pfff jasne będą... tak samo jak miało być 20 zł prowizji za umowę a dostajemy zamiast tego sezamki albo cukierka, a piwo dla najlepszych... i jeszcze ta [usunięte przez moderatora]. ciągle krzycząca za plecami: dalej dalej, jesteście cudowni, moje wilki sprzedażowe!! Jeszcze po jednej!!
Ja jestem tutaj od poczatku i jest to moje drugie call center i jestem zadowolony, bardzo dobre warunki, fajna atmosfera, płacą na czas. Fajny zespół nikt cie nie wyrzyma tylko widac że całemu zespołowi zalezy na tym, aby osiągać wyniki. Kadra miła i sympatyczna, stawki mogły by być wyższe i od tego roku podobno będą. Polecam
Ja powiem tak, atmosfera jest okropna a przynajmniej taka byla, chyba że ktoś lubi gdy go z jednej strony klepią w ramie a z drugiej wbijają nóż w plecy. Nie wiem jak wy, ale ja cenie w pracy współpracę i zgranie, a nie kopanie dołków jeden pod drugim. Kasa była taka sobie, dla młodych nic specjalnego. Spokojnie można znaleźć coś lepszego.
Odnośnie serwisu to się nie zgadzam. Kto tam tak ciężko pracuje?
A nikt nie wpadł na pomysł, że Logitel to nie tylko telemarketing? To właściwie działalność marginalna. Są inne dziedziny, w których Logitel ma wyrobioną dobrą markę (serwis, instalacje, logistyka). Są ludzie ciężko na tą dobrą opinię pracujący, jednocześnie czerpiący profity z takiej pracy. Nie wiem jak pracuje się w ContactCenter (bo tak to się nazywa), ale w pozostałych dziedzinach jest OK. Wszystko na czas i ludzie NORMALNI - zarówno prezesi, kierownictwo jak i szeregowi pracownicy.
No dobrze, ale może ktoś kto tam pracuje zdradzi nam jakie są warunki dla konsultantów? Jaka stawka godzinowa? jakie premie? jakie bonusy za dyspozycyjność? jaki social? jakie projekty? czy odsyłają do domu jak się czegoś nie sprzeda? co się sprzedaje? kto tam rekrutuje? czy pieniądze są wypłacane na czas? etc? i czy poleca tę firmę bo jak nie tam to gdzie jest lepiej?
A można tak konkrety prosić...
A ja mam wrażenie, że wszystkie te posty smaruje ktoś albo "ktosie", którym w jakiś sposób przeszkadza obecność tych osób w logitel. Może lepsi przyszli i bywalcy dygają?
juz prawie caly WALTER pracuje w logitelu -hahahaha.Wspolczuje tym ludziom,obleśna klika z [usunięte przez moderatora] na czele. pogonic ich do roboty!
A to tam jeszcze ktoś pracuje?W sensie normalny?
Widać że nowi pracownicy są dobierani umiejętnościami do już zatrudnionych w firmie.
Tak to jest, jak nie docenia się pracy, a górę biorą znajomości i " życzliwi donosiciele". Palenie potencjałów...
no to fakt juz widac braki niech zyja znajomosci
sama smietanka z waltera ludzi z malymi umiejetnosciami ludziska szczere wspolczucia ale bedziecie na nich pracowac bo oni z praca nie maja nic wspolnego
to fakt współczucia
i nowego "derektora" [usunięte przez moderatora].szczere kondolencje.
macie nowa pania Dyrektor Contact Center wspólczuje pracowala w walterze nic nie potrafi nastepna jej praca po znajomosci