brak logo

Dino Polska

Śrem

Opinie o Dino Polska

oburzona 2016-08-21 22:27:45
Jestem a raczej bylam klientka w dino Nowa Ruda przy ul. Fredry. Niestety zrezygnowalam z zakupow w tym markecie ze wzgledu na jakosc obslugi i czasem brak obslugi. Jak tak moze byc ze na calym markecie sa 2 osoby jedna na kasie druga na stoisku miesny bo cala reszta zalogi jest za marketem i pala papierosy? Czy nie ma nad tymi pracownicami zadnego dozoru. Na stoisku miesnym kolejka na kasie kolejka a pracownicy w palarni! Jak tak mozna traktowac klientow? A i jeszcze potrafia odpyskowac jak sie nie podoba ze klient zwroci uwage. Mam nadzieje ze ktos zrobi z tym porzadek bo jak tak dalej pojdzie to ten market dlugo nie podziala.
7
Kim 2016-08-22 10:27:47
Zgadzam sie z pania oburzona. Kiedy bym nie szla na zakupy do dino w Nowej Rudzie pracownice ciągle stoją po 2-3 osoby za kontenerem i palą papierosy. Mieszkam nie daleko dino wiec bywam tam kilka razy dziennie i takie sytuacje maja miejsce bardzo czesto. Moze maja tyle przerw w pracy i kierownictwo na to pozwala ale kto w tym czasie ma obslugiwac klientów skoro wszystkie pracownice ( z malymi wyjątkami ) ciągle palą papierosy? W drugim dino jest calkiem inna obsluga mile panie chetne do pomocy i zawsze jest ktos i na kasie i na stoisku z miesem i na sklepie. Bardzo duza jest rotacja pracownikow w dino na Fredry. Ale wcale sie nie dziwie jak pracownicy wola palic papierosy niz pracowac to kto bedzie trzymal takich pracownikow. W dodatku nie maja zadnego poszanowania dla klientow.
2
Majka 2016-08-22 22:11:51
Czy ktoś wie ile zarabiają w dziale kontroli i czy się oplaca tam podanie zlozyc?
2
Byla pracownica 2016-08-23 17:53:14
Kiedys pracowałam w dino w Nowej Rudzie i niestety musze stwierdzic ze to co teraz sie wyprawia w stosunku do tego co bylo kiedys za poprzeniej kierowniczki to jest tragedia. Obsluga zabija wzrokiem na dzien dobry. Na stoisku miesnym i na kasie co chwile nowe osoby. Ledwo jedna sie przyuczy a juz nastepna nowa. Rotacja pracownikow jest ogromnie duza. Kazdy robi co chce i kiedy chce a kierownictwo na wszystko pozwala albo przymyka oko. Z tego co sie orientuje palenie papierosów w dino jest zabronione a wychodzenie na papierosa po kilka osob zostawiajac na sklepie 1 pracownika na caly sklep to chyba lekka przesada. Zwlaszcza popoludniu czesto sie zdarzalo ze musialam czekac na stoisku miesnym az ktos podejdzie a jak juz pani wrocila to jakbym rozmawiala z popielniczka. Smrod tytoniu na caly sklep.
3
wsza 2016-08-25 09:17:43
To wszystko w DINO w Woli na śląsku panuje w sklepie mobing kierownik sklepu traktuje pracowników jak zwierzęta ludzie w tym sklepie się z nerwów rozchorowują głęboko odradzam pracę w tym sklepie
4
dinowiec 2016-08-25 21:10:27
jeśli naprawdę na Woli jest mobbing to powinnaś to zgłosić do kierownika rejonu, a nie na forum pisać- tak nic nie zmienisz. Wiem że wasza rejonowa potraktuje tą sprawę poważnie
3
Ja 2016-08-25 23:59:41
Ponieważ jeżeli tak jest naprawdę to w tej firmie raczej takiej sprawy nie odpuszczają zwłaszcza ze jest podpisana przez każdego pracownika ustawa antymobingowa
2
dinowiec 2016-08-26 19:41:38
wiem ponieważ osobiście znam regionalną
Biedrona 2016-08-28 14:15:17
Myślę, że pracownicy marketu przy ul. FREDRY nie będą ubolewać nad stratą klientki, która nie ma pojecia o pracy w markecie. Nie zdaje sobie Pani sprawy ile cierpliwości i wyrozumiałości potrzeba by obsługiwać takich klientów, więc wcale się nie dziwię, że dziewczyny wychodzą zapalić żeby ukoić nerwy.
14
lula 2016-08-28 23:15:32
ty kierowniczka ciekawe
ile ty zarabiasz mendo
Pracownik 2016-08-30 12:44:52
Masz umowę o pracę z najniższą krajową Plus premię. JEZELI PRACUJESZ A NIE SCIEMNIASZ PREMIA jest ładna no i nadgodziny za które też płacą .Osobiście myślę ze kasą i praca jest dobra słaby socjal no ale zobaczymy czy w tym roku się firma postara i doceni pracowników.
dinuś 2016-08-30 23:26:17
dinus .o tym czy atmosfera jest dobra może tylko pracownik który pracuje w dino .ale nie liczcie na to że będzie to szczera odpowiedz bo ludzie się boją że wylecą z pracy . poza tym załoga w dinach sklada się przeważnie z przylizywaczy i donosicieli a kierowicy często mniej umieją od pracowników i obwiniaja
ićh za wszystkie niedociągnięcia .
9
Jula 2016-08-31 11:24:29
Dino Gowarczów to jest dopiero historia nie do opowiedzenia. Kierownik nie nadający się na stanowisko a pracownice .....!zakłamanie, nadgorliwość i można by jeszcze bardzo długo wymieniać. Może w końcu przyjdzie taki dzień że ktoś zrobi tam pożądek
8
pracownica 2016-08-31 20:36:38
pakiety dla dla rodzin?gdzie?w Dino? to chyba jakiś żart?
5
szuti 2016-09-02 23:42:22
Nie pomyliłeś firmy, czy się naćpałeś ? Jaka działalność gospodarcza ????
szuti 2016-09-02 23:42:45
Nie pomyliłeś firmy, czy się naćpałeś ? Jaka działalność gospodarcza ????
1
********** 2016-09-06 18:04:24
Słucham? dobre pensje? haha! Na święta coś dostajemy? haha! w grudniu po 50 zł. Po 3 osobie na zmianie i kontrole za kontrolą. Pakiety dla rodzin? jakie? Pensje? Tragedia!
7
$$$ 2016-09-08 10:08:55
No faktycznie 50zl na święta dostali to już coś.Może w przyszłości będzie to większa suma kto wie.Nie ma nic z socjalna w Dino oprócz tych 50zeta.Dlatego ludzie nie chcą przychodzić do tej firmy bo jest to porażka.Kierownicy I ich zastępcy często też funkcyjne się opier....ja uważają że jak są szkolace lub Nowe to niech robią a oNe posiedza w biurze i popatrza w kamerę co reszta robi.Do biura to się pchają a do pracy ręce załamuje a jak przyjedzie kontrola i wyjdzie coś nie tak to jedna na drugi mówi a żadna nie weźmie i nie zrobi.Tak w Dino większość to lizusy i plotkara zamiast pracować to gadają a robota sama się zrobi albo druga zmiana zrobi.
5
Slodka 2016-09-08 17:40:56
Kierowniczka z woli jest bardzo mila i sympatyczna osoba. Z przyjemnoscia chodze do pracy wiec zapraszam do dina
1
Slodka 2016-09-09 08:13:20
Nie chodzi mi o dzielnice warszawy
1
Slodka 2016-09-09 08:24:00
Nie ma na woli mobingu tylko nie wiem z kad sie to tej osobie wzielo robi tam ze tak wypisuje glupoty!!!!
Ania 2016-09-12 14:21:23
Zarobki zależne od tego ile godzin pracujesz nieukrywam ze nadgodziny to norma .a jak dobrze się Pani kierownik sklepu podlizesz donosami na kolezanki to extra premia się trafi .
1
........... 2016-09-12 14:23:40

Praca w dino wola odradzam !!!!!!!!!!
Z 2016-09-12 14:25:41
Słodka ty się dobrze rozejrzyj może potrzebujesz okularów
Slodka 2016-09-14 23:10:49
Gadaj zdrow bo same glupoty wipisujesz za sie smiac chce z tego a okulary to tobie sa potrzebne
555 2016-09-15 09:10:38
wszędzie trzeba pracować - na leniwą wszę nikt nie będzie pracować. rozchorowała się może z braku ruchu a nie ze stresu , że ktoś ją żle traktuje
3
Slodka 2016-09-15 20:14:17
A ja zapraszam do oracy w dino wola
1
Pracownik 2016-09-19 17:31:32
JEZELI nie musisz to nie idź do tej firmy.Zarobki tragiczne premia jest uznaniowa czyt.JEZELI żyje doborze z kierownictwem to premia jest większą jeżeli nie jesteś miła dla kierownictwa lecą po premi o ile się ja wy pracuje.Ciągle kontrolę i e maile z rozkazami mało ludzi do pracy. Ci co siedzą biurze w dany dzień wszystko robią tylko nie pracują. WOLą POGADAC PRZEZ TELEFON. Nad tym Góra już nie ma kontroli.Nie ma żadnego Sicjala oszczędzają na wszystkim.
1
Kasia 2016-09-20 18:35:59
Jula ty to sklepy i ludzi pomyliłaś. Jestem stałą klientką tego sklepu i mam zupełnie odmienne zdanie na ten temat kierowniczka jest zawsze uśmiechnięta i pomocna a przede wszystkim przemiła co w innych sklepach się nie spotyka. A pracownicy też super i odpowiedzą na pytania bez opryskliwości i pokarzą gdzie towar leży. Naprawdę rzadko się zdarza żeby takich ludzi spotkać. Widać że kierowniczka dobrze zarządza i sklepem i podległym personelem. Więc nie mam pojęcia skąd takie insynuacje.
3
naoczny świadek 2016-09-20 21:27:22
Dino Orzesze (woj. śląskie).
Pani Kierownik sklepu chyba nie zna pojęcia "mobbing". Z krzyczeniem na pracowników nawet nie kryje się przed klientami.
Praca w tym sklepie musi być straszna. Na miejscu pracowników wystosowałabym jakiś pozew przeciw tej pani.
Aż nie chce się do tego sklepu chodzić...strach się bać...kierowniczki :(
8
gosia 2016-09-22 16:42:18
dla klienta to sklep jest ok-bardzo dobrze zaopatrzony wszystko pieknie ustawione świeże warzywa i owoce itp ale dla pracownikow to niestety oboz pracy
4
Zakupoholik 2016-10-01 13:50:20
Akurat w tej sprawie się zgodzę.
Młoda dziewczyna nie ma pojęcia w ogóle ja ma sie zarządzać ludźmi..
Najpierw hamburgery w mc donaldzie skladała a teraz wielka pani kierownik ..
Żałosne !!

Nie polecam
8
noworudzianinka 2016-10-20 21:27:49
Polecam market w Nowej Rudzie! Owoce, warzywa i mięso wszystko swieze. Ladnie i czysto. oby tak dalej.
1
Ewa 2016-10-22 23:19:21
Wszystko. W dino na papierze jest i te smieszne procedury buahaha tez na papierze.
2
Malwina 2016-10-29 16:42:59
Okradanie kasetek na porządku dziennym, gdy pracowałam w innym sklepie i bylam na kasie bardzo często wychodziłam na 0 a tu nawet 200 zł na minusie, przy czym mi tego nie udowodniono, pieniądze notorycznie zle liczone, musiałam pilnować by w dalszym ciągu pieniadze były dobrze liczone, i faktycznie raz czy dwa udowodniłam że pieniedzy nie brakowało, a były rażące błędy przy liczeniu, i ciekawe czy napreade bylo to przypadkowe ? Pracowałam w firmie 1.5 roku , byłam dobrym summiennym i szybkim, pracownikiem, klienci mnie lubili i sami mówili aale pani szybka, nie lubiłam donosic na kolezanki wiec zostałam zwolniona. Zostały tylko te które donoszą. Sami psychopaci tam pracują. A i miałam problemy z rekami z przeciazenia traciłam czucie, mimo to nie brałam l4, zdażało sie że ktoś zemdlał w pracy, chore.
1
Malwina 2016-10-29 16:44:00
Okradanie kasetek na porządku dziennym, gdy pracowałam w innym sklepie i bylam na kasie bardzo często wychodziłam na 0 a tu nawet 200 zł na minusie, przy czym mi tego nie udowodniono, pieniądze notorycznie zle liczone, musiałam pilnować by w dalszym ciągu pieniadze były dobrze liczone, i faktycznie raz czy dwa udowodniłam że pieniedzy nie brakowało, a były rażące błędy przy liczeniu, i ciekawe czy napreade bylo to przypadkowe ? Pracowałam w firmie 1.5 roku , byłam dobrym summiennym i szybkim, pracownikiem, klienci mnie lubili i sami mówili aale pani szybka, nie lubiłam donosic na kolezanki wiec zostałam zwolniona. Zostały tylko te które donoszą. Sami psychopaci tam pracują. A i miałam problemy z rekami z przeciazenia traciłam czucie, mimo to nie brałam l4, zdażało sie że ktoś zemdlał w pracy, chore.
1
Aninim 2016-10-30 11:58:39
Dino Dąbrowa Górnicza ? Jakieś opinie ?
3
Michał 2016-11-02 20:27:41
Ja chciałabym zapytać o Dino Zgierz chciałabym na sprzedawcę ile płacą i jakie godziny i jakie kierownictwo
klient 2016-11-03 15:20:46
Duże kolejki
POLAK 2016-11-12 12:49:58
Do Prymusa.Spokojnie z tymi pomówieniami kierownictwa.Pamiętaj prawnicy z Dino nie są wykładnią prawa o tym decyduje sąd. Po prostu pracownicy Dina muszą w każdej sprawie która narusza prawa pracownicze zbierać dowody i świadków.
POLAK 2016-11-12 12:57:32
Do Prymusa.Spokojnie z tymi pomówieniami kierownictwa.Pamiętaj prawnicy z Dino nie są wykładnią prawa o tym decyduje sąd. Po prostu pracownicy Dina muszą w każdej sprawie która narusza prawa pracownicze zbierać dowody i świadków.
byla 2016-11-15 20:05:14
szczerze nie polecam.Praca w tym sklepie to katorga ciagle jakies pomowienia,plotki,pretensje i wykorzystywanie krocej pracujacych ludzi.Zapracowani sa oczywiscie ale tylko te dziewczyny ktore pracuja na sklepie reszta ciezko pracuje w biurze a przynajmniej tak im sie wydaje.
3
Novva 2016-11-25 14:08:15
Czy ktos moze szkolil sie na zastepce kierownika ?? Moze mi powiedziec jak wyglada szkolenie i jak to jest z wyjazdem do tej glownej siedziby?? Czy oni oplacaja tam pobyt??? Bede bardzo wdzieczna za odpowiedz..
3
XXX 2016-11-25 17:26:32
SĄ TAKIE WYPLATY JAK JEST SKLEP WYSOKO OBROTOWY
pracus 2016-11-26 01:37:54
Jestem od jakiegos czasu pracownikim w dino w miekscowosci Kowalewo Pomorskie. Nigdy wcześniej nie spotkalam sie z tak zlym traktowaniem ze strony personelu ktory tam pracuje! Jest tam stosowany regularnie mobbing na mnie i na innych świeżo przyjetych pracownikach! Nie polecam nikomu tego sklepu! Ludzie pracujacy tam nie maja sumienia!!! Kazdy jest człowiekiem i zasługuje na szacunek! Nic dziwnego ze ciagle potrzebuja nowych osob! Nikt normalny tam nie wytrzyma!
5
badi 2016-11-27 07:27:47
Szkolenie trwa ok. 3 mce. Zostajesz przydzielona do marketu szkoleniowego, zazwyczaj najbliżej miejsca zamieszkania. Szkolisz się od podstaw, kasjer sprzedawca, obsługa mięsnego, serwisowanie warzywaniaka, towarowanie sali sprzedaży i po miesiącu w międzyczasie sprawy biurowe, raporty, zamówienia itp. Po szkoleniu odbywa się weryfikacja wiedzy.
3
Misha 2016-11-29 16:50:48
Hej. Mam pytanie. Czy w dino przyjmują osoby do pracy, które uczą się zaocznie (zjazdy co 2 tygodnie)? Czy jest możliwość podjęcia pracy na 3/4 etatu? Bardzo proszę o odpowiedź. W moim mieście szukają teraz kasjerow i zastanawiam się nad wysłaniem cv
ruda 2016-12-05 17:33:14
odradzam pracę w dino w skoroszycach,kieroniczka jeździ po pracownicach jak po psie.Caly czas wszystko wymaga straszy premia a nic nie daje w zamian.Malo tego opierniczy cie nawet przy klientach nawet klienci sie na nia skarżą że jest niemiła i opryskliwa
ruda 2016-12-05 17:35:30
odradzam pracę w dino w skoroszycach,kieroniczka jeździ po pracownicach jak po psie.Caly czas wszystko wymaga straszy premia a nic nie daje w zamian.Malo tego opierniczy cie nawet przy klientach nawet klienci sie na nia skarżą że jest niemiła i opryskliwa
ruda 2016-12-05 17:39:09
odradzam pracę w dino w skoroszycach,kieroniczka jeździ po pracownicach jak po psie.Caly czas wszystko wymaga straszy premia a nic nie daje w zamian.Malo tego opierniczy cie nawet przy klientach nawet klienci sie na nia skarżą że jest niemiła i opryskliwa
Zostaw swoją opinię o Dino Polska - Śrem
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Dino Polska