Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię
baner wywiady

Opinie o Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.

WalwalDus
Inne

Witam,nie jestem zadowolony z podejscia do klienta przez p.Kuba-kier.serwis blacharski.Zachecam do podjecia proby i przekonania sie co ten pan wyrabia,ponizej krytyki-gdybym miał takiego delikwenta nie pracowalby ani minuty

Klient
Inne
@WalwalDus

Wszystko prawda. Potwierdzam. Żenada totalna

Jozef
Inne

Witam,w dobie dbania o klienta,czas oddzwonienia do klienta w sewisie Sikora przez p.Kuba wynosi 5 godzin,z całym szacunkiem ale u mnie ten pan by juz nie pracował.Karteczke ktora p.recepcionistka dało celem oddzwonienia zgobił w koszu ! nie mozna ta dziuple inaczej nazwac wybrałem Gliwice,nadmienie ze telefonow do Opola wykonałem 5 !! ratuj sie ale nie w OPOLU .NEGATYWNA OPINIA

Jacek
Inne

Jako posiadacz nowego BMW kilka obserwacji Salonu Sikora w Mikołowie 1. Obsługa przed wyborem modelu jednoznacznie POZYTYWNA. miałem możliwość odbycia jazdy próbnej wybranym modelem. Termin i godzina został dotrzymany. Otrzymałem odpowiedzi na wszystkie pytania. 2. Ustalenie modelu finalnego, wybór finamsowa i szczegóły oczekiwania bez zastrzeżeń 3. Odbiór samochodu. Oczywiście najprzyjemniejsze. Samochód dostarczony wyraźnie wcześniej niż pierwotne zapewnienia, ale jednocześnie zgodnie z przewidywaniami doradcy. Dotrzymano terminu mojej propozycji daty odbioru. Samochód oczywiście przygotowany, woskowany, otrzymałem odpowiedzi na każde pytanie. Doradca zarezerwował wystarczający czas na odbiór. Niespodzianka dla osoby odbierającej wraz ze.mna jak i niespodzianka dla dwojga dopełnia całości. POLECAM ZDECYDOWANIE SPRZEDAWCĘ

Pracodawca

@Jacek

Panie Jacku, dziękujemy za szczegółową, a co najważniejsze niezwykle sympatyczną opinię. Mamy nadzieję, iż zostanie Pan z nami na dłużej, jak również życzymy nieustającej Radości z jazdy! BMW Sikora

jaro
Inne
@Jacek

nieprawda

Nikola
Kandydat
 Pytanie

Rekrutacja to czysta amatorszczyzna, moja rozmowa trwała dosłownie parę minut, kto zatrudnia tak niekompetentnych i niekulturalnych ludzi, jak ten kierownik? Dosłownie zerkał w bok, zamiast na mnie, maksymalnie zniecierpliwiony, na pytanie o zarobki, to tylko szyderczo się zaśmiał. Może ludzie będą do Was przychodzić pracować (usunięte przez administratora)? Coraz bardziej sobie uświadamiam, że duża część tych dilerów to wyzyskiwacze.

Dariusz
Inne
@Nikola

Roszczeniowi millenialsi, jeszcze by kasę chcieli za pracę? PFI! Dobrze się stało że nie dostałaś tej pracy w takim razie, oszczędziłaś sobie nerwów. :) Ciekaw jestem czy akurat miałaś pecha, czy może każdy kandydat jest tak traktowany. Jeśli to drugie, to dziwię się, że ktokolwiek chce tu pracować.

Xxx
Kandydat
 Pytanie
@Nikola

Witam czy wspomniana sytuacja miała miejsce w BMW w Mikołowie ?

2

Pracodawca

@Nikola

Pani Nikolo, temat podejścia do kwestii rekrutacyjnych został przez nas prześledzony oraz zostały podjęte odpowiednie kroki zapobiegające tego typu wrażeniom po spotkaniach przeprowadzanych w Grupie Sikora. Mimo braku pozytywnego odbioru rozmowy kwalifikacyjnej, zachęcamy jednakże do aplikowania na inne stanowiska w naszej organizacji.

Pracodawca

@Dariusz

Panie Dariuszu, zapewnimy, iż zachowujemy wszelkie standardy zarówno podczas prowadzenia rozmów rekrutacyjnych, jak i w trakcie zatrudnienia naszych pracowników. Opisany przypadek został przez nas dogłębnie przeanalizowany jak i zostały wyciągnięte odpowiednie konsekwencje. Zachęcamy do aplikowania do naszej organizacji w celu przekonania się o tym na własnej skórze. Pozdrawiamy!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak opisałbyś przebieg rekrutacji w firmie Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. na stanowisko Doradca serwisowy? Czy odbywa się ona w formie rozmowy, czy kandydat otrzymuje do wykonania jakiś test lub zadania?
xxx
Pracownik

Potwierdzam komentarz wyżej, rekrutacja zupełnie nieprofesjonalna, Wielki Pan Kierownik miał bardzo aroganckie podejście do mnie w trakcie rozmowy i tak samo jak kolegę powyżej, poinformował o tym, ile aplikacji spływa codziennie do salonu - nic mnie to nie obchodzi. Zerkał gdzieś w dal, wydawał się zniecierpliwiony. Totalnie odradziłbym wszystkim pracę w tej firmie po tym, co mnie spotkało

nie polecam
Inne

witam ,serwis jeżeli tak można to nazwać SIKORA OPOLE slaby ! kierownictwo serwisu nie rozumie klienta a czas oczekiwania na dniagnoze to ok 4 godziny porazka.Jedyny kontakt za który można pochwalić warsztat to p.Waldemar-mechanik.pozdrawiam

ubezpieczony
Inne

Serwis jeżeli tak można To nazwać spartanski,obsluga szczebla kierowniczego-buraki i pieniacze.Ceny na wygląd ! Jak na markę BMW b.slaby,klient traktowany raczej jako intruz-na samochód można się zaczekać,pochwala dla mechanika WALDEMARA pozdrawiam

Zniesmaczona
Inne
 Pytanie

Brak rzetelności , bezmyślność i bylejakość i wygórowane opłaty . Nie polecam . A oto skrót zdarzenia.Umówiłam się telefonicznie na piątek, ponieważ w moim BMW 3 wyświetlała się na pomarańczowo dziwna ikona - Kółko z 7 promieniami wkoło , w środku wykrzyknik -na kółku prostokąt, Nie ma w książce serwisowej czegoś takiego. Po opisie mój rozmówca stwierdził, że samochody starsze tj. 2007 r maja wadę , którą za darmo usuwają w serwisie i mogę to u nich zrobić. Byłam zapisana na taką akcję . Dodatkowo prosiłam o czyszczenie klimatyzacji . Serwisant wymienił też żarówkę światła postojowego - niby uszkodzoną w lewym reflektorze o czym nie wiedziałam , bo nie miałam takiej info. ) Po 4 godzinach samochód był niby gotowy zapłaciłam 810 zł ( po rabacie).Nie wiem po co wymieniono baterię w pilocie - była dobra. Nie wiem po co wycięto część instalacji z bezpiecznikami ( znalazłam w samochodzie odcięte 2 przewody od strony pasażera- tam są bezpieczniki)...Na fakturze jest info - wymiana bezpiecznika...Ciekawe czy polegała na wycięciu przewodów ? Dowód rzeczowy jest w samochodzie... W drodze powrotnej zaczęły się świecić na czerwono informacje , że uszkodzone żarówki. Stanęłam i zobaczyłam zamoczony całkowicie reflektor od strony kierowcy. W takim stanie oddano mi samochód...Interweniowałam natychmiast i dnia następnego - sobota znów pojechałam do serwisu. Tam ktoś z obsługi od razu proponował mi wymianę całej lampy i chciał zrobić kalkulację cenową....a reflektor został zalany podczas mycia Ciekawe- nigdy nie miałam takich problemów ale dowiedziałam się , że serwis wymieniał w tym reflektorze żarówkę światła postojowego i nie zabezpieczył należycie pokrywy - bezdusznie oddano auto do mycia kolejnemu "fachowcowi", który spowodował uszkodzenie..Zadzwoniłam do kierownika serwisu. Ten kazał przeprosić mnie i osuszyć reflektor oraz należycie zabezpieczyć pokrywę maskującą ...Odebrałam samochód . W czasie jazdy znów miałam informację o uszkodzonych lampach oświetleniowych ... To najgorszy serwis - Nie polecam nikomu... Czuje się w obowiązku poinformowania ludzi o bylejakości i pseudo fachowcach w tym serwisie. Na koniec dodam, że akcja, która miała być za darmo wykonana w samochodzie - nie została wykonana i nikt nie wspomniał dlaczego... Nie dziwię się, że serwis Sikora ma zła opinię. Żałuję, że nie przeczytałam wcześniej opinii .

Pracodawca

@Zniesmaczona

Szanowna Pani, Aby ustosunkować się do powyższej opinii, prosimy serdecznie o wskazanie lokalizacji w której doświadczyła Pani opisanej sytuacji. Po weryfikacji wrócimy z odpowiedzią. BMW Sikora

Pracodawca

@Zniesmaczona

Szanowna Pani, Podczas przyjęcia auta na serwis była Pani poinformowana o czynnościach jakie będą wykonywane przy samochodzie w ramach akcji technicznej. Przekazując auto do doradcy poinformowała Pani o żółtej kontrolce w kształcie żarówki. Doradca serwisowy podczas przyjęcia auta poinformował Panią, iż komunikat dotyczy awarii oświetlenia pojazdu, zatem podczas wizyty serwisowej skontrolujemy zgłaszaną usterkę. Dodatkowo prosiła Pani o skontrolowanie układu klimatyzacji oraz kosztorys na serwis układu klimatyzacji. Trzecią zgłaszana usterką był brak działania centralnego zamka. Usterka oświetlenia polegała na awarii światła postojowego lewej przedniej lampy. Dla zobrazowania usterki został nagrany film, oraz przedstawiono kosztorys naprawy uwzględniający również wykonanie serwisu układu klimatyzacji wraz z wymianą filtra kabinowego. Po obejrzeniu filmu, doradca serwisowy osobiście rozmawiał z Panią o usterce i otrzymał akceptację na usuniecie usterki oświetlenia oraz wykonanie serwisu układu klimatyzacji wraz z wyminą filtra kabinowego. Odnośnie braku działania centralnego zamka, to stwierdziliśmy brak jednego z bezpieczników. Co więcej, bateria w pilocie była na tylne rozładowana iż centralny zamek nie reagował na zamykanie z pilota. Po wymianie baterii pilota oraz uzupełnieniu bezpiecznika z układu centralnego zamka, zamykanie samochodu działało sprawnie. Podczas prac serwisowych i kilkukrotnym sprawdzeniu centralnego zamka doszło do przepalenia zamontowanego bezpiecznika. Doradca poinformował Panią o tym problemie i przekazał informacje o koniecznej dalszej diagnostyce w celu sprawdzenia przyczyny usterki. Podczas wizyty serwisowej nie zdecydowała się Pani na dalszą weryfikacje usterki centralnego zamka. Odnośnie akcji technicznej przy wydaniu auta została Pani poinformowana iż w ramach akcji doszło do wymiany połączenia wtykowego regulatora dmuchawy. Została wymieniona wiązka wraz z wtyczką. Wspomniała Pani o uszkodzonej instalacji bezpieczników, natomiast nasz mechanik nie wykonywał żadnych czynności związanych z ingerencją w instalację elektryczna bezpieczników. Po wykonaniu ustalonych czynności serwisowych samochód został przekazany na myjnię. Usterka, którą zgłosiła Pani kolejnego dnia odnośnie zaparowanego reflektora lewego, nastąpiła na skutek nieszczelności reflektora lewego. Reflektor ten nosił ślady wcześniejszych napraw w postaci klejenia obudowy reflektora. Myjnia z której korzysta nasz serwis jest myjnią bezdotykową wysokociśnieniową. Na skutek nieszczelności lampy doszło do zaciągnięcia wilgoci do środka lampy co spowodowało zaparowanie klosza lampy. Na koszt serwisu osuszyliśmy zaparowaną lampę oraz dodatkowo ją uszczelniliśmy. Po zgłoszonej przez Panią usterce poziomowania świateł doradca serwisowy skontaktował się z Panią w celu ustalenia wizyty serwisowej oraz przeprowadzenia bezpłatnej diagnostyki przyczyny usterki. Termin nie został ustalony z powodu braku wyznaczenia przez Panią dogodnego terminu. Doradca przekazał informację, iż czeka na Pani kontakt telefoniczny gdy znajdzie Pani dogodny dla siebie termin. Dział Serwisowy BMW Sikora

jojo
Pracownik
@Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.

witam,nie przemawiają do mnie tłumaczenia jakiegoś kierownika Ja juz nie korzystam z tego serwisu z prostej przyczyny brak profesjonalizmu tam klient jest intruzem ! nie polecam serwisu Sikora OPole

Pytanie
 Pytanie

Czy Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Pracodawca

@Pytanie

Każdy z naszych Pracowników ma możliwość uczestnictwa w programie Multisport na preferencyjnych warunkach. W kwocie kilkudziesięciu złotych Pracownik ma możliwość założenia karty Multisport Plus, uprawniającej do nieograniczonej ilości wejść do ok 4000 obiektów sportowych w kraju. Pozdrawiamy, BMW Sikora

Artur
Inne

Witam , dwa dni temu podczas wymiany kół na zimowe w BMW X5 zablokowało się zawieszenie pneumatyczne , zadzwoniłem do BMW Sikora Opole , tam Mistrz Serwisu Pan Michał z wielką życzliwością oraz kompetencjami zajął się moim problemem. Wprawdzie nie udało się usterki usunąć przez telefon i auto pojechało na lawecie z Assistance . Jednak Pan Michał kilkakrotnie do mnie oddzwaniał informując o przebiegu naprawy i diagnozie . W efekcie poprawiono też soft który miał być wymieniony na wizycie w przyszłym tygodniu . Auto odebrałem za dwa dni czyste sprawne , polecam ten serwis , dziękuje też Pani Ewie która sprawnie zorganizowała dla mnie samochód zastępczy i jego odbiór. Dziękuję za fachową pomoc pozdrawiam BMW Sikora

1
Tomek
Inne

Serwis słaby . Obsługa średnia ceny od czapy. Jak na markę premium spodziewałem sie czegoś lepszego. Polecam Bawarie w kato. Klientów z Bielska Białej traktują jakoś wyjątkowo.

Paweł
Inne
@Tomek

A gdzie byłe u Sikory sp. z o.o..

Klient
Inne
 Pytanie

Zakupiłem samochód BMW x5 w salonie w Opolu. Samochód używany wyprodukowany w 2020r. Samochód odebrałem - chyba mnie Pan Bóg na chwile opuścił i to zrobił - w sobotę. Samochód niedomyty, nieposprzątany. Otrzymałem samochód bez wyposażenia (brak było kamizelki. Przegląd tzw. 360 st. nic nie wykazał (na papierze) ale to nie była prawda - nadkole uszkodzone a wydający na stwierdził co się diwie - przecież to samochód używany. Miał być taka igła. Prezentacji obsługi samochodu - brak, instrukcji obsługi brak - masakra. Po przyjeździe do domu pod siedzeniem znalazłem puszkę z Red Bula - oczywiście pustą. Nie jest to mój pierwszy samochód odbierany u dilera ale jednak jak się handluje samochodami premium to należny więcej wymagać od pracowników. Nie jest to mój pierwszy samochód odbierany od dilera marki premium jednak pierwszy raz spotkałem się z takim potraktowaniem. Chce wypomnieć, że obiecane akcesoria rzez sprzedającego nie otrzymałem. Jak opowiadam znajomym co mnie spotkało, to nie wierzą, ale rzut oka na samochód i już wiadomo niedomyty bagażnik. A i co ciekawe - podczas zamawiania samochodu, zaproponowano mi koła zimowe wraz z felgami. Wynegocjowana cena 8 500zł. No dobra zgodziłem się. Koła przyszły, pracownik je pokazał - wszystko super ale i to ciekawostka koszt to 11 858,39zł. Pytam się co jest grane? A na to sprzedawca - przecież cenę to on podawał i negocjował netto!!. Myślę sobie że facet żartuje - a on na serio. Zatem pytam to jak również zapłacę tylko kwotę netto (już pomijam fakt, że prawie 1 500zł jest ona wyższa niż wynegocjował). (usunięte przez administratora) Pracując w biznesie to albo sprzedawca jest nieoduczony (bo jak ktoś idzie do sklepu to cena jest podawana końcowa - brutto) albo specjalnie (usunięte przez administratora) klientów. Pokręciłem głowa i pomyślałem sobie że ten biedny człowiek straci prace i nie chciałem robić awantury (sobota, dziecko, żona, odbieram dla żony samochód) podpisałem i wiozłem pojazd z kołami. Wziąłem fakturę na koła 11,8 tys zł brutto. Sprawa jest w toku bo zgłosiłem nieprawidłowości Kierownikowi salonu. Cały morał z tego jet taki, że:maiłem wymienić drugi samochód który posiadam ale czy w Opolu? (usunięte przez administratora)

1
Klient
Inne
@Klient

Do tej pory doświadczenie z salonem BMW w Opolu nie wypadło najlepiej. A raczej powinienem napisać ostatnie zdarzenie (przy odbiorze auta). De facto kontakt z przedstawicielami salonu jak dotychczas był pozytywny. Już od samego wejścia sympatyczna, życzliwa i profesjonalnie zachowująca się obsługa wita przybysza oferując pomoc. Jedno zdarzenie, jedna osoba, jeden moment i chwilowy brak profesjonalnego podejścia niweluje cały trud pozostałej załogi, a klient ma negatywne odczucia, co może spowodować iż zaczynamy mieć wątpliwości i czy kontynuować współprace z salonem. Kupując samochód wiążemy się na dłuższy okres, a być może i na całe życie. Tak też miałem zamiar postąpić, a powody - już wcześniej opisałem. Jednak mile zostałem zaskoczony. Kontakt z Kierownictwem Salonu w Opolu mile mnie zaskoczony. Szybka reakcja oraz profesjonalna i rzeczowa rozmowa z Panem Kierownikiem (którego serdecznie pozdrawiam) odbyta w przyjaznej atmosferze wyjaśniła rozbieżności w spojrzeniu na sprawę i doprowadziła do pozytywnego rozstrzygnięcia. Salon wywiązał się z przyjętych zobowiązań. Otrzymałem obiecane wyposażenie, a nawet więcej - co mile zaskoczyło. Profesjonalne i życzliwe podejście Pana Kierownika spowodował, że negatywne (początkowe) spojrzenie zostano zniwelowane. Myślę, że tak by sobie życzył każdy klient marki premium - tak być obsługiwany. I nie chodzi o to, że ktoś dostał breloczek czy cukierka - jakiś gadżet BMW - bowiem ktoś kto kupuje pojazd marki premum nie przychodzi do salonu po gadżety. Przychodzi do salonu po wysokiej jakości towar, gdzie będzie należycie obsłużony, a to powoduje nawiązywanie relacji i budowanie zaufania. Ale jak mówił klasyk "nie ważne jak się zaczyna ale jak się kończy" :) Bardzo dziękuję i nam nadzieję że nie kończę z Salonem BMW w Opolu w Opolu. Mam nadzieje na dalsza współprace. Ja i Opolanie są zadowoleni, że salon BMW powstał w Opolu, a to co mnie spotkało w tym tygodniu ze strony Salonu Sikora w Opolu napawa nadzieją i daje solidne podwaliny na dalszą współprace tym bardziej że rozważam zakup kolejnego pojadu. Dzisiaj mogę z cała stanowczością polecić Salon BMW Sikora w Opolu każdemu, kto chciałby skorzystać z jego usług, a ewentualne wątpliwości wyjaśniać. Na pewno wróce. Jeszce raz dziękując Panu Kierownikowi za profesjonalizm polecam Salon w Opolu. A poza wszystkim to samochód super Jakość premiu!.

Klient
Inne
 Pytanie

W sobotę odebrałem samochód w Opolu. osoba wydająca samochód niemerytoryczna. Nie zaprezentowała samochodu a na pytanie jak podłączyć telefon poprosiła inna osobę i zanim ta przyszła samodzielnie skompresowałem telefon z pojazdem. Obiecane gadżety i dywaniki nie otrzymałem. Brak instrukcji samochodu. Na pytanie gdzie jest - odpowiedź "dzisiaj wszystko jest elektroniczne" - Ciekawa bo pojazd odsyła właśnie do szczegółowej instrukcji papierowej?! Samochodu niedomyty - skandal.!!!!!!!!!! Podpisem przegląd tzw. 360st. a podczas oględzin okazało się, że jest uszkodzony - teraz będzie ta część wymieniana.. Przestrzegam aby przed podpisywaniem "przy biurku" . Bardo jestem niemile zaskoczony nieprofesjonalna obsługą w Opolu, odbierałem już niejeden samochód ale żeby w ten sposób przekazywać samochód z grupy premium! To jest jakaś pomyłka.

Maria Magdalena M
Inne

Chciałam zwrócić uwagę na pracownika P. Kamila z salonu w Bielsku-Białej , który jest wlaściwą osoba na tym stanowisku. Jego działanie jest profesjonalne i skuteczne

Pracodawca

@Maria Magdalena M

Pani Mario, w imieniu p. Kamila dziękujemy za niezwykle miłą opinię! Pozdrawiamy.

Arkadiusz
Inne

Czy przed rozpoczęciem pracy uczą dokladnie specyfikacji BMW?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za tak ciekawie skonstruowane pytanie :-). Najlepszą odpowiedzią wydaje się jednak opisanie specyfiki działalności firmy, gdyż nastawiona jest ona w dużej mierze na obsługę klientów Premium, także standardy tej obsługi wymagają odpowiedniego podejścia, prezencji i zachowania. Zatem najtrafniejszym opisem atmosfery panującej w BMW Sikora jest określenie "biznesowa, choć niekoniecznie sztywna" :-). Dlatego każdy nowo zatrudniony pracownik na okresie próbnym ma możliwość sprawdzenia, czy taki tryb pracy mu odpowiada. Pozdrawiamy!

Niedoszły pracownik

Miałem rozmowę do działu Floty w salonie w Mikołowie. Było opóźnienie ale poinformowano mnie o nim. Rozmowa była bardzo nieprofesjonalna. Panowie zadawali nieodpowiednie pytania, w nieodpowiedni sposób. Rozmowa „atakująca” od samego początku. Miałem wrażenie, że bardzo chcą mi coś udowodnić tylko nie wiem do teraz co. Póki co nie otrzymałem odpowiedzi co do tej rozmowy, a jeśli nawet zostałbym wybrany, to po tej rozmowie nie zdecydowałbym się na współpracę. Jeżeli tak wygląda rozmowa kwalifikacyjna, to nie chcę sobie wyobrazić jak wygląda współpraca. Oczywiście, nie spodziewałem się tam dobrej zabawy, wręcz przeciwnie-profesjonalnej rzeczowej rozmowy na poziomie jak wszędzie. Jestem naprawdę negatywnie zaskoczony, bo nigdy nie spotkałem się z takim podejściem do kandydata, a doświadczenie w branży mam wieloletnie w konkurencyjnych markach Premium.

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?

Pracownik
@Pytanie

Umowy jakie otrzymywałem to 3 mce, 1 rok i kolejna na czas nieokreślony. Przy każdej umowie wzrastało też moje wynagrodzenie. Ja jestem zadowolony.

Pracodawca

@Pytanie

Standardowo pierwsza umowa obejmuje 3-miesięczny okres próbny. Po tym okresie podpisywana jest umowa na czas określony - 1 rok. Łącznie po roku i trzech miesiącach zmienia się czas trwania umowy na nieokreślony. Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!

anonim

(usunięte przez administratora)

Sławomir

Dziękuję za szczegółową opinię na temat tego, jak wygląda praca w firmie Dealer BMW Sikora AC krok po kroku. Nie wspomniałeś nic o ewentualnych szkoleniach. Mógłbyś napisać, czy w trakcie Twojego zatrudnienia firma organizowała cykliczne szkolenia, które miały za zadanie rozwijać kompetencje zatrudnionych osób? Proszę o Twoją dalszą aktywność.

BMW Opole

Ja szkoleń nie miałem, być może dla tego że nie pracowałem tam długo. Jak z pozostałymi? Nie wiem...

Anna
@BMW Opole

A mógłbyś powiedzieć jak długo pracowałeś w Dealer BMW Sikora AC? W swojej rozbudowanej wypowiedzi nie wspomniałeś nic na temat dodatków pozapłacowych. Czy można się spodziewać jakichkolwiek benefitów ze strony pracodawcy?

BMW Opole
@Anna

Okres mojego zatrudnienia pozostawię dla siebie. Czy można się spodziewać jakichkolwiek benefitów...? Tak, można.

Bronisław
@BMW Opole

Dobrze wiedzieć. Pozapłacowe benefity często są na tyle korzystne, że pracownik mimo nieco niższej podstawy i tak jest zadowolony z wynagrodzenia w firmie Dealer BMW Sikora AC. Mnie natomiast ciekawi, czy firma daje możliwości odbycia stażu bądź praktyk dla osób bez doświadczenia zawodowego? Proszę o informację, jak to wygląda.

Damian
@Sławomir

Nie licz na żadne szkolenia odnośnie twojego stanowiska pracy... Żal i porażka ....

Kato

Dzisiaj w dniu 06-04-2020 byłem umówiony na rozmowę w sprawie pracy na stanowisku Blacharz samochodowy po przyjeździe do firmy na terenie Mikołowa i pojawieniu się w recepcji serwisu blacharskiego otrzymałem informację że kierownik został poinformowany o moim przyjeździe i kazano mi czekać.Przez 20 min. nikt z personelu do mnie nie podszedł z jakąkolwiek informacją ile czasu to będzie trwało.Po upływie 20 min.sam podszedłem do Pana z recepcji i powiedziałem żeby poinformował pana kierownika iż mój czas już się skończył na tę wizytę(ponieważ miałem inne spotkanie za 40 min) na co odpowiedziano mi tylko drwiącym psyknięciem przez zęby.Ze swej strony poczulem wielki niesmak i zdziwienie.Ponadto chciałbym zwrócić uwagę na to że w dzisiejszej rzeczywistości związanej z KORONAWIRUSEM!!! jest niedopuszczalne aby ludzie na tak malej przestrzeni byli tak blisko siebie osobiście widzialem jak w międzyczasie przechodzilo obok mnie ok. pięć do siedem osób jedni mieli inni nie mieli rękawiczek nikt nie używał żelu antybakteryjnego ktory stał na stole ludzie rozmawiali ze sobą twarzą w twarz nie zachowując dystansu.Panie Sikora pomimo imponującej ilości dyplomów oraz certyfikatów zdobiących ścianę Pańskiego Serwisu zdecydowanie czegoś brakuje Pańskiemu zespołowi tzn. Ludzie ktorzy są pańskimi pracownikami nie są odpowiednio kulturalni i empatyczni do drugiego człowieka nie ważne jest czy ktoś stara się o stanowisko sprzątające naprawcze czy dyrektorskie każdemu należy się szacunek a tego zabrakło.Tomek

Zostaw merytoryczną opinię o Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. - Mikołów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii