Abra Meble (Abra S.A.)

1.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Abra S.A.

zmęczony sprzedawca

a ja powiem że praca w tej firmie to ciągła walka: z klientami, z magazynem, z kierownikami, z procedurami, z dostawcami, z dużą ilością reklamacji, z ciągłym niezadowoleniem z wyników, zajmujemy się bzdurami zamiast robic to co do nas należy co chwilę nowy asortyment, nowe programy, procedury, nie można nadążyć za pomysłami "góry" kilka lat temu to była całkiem inna firma ale od jakiegoś czasu coś się zmieniło, jest jakas szalona gonitwa, trzeba pomyśleć o nowej pracy, bo tutaj już nic dobrego nas nie spotka

Ducky

Najlepsza praca marzeń! Przepracuj jeden miesiąc a dostaniesz bon na zapłatę inwentaryzacji rocznej bo złożyłeś podpis nie widząc (nie będąc) na magazynie! Owszem wiem, że to mój problem, ale nawet niektóre osoby z góry były zdziwione, że mam płacić za rok będąc miesiąc. Powiem tyle, nawet za czasów technikum gdy człowiek dorabiał w Mcdonalds nie był tak opluty jak w tym bagnie.

Leader

O pracy w Abrze moge powiedziec ze nie warto wychylac sie z wiekszym zaangazowaniem. Tak jak projekty czy kuchnie. Brac na siebie wiekszych obowiazkow. Nie dostajesz za nie pieniedzy bo znajda byle powod by Ci to je zabrac. Przez kilka miesiecy wracasz do starych rzeczy by sie z nich tlumaczyc. Oczywiscie za darmo. Powodzenia teraz dla 2 loderow kuchni. Te oszczednosci w tej firmie sa przerazajace...

anonim

(usunięte przez administratora)

MP

Reka reke myje.. Odezwac sie nie mozna. Zaraz pretensje i jazdy robione. Nie ma rownego traktowania. Zawsze dadza Ci odczuc ze jestes nizej i sie zamknij. Tylko zastanawiam sie po co sa Ki na sklepach? Chyba tylko po to aby mozna bylo po nich jezdzic.. Bo zarobki takie same jak sprzedawca a i tak (usunięte przez administratora) do gadania ma jak chce podjac jakas decyzje. Nie moze bo MRE ma dzis gorszy dzien.. Nie moze nic.. Nawet goazetki na swoj sklep 10 rocznica otwarcia. Nic nie moze tylko tlumaczyc sie ktos musi i ogarniac zaloge aby wszyscy jednym susem nie odeszli.. Dzis utrzymanie pracownika jest bardzo ciezko.. Ki cos o tym wie.. Ale kto go chce sluchac ?

1
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ja byłam przesłuchiwana przez panią z Krakowa z bazy(kilka lat temu) być może się zmieniło.

Pytania

Na rekrutacji miałam scenkę sprzedaży pufy....po chwili zorientowałam się że nalezy zadawać klientowi pytania otwarte na które nie może odpowiedzieć tak lub nie. I przykład.Czy chce pan kupić pufe brązową? - oczywiście źle...Należy zapytać o kolor pufy...klienta...wypytać się o kolory innych mebli w pokoju ,ścian....i znaleść fajny kolor...etc

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Abc

Dajcie ludziom zarobić bo nikt za te pieniądze nie przyjdzie . My już szukamy pracownika sprzedawcy od miesiąca i każdy nas wyśmiewa ze takie pieniądze .(usunięte przez administratora)Obecni pracownicy szukają pracy .

Jeszcze pracuje
@Abc

A jak minimalna pójdzie w górę to nawet marzyć o premii nie będzie można bo tak podniosą plany

Tesco

Praca w tesco oferuje: "Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne do wysokości 700 zł, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy)" A w tym roku Abra na święta dostanie znowu zmianę ekspozycji i montaż nowej kolekcji ;)) Pozdrawiam

1
Marcin
@Tesco

I pracę w Wigilię oraz Sylwestra do godz 14

xyz
@Marcin

to tak jak w Abrze

sprzedawca

Pracodawca dba o pracowników. Za dobrą sprzedaż kredytową dostaniesz np. plecak w prezencie. Niestety mają tylko męskie. Może kiedyś doczekamy się damskich, albo po prostu bonów czy podwyżek. Pozdrawiam wszystkich pracujących ciężko.

4
Tez sprzedawca
@sprzedawca

Dobra, dobra .. już nie gadaj.Moze nagroda nie lezy każdemu ( no mogli powiedziec że plecak taki bardziej meski) ale przecież za sprzedaż kredytową dostajesz kase ...więc takie gadanie. Na sklepie go widziałem, mnie taki plecak nie pasuje ale dziewczyny mówiły że jest ok.kazdemu nie dogodzi.

1
Sprze
@Tez sprzedawca

(usunięte przez administratora)od kiedy zostales bossem chociaz publicznie milo wyrażasz sie o abrze. Sa plusy

Pracownik

Pytanie do pracodawcy: Czy naszej firmy nie stać już na program 20+ ?

Pracodawca

@Pracownik

@PRACOWNIK, zapraszamy do zadania pytania bezpośrednio osobie odpowiedzialnej za program, na pewno najtrafniej wyjaśni i odpowie na każde pytanie. Możesz zadać również pytanie za pośrednictwem skrzynki gowork@abra-meble.pl, zostanie przekazana właściwej osobie. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Końtech
@Abra S.A.

Przecież wy nie odpowiadacie na pytania tylko każecie wykonać pracę. A odpowiedź na pytanie kiedy wróci do normalności to że techniczny na jednym sklepie jest taka że sklep ma na siebie i na pracowników zarobić. (usunięte przez administratora) mnie to obchodzi jeśli nie zarabia to trzeba go zamknąć i jeśli nie zarabia to wina jest po stronie sprzedawcy a nie pracowników fizycznych jakimi są techniczni. Nieroby którzy siedzą za biurkiem przed komputerem nie potrafią żarówki wymienić nie mówiąc o złożeniu stołu. Więc kto tu pracuje ten co robi pracę fizyczną, bo meble same się sprzedają jak ktoś je chce kupić tylko trzeba je złożyć w całość bez tej całej szopki której uczycie sprzedawców. Pracowałem wcześniej w różnych firmach tego typu ale takiego (usunięte przez administratora) jak tu to niema nigdzie.

Stasiu
@Końtech

Teraz i tak się trochę poprawiło ( nie finansowo ) bo jest cały floor plan i wszyscy mają to samo w boksach.Z góry wiadomo gdzie nowe meble będą stać. Jest trochę spokojniej. Dawnej przyjezdzał pan regionalny i wymyślał przestawianie bez sensu z miejsca na miejsce bo się chciał wykazać przed prezesem jakie to fajne pomysły ma. Wykazac się na plecach biednego pracownika technicznego.

Pytanie

Czy to prawda że w firmie Abra na początek otrzymuje się (usunięte przez administratora)brutto na umowie plus premie regulaminowa.?

Emilia
Inne

Abra w Krakowie poszukuje Praktykanta/kę do Działu Księgowości. Kandydat powinien być dyspozycyjny minimum 20 godzin i powinien posiadać entuzjazm w stosunku do nowych doświadczeń. Więcej informacji znajdziecie tutaj: https://kariera.abra-meble.pl/pl/jobs/detail/MTE5OTkyMS4wNA==/ Czy ktoś z Was obecnych na forum brał udział w programie praktyk Abra i mógłby podzielić się swoimi wrażeniami?

Film

Dokladnie tak... Zmiany ekspo od lat niczego nie wnosza. A mimo wszystko to "genialne pomysly by podniesc sprzedaz". Przez to sa obdrapane sciany, podloga ..nie wspominajac o kiepskiej jakosci mebli ktora uswiadamia klientom ze lepiej dolozyc kilka stowek i kupic cos lepszej jakosci w konkurencji bo meble kupuje sie na lata. A w sklepie po 2 miesiacach sa powyszczerbiane i nozki polamane... Nic tylko gratulowac

Jan
Inne
@Film

Pracownicy pracujący w salonie meblowym Abra mają narzucone od pracodawcy ilości towarów, które muszą w danym miesiącu sprzedać? Zapytałem o to, ponieważ słyszałem, że w niektórych miejscach pracodawca narzuca minimalne ilości, które należy sprzedać, dlatego chętnie dowiem się, jak to w rzeczywistości wygląda. Potwierdzacie, że tak jest?

LIMA
@Film

Pogratulować osób, które nie dbają o ściany, podłogi oraz przestawianą ekspozycję.

Stasiu
@LIMA

Pakuje sprzedaną wyprzdaż na magazyn Zalepiam dziury Maluje całą ścianę Wstawiam nowo skrecone meble Po tygodniu informacja że dopiero co wystawione meble idą do wyprzedania.Ktoś na górze o tym wiedział sporo wcześniej ale i tak kazał to zamówić nie szanując w tym przypadku niepotrzebnej pracy pracownika technicznego. Potem te meble nie chcą się sprzedać a tu za chwilę przychodzi pytanie czy macie nowe meble x bo za chwile będą w gazetce mimo że nie ma ich jeszcze na magazynach... Idzie się zirytować ? A to wszystko musi zrobić sam techniczny za minimalną bez żadnej pomocy. Dlatego ściany tak wyglądają. Przez nieudolnych ludzi na górze

Przemysław
Inne
@Stasiu

Zajmujesz się pracami magazynowymi w firmie Abra? Jeżeli dobrze zinterpretowałem Twoje stanowisko po wypowiedzi, którą dodałeś, to chciałbym Cię prosić, abyś napisał, jak wyglądają Twoje warunki zatrudnienia? Nie znalazłem żadnych informacji o stanowisku magazynowym, dlatego mam nadzieję, że Ty podzielisz się tymi informacjami na podstawie swoich doświadczeń.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abc
@Przemysław

Warunki są wszędzie jednakowe. Dostajesz minimalną krajową + premia od towaru wydanego /zgodnie z planem/. A sama praca zależy od sklepu, w którym chcesz pracować, a szczególnie od jego obrotów. W sklepach z mniejszymi obrotami oraz z normalnymi współpracownikami pewnie będziesz miał spokój. Przy większych narobisz się za dwóch a wynagrodzenie będziesz miał takie samo.

Dobrofirmy

Czuje sie jak przuglup pracujac w Abrze. Majac takich zarzadzajacych. Wprowadzaja meble ktore jak po miesiacu nie maja zainteresowania to na (usunięte przez administratora).. Ludzie ! W martwym sezonie inne rzeczy tez sie nie sprzedaja ! (usunięte przez administratora) sprzedaje sie super. Ale tez nie moze byc. Ekspozycja zmienia sie caly czas nie wazne czy sie sprzrdaje czy nie miala okazji. Zarzad nie wie jak dogadac sie z dostawcami. Nie potrafia przyznac sie do bledu. " wszystko przynosi pożytek firmie".(usunięte przez administratora)Sprzedaz maleje przez takie zarzadzanie. Oszczedzanie na kopercie zoltej a metek od jutra znowu 2 ryzy papieru i tusz do drukarki... No gdzie tu myslenie? Gdzie ten pozytek dla firmy? To jest dobro? Wszystkie sklepy uwazaja to inaczej. Ale oczywiscie nie mozna nic powiedziec bo "temat jest definitywnie zamkniety". Moze pooszczedzajcie pieniadze na swoich pomyslach? I nowych ekspozycjach ktore przed zlozeniem maja klase (usunięte przez administratora)? To zdecydowanie bedzie oszczedniejsze. Ale pokory trzeba do zrozumienia. I brak klapek na oczach.

Sklep

Praca jest przyjemna dopoki Cie po raz kolejny nie oszukuja. Z racji buntow o kolejne przestawianie mebli dostalismy obietnice , ze tylko 1 box bedzie "ruchomy". Oczywiscie klamstwo. Montujemy meble zeby nawet tydzien na sklepie nie staly. Marketing jest taki ze kolejny miesiac mija a system Monaco dalej nie ma plakatow.. Wszystko na odwal. Kaza nam dawac z siebie wszystko a sami takie olewajace decyzje - wylane we wszystko sklepy niech robia co im sie kaze. Serce boli bo przez to nie ma co sprzedawac i wydawka maleje.. Ale co to kogo.. Ty musisz sie tlumaczyc za ich bledy.

Aneta

Dzień dobry, czy oferują Państwo jakieś benefity?

hahah
@Aneta

my nic nie mamy i nie mieliśmy/... tylko zakazy i nakazy

No nane

Co tam jeszcze ciekawego?wszyscy zadowoleni i koniec narzekania?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stasiu
@No nane

(usunięte przez administratora) Nowych fajnych mebli tez nie ma co sie spodziewać.

Janek
@No nane

Resumując, nie wiem z kim rozmawiać, kogo znać,(usunięte przez administratora)

Marcin
@No nane

Dla wszystkich użytkowników portalu go work życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych. Chciałbym podziękować mojemu pracodawcy firmie Abra za to ,że jak co roku nie zapomina o swoich pracownikach i daje możliwość zmarnowania kilku godzin w Wielką Sobotę w pustym sklepie podczas gdy wszyscy inni mają wolne,spędzają ten czas z rodziną i bliskimi. Następna taka okazja już w Wigilę oraz Sylwestra.Nawet sklepy spożywcze pracują krócej tylko Abra daje więcej godzin.

Tajemniczy klient

kolejna rzecz do spowiadania.

Kiero

a o podwyżkach cisza..

Abrowicz
@Kiero

I tu dla kierowników się nic nie zmieni :-(

Trudno
@Abrowicz

To się kierownicy zmienia. Na jeszcze bardziej mających wszystko w czterech literach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@Abrowicz

I jak tu można mówić dobrze o pracy w Abrze ? Nie można...

abrowicz
@Kiero

Przecież Można tyyyle premią zarobić, za sprzedaż, za robienie planów, za kredyty, za spivy... (usunięte przez administratora)kiedyś powiedział, że jak się nie podoba, to można zmienić pracę. Najwyraźniej nadal ma takie podejście.

Aaa
@Kiero

W tej firmie nie ma takiego słowa

Trudno

I takie podejście go gubi. (usunięte przez administratora)Widać ze (usunięte przez administratora)chce by sprzedawca był perfekcyjny. Są projekty co robić by sprzedawać drożej. Niestety dobrych ludzi takie premie śmieszą. Dobrych sprzedawców jest pełno tam gdzie dobrze płaca. Po co szkolić nowych jak zaraz odejdą do konkurencji? (usunięte przez administratora) od lat nie widzi tego problemu ze ludzie odchodzą.. każe aby sami wymyślali jak siebie mogą zmotywować. W takim razie tez bardzo niski poziom z góry ciągnie się po sam dół. Wsparcie na start nie rozwiąże problemu ze ludzie odchodzą. To nie jest przyczyna szkolenia. Może zaskoczę (usunięte przez administratora)ale to kwestia Wynagrodzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kolejny (już) były pracownik
@Trudno

Mądre słowa! Jestem szczesliwym juz bylym pracownikiem, w nowej pracy jak zapytalem o premię i jej szczegółowy regulamin, to dyrektor wziął mnie na rozmowe do osobnego pokoju. Kiedy powiedziałem że to nie jest aż tak pilne, to on powiedział ze kwestia premii jest bardzo ważna bo to właśnie motywuje ludzi do działania. I jak bede wiedział netto za co i ile mogę zarobić, to będę się bardziej starał. Dodatkowo zobaczylem zrealizowane plany na 100% i wiecej za caly poprzedni rok, gdzie nawet 70% byloby premiowane, zeby mi pokazac ze to nie jest nierealne. To tak diametralnie różne podejscie od prezesa abry, ze z miejsca ten czlowiek zaskarbił sobie u mnie szacunek. Czy tak będzie - nie wiem, za krotko pracuję, ba, mam nawet szkolenie! Ale po abrze nie mam dużych wymagań :)

Wow
@kolejny (już) były pracownik

A można wiedzieć w jakiej firmie Dyrektor zaprasza do pokoju porozmawiać o premiach kazdego sprzedawce?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dobrze poinformowany
@Trudno

Bo ,,(usunięte przez administratora),, sam namawia regionalnych aby zwalniać ludzi a jak nie to on ich zwalnia haha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolejny (juz) były pracownik
@Wow

W nowej pracy mam inne stanowisko. W abrze byłoby to nierealne chyba że takie rozmowy by prowadzili MRe ale najpierw musiały by być te premie. O czym mówić jeśli są to kwoty na poziomie minimalnym?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Artemida
@Kiero

a jaka podstawa dla kierownika jest ?

BylaM
@Artemida

2600.. Tez jestem bylym ;) w nowej pracy, ten sam sektor to samo stanowisko 3400 na dzien dobry :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KI
@Artemida

mniej niż sprzedawca w biedronce.. 2800zł

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wow
@Kolejny (juz) były pracownik

W jakiej? Jestem ciekawy w której firmie prezes przeprasza pracowników i gdzie jest tak dobrze.Tez szukam obecnie pracy ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolejny (juz) były pracownik
@Wow

A gdzie napisałem że prezes przeprasza ludzi? Mówiłem o dyrektorze a i tak tam nie uzyłem takiego sformułowania. Niestety miejsca nie podam, wolę być anonimowy dla mojego mre.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
@BylaM

Spoko, w niektórych sklepach podstawa kierownika to 2400 brutto ????????????, takie jaja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BELUS
@Kiero

Masz konkurs puzelki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GallACzy

Czy w Abrze kodeks pracy obowiązuje wszystkich pracowników ? Czy np. Pani (usunięte przez administratora) zna ten kodeks ? Jeżeli zna to jakim prawem żąda aby zaległy urlop z 2018 roku wykorzystać do końca czerwca podczas gdy zgodnie z KP można to zrobić do końca września ? Nie wspomnę już o możliwości wzięcia urlopu w okresie wakacji ! Owszem można ale tylko w pierwszym i ostatnim tygodniu miesiąca . Hahaha ! Co za firma !

Abrowicz12
@GallACzy

Ciekaw jestem czy samej pomysłodawczyni też dotyczą te śmieszne wytyczne na temat urlopów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
@Abrowicz12

Spokojnie, ona zarabia zupełnie inne pieniądze i jeździ na urlop w ciepłe kraje, jej zdaniem to świetny pomysł i wszyscy tak powinniśmy robić a nie narzekać, przecież pracujemy w Abrze ????????????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamil
@GallACzy

Aż przewraca się w żołądku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Degas

Gdyby ktoś chciał aplikować na kierownika sklepu Abra to w skrócie opowiem jak wyglada to stanowisko. Zarabiasz tyle co osoba zajmująca się reklamacjami bądź administracja. Czyli Twoje zarobki nie różnią się znacząco od sprzedawcy. Ale to Ty jesteś odpowiedzialny za cały sklep. Znowu nowa ekspozycja która każdy ma gdzieś ale to Ty siwiejesz by ja skończyć. Jeżeli nie skończysz na czas to się tłumaczysz. Jeżeli nie masz wyników sprzedażowych to się tlumaczysz. Jeżeli nie masz wydawki to się tlimaczysz. Jeżeli nie przejdziesz tajemniczego klienta to się tłumaczysz. Za wszystko TOBie się obrywa a zarabiasz tyle co sprzedawca. Odpowiedzialność teraz za audyt. Kolejny raz możesz mieć namieszane w dokumentach. Odpowiadasz za przetowarowany magazyn. Jeżeli pada deszcz to W ŻADNYM WYPADKU nie chowasz towaru na sklep aby go chronić bo namieszają Ci w dokumentach ze jako (usunięte przez administratora)masz na świadectwie pracy upomnienie. Chcesz dobrze - firma tak nie uważa. Nie masz nic do powiedzenia. Z wszystkim dzwonisz do Regio bo Ty nie możesz samodzielnie podjąć decyzji. Ty tylko jesteś do obrywania za sprzedaż ekspozycje i magazyn a podjąć decyzji nie możesz. Co 3 miesiące spotkanie regionu i na rozliczenie pieniędzy czekasz kilka miesięcy. Zarabiasz tak mało a każą Ci wydawać na pociągi. Za taksówkę już nie zwracają. Lepiej być sprzedawca o mieć wszystko w czterech loterach. W dodatku wieczne telefony od klientów. Od osób które są zainteresowane praca tez musisz tracić swój domowy czas bo w ogłoszeniu o prace maja dzwonić do (usunięte przez administratora). Nie możesz po swojemu ułożyć ekspozycji bo Ty nie podejmujesz decyzji. Pamiętaj. O wszystko musisz się pytać i z wszystkiego tłumaczyć. Aby spotkać się z Prezesem musisz wydać pieniążki osobiste. A (usunięte przez administratora)i tak się nie zgodzi by sklep mógł zamówić więcej papieru toaletowego i herbaty owocowej. Tak tu nas traktują. Nawet nie pomyślą aby przestawianie mebli było w martwe miesiące. Nie zawsze kiedy ruch jest a ty nie wiesz jak się rozerwać i jak w takiej sytuacji być miłym dla klienta..

Kierownik
@Degas

Święta Prawda, lepiej bym tego nie ujął

Aaa
@Degas

Pracuje już kilka lat i jeszcze nigdy nie widziałem u siebie czy na delegacji aby jakiś kierownik robił cokolwiek z ekspozycją poza daniem kartek z nowymi genialnymi pomysłami z góry a potem weźcie i zróbcie.Sprzedawcy sprzedają stare meble,pracownik techniczny to pakuje a potem składa nowe jak sprzedawcy wrzucą na dostawę. Żalisz sie,że za wszystko się tłumaczysz - to przepraszam kto ma to robić jak nie kierownik ? Do twoich obowiązków należy aby każdy w zespole wiedział co ma robić i robił to dobrze. Widzę tutaj sami kierownicy,którzy chcieliby jeszcze podwyżki za układanie grafików,wypełnianie kosa i siedzenie na facebooku.

Dgas
@Aaa

jest to ciężka praca i wykańczająca. Wykańczają klienci zbulwersowani, brak informacji o produktach, braki magazynowe, czepialska góra jak i ciągłe problemy z ludzmi na sklepie. Odchodzą bo za małe wynagrodzenie. Oczywiście,że za tyle obowiązków ki zarabia za mało.. dlatego taka rotacja jest. I nie chodzi tu o grafiki ani kosa prześmiewco..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek
@Degas

Cała prawda

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik Techniczny
@Aaa

W tej firmie to wszyscy by tylko zarządzać chcieli a robić to nie ma komu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
@Aaa

Pozdrawiamy Pana lub Panią Mre ????????????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TrikyBis

Pracuje się ciężko. Ogromne wymagania. Sprzedajesz kartę kredytowa a nie masz za nią płacone. Ty nastawiasz karku przed klientem. Zabraniają mówić ze to karta kredytowa by wcisnąć klientowi. Później to Tobie się dostaje. A złamanego grosza nie masz za to...lepiej normalny kredyt dawać. Te same pieniądze a mniejsza odppwiedzialnosc

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
malami22222

Byłam na dniach na rozmowie na stanowisko kierownika Abra w (usunięte przez administratora) Zaproponowano mi podstawę porównywalną z pracą w call center na stanowisku konsultanta, właściwie nie porównywalną, a taką samą, bo dowiedziałam się jakie są stawki w typowym call center (nie sprzedażowym!) (usunięte przez administratora), gdzie nie masz odpowiedzialności za ludzi przede wszystkim, za sklep i presji wyniku, masz wolne weekendy i nie pracujesz w systemie równoważnym. Oczywiście wspomniano o dodatku w wysokości uwaga 300 zł, o ile sklep robi wynik oraz o wskaźnikach, dokładnie 5, które w całym systemie prowizyjnym są ujęte i jak się domyślam ich osiągnięcie graniczy z cudem, a nawet pomijając to, ich osiągnięcie koksów nie gwarantuje. Szczerzę wątpię czy ich osiągnięcie gwarantuje jakie kolwiek godziwe wynagrodzenie, oczywiście jak na polskie realia, ale na poziomie kierownika sklepu i odpowiedzialności, którą ta osoba ma. Ponadto gdy zapytałam o zespół, dowiedziałam się, że pracownik z najdłuższym stażem jest tam miesiąc. (usunięte przez administratora) Natomiast jeżeli będziemy się na takie warunki godzić, to nic się niestety nie zmieni na (usunięte przez administratora) rynku pracy. Piszę też ze złudną nadzieją, że może coś w tych warunkach się zmieni, ktoś przejrzy na oczy i jak już wy pójdziecie na rozmowę to dostaniecie lepszą propozycję. Powodzenia wszystkim aplikującym do Abry i szukającym pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Abra S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Abra S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Abra S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 47.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Abra S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 38, z czego 3 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Abra S.A.?

    Kandydaci do pracy w Abra S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Abra S.A.
Przejdź do nowych opinii