Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.

2.1Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.

@ serwis Marcin Mandat Nowy wpis
Pracownik

Bardzo dziękuję serwisowi i Marcinowi Mandatowi za milą i szybką obsługę przy wymianie oleju pozdrawiam 10 pkt

Robert Nowy wpis
Inne

Brak zaufania do tej firmy gdyż zatrudnia ona osoby skazane ktore maja zapewne dostęp do danych osobowych klientów.

Asdf Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Firma szuka teraz doradcy ds. sprzedaży samochodów używanych Na jakie warunki można liczyć w firmie i na jaką atmosferę ??

Konfucjusz
Inne

Ludzie idą do pracy po pieniądze — często wyłącznie, a jeśli nie wyłącznie, to w pierwszej kolejności. Nie ma benefitu, który zastąpi niekonkurencyjną wypłatę, który nie pozwoli się utrzymać. Benefity są miłym dodatkiem, ale dodatkiem — a nie kompensacją niskiego wynagrodzenia. Do tego szeroko rozumiany (usunięte przez administratora) w miejscu pracy i wszelkie problemy "zamiatane pod dywan".

anonim
Inne
@Konfucjusz

To ile płacą, że nie jesteś za bardzo zadowolony? Fajnie, że są jakieś benefity, ale możesz wymienić co konkretnie oferują i jakie to kwoty? Czemu uważasz, że problemy są zamiatane pod dywan? Nie ma tu osoby, która zajmuje się problemowymi sytuacjami i ich rozwiązywaniem?

Ts
Były pracownik
@Konfucjusz

Niestety w grupie Sikora jest bardzo wiele problemów które są zamiatane pod dywan. Właściciel firmy kontaktuje się tylko z derektorami i czasem z kierownikami a oni są filtrem który niewygodne dla nich sprawy zamiata pod dywan. Info do właściciela firmy...Porozmawiaj z ludźmi na samym dole ich problemach zmień kadrę zarządzająca przyjrzyj się wynagrodzeniem dla ludzi porozmawiaj z nimi a nie z derektorami którzy wszystkiego nie mówią czemu jest firmie tak jak jest. Bo firmę tworzą ludzie a nie firma tworzy ludzi...

Klient Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Ts

Witam, ja mam problem z drugiej strony barykady - jako klient (niesamowicie słaba obsług i jakość usług). I chciałbym się skontaktować z "górą". Czy może mi ktoś podać namiar na kogoś z "góry"? Będę wdzięczny

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak opisałbyś przebieg rekrutacji w firmie Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. na stanowisko Doradca serwisowy? Czy odbywa się ona w formie rozmowy, czy kandydat otrzymuje do wykonania jakiś test lub zadania?
Anakin
Inne

Firma jest słaba,wynagrodzenia dzielone na dwie części podstawa i tzw ,,premia'' , a to się dopiero okazuje w momencie zatrudnienia.Atmosfera w firmie bardzo toksyczna.Kadra rządząca to osoby bez kompetencji ,nie mające pojęcia o tym jak rządzić ludzimi. Tak jak niżej napisane ,szef powinien się zainteresować tym co dzieje się w firmie i porozmawiać z pracownikami co można zmienić i jak poprawić warunki pracy. Z drugiej strony po co przecież interesują go tabelki i wyniki i czy klient dobrze zaparkował samochód przed salonem. Pracownik jest cały czas pod kontrolą kamer jak w zakładzie zamkniętym. Więc jak ma być dobrze w takiej firmie. Firma tytułuje się marka premium a nie ma to nic z tym wspólnego. Od strony Karolinki to dobrze wygląda,ale nic poza tym

Wujek
Były pracownik

Pracowałem rok, też nie polecam. Atmosfera w pracy i relacje z przełożonymi słabe. Gdy złożyłem wypowiedzenie nie otrzymałem wypracowanej premii za ostatni miesiąc, mimo iż plan miałem zrealizowany z nawiązką. Trzeba było nic nie robić i wyszedłbym na to samo. Podszedłem uczciwie do pracy i obowiązków, pracodawca niestety nie. Nie zostałem wcześniej poinformowany o takim procederze, nie tylko ja (rozmawiałem z ludźmi, którzy też złożyli wypowiedzenia i nie otrzymali należnych pieniędzy). Jedyny dokument, który otrzymacie od firmy to umowa o pracę, zazwyczaj najniższa krajowa. Nie ma zakresu obowiązków, czy aneksu odnośnie wypłacanej premii, prowizji. Wszystko "na gębę". Potem próbują wmówić, że "inna była rozmowa przy przyjęciu". Mamią wysokimi zarobkami. Teraz pracuję u innego dealera, nie w marce premium i mam wyższe wynagrodzenie, wszystko na piśmie i rozliczane zgodnie z umową. Można.

Ts
Były pracownik
@Wujek

Potwierdzam słowa kolegi. Wszysko na gębę a potem wykręcanie się że było inaczej .a nie wypłacanie premii po zwolnieniu to standard. Też rozmawiałem z innymi i tez potwierdzili...

Oo
Kandydat
 Pytanie

Zastanawia mnie ciągła rotacja pracowników w salonie w Zielonej Górze i Lubinie. Non stop nowe twarze. Ciągle ogłoszenie o pracę. Dlaczego?

TS
Były pracownik
@Oo

Bardzo dużo rotacja pracowników wynika z systemu plac i kadry zarządzającej. Po firmie chodzi takie przysłowie..nikt ci nie da tyle co obieca ci firma Sikora. I niestety jesteś tam nikim nie ma poszanowania dla osoby. Dla właściciela i dyrektorów i kierowników jesteś nikim. A i trzeba sprawdzać swoją wypłatę bo czasami lubi się zagubić jakąś transakcja. Premia wypłacana jest w 3 miesiącu od sprzedaż. Tworzenie tabelek do tabelek do tabelek. Dziesiątki rzeczy które jak nie zrobisz to po premi...a zawsze coś znajdą. Program wypłat stworzony jest nią zasadzie masz robić tak i tak jak nie robisz to po premii. Obiecują złote góry .....a jak jest sami widzicie ludzie przychodzą poznają się na firmie i odchodzą. Odradzam pracodawcę. A jak już tam jesteście albo zamierzacie być na wszysko żądajcie potwierdzenia pisemnego bo się wyprą.

anonim
Inne

Jak sprawdzana od kandydatów jest kultura jazdy? Czytam ogłoszenie dla doradcy ds. sprzedaży flotowej i to jest właśnie wymagane. Firma zapewnia wysoki system prowizyjny oraz podstawę pensji, ale ile wynosi sama podstawa wypłaty, więcej niż najniższa krajowa?

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.

anonim
Inne

To jak to wygląda w praktyce? W ogóle nie zatrudniają kobiet czy może inaczej traktują te obie płcie? Jeśli pracują tu kobiety to proszę dajcie znać jakie różnice są w zatrudnieniu, porównując mężczyzn. Bo pierwsze co mi się nasuwa na myśl to inna pensja, mam rację?

Nick
Były pracownik

Oszukują przy wypłacaniu premii. Co innego jest przedstawiane na rozmowie rekrutacyjnej, co innego przy rozliczeniu. Co miesiąc się " mylą", trzeba skrupulatnie zapisywać i pilnować każdego rozliczenia. Dziwne, bo zawsze na niekorzyść pracownika. Potem infantylne tłumaczenia... Żenujące. Kiedy wreszcie właściciele zaczną kontrolować swoich dyrektorów, kierowników i managerów. Według kadry zarządzającej to z pracownikami najniższego szczebla jest wiecznie problem. Przy tak dużej rotacji pracowników widać, że właściciele "łykają ich ściemy, jak gąsior kluski". Byle tabelki były przedstawiane "na zielono" i szefostwo jest zadowolone i nie wnika. Pora na zmiany "od góry", a może kadra zarządzająca ma przyzwolenie, że mogą oszukiwać swoich podwładnych z "korzyścią" dla firmy lub dla siebie... Szkoda czasu na pracę w tej firmie. Marka premium, a zarządzanie na bardzo niskim poziomie.

anonim
Inne
@Nick

Bardzo różnią się te kwoty? Jak się zwróci uwagę na pomyłkę to wtedy dają wyrównanie ? Twierdzisz, że rotacja jest duża, a jak często się ludzie zmieniają i na jakich najczęściej stanowiskach? Premia jest wypłacana w tym samym dniu co podstawa pensji?

Domi
Inne
@Nick

Rotacja dotyczy wszystkich działów? Ile wynoszą takie pomyłki w wypłacie wynagrodzenia o których pisałeś? Myślałem nad pracą ale mam kredyty więc interesuje mnie przede wszystkim stabilne zatrudnienie. Zatrudnienie u was jest zawsze na umowę o pracę na najniższa krajową? Reszta wypłacana jest oddzielnie? Jak to jest?

Marek
Były pracownik

Nie mogę niestety polecić. Dziwne rozliczanie miesięczne, przeciętna atmosfera pracy, bardzo duża rotacja

Oksana
Inne

Nie mogę niestety polecić. Dziwne rozliczanie miesięczne, przeciętna atmosfera pracy, bardzo duża rotacja praktycznie na wszystkich szczeblach poza kierownictwem i brudno w obiekcie. Jak na markę premium to słabo niestety.

anonim
Inne
@Oksana

O co chodzić z tym rozliczaniem? Co w nim jest takiego dziwnego? Możesz to rozjaśnić? Jeśli chodzi o tę rotację, to pracownicy odchodzą sami, czy to firma zwalnia? Myślę o złożeniu aplikacji w to miejsce, dlatego potrzebuję informacji...

Abc
Były pracownik
@anonim

Zależy gdzie chcesz składać. Ogólnie podstawa najniższa krajowa na umowę o pracę, a premie z innej firmy umowa zlecenie. Więc jak L4 czy urlop, albo macierzyńskie to z najniższej krajowej idzie nawet jak masz niezłą premię.

Pracownik
Były pracownik
@anonim

Firma sama zwalnia zatrudniając cały czas nowych, co się wejdzie na salon to nowy handlowiec

anonim
Inne
@Abc

A czy poza podstawą są w pakiecie jakieś bonusy? Ktoś wcześniej pisał o szkoleniach i możliwości rozwoju w firmie. Mam rozumieć, że teraz to niekoniecznie aktualne, sądząc nowych wpisach o dużej rotacji? Czy mimo wszystko szkolenia nadal funkcjonują?

Pytanie
 Pytanie

Na jakich zasadach zawierana jest umowa o pracę w firmie Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.? Pojawiło się ogłoszenie na Pracuj.pl 6 lutego

Radek
Kandydat

To niewiele więcej, niż najniższa krajowa, to ile wynosi i jakiego dotyczy stanowiska? I jak to było z tą premią tłumaczone na rozmowie o pracę? Mówili za co w jakiej kwocie i w jakiej formie ją wypłacają?

Matis86
Inne

Witam. Miałem samochód na serwisie i nie pojadę tam więcej. Olewające podejście do klienta. Pytają się o zgodę na umycie samochodu..... a samochód nie jest umyty tylko wypaprany, jak bym to dał mojemu 5 letniemu synowi to bym się nie dziwił. Tą samą ścierką jaka myli chyba felgi umyli środek bo tak to wyglądało. Samochodu musiałem sobie poszukać na parkingu, ( tam po schodach na lewo i gdzieś tam pod ścianą stoi, Pan se znajdzie) to usłyszałem przy odbiorze samochodu. Nie pojadę tam więcej.

Pracodawca

@Matis86

Szanowny Panie, Jesteśmy niezmiernie zaskoczeni zaistniałą sytuację, która oczywiście przy naszych wygórowanych standardach nie powinna mieć miejsca. Żeby odpowiednio zareagować oraz zweryfikować tą kwestię prosimy o wskazanie oddziału, w którym serwisował Pan samochód. Za niedogodności najmocniej przepraszamy.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Natala
Inne

Nie rozumiem, to jakie umowy mają pracownicy skoro nie wiedzą jak się rozliczyć z US? Z tym łamaniem zasad to w sferze pracowników też się cos dzieje?

Karolka
Kandydat

Na profilu pracodawcy trwa nabór na aplikację dotyczące stanowiska doradcy ds blacharski lakierniczych. Firma w ogłoszeniu pisze na temat rozwoju, przeprowadzane są szkolenia dla pracowników? Co wchodzi w skład niezbędnych narzędzi do pracy? Komórka, laptop, samochód służbowy?

Watchmaker
Pracownik

Witam serdecznie. Chciałem się z państwem podzielić opinią o rozmowie rekrutacyjnej która miała miejsce około miesiąc temu. Moja przygoda z marką BMW zaczęła się właśnie w Mikołowie ????. Na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną zostałem zaproszony przez pana Tomasza - aplikowałem na stanowisko: Doradcy serwisowego. Moje wrażenie podczas rozmowy było jak najbardziej pozytywne, konkretne osoby na wysokim poziomie, szczegółowo wytłumaczą na czym twoja praca będzie polegała, jakie są twoje cele i obowiązki . Tu ludzi szanują bo wiedzą, że o dobrego pracownika w dzisiejszych czasach jest bardzo trudno. Rozmowa trwała około 45 minut. Po jakimś czasie zadzwonił do mnie pan Tomasz i poinformował mnie że zostałem zakwalifikowany do drugiego etapu. Rozmowa również przebiegała na wysokim poziomie, pytania i odpowiedzi były już konkretne pod aplikowane stanowisko. Osoby rekrutujące oznajmiły mi że o decyzji odnośnie zatrudnienia zostanę poinformowany telefonicznie. Na drugi dzień zadzwonił do mnie pan Tomasz z informacją zwrotną ,że niestety nie zostałem wybrany, pozytywnie mnie zaskoczył i zaproponował mi pracę na innym stanowisku. Dziś jestem już pracownikiem BMW Sikora i mogę z się podzielić z wami swoimi wrażeniami. Atmosfera w pracy jest bardzo dobra, osoby które tutaj pracują są miłe, pomocne, reprezentują wysoki poziom kultury osobistej tak jak przystało na klasę premium.

Jurek
Kandydat

Dobry wieczór. Co to jest za cykl szkoleń specjalistycznych, z którego może skorzystać osoba, która przejdzie rekrutację na mechanika samochodowego stacji dealerskiej? I czy wymagane umiejętności pracy pod presją czasu, dokładności i odporności na stres są w jakikolwiek sposób weryfikowane w trakcie rozmowy o pracę, czy to już później po zatrudnienie na umowę o pracę? Która nota bene, na jaki czas jest zawierana?

Maro
Pracownik

Przestrzegam przed serwisem blacharsko lakierniczym BMW Sikora Mikołów. Oddałem do tego "serwisu" do naprawy samochód po gradobiciu metodą SMART czyli bez lakierowania. Samochód trzymali w naprawie prawie dwa tygodnie gdzie w innych serwisach naprawa trwa max 2 dni. Samochód oddali nie dość że nie naprawiony to jeszcze dodatkowo uszkodzony. Ukryli fakt braku naprawy i uszkodzeń które zrobili. Jeżeli się nie udało naprawić bo Państwa serwis tego nie potrafi to należało mnie o tym poinformować i zaoferować inną metodę naprawy ale tego "serwis" BMW Mikołów nie uczynił. Z premedytacją ukryli fuszerkę jaką wykonali. Niektóre wgniecenia w ogóle nie wyprostowane a przy kilku została pofałdowana blacha przez nieumiejętną naprawę. Nie dość tego to jeszcze pogięli profile wzmacniające pokrywę silnika i zrysowali w wielu miejscach lakier. Przy odbiorze zapewniali mnie że wszystko jest w porządku. Zgłosiłem reklamację na usługę ale serwis przyjął auto i trzymał kolejne dwa tygodnie nawet nie zapewniając auta zastępczego i usterek ponownie nie usunął. Ale wystawił szybko fakturę i u ubezpieczyciela potwierdził, że naprawa została wykonana co było nie prawdą. Po tym nie chcieli uznać reklamacji zwalając winę na ubezpieczyciela, którego stanowisko było takie, iż jeżeli serwis BMW SIKORA potwierdził naprawę i wystawił za to fakturę to on odpowiada za odstawienie fuszerki i reklamację są po jego stronie. Niestety serwis wziął pieniądze za usługę, której nie wykonał, a jeszcze wyrządził szkody.Samochód nie naprawiony i dodatkowo zrobiono w nim uszkodzenia, których nie było przed jego oddaniem do BMW Sikora. Na moją prośbę o chęć spotkania się z właścicielem BMW Sikora byłem zwodzony przez Pana Dyrektora działu blacharsko-lakierniczego. Nie chciał mnie umówić z właścicielem w tej sprawie zasłaniając się asystentką, która nigdy w tej sprawie do mnie nie zadzwoniła. Na szczęście samochód mam w leasingu i do sprawy poprosiłem o pomoc leasingodawcę. Udało się w końcu przy pomocy firmy leasingowej wymóc na serwisie Sikora w Mikołowie wymianę elementu, który uszkodzili podczas nieudolnej naprawy. Niestety musiał zostać wymieniony cały element bo oryginalny tak zdewastowali że nie nadawał się już do naprawy SMART. Trwało to wiele tygodni straciłem tylko czas i sporo nerwów. Czas takiej naprawy w innych serwisach to 1-2 dni, a w BMW Sikora samochód przestał 5 tygodni. Dlatego nie polecam tego serwisu i więcej nie oddam tam samochodu do naprawy. Znalazłem wiele opinii negatywnych o tym serwisie ale niestety już po czasie dlatego przed oddaniem do naprawy czytajcie opinie o serwisach uchroni was to od takich problemów jak mnie spotkał. Jeżeli ktoś jest zainteresowany mogę udostępnić zdjęcia i korespondencję. Więc jeżeli chcecie zaoszczędzić czas, nerwy i mieć samochód naprawiony profesjonalnie to omijajcie serwis BMW Sikora w Mikołowie z daleka.

Lidia
Inne
@Maro

Jaka długa historia, ile czasu zeszło na sytuacje z serwisem... dobrze ze chociaż udało się to rozwiązać, nie zaproponowali jakiejś dodatkowej rekompensaty?

Klijet
Inne
@Maro

Potwierdza, ze serwis nie wzbudza zaufania.

Maro
Inne
@Lidia

Nie zaproponowali żadnej rekompensaty. W sumie sprawa trwała około 2 miesięcy.

Piotr
Inne
@Maro

Takie same doświadczenie. Trud i walka serwisem i jego obsługą.

MateckiMatecki
Inne
@Maro

Witaj proszę o więcej informacji ponieważ mam ogromny problem z moim autem które już 3 tygodnie jest w serwisie.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?

Zostaw merytoryczną opinię o Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. - Mikołów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 3 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Przejdź do nowych opinii