Empik S.A.

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Empik S.A.

Izabela
Kandydat

Na wstępnie zaznaczę, że oceniam proces rekrutacji. Aplikowałam na stanowisko "Specjalista ds. e -commerce" (z językiem obcym). Zadzwonił uprzejmy Pan z HR, umówiliśmy spotkanie oraz dostałam maila z potwierdzeniem od pana Marcina N. (gdzie nawet podziękował mi za miłą rozmowę telefoniczną). Wszystko zapowiadało się bardzo fajnie. Moja opinia o firmie Empik była naprawdę pozytywna. Pomyślałam, że jest to duża firma i że pewnie będzie profesjonalnie. 2.11.2023 - rozmowa odbyła się przez Teams'y. Przeprowadzał ją Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego i Partnership. Pytania standardowe, raczej oschła atmosfera, ale to też nie jest jakiś wielki minus. Rozmowy bywają różne, wiadomo. Zostałam oczywiście zapewniona o tym, że skontaktują się ze mną NAWET w przypadku negatywnej odpowiedzi. Jak już się pewnie domyślacie nikt nie zadzwonił. 10.12.2023 pozwoliłam "przypomnieć się" panu Marcinowi z działu rekrutacji, ale odpowiedzi do dzisiaj nie dostałam. Niepoważne podejście do kandydata. Nieposzanowanie czyjegoś czasu. Zero odpowiedzi. Zapowiadało się naprawdę dobrze. Nie traćcie czasu :)

3
Pracownik
Pracownik
@Izabela

"10.12.2023 pozwoliłam "przypomnieć się" panu Marcinowi z działu rekrutacji, ale odpowiedzi do dzisiaj nie dostałam. Niepoważne podejście do kandydata. Nieposzanowanie czyjegoś czasu. Zero odpowiedzi." -Pan Marcin nie pracuje od 01.12.2023 i ma ustawionego autorespondera, więc nie możemy tu mówić o niepoważnym podejściu do kandydata. Nieposzanowanie czyjegoś czasu.

1
Izabela
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

Gdybym dostała nawet odpowiedź automatyczną, to bym o tym wspomniała. :) Rozumiem, że p.Marcin nie pracuje już, ale to chyba ktoś przejął jego sprawy? Nadal mimo wszystko uważam, że jest to niepoważne podejście do drugiego człowieka i marnowanie jego czasu. Na dodatek nie oceniłam pana Marcina, ale firmę całościowo. Bo co mnie, jako kandydata, właściwie obchodzi co się stało z tym człowiekiem? Dostałam odpowiedź? Nie. Wynik ten sam. :)

1
mariano
Kandydat
@Izabela

Mialem identyczne odczucia po kontakcie z wspomnianym rekruterem. Naprawdę rzadko spotykam się z tak nieprofesjonalnym zachowaniem jak w tym przypadku. Po komentarzach na tym forum widzę ze to standard w tej firmie. Czekam na jakas ankiete oceny procesu rekrutacyjnego, bo jak można wymagać i wypytywac kandydata o jego profesjonalizm/dokładność - kiedy samemu nie jest się w stanie odpisać na maila/odebrać telefon. Żałosne

1
Xxx
Inne

Widziałam ten taki wątek w którym ktoś tłumaczył ze jak się kupiło książki na promocji łączonej to nie można zwrócić tylko jednej lecz dwie jednocześnie. To się zgadza? a co jak sprzedawca to przeoczy i zaakceptuje taki zwrot? Musi potem się rozliczyć czy jak?

:)
Były pracownik
@Xxx

Wtedy po prostu jest źle wykonany zwrot i trzeba dzwonić, tłumaczyć no troche masakra z tym

Vivién
Były pracownik
 Pytanie

Kilka lat temu miałam okazję pracować trzy miesiące w empiku i z całego serca odradzam pracę tam. Była to moja pierwsza praca, po napisaniu matury chciałam zacząć zarabiać na siebie. Zacznę od tego, że zespół był żałosny pod wieloma względami. Jestem przemiłą osobą i otwartą na dobre relacje z ludźmi, chociaż na tamten czas byłam dosyć cichą osobą, potrzebowałam się ”zadomowić”. No i się w sumie nigdy nie zadomowiłam. Dziewczyna wtedy ledwo po 30 sapała się do mnie sama nawet nie wiem o co zamiast normalnie się odzywać, dopiero jak poszłam do kierowniczki w tej sprawie, to się ogarnęła. Obgadywanie każdego za plecami, a potem rozmawianie z nim jakby nigdy nic nie było, to akurat norma w większości prac, ale czułam się nieswojo z tym. Doszły mnie wtedy słuchy, że wkurzam jedną dziewczynę praktycznie z nią nie rozmawiając. Potem, że ktoś mnie nie lubi, a ta sama osoba ze mną później rozmawiała i sobie żartowałyśmy. Kierowniczka czasami dawała wrażenie jakby mnie nie lubiła za coś przez sposób wypowiadania się do mnie. Generalnie byłam mieszana z błotem nie mając pojęcia za co, bo dla każdego byłam zawsze miła. Natomiast teatrzyk zaczyna się dopiero teraz. Po miesiącu pracy (byłam na 3/4 na zlecenie) była informacja, że ktoś musi mieć ucięty etat (powodu dokładnego nie pamiętam), ostatecznie zgodziłam się ja, bo i tak nie miałam żadnych wydatków, a po miesiącu od ucięcia etatu nagle znowu mogłam mieć 3/4… Po 2 miesiącach pracy padła informacja, że MUSIMY przejść na umowę o pracę, bo ”nie mogą już zatrudniać na zlecenie”, a jak nie chcemy, to musimy się zwolnić. Pytanie brzmi dlaczego w takim razie empik zatrudniał wtedy multum pracowników na zlecenie i nie było ŻADNEJ internetowo dostępnej oferty na umowę o pracę? Śmiech na sali był najbardziej wtedy kiedy zastępczyni kierowniczki odchodziła i wtedy z innego sklepu kierowniczka ściągnęła swojego przyjaciela z innego sklepu (nie dając nawet możliwości awansu pracownikom z naszego sklepu, którzy byli długo stażem i mieli dużą wiedzę i potencjał na to stanowisko). Chłop tak mnie obgadywał i kłamał, że to się w głowie nie mieści. Podam jeden przykład, bo na więcej nawet mi miejsca nie starczy - raz miałam zmianę na kasie, a że był obok, to POPROSIŁAM go o zrobienie mi herbaty, bo byłam wtedy przeziębiona. Uznałam, że skoro mam stać na kasie, bo jako jedyna miałam tam zmianę, to miło go poprosiłam. Po moim pytaniu zażartował (ja wtedy też zażartowałam) i powiedział, że on może na chwilę stanąć na kasie, a ja pójdę sobie ją zrobić. Po tygodniu czy dwóch usłyszałam, że rozpowiadał, że KAZAŁAM mu ją zrobić. Przechodząc dalej - (usunięte przez administratora) na sklepie i zapleczu był tragiczny. Szkolenia z produktów na sklepie nie miałam dosłownie żadnego, więc musiałam sama ogarnąć gdzie co jest, a klientów często odsyłałam do innych, bo nie wiedziałam jak im doradzić. 30-latka o której wspomniałam wyżej, gdy prosiłam ją o doradzenie klientowi wręcz szczyciła się tym jak szybko i z łatwością mu pomogła (pokazywała to swoim zachowaniem jedynie). Nie zapominając oczywiście o najważniejszym temacie - Wieczne wciskanie umbrelli (produktów przykasowych) i empik premium, którego MUSIAŁYŚMY proponować przy każdych zakupach powyżej stu złotych. Naciąganie klienta, żeby tylko go wziął, bo płacąc 100zł za zakupy, kupując empik premium za 39,99zł dopłaci tylko 15 zł, bo przecież mu się od razu zwróci. Codzienne patrzenie z rana kto ile czego sprzedał - masz gorsze dni, to usłyszysz dlaczego się nie starasz, musisz to poprawić itd., sprzedasz dużo umbrelli a mało empik premium i na odwrót - musisz sprzedawać więcej tego co miałeś poprzedniego dnia mniej, a jak masz lepsze dni, to nic nie usłyszysz. Od groma pracy, małe pieniądze, a robisz za doradcę, kasjera, sprzątaczkę, układasz ciężkie kuwety z dostawy na ciasnym magazynie (jak dobrze trafisz, to i chłop od dostawy ci z tym trochę pomoże), rozkładasz dostawę, rozkładasz ciężkie nadstany, musisz robić wyniki non stop, słuchasz jak klient ma do ciebie pretensje o nic, a jak źle trafisz to jeszcze (usunięte przez administratora) i ogółem beznadziejny zespół, który też ma do ciebie pretensje. Podsumowując - patrząc na to jak firma się reklamuje, a jak to naprawdę wygląda od zaplecza, to jest wielka różnica, której od strony klienta praktycznie nie widać. Na pewno nigdy więcej tam nie wrócę, bo skutecznie zniechęcili mnie na co najmniej dwa lata do pracy w handlu i w zespole. Na szczęście potem trafiłam do innej pracy w handlu gdzie zespół był świetny i super mi się pracowało, a teraz pracuję na wysepce w galerii gdzie jestem tylko ja i mój kierownik i super się dogadujemy, aż chce mi się tam pracować. Pamiętajcie, że atmosfera w pracy też ma duży wpływ na wiele czynników. Jeśli myślicie o pracy w empiku - nie psujcie sobie nerwów, poszukajcie czegoś innego.

Niezadowolona
Inne

Empik robi problemy ze zwrotem artykułów kupionych z kontem premium. Nie można zwrócić jednej rzeczy tylko trzeba im przynieść wszystko co się kupiło, żeby anulowali paragon, a potem resztę rzeczy kasują na nowo. Masakra! XXI wiek. Oni nie są dla klienta.

8
Nicknick
Były pracownik
@Niezadowolona

Nie trzeba przynosić. Jak są jakieś promocje, np dwie książki były kupione na promocji „druga 20 lub 40%” i jedna z Nich jest zwracana to logiczne, że trzeba zwrócić dwie bo to promocja łączona, wystarczy zrozumieć ;). Ale można to nabić „wirtualnie”.

Analityk
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Etapy: 1. CV 2. Krótka rozmowa przez telefon z miłą panią z HR odnośnie doświadczenia zawodowego i kompetencji (ok. 20 minut) 3. Test kompetencji SHL z zakresu zdolności ogólnych i rozumowania (online) (około 1-1.5h) 4. Rozmowa z potencjalną przełożoną - przyjemna rozmowa z wieloma pytaniami branżowymi, omówieniem kompetencji, doświadczenia oraz planów zawodowych. W drugiej części duży zestaw szablonowych pytań HRowych. (online) (czas 2-2.5h) 5. Test umiejętności twardych - koniecznie live, przewidywane 1.5h - i tutaj problem, gdyż proponowanym terminem był kolejny dzień (z uwagi na koniec miesiąca - kwestia szybszego wypowiedzenia). Po poinformowaniu, że nie mam możliwości podejść do rozmowy w tym terminie padła wspaniałomyślna deklaracja od pani z HR (innej niż w punkcie 2.), że propozycja innego terminu spotkania zostanie przesłana mailowo, by mogło się ono odbyć na początku przyszłego miesiąca. Jednak na deklaracji się skończyło - nie przyszedł ani mail, ani żadna informacja o tym, że firma Empik nie jest jednak zainteresowana aplikacją, którą​ do niedawna zainteresowana była. Samo ogłoszenie zaś ponownie pojawiło się w sieci. Reasumując: kilka godzin prywatnego czasu spożytkowane na poddanie się kilku etapom procesu rekrutacyjnego okazało się zbyt małym ładunkiem zaangażowania, by firma Empik wywiązała się z własnych deklaracji/wróciła do kandydata z informacją zwrotną. Jest to dla mnie mocny zawód, zważywszy na f​akt utożsamiania firmy Empik z pewną kulturą. Stanowczo również pogorszyło to obraz tej firmy w moich oczach.

Pytania

j.w.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Nicknick
Były pracownik
 Pytanie

Hej, odkąd firmie zaczęło przeszkadzać, że pracuje się z partnerem/partnerką w salonie? Pracowałam razem z chłopakiem, nie jesteśmy na piśmie parą, małżeństwem, nie jesteśmy spokrewnieni. Tuż przed końcem umowy co prawda zlecenie dowiaduje się, że mimo tego, że (usunięte przez administratora) 2 miesiące to nie dostaje pracy :) Robiłam wyniki, wszyscy byli zadowoleni. Dzięki Empik, na Was zawsze można liczyć, dzięki za prezent w postaci braku pracy przy Nowym Roku. Pokazujecie jak bardzo szanujecie pracowników:).

Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Pytanie jedno dlaczego w empiku nie mogą pracować pary? Czy taka jest polityka?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Ciekawe ile po świętach będzie zwolnień. Rok temu z 30 było samych managerów?

Szakira
Pracownik
@Pracownik

Oczywiście że będą. PH już się zwalniali e ciągu roku, a część z nich poczekała na grudzień żeby więcej zarobić i też się zawiną.

1
Empik
Pracownik
 Pytanie

Hej mam pytanie , czy dostajecie na święta premię ? Lub jakieś bony ? Słyszałam że w salonach regularnym coś takiego jest , a te pod partnerem handlowym już nie , dajcie znać jak jest u was

Bartek
Kandydat
 Pytanie
@Empik

Jak dużo dają na Święta pracownikom - bony , czy pieniądze ekstra?

Były pracownik
Pracownik
@Empik

Premie w salonach partnerskich zależą od pH. Są salony gdzie pracownicy dostają kasę i mają konkretny poczęstunek, ale są i takie gdzie pracownicy dostają najtańsza paczkę ciastek dla wszystkie i o premii zapomnij, bo ph musi zrobić prezenty dla rodziny za twoje pieniądze

Bartek
Kandydat
 Pytanie
@Bartek

Pytałem o prezent od firmy na Święta.W różnych sklepach pracownicy raz w roku otrzymują prezent w postaci bonów prezentowych , dodatkowej kasy i to nie za obroty czy wyniki sprzedaży tylko z okazji świątecznej.To takie dziwne w empiku?

Noga
Były pracownik
@Empik

W salonach partnerskich jedyne co możesz dostać na święta to jeszcze więcej roboty

Niky
Pracownik
@Bartek

W Empiku to dziwne bo zazwyczaj w salonach partnerskich nie dostajesz nic na świeta

Misia
Były pracownik
@Bartek

W empiku jedyne co możesz dostać na święta to narzekanie, że wyniki za niskie, straszenie zwolnieniami i ból głowy z nadmiaru roboty niemożliwej do przerobienia :)

Larysa
Inne
@Misia

Niskie wyniki na święta? Jak to możliwe? i w sumie z drugiej strony jaki bezpośredni wpływ na nie niby masz? Ja jeszcze u was nie pracowałam, dopiero czytam komentarze i zastanawiam się na ile sprzedawca ma na cokolwiek wpływ?

Filip
Inne
@Larysa

Obroty są wyższe niż normalnie powiedzmy 3 razy wyższe. Jednak nic z tego jak oczekiwania są takie, że masz zrobić 4 razy więcej. Narobisz się, a nic nie zarobisz.

Ja
Pracownik
 Pytanie

Co wasi SM/ph przygotowali wam na wigilię za 30 zł/ os????

Muzyczny
Inne
 Pytanie

Czy w Waszych salonach również ZAIKS uniemożliwił słuchania czegokolwiek po za tymi melodiami o brzmieniu psychodelicznym puszczanych przez głośniki z radiowęzła w sklepie?

Arek
Pracownik
@Muzyczny

To jest sieć i wszędzie jest tak samo, Empik nie chce już płacić Zaiksowi to i nie nie może puszczać komercyjnej muzyki. Dlatego mamy teraz te dziwne dźwięki w salonach XD

Misia
Pracownik
 Pytanie
@Muzyczny

Oczywiście. Nie wiesz że empik jest biedny i nie stać go na opłacenie ZAIKS-u żeby klienci i pracownicy słuchali komercyjnej muzyki? Czujecie to? Sklep z płytami z komercyjną muzyką w którym jest zakaz słuchania komercyjnej muzyki.

Jagger
Inne
 Pytanie
@Misia

Jak oszczędzają na świetle, ilości załogi, premiach, konferencji, spotkaniach autorskich, ochronie itd to nie będą na muzyce? Oczywiście że będą. Jak się szuka oszczędności nawet w takich miejscach to aż ciekawość bierze, żeby zobaczyć stan finansów. Interesujące mogłoby być czy ten prawdziwy właściciel (usunięte przez administratora) musi czasem coś dokładać do biznesu ale ile tam jest w sumie kredytu vs zysk roczny.

Muzyczny
Inne
@Muzyczny

reklamują się na instastories "kiedy usłyszymy Georg'a Michael'a i jego słynne Last Christmas,zapowiedzieli że niedługo ale dokładnej daty nie usłyszałem. Śmiech przez łzy że to firma ,która sprzedaje kompakty ,jednocześnie nie ma możliwości puszczenia czegokolwiek z radiowęzła. Psychodele puszczane w głośnika i to w dodatku w okresie przedświątecznym bardziej drażni ,zniechęca do zakupów anieżeli utwory które mogłby przy odpowiednim nagłośnieniu nawet podbić sprzedaż.No ale czego tu wymagać...

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Miałem wątpliwą przyjemność pracować przez dwa miesiące w Empiku. Było o wiele gorzej niż sobie to wyobrażałem. Obiecywanie premii na spotkaniu rekrutacyjnym, podczas gdy w rzeczywistości salon ma jeden z najniższych wyników sprzedażowych w regionie, to standard. Benefity żadne - śmieszna zniżka pracownicza po miesiącu pracy. Atmosfera była okropna, kadra kierownicza codziennie demotywuje pracowników wytykając wszystkim lenistwo (no właśnie, komu? bo wiadomości są zawsze bezosobowe), bezczynność i niedokładność. To okropnie obniża morale tym, którzy uczciwie pracują, no bo oczywiście nie ma spersonalizowanego feedbacku gdzieś na boku, tylko zbiorowa odpowiedzialność . Grożą wymienieniem na nowych pracowników. Grożą, że pozabierają telefony pracownikom. Spoko, wątpię że ktoś się popłacze że nie może już pracować w Empiku za 23.50/h. Oferują najgorsze legalne warunki pracy, a oczekują oddania i zaangażowania co najmniej jak na jakieś wysokiej klasy stanowisko. Sama praca nie jest najgorsza, może poza tym, że salony Empiku to obecnie głównie punkty wydawania paczek. Wszędzie był taki bałagan, że szczerze mówiąc pewnie łamało to BHP, bo naprawdę łatwo się o coś potknąć i zrobić sobie krzywdę. No i najlepsze. W momencie, w którym pracowałem równo od tygodnia, kazano mi przeszkolić nowych pracowników. A później oczywiście narzekanie na cały zespół, że to źle i to nie tak. Gdyby kadra kierownicza poświęciła chociaż pół godziny, żeby szkolić nowe osoby, to może później mieliby mniej nerwów. Straszne miejsce, od razu chce się uciekać i szukać nowej pracy, co sam z resztą zrobiłem. Nawet pracowici i ambitni ludzie nie zostaną tu docenieni, bo przecież wszystkim należy się bezosobowa nagana. Zero szacunku do pracowników, nie polecam serdecznie.

Niedoszły pracownik roku
Inne

Złożyłem aplikacje do empika następnego dnia dostałem telefon z "ofertą" porazmawialismy ostatecznie pani z rekrutacji z galerii Mokotów z propozycją że logo już zacząć od następnego tygodnia oraz dostałem pytanie w którym salonie chciałbym pracować to wybrałem salon którego chciałem i dogadaliśmy ze chciałbym czwartek zacząć pracować to się zgodziła ze przekażę do tamtego salonu i obiecała ze mieli zadzwonić najbliższy poniedziałek albo wtorek ale tak się nie stało więc poczekałem do środy z cierpliwością i niestety też tak się nie stało więc czekałem jeszcze do czwartku ostatecznie zdecydowałem się zadzwonić od numerem ktorego zadzwonila zapytać dlaczego się nie odezwali a miało się odezwać to pani z rekrutacji odpowiedziała że może już nieaktualne nie wytłumacząć dlaczego itd tylko ze nieaktualne a ja tłumaczyłem a obiecali ze się odezwą . Czuję mocno zawiedziony oraz (usunięte przez administratora) przez panią . Nie macie szacunku dla osób który stara się o pracę a jeśli potrzebowaliście tak od zaraz to trzeba było od razu dać takie informacje a nie (usunięte przez administratora) życzę żeby ktoś tak samo osobom który prowadzi rekrutacji tak samo traktowali tak jak mi Z poważaniem

anonim
Inne

Dla generacji Z? :D to tak w sumie jaka teraz średnia wieku tutaj występuje tak w ogóle? sugerujecie, że głównie Zetki pracują czy to tez zależy od rejonu?

jola
Pracownik

nikogo w empiku nie obchodzi Wasza znajomość zasad interpunkcji, jesteście tam tanią siłą roboczą, (usunięte przez administratora)

Zmęczony pracownik
Pracownik
 Pytanie

Hej, W empiku pracuje już prawie dwa lata. Na początku było fajnie, perspektywa dostania premii za dobre wyniki wydawała się obiecująca, co więcej empik wydawał mi się zawsze miejscem kultury, nic bardziej mylnego. Premia zawsze jest taka sama, tzn. duży salon dostaje 800 złotych do podziału, nie ma znaczenia czy cały sklep sprzeda 100 czy 400 premium, jest to absurdalne (w empiku to dość częsty obraz rzeczywistości) i demotywujące. Za wciskanie ludziom umbrelli firma w ramach premii ofiaruje wam spokój, bo jeśli sprzedanych produktów nie bedzie dużo to regionalny bedzie (usunięte przez administratora)no i wszyscy będą o tym wiedzieli. Empik wymaga też do sprzedaży produktów do odbieranych zamówień, klient zamawia rzeczy do salonu bo nie chce przepłacać w salonie (swoja drogą, najczęściej pojawiające się pytanie od klienta to dlaczego na stronie jest taniej a w salonie drożej), to obowiązkiem pracownika jest wcisnąć klientowi książkę z zawrotnym rabatem 20%, za którą i tak wyjdzie mu drożej niż na zamówienie. Do tego dochodzą zbyt duże dostawy, zbyt dużo czynności które wymaga empik za zbyt niską kasę, Brak muzyki komercyjnej tylko jakieś melodie niczym z supermarketu to nieporozumienie @Pracodawca. Empik również wyciera sobie mordę ekologią, na każdym kroku pokazuje że jest ekologiczny - brak opakowań do zamówień klientów(no chyba że jest to większy gabaryt zamówienia) - brak faktur do zamówień - oznaczenia produktów uszkodzonych szyldem "dania drugiej szansy" Gdzie w rzeczywistości dzień w dzień każdy sklep otrzymuje pełne kontenery folii z towarem. Produkty uszkodzone po tym jak nikt ich nie kupi ( nie jestem pewien jak długi jest to okres, myślę że około 2 miesiące) zostają wyrzucane na śmietnik, pracownik tych produktów nie powącha, można by te produkty przekazac chociażby na domy dziecka - utylizacja i koniec rozmowy. Dostawy są coraz większe, etatów coraz mniej, na sklepie zalega towar, ale w momencie kiedy przyjechać ma jakaś szycha z góry, wszystko jest chowane na magazyn i jest cacy. Pseudo promocję, drugi produkt -50/60 procent, okazja która jest niczym innym jak kolejnym naciąganiem, ten sam towar na zamówienie dalej wychodzi taniej. Naprawdę nie polecam tego miejsca. Zastanawiam się nad publikacją materiałów zawierające w.w absurdy, jaka platforma bedzie do tego najlepsza?

staruszka
Inne

Dzień dobry, dziś w salonie Empik Arkadia, poprosiłam jednego z pracowników o pomoc w znalezieniu książki. wg systemu, to był ostatni egzemplarz i nie znajdował się w odpowiednim miejscu. Ten bardzo młody człowiek, imieniem Olaf, okazał się być niezwykle życzliwym, cierpliwym i skutecznym. Mam 75 lat i nie często trafiam na tyle uprzejmości. Chociaż nigdy nie spotkało mnie tu nic przykrego. Fajnie, ze dobieracie takich ludzi jak pan Olaf. Dziękuję.

5
Tam byłam
Inne

Niestety jako były pracownik odradzam prace… odradzam. Dla zdrowia psychicznego odradzam. Firma przeszła na tryb zmian jednoosobowych… tak jednoosobowych i gdy z rana bądź wieczorami było więcej osób w pracy to tak teraz jest jedna osoba która robi obowiązki te same co kiedyś w dwie osoby… uwaga plus dzwonek wołający dla klientów. (usunięte przez administratora) więcej obowiązków bez żadnych premii a jak już to żałosne grosze. Nie ma szacunku dla pracowników. Ludzie tam pracujący niestety zostają bo nie mają możliwości znalezienia pracy gdzie indziej i coz… są wypaleni zawodowo. Przecież to widać, No ale tak jest jak trzeba (usunięte przez administratora) na marzenia szefostwa a nie na własne. Teraz jako klientka widzę że wypaleni pracownicy to nie sa skuteczni pracownicy. Może należy rozmawiać z pracownikami…ale po co…. Każdy wybiera swoją drogę. Współczuje im a o zdrowie psychiczne trzeba dbać.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Nick
Pracownik
 Pytanie

Ponieważ to salony partnerskie, które działają na podstawie własnej działalności, czyli kontrakt/b2b/umowa partnerska, jak zwał tak zwał. Założysz związek zawodowy we własnej, jednoosobowej firmie?

Rafał
Były pracownik

Lata temu była próba zrobienia (słyszałem taką opowieść) i skończyło się na tym, że się dogadano z centralą i ci pracownicy co wchodzili w te związki zostali zwolnieni w trybie natychmiastowym.

.
Były pracownik
@Rafał

Nie wiem o której próbie słyszałeś (bo na pewno było więcej niż jedną); ja byłam dość blisko tematu jednego - wtedy też w Warszawie dość mocno postawili na zmianę salonów z regularnych na partnerskie, zwolnili też jedną z SM i jej męża za nielojalność (bo jej nie podobało się w jaką stronę to idzie a centrala się o tym dowiedziała), dziewczynę która próbowała założyć te związki próbowano zwolnić dyscyplinarnie, wszystkich którzy byli z nią jakoś blisko również się pozbyto.

Zrzeszony
Pracownik
@.

Sprawa jest dziś dużo prostsza, jeden związek już istnieje, można się do niego dopisać. Mogą to zrobić zarówno pracownicy salonów, jak i PH.

były pracownik
Były pracownik
@Rafał

Prezeska i jej ekipa szybko takie osoby wyłapują i zwalniają dzięki osobom typu "uprzejmie donoszę".

tom
Inne
@Rafał

Podobno w jednej ze spółek Empiku powstał związek zawodowy, zakończyło się to tak że ich chyba likwidują.

mordoma
Inne
 Pytanie
@Zrzeszony

Czy mogę dowiedzieć się coś więcej na ten temat? Ewentualnie uzyskać jakiś kontakt?

Basia
Pracownik

polecam:)

5
anonim
Inne
@Basia

Hej, a co tak w ogóle? Bo ja widzę ze ludzie tez równolegle do Ciebie odradzają wiec chce się dowiedzieć co masz do polecenia? Ja myślałam żeby do nich na marketing pójść, oferta na niego jeszcze przez 2 tyg będzie wisiała. Oprócz tych benefitów, co je wypisali za co jeszcze prace na dziale można polecić?

Dawny Pracownik
Pracownik

Hej, Ja też kiedyś byłem pracownikiem Empiku i jak czytam aktualne opinie o pracy tam to widze że nic się nie zmieniło. Głownie pracownicy byli zatrudnani za najniższą krajową, a większość na 3/4 etatu czyli za zarabiali poniżej najniższej krajowej. Ja pracowałem w Warszawie na dziale książki gdzie grafik w kółko się zmieniał. Codzienne rano odprawy z dyrektorem który wydzierał się na pracowników, i czytanie ile kto sprzedał umbrelli. Najlepsze były wypowioedzi dyrektora na tych zebraniach "Autobus cały czas jedzie, jak komuś coś się nie podoba to może z niego wysiąść. Kto wtedy pracował w Empiku to będzie wiedział o kogo chodzi. Zachowaywał sie na odprawach jak by to była niesamowiecie jaka praca a Empik to taki większy papierniczy z pracownikami za najniższą krajową.

Wiktoria
Kandydat
 Pytanie

Cześć! Zastanawiam się nad wysłaniem CV do Empiku. Możecie mi powiedzieć czy warto? Jak wygląda praca w salonie? Co należy do obowiązków? Czy jest to ciężka praca fizyczna?

Cześć
Pracownik
@Wiktoria

Cześć Wiktoria.Jak masz jakąś inna alternatywę to nie warto. Praca opiera się głównie na sprzedawaniu jak najwięcej produktów z promocji i zakładaniu płatnej aplikacji.

Lidia
Inne
@Cześć

Wstępnie określasz zakres obowiązków? a co z resztą warunków? mam na myśli jakąś atmosferę? zespół? wspólne integracje? To już od salonu zależy pewnie, ale czy ma się na to jakiś bardziej znaczący wpływ?

poniedziałek
Były pracownik

Niskie wynagrodzenie, słaba jakość szkoleń

oeliks
Były pracownik
@poniedziałek

Szkolenia pracowników polegały (zapewne nic się nie zmieniło) na wklejaniu pojedynczych wyrazów do zdania, czyli robienie (usunięte przez administratora)z dorosłych ludzi. Jak je kiedyś wypełniałam, to na wymioty mi się zbierało taki był to poziom.

Zostaw merytoryczną opinię o Empik S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Empik S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Empik S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 273.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Empik S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 218, z czego 4 to opinie pozytywne, 166 to opinie negatywne, a 48 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Empik S.A.?

    Kandydaci do pracy w Empik S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Empik S.A.
Przejdź do nowych opinii