logo Credit Agricole Polska

Credit Agricole Polska

Wrocław

Opinie o Credit Agricole Polska

marta 2016-01-28 17:36
Jest ktoś kto pracuje we Wrocławiu na call center bądź będzie zaczynał 1.02 pracę ??
gość 2016-02-01 20:33
Witam,
Pracowałam w CA przez 6 miesięcy.To nie Bank tylko [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] koncentracyjny,pracownika traktują rzeczowo, premie sprzedażowe tak-" Pod warunkiem,że dział zrobi sprzedaż minimum 80%". Jak się rozchorujesz Ty albo Twoje dziecko to masz pecha i planu Ci nawet nie obniżą.Na chama wciskają swoje produkty pracownikom,że to niby 0%kredyt, konto VIP bez opłat. Lider przy innych pracownikach tak Cię zmiesza z błotem,że odechce Ci się pracy w jakimkolwiek banku. Podejmując pracę w tym Banku TRAUMA murowana.
Sprzęt komputerowy z 18 wieku, co chwilę się zawiesza, wywala Cię z sieci, a tabelka tabelkę goni,czasy się nie zgadzają .Jednym słowem mają Ciebie za robota.
Szczerze nie polecam tej Firmy nikomu, nawet studentom, bo nie będą mieli kiedy się uczyć. I to ma być Firma przyjazna mamom.
10
mamed 2016-02-19 11:29
pracuję 2 lata w placówce gdzie pracowałem młodszy doradca miał taki sam plan i zakres obowiązków jak doradca klienta. różnica w wynagrodzeniu.
1
lusa 2016-02-20 11:06
Pracowałam 1,5roku na stanowisku młodszy doradca klienta i miałam takie same plany i obowiązki jak doradcy klienta.Różnica:dużo mniejsze wynagrodzenie i premie
1
lusa 2016-02-29 13:37
@góra,Też myślałam że jak niższe stanowisko to mniej obowiązków ale niestety tak nie było.Nie wiem czy tak jest wszędzie czy to może zależy od Dyrektora który myśli tylko o tym żeby placówka zrobiła jak największy plan
lusa 2016-03-03 08:49
To tak nie działa @flo tam wszyscy zajmują sie wszystkim.Po 1,5roku chodzenia za Dyrektorem z prośbą o egzamin na stanowisko Doradcy,udało sie i zmieniłam stanowisko i uwierz mi że w moich obowiązkach nie zmieniło się nic zupełnie.Robiłam dokładnie to samo kiedy byłam "młodszym"
Stefcia 2016-03-30 12:09
Porażka jakaś. Baaaardzo niemiła rozmowa z rekruterką. Odniosłam wrażenie, że staram się o staż u chińskiego Cesarza... Poza tym ich oferta to jakaś kpina. Staż 40h tygodniowo za 400zł netto. Przepraszam, a z czego żyć i kiedy iść na uczelnię? Umowa na minimum 3 miesiące. Ktoś zadzwonił po tygodniu i zaproponowano mi negocjacje. Zaproponowałam 1000zł. A rekruterka 400 tak jak podczas rozmowy i negocjacje się skończyły, bo nie mogą dać więcej. Nie dość, że praktykują politykę ,,wyciśniętej cytryny" to jeszcze robią z ludzi idiotów.
5
lukas 2016-05-20 13:57
wczesniej Lukas Bank, wlasciciel ten sam ,nastapila tylko zmiana nazwy na CA .wiem bo pracuje 15 lat
4
mala 2016-06-16 23:17
ja pracuje w CA 3 lata i mam podstawy 3 tys.
2
kkk 2016-06-22 07:08
Czy w Credit Agricole chcieli zaseiadczenie o niekaralnosci ?
Yuno 2016-07-07 18:45
Zalezy gdzie trafisz - ja jestem w IT w (programista Java) i moge polecic. Na plus roznorodne technologie, ciekawe projekty i duzy dzial IT od ktorego mozna sie uczyc i zmieniac stanowisko (ponad 200 osob). Do poprawki- nie ma wyjsc integracyjnych.
6
Nis87 2016-07-27 20:33
A Ty co, niepelnosprawny? ;P Poszukaj, pewnie maja na swojej stronie.
3
Endriu95 2016-08-11 14:59
Nigdy więcej nie chce mieć styczności z tym bankiem mają gdzieś klienta jest to tragedia dzwonie do nich a oni nic nie wiedzą na temat mojej sprawy ciągle przekierowują.. A jak już ktoś cudem coś wie mówi że zbada sprawę i zadzwoni późniejszym od dwóch dni zero kontaktu ze strony banku TRAGEDIA..
Daga 2016-09-19 20:55
Generalnie ok, porównując do Eurobanku, gdzie wczesniej pracowałam, to pracuje się dużo spokojniej. Dla mnie ważne, że nie ma nadgodzin (b.rzadko) i po 8h mogę iść do domu. Sorry, ale praca to nie całe życie.
4
młokos 2016-09-19 21:08
DOBRZE UŁOŻONy system godzinowy to podstawa rozumiem, dobrze w takim razie że tutaj jest z tym okej, godziny są sztywne i da się to jakoś z życiem pogodzić - ciekawe tylko na jakim konkretnie stanowisku w firmie pracujesz, ja myślę o praktykach w Białymstoku u was w banku
3
Pozdro71 2016-10-24 15:49
Pracowałem 3 miesiące jako młodszy doradca klienta w call center CA, dłużej nie dałbym rady, zacznę od rozmowy kwalifikacyjnej gdzie bardzo miła Pani powiedziała, że będę miał wolne soboty i niedziele, to był mój postulat ze wzgledu na studia zaoczne, miałem wolne weekendy ale tylko w pierwszym miesiącu. Stres, jak ktoś nie jest bardzo bardzo odporny to na starcie mówię, że lekko nie jest, pierwszy miesiąc idzie przeżyć, później mimo, że nie należę do ludzi słabych psychicznie zdarzały się dniówki po których na nastepny dzień przed pracą wymiotowałem. Raczej nie radzę liczyć na pomoc liderów w drugim i nastepnych miesiacach zatrudnienia, przecież jest milion procedur w intranecie, szukaj sobie, znajdź, nie sprawdziłeś to sprawdź. Ogólnie nie pracujesz z ludźmi tylko z słuchawką i komputerem, urlop też zglaszasz przez formularz w intranecie i nie wiesz czy dostaniesz czy nie, przerwy są sprawdzane co do kilku sekund. Wysiada gardło, jak 10 babć zadzwoni zrobić 5 przelewów przez telefon i odczytasz każdej 5 razy 26 cyfrowy nr rachunku. Teraz czekałem na pit-11, nie zdziwiłem się gdy pomimo podania moich aktualnych dnych adresowych, pit został wydany ze starymi danymi, czyli kadry też mają bałagan.
4
ar 2016-12-21 20:25
Czy ktoś mógłby coś napisać o obecnej sytuacji w IT?
6
C-HASZ 2016-12-22 16:41
A konkretnie co Cię interesuje albo jakie stanowiska? Bo tu pracuje kilkaset osób. Generalnie spokój, brak nadgodzin, technologicznie ciekawie, więc dużo ludzi pracuje tu przez wiele lat (ja od 4), kierownika też mam ok. Minus, że nie ma benefitów czy imprez jak w niektórych firmach IT, na szczęście pensja jest ok więc mogę sobie kupić sam.
4
Xandra 2017-01-02 15:58
U mnie nie chcieli zaświadczenia. Generalnie polecam pracodawcę, chociaż żeby było idealnie, to nie powiem ;) Dostałeś się?
4
Aga 2017-02-02 20:15
A coś o pracy na hotline może ktoś powiedzieć? Zarobki? Godziny pracy? Itp.
Karina 2017-02-25 16:51
Ktoś coś może powiedzieć o zarobkach i ew. premiach w CA programistów z kilkuletnim doświadczeniem?
5
Joanna 2017-03-02 11:51
@Xandra możesz opowiedzieć więcej o Twoich doświadczeniach w pracy w Credit Agricole Polska? Chętnie dowiemy się co sprawia, że polecasz pracę w tej firmie.
4
Tomek 2017-04-25 08:33
CC CA to jakiś cyrk na kółkach. Niekompetencja liderow jest wręcz przerażająca. Zero pojęcia o bankowości i działaniach systemów, na których pracują i procesów, które niby wdrażają. Współczuję klientom tego banku i obecnym i przyszłym pracownikom. Pozdrawiam :)
2
Johnny 2017-05-10 21:57
Pozdrowienia dla super kolegów z Łodzi. Jest moc :D
3
Joanna 2017-05-11 10:06
@Tomek czy byłeś/jesteś pracownikiem call center Credit Agricole? Bardzo chętnie dowiemy się więcej o tym jak funkcjonuje ten dział. Wspominasz o niekompetencji liderów. Masz na myśli jakąś konkretną sytuację?
aplikujący 2017-05-22 14:54
Tydzień temu wysłałem CV w odpowiedzi na interesującą mnie ofertę pracy w IT w centrali. Spełniam wszystkie kryteria wskazane w ofercie ale minął tydzień i nikt się nie odezwał. Zastanawiam się czy jeszcze do mnie zadzwonią. Jakie są Wasze doświadczenia jeśli chodzi o pracę działu HR w CA? Ile u nich trwa analiza zgłoszeń, po jakim czasie od złożenia aplikacji do Was dzwonili?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
1
Zniesmaczona 2017-05-26 22:46
Premia?zapomnij o premi, musisz miec 70% wszystkiego kont kredytow kart itd zeby dostac marne grosze plany na 150tys w oddziale gdzie pracują 3os. Jak nie wyrobisz tych 70% choc w 1z produktów nie dostajesz nic...a na starcie mówiono mi ze premie nawet 5tys co miesiąc biora,żart i żenada do tego dyro oszukal mnie z podstawą mialam dostac pewną kwote a dostalam 500zł mniej dowiedzialam sie o tym dostając wypłate...potem dyro sie tlumaczyl ze bank nie wyrazil zgody aby dac mi tyle co chcialam a on zapomnial mi powiedziec,umowe dal do podpisania w mega zamieszaniu i na szybkosci ze nawet nie zczailam ile tam jest i specjalnie szybko szybko to cos nawet nie zaczailam ze iles tam brutto to jest mniej niz sie umawialismy,powiedzialam że nigdy bym sie tam nie zatrudnila za takie marne grosze bo za tyle co mi dali to moge isc do galerii handlowej ciuchy składac a nie miec na sb taką odpowiedzialnosc, system to archaizm a siadasz na kase bez szkoleń gdzie niewiesz co gdzie ciagle wołasz kogos zeby przyszedl i powiedzial jak cos zrobic ale ,,nikt nie ma czasu" ludzie sie wq.....ją dla mnie to stres idąc dobpracy biore tabsy na uspokojenie bo do tego wszystkiego mobing jak cholera aaaa jeszcze 1zaczelam prace podczas zmiany dyrektora mowiac ze w czerwcu mam wykupiona wycieczke zagraniczna i musze miec wolne wszystko ok,nagle nowy dyro mowi ze w tym terminie nie moge jechac bo są dni CA czekam do konca próbnej umowy i adios szkoda czasu żeby tam pracowac calymi dniami jestes w pracy czesto zostaje sie po godzinach,bo np przed samym zamknieciem wejdzie ci jakis frajer który będzie siedzial godz bo pluje sie o cos co nie jest z mojej winy tylko z jego bo nie splacal rat az windykacja mu wjechala...duzo by jeszcze mozna powiedziec na ten temat...szkoda gadac,klamstwa,żenada i stracony czas,nie polecam
1
Zainteresowana 2017-05-30 09:20
A jakie sa godziny pracy konsulatantow hotline?
Xerox 2017-05-31 16:08
To po co pracujesz 10 lat w tej firmie skoro jest tak źle? Albo jesteś takim nieudacznikiem że innej roboty nie znajdziesz.
4
Joanna 2017-06-01 11:36
Wątek służy do zostawiania opinii na temat firmy jako pracodawcy. Nie jest to miejsce do obrażania innych użytkowników wątku lub pracowników firmy. @Xerox jeśli jesteś pracownikiem Credit Agricole Polska to chętnie poznamy Twoją opinię na temat tego jak oceniasz firmę jako pracodawcę i dlaczego. Jednak bardzo proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
1
boniek 2017-06-08 18:48
Zazwyczaj firmy dzwonią tak sie w ciagu 2 tygodni, chociaz do mnie pewna korpo odezwała sie po 5 miesiącach (!). Tak czy śmiał rekruterzy spotykają sie z kilkoma najlepszymi kandydatami, a nie z wszystkimi pasującymi, you never know...
3
gosc123 2017-06-13 23:11
Czy praktyki w tym banku są płatne?
zamalo 2017-06-13 23:16
Tak. 700 zł.
Joanna 2017-06-14 08:49
@zamalo mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat tego jak wyglądają praktyki w Credit Agricole Polska? Czego mogą spodziewać się osoby nimi zainteresowane? Jeśli do działu, w którym pracujesz pojawili się kiedykolwiek praktykanci, to chętnie dowiemy się jak wyglądała ich praca.
Zniesmaczony 2017-06-16 13:35
Serio? Na prawde w XXI wieku nie potrafisz przeczytać umowy? Szkoda, że nie pracuję już w sprzedaży to byś była moją ulubioną klientką....
4
Zniesmaczony 2017-06-16 13:36
*naprawdę
1
#gruby 2017-06-17 21:04
Pracowałem w CA dość długo: gdy zaczynałem, moja córka miała 5 lat, jak mnie zwalniali - 18. Pierwsze lata były w Lukas Banku. To, co się nie zmieniło, to stabilność zatrudnienia - umowa o pracę, pensja na 28. każdego miesiąca. Niestety, premie roczne z roku na rok coraz słabsze i wszędzie cięcie kosztów, przez co zwolnienia w wielu obszarach, w tym także tzw. strategicznych. Tam, gdzie ja pracowałem, plusem była atmosfera tworzona przez niesamowitych ludzi - fachowców i pasjonatów. Niestety, to jednak przeszłość, bo presja liczb i tabelek wysadziła wielu z siodła: wypalili się i odeszli albo zostali zwolnieni. Poza tym rozpowszechniły się kolesiowskie układy, mobbing, lizusostwo i donosicielstwo. Obecnie, przynajmniej w moim obszarze, na tym polegają tam awanse i przesunięcia na stanowiskach. A wszystko pod szyldem "nowej strategii". Dlatego, pomimo tego, że poświęciłem bankowi kawał życia i serca, nie polecam go nikomu jako pracodawcy.
5
madi 2017-06-23 18:18
Ta firma to jakaś porażka na pewno nie chce z nimi mieć nic wspólnego... odezwali się do mnie z propozycją pracy w call center, obiecywali gruszki na wierzbie- premie ok. nawet dwóch tysięcy, elastyczność etatu( wybór pół czy cały), różne benefity. Jak się okazało po czterech miesiącach podczas których męczyli mnie kiedy moge zrobić szkolenie dwutygodniowe poszłam w końcu na rozmowe ze względu na studia których nie mogę zaniedbać. Co się okazało? Kierowniczka działu jakby była za kare na tej rozmowie w dodatku jakby połkneła kij od szczotki, bardzo się obruszyła na moją odpowiedź na pytanie czego oczekuje od kierownika- odpowiedziałam wprost - chce sie nauczyc budowania relacji z klientem i oczekiwałabym od kierownika tego że musze się zwrócić do niego o pomoc. Bardzo było jej to nie w smak. Oczywiście mysleli że znaleźli osobę która mozna kierować tak aby była na każde zawołanie która nie powie złego słowa. Wprost się zapytała czy jak oddział nie dostanie premii to czy nadal będę się starać.. Na dodatek dużym minusem jest płatność za ubezpieczenie czy multisport - ci którzy poszli by na pół etatu dostają 1050 brutto- ok 760 netto z czego po odliczeniu właśnie tych kosztów zostaje nieco ponad 650. Nie polecam tam pracy nawet wrogowi-omijajcie tą placówkę szerokim łukiem...
5
Ola 2017-07-03 16:58
Czy ktoś wie jakie zarobki są we franczyzie? CA express? Mam tam rozmowe:-)
Lala 2017-07-23 20:09
A w którym odziale robiłaś, może w Poznaniu ?
AnnaMaria 2017-07-31 16:37
Placówka Brzeg
Pani "dyrektor" to jakieś nieporozumienie. Mobbing, traktowanie nowych pracowników jak g*wno. Ma swoich pupilków, a reszte ma za nic. Nie ma najmniejszego pojęcia o tej pracy i o placówce. Wyścig szczurów, marne pieniądze i postrzępiona psychika. Omijać szerokim łukiem!
Tomek 2017-08-05 18:10
Której placówki?
Marek 2017-08-16 18:17
Jaka podstawa i premia netto na stanowisku - przedstawiciel handlowy, obsługujący firmy oferujące kredyt ratalny ? Jestem z innej branży i nie mam pojęcia, jakie zarobki są realne na tym stanowisku, a zaproszono mnie na rozmowę.
Andrea 2017-08-23 09:52
Póki co 8 m-cy na stanowisku DK i jest ok. Wszystko zależy od ekipy w pracy i dyrektora. Kasa jest ok. Jak na Szczecin nieźle. Niecałe trzy tys podstawy na rękę plus premia która nie jest super olbrzymia ale jest i jak się dobrze postarasz to połowa wypłaty dodatkowo będzie. Luxmed super pakiet z dentysta za małe pieniądze, Multisport za 40zl i weekendy wolne.
3
Annika 2017-09-05 16:28
Bardzo spokojna praca, bez korporozgrywek, można się skupić na zadaniach. Francuska kultura pracy.
2
Joanna 2017-09-06 14:38
@Annika widzę, że jesteś zadowolona z pracy. Powiedziałabyś jakie według Ciebie są zalety pracy w firmie Credit Agricole Polska? Aktualnie jest prowadzona również rekrutacja na wiele stanowisk pracy. Co z własnego doświadczenia doradziłabyś osobom starającym się o pracę?
1
Miecio 2017-09-21 18:42
Pracowałem przez kilka miesięcy w call center credit agricole. Plusem pracy jest niewątpliwe przyjmowanie na umowę o pracę od razu, jasne zasady co do wypłaty wynagrodzenia. Miałem dobry kontakt ze swoją liderką, która miała pozytywne nastawienie dzięki czemu milej się pracowało. Minusem pracy jest to,że na lokalizacji Quatro Forum od wielu miesięcy nie działa klimatyzacja na sali sprzedażowej.XXI wiek,międzynarodowa korporacja,wychodzisz z roboty i śmierdzisz jak świnia. Nie odpowiadał mi także tryb szkolenia, które było na siódmą rano (radzę poczytać badania na temat nauki o takiej porze) i mało ciekawy format jego prowadzenia.Uważam,że credit nie dba o swoich pracowników, stawki w wielu działach zajmujących się weryfikacją czy przepływem dokumentów w banku są śmieszne, często ludzie którzy pracują tam wiele lat dostają tyle pieniędzy co ci nowozatrudnieni. Wielu z nich robi tam na nadgodzinach co odbija sie na tym,że klienci są wkurzeni, bo czekają tygodniami na rozliczenia,reklamacje itd.W call center za brak realizacji planu sprzedażowego ucina się premie ludziom, którzy siedzą tam za najniższą krajową. Często są to osoby koło 40,mające na utrzymaniu dzieci. Jestem ciekaw czy dyrektor działu też ma uciętą pensje w takiej sytuacji, ale nie sądzę.
Credit to dobra firma na początek, ale nic więcej. Żeby mieć na wiecej niż waciki trzeba tam siedzieć na nadgodzinach a polityka firmy wobec pracowników jest taka żeby ich zajechać, a nie wynagradzać. Minusem jest też ogromne kłamstwo nazwane "elastycznym grafikiem" w praktyce to piec dni w których możesz sobie wybrać kiedy przychodzisz,ale nie musi to zostać zaakceptowane. Więc jest loteria jeśli chodzi o grafik. Faktycznie można pracować na cześć etatu, ale musi być to praca dzień w dzień.
Joanna 2017-09-22 09:17
@Miecio czyli praca na część etatu polega na tym, że przychodzisz codziennie, ale nie zostajesz w wymiarze 8h? A czy rozmawiałeś z pracodawcą, żeby szkolenia odbywały się o innej godzinie? Czemu one się odbywały tak rano? Czy każdy miał obowiązek na nich być? Dzieląc się na forum takimi informacjami pomagasz osobom zainteresowanym pracą w Credit Agricole Polska.
Obecny pracownik 2017-09-23 21:39
Ta opinia wywołała w naszej placówce w Brzegu dyskusję wśród obecnych pracowników. Zgonie jesteśmy zszokowani tą krzywdzącą opinią. Szefowa placówki jest na ty stanowisku od początku istnienia tej placówki i ma pod sobą ludzi, którzy z nią współpracują już nawet ponad 11, 9, 8 lat. Skład zespołu pozostawał praktycznie niezmienny przez ponad 10 lat co było by raczej niemożliwe w warunkach mobbingu. Osoba pisząca opinię nie powinna robić tego w nerwach, a raczej zastanowić się "na czym polega praca w zespole" i nauczyć się przyjmować krytykę - nie jesteśmy doskonali. Pani Dyrektor zawsze stara się szanować ludzi i nawet w konfliktowych sytuacjach - jesteśmy tylko ludźmi :) - zawsze zapoznaje się z punktem widzenia każdej ze stron. Nawet byli pracownicy utrzymują nadal kontakt z wszystkimi pracownikami placówki z szefową na czele i przy nadarzających się okazjach spotykamy się - co świadczy o sile zespołu. Proszę o zapoznanie się z definicją słowa MOBBING, zanim się kogoś niesłusznie oskarży. Uważamy, że opinia jest bardzo krzywdząca. Nowi pracownicy zawsze mogą liczyć na pomoc wszystkich i ich zaangażowanie. Po prawdziwą opinię na temat naszej pracy zapraszamy do placówki :))))
1
Pracownik Placowki Brzeg 2017-09-24 19:30
Dokladnie tak. Pani Dyrekotr to kompetentna osoba. Uwazam, ze to odpowiedni czlowiek na tym stanowisku. Jak na dyrektora przystało wymaga, ale o mobbingu nie ma mowy.
1
Zostaw swoją opinię o Credit Agricole Polska - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Credit Agricole Polska