Na jakich zasadach zawierana jest umowa o pracę w firmie Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.? Pojawiło się ogłoszenie na Pracuj.pl 6 lutego
Witam. Miałem samochód na serwisie i nie pojadę tam więcej. Olewające podejście do klienta. Pytają się o zgodę na umycie samochodu..... a samochód nie jest umyty tylko wypaprany, jak bym to dał mojemu 5 letniemu synowi to bym się nie dziwił. Tą samą ścierką jaka myli chyba felgi umyli środek bo tak to wyglądało. Samochodu musiałem sobie poszukać na parkingu, ( tam po schodach na lewo i gdzieś tam pod ścianą stoi, Pan se znajdzie) to usłyszałem przy odbiorze samochodu. Nie pojadę tam więcej.
(usunięte przez administratora)
Nie rozumiem, to jakie umowy mają pracownicy skoro nie wiedzą jak się rozliczyć z US? Z tym łamaniem zasad to w sferze pracowników też się cos dzieje?
Na profilu pracodawcy trwa nabór na aplikację dotyczące stanowiska doradcy ds blacharski lakierniczych. Firma w ogłoszeniu pisze na temat rozwoju, przeprowadzane są szkolenia dla pracowników? Co wchodzi w skład niezbędnych narzędzi do pracy? Komórka, laptop, samochód służbowy?
Witam serdecznie. Chciałem się z państwem podzielić opinią o rozmowie rekrutacyjnej która miała miejsce około miesiąc temu. Moja przygoda z marką BMW zaczęła się właśnie w Mikołowie ????. Na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną zostałem zaproszony przez pana Tomasza - aplikowałem na stanowisko: Doradcy serwisowego. Moje wrażenie podczas rozmowy było jak najbardziej pozytywne, konkretne osoby na wysokim poziomie, szczegółowo wytłumaczą na czym twoja praca będzie polegała, jakie są twoje cele i obowiązki . Tu ludzi szanują bo wiedzą, że o dobrego pracownika w dzisiejszych czasach jest bardzo trudno. Rozmowa trwała około 45 minut. Po jakimś czasie zadzwonił do mnie pan Tomasz i poinformował mnie że zostałem zakwalifikowany do drugiego etapu. Rozmowa również przebiegała na wysokim poziomie, pytania i odpowiedzi były już konkretne pod aplikowane stanowisko. Osoby rekrutujące oznajmiły mi że o decyzji odnośnie zatrudnienia zostanę poinformowany telefonicznie. Na drugi dzień zadzwonił do mnie pan Tomasz z informacją zwrotną ,że niestety nie zostałem wybrany, pozytywnie mnie zaskoczył i zaproponował mi pracę na innym stanowisku. Dziś jestem już pracownikiem BMW Sikora i mogę z się podzielić z wami swoimi wrażeniami. Atmosfera w pracy jest bardzo dobra, osoby które tutaj pracują są miłe, pomocne, reprezentują wysoki poziom kultury osobistej tak jak przystało na klasę premium.
Dobry wieczór. Co to jest za cykl szkoleń specjalistycznych, z którego może skorzystać osoba, która przejdzie rekrutację na mechanika samochodowego stacji dealerskiej? I czy wymagane umiejętności pracy pod presją czasu, dokładności i odporności na stres są w jakikolwiek sposób weryfikowane w trakcie rozmowy o pracę, czy to już później po zatrudnienie na umowę o pracę? Która nota bene, na jaki czas jest zawierana?
Przestrzegam przed serwisem blacharsko lakierniczym BMW Sikora Mikołów. Oddałem do tego "serwisu" do naprawy samochód po gradobiciu metodą SMART czyli bez lakierowania. Samochód trzymali w naprawie prawie dwa tygodnie gdzie w innych serwisach naprawa trwa max 2 dni. Samochód oddali nie dość że nie naprawiony to jeszcze dodatkowo uszkodzony. Ukryli fakt braku naprawy i uszkodzeń które zrobili. Jeżeli się nie udało naprawić bo Państwa serwis tego nie potrafi to należało mnie o tym poinformować i zaoferować inną metodę naprawy ale tego "serwis" BMW Mikołów nie uczynił. Z premedytacją ukryli fuszerkę jaką wykonali. Niektóre wgniecenia w ogóle nie wyprostowane a przy kilku została pofałdowana blacha przez nieumiejętną naprawę. Nie dość tego to jeszcze pogięli profile wzmacniające pokrywę silnika i zrysowali w wielu miejscach lakier. Przy odbiorze zapewniali mnie że wszystko jest w porządku. Zgłosiłem reklamację na usługę ale serwis przyjął auto i trzymał kolejne dwa tygodnie nawet nie zapewniając auta zastępczego i usterek ponownie nie usunął. Ale wystawił szybko fakturę i u ubezpieczyciela potwierdził, że naprawa została wykonana co było nie prawdą. Po tym nie chcieli uznać reklamacji zwalając winę na ubezpieczyciela, którego stanowisko było takie, iż jeżeli serwis BMW SIKORA potwierdził naprawę i wystawił za to fakturę to on odpowiada za odstawienie fuszerki i reklamację są po jego stronie. Niestety serwis wziął pieniądze za usługę, której nie wykonał, a jeszcze wyrządził szkody.Samochód nie naprawiony i dodatkowo zrobiono w nim uszkodzenia, których nie było przed jego oddaniem do BMW Sikora. Na moją prośbę o chęć spotkania się z właścicielem BMW Sikora byłem zwodzony przez Pana Dyrektora działu blacharsko-lakierniczego. Nie chciał mnie umówić z właścicielem w tej sprawie zasłaniając się asystentką, która nigdy w tej sprawie do mnie nie zadzwoniła. Na szczęście samochód mam w leasingu i do sprawy poprosiłem o pomoc leasingodawcę. Udało się w końcu przy pomocy firmy leasingowej wymóc na serwisie Sikora w Mikołowie wymianę elementu, który uszkodzili podczas nieudolnej naprawy. Niestety musiał zostać wymieniony cały element bo oryginalny tak zdewastowali że nie nadawał się już do naprawy SMART. Trwało to wiele tygodni straciłem tylko czas i sporo nerwów. Czas takiej naprawy w innych serwisach to 1-2 dni, a w BMW Sikora samochód przestał 5 tygodni. Dlatego nie polecam tego serwisu i więcej nie oddam tam samochodu do naprawy. Znalazłem wiele opinii negatywnych o tym serwisie ale niestety już po czasie dlatego przed oddaniem do naprawy czytajcie opinie o serwisach uchroni was to od takich problemów jak mnie spotkał. Jeżeli ktoś jest zainteresowany mogę udostępnić zdjęcia i korespondencję. Więc jeżeli chcecie zaoszczędzić czas, nerwy i mieć samochód naprawiony profesjonalnie to omijajcie serwis BMW Sikora w Mikołowie z daleka.
Jaka jest kultura pracy w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?
Firma Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na stanowisko Asystent/-ka. Czy warto aplikować? Jakie macie doświadczenia?
Wg mnie warto, bardzo rozwojowa praca, dająca możliwość poznania biznesu w całej jego rozciągłości.
To wszystko zależy od stanowiska, zakresu obowiązków, ale przede wszystkim od Twoich kompetencji, doświadczenia i zaangażowania w pracę :)
Czyli na rozmowie rekrutacyjnej jest szansa na negocjacje? A czy oprócz podstawy pensji macie jakieś bonusy / premie?
no a co byś powiedziała o sytuacji niedoświadczonego doradcy? przyjmują takie osoby na to stanowisko?
hmm.. to zależy co masz na myśli? czy brak doświadczenia w ogóle na stanowisku handlowym czy w branży?
opcja jeden ze stanowiskiem. w przypadku branży raczej staże tu jakieś by oferowali w razie czego, co nie? raz do roku są czy częściej?
A czy poza tą podstawą można liczyć na jakieś premie? Jeżeli tak to co trzeba zrobić, żeby je otrzymać? Taka stawka jest na początek czy raczej dla pracownika z większym już stażem?
Opowiem jak to wyglądało w moim przypadku. Aplikowałem na stanowisko Kierownika działu sprzedaży samochodów w salonie w Lubinie, po kilku dniach otrzymałem telefon od miłej Pani Izy z recepcji, która zaproponowała zaaranżowanie spotkania następnego dnia. Otrzymałem 2-3 propozycje godziny spotkania. Ustaliliśmy godzinę, Pani Iza poinformowała że po naszej rozmowie otrzymam SMSa z adresem i godziną i datą spotkania. Tutaj wszystko naprawdę przebiegło na bardzo dobrym poziomie. Na wstępie powiem, że mam kilkuletnie doświadczenie w branży, sporą wiedzę o rynku motoryzacyjnym i po tych kilku latach wiem że jestem w tym po prostu dobry. Aplikowanie na to stanowisko traktowałem jako kolejny krok w karierze. Niestety już na początku rozmowy dowiedziałem się, że rekrutacja na stanowisko na które aplikowałem już się zakończyła a osoba z którą rozmawiam otrzymała właśnie tę pracę. Pierwsza myśl (czego teraz żałuję) to powiedzieć, że nie mamy w takim razie o czym rozmawiać i że tylko straciłem niepotrzebnie czas. Zostałem, porozmawialiśmy około 15-20 minut. Podczas rozmowy dałem do zrozumienia, że w mojej obecnej sytuacji byłby to po prostu krok w tył. O systemie wynagrodzenia, czy podstawie wynagrodzenia się nie dowiedziałem bo ta informacja jest przekazywana na II etapie. Jak dla mnie jest to podejście nieprofesjonalne i pokazuje brak szacunku. To co najbardziej cenię w ludziach to szczerość i umiejętność mówienia rzeczy wprost. Wystarczyłby telefon i telefonicznie moglibyśmy odbyć taką rozmowę, ale zapewne od razu bym podziękował. Zakres obowiązków, wynagrodzenie, możliwość otrzymania auta służbowego i to co dla mnie było istotne czyli po prostu rozwój na stanowisku Doradcy ds. sprzedaży raczej nie jest możliwy. Dalej czekam, aż osoba prowadząca ze mną rozmowę czyli Kierownik Działu Sprzedaży który otrzymał stanowisko na które aplikowałem, zadzwoni (jak zapewniał na koniec rozmowy), pokaże jaja i poinformuje o wyniku rekrutacji. Ps. Dziś otrzymałem smsa, że pomimo moich wysokich kwalifikacji nie zakwalifikowałem się do kolejnego etapu rekrutacji :)
26.11.2022. W tym dniu bylem w salonie SIKORA - BMW Mikolow swietnie wprowadzil mnie doradca ds. sprzedazy P.Robert Kara w te modele o ktore spytalem .Krotko odpowiedni czlowiek w tym miejscu w ktorym kompetencje to odpowiednie slowo.Zdefiniowany psycholog BMW-Klient. Dziekuje FAN - BMW Aleks.
Dzień dobry, czy są świadczenia dodatkowe dla pracowników jak np. Karta MultiSport?
+ Pakiet Medicover Sport + Zdrowie + Wypłata na czas + Ciekawe eventy + Super ekipa - salon oddalony od centrum Katowic
O to super. Wszyscy pracownicy mogą w tym uczestniczyć? Jeśli chodzi o wypłaty to są jakieś premie? Jak tak to w jakiej wysokości?
Rotacja pracowników chocby to był hipermarket z1000 ludków,ogłoszenie na pracuj notoryczne...chyba już wszystko wiadomo.dziekuje dowidzenia
Witam i o zdrowie pytam ;-) Szukam nowego miejsca pracy, więc weryfikuję oceny pracodawców. Zakładam, że znajdę wiarygodne informacje o firmach z okolic Mikołowa. Proszę, napiszcie jaka jest atmosfera w firmie Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.? Czy firma dobrze traktuje pracownika? Czy są tanie albo darmowe obiady? Lub inny sposób na jedzenie tanich posiłków w pracy? Pozdrawiam Piotr
Panie Piotrze, Jeżeli chodzi o atmosferę panującą w Grupie Sikora, będzie to zawsze ocena subiektywna, zatem zachęcamy do kontaktu z osobami, które aktualnie są zatrudnione w naszej organizacji. Oczywiście, jak w każdej firmie są osoby, które były z nami tylko przez chwilę, natomiast znaczną większość załogi zatrudnianej w Grupie Sikora stanowią pracownicy, którzy mogą pochwalić się kilku lub kilkunastoletnim stażem. Polecamy zatem wziąć udział w jednej z naszych rekrutacji i podczas rozmowy przekonać się z czym wiąże się praca w BMW Sikora. Specyfiką firmy jest fakt, iż większość stanowisk wiąże się z określonym targetami, a co za tym idzie z systemem premiowym opartym na wynikach. Co do profitów, to firma zapewnia dopłaty do karty Multisport, natomiast w przypadku posiłków korzystamy z usług zewnętrznych firm, niestety bez specjalnych warunków. Pozdrawiamy, Grupa Sikora
Beznadziejna rekrutacja, Kierownik miał totalną olewkę dla kandydata, był zniecierpliwiony i zerkał gdzieś w dal, zamiast okazać minimum szacunku. Rozmowa trwała 5 minut, zero merytorycznych pytań, tylko krótki monolog o tym, jak to do BMW spływa po 200 aplikacji - co mnie to obchodzi? Przyszedłem na rozmowę i nie interesuje mnie ilość CV, które spływają do salonu. Typowy (usunięte przez administratora) i burak, nawet jakbym miał propozycje pracy, to bym jej nie przyjął, atmosfera bardzo zła
Panie Andrzeju, jest nam niezmiernie przykro iż odniósł Pan wrażenie niemerytorycznie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej. Prosimy tym samym o przybliżenie szczegółów dot. stanowiska na które Pan kandydował, terminu, lub osoby, która przeprowadzała rozmowę. Podejmiemy wszelkich starań aby sprawie przyjrzeć się bliżej.
niech Wam amatorzy nie będzie przykro tylko jesli macie odrobine honoru zwolnij się jedne z drugim bp zerowe kompetencje do pracy masz jeden z drugim i z przypadku tam siedzisz.Niestety patrzyłem ale (usunięte przez administratora) wybiło poziom żenady sięgnął kosmosu.
Rotacja pracowników jak conajmniej w tesco,rozmowa kwalifikacyjna poziom mierny kierownik w ogóle nie przygotowany a tez z niskimi kompetencjami ,ale też nie wymagałem cudów ponieważ znam dobrze ludzi na stanowiskach i są albo z przypadku albo po znajomości. Niestety mierna ocena poziom dna pomimo marki.
Pracowałem w dwóch salonach samochodowych, w jednym w dziale sprzedaży, to są beznadziejne miejsca pracy. Proszę sobie wyobrazić ze nawet pracując w w dziale sprzedaży, będąc asystentem czy nawet mając kilka aut sprzedanych w miesiącu zarabiałem mniej niż teraz gdzie pracuje w sprzedaży wysyłkowej. Ludzie powinni przejrzeć na oczy, ja tez myślałem ze w takich „eleganckich” miejscach to warunki są spoko - popatrzcie na salony samochodowe, tam co chwila są ogłoszenia. Norma to zarobki na poziomie 2-3 tysięcy złotych, oczywiście zaraz podniesie się larum ze byłeś słaby etc. Prawda jest taka ze w moim salonie dobrze zarabiało 4-5 osób a pozostałe 50 raczej beznadziejnie. A w tym salonie wyżej wspomnianym to xx lat temu pracowali moi członkowie rodziny, wtedy norma było niepełne ozusowanie oraz niechęć do dawania urlopu który pracownikowi przysługuje w wymiarze 20/26 dni w roku. Nie polecam!
Pan Kuba B. jest jednym z najlepszych pracowników w historii tej firmy. Jak kochani zauważyliście nie jest " dyrektorem" lecz kierownikiem. Co za tym idzie, nie podejmuje wszystkich decyzji sam, .. jest pokierowany przez stołek wyżej. Także szanowni Klienci proszę .... Mając na uwadze Wasze (Klientów) roszczenia - podpisuję się w 100 % ponieważ pracowałem w owej firmie, lecz proszę i nawet błagam - nie miejcie pretensji do samych pracowników. Są w dechę. Problem ma inne źródło......................
Te dwa wpisy najnowsze trochę są niezrozumiałe. Serwis blacharski źle działa, ale nie działa źle tak naprawdę, tylko to wszytko wina góry? Nie mówię, że to niemożliwe, ale to chyba z tą górą trzeba załatwić, a nie błagać klientów, żeby porozmawiali z dyrektorem?
A tak nawiasem, w kwintesencji kadry zarządzającej ... Jak Wy , szanowni Klienci z Opola.. będziecie mieli dylemat... choć malutki.. problem, z czymkolwiek. Spróbujcie pogadać z dyrektorem oddziału będąc na miejscu ( On zawsze jest do waszej dyspozycji a co lepsze diabelsko zna się na samochodach) .... Zaproście Pana "Dyrektora" na rozmowę by rozwiał Wasze wątpliwości co do Waszych roszczeń. Zdarza się, iż wielu z Was jest b. niezadowolonych co dokumentują opinie poniżej. Pomóżcie Marce. Marka Premium tego potrzebuje. Pozdrawiam
Witam,nie jestem zadowolony z podejscia do klienta przez p.Kuba-kier.serwis blacharski.Zachecam do podjecia proby i przekonania sie co ten pan wyrabia,ponizej krytyki-gdybym miał takiego delikwenta nie pracowalby ani minuty
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!