Miałem (nie) przyjemność pracować w centrali przez kilka lat i zdecydowanie odradzam. Owszem, są pojedyncze miłe osoby, które można spotkać przy ekspresie do kawy w kuchni, ale tak jak wiele osob wspomniało: w firmie panuje przyzwolenie na mobbing. Pracownicy wyższego szczebla (poczynając Prezesem) zatrudniają swoich znajomych na stanowiska menedżerskie, a ci z kolei zatrudniają swoich znajomych. W ten sposób powstają dość hermetyczne układy i atmosfera jest dość toksyczna w wielu różnych działach. Nepotyzm na potęgę. Omijajcie szerokim łukiem. Odszedłem sam i w końcu odetchnąłem z ulgą.
No w każdej pracy znajdą się mili ludzie. A co takiego ogólnie w atmosferze najbardziej Ci przeszkadzało?
Otóż tak działa (usunięte przez administratora). Byłem tym mobbingiem wykończony. Miało to na mnie tak duży wpływ, że nie czułem się na siłach odejść, bo przecież nikt nie będzie chciał tak beznadziejnego pracownika. Po czymś takim trzeba inwestować w terapię, niestety.
A nie myslałeś w takim razie, aby gdzies to zgłosić? to bardzo powazna sprawa :( A w innych kwestiach firma radzi sobie trochę lepiej? Wynagrodzenie, socjal?
Socjal raczej przeciętny. Jeśli chodzi o stawki, to ja akurat wynegocjowałem sobie ciut lepszą, ale wiem, że koleżanki i koledzy zarabiali mniej, niż można by było zarobić w innej firmie na takim samym stanowisku. Jeśli chodzi o zgłoszenie (usunięte przez administratora), to nie jest tak łatwo udowodnić go np. w sądzie. Więc mimo szczerych chęci nie będę się w to pchał.
Ciekawa jestem na podstawie czego udało Ci się wynegocjować coś więcej. Sama siła perswazji czy jakieś dodatkowe atuty masz na koncie, jak tak to jakie?
Czy w iSpot Poland pracuje się na open space?
Część działów pracuje na openspace. Pozostałe maja swoje wydzielone przestrzenie. Pytanie gdzie Pan/Pani aplikuje.
Uważam że wiele poniższych komentarzy jest bardzo subiektywnych. Firma jest jak wiele innych firm, czasami trafiasz na dobrych ludzi a czasami na złych. Ja osobiście pracowałem w tej firmie kilka lat temu i bardzo cenie to miejsce z perspektywy czasu. Na pewno było tam sporo wyzwań ale tez dużo możliwości do rozwoju i sporo wartościowych ludzi.
Moją pracę w iSpocie będę wspominać bardzo dobrze. Patrząc na poniższe opinie, niestety klimat pracy zależy od salonu. Jasna ścieżka rozwoju, motywujący system premiowy, szkolenia. Jeśli trafisz na dobrego kierownika to Ci nieba przychylą żebyś się rozwijał. Minusy to ciągła praca stojąca, fizyczna oraz klienci. Praca w iSpot na tle innych „sieciówek” moim zdaniem wypada jako jedna z lepszych.
Niedawno zakończyłem karierę w salonie iSpot BlueCity. W miejscu pracy panuje bardzo fajna atmosfera, a dzięki zaangażowanemu i chętnemu do pomocy zespołowi równie dobrze wygląda sprzedaż. Polecam serdecznie :)
Witaj, bardzo się cieszę, że tak dobrze oceniasz zatrudnienie w iSpocie, to zachęcające. A jak wygląda praca w tym miejscu obecnie w czasie pandemii? Czy jest mniej/więcej obowiązków? Warunki pracy się jakoś zmieniły?
Obsługa w iSpot Blue City to poziom równy żenady. Wprowadzanie Klienta w błąd, dostępność produktu zależna od "widzimi się" Sprzedawcy. Salon działający na zasadzie: "nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi".
No ale tutaj chyba chodziło o to, że właśnie go zarezerwował dla siebie? Tak to rozumiem z tego cytatu, że nie mają jego płaszcza. To w czym tu mógł być problem?
Szanowne iSpot, Jako Wasz Klient chciałem zwrócić uwagę na Wasza stronę internetową. Jest to jeden ze słabiej wyglądających sklepów internetowych. Dzisiaj chciałem kupić Apple Pen - nie ma. Konfiguruje Macbooka Pro dodając procesor i RAM, a cena się nie zmienia. Czy to znaczy, że nie mogę zamówić rozbudowanej wersji ? Ustawiam zniżkę studencką, cena nadal się nie zmienia... Dziwne to...
Nie tylko to jest problemem. W 2021 trudno nawet znaleźć możliwość pracy w iSpot. Czy ktoś wie może dokładnie jak się z nimi skontaktować? Niby jest zakładka kontakt ale nie jestem pewien czy tam pisać i teoretycznie można zostawić CV w salonie. Jestem z okolic poznania więc możliwe że nie każdy się orientuje w sytuacji tutaj.
A ile płacą na początku? I jak wyglądają warunki zatrudnienia, żeby nie było wątpliwości, czy jest czego wyczekiwać?
Jak to jest, że nowy telefon iphone 13 moge kupić tylko z ubezpieczeniem albo na minimum 3 raty kredytowe?
Trochę dziwne, że takie rzeczy mają miejsce. Czy próbował Pan/Pani w innym salonie? Czy jest potrzebna pomoc przy zakupie bądź jakiekolwiek wsparcie?
Tak, kupiłem w mediamarkt razem z obudową i folią na ekranie bez żadnych warunków. Podobno nie mogą sprzedawać bez kredytu lub ubezpieczenia, czy komuś się to jeszcze zdarzyło?? Może to sprawa dla uokiku?
Czy mógłby Pan wskazać salon w którym to się wydarzyło oraz dzień i godzinę dla weryfikacji tej sytuacji?
Miałem podobnie, żaden z pracowników nie podszedł przez 20 minut, a kiedy już podszedł to traktował mnie jak osobę zawracającą mu (usunięte przez administratora) kiedy chciałem kupić sprzęt na studia. Może nie wyglądałem zbyt fancy, żeby ktoś mi pomógł xD
Bardzo kompetentna i przemiła obsługa. Poświęcająca czas i pomagająca dokonać wyboru.
"Praca" w ispot? Smiech na sali i pożałowania godna postawa "pracodawcy". "Zatrudnienie gwarantowane, umowa pierwsza na rok". Co za (usunięte przez administratora) Umowa oczywiście na rok, szkoda tylko że człowiek spełnia swoje obowiązki, a zaraz potem szkoleniu wręczają mu wypowiedzenie bez podania przyczyny. Kiedy chcesz się dowiedzieć jaka jest przyczyna, odmawiają jej podania. Otwieranie nowych serwisów w punktach ispot to żenada! Po co zatrudniacie ludzi skoro rezygnujecie z otwierania tych punktów? Na spotkaniach "otwartość, mówienie o wszystkim", taki (usunięte przez administratora) Wszystko w tajemnicach i nic do pracownika nie dochodzi. Żadna informacja. Pracodawca delikatnie mówiąc leci w (usunięte przez administratora) Nie polecam
Nie rozumiem, weź jeszcze raz. Nie podali Ci powodu, ale Ty się dowiedziałeś swoim kanałem, że nie jesteś potrzebny, bo punkt, gdzie miałeś naprawiać, nie powstanie, tak? Ja wiem, że wpieniony, widzę nick, ale przez to nie wiadomo o co cho
Czy pracownicy iSpot Poland mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Praca w iSpot jest dobra dla rozpoczynających swoją karierę zawodową, ale nie tylko. Bardziej doświadczeni również mogą się w niej sprawdzić. Naprawdę dobre zarobki niezależnie od salonu i jego lokalizacji, które wyrównały się mocno po wejściu w życie nowego regulaminu premiowania. Praca z klientem czasem daje się we znaki, ale to zależy wiadomo od człowieka i od podejścia handlowca. Jeśli chodzi o atmosferę panująca w salonach jest bardzo rożna. To również zależy od ludzi i od tego na kogo się trafi. Raczej w większości jest naprawdę w porządku. Jednak jak już się trafi na kogoś kto naprawdę nie powinien znaleźć się na swoim stanowisku tu zaczyna się problem. Przykładem na to jest nieudolny kierownik, który sprowadził nowo objęty przez siebie salon na samo (usunięte przez administratora) (myśle, ze każdy pracujący będzie wiedział o kogo chodzi, bo to jest chyba ewenement). Salon na dnie, pracownicy się skarżą, a pani regionalna nie widzi problemu. Co gorsza pan prezes też nie.(usunięte przez administratora) A może tylko tacy ludzie mają szanse zaistnieć w firmie.
W iSpot panowałaby wspaniała atmosfera gdyby nie fakt ze kilka osób ma zachowania które możnaby bez problemu nazwać mobbingiem ale jak widać chyba panuje na to przyzwolenie. Zgloszenia sa zazwyczaj ignorowane a winni sa przeważnie pracownicy na najniższych szczeblach
A jakoś bardziej konkretnie? Rozumiem Cię do momentu, gdy piszesz, że zgłoszenia są ignorowane. Ale co to znaczy, że winni są pracownicy najniższego szczebla: zgłosiłeś (usunięte przez administratora) 'górze' i wtedy usłyszałeś, że sam jesteś mobberem? No wybacz, ale tak wynika z Twojego komenta.
Nie nie tak wynika. Oznacza to ze sprawa jest odwracana o 180 stopni, (usunięte przez administratora) jest zatajany a zachowanie kierowników traktowane jest jako odpowiednia reakcja na zachowanie pracowników na najniższych szczeblach. Tak jakby pracownik prowokował przełożonego do (usunięte przez administratora)
Czy ktoś z centrali może się zainteresować blue city? Kierownik zwalnia część załogi, inni nie wytrzymują i sami sie zwalniają. Halo, niech ktoś coś z tym zrobi. W tym salonie jest horror. KM wraz z SG prowadzą tam zasady jak w kołchozie. Za mało zapisanych klientów do ZEN? idź się przejdź po galerii i zbierz kilka podpisów bo inne salony są lepsze. W tym czasie zastępca sobie posprzedaje i nikt nie będzie miał premii.
Hej, a czego konkretnie pracownicy nie wytrzymują i dlaczego się zwalniają z iSpotu? I z jakiego powodu kierownik zwalnia część załogi? Mogłabym poznać szczegóły?
W arkadii to samo. Do tego J zrzuca na innych swoje obowiązki w ramach kary, grozi, sugeruje żeby zmienić prace jak ci sie nie podoba. Szkoda czasu za te pieniadze
10 czerwca mam rozmowę o pracę na stanowisku konsultant w punkcie serwisowym. Jak wygląda rozmowa i jakie miesięczne wynagrodzenie?
Cześć, podobnie jak osoba, która pierwsza skomentowała twój wpis, też chętnie dowiem się czegoś o twojej rekrutacji w iSpot Poland. Gdybyś mógł napisać, jaką umowę i warunki ci zaproponowali, to byłoby naprawdę super. Zależy mi, żeby to wiedzieć. Możesz napisać, jak poszło? Mam nadzieję, że wszystko okej.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w Warszawie ? Czy jest kilka etapów rekrutacji ?
Niedawno widziałem ogłoszenie do pracy na magazynie Ispot ale niestety inny pracodawca mnie w tym czasie zwodził i finalnie nie doszlismy do porozumienia. Czy planowane jest zatrudnienie kolejnego magazyniera?
Czy ktoś był na rozmowie o pracę w IT w tym iSpot? Jak wysoko jest zawieszna poprzeczka?
Był test na deva, standardowe pytania dla juniora. Pisanie skryptów w python dla prostych zadań, typu co algorytm wypiszę. Odsiewają na wstępie. Rozmowa OK, Pani miła, Pan rzeczowy i dociekliwy. Ładne biuro. było OK
Dear iSpot team! Doradca klienta w iSpot jaką formę zatrudnienia otrzymuje oraz jaka jest podstawa netto (bez dodatków, premii itd)?
Nie polecam nikomu wybierać salonu w Blue City. Panuje tam toksyczna atmosfera ze względu na kierownika, którego zasady prowadzą do mobbingu. Człowiekowi się nie chce tam wracać i pracować. Pan kierownik najlepiej nic nie będzie robił, a pracownicy wykonają jego obowiązki. Z dala od tego salonu.
Jak długo czekaliście na odzew po złożeniu CV? Ogłoszenie wygasło i nie wiem czy jeszcze żywic do tego nadzieje.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w iSpot Poland?
Zobacz opinie na temat firmy iSpot Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w iSpot Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 7 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!