
ktoś - 2014-10-13 14:47:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
zatem w dino w Gnieźnie awanse dostają dobre koleżanki kierowniczki, które nic nie umią tylko donosić na swoje koleżanki w pracy
zdjecie uzytkownika
kierownik - 2014-10-14 20:52:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
weźta się do roboty :-)
zdjecie uzytkownika
pracownica - 2014-10-15 11:48:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
niech kierowniczka weźmie się za pracę(Gniezno) a nie za męczenie ludzi
zdjecie uzytkownika
w związku - 2014-10-15 20:28:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [ktoś - 2014-10-13 14:47:43]:
w zarządzie związków NSZZ "S" są zwykłe pracownice kasjerki!!! Chyba że myślisz otym drugim związku gdzie zarząd to kierownicy i prezesi! Więc nie pisz bzdur
zdjecie uzytkownika
ktoś - 2014-10-15 20:41:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [w związku - 2014-10-15 20:28:26]:
ja nie piszę o żadnym związku tylko o sklepie o Dino Gniezno!!!!! bp tam dostają awanse koleżanki kierowniczki
zdjecie uzytkownika
emi - 2014-10-15 22:04:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Co wiecie Dino Nieborów?
Podobno kierowniczka i atmosfera w pracy jest spoko.
Zastanawiam się nad złożeniem CV.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Dino Polska
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x