Jak nastroje w firmie, chciałbym dostać tu pracę czy warto składać dokumenty?
Szczerze dużo z roku na rok się zmieniło na lepsze. W końcu na serwisie zakończyła się rotacja pytanie kogo to zasługa? Dyrektora ? Kierownika ?. Ekipa dobrana oby tak dalej
To nie jest odpowiednie forum dla klientów lecz dla pracowników!!
Serwis fatalny, samochód służbowy z jedną usterką trzy wizyty łącznie auto w serwisie pięć tygodni w czasie dwóch miesięcy przy czym mój czas spędzony w serwisie to ok 12h. Pracownicy nie potrafią zdiagnozować usterki i co wydaje się niebywałe wymieniają części do skutku. Sama obsługa klienta tak samo jak wyżej przyjazd na umówioną godzinę i czekam aż ktoś znajdzie czas odebrać auto podpisać dokumenty. Po tym jak auto zostaje w serwisie okazuje się że nie ma części w naszym kraju oczekiwanie do dwóch tygodni. Nie sposób się dowiedzieć kiedy auto będzie do odbioru na jakim jest etapie. Doszło do tego że interweniowała flota w centrali renault. Nie polecam serwisu z całą pewnością jeśli chodzi o marke mam mieszane uczucia sprawa dotyczy kadjara więc auto przyzwoite jeśli chodzi o wyposażenie komfort i wygląd ale jednak awaryjne.
Mam kilka samochodow kupionych u nich i niestety serwis jest do bani - zupelnie nie polecam. Kilkukrotne reklamacje i stracony czas, gdy samochod powinien jezdzic. Podaje swoj nr telefonu, by uwiarygodnic opinie 664050321
Aby uwiarygodnić swoją opinię, nie musisz podawać danych kontaktowych. Wystarczy, że odpowiednio ją uzasadnisz i wtedy będzie można uznać, że jest ona prawdziwa. Wypowiedziałeś się na temat jakości serwisu, który prowadzi firma Jaszpol. Mógłbyś napisać, jak to się stało, że trafiłeś na tę firmę oferującą sprzedaż samochodów zarówno nowych, jak i używanych? Z polecenia, czy może z opinii na ich temat w internecie?
Bardzo duże problemy z odbiorem nowego auta,dlaczego tak jest ?Auto na placu brak możliwości wydania.Przelew z pko bp w piątek do Jaszpolu nie doszła w poniedziałek Odbiór przełożony na ????? O co chodzi ?
Dobrze, że opowiedziałeś nam o swoim problemie, ale chyba jednak powinieneś udać się z nim bezpośrednio do firmy Jaszpol. Rozmawiałeś z jej Przedstawicielem? Reszcie z Was chciałabym przypomnieć, że Jaszpol właśnie szuka nowych pracowników. Chce zatrudnić między innymi: Recepcjonistkę, Specjalistę ds. e-marketingu, Telefonicznego Doradcę Serwisu oraz Sprzedawcę samochodów. Szczegóły są dostępne na tej stronie: https://renault.jaszpol.pl/praca.html Czekam wobec tego na komentarze z Waszymi opiniami!
Nic się nie zmienia na serwisie pensja - co miesiąc inna jak nie liczyć tak nie wyjdzie, a obowiązków coraz więcej. Dyrekcja swoimi decyzjami potrafi zabić każdy zapał do pracy...
Rozumiem, że wynagrodzenie jest bardzo ważnym czynnikiem motywującym, ale inne dodatki także mogą podnieć zaangażowanie w pracę. Mam na myśli kursy dające nowe uprawnienia lub szkolenia branżowe podnoszące kwalifikacje zawodowe. Czy pracodawca oferuje takie benefity? Napisz co odpowiada Ci w zatrudnieniu w Jaszpol , a co chciałbyś zmienić lub poprawić?
To są raczej uwagi dla pracowników bo to oni obsługują klientów. Nie narzekajcie bo dobrze się pracuje.
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Poprawić jakość obsługi oraz wyedukować pracowników
@Zainteresowany, Obecnie firma Jaszpol prowadzi rekrutację na kilka interesujących stanowisk. Oferty pracy dostępne są pod adresem https://renault.jaszpol.pl/praca.html Poszukiwani są między innymi Doradcy Serwisowi, Recepcjoniści, Specjaliści ds. Marketingu. Może któraś z tych ofert Ciebie zainteresuje?
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?
Jest naprawdę spoko. Pracuję od kilku miesięcy w dziale handlowym i nie mogę złego słowa powiedzieć. Atmosfera super, wynagrodzenie również. Polecam.
Jesteście pewni, że tylko tak można pisać o firmie? Może to gorszy moment w firmie?
Praca na serwisie, ludzie super dyrektor stosuje miękki mobbing, nie ma dyskusji jest krzyk, Pensja zawsze inna nie doliczysz, brak chęci do pracy, brak dodatków tylko wymagania coraz większe
Skoro dają tutaj umowy o pracę, to przecież nie ma co narzekać na stabilne zatrudnienie. Teraz o takie umowy jest dość trudno, bo wszędzie wciskają teraz śmieciówki.
cześć nos myślę, że Twoje uwaga nie jest do końca prawidłowa, ponieważ człowiek z dużym doświadczeniem nie dostaje tutaj odpowiedniego wynagrodzenia za swoje umiejętności.
Pracowałeś w firmie Jaszpol Sp. z o.o.? Opowiedz o tym na naszym forum. Twój komentarz decyduje o karierze wielu osób.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jaszpol Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jaszpol Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jaszpol Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!