Opinie o bankmillennium.pl - Bank Millennium S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Bank Millennium S.A.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Bank Millennium S.A. o rekrutacji.


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bank Millennium S.A. w Warszawa

Nowy pracownik
Kandydat
 Pytanie

Jaki jest obowiązujący dress code? Czy można ubrać czarną koszule czy tylko jasne?

Opiekun klienta
Pracownik
@Nowy pracownik

Pewnie zależy to od kierownika oddziału, u mnie można mieć czarna koszule :) ale musi być tez marynarka

Xd
Były pracownik
@Opiekun klienta

Oficjalnie dresscode domu pogrzebowego, nawet buty i pasek powinny być czarne, co przynajmniej idealnie podkreśla coraz bardziej umierające chęci do pracy w tym banku z dnia na dzien.Teoretycznie nie można nosić brązowych skórzanych butów co jest kpiną z ludzi i podstawowych zasad eleganckiego ubioru

Xnuck
Były pracownik
@Nowy pracownik

Jakby czytać poradnik odnośnie stroju, to strój obowiązkowy jak na galę w szkole. Marynarka+spódnica za kolano ew. spodnie do kostek, but na obcasie, bluzka z jasnej tonacji (mój kierownik, akceptował tylko białe) no i apaszka. Kolorystyka raczej pogrzebowa. Choć zdarzało mi się przed 17, obsłużyć na kasie klienta już przebranej (marynarka i cała góra w standardzie, a spodnie od dresu :D ). Ale to są przypadki jedne na milion.

Pawel
Inne
 Pytanie

Brak przyzwoitości. Kiedyś w kasie chciałem, wpłacić 1500 zł, Pan z obsługi klienta, jakiż był uprzejmy, jaki życzliwy i jaki niestety fałszywy. Pan poprosił o dowód, sprawdził konto i mina mu się zmieniła, po czym przyjął gotówkę. Po wyjściu z banku, informacja na aplikację, 1500 mniej na twoim koncie -zajęcie komornicze. Mógł mi powiedzieć o zajęciu, prawo mu tego nie zabrania, zwykła przyzwoitości by tego wymagała. Ale ten bank gdzieś ma interes klienta. Jest więcej grzechów tego, tworu ale długo by pisać. Masz Pewne Jak W Banku? - No chyba nie milenium.

Askier 1
Kandydat

Bzdurę kolego piszesz i od kiedy to sms na kom{rkę ma jakiekolwiek znaczenie... . Pracownik jest profesjonalistą i powinien klienta o tym czyli zajęciu poinformować przed przyjęciem środków, ew poinformować go o tym co się stanie jak wpłyną środki a jest blokada. To nie budka Pana Henia a profesjonalna instytucja finansowa.. Szanowny kliencie zawsze możesz napisać skargę na obsługującego Ciebie doradcę do Centrali. iż nie udzialil Ci wyczerpującej informacji a de facto wprowadził w błąd i żądasz zwrotu środków na rachunek...

Askier 1
Kandydat

I dalej piszesz głupoty i jeszcze tu chcesz uzasadniać. .. Piszemy o 2 różnych sprawach. Klient pisze konkretnie o fakcie obsługi przez doradcę Klient teoretycznie albo i praktycznie nic nie wie o zajęciu. Pracownik banku jako profesjonalista ma obowiązek poinformować klienta o zajęciach na rachunku i konsekwencjach tego zajęcia . Plus klient ma prawo do reklamacji bo doradca jest zatrudniony w instytucji zaufania publicznego jakim jest bank tu Millenium. Dodatkowo ustawodawca umożliwia mu dalsze skargi do Rzecznika czy KNF.. Dlatego też praca na obsłudze nie jest łatwym kawałkiem chleba...

Opiniator
Były pracownik
 Pytanie
@Askier 1

Od kiedy to pracownik przyjmując gotówkę ma obowiązek informowania o zajęciu, stanie konta, blokadach itp. skoro zainteresowany o to nie pytał? Bank o zajęciu informuje w dniu blokady konta z informacją jaki organ dokonuje zajęcia, wystarczy sobie przeczytać. A to że klient kasuje wiadomości bez czytania to już jego problem. Zasadniczo to organ egzekucyjny ma obowiązek poinformowania delikwenta o zajęciu, a nie bank. Bank jest tylko wykonawcą na wniosek organu. I dodatkowo w tej sytuacji nie doszło do wprowadzenia w błąd. Pracownik wykonał zlecenie klienta zgodnie z jego wolą.

Askier 1
Kandydat
 Pytanie
@Opiniator

Od kiedy to widzi w systemie.. Rozumiem że przychodzi do Ciebie klient a Ty od tak przyjmujesz jego kasę nie informując go o zajęciach? Bank informuje dokładnie tak jak napisał Pluum.. Ostatnie zdanie jest sporne i jak najbardziej do zaskarżenia przez klienta.

Opiniator
Były pracownik
 Pytanie
@Askier 1

Czyli pracownik powinien wg Ciebie informować o wszystkim co widzi w systemie? Nie ma obowiązku. Klient jest informowany przez skrzynkę wewnętrzną od chwili powstania zajęcia. Jeśli nie czyta wiadomości jego problem. Jak pisałam wcześniej zajęcie egzekucyjne nie jest po stronie banku więc to organ egzekucyjny jest zobligowany do informacji. To że klient dostaje powiadomienie to jest ukłon w stronę klienta. Klient przyszedł wpłacić pieniądze więc to zrobił. Wprowadzeniem w błąd byłoby gdyby klient pytał o blokady, a pracownik klienta nie poinformował, nie zważył itp. A jak ktoś ma zajęcie to powinien o tym sam zresztą wiedzieć. Przecież komornicy to hieny w tym kraju i na kasę rzuca się jak na padlinę. A skoro sobie długów narobił ktoś to niech je spłaca. A swoją droga co do reklamacji złożyć może zawsze ale nie zawsze jest zasadna. W tym wypadku wszystko odbyło się jak należy

Askier 1
Inne
@Opiniator

Powinien poinformować o zajęciu bo jest doradcą klienta i profesjonalistą i dotyczy to środków finansowych klienta . Co do komorników pełna zgoda.. Do reklamacji również. Co do ostatniego zdania nie jest to dla mnie tak jednoznaczne jak dla Ciebie bo wracamy do punktu wyjścia w którym mamy różną opinię...

Askier. 1
Kandydat
 Pytanie

Frustracja przez Ciebie przemawia.. W sumie Twój wpis trochę świadczy o tym że tradycyjna bankowość w Polsce umrze bo za bardzo nie wiem co chcesz robić w banku jak nie lubisz obsługiwać klientów. Co do Oddziałów bezgotówkowych to ostatni krok przed całkowitą likwidacją sieci Oddziałów nie licząc może obsługi vipow z dużą kasą bo i po co one? Wszystko masz w necie i call center do ew obsługi.. . I jeszcze jedna rzecz:szanuj klienta swego bo nie będziesz miał żadnego..

Anka
Były pracownik

Jako pracodawca ten bank to dno. Szkolenia to praktycznie 2 tygodnie gadania o tajemniczym kliencie i co to jest karta kredytowa. Jak trafisz do oddziału to radzisz sobie sam. Zostajesz z Klientem i zerową wiedzą jak działa system, programy. Pracownicy starsi stażem mają Cię dosłownie gdzieś, czemu się nawet nie dziwię, bo przy tym jak płacą w tym banku to po 2 miesiącach ma się dość. Premie są tylko na rozmowie kwalifikacyjnej. Nawet przy wyrobieniu planu, podział premii jest niejasno i nierówno rozdzielony, w dodatku zawsze część premii za coś jest zmniejszona. O kierowniku regionalnym nawet nie wspomnę, fałsz i dwulicowość na codzień wśród pracowników i ich przełożonych.

Xd
Były pracownik

Fajny komfort pracy kiedy współpracownicy maja cię w (usunięte przez administratora) i musisz przy kliencie dzwonić na Helpdesk z byle czym. Bo zamiast przeszkolić z obsługi systemu na szkoleniach opowiadają niestworzone historie o cudownych możliwościach rozwoju w sprzedaży zd

Zastanów się
Były pracownik

Bank Millennium nie daje żadnych szans na rozwój i poszerzanie swojej wiedzy. Pani ktra swoje stanowisko opisuje senior specialist in quality department nie jest żadnym autorytetem, specjalista ani osoba posiadająca jaka kolwiek wiedzę o pracy w oddziale. W oddziale jesteś odpowiedzialna za wszystko bankomat, jego awarie skarbiec obsługa klientów setki dokumentów zajmowanie się kredytami hipo i frankowymy nic z tego nie mając. Ciągle awantury z klientami. Brak wsparcia że strony kierownictwa. A w ostateczności żeby nie dać ci umowy na stałe a na Twoje miejsce wsadzić kogoś z rodziny dostajesz wypowiedzenie dzień przed tym jak kończy ci się umowa Nie wspominjac że jak regionalna wpadała to wszyscy skrętu kiszek dostawali. A pracowników włącznie z kierownictwem traktowała strasznie (usunięte przez administratora) Osobiście nie polecam ale widzę że nie tylko ja mam takie zdanie. Cieszę że że mam to za sobą.

Opiekun Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

obrzydliwe, naprawdę obrzydliwe podejście do osoby która się rekrutuje tylko dlatego, że nie ma zrobionych studiów (o których w ofercie pracy nawet nie wspomniano że są wymagane, co dziwne, w pierwszym etapie rekrutacji Pani również o tym nie wspomniała, a wręcz była zachwycona moim dotychczasowym doświadczeniem). Szanowna pani Dyrektor banku do którego aplikowałam nie była w żadnym stopniu przygotowana do rozmowy, nie miała mojego CV a pytania wymyślała patrząc się w okno i mrucząc "hmmmm o co by tu jeszcze zapytać..." Niemalże po każdej mojej odpowiedzi kpiąco się uśmiechała i traktowała tak, żebym się czuła gorsza przez brak tego durnego papierka który z pewnością świetnie uzupełniłby jej młody, pełen werwy zespół uśmiechniętych ludzi w tym oddziale. nie omieszkała ciągle wspominać o moich poprzednikach których miała na rozmowie i jacy świetni ludzie to byli. zasugerowała, że to dziwne, że mówię że lubię się uczyć skoro nie mam studiów, że jej się to GRYZIE. na moje stwierdzenie że brak studiów nie tworzy znaku równości z brakiem chęci do nauki, pani poczęstowała mnie tym samym dobrze mi już znanym obrzydliwym kpiącym uśmiechem. z chęcią bym owa panią wymieniła tutaj z nazwiska, ale ja, w przeciwieństwie do niej, mam trochę więcej kultury osobistej i nie zrobię tego, ale polecę wam omijać oddziały tego banku jak najszerszym łukiem.

Pytania

czy mam studia i czy zamierzam je robić; ile chce zarabiać; i polecenia zareklamowania się

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ola
Kandydat
 Pytanie

Hejka, podpowie ktoś w jakiej formie jest szkolenie przed podjęciem pracy? Zdalnie czy trzeba jechać do Wwy na 2 tygodnie?

Pracownik
Pracownik
@Ola

Ja miałam tydzień zdalnie tydzień w Warszawie.

Kasia
Inne

Najgorszy jaki do tej pory spotkałam. Nie polecam szerokim łukiem lepiej omijać ,sprawy spadkowe ciągna sie miesiącami ( 7 miesiecy i dalej nie skonczona :() nie kompetentni pracownicy nie mówiąc juz o kierownikach ,zwłaszcza w Nowym Dworze Gdańskim. Bank nie przyjmuje wytycznych od notariusza Rzeczypospolitej , żenada, jadę juz kolejny raz i musze nie z mojej winy płacic za podróż ,mam wrażenie że robia to celowo aby zniechęcić człowieka wiec z tego wynika ta opinia.

Tomasz
Inne

Bank Millennium nie wyplacił mi należnej nagrody w promocji za założenie konta 360. Dopełniłem wszystkich formalności przy rejestracji przez internet i później w placówce. Pracownik placówki zapewniał mnie, że wszystko jest prawidłowo. Teraz bank wypiera się, twierdząc, że " nie kliknąłem promocyjnego linku". To jest (usunięte przez administratora), gdyż właśnie klikając na link do promocji rejestrowalem się. Bank jest w słabej kondycji i lepiej ich nie reanimowac. Są słabi i (usunięte przez administratora), więc powinni upaść.

Niko
Inne

Najgorszy bank jaki w życiu miałam oszukują na każdym kroku i tak zakręca ze szkoda słów zamykam wszystko co mam na tym koncie i otwieram inne. Nie polecam

Oktawia
Inne

Od około roku obsługa znacznie się pogorszyła. Pracownicy rzadko są mili i kompetentni, a w przypadku problemu nie ma opcji załatwienia czegokolwiek bez udania się do banku - płacisz krocie za połączenie, czekając od godziny 18 do 20 na infolinii (dzwoniłam też w innych godzinach i to samo), której nikt nie odbiera oczywiście. Na każdą wiadomość odpisuje inna osoba, więc nie ma opcji, żeby ktoś się zajął sprawą. Kiedyś nie było problemów, teraz co chwilę mam blokowane transakcje, a odblokować się nie da bez udania się do punktu. Dramat, przepraszali mnie miesiąc temu, kiedy złożyłam reklamację i dalej to samo.

Esta
Inne

I have been a customer of this bank since they just started operating, It used to be one of the best but now is total garbage. Apart of sluggish in processing complaints, their customer service so many of them have no idea what they are doing. I have been talking to more than 5 CS for over 1,5 months and so far NOTHING. just want to let you know: 1) if you are calling their helpline, make sure to put on a loudspeaker and you make your own recording (just in case), because one (usunięte przez administratora), I mean, I'm sorry 1 CS with a lack of knowledge is enough to ruin your financial planning. 2) If you have a credit card with Bank Millennium, make sure in the attachment under your credit card, if there is extra ANNEX to sign or not, because one day they may casually tell you ... "OH, YOU REQUESTED VIA HELPLINE NOT TO RENEW THE CREDIT CARD ONCE IT'SEXPIRED" Now you have to pay the unpaid bill in 14 days.

Klient
Pracownik

Nie polecam tej firmy nikomu, dramat nie ma z nimi kontaktu tylko maile , jeden wielki chaos , maja pretensje ,nie ogarniają spraw , zero pomocy z ich strony jak by klient miał wszystko wiedzieć, ceny za usługi mega wysokie w porównaniu z innymi leasingami !!! Nie polecam , omijać szerokim lukiem! Miło jest do momentu jak podpiszesz leasing później maja klienta w (usunięte przez administratora) a konto u nich i odziały porażka.

Opiniator
Inne

Jeśli PKO BP to współczuję. Wcale nie lepsi.

Twój Stary Pijany
Pracownik

System szkolenia pracownika w zakresie obowiązków jest na poziomie cringe. Większości to pseudo mentorki, a ich stosunek do stażystów aż boli ;D puffanie i przewracanie gałami. Jakby wszystkie rozumy pozjadały.... nie dziwota bo lochy z nich fest ;D cukierki żrą i te ich prymitywne gadki..... pustaki ( częste tematy: rzęsy, paznokcie itd. ) No widać ciężki żywot mają w tym banku. Po 3dniach wdrażania praktycznego potrafią wylać na zbity pysk, bez mrugnięcia oka. Taki fajny system mają. Serio Szkoda CZASU

Iwona
Inne
@Twój Stary Pijany

no tylko teraz pytanie czemu mają potrafić tak właśnie zrobić? co się stało w Twojej sytuacji, że po tych trzech dniach w ten sposób wyszło? opowiesz coś więcej? ciekawa jestem prawdziwego powodu

lime
Były pracownik
@Iwona

system szkoleń w tym banku w ogóle nie działa.. począwszy od oddziałów, gdzie zwyczajnie nie ma czasu na to, aby ktoś się tobą zajmował - bo wciąż klienci, wciąż plany, wciąż dodatkowa robota a skończywszy na backoffice, gdzie ilości też są tak przeliczone, że jak spokojnie się wyrabiasz i masz trochę czasu - to oznaka, że trzeba ilości na nowo przeliczyć, bo to niemożliwe aby pracownik się "nudził".. i jeszcze dodaj do tego nowego, którego trzeba szkolić... więc to wygląda tak, że z grubsza pokazuje się co ma robić, ale czasu na sensowne siedzenie z nowym nie ma.

Niemodna
Były pracownik
@Iwona

Ja Ci powiem. Pracowałam dokładnie 3 dni. Dnia trzeciego dostałam do podpisania dokument o tym, ze zapoznałam się z regulaminem pracy, przepisami o tajemnicy i odbyłam szkolenie z zakresu bezpieczeństwa. Kiedy poprosiłam o te dokumenty do zapoznania się usłyszałam, ze w placówce ich nie ma i mam sobie zadzwonić do kadr. Zadzwoniłam, kadry rozłożyły ręce ze nic o tym nie wiedzą ale oddzwonią. 5 min później kierowniczka zaprasza mnie na zaplecze i mówi, że Pani Dyrektor po telefonie z kadr mocno się zdenerwowała i powiedziała, że z tak roszczeniową osobą nie ma ochoty współpracować i w tej chwili mam opuścić placówkę. Szok i niedowierzanie. Wydałam ok.800 zł za strój służbowy za który nikt nie zwraca pieniędzy a który musisz mieć, inaczej nie masz prawa wstępu na salę sprzedażową. „Podziękowano” mi po 3 dniach, zero pieniędzy zero przepraszam. Polityka firmy: rob co każemy i siedź cicho. Znajomość kodeksu pracy niemile widziana. Podpisuj co dajemy do podpisu w ciemno. Koszmar. Chyba dobrze się stało jak się stało, nie wyobrażam sobie współpracy z firmą, która zmusza do podpisania zapoznania się z dokumentem którego na oczy nie widziałeś. Dodam, ze to placówka franczyzowa.

Niemodna
Były pracownik
@Twój Stary Pijany

Spotkali mnie to samo, po 3 dniach zwolnienie z pracy za to, ze nie podpisałam dokumentów. A nie podpisałam bo ich na oczy nie widziałam. Taka polityka. Siedź cicho i podpisuj jak leci a może uda Ci się nie trafić do więzienia. Porażka

Pracownik
Kandydat
@Niemodna

Tak jest w każdym oddziale. Chęć przeczytania procedury to zdaniem zarządzających strata czasu, lepiej przeznaczyć go na marketing

Opiniator
Inne
 Pytanie

Szczerze powiem instytucje które powinny stać na straży uczciwości, bezpieczeństwa, praworządności itp mają to gdzieś. Przykład? Zgłosiłam przestępstwo do KNF, aby przeprowadzono kontrolę w Banku, co prawda nie Millennium, ale dla przykładu pisze. Podałam na tacy wszystko nawet z nazwiskami i zero zainteresowania. Taki to nadzór nad bankami. Osobiście szukam jakiegoś zagranicznego banku albo w ogóle kupię sejf i w domu będę wszystko trzymać. Przynajmniej mnie nikt nie okradnie i nie naślę złodziei na moje oszczędności.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Opiniator
Były pracownik

Tak w procentach to jest licznona ale prowizja. Ten bank nie ma premii. A do tego trzeba mieć 100 procent wciśniętego kredytu by ochlpy dostać okrojone z byle powodu. Bo np. Powiesz do klienta chwileczkę, a nie chwilę. Wszystko robione aby się do czegoś przyczepić i nie dać pracownikowi pieniędzy.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Opiniator
Były pracownik

Pogadamy jak będziesz musiała sprzedawać i będziesz dostawać prowizje sprzedażowe. A w zasadzie nie będziesz dostawać bo zrobią wszystko aby jej nie wypłacić. Szkoda czasu na te bank. Zresztą jak na każdy inny. Każdy nastawiony jest na wyzysk pracowników i klie tow.

Lukasz
Inne

Najgorszy bank ever. Założyłem konto i ciężko pożałowałem. Obsługa niekompetentna do granic możliwości. Zwłaszcza w telefonicznym biurze obsługi. Gdybyście posadzili tam małpę, obsługa zyskałaby na profesjonalizmie!!! Nie powierzyłbym wam swoich pieniędzy, nawet gdybyście byli jedynym bankiem na świecie. Zabierzcie wyl się lepiej za tarcie chrzanu

Opiniator
Były pracownik
@Lukasz

Dlatego, że jakość obsługi klienta to ilość na odwal obsłużonych telefonów, a nie rzetelne podejście do klienta. Plus ilość wciśniętych kredytów. Nic więcej się nie liczy.

Bartek
Kandydat
 Pytanie

Hej, na jaka podstawe mozna liczyc w oddziale na stanowisku asystenta klienta ( krakow, katowice) ??? 5 brutto idzie wyciagnac? Jak to wyglada

Agnieszka
Pracownik
@Bartek

Nie

Aga
Pracownik
@Bartek

Ja po 5 latach mam 4500 brutto… straszna lipa z podstawami w oddziale… tyle to na reke powinno byc… nacisk niesamowity, nie polecam nikomu tej roboty

lime
Były pracownik
@Aga

w centrali też tyle jest...

Ania
Pracownik
@Aga

Niemożliwe. W grudniu 2022 były podwyżki, dla wszystkich. Minimalna to 5 brutto, a dla pracownika ze stażem pracy 5 lat to minimum 6 brutto.

Mobbing
Były pracownik

NAJGORSZY BANK W JAKIM MOGŁAM PRACOWAĆ. OBIECUJĄ LUDZIOM ZŁOTE GÓRY, PREMII BRAK, ZAROBKI PRZECIĘTNE. NIE DOCENIAJĄ CZŁOWIEKU I NIE SZANUJĄ LUDZI. W BANKU MILLENNIUM JESTEŚ TYLKO XNUCKIEM. KIEROWNIK REGIONALNY TO TOTALNA POMYŁKA. DUŻO OBIECUJĘ ALE JEST NIESŁOWNY. STRATA CZASU I NERWÓW. NIE POLECAM

Kłamstwa.
Były pracownik
@Mobbing

W CC to samo. Może bez mobbingu ale kłamstwa i brak wiedzy i kompetencji kadry kierowniczej

Denys
Inne

bank potworów. uznany za podejrzany transfer p2p. nie żądał ode mnie żadnych dokumentów. po cichu wysłany do prokuratury. zablokowanie konta na pół roku. OK. prokurator wydaje postanowienie o zniesieniu blokady. i od 2 miesięcy ten nienormalny bank pisze - czekaj na odpowiedź. To niedopuszczalne, żebyśmy tak traktowali naszych klientów. takie banki należy zlikwidować. nie ma dla nich miejsca na rynku. złamał mi życie

Wladek
Inne

Bank który współdziała z (usunięte przez administratora)zamiast dbać o interes klienta. Zrobią wszystko by (usunięte przez administratora)kienta . usuną bariery chroniące klienta np, limit dzienny transakcji, stworzą lipne dokumenty , by cię pogrązyć. Uwaga emeryci ten Bank żeruje na tzw kredytach na klik, wystarczy ,że klikniesz i spłacasz niechciany kredyt.

Potwory
Inne

bank potworów. uznany za podejrzany transfer p2p. nie żądał ode mnie żadnych dokumentów. po cichu wysłany do prokuratury. zablokowanie konta na pół roku. OK. prokurator wydaje postanowienie o zniesieniu blokady. i od 2 miesięcy ten nienormalny bank pisze - czekaj na odpowiedź. To niedopuszczalne, żebyśmy tak traktowali naszych klientów. takie banki należy zlikwidować. nie ma dla nich miejsca na rynku. złamał mi życie

Zostaw merytoryczną opinię o Bank Millennium S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bank Millennium S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Bank Millennium S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 308.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bank Millennium S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 202, z czego 21 to opinie pozytywne, 121 to opinie negatywne, a 60 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Bank Millennium S.A.?

    Kandydaci do pracy w Bank Millennium S.A. napisali 14 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Bank Millennium S.A.
1.8/5 Na podstawie 512 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bank Millennium S.A.
Przejdź do nowych opinii