Opinie o Number One w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Number One. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Number One o rekrutacji.


Branże: Przemysł Alkoholowy - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Number One w Warszawa

Temida

Śpiąca, arogancka, nieprofesjonalna obsługa przyjmująca zlecenia. Dno i metr mułu.

Norbert
Inne

Może zacznijcie doceniać, że pracujecie w dobrej firmie!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bendix

Number One , to dziadostwo . Proceder zorganizowany żeby zarabiać na wykorzystywaniu ludzi i nie ma co wchodzić w szczegóły . DZIADOSTWO !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika
Inne

@kierowca nr.???, a czy możesz napisać coś więcej na temat tego, jak wyglądała Twoja współpraca z Number One? Czy musiałeś jeździć własnym autem, czy firma zapewnia samochody służbowe? Jak wyglądała kwestia na przykład zakupu paliwa? Jak długo pracowałeś w ciągu dnia - czy miałeś normowany czas pracy czy raczej bardziej elastyczny? Firma aktualnie poszukuje kierowców - czy ktoś niedawno podjął współpracę z Number One?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie Number One? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Leszno
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Rumunio

Krótko i na temat: szału nie ma (usunięte przez administratora) nie urywa, obsługa się mota, jedzenie popychałem kebabem na mieście, basen to jeden wielki niewypał czekasz w kolejce jak zza prl-u, miał być widok na morze a tu jakieś slamsy, korytarze i klatki schodowe nie sprzątane, opłata za sprzątanie pokoju to już przegięcie pały. Dużo inaczej niż zobaczycie na stronie Number One. Nie polecam i sam napewno tam już nie wróce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kierowca nr.???

nie polecam N 1. haracz 800 z góry, umowa lipa u prawnika z Krakowa, zgłoszona będzie jak cię zatrzyma ITD. po prostu lewizna i kolesiostwo. źle traktują kierowców i dyspozytorów. po skardze klienta rozwiązali ze mną umowę, ALE DOPIERO PO ZAPŁACENIU BAZY NA NOWY MSC. CHAMSTWO...!!!!! a jeździłem dla nich 18. miesięcy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Młody

No to po opiniach to chyba lepiej do ubera albo as taxi lub seven taxi pójść. Popytam kierowców też z taxify.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika
Inne

@Stary Dyspozytor jak długo pracujesz w Number One? Czy w tym czasie zmieniły się warunki zatrudnienia dla pracowników na twoim stanowisku? Często pracownicy zatrudniając się, mają nadzieję na to, że warunki zmienią się wraz ze stażem ich pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wieloletni dyspozytor
@Dominika

3 lata z okładem. Od czasu jak zacząłem swoją karierę nie zmieniło się nic.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wieloletni Dyspozytor

Jeżeli ktoś myśli że przewozy (szczególnie firma Number One) to uczciwy interes to od razu mówię że się mylisz. Pracowałem tam na tyle długo żeby się przekonać że praca 10 zmian z rzędu po 12h to normalka, wolne na żądanie -100zł, "lewe paragony" (Pewnie żeby była na kasie nie za mała sumka do rozliczenia) muszą wbijać pracownicy. Umowa to śmiech na sali ludzie pracują po 250 godzin miesięcznie a na umowie widnieje 378,33 gr. Dochodzą do tego opłaty bazowe od kierowców które na 100% nie są rozliczane 350 kierowców każdy średnio 700 zł bazy. Kierowca podpisuje umowę w momencie jak zostanie złapany Inspektorat Transportu Drogowego, wszystko wcześniej jest na czarno. Tragi-komedią jest to że dyspozytorzy obsługujący kierowców nie mają możliwości chorowania, sam w momencie gdy dzwonię do pana Sławka że jestem chory i nie przyjdę do pracy bo nie dam rady, słyszę "Nie jest mi to na rękę, albo znajdziesz zastępstwo albo musisz przyjść". No cóż mi też nie było ale przyszedłem do pracy bo nikt się chętny nie znalazł. To nie jest odosobniony przypadek ale mówię tutaj tylko za siebie. Dla nowych pracowników ważne info nie pchajcie się na tzw. "Główny Komputer" bo będziecie przeżywali piekło. Jesteśmy karani za wszystko, nawet za pomówienia które są po łepkach sprawdzane przez Kierownika Sławomira (mówię o stałych pracownikach, głównie obsługujących kierowcó). Zadawanie pytań niewygodnych (np. "Dlaczego nie mam żadnego wolnego weekendu a kolega nie pracuje w żaden?") nie jest mile widziane, zazwyczaj kończy się na nic nie mówiącej odpowiedzi albo odwracaniem kota ogonem. Zabawne jest to że nowym pracownikom opowiada się bajki że poprzedni pracownicy zostali zwolnieni. Zupełnie nie dziwne bo nie wypada mówić że nie wytrzymali nadmiernej exploatacji, nierównego traktowania i wyzysku. Dziwicie się dlaczego ktoś tak niekompetentny w prowadzeniu biura jak Sławomir zasada przy stołku prezesa? Odpowiedź jest bardzo prosta to wieloletni dobry kolega prezesa oraz jego wybranki który jest godny zaufania i można go umoczyć lewych interesach. Z tego typu kumoterstwem nikt nie ma szans i prędzej kogoś wyrzucą niż coś zmienią. Podsumowując nie polecam pracy w tym miejscu jako dyspozytor. Kierowcy też są traktowani jak śmiecie ale i tak lepiej niż dyspozytorzy. Number One jedynie z nazwy, uważajcie bo szkoda życia na oszustów i złodzieji. Pozdrawiam gorąco. Wieloletni dyspozytor.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika
Inne

@Stary Dyspozytor a możesz opisać osobom zainteresowanym pracą w Number One jak przedstawia się sytuacja warunków zatrudnienia i stawek dla nowych pracowników w firmie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klakier

Czy jeżdżąc w Number One podpisuje się jakąś lojalkę ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary Dyspozytor

A ja napiszę jak to wygląda z drugiej strony, ze strony dyspozytora. Bo bajek, mitów, plotek i niedomówień na temat pracy centrali jest tyle, że mózg w poprzek staje. Ale po kolei: 1. Piszecie, że telefony czasem nie działają. Ok. awarie WSZĘDZIE się zdarzają i niczyją winą nie jest to, ze jeden z największych operatorów w kraju czasem nawala. 2. Skarżycie się że nie ma zleceń? Fakt, czasem bywa tak, że telefon mniej dzwoni a na mieście jest wyjątkowo dużo kierowców. Ale nie wiecie (no bo skąd), że niestety częściej jest tak, że telefony się urywają a na mieście BRAKUJE kierowców. Chcecie więc obowiązkowe dyżury, żeby to bardziej zrównoważyć? 3. Czasem skarżyliście się też, że są za długie doloty, ale tak jest właśnie wtedy, gdy jest za mało kierowców - pamiętajcie o tym! 4. Odkąd pamiętam krążyły jakieś dziwne plotki o tym, ze niektórzy kierowcy dostają lepsze zlecenia. Zawsze mnie to śmieszyło, zwłaszcza gdy coś takiego słyszałem od starszych stażem kierowców. Jednak jak w każdej bajce i w tej kryło się ziarno prawdy. Była niestety jedna osoba na dyspozytorni, która nie dość ze skłócała wszystkich ze sobą, rozpuszczała jakieś dziwne plotki i pomówienia, to jeszcze sama próbowała dorabiać na zleceniach... Na szczęście szefostwo się zorientowało o co chodzi i wyrwali chwasta. Niestety jak to z bajkami bywa, wciąż żyją własnym życiem. Dlatego osobiście uważam, że każdy kierowca powinien przepracować na centrali godzinę w miesiącu, tak byście wiedzieli jak to wygląda z drugiej strony. Wtedy sami byście wiedzieli co, jak i dlaczego i skończyłoby się bajanie... Tak od siebie tylko dodam, że jeśli chcecie więcej zarabiać to zwracajcie uwagę w których strefach, w jakie dni i w jakich godzinach stoi giełda, nie stójcie jak kołki tam gdzie wszyscy, nie bójcie się dłuższych dolotów i uzbrójcie się w cierpliwość, bo pierwsze miesiące roku zawsze są nieco słabsze, ale kolejne, to są żniwa w czasie których się odkuwacie. Dlatego szkoda, ze wielu z Was odeszło, bo od dwóch miesięcy prawie non stop brakuje kierowców i nie ma pod kogo przyjmować zleceń. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fajnagadka
@Stary Dyspozytor

To ja dam przykład swój. Kierowca 3.5 roku stażem. Kurs legionowo. 5 min postoju zlecenie do Annopol Wysockiego 18 km. Od momentu kiedy podejmuję 30s.wskakuje legionowo.nie napisze który nr.dostał. zlecenie na czas. Za35min. Do pobjęcia. Przypadek ? A może cos o przelatujacych zleceniach z taką szybkością ze nie sposób zobaczyć dokąd nie mówiąc o podjęciu. Napisać dlaczego tak się dzieje? Chyba nie muszę. ???? Zlecenie było ogólnie dostępne! !!!było! !a dlaczego trafiło tam gdzie powinno niech każdy się domyśli. Dlaczego kierowcy wola iść do ubera?bo tam automat wybiera kierowcę. Zresztą nie tylko do ubera.A co robią niektórzy kierowcy na dyspozytorki w pewnych godz. Z dwoma pierwszymi pkt.masz racje ale z przydzialem zleceń jestes nie wiarygodny. Następna rzecz,zawsże uważyłam ze nie kala się własnego gniazda i jezeli klient zabił się na opryskiwacze czy nie wlasciwe potraktowanie przez dyspozytornie bronilem jak mogłem. Teraz daje telefon aby dzwonić wyżej. A stało się tak.kiedy paru kolegów opowiedziało mi ze kiedy klient nie miał racji a zadzwonił na dyspozytornie to kierowca okazywało się ze jest winien. A wręcz było tak jakby to sprawiało sama przyjemność. Jacy to my jesteśmy cool i dbamy o porządek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary Dyspozytor
@Fajnagadka

Słuchaj, jeśli masz tego typu wątpliwości to wal do Sławka. Wszystko można sprawdzić. Każdy etap realizacji zlecenia jest automatycznie rejestrowany i zapisywany w systemie (nie da sie tego ominąć, edytować, czy wykasować) wiec można to sprawdzić. Nawet rozmowę z klientem można odsłuchać... Dlatego zamiast sie domyślać, rozsiewać plotki, insynuacje czy podejrzenia mozna po prostu poprosić o sprawdzenie, bo nie jest w niczyim interesie podtrzymywanie toksycznej atmosfery w firmie. Ale nawet nie wyobrażasz sobie jak różne potrafią być sytuacje. Np. bywają klienci, którzy co chwile dzwonią i zmieniają zdanie: a to odwojują, po czym jednak chcą... zmieniają adresy, zmieniają godzinę w ostatniej chwili... Do tego bywają chwilowe przywieszenia systemu, czy Wy, możecie przez chwilę nie mieć zasięgu, albo stoicie na granicy stref wiec co chwilę przełącza Was to jednej, do innej strefy, wiec automatycznie wypadacie z kolejki (czasem tak sie dzieje nawet jak stoicie w jakiejś odległości od granicy, ale np. macie słaby sygnał GPS...) etc. Naprawdę bardzo różnie bywa... A z Waszej strony wygląda to po prostu "dziwnie" i "podejrzanie". Tak więc jeśli masz jakieś konkretne podejrzenia to proś o sprawdzenie. Ja osobiście swego czasu sprawdzałem wiele takich wątpliwości zgłaszanych przez kierowców i NIGDY się nie potwierdziły. A co do reklamacji, to nie dyspozytorzy sa od ich rozpatrywania. A że czasem dla świętego spokoju się przytaknie klientowi, po to, by nie gadał głupot znajomym i nie odstraszał innych klientów, móc szybciej skończyć rozmowę i przyjmować kolejne zlecenia... Tak więc nie bierzcie tego tak do siebie. No chyba że jakiś kierowca ewidentnie przegiął, wtedy wiadomo - zawieszenie, ale to na serio trzeba zrobić coś takiego, na czym wszyscy - również inni kierowcy tracą. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Damdodzioba.

Cały czas idą walki na zleceniach. Syf i malaria.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Elko

Przeszedlem z Nambera do Ubera a z ubera do Mini Drivers i to ył najlepszy ruch w namberze zdecydowanie za dużo kierowców

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierowca

Witam, przewóz jak kazdy inny, ale z dnia na dzien kierowcow przybywa, kazdy chce zarobic ale jak zarobic jak na zlecenie czekasz godzine a jedziesz za 10zl, i znowu czekanie, co wiecej auto w stanie nienagannym jak by to byla usługa premium, zaczynajac ponad rok temu jeszcze szło z tego cos odłożyć, nie ukrywajmy auto nie jezdzi na wode samo sie nie sprzata i nie naprawia, na to trzeba zarobic....co wiecej gdy juz zaplacisz,, baze,, to radz sobie sam, nie ma zleceniem bo telefon nie dziala, w ogloszeniach dla nowych kierowcow(sponsorow firmy) pisza o obrotach 5-8tys, moze jest to osiągalne ale przy robocie noc w noc po 12h 7 dni w tygodniu i majac auto palace 6lgazu, a i tak czesto nawet to duzo nie zmieni, nie wspominajac o naciaganiu na wynajmowanie aut i szalonych oplatach za nie. Firmy nie polecam nikomu kto by chcial zaczac z nimi wspolprace,

kierowca n1

A moje zdanie jest takie, ze cala firma to wielki przekret i pralnia kasy. Nabijanie lewych paragonow na kase w firmie zeby jakis podatek odprowadzic. ze niby cos sie dzieje i ze niby taka legalna firma. kasa ktora wplacamy na baze przekazywana jest z raczki do raczki. przypadek? nie sadze. i ludzie zatrudnieni na umowe zlecenie na kwote uwaga 250 zl. smiech na sali. gdzie tu legalnosc. ja jej nie widze. kierowcow cale mnostwo. wymagania co do aut coraz wieksze. i kolpaki im sie zachcialo. jakby auto nie moglo jezdzic bez nich. ale byc musza. bo to number one. slyszalem ze panu g ktos zrobil psikusa i zabawil sie oponami w jego pieknym samochodziku. przypadek? nie sadze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Słabo się robi...kant

Znowu zlecenia z giełdy przelatuje, dziś widziałem Modlin, nawet się nie zatrzymało a już niby podjęte. Żebym to widział sam to pewnie uznałem za złudzenie, ale widziało to trzech ludzi. Mogę podać dokładne namiary na zlecenie. 17.02.2017. Godz.około 10.00. To są kpiny z innych kierowców. Czyżby znowu handel. Może szefostwo weźmie się za to. Ktoś uważa innych za baranów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lichoniespi

Pracuje bardzo krótko w N1 ( około 2 mc) ale już się przekonałem że jedna z pań dyspozytorki (kglownia) albo ma swoich faworytów albo myśli że wszyscy ludzie są glupkami,sprawdziłem że tylko przy jej dyżurach jest najwięcej odwołanych zleceń albo min. Taki przypadek? A bardzo często słyszę że jest opryskliwa i głupio mądra. Z reguły gdy mówi to jedna osoba nie wyciągam wniosków ale jak słyszę od kilkunastu (kierowcy,pasażerowie) to daje MiTo do myślenia. Słyszałem o jakimś dyspozytorów Slawku którego cwaniactwo ,pewność siebie i rutyna doprowadziły do stanowiska kierowcy,jeżeli tak to wielkiej krzywdy nie miał. Widocznie musiał być dobry.....?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stary
@Lichoniespi

Do kolegi "lichoniespi"jeżdżę już trochę w nnamberze i mogę powiedzieć jedno. Tak jak w każdej firmie są równi i równiejsi. Kasa misiu kasa. Każdy chcę żyć. Teraz jest gorzej bo kasa jest dzielona na dwa. Dlaczego ? Może się dowiesz kiedyś. Jak już mówiłem każdą firma ma ucho swojego prezesa i to ucho może więcej. Jeśli chodzi o Slawusia to myślisz że ma teraz gorzej będąc kiedyś najdłuższym stażem dyspozytorem. Sam sobie odpowiedź. W tej firmie nikomu się nie chcę sprawdzać dokładnie dyspozytorni. Najlepiej to wyrzucić jakiś kierowców z hukiem żeby pokazać działania. Powinna przyjść znowu wojna z cierpami to zostali by najtwrdsi. Jak szefostwo przyjmie jeszcze ze stu kierowców to wtedy może inni coś powiedzą. A tak na marginesie to życzę ci samych Modlinow , Pruszkowa , Piaseczna , NDworu , albo chociaż Legionowa. W każdą niedzielę.......buhahaha. pracuj misiu , pracuj......

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Achujcieto
@Lichoniespi

100% racji w Twoim komentarzu. Dobrze ze arturek juz zostal wyje bany na zbity pysk.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Daniel
@stary

Nie pracuje w tej firmie ale jak przeczytałem te twoje wypociny to jestem za eutanazją

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
smiecwiedz

za dużo kierowców i czekasz w piątek noc w centrum godzine na kurs po jesteś 20 w kolejce. dziekuje bardzo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
uuuuuu

z każdym miesiącem jest coraz gorzej ... awaria telefonu ? caly czas awarie i nie raz po 2 tygodnie trwają ... a ostatnia 3 dni ... dyspozytorzy nie napiszą na terminal jak jest awaria ... jak wyjeżdżasz do pracy zadz na 22 i dopiero się loguj

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Number One - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Number One?

    Zobacz opinie na temat firmy Number One tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Number One?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Number One
2.4/5 Na podstawie 37 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kosynierów Gdyńskich 30
    66-400 Warszawa
  • NIP: 5992902635 KRS: 0000229153
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Number One
Przejdź do nowych opinii