Opinie o Empik w Bielsko-Biała Sarni Stok 2

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Empik. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Empik na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Empik w Bielsko-Biała Sarni Stok 2

GW
Były pracownik

Opinia dotyczy pracy w Empiku na C.H. Gemini, ale jako, że tego salonu nie ma na GoWork, a osoba wynajmująca tamtejszy lokal wynajmuje również ten to zostawię opinię tutaj. Standard pracy na Sarnim oraz na Gemini jest prawie taki sam (wytyczne od szefa są identyczne więc jedyna różnica między tymi salonami to ludzie i jego powierzchnia). Od początku: Rozmowa o prace świetna i bardzo rzeczowa, poważnie. Osoba ją przeprowadzająca jest kompetentna, wie o co pytać (widać doświadczenie z HR albo po prostu naturalny talent) więc nie jest to typowa standardowa rozmowa, która trwa dwie minuty i jedyne co jest na niej przedstawione to ile godzin będzie się robiło. Istotną informacją jest to, że na rozmowie o pracę zostałam zapytana o to co według siebie będę robić w salonie, powiedziałam, że pewnie czynności porządkowe, sprawdzanie cen, układanie towaru itp, osoba ta jednak zaprzeczyła i powiedziała, że moja praca to będzie kasa. Rozmowa przebiegła pomyślnie, zostałam zatrudniona od razu i też bardzo cieszyłam się na pracę. I nadeszły dni pracy, a moje pozytywne nastawienie zostało rozdeptane: W pierwszym dniu oprócz przedstawienia Umbrelli i pokazania jak działa praca nic nie zostało mi powiedziane, żadne zasady salonu, żaden regulamin, nie zostałam w ogóle oprowadzona po salonie, nie pokazano mi wszystkich czynności jakie się wykonuje (a jest to istotne bowiem miałam pracować tylko jako kasjer, ale bardzo szybko się okazało, że mam ogarniać cały salon i najlepiej jakbym robiła cały czas z tą jedną 15 minutową przerwą). Jedyna rzecz z obowiązków jaką mi pokazano to po prostu obsługa kasy, a później wielkie oburzenie, że jak zlecają mi obowiązek np metkowania to nie umiem tego robić mimo, że nie zostało mi to dokładnie pokazane nigdy, a godziny szkolenia był wykorzystane na to żeby koleżaneczki mogły sobie plotkować na zapleczu. Dni szkolenia miałam wpisane dwa po 6 godzin, ale moje szkolenie trwało może 3 godziny, po tym czasie po prostu zaczęłam wykonywać obowiązki i zostałam zostawiona sama w momencie w którym w sumie poza podstawową obsługą kasy wiedziałam niewiele, a na samej kasie było dużo do robienia. Dziewczyny w pierwszych dniach zapewniały żeby jednak się nie martwić, że zawsze pomogą i błędy się zdarzają, ale od początku czułam, że coś jest nie tak. I szydło wyszło szybko z worka. Generalnie osoby pracujące tam na stałe mają problem z nowym pracownikiem, na prośbę o pomoc na kasie reagują powoli i z wyrzutem, wykazują niechęć, są bardzo pasywno-agresywne. Na początku nie przedstawiły żadnych zasad salonu, ale nie przeszkadzało im to w tym żeby ochrzaniać pracownika za zasady o których istnieniu nie wiedział (przykład: picie przy kasie. Wszystkie piją na stojąco, ale jak ja to robiłam to jedna z dziewczyn się do mnie opluła (i faktycznie się opluła, bo jej dykcja jest na tyle mierna, że bardzo ciężko idzie zrozumienie tego co mówi) że nie mam prawa i jak piję to mam kucać żeby klient mnie przypadkiem nie zobaczył). Same również nie stosowały się do widełek przerwy (jedna dziewczyna, której przysługiwało 15 minut przerwy wyszła na 45 i nikt nie miał problemu, ale kiedy ja spóźniłam się 5 minut to nie dość, że podobno byłam 15 minut dłużej to jeszcze zostałam obwiniona, że chyba robię sobie jaja, że siedzę tyle na przerwie a kolejka długa. Później ta sama osoba, która mnie ochrzaniła i osoba, która była 45 minut na przerwie siedziały i plotkowały na zapleczu, a podobno tyle obowiązków było i każdy ma robić na pełnych obrotach. xD Czarę goryczy przelało chyba to jak (jako jeden z dwóch głównych kasjerów na tej zmianie) zostało mi powiedziane "Teraz nie podchodź do kasy bo musimy zwiększyć wyniki" i to jest okej, bo są osoby, którym lepiej szła gadka ode mnie. Jednak to nie tak, że ja miałam wtedy coś robić. Zadania zostawały mi wymyślone na siłę i tak właściwie ta dniówka skończyła się tym, że po prostu błąkałam się po sklepie i poprawiałam krzywe książki. Proszę sobie wyobrazić, że ja generalnie miałam trzymać się z dala od kasy (o ile nie było bardzo dużego ruchu), ale dziewczyna, która mi to zleciła kasowała wtedy klientów na sklepie poprzez tablet. Generalnie sporo lekko zahaczających o (usunięte przez administratora) sytuacji (ale tylko zahaczających bo czysty czy perfidny (usunięte przez administratora) to nie był) o których mogę chętnie opowiedzieć. Ale w skrócie: przekłamanie obowiązków (miałam być tylko kasjerem, musiałam ogarniać wszystko), obrzydliwe podejście do klienta (mogę podać przykłady), prawie zerowe szkolenie, okropne współpracownice (ale tylko te na stałe, te z grudniowego były ok), wymaganie przestrzegania zasad, których się nigdy nie przedstawiło, podwójne standardy, umieszczanie wadliwego towaru na sklepie (mimo tego, że znajdowałam coś uszkodzonego i to zgłaszałam to dziewczyny z powrotem umieszczały to na sklepie (tylko raz wzięły płytę na zaplecze)) itd Kończą mi się znaki więc na tym kończę, chociaż do powiedzenia mam więcej. Może gdyby nie przekłamana rozmowa o pracę i inni współpracownicy i nie byłoby aż tak źle.

1
Bart
Pracownik
@GW

Pracowałem w Gemini jakieś 3-4 lata temu. Było tak jak to opisujesz :)

Bart
Pracownik
@GW

Dodałbym jeszcze że szanowna Pani szefowa - która kreuje się na super zapracowaną i elokwentną manago - na rozmowie kwalifikacyjnej opowiadałą mi jakich to nie ma daremnych pracowników, że nie istnieją ludzie nadający się do pracy w handlu zwłaszcza w empiku, gdzie trzeba tyrać. I taka uwaga, jak ktoś takie pierdoły opowiada na rozmowie kwalifikacyjnej, to znaczy że jest beznadziejnym pracodawcą i organizatorem obowiązków.

GW Nowy wpis
Były pracownik
@Bart

To prawda. W ogóle szanowna Pani szefowa jest naprawdę miernym pracodawcą. Umowa została mi wypowiedziana bo podobno do pracy nie chodziłam a nie przyszłam raz, od razu dałam znać do salonu (i tu znowu kłania się to, że zupełnie nikt nie przedstawił mi zasad panujących w salonie, ani to co powinno się robić w danych sytuacjach. Dałam znać do salonu bo wiedziałam, że tam ciągle ktoś siedzi pod telefonem, osoby pracujące tam są w stałym kontakcie z szefową i też mówiono mi, że jakby co to dzwonić właśnie tam), a raz zostałam zwolniona do domu bo po prostu złapała mnie jakaś grypa żołądkowa i to SZEFOWA kazała mnie od razu wysłać do domu mimo, że powiedziałam, że żeby nie robić im problemu to mogę porobić do godziny do której nie przyjdzie następny kasjer. Też Pani Szefowa na rozmowie o prace mi opowiadała, że ja jako kasjer będę po 6 godzin dziennie (max, w wyjątkowych sytuacjach 8) i jakie było moje zdziwienie gdy przyszedł grafik, a w nim 3 zmiany po 9 godzin i jedna na 12. Też grafik dla pracowników grudniowych był nierówny, mimo, że mieliśmy pracować równo to ja miałam 102 godziny w miesiącu, dwie dziewczyny 68 i 75, a ta ostatnia 90. Więc od strony organizacji obowiązków i organizacji w ogóle to tak jak napisałeś, tragedia.

GW Nowy wpis
Były pracownik

Bardzo nieładnie udostępniać czyjeś dane na stronie, która ma służyć anonimowym wyznaniom. Oczywiście takie słowa nie padły z moich ust i są pomówieniem. Przemilczę już fakt "nie chciało się robić", w świetle tego co napisałam brzmi to niemal komicznie. Żenująca odpowiedź. Mam nadzieję, że zostanie usunięta przez administrację bo nie dość, że zdradza moje dane to jeszcze zawiera nieprawdę.

GW Nowy wpis
Były pracownik

Dodać mogę tylko, że całe clou mojej wypowiedzi zostało pominięte i nie odniosł*ś się do żadnego z postawionych przeze mnie zarzutów, a jedynie napisał*ś coś co jest jedynie ad personam, które nijak ma się do dyskusji. Mam nadzieję, że Twoją odpowiedź na mój komentarz zobaczą potencjalni przyszli kandydaci i sami wyciągną wnioski nt. tego jak traktujecie ludzi - w pracy i poza nią.

Bart Nowy wpis
Były pracownik
@GW

Dziwi mnie jednak fakt, że cały czas ktoś się nabiera na Empik w Gemini. NIe pracuję tam już lata, ok - taka przygoda przez kilka tygodni, która miała być może czymś nowym. Generalnie nie zarobiłem na tym, finansowo nie ma szału, ale współpracowniczki pochodzące z totalnych wioch (zachowujące się równie stereotypowo, jak na "stereotypowe" wiochy przystało), to był dramat. Zatrudnianie przestraszonych licealistek, które bały się że w przypadku niewywiązania się z obowiązków "będzie pogadanka" :D Ubaw. Ale do rzeczy, jak się szuka pracowników na nieustanny okres próbny, na kilka tygodni, sezonowo itp. To raczej nie może się to udać. Udawanie, że buduje się bazę do relacji lojalnościowych, pomiędzy pracownikami i klientem, a tak naprawdę, należy wciskać klientom wszystkie tandetne przedmioty z umbreli. Drodzy Państwo klient XXI wieku ma wiedzę i potrafi sobie dobrać zakupy - może to robić Online, z pominięciem tragicznej obsługi. Dziwne jest to, że należy obsługiwać klienta, w sposób dyskretny. Jednocześnie być dyspozycyjnym dla niego, a z drugiej strony udawać że się go nie dostrzega, bo należy układać towar na półkach. Szefowa / właścicielka dramatyczna, roszczeniowa, u której widać radość z faktu że wiecznie może kimś zarządzać. Widocznie kompleksy z odległych czasów młodości muszą się tej Pani rzucać na zdroworozsądkową ocenę sytuacji. Nie idźcie tą drogą ! Nie polecam !

Magda
Inne

Czy w Empiku pracuje się na działy ?

Kate

Miła atmosfera, koleżeńska. Trzeba pracować i dostarczać wyniki, tak ale jak wszędzie. Można się dogadać z kierownictwem, grafik elastyczny, zniżki dla pracowników. Premie za wyniki. Karty prezentowe na święta. Umowy o pracę, dla studentów umowy zlecenia.

Administrator

Witam! Czy ktoś ma jakieś aktualne sprawozdania na temat firmy Empik w miejscowości Bielsko-Biała. Czekamy na nowinki od użytkowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bartel
@Administrator

W miarę dobrze wygląda Empik w "C.H. Sfera" - dobrze wyposażony, koordynatorzy nie gonią pracowników, dlatego Ci mają czas i chęć porozmawiać z klientem i rzeczywiście doradzić w wyborze odpowiedniego towaru. Niestety Empik w C.H. Sarni Stok i C.H. Gemini Park, straszna tragedia. Ludzie niesympatyczni, za wszelką cenę chcący wcisnąć czekoladki, buble, książki, kable itp... Ponoć ten sam właściciel , tych dwóch nieszczęsnych przybytków... Ponadto tragiczne zaopatrzenie, bo tak...

sygiusz
@Bartel

A to dziwne, bo Sarni Stok i Gemini mają tę samą właścicielkę. Tragiczna kobieta i umbrella za wszelką cenę. W Sferze za to zawsze spoko obsługa ...

Magdalena
Inne
@sygiusz

Napiszecie coś o warunkach zatrudnienia w Empiku na sklepie? Jak z umowami? Ile można zarobić? I czy są jakieś premie?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie Empik? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Bielsko-Biała
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Bielsko-Biała
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Bielsko-Biała
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kasjer/Sprzedawca Stoisko Piekarnicze
Bielsko-Biała
Kupiec Ge-Es Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Robert
Inne

Czy w Empiku są zniżki na wybrane produkty ? Albo jakieś bony?

Już były pracownik

Praca w Empiku to praca w korporacji, a co za tym idzie, tam nie liczy się człowiek, tylko wskaźniki sprzedażowe. Jeśli HR zdecyduje że chce ciąć etaty to , nie ma dla nich znaczenia że pracownik jest dobry, że osiąga dobre wyniki sprzedażowe. Jak tylko nadąży się okazja podziękują za współpracę. Zatrudniają pracowników tylko na okres świąteczny, nie informując ich o tym że będą zasuwać , ale nie mają co liczyć na tzw.premie świąteczną. Ty masz dać z siebie 200%, "proponować" umbreke każdemu , nawet do kartki okolicznościowej, bo jesteś z tego rozliczany. Obecnie po podwyżkach kwoty minimalnej osiągnięcie premi będzie praktycznie nie możliwe bo tak zostały zawyżone progi

Tabacco

Cristo Pano... W życiu nie spotkałem takiego stężenia osób z kompleksami wiochy, praktykującymi mobbing. Zacznę od rozmowy kwalifikacyjnej z "Panią (usunięte przez administratora)", która udaje zabieganą bizneswomen, szuka ludzi, ale nie jest pewna czy chce zatrudnić :D UBAW. Potem nastąpił okres łaski, że to pracownik za nią ma wydzwaniać, czy ewentualnie przyjmie na etat ... Cała ekipa - psiapsiółki Pani kierownik - nowy ma robić wszystko na wczoraj, bez przeszkolenia, a potem dostaje "po uszach". Nagminne jest wmawianie pracownikom poczucia winy, że wszystko zrobili źle. Nie dziwota, że nikt tam nie chce pracować i wiecznie figurują oferty pracy. Ponadto słobo wyposażony salon w GEMINI, wszystko trzeba było sobie zamówić. Niezadowoleni klienci, dlatego, że byli źle obsługiwani. Nie dość że nie otrzymywali towaru, na którym im zależało, to niedomyta koordynatorka (zastępca szefowej) próbowała im wciskać (usunięte przez administratora) zza kasy (UMBRELLE). Zdaniem wytycznych tej sieci wyłudzającej kasę od przeciętnego polaka, Umbrella powinna być sprzedawana z częstotliwością ok 85 -90%. Czyli ok 8-9/ 10 transakcji kasjer ma coś wepchnąć. Nie miałem przeszkolenia bhp, bo nie ma czasu. Nasłuchałem się o podnoszeniu kompetencji pracowników na podstawie materiałów elerninogowych. Oczywiście nie miało to miejsca. Stawka lipna, (usunięte przez administratora). W salonie w Gemini cała obsługa jest raczej niedomyta i zaniedbana. Po prostu ludzie Ci śmierdzą.... SZKODA CZASU

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niezadowolony

Szczerze nie polecam, miałem przyjemność pracowania w tej firmie i tragedia. Umowa zlecenie bo gdzież tam umowa o pracę, miesięcznie ponad 160 godzin w weekendy praca po 12 i 10h, dużo roboty rozkładanie towaru, sprzątanie, obsługa klienta, porządki o 7 rano i oczywiście sprzedaż przykasowa. Co z tego, że ktoś przyszedł kupić gazetę wciśnij mu do tego powerbanka i załóż kartę mój empik albo kierownicy sie obrażą i będą jak w szkole odpytywać Cię z proponowania tego syfu. Na miesiąc przy tylu godzinach stawka to ok. 1800, szefowa udaje fajną ale tak naprawdę patrzy tylko na swój interes i to czy wskaźniki się zgadzają. Ogólnie nie polecam, żałuję że nie poszedłem do biedry na kase, pozdro.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Empik - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Empik?

    Zobacz opinie na temat firmy Empik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Empik
Przejdź do nowych opinii