brak logo

Sad Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Sad Sp. z o.o.

zgniłe jabłko 2009-09-16 14:51:15
dobre pieniądze - w zależności od początkowych negocjacji oczywiście i nic poza tym. Chyba że nerwy, poczucie zagubienia, utrata wiary we własne umiejętności. Praca w tej firmie to jeden wielki chaos, niepewność. Zarząd sam nie wie czego chce... nawet nie wiadomo kto tam dowodzi.... Współczuję wszystkim nieświadomym urzeczonym designowi marki decydujących się na pracę w SAD.
3
bez nicku 2012-03-20 13:11:08
zgadzam sie z przedmowca.... osobiscie tez popelnilam ten blad.... nie nabierajcie sie na zarzadzanie [usunięte przez moderatora] Apple.... bo TO NIE JEST APPLE.. to jest zwykla polska firma ktora stworzyla [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ....
3
anonim 2013-04-04 10:15:22
Nie Polecam... Bardzo proszę uważać na tą firmę !!! Jeden wielki bałagan, mydlą oczy jak będzie pięknie a faktycznie najlepiej jak będziesz pracować za dziesięciu, nie wypłacają pensji zastawiając się regulaminami!!
3
anonim 2013-07-18 16:20:18
Nie polecam nikomu! i tyle z mojej strony o firmie SAD.
4
anonim 2013-09-19 11:10:07
Zarobki kolego.. Uciekaj od tej firmy bo jest tragiczna. Szkoda czasu i nerwów na opisywanie tego co tam się dzieje.
3
laazy 2014-03-13 13:28:18
tak pisać mogą tylko źli pracownicy, którzy wylewają teraz swoją żółć.
Pracodawca docenia solidnego, sumiennego i UCZCIWEGO pracownika. Ale niektórzy widocznie mają z tym problem, bo nie potrafią zbyt długo zagrzać miejsca. Lojalnego i wartościowego pracownika firma zawsze zatrzyma. Tyle w temacie postów wyżej!
pracownik 2014-03-15 01:10:28
"laszy" - nie ściemniaj... :-) Ta Firma (jak i wiele innych) nie dba o pracowników, tylko o zysk dla właścicieli. Klient jest ważny, tylko w momencie jak coś kupuje.
1
laazy 2014-03-18 10:41:34
Odkrycie roku "firma dba o zysk właścicieli". Nobel z ekonomii dla Pana.
Tak, dba. Przydatnym ludziom pracy nie zabraknie, markującym bądź niepotrzebnym i owszem.
pracownik 2014-03-18 14:03:45
"laazy" sądząc po fochu, to jesteś kobietą. :-)
Patrząc na to jak żarliwie bronisz tej Firmy (mało atrakcyjnego pracodawcę, jak wiele innych firm na polskim rynku pracy), można wysnuć wniosek, że w niej pracujesz i być może po części odpowiadasz za nieudolne zarządzanie i politykę kadrową.
Proszę napisz więcej dlaczego rotacja pracowników jest tak ogromna? Wszyscy są markujący i niepotrzebni?
Powiedz również dlaczego w tym serwisie znikają mało pochlebne opinie?
Od dłuższego czasu obserwuję ten wątek i inne związane z firmą, która mnie interesowała - wiem co piszę.
gregory 2014-06-20 23:54:23
Hej, nie wiecie jak w Sad mają specjaliści ds. Apple? w ogłoszenia oferuja bardzo dużo, apple to znana i droga marka, to chyba nie jest źle?
Waldi84 2014-06-24 23:43:30
Jak szukasz wyzwań za niższe stawki niż na kasie w Biedronce - polecam
HAHA 2014-06-30 13:36:39
zniknął mój post na długość ok A5 opisujący DOKŁADNIE przebieg mojego zatrudnienia, zasług i "nagrody" od SADu- o czymś to świadczy :)

nie dajcie się nabrać ludzie.
2
Maddox 2014-07-01 10:53:10
Tragedia, dramat i zagubienie. chaos jaki pracuje w miejscu pracy jest wielki. (usunięte przez administratora)
2
John 2014-07-12 11:06:00
Porażka. Praca bez umowy przez pierwszy tydzień lub nawet dłużej, potrącenia z wypłaty (na przykładzie kolegi - potrącenie za multisporta i w tym samym miesiącu potrącenie za braki! Jakby nie mogli tego rozłożyć na np. dwa miesiące... Chłopak dostał wypłaty 800zł!), podawanie do podpisania potwierdzenia o odbytym szkoleniu BHP, gdzie takiego szkolenia w ogóle nie było i ciągle tylko stawianie wymagań, żądań, groźby zwolnieniami... praca niewolnicza i uwłaczająca. Dno.
John 2014-07-14 12:02:47
Coś koło 50zl o ile wiem
Były pracownik 2014-08-07 06:43:28
Powiem krótko...strzeżcie się...
prawda_ona 2014-08-07 08:43:06
rozmowa kwalifikacyjna nagrana 2 tyg temu, byla ona prowdzona przez kobiete ktora zapraszala na nia przez telefon, ja pracy nie dostalam.... czemu nie wiem ocencie sami merytoryke tej rozmowy ( usunięte przez administratora )
1
lorens 2014-08-20 14:48:38
Wszystkie opinie negatywne które zostały tu opisane potwierdzam. Praca niewolnicza, zarobki tragiczne ale to tylko i wyłącznie wina osób które zarządzają tą firmą bo potencjał ma duży tylko ludzie nie tacy jak być powinni.
Nick 2014-09-02 13:26:33
A ja uważam, że to zależy od punktu i kierownika. Mi się fajnie pracowało ale byliśmy w dobrym punkcie z Poznaniu i z naprawdę fajną kierowniczką (nie zmieniana od lat). Praca z klientem w CH jest taka sama czy pracujesz w ciuchach czy z elektronika. Zawsze masz niedziele i swieta, zmiany, klienci tez tacy sami - troche smieszne sa te komentarze, ze praca na zmiany. A jaka ma byc, skoro zatrudniles sie w takich godzinach? Doplata do multi byla od niedawna, fakt. Ale nie znam firmy ktora funduje 100% wszystkim chetnym. Teraz juz nie pracuje u nich, ale wspominam fajnie.
Luu 2014-09-02 14:13:05
Zakładam, że tak kazali Ci napisać albo jesteś kimś z centrali bo to co piszesz nie ma miejsca w tej firmie. To czysta bzdura wyssana z palca i mówię to z własnego doświadczane. Ta firma nie docenia dobrego pracownika tylko wysysa z niego co się da i najlepiej jak by taki człowiek widział wszystko o wszystkim, był handlowcem, doradcą b2b, sprzedawał i znał sie na leasingu, ratach i innych niewypałach jakie tam są a wynagrodzenie za to jest po prostu żenujące !! Ja i mój dobry kolega, z którym pracowałem w "super iSpocie" mamy bardzo rozległą wiedzę na temat firmy, produktów i usług oraz wiedzę techniczną i doceniono nas tak, że się zwolniliśmy ! Tam się nie da pracować za głodową pensję !! Ludzie nie opłacą czynszu z pasji do marki tylko za pieniądze, które tu są żałosne. Kos tam wyżej pisał o centrali - zgadzam się z tym. Tam pracują niedorozwoje ! Tyle powiem bo szkoda nerwów.
Odradzam wszystkim zainteresowanym osobą pracę w tej firmie, szkoda waszego czasu i nerwów !!
2
metafestus 2014-11-26 14:29:41
Pracowałem w różnych korporacjach, również większych niż SAD, sprzedających równie prestiżowe produkty. Na ten moment nie dostrzegam większej róznicy w podejścu firmy. W każdej dużej korpo jest syf i bałagan. Załatwienie czegoś na czas graniczy z cudem, osób odpowiedzialnych kiedy trzeba coś załatwić brakuje za to jak coś się spie^&^%* to oprawców jest pełen szereg. Zarobki w innych firmach były porównywalne, dużo zależy od handlowca a większość ludzi niestety myśli że ktoś im będzie płacił za nic nie robienie. Ja widzę tu realne szanse na dobre zarobki, trzeba tylko chcieć i naprawdę czasami trochę się poświęcić. Jest umowa o pracę, są świadczenia oraz benefit o którym ktoś wspomniał i kosztuje on jedynie 50 zeta. W(usunięte przez administratora) wam się poprzewracało jeżeli wydaje wam się ze przy takim samym wysiłku możecie w innej dużej korpo być kimś więcej...

Nie podoba mi się natomiast brak sensownych szkoleń, do dzisiaj znam osoby które nie mają zielonego pojęcia o MacOs i związanymi z nim zagadnieniami bo nikt im tego nie pokazał ani żadne szkolenie tego nie obejmowało... Klienci przychodzą z różnymi zagadnieniami, jeżeli ktoś się tym nie interesuje to jest zwyczajnie zielony i e-learningi go tego nie nauczą.

W każdej firmie jest jakieś ale. Jeżeli nie wierzycie to życzę wam powodzenia w próbie dochodzenia do swojego w innej dużej firmie.


I nikt z centrali nie kazał mi tego napisać.
1
Kamil 2015-02-22 05:16:09
Sad jest firmą istniejącą od 1991 roku i zajmują się tylko i wyłącznie Apple'm. Podejrzewam, że początki musiały być naprawdę ciężkie, bo firma kiedyś nie była tak popularna jak obecnie. Dzisiaj wydaje się to standardem i można ich uznać za jeden z wielu punktów mających ipody, ipady i inne produkty firmy.
gośćgość 2015-03-25 12:40:37
Stanowczo nie polecam. Zwolniłem się z tej firmy ponad rok temu - jeżeli ktoś chce sponsorować braki, kradzieże i zarabiać 1000 zł to może mu taka praca odpowiadać. Nie ma co oczekiwać na wsparcie ze strony centrali jak również kierowników. Praca w tej firmie to czysty wyzysk.
piotr 2015-05-12 14:08:27
praca w iSpot to istny ( usunięte przez administratora )
na każdym kroku mobbing i strach przed utratą pracy z dnia na dzień
umowy tylko na czas określony, bo tak jest wygodniej
można wywalić pracownika z dnia na dzień bez powodu
w centrali 90% pracowników to dyrektorzy i kierownicy, każdy ma coraz to lepsze pomysły a wszystko tylko po to, żeby jak najwięcej oszczędzić na zwykłym pracowniku salonu
pan prezes, pani dyrektor sieci i kierowniczka sieci to ludzie bez jakichkolwiek kompetencji
zarobki w salonach żałosne (na kasie w markecie zarobisz podobnie) jak na ogrom pracy, której się wymaga od pracowników
praca nie kończy się na godzinach ustalonych w grafiku a jeśli zostaniesz zastępcą kierownika lub kierownikiem (przy pensji niewiele wyższej od sprzedawcy) zapomnij o życiu prywatnym
nawet podczas urlopu masz sporo pracy
stanowczo odradzam
3
ktoś 2015-05-13 18:19:40
Ja również popieram przedmówcę. Jak ktoś chce pracować za marne grosze za i żyć w ubóstwie od 1 do 1 dnia każdego miesiąca to praca w tej firmie jest strzałem w dziesiątkę. Polecam pracę na kasie w markecie - mniej stresu, mobbingu i za większe pieniądze.
On 2015-08-07 17:09:46
Pracowałem w tej nieszczęsnej firmie i stanowczo odradzam, pracownik na dole jest traktowany jak przedmiot, rzecz. Kierownicy z Wa-wy zachowują się jak bogowie, pomiatają ludźmi jak chcą, wynagrodzenie to kpina, robią wszystko aby obciąć premię. Na stanowiskach kierowniczych w salonach nie lepiej, im kto bardziej stosuje mobbing i pomiata ludźmi tym bardziej nadaje się na stanowisko. ODRADZAM WSZYSTKIM
były pracownik 2015-12-08 12:40:36
W odpowiedź na post: laazy - 2014-03-18 10:41:34
Pani M.? To Pani to pisała prawda?
ajspociak 2016-04-13 23:20:57
Ja skomentuję tylko sprawę dot. rabatów, bo znam to od wewnątrz. Rabaty dla pracowników są śmieszne, bo i marża na sprzęcie z jabłuszkiem jest słaba. Trudno, żeby pracowdawca dokładał Ci, że chcesz mieć Maca...
kinga 2016-04-27 20:37:46
Czy warto aplikować na stanowisko kierownika salonu? Obecnie prowadzę salon, przez który nie mam życia prywatnego, urabiam sobie ręce żeby wszystko było ok, przez co tracę zdrowie za pieniądze nieadekwatne do wykonywanej pracy. Nie chcę trafić z deszczu pod rynnę.
Kruchy36 2016-05-09 20:47:38
Witam
Na wstępie powiem że jestem dobrym i sumiennym pracownikiem, pracowałem w Sad ponad trzy lata, znam się na sprzęcie lubię ludzi itp. Na początku było pięknie zostało mi obiecana wysoka pensja jak później się dowiedziałem tylko w marzeniach bo na rękę dostawałem mniej niż babka w żabce. Oczywiście starałem się o podwyżkę ale krótkie zdanie PANA regionalnego ,, NIe ma" rozwiało moje nadzieje. Z czasem się pogarszało brak towaru był naszą winą (brak wysokich obrotów w salonie, bo przecież inni sprzedają), brak prowizji. W ciągu 3 lat pracy zmieniany kilka razy wewnętrzny kodeks wynagrodzę co jest niezgodne z prawem, notoryczne nękanie wiadomościami i zmuszanie do pracy w wolnym czasie. Co roku większy plan na dany miesiąc o 100%%%%!!!! Nie polecam bo choć sama idea pracy w sprzęcie Apple jest wyśmienita to daleko nam do prawdziwej firmy. Na szczęście nie muszę widywać już ludzi z SAD bo od paru tygodni pracuje w upragnionym app....
3
Samba 2016-07-15 16:57:46
Przestrzegam wszystkich bez względu, czy mają propozycję do salonów czy do centrali. W takim kurniku jeszcze nigdy nie pracowałam. Brak poszanowania dla ludzi, ich czasu, życia prywatnego. Przychodzisz na jeden etat i zanim się obejrzysz, wykonujesz już pracę trzech osób. Nie wierzcie w system premiowy. Nie jesteście w stanie sprostać oczekiwaniom. Jeżeli nie macie pracy i chcecie się "zaczepić" to przynajmniej mówcie dużą podstawę, bo będzie to ostatnia podwyżka.
2
Nick 2016-07-26 11:04:53
Fatalna, podupadająca firma, chora atmosfera pracy, nieudolni menedżerowie pozbierani z odrzutów z rynku. Nawet firmy rekrutacyjne przestrzegają przed tym pracodawcą.
14
Pomyłka? 2016-07-26 20:39:14
Chyba nie ten pracodawca ;)
Gagana 2016-08-10 22:07:20
Moja opinia dotyczy procesu rekrutacyjnego.
Pierwszy kontakt tj umówienie na rozmowę i sama rozmowa kwalifikująca bardzo profesjonalne. A L E Miałam otrzymać informacje zwrotną w kolejnym tygodniu-brak. Po miesiącu wysłałam maila z zapytaniem-rownież brak odpowiedzi.
To bardzo nieprofesjonalne-źle świadczy o potencjalnym pracodawcy.
Pozdrawiam
3
Handlowiec 2016-08-11 20:10:49
Ta firma jest strasznie nieprofesjonalna i niepoważna. Ludzie którzy tam pracują "na górze" najwyraźniej dostają pieniądze za nic i wydaje im się że już nic nie muszą. Poza tym jest tam podejrzanie duża rotacja, jak tylko chce się z kimś konkretnym skontaktować, to za chwile okazuje się że już nie pracuje, albo jest na zwolnieniu lekarskim. Współpracowałem z ich działem handlowym i nawet myślałem, żeby się tam przenieść, ale jak patrzę na tych ludzi, z którymi musiałem tam współpracować, to wolę zostać na starych śmieciach.
8
ex 2016-08-12 07:53:03
Państwo z SAD mają nowe obowiązki w zakresie ocieplania wizerunku pracodawcy? dobra rada zanim odejdziecie - zadbajcie żeby Wam za to zapłacił ;)
6
ex 2016-08-14 18:15:22
to się tam w końcu zatrudnij, 45rty, a nie posty nabijasz
Gregory 2016-08-18 05:47:06
Jakiś czas temu miałam okazję pracować dla tej firmy. Niestety źle wybrałam i żałuje ze zmarnowałam tylko swój czas. Z każdej strony obiecują Ci wsparcie, ale na obiecankach sie kończy. Wymagania są olbrzymie tak dla sprzedawców jaki i kierowników. Porównujac atmosferę i ciśnienie jakie tam panuje z innymi firmami w których pracowałam mogę stwirdzić jedno - jesteś małym trybikiem naciskanym z każdej strony który szybko można wymienić. Nie oczekuj drugiej szansy. Nerwy każdego dnia w obawie przed utratą pracy. Nie polecam. Jeśli macie odwagę przekonać sie sami to zastanówcie sie dwa razy. PS: pewnie zaraz pojawi sie post poniżej. " fajna praca, przecież szukają pracowników, są benefity, elastyczne godziny pracy, ... " ;)
4
handlowiec 2016-09-28 15:12:39
W firmie SAD w salonach panują bardzo dobre relacje między pracownikami, jest to duża zaleta w takiej firmie.
Problemem są:
- bardzo krytyczne systemy premiowe, które są w idealny sposób przeliczone tak, aby pracownik premii nie otrzymał
- obniżone systemy prowizyjne, z których nawet na dobry obiad z drugą połówką nie starczy.
- centrala stara się wmówić pracownikowi, że wszystko jest robione dla niego i pod niego tak, by żyło się lepiej - jw. jest to mydlenie oczu
- brak słowności oraz terminowości pracowników centrali - nie wywiązują się z terminów sobie wyznaczonych oraz obiecanych innym pracownikom, nie potrafią załatwić dla pracownika prostej sprawy.
- nie szanują pracowników - handlowców, którzy są głównym budulcem tej firmy. Dzięki handlowcom firma funkcjonuje ale pracownik za swoją pracę nie jest adekwatnie wynagrodzony, większość osób z centrali nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, a przygarnia o wiele wyższe wynagrodzenie za siedzenie na czterech literach przez 8h. Wymagania macie ale popatrzcie na siebie.
- handlowiec ma niższe zarobki niż nie jeden sprzedawca w sklepie odzieżowym a firma stara się być Premium Reseller.. szkoda, że pracownika przez 3-4 wypłaty nie stać na zakup jednego z urządzeń Apple.

Polecam każdemu pracownikowi SAD, pracującemu w warszawskiej centrali popracować tydzień na wybranym salonie i zapoznać się z trybem pracy. Może wtedy uszanujecie pracę, jaką my wkładamy za tak niski dochód.
2
PH 2016-09-28 17:18:57
nie wiem, co myśleć o tych komentarzach związanych z Sad, sam miałem zamiar aplikować na handlowca. Z drugiej jednak strony znając ten zawód już od dawna mogę bez wątpienia stwierdzić, że każdy, kto zwyczajnie radzi sobie średnio na tym stanowisku twierdzi, że to wina systemu premiowego...
Zostaw swoją opinię o Sad Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sad Sp. z o.o.