Zostaliśmy (usunięte przez administratora) przez serwis. Nie zdiagnozowano problemu po czy stwierdzono, że to zalanie i odmówiono naprawy. Inny serwis nie stwierdził zalania - uszkodzony był przetwornik. Nigdy w życiu nie kupimy nic co jest wspierane przez ten serwis. Z takim brakiem kompetencji nie spotkałem się nigdzie. Popatrzcie na opinie o serwisie... KOSZMAR!
Jaka jest polityka firmy ?
(usunięte przez administratora)
biznes nie jest niszowy, firmy zarabiają dobrze na tym sprzęcie oraz zainteresowanie klientów również jest, tylko problem w tym, że firmy są chciwe ,ale to ma krótkie nogi. Standardowa polska polityka
O widzę że nic się nie zmieniło! Ta pani to niebywale inteligętna osoba, tak - inteligętna. Poleciłbym jej czytanie ze zrozumieniem
KLAN - to najlepsze słowo oddające treść o firmie polska jako jedyny kraj nie ma info o audio na oficjalnej stronie yamahy mają nawet ruskie , ale u nas gdzie(usunięte przez administratora)
Nie ocieniam firmy, ale napisze o rozmowie kwalifikacyjnej. Najlepsza cześć to napisz maila po angielsku do kogos na kartce papieru :) albo takie coś: prowadzący rozmowę jest hydraulikiem a kandydat klientem hydraulika i jest odgrywanie ról :) Nie spotkałem się z takim czymś jeszcze na rozmowach kwalifikacyjnych. Ciekawi mnie czy Pani interviewer studujuje psychologie lub coś pokrewnego.