Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.

Maria Magdalena M
Inne

Chciałam zwrócić uwagę na pracownika P. Kamila z salonu w Bielsku-Białej , który jest wlaściwą osoba na tym stanowisku. Jego działanie jest profesjonalne i skuteczne

Pracodawca

@Maria Magdalena M

Pani Mario, w imieniu p. Kamila dziękujemy za niezwykle miłą opinię! Pozdrawiamy.

Arkadiusz
Inne

Czy przed rozpoczęciem pracy uczą dokladnie specyfikacji BMW?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za tak ciekawie skonstruowane pytanie :-). Najlepszą odpowiedzią wydaje się jednak opisanie specyfiki działalności firmy, gdyż nastawiona jest ona w dużej mierze na obsługę klientów Premium, także standardy tej obsługi wymagają odpowiedniego podejścia, prezencji i zachowania. Zatem najtrafniejszym opisem atmosfery panującej w BMW Sikora jest określenie "biznesowa, choć niekoniecznie sztywna" :-). Dlatego każdy nowo zatrudniony pracownik na okresie próbnym ma możliwość sprawdzenia, czy taki tryb pracy mu odpowiada. Pozdrawiamy!

Niedoszły pracownik

Miałem rozmowę do działu Floty w salonie w Mikołowie. Było opóźnienie ale poinformowano mnie o nim. Rozmowa była bardzo nieprofesjonalna. Panowie zadawali nieodpowiednie pytania, w nieodpowiedni sposób. Rozmowa „atakująca” od samego początku. Miałem wrażenie, że bardzo chcą mi coś udowodnić tylko nie wiem do teraz co. Póki co nie otrzymałem odpowiedzi co do tej rozmowy, a jeśli nawet zostałbym wybrany, to po tej rozmowie nie zdecydowałbym się na współpracę. Jeżeli tak wygląda rozmowa kwalifikacyjna, to nie chcę sobie wyobrazić jak wygląda współpraca. Oczywiście, nie spodziewałem się tam dobrej zabawy, wręcz przeciwnie-profesjonalnej rzeczowej rozmowy na poziomie jak wszędzie. Jestem naprawdę negatywnie zaskoczony, bo nigdy nie spotkałem się z takim podejściem do kandydata, a doświadczenie w branży mam wieloletnie w konkurencyjnych markach Premium.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak opisałbyś przebieg rekrutacji w firmie Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. na stanowisko Doradca serwisowy? Czy odbywa się ona w formie rozmowy, czy kandydat otrzymuje do wykonania jakiś test lub zadania?
Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?

Pracownik
@Pytanie

Umowy jakie otrzymywałem to 3 mce, 1 rok i kolejna na czas nieokreślony. Przy każdej umowie wzrastało też moje wynagrodzenie. Ja jestem zadowolony.

Pracodawca

@Pytanie

Standardowo pierwsza umowa obejmuje 3-miesięczny okres próbny. Po tym okresie podpisywana jest umowa na czas określony - 1 rok. Łącznie po roku i trzech miesiącach zmienia się czas trwania umowy na nieokreślony. Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!

anonim

(usunięte przez administratora)

Sławomir

Dziękuję za szczegółową opinię na temat tego, jak wygląda praca w firmie Dealer BMW Sikora AC krok po kroku. Nie wspomniałeś nic o ewentualnych szkoleniach. Mógłbyś napisać, czy w trakcie Twojego zatrudnienia firma organizowała cykliczne szkolenia, które miały za zadanie rozwijać kompetencje zatrudnionych osób? Proszę o Twoją dalszą aktywność.

BMW Opole

Ja szkoleń nie miałem, być może dla tego że nie pracowałem tam długo. Jak z pozostałymi? Nie wiem...

Anna
@BMW Opole

A mógłbyś powiedzieć jak długo pracowałeś w Dealer BMW Sikora AC? W swojej rozbudowanej wypowiedzi nie wspomniałeś nic na temat dodatków pozapłacowych. Czy można się spodziewać jakichkolwiek benefitów ze strony pracodawcy?

BMW Opole
@Anna

Okres mojego zatrudnienia pozostawię dla siebie. Czy można się spodziewać jakichkolwiek benefitów...? Tak, można.

Bronisław
@BMW Opole

Dobrze wiedzieć. Pozapłacowe benefity często są na tyle korzystne, że pracownik mimo nieco niższej podstawy i tak jest zadowolony z wynagrodzenia w firmie Dealer BMW Sikora AC. Mnie natomiast ciekawi, czy firma daje możliwości odbycia stażu bądź praktyk dla osób bez doświadczenia zawodowego? Proszę o informację, jak to wygląda.

Damian
@Sławomir

Nie licz na żadne szkolenia odnośnie twojego stanowiska pracy... Żal i porażka ....

Kato

Dzisiaj w dniu 06-04-2020 byłem umówiony na rozmowę w sprawie pracy na stanowisku Blacharz samochodowy po przyjeździe do firmy na terenie Mikołowa i pojawieniu się w recepcji serwisu blacharskiego otrzymałem informację że kierownik został poinformowany o moim przyjeździe i kazano mi czekać.Przez 20 min. nikt z personelu do mnie nie podszedł z jakąkolwiek informacją ile czasu to będzie trwało.Po upływie 20 min.sam podszedłem do Pana z recepcji i powiedziałem żeby poinformował pana kierownika iż mój czas już się skończył na tę wizytę(ponieważ miałem inne spotkanie za 40 min) na co odpowiedziano mi tylko drwiącym psyknięciem przez zęby.Ze swej strony poczulem wielki niesmak i zdziwienie.Ponadto chciałbym zwrócić uwagę na to że w dzisiejszej rzeczywistości związanej z KORONAWIRUSEM!!! jest niedopuszczalne aby ludzie na tak malej przestrzeni byli tak blisko siebie osobiście widzialem jak w międzyczasie przechodzilo obok mnie ok. pięć do siedem osób jedni mieli inni nie mieli rękawiczek nikt nie używał żelu antybakteryjnego ktory stał na stole ludzie rozmawiali ze sobą twarzą w twarz nie zachowując dystansu.Panie Sikora pomimo imponującej ilości dyplomów oraz certyfikatów zdobiących ścianę Pańskiego Serwisu zdecydowanie czegoś brakuje Pańskiemu zespołowi tzn. Ludzie ktorzy są pańskimi pracownikami nie są odpowiednio kulturalni i empatyczni do drugiego człowieka nie ważne jest czy ktoś stara się o stanowisko sprzątające naprawcze czy dyrektorskie każdemu należy się szacunek a tego zabrakło.Tomek

karolina

Byłam w dniu wczorajszym tj,26.02.2020 zaproszona na rozmowę na godzię 15.00. Fakt , że przybyłam wcześniej więc chwilę czekałam, jednak po kwadransie studenckim nikt nie poinformował mnie, co dalej, że wystąpiło opóźnienie.W momencie kiedy podeszłam do p.asystentki ta powiedziała , że jeszcze trwa rozmowa , więc podziękowałam powiedziałam , że rezygnuję i wyszłam. Widać, że nie szanują czasu drugiego człowieka już od rozmowy, strach pomyśleć co dalej....Dodam , że to było w Opolu .

Pracodawca

@karolina

Szanowna Pani, Bardzo dziękujemy za powyższy wpis – który to, jednoznacznie obrazuje Pani odczucia. Jest nam szalenie przykro, że nie Dała nam Pani szansy na bliższe zapoznanie. Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko Panią serdecznie przeprosić, za zaistniałą sytuację. Przyznajemy, że zainteresowanie oferowanym przez nas stanowiskiem ‘Doradcy ds. Sprzedaży Korporacyjnej BMW’, przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Dysponując, zaledwie jednym dniem na ‘Interviews’, zdecydowaliśmy się, dać stosowną szansę, 15-tu najlepszym Kandydatom. W tym gronie - liczyliśmy również, na bliższe zapoznanie Pani osoby. Niestety, przy takiej ilości zaproszonych Kandydatów, może zdarzyć się drobne opóźnienie …, za co, raz jeszcze przepraszamy. Jednak - dynamiczny rozwój naszej Organizacji, zawdzięczamy naszemu ‘pro-partnerskiemu’ podejściu do naszych Pracowników i Współpracowników. W trakcie procesów rekrutacyjnych, staramy się zapewnić maksymalny komfort dla zapraszanych przez nas kandydatów - bowiem, wyznajemy starą i sprawdzoną maksymę: ‘…, iż, to nie budynki i obiekty stanowią o sile Firmy, lecz Ludzie w niej pracujący’… Będzie nam szalenie miło, jeśli Zdecyduje się Pani na udział - w jednym, z przyszłych naszych procesów rekrutacyjnych. Z wyrazami szacunku, BMW SIKORA AC Sp. z o.o.

jacek kistowski
 Rekomendacja

Żalicie się Państwo ?. Chcecie Emocji ?. POLECAM Program Toyota Plus Mylenie pojęć i wykorzystywanie cudzych osiągnięć w polskiej Toyocie Marka Toyoty była budowana przez lata, wielkim wysiłkiem i wielkimi wyrzeczeniami rodowitych Japończyków i to od robotnika przez inżyniera po konstruktora. Trwało to latami i trwa nadal. Ale do momentu aż nie znajdą się Toyoty, w krainie Polan. Tutejsze cwaniaczki, ani myślą kontynuować dalej to DZIEŁO, ale wykorzystując pracę innych, postanawiają na tej renomie bezprawnie zarobić, kosztem klienta. Ujrzano więc olbrzymie możliwości w sprzedaży uszkodzonych samochodów, jako tylko używanych i to przy niewielkim koszcie we własnych warsztatach, szrotach czy zestawach naprawczych. A bezwypadkowość zinterpretuje się na własną korzyść. Klient pytając o nią, ma na myśli, czy nie był w jakikolwiek sposób „bity”. Dealer udaje, że nie rozumie tego i interpretuje to jako wypadek, a więc zdarzenie drogowe, gdzie ktoś ucierpiał. A jeśli NIKT nie ucierpiał, to była to tylko kolizja. A rzadko który, zapyta o bezkolizyjność. A dużo pojazdów po kolizji wygląda dużo gorzej od tych po wypadku. Liczy się w końcu, TYLKO punkt przyłożenia siły. Na wszelki wypadek, usunie się jakąkolwiek informację o jakimkolwiek zdarzeniu drogowym i będzie „dobrze”. Do tego dorzuci się magię Toyoty itp. błyskotki i oślepia się klienta „doskonałooooooością”. Zamiast nowych części zastosuje się części regenerowane, zestawy naprawcze w postaci żywicy epoksydowej, części ze szrotu po autach skasowanych, taśmy zakrywające wady, czy nawet zwykły drut do połączeń części. Ponadto naprawy mogą i muszą być tylko pobieżne. Magia załatwi resztę. Odkryto przecież, że są duże pieniądze do wzięcia, na rynku uszkodzonych samochodów leasingowych. Są duże, ale mogą być jeszcze większe, dzięki powyższym częściom „zamiennym” jak i darmowym chwytom słynnego słowotoku. A więc czemu ich nie brać. Magia Toyoty, jest jeszcze tak wielka, że trzeba ją jeszcze wykorzystać na ile się tylko da. A jeśli się tę magię zniszczy? Nic straconego. Są przecież inne marki pojazdów, które można zniszczyć a na których można jeszcze zarobić. I tak, do utraty całkowitej wiary w marki. Niemiecki turysta, któremu pokazałem dokumentację w telefonie i pojazd, nie mógł uwierzyć. Japończyk z pewnością też. Dla wzmocnienia magii Toyoty używa się magii patriotyzmu polskiego, poprzez połączenie słów Toyota i Polska. Ze szkodą dla POLSKA. Instytucja, która tymi symbolami się posługuje, niewiele może. Jest najprawdopodobniej uzależniona od takich działań finansowo. A więc może tylko promować działania tych co szkodzą. Smutne. Każdy wychodzi z założenia, że po mnie chociażby POTOP. Dokąd MY zmierzamy?. Cierpi znowu ten na dole. Ale niekoniecznie. Przecież nawet samochody nowe ulegają uszkodzeniom. A w kraju Polan i nie tylko, jest na razie TYLKO jedna firma, co nie dopuszcza do sprzedaży swojego towaru, nawet tylko lekko zarysowanego czy zabrudzonego. Widocznie cwaniaczkom znad Wisły jeszcze się nie ufa. I słusznie. A w związku z ogólnopolską akcją Toyota Plus może się zdarzyć, że w ślady firmy Cygan sp. z o.o. sp. komand. pójdą inni dealerzy TOYOTY. Ponadto nie wiem, czy takie działania są prawne. Ponieważ skoro, pracownik jakiejkolwiek firmy, wykorzystując jej społeczne zaufanie, działa na jej niekorzyść dla osiągania swoich nienależnych zysków, jest karany, to tutaj, gdy dealer zmusza do takich celów swoich pracowników też powinien. Z drugiej strony, skoro Światem rządzi coraz bardziej Pan PIENIĄDZ, a honorowych SAMURAJÓW czy chociażby RONINÓW BRAK, to nieuczciwy zysk, nawet kosztem klienta czy innego NARODU, jest DOZWOLONY. Ponadto, poprzez złamanie zasad etycznych kodeksu sprzedawcy jak i definicji i wartości Dealera, definicja ta jak i kodeks honorowy sprzedawcy, aby zachować swoją aktualność, powinny dotyczyć wszystkich sprzedawców realizujących swoją działalność w sposób GODNY. Gdyż wszyscy CI co noszą tytuł dealera z nadania, wielokrotnie ten tytuł HAŃBIĄ. Także tytuł LEADER Niezawodności jest do ostrej poprawki. Nie słyszałem NIGDY aby ten Dealer łączył elementy pojazdu drutem czy stosował części ze szrotu tak jak np.w miejsce wybitej szyby wstawia się szybe ze szrotu z wyszczerbionymi brzegami, czy zabiera się nowoczesne felgi a daje się uzdatniane, starsze czy stosuje się dewizę, że samochód używany to zdekompletowany.SZOK

1
Nick

Praca w tej firmie to porażka. Kasy nie wypłacają na czas, albo nie wypłacają jej wcale. Jeśli już wypłacą to z innej firmy przychodzi przelew... atmosfera kiepska. Nie polecam.

Hanna
Inne
@Nick

Dziwi mnie trochę Twoja opinia, gdyż na forum widzę też wiele pozytywnych ocen dla Dealer BMW Sikora. Możesz rozwinąć swój komentarz o więcej szczegółów proszę? Na przykład co z tą atmosferą w firmie?

1
Karolina
Inne

Firma Dealer BMW Sikora AC została trzy razy wyróżniona na tle kilkudziesięciu Dealerów BMW z całego kraju. Otrzymała nagrodę: Dealera Roku Sprzedaży i Marketingu 2018, Dealera Roku BMW 2016, oraz Agenta Roku BMW i 2017. Co składa się na taki sukces firmy? Czy macie swoje zdanie na ten temat?

Robert & Dominika

Mateusz.Stopinski@bmw-sikora.pl dziękujemy za przesłaną prezentację indywidualną dla Robert Bmw 428i. Pięć gwiazdek za profesjonalizm w każdym calu. Polecamy w 100 % ! Dziękujemy Robert & Dominika.

1
Kudlaty

Recepcjonista w tej firmie moze liczyć na podstawę 1700zl netto plus premie maksymalnie 400zl, ale zazwyczaj 300 wcześniej dawane jako koperty, pozniej jako dodatkowa umowa zlecenie. Co druga sobota pracująca, niepłatna choc niektorzy twierdzą ze jest wyplacana w tej wymienionej wyzej premii. Za sobote nie ma dodatkowego dnia wolnego!!! Trzeba liczyc sie z tym, ze raz na jakis czas trzeba uczestniczyć w niedzielnych eventach np. w galeriach, targach motoryzacyjnych co jest dodatkowo platne - 100zl/event. Atmosfera różna, zalezy od ekipy, ktora dosc często sie zmienia. Obowiązki do ogarniecia, nie ma nic skomplikowanego.

Karolina
Inne
@Kudlaty

Bardzo serdecznie dziękujemy Ci za przekazanie tych informacji. Dla osób, które są szczególnie zainteresowane podjęciem pracy w Dealer BMW Sikora AC będą one na pewno przydatne. A takich osób zbierze się zapewne dużo, bowiem Dealer BMW Sikora od ponad dekady figuruje na mapie Śląska jako jeden z najprężniej rozwijających się salonów samochodowych marki premium. Wspomniałeś o obowiązkowym uczestnictwie w różnego rodzaju eventach. A jesteś w stanie określić, jak często się one odbywają? I czy wszyscy pracownicy mogą brać w nich udział?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy

Pracuje od około 3 miesięcy. Fajna atmosfera, kasa tez spoko, generalnie nie narzekam. Jasne, zawsze może być lepiej, ale i tak jest ok.

Zdenek

W tej firmie zawsze będą potrzebować ludzi do pracy, ponieważ miesięcznie odchodza 2-3 osoby.. premia oczywiście nie taka jak obiecywali, soboty nie płatne, gdy nie ma sprzedaży pod koniec miesiąca atmosfera jest dramatyczna. Robi się tam oczywiście za trzech jak to się mówi, wiec zdecydowanie nie polecam...

Karolina
Inne
@Zdenek

@Zdenek, napisałeś, że soboty nie są płatne, czy w takim razie można je odebrać jako dzień wolny? Rozumiem, że z kwestii przyznawania premii również jesteś miej zadowolony. Napisałeś już czego według Ciebie brakuje, brzmi to trochę subiektywnie, ale może są jakieś plusy tej pracy? Jak długo pracujesz albo pracowałeś?

Fagot59

Serwis porządny. Obsługa techniczna ok.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@xDrive, napisałeś, że pracuje się po 10 godzin, czy w takim razie nadgodziny są dodatkowo płatne, czy odbierane jako dzień wolny? @Kuba, z Twojego komentarza można wnioskować, że jesteś zadowolony z pracy w Dealer BMW Sikora. Jakie zalety tego pracodawcy możesz wymienić? Podziel się z nami swoim doświadczeniem związanym z tą firmą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kuba
Inne

Idealnych firm nie ma ale jak ktoś chce pracować to nie narzeka!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xxxxxz

Nie polecam aplikować do tej firmy, i zawracać sobie głowy nią. Oferują to co wszędzie czyli żadne kokosy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@Igor, @Zenek, tutaj znajdziecie informacje o aktualnych ofertach pracy w firmie Dealer BMW Sikora AC https://www.gowork.pl/praca/dealer-bmw-sikora-ac-sp.-z-o.o.;pr Jeśli zdecydujecie się aplikować do tej firmy, dajcie proszę znać jak przebiega proces rekrutacyjny - może to pomóc innym osobom w podjęciu decyzji o przyszłej pracy w Dealer BMW Sikora AC.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. - Mikołów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii