Jakim pracodawcą jest Livechat Software? Polecacie zatrudnienie w tej firmie?
Bardzo nie polecam ! Wykupiony pakiet koszt ok 100 zł praktycznie nic nie posiada. Za co pobieracie tę kasę? Nic nie można skofigurować. jedynie co można zrobić to chwalić się waszym logotypem moim klientom i zachęcić ich do skorzystania z waszego czatu. W dzisiejszych czasach tak się nie robi. Płacąc za usługę chce mieć reklamy wyłączone a nie nie dośc że bulimy to jeszcze was promujemy. Absurd. Jest wiele innych firm na tle których wypadacie MARNIE. PRZESTRZEGAM I NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA
Hej ???? Za co pobieramy kasę? To zazwyczaj zależy od planu, wszystkie są szczegółowo opisane tutaj: (usunięte przez administratora) Tak, w najniższym planie nie można usunąć naszego logo, które jest umieszczone najmniejszym fontem na samym dole widgetu. Jest to dość standardowa strategia wśród firm oferujących customer support services. Zachęcam do poczatowania z naszym zespołem suportowym, który pomaga naszym klientom 24 godziny na dobę przez cały rok, służąc pomocą także w konfiguracji produktu.
Firma może i całościowo fajna, ale drogi dziale HR: kandydat nie wymaga, żeby przykonywać go o waszej zaepistości na każdym kroku w głupkowaty (a nie fajny, bo granica jest cienka) sposób. Nie musicie odpisywać, że jesteście „thrilled” jak ktoś CV wrzuci, bo wiadomo, że nie jesteście thrilled czy inne excited. Kandydat oczekuje: odpowiedzi, choćby z szablonu. Wiszą te oferty niektóre miesiącami. Po co? Idziecie na łatwiznę, żeby nazbierać aplikacji gdy i tak nie szukacie tylko po to, żeby miec je od razu pod ręką jak będziecie szukać? A jeśli brak odpowiedzi jest waszą odpowiedzią na to, że kandydat się nie nadaje, to nie bierzecie pod uwagę jednego: że ten kandydat, mając doświadczenie waszej obojętności, może mieć na was wyrąbane za rok, dwa lub więcej, gdy będzie akurat się zarąbiście nadawał na dane stanowisko, ale będzie się trzymał z daleka, bo ignorowanie bardzo zapada w pamięć. Także ten, zacznijcie profesjonalnie podchodzić do tematu, a nie tylko „thrilled”. Srilled...
Dzień dobry, tutaj Aga z LiveChat! Na początku chciałabym zaznaczyć, że mimo tego co piszesz, jesteśmy w 100% thrilled na widok każdego napływającego do nas CV, ponieważ każde z nich to szansa na spotkanie i zatrudnienie fantastycznej i zdolnej osoby, która za tym CV stoi. Istotną naszej pracy w rekrutacji są ludzie: rozmowy z nimi, spotkania z nimi, opowiadanie im o tym, czym zajmujemy się w LiveChat. Uwielbiamy to i dlatego jesteśmy za każdym razem thrilled oraz excited :). Co do odpowiedzi, którą wysyłamy na przesyłaną przez Was aplikację, to jest ona wysyłana osobiście przez jedną z trzech naszych rekruterek, tak aby każdy kto do nas aplikuje wiedział, kto zajmuje się jego/jej kandydaturą i mógł się z tą rekruterką w każdej chwili skontaktować. Wiadomość jest uniwersalna i w podobnym kształcie wysyłamy ją do wszystkich kandydatów. Nie jest to jednak automat, a imię i nazwisko osoby, która ją wysyła, widnieje w adresie mailowym oraz stopce maila. Na końcu tej samej wiadomości dajemy znać: "Each application is treated individually and if your skills are the ones we are looking for - I'll reach out to you with an invitation to the next phase - phone interview! To oznacza, że po wysłaniu odpowiedzi na przesłane CV, kontaktujemy się jedynie z wybranymi, czyli spełniającymi nasze wymagania kandydatami. Rozważymy, czy na tym etapie procesu rekrutacyjnego, nie powinniśmy dawać kandydatom znać, że nie przechodzą do kolejnego etapu. Dzięki za podpowiedź! LiveChat w ciągu ostatniego 2018 roku urósł z 79 do 133 osób, od początku 2019 roku dołączyły do naszego zespołu 24 nowe osoby. Na ten moment mamy otwartych ponad 30 ról, a wraz z intensywnymi pracami przy LiveChat oraz naszych nowych produktach (ChatBot, HelpDesk, KnowledgeBase) nasze potrzeby na pozyskanie nowych ludzi do zespołu nie ustają. Cały czas szukamy zdolnych, doświadczonych i zmotywowanych do pracy z nami ludzi, bo w realizacji nowych projektów i pomysłów wstrzymuje nas jedynie brak rąk do pracy. Jeśli chciałbyś na własne oczy zobaczyć, jak LiveChat wygląda od kuchni, zapraszam serdecznie do odwiedzenia nas w biurze na ul. Zwycięskiej 47 we Wrocławiu. W najbliższym czasie organizujemy również warszaty z Golanga i Hackathon, na które również serdecznie zapraszamy. Aga
Skończ już z tym thrilled.... Napiszcie po ludzku bez zbędnych idotycznych zdać bo to nie ma żadnej wartości:)
Obiecuję, że po Waszym feedbacku rozważymy zmianę treści wiadomości. W środku jednak cały czas będziemy thrilled, nawet jeśli mail nie będzie wprost o tym mówił ;)
Nosz karwasz twarz. Ludzie wam mówią, że to debilne i nieprofesjonalne, a wy swoje. NIE JESTEŚCIE THRILLED! Jak se chcecie to se zmieniajcie, jak se nie chcecie, to se nie zmieniajcie, ale uczepiliście się bzdury i trwacie przy tym jak potłuczeni. A jak odrzucacie kandydatury, to zróbcie sobie jakiś przycisk, który zbiorowo wyśle niechcianym kandydatom: dziękujemy, mamy lepszych. To jakieś rocket science, czy co?
@Kandydat. Myślę, że nie ma tutaj sensu denerwować się. Niestety poziom profesjonalizmu działu HR z tej firmy jest bardzo niski, więc nie oczekuj, że zaraz będzie jakiś miracle:) Ja mam bardzo nieprzyjemne doświadczenie z jedną z Pań rekruterek z tej firmy.
Kiedyś aplikowalem na stanowisko w tej firmie. Najgorszy proces rekrutacyjny w jakim brałem udział. Rekruterki nie znają podstawowych zasad rekrutacji i wysyłają zadania nieadekwatne do doświadczeń i umiejętności kandydata. Myślę że wielkim cwaniactwem jest to że firma prosi o wykonanie zadania a potem twierdzi że zostało źle wykonane pomimo że miałem pewność że zostało dobrze wykonane (to zostało potwierdzone przez inne osoby pracujące w branży IT). Nie polecam aplikować do tej firmy. Nie traćcie swojego cennego czasu. Rekruterka w ciągle podawała nieprawdziwe informacje i trzeba było opominac się o feedback (sick). Nigdy więcej nie wyślę mojego CV do tej firmy. Zero profesjonalizmu i brak szacunku do kandydata. Mam tylko nadzieję że osoba bardziej doświadczona w rekrutacji z tej firmy to przeczyta i wyciągnie wnioski z mojego procesu rekrutacyjnego i dokonają odpowiednim zmian. Z chęcią odpowiem na wszelkie pytania.
Hejo! Jestem Web Developerem w LiveChat. Moja przygoda z firmą zaczęła się właśnie od maila ‘’ Thank you for your message. I’m thrilled’...‘’. Mimo, że nie byłem kandydatem, który ma ogromne doświadczenie, dostałem szanse na zrobienie zadania rekrutacyjnego i rozmowę f2f. Cały mój proces rekrutacyjny, odbył się bardzo szybko, w niezwykle miłej atmosferze. Jestem bardzo wdzięczny, za daną mi szanse i z całą pewnością mogę powiedzieć teraz jedno: było warto! Praca przy produkcie daje ogromną satysfakcję. W razie pytań (od sceptycznych niedowiarków) jestem do waszej dyspozycji na LinkedIn. Pytajcie, a dowiecie się prawdy. Pozdowienia ze Zwycięskiej
A ja nie polecam tej firmy a takie pisanie opinii od obecnych pracowników jest trochę nie na miejscu. Maciek - przecież nie napiszesz, że źle Ci się pracuje w tej firmie... bardzo subiektywna opinia. Pytajcie a dowiecie się prawdy.... hehe
Kasa dobra, projekty fajne, wiedza na dobrym poziomie. Biuro trochę daleko ale idzie przeżyć. Nie ma korporacyjnego klimatu co też jest plusem, niby ponad setka osób a trochę atmosfera jak w profesjonalnej firmie rodzinnej ;)
Czy wy wogóle przyjmujecie kogoś do pracy? Na necie ciągle te same ogłoszenia.... Aplikowałam na jedno ze stanowisk i żadnej informacji zwrotnej. Trochę słabe.
Dzień dobry, potwierdzam, że cały czas szukamy osób do pracy, a każdy z kandydatów otrzymuje od nas odpowiedź na wysłane CV. Bardzo proszę o kontakt bezpośredni na maila a.susidko@livechatinc.com. Bez imienia i nazwiska ciężko mi odpowiedzieć, dlaczego nie otrzymała Pani od nas odpowiedzi (to dość niepokojące i chciałabym to jak najszybciej wyjaśnić). Wszyscy aplikujący do nas kandydaci otrzymują maila bezpośrednio od jednej z czterech naszych rekruterek. W tej wiadomości zaznaczamy, że w celu umówienia kolejnego etapu rekrutacji, kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi nasze wymagania. Proszę o kontakt na wskazanego wyżej maila, to sprawdzę co się stało.
Pani Agnieszko. Napewno nie odezwę się do Pani z imienia i nazwiska bo napewno już mnie nawet nie zaprosicie:) Szkoda że psujecie sobie opinię a wyglądacie na fajną firmę.
Albo większość ogłoszeń na ich stronie nijak się ma do rzeczywstości potrzeb rekrutacyjnych tej firmy, albo HR to totalnie niekomunikatywni ludzie. Tertium non datur.
Atmosfera panująca w firmie sprawia że człowiek czuje się tu świetnie - prawie każdy zna się tutaj po imieniu i jest chętny pomóc innym. Polecam z całego serca :) Lubię atmosferę w LIVECHAT Software S.A. za: Luźna atmosfera, spokój i brak napięcia - można w spokoju robić to co należy do twoich obowiązków
Czy uważasz, że to co pisze się w internecie na temat firmy LIVECHAT Software S.A. to prawda? Dodaj swoją opinię na naszym forum.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TEXT S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy TEXT S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TEXT S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TEXT S.A.?
Kandydaci do pracy w TEXT S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.