Jestem posiadaczem Cayenna i powiem, że takiego podejścia do klienta nie widziałem. Brak mi słów, byłem na wymianie oleji i po powrodzie zaopserwowałem wyciek oleju. Po interwencji w serwisie dowiedziałem się, że uszczelka pod korkiem się zawineła, ani przepraszam ani mru mru !!!. Takiego podejście i szanowanie klientów to jeszcze nie widziałem, masakra. Nikt nie przeprosił nawet się nie zapytał jak z kosztami dojazdu a mam do Sopotu 150 km w jedną stronę. Uważajcie przy kupnie ata w Porsze Sopot, mili są do czasu sprzedaży
Polska język, trudna język. Proponuję przystrzyc słomę, bo z butów wystaje i przy okazji zaglądnąć do słownika
Zakup samochodu w tym salonie to była czysta przyjemność. Fajnie jak marzenia się spełniają. Sama obsługa to 100% profesjonalizmu, naprawdę się znają.
Profesjonalizm oraz odpowiednia obsługa klienta, o których piszesz na pewno zachęcą innych potencjalnych klientów do skorzystania z usług Porsche Centrum Sopot Lellek. Cieszę się, że jesteś zadowolony z zakupu. Czy w przyszłości także planujesz skorzystać z usług firmy?
@Barbara zdecydowanie tak. W końcu samochód trzeba serwisować chociażby. Tu mam wszystko w jednym miejscu.
Zwykle paprotki a nie mechanicy zero zainteresowania klientem . Nikt nawet auta nie obejrzał i stwierdzone że szkoda całkowita a auto do zrobienia , jakim imbecylwm trzeba być żeby wmawiać że nie da rady , zwykle nie Roby w korpo Pato tyle ASO Łódź bez porównania .
Coś mi się wydaje, że chyba miałeś jakieś nieścisłości związane z serwisem ASO w Porsche Centrum Sopot Lellek. Będziesz tak miły i napiszesz nam czego dokładnie dotyczyła Twoja sytuacja? Skąd w ogóle podjęcie decyzji o szkodzie całkowitej? Coś więcej na ten temat umiałbyś napisać?
Jak dla mnie są bardzo profesjonalni i dbają o klienta. Widać, że nie jest to sztuczne i wyuczone, a prawdziwe i empatyczne. Tak trzymać, ą będę dalej serwisował swoje furki. Może w czerwcu szarpnę się na nową 911. :)
I jak, kupiłeś? Ja ostatnio wymieniłem BMW X6 na Cayenne i powiem tak - mega ludzie, mega obsługa, mega firma. BMW ze swoim poziomem mogą się schować. Fajnie, że są polskie firmy, które tak dbają o swoich Klientów, jak Lellek.



Super firma, z tradycjami i kierownictwem dbającym o Pracownika! :)