LKW Fredrich Sp. z o.o.

Kielce

Opinie o LKW Fredrich Sp. z o.o.

Antoni Siewruk 2016-03-01 14:27:16
Wszystko ok.
Wysyłać wszystko meilowo. Przy kolejnych autach stała linia. Nie polecam tylko jazdy na tydzien miedzynarodowka tragedia stawkowo
aga 2016-03-04 13:01:15
nie wierzę w to co piszecie! to firma to jedna wielka masakra. (usunięte przez administratora)
16
marika 86 2016-03-17 11:52:45
czy cos nowego ktoś wie jak z ta firmą .
JACEK 2016-03-20 20:28:36
Firma jak każda inna. Kto nie kombinuje nie żyje, ale i mi coś zostaje. Czasami wkxxwia mnie spedytor ale idzie sie dogadać. Czytajcie uważnie umowy i nie będzie nieprzyjemności bo handlowiec to pracownik a nie Wasz przedstawiciel w interesach. Ja jestem zadowolony. Jeżdżę 3 miesiące i płatności miałem lekko spóźnione bo 4 dni ale jest ok.
1
Roman 2016-03-23 08:48:30
W miarę .... nie jest źle spoźniają sie koło 5 dni z płatnościami.
Ania 2016-03-23 11:40:51
Współpraca dobra, jedynie co to mogło byc wiecej kilometrów. Dobre warunki najmu.
Ja jezdze wywrotka u nich
mala 2016-03-24 16:39:29
a orientuje sie ktoś jak wyglada praca w biurze ? czy tylko się dzwoni do klientów? da sie wytrzymac? i czy faktycznie można zarobić ponad 2 tys?
Andrzej 2016-03-25 09:19:22
mozna zarobic. Praca w biurze i wyjazdy w trase.
tomj 2016-04-04 20:44:24
same pozytywy dziwne ?
8
Romaszek 2016-04-08 21:53:49
Czy może mi ktoś napisać coś o firmie LKW Fredrich bo są różne opinie na forach, chcę podjąć z nimi współpracę . czy są wypłacalni i czy zapewniają km dla przewoźników?
12
ukasz 2016-04-11 19:33:59
Konkretnie co polecasz z tej firmy?
kamil 2016-04-18 11:52:38
Chce jeździć w lkw fredrich,interesują mnie opinie tych którzy jeżdżą.
AdamToruń 2016-04-19 20:44:29
wszystko ok. jezdze na kraju z 7 miesicy i jestem zadowolony.
Jakuk Koper 2016-04-19 20:50:17
Opini ile przewoźników. Ja długo myslalem i myslalem. Kumpel mi nawet odradzał bo ktos tam jezdził cos tam ... i mineło 2 lata jak jezdze u Jarka G. Grudzien miałem słaby... Ale teraz jakos idzie. Wiesz najwazniejsze ze kasa jest na czas ale pilnuj dokumentów bo to ich pięta ahillesa. 7 dni i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] musza byc . Pozdrawiam
(usunięte przez administratora) Kraków
ArturKaczyński 2016-04-21 16:00:15
Ilu przewoznikow tyle opini. Traedi nie ma po zmianie zarzadu jest git.
1
Zenon Kupin 2016-04-27 09:22:38
Zadowolony chociaz zalezy z kim jezdzisz. Polecam krajówke z Panem Jarkiem a międzynarodówke z Kamilem. Spoko prowadza mi auta
Monika 2016-05-11 09:43:23
podaj namiar na siebie :)
AntoniZasada 2016-05-11 09:57:49
Polecam firme, tylko wysyłac terminowo dokumenty
stanisl12 2016-05-11 10:33:54
Co wy opowiadacie jezdze z nimi od jakiegoś czasu bodajże 9 mc mi idzie i nie mam zadnych problemów km sa stawki nie najgorzej co do platnosci terminowo ale jak ktoś szuka sobie czegos to zawsze się znajdzie
transspeed 2016-05-11 12:01:21
Współpracuje z nimi i wszystko jest ok. Wypłaty terminowo, kilometry się zgadzają.
Aron 2016-05-19 15:07:03
Jest okej
ludwik 2016-06-07 15:12:51
Dziwne. Z ciekawości sprawdzam opinie o tej firmie, bo znalazłem 3 ogłoszenia, że osoby poszukuja adwokata, bo zostały wykiwane przez ta firme!!###
To kto dodaje te pozytywne wpisy???
15
JASIEK 2016-06-08 11:48:36
Witam, proszę o kontakt firmy które pracowały z LKW FRIEDRICH Sp. z o.o. prosze o kontakt pod ne tel: ( usunięte przez administratora )
Pozdrawiam
10
Antoni 2016-06-10 09:17:50
Polecam . Jezdze dłuższy czas i jest dobrze
Polecam Panią S. - pomoże mi zawsze
Mi prowadzą busa.
3
LupusA 2016-06-10 09:19:35
4 dni spoznienia w płatnościach, ale to chyba nie ma tragedi. ogólnie Polecam
Kilometry duze i to jest najwazniejsze
Zenon 2016-06-10 09:23:32
Firma dobra i wypłacalna. Jeżdżę u nich już 4 miesiące i pieniądze mam zawsze na czas.
Niki 2016-06-13 08:27:52
Kazdy moze miec inne opinie. Jestem zdania ze konkurencja nie spi. Ja jestem zadowolona...
PiotrSasek 2016-06-21 15:59:04
Długo sie zastanawiałem ale jest bardzo dobrze. Pierwszy miesiac był troche kulawya a teraz git
Tomaszz\ 2016-06-22 12:11:45
Jezdze z nimi od kilku mc i jest dobrze mój spedytor Michal na miedzynarodowce rewelacja kierowca powiedział ze nie chce już nigdzie indziej jezdzic wielki pozytyw
tadeusz 2016-06-22 19:12:45
Firma jak każde inne. Kilometry robię, pieniążki mam na koncie na czas, spedytor Roman dobre kursy daje więc aż chce się jeździć
przewoznik 2016-06-24 21:09:37
widze ze za transport biora sie dyletanci z kasa, ja wystartowalem z trzema nowymi zestawami pod transpedem, po trzech miesiącach stwierdzilem ze to malo
"odpaliłem" TimoCom znam tylko dobrze niemiecki wiec zatrudnilem osobe z dobrym angielskim i francuskim ja szukam ladunkow ona dzwoni. po pol roku dobralem nastepne trzy auta odpalilem malo znaną niemiecką gielde HansaCargo i zyję jak panisko. DLACZEGO MAM DAWAC ZAROBIC SPEDYCJI? SPEDYCJA Z FRACHTU ZARABIA WIECEJ NIZ PRZEWOŹNIK..... JA W MIESIĄCU ROBIE 13 TYS KM I SREDNI KILOMETR WYCHODZI MI OD 1,04 DO 1.27 EUR........... BEZ DALSZEGO KOMENTAZA
5
Damian 2016-06-30 19:23:57
mam 3 auta podstawione w tej firmie i jeździ mi fajnie wszystko. Wiadomo, że pierwsze dwa tygodnie było ciężko jak skur..... ale poprawiło się i nie chce juz innej spedycji i Panią Sandrę jako spedytora :)))))
samson 2016-07-06 11:17:22
Otóż to, wreszcie zaakceptowano jakąś prawdziwą opinię!
7
Robert 2016-07-09 08:33:13
współpracuję z nimi od kwetnia i wszystko dobrze się układa. Auto nie stoii tylko jeździ cały czas, pieniądze fajne i na czas . Wystarczy dobry kontakt ze spedytorem i trochę pojęcia o transporcie
Awatarek 2016-07-12 12:03:24
Bardzo dobra spedycja polecam bardzo !!!! :)
Niki 2016-07-21 13:14:50
Jestem zadowolony z współpracy.
Jezdze z nimi na busach
Krzysztof 2016-08-03 15:02:45
Płacą w terminie zadowalająco, nie mam żadnych problemów z tą firmą. Polecam!
1
zadowolony kierowca 2016-08-14 16:03:52
Jeżdżę długo i nie zamierzam rezygnować. Warto współpracować
EuroTrans 2016-08-26 12:26:27
Zadowolony bardzo :) Tylko Pani Sylwia
mam 3 auta u niej
Alfar Trans 2016-09-09 12:53:27
Miesiac temu wystartowałem pierwszym autem.
Pierwsze dwa tygodnie były ciężki, zanim wskoczylismy na odpowiednie tryby.

POLECAM jestem z Wrocławia
BeibeBoomer 2016-09-15 13:15:03
Zadowolony
Bea 2016-09-28 21:51:37
Mam pytanie a tak naprawde ile km wychodzi miesiecznie i ile wychodzi za km
4
Jkl 2016-10-11 16:12:15
Nie polecam
3
olo 2016-10-12 16:38:34
DLACZEGO NIE POLECASZ TEJ FIRMY??? Właśnie zamierzałem podjąć z nimi współprace...
5
olo 2016-10-13 15:29:31
Gwarantują 12 tyś. km ? I co ? nie dotrzymują słowa???
Arnold 2016-10-26 09:54:19
Zadowolony współpracuje juz 2 miesiace poki co nie narzekam. Płaca co najważniejsze

Ciekawe jak sobie poradzą w okresie zimowym
nieważne1234 2016-10-27 11:25:14
Nie polecam
2
miro 2016-11-18 22:45:54
lipa
Anita krawczyk 2016-11-24 11:21:47
Zadowolony jestem . Moze kilometry nie beda zabojcze w grudniu
Ale najwazniejsze ze płacą
1
Fassion Trans 2016-11-25 11:17:03
Jak na spedycje nie jest źle
Zostaw swoją opinię o LKW Fredrich Sp. z o.o. - Kielce
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LKW Fredrich Sp. z o.o.