Ikaria z siedzibą w mieście Łódź zatrudnia na stanowisko Doradca Klienta. Czy ktoś był już na rozmowie i podzieli się wrażeniami?
Ikaria ma w internecie bardzo dobre opinie. Czy to jest główny powód, że nikt nie zagląda na forum?
Myślę, że nikt nie zagląda bo w dzisiejszych realiach rynku pracownika nikogo już nie interesuje praca w tego typu telemarketingowych mordowniach kierowanych przez psychopatyczne towarzystwo . Sam trafiłem tu przez przypadek, ale swoje na temat Ikarii wiem, a com widział i słyszał... to szkoda gadać. Ta firma istnieje jeszcze tylko dzięki temu, że sprzedaż antywirusów daje dość łatwą możliwość zarabiania na odnowieniach licencji, bo klienci rzadko zmieniają dostawcę. Kasę oczywiście zgarnia zarząd, dając ochłapy ludziom którzy dali się złowić obietnicami fajnej pracy i dali się sprowadzić do roli automatów Tam jest tak toksyczna atmosfera, że nawet gość który współtworzył tą firmę przez wiele lat (poprzedni wiceprezes) dał już sobie spokój i kręci własny biznes... ale co tam, nawet brat prezesa, który też współtworzył Ikarię wiele lat temu dał sobie z nim spokój...
Na to wychodzi że wam się to podoba
Czy warto starać się o pracę w firmie?
Rekrutacja ma kilka etapów. Najpierw dzwoni Pani, zadaje pytania jak postępować z klientami, pyta o idealną pracę itp. W następnym etapie - rozmowa kwalifikacyjna, zadanie, żeby porozmawiać z klientem o produkcie, całkiem dobrze mi poszło :) Trzeci etap to rozmowa z rekruterką oraz dyrektorem handlowym, który zadaje swoje pytania.
Pytania o doświadczenie, o idealnego przełożonego, o motywacje i plany na przyszłość.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
IWtam, jak wyglada tam teraz praca doradcy biznesowego ?? ile da sie realnie wyciagnac na ręke ?? Ciezko kogos przekonać do produktów czy idzie to normalnie ??
Pracuję tu już dość długo i bardzo lubię robić to co robię. Nie narzekam na nic ale sadzę, że moja postawa do innych pomaga mi w tym.
Jeżeli ktoś lubi atmosferę pracy jak w Auschwitz to polecam w 100%. Kierownicy zastraszeni przez zarząd. Firma myśli że jest korporacją. Realnie jak nie masz pracy i szukasz czegoś na miesiąc dwa to ok. Każdy kto pracuje tam dłużej niż rok powinien otrzymywać zwrot kosztów leczenia u psychiatry. Mobing i praca pod presją to codzienność w ikari.
Na rozmowie dostajesz test sprawdzający twoją wiedzę z dziedziny informatyki, po czym mówią ci że mało wiesz i dają 1600 netto. Szkoda czasu
Czy coś się zmieniło? Warto podjąć pracę? Jaka atmosfera wśród pracowników? :)
Nowa Oferta dla Doradcy Klienta Biznesowego wygląda tak: Praca 7.30 - 15.3 Wolne weekendy i święta Praca tylko z biznesem, a nie z roszczeniowym klientem indywidualnym Podstawa od pierwszego dnia 1800 netto. Umowa o pracę od pierwszego dnia. Jasne zasady. W pierwszym miesiącu pracy można już zarobić 4000 netto (potwierdzone po rekrutacji z ostatniego kwartału). Zapraszam osoby z doświadczeniem w handlu i call centre (wykonujemy max 60 połączeń dziennie) Benefity: Multisport Prywatna opieka medyczna Prezenty na święta i urodziny dla pracowników i ich rodzin. Napisz na praca@ikaria.pl Odezwiemy się w ciągu 48h.
Czyli w pierwszym miesiącu handlowiec może zarobić więcej niż inżynier od bezpieczeństwa sieci zarabia po paru miesiącach? Gratuluję podejścia.
Konkretnie to ile ma do ręki na dzień dobry DKB? Sama podstawa mnie interesuje?
na takim stanowisku to na pewn trzeba miec gadane ;p
(usunięte przez administratora)
Aha ok, ale to rozumiem, ze doswiadczenie w call center przydatne jest ale nie trzeba robic po 100 telefonow jak tam w orange? pytam bo jak trzeba jeszcze robic kalkulacje, oferty i jezeli to prawdziwe rozmowy biznesowe a nie tylko z przyslowiowym kowalskim jak na call center to aby to mialo jakosc to pewnie z 20 rozmow dziennie. No chyba, ze firma idzie na ilosc a nie jakosc to mozna i 100 robic i co wpadnie to wpadnie ;] Fajnie ze w weekendy sie nie pracuje i swieta. choc wiadomo w call center za to dobrze akurat placa dodatkowo wiec jak kto lubi za darmo sie tam nie siedzi ;] Ja juz robote dostalem ostatnio ale przekaze znajomym z call center mbank bo sporo osob odeszlo. Co prawda nie wiem ile placicie ale jak jestescie firma technologiczna to raczej mniej niz 3000-4000 tys na reke w zaleznosci od umiejetnosci placicie, przynajmniej wszedzie tyle placa teraz ;], wiec na pewno u Was tez. dzieki za informacje.
(usunięte przez administratora)
jak pisza ze doswiadczenie w call center to pewnie chca kogos kto jest w stanie dzwonic duzo dlatego tutaj potwierdzenie doswiadczenia sie przydaje no chyba ze masz predyspozycje robic po te 150 telefonow dziennie ale to i tak pewnie cie sprawdza, mnie bardziej zastanawia tylko czemu pytaja o call center bo patrzylem na stronie i wygladaja jak firma technologiczna, a nie telemarketing jak orange czy plus. moze maja jakas komorke ktora sprzedaje w formie telemarketingu a nie w biznesie, bo nie wyobrazam sobie aby dla biznesu zrobic setki telefonow dziennie na dobrym poziomie. ktos moze wie co to za telemarketing w tej firmie?
(usunięte przez administratora)
W porządku to znaczy jaka? Za 3000- 3500 tys to można posiedzieć w Fujitsu odbierając 2 telefony dziennie ;) Ktoś wie może czy to podstawa czy też jakieś dodatki? Wdrożeniowiec to raczej nie najłatwiejsza robota, bo to nie Admin schowany przy kabelkach tylko za każdym razem wyzwanie z nową robotą. Za nadgodziny jest płacone? W ogłoszeniu piszą, że jest dużo wyjazdów więc dobrze aby płacili za nadgodziny.
(usunięte przez administratora)
Zależy co dla Ciebie znaczy w porządku z pensją i co jest dla Ciebie poziomem jak cztery-pięć tysięcy na rekę w górę to nie licz na to.
@fikolp: Jak znasz fortigate'a, barracudę - produkty na wylot bez żadnego szkolenia to atakuj. Zresztą zobacz sam - tam ciągle są poszukiwani ludzi - znakiem tego albo z pewną częścią obsady się pożegnali, albo ludzie sami odeszli.
(usunięte przez administratora)
Dobrze, przetłumaczę łopatologicznie. Dla doświadczonego informatyka praca z ludźmi jest najgorsza, bo człowiek z zasady jest najsłabszym ogniwem. I to on ma miliard pytań, które czasami dla nas informatyków okazują się trywialne. Idąc dalej to człowiek z zasady ma masę pretensji jak coś nie działa. Jak jest już się na tyłach organizacji to główną pretensją będzie bluescreen komputera. Wisienką na torcie jest po prostu $ za tą pracę. Nie oszukujmy się jest najmniej płatna dla ludzi z branży IT, bo wymaga najmniejszych umiejętności, dlatego jak sugerowałem jeżeli ktoś nie ma doświadczenia, to bardzo dobra dla niego opcja. 3K netto to uczciwa pensja za takie stanowisko gdzie wiedza nie musi być wysokiej półki. No chyba, że firma szuka wyższej półki sieciowców bo zależy im na jakości i jest w stanie im zapłacić 8/9k na rękę to przepraszam bardzo za moje wcześniejsze uwagi. Natomiast z doświadczenia wiem, że jako dobry sieciowiec ostatnią rzeczą jaką bym chciał to użerać się z użytkownikami końcowymi od tego w dobrej organizacji są ludzie od helpdesk. Natomiast oni też mają właśnie wąską wiedzę, więc nie oczekujemy od nich wsparcia użytkownika końcowego, administracji i wdrożeń bo to tak nie ma prawa działać.
Proszę Państwa nie poszukujemy osób takich jak @Admin, które uważają, że praca z klientem jest najgorszą z możliwych: 1. W naszej firmie to własnie klient płaci nam pensje. 2. Naszym zadaniem jest pomoc klientom w doborze idealnych roziwązań bezpieczeństwa oraz opieka. 3. Pracujemy głównie z klientami biznesowymi. 4. Edukujemy klientów (prezentacje, testy, konferencje). 5. Wdrażamy, sewisujemy, szkolimy. Misją naszej firmy jest Bezpieczny Biznes. Osoby, które prezentują taką postawę wobec kontaktu z klientem , nawet jeśli mają odpowiednie kwalifikacje techniczne nie zostaną zakwalifikowane do ostatniego etapu rekrutacji. Szukamy ludzi, mających odpowiednie doświadczenie oraz umiejętności, lubiących kontakt z klientem oraz pracę z dużym biznesem. Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania nt. rekrutacji, firmy, stanowiska, zespołu, kierownictwa, zarobków, premii, metodologii pracy zapraszam do kontaktu praca@ikaria.pl. Odpowiemy na każdy e-mail.
(usunięte przez administratora)
Wsparcie Klientów bezstresowe? Nie wiem czy kiedykolwiek byłeś informatykiem i jakie masz o tym pojęcie, ale praca z użytkownikami końcowymi to najgorsza robota z możliwych, mimo, że jest najgorzej płatna w IT. To kawał ciężkiej pracy, masa problemów, zgłoszeń, często nie do rozwiązania mimo, że informatyk się stara, ale producent/dostawca nic nie robi. Wiem, bo często byłem po drugiej stronie jako klient i mimo, że człowiek po drugiej stronie się starał to nic nie mógł zrobić bo był zależny od firm trzecich. A wierz mi, że ja jestem bardzo wyrozumiały. Najlepiej widać to na call center liniach jak ludzie wspierają użytkowników końcowych to najgorsza robota dla ludzi z IT. Przeważnie jako start dla studentów którzy mają się nauczyć technologii i szukać lepszej roboty, będąc już na tyłach organizacji a nie na samym froncie.
(usunięte przez administratora)
yyyy a co to w ogóle za stanowisko? Brzmi jak call center do Indii ;) A/B/C/D odpowiedzi czy co? Brzmi to trochę jak ta robota na najniższych stanowiskach w Fujitsu za 3,5k netto gdzie jest robiony helpdesk dla GB.
Daj już im spokój, jak chcą to niech szukają ludzi, w końcu jakiś zdesperowany się znajdzie, w końcu każdy gdzieś zaczynał. A może to i niezłe miejsce na pół roku do nauki gdzie w dodatku coś płacą jak na stażu i zmiany na poważną pracę. Zawsze w cefałce przyda się, że pracował w firmie informatycznej.
Uczestniku proponuje wrócić do swoich obowiązków póki jeszcze je masz, zamiast pisać pierdoły. Twoje komentarze coraz bardziej przypominają typowy hejt, z tego co widze to nie zajmujesz się niczym innym. Współczuje współpracownikom. pzdr
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ikaria?
Kandydaci do pracy w Ikaria napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.