Pracowałem w KJB blisko dwa lata i pragnę docenić firmę za lojalność przede wszystkim:) ludzie bardzo fajni co przelozylo sie na atmosferę, którą ciezko mi bylo opuszczac.Pozdrawiam cały zespol jesli to czytacie- Maciej
praca spoko tez pracowalem dlugo a poza praca tam to maja porzadny serwis naprawde jestem zaskoczony jak szybko sie uwineli z robota i jak dobrze to zrobili polecam
System pracy jest w porzadku ja pracuje w kjb i mi pasuje, robota nie dla kazdego ale ktos kto to lubi napewno cos znajdzie
Pracuję jako serwisant i mi się podoba, robota w miarę lekka, pozwala mi na rozwijanie swoich zainteresowań- mam czas wolny, umowę o prace, pełny etat, niczego tu nie brakuje
Swoją współprację z KJB Technik oceniam bardzo dobrze. Po studiach technicznych od razu znalazłem pracę w swoim fachu- właśnie tam. Rozwijam się, a na tym mi bardzo zależy, dostaję dobre pieniądze, no i poznaję nowych, fajnych ludzi. Mam nadzieję, że nic się nie zmieni i jeszcze zostanę z nimi na długo. Pracując w KJB nauczyłem się wiele, wiem, że trzeba być systematycznym i sumiennym aby cos osiągnąć i firma tego uczy.
Firma prosperuje na dobrych warunkach. Jako zatrudniony od roku zdążyłem zauwazyć wiele i mogę powiedziec, ze praca wre jak powinna. Nie ma roboty gdzie będziesz się obijać, a będą ci za to płacić. KJB wymaga sprawności, samodyscypliny i umiejetności odpowiedniego posługiwania się czasem, więc można wykształcic sobie duzo przydatnych umiejętnosci;)
Firma w porządku, stabilne zatrudnienie i nie ma się do czego przyczepić. Praca pomaga rozwinąć wiele umiejętności technicznych.
Dla monterów zdecydowanie na tak, polecam robotę w KJB.
firma daje podstawe do rozwoju- pracuje od dluzszego czasu i moge powiedziec, ze malo jest takich fachowych i odpowiedzialnych firm jak kjb
Tak czytam te opinie i nie wierze ze jestem tu juz trzy lata ale ten czas nagina. jak szalony. raz mialem kryzys i myslalem, ze walne tym wszystkim, ale dobrze ze sie ogarnalem bo bylbym bez roboty dzisiaj. a tak to i premie dostalem i sie ukladac zaczelo. Zeby jeszcze w zyciu prywatnym wszystko szlo zalatwic jak w robocie to by zloto bylo.
Czasami dobrze jest przemyśleć swoje decyzje, ponieważ mogą one z biegiem czasu okazać się błędne. W Twoim przypadku było tak, że błędu nie popełniłeś, ponieważ zdołałeś nawet wypracować sobie premię za pracę w firmie KJB Technik. Możesz napisać, jak obecnie wygląda Twoje wynagrodzenie? Jesteś z niego zadowolony?
Jakby tak każdy stał i myślał to czy czasu zabrakło wreszcie na życie. Praca nie ściana, zawsze można zmienić. Mi na początku średnio się podobało, ale potem sie wkręciłem. Sporo pożytecznych rzeczy można się nauczyć tak dla samego siebie.
To nie serwis a miejsce gdzie naprawa polaga głownie na wymianie często sprawnych części na nowe. Pomijając opinie klientów serwisu tu piszemy o pracodawcy. To co przed wszystkim jest lipą to brak informcji o tym, ze praca jest akordowa- ile wyrobisz tyle zarobisz.Więc ciągła pesja czasu i nie ma czasu na zastanowienie, zato nerwów i przekleństw sporo. O jakości napraw nikt nie mówi. To przecież kasa dla Ciebie i firmy. Jak można naprawiać (wymieniać) sprzęt na czas- 15, 30 minut czasem 90min? Tylko wibitny manager mógł stworzyc system w którym pracownik uwija się jak w rosole żeby przyzwoicie zarobić. Inaczej pewnie by siedział na facebooku i palił fajki zapijać kawą. Co wiecęj nowi pracownicy mimo, że naprawiają elektronarzędzia nie posiadają do tego uprawnień elektrycznych i BHP- pracodawcy to nie interesuję bo robota musi iść. Tylko czekać na poważny wypadek. Odzież robocza często używana lub brak. Szkolenia techniczne też są ale prowadzone prze handlowce a nie specjaliste od zagadnień technicznych- to jakaś błazenada. Atmosfera to może była, teraz jest sporo kamer więc zasuwaj jak mrówka, a jak się nie podobąto droga wolna. Naprawdę szkoda czasu firma nić nie oferuję by się bardziej chciało no nie przepraszam plany napraw z miesiąca na miesiąc rosna tylko po to byś nie wypracował normy i nie dostał marnej premi 250 zł. Rotacja duża, sprawa jasna omija z daleka.
Posłuchajcie rady mądrego człowieka...tam każdy jest tylko tabelką i albo wyrobi roboczogodziny i jest ok albo nie wyrobi i wtedy wmawia mu się że jest bezużyteczny i się go zwalnia...poza tym nacisk jest kładziony na ilość nie na jakość, także albo robisz co idzie i jak idzie albo szukaj innej pracy
Mogę polecić ze strony pracownika. Dobre warunki wg mnie. Wiadomo, jednym pasuje, innym nie, ale dla mnie w porządku. Robiłem jako monter i umowa była ok - o pracę - podstawa, premia, stawka godzinowa za rbg.
Jeden z lepszych serwisów z jakimi miałem styczność. Bardzo szybka naprawa, fachowa obsługa i duży plus za to, że można kupić części praktycznie od ręki. Chłopaki znają się na swoim fachu.
Wg mnie nie ma co narzekać. Praca ok. Robiłem tam i byłem zadowolony, bo warunki ok.
Też polecam KJB Technik. Chłopaki wiedzą co robią. Jak dla mnie jeden z lepszych serwisów
Bez problemu naprawiają na gwarancję. Oddawałem pare razy już do ich serwisu różne sprzęty i naprawione było jak trzeba.
Naprawiali mi ostatnio wkrętarkę milwaukee, ale, że jeszcze łapałem się na gwarancję to bez problemu mi to zrobili. Myślałem, że już może nic z niej nie być, a jednak dalej śmiga
Czy ktoś z Was posiada może informacje na temat bieżącej sytuacji i atmosfery w tej firmie? Może są tu osoby, które podzielą się swoimi odczuciami odnośnie KJB Technik, co pomoże zainteresowanym w podjęciu pracy w tej firmie.
Ja ostatnio rekrutowałem, ostatecznie się nie zdecydowałem i trochę żałuję. Na rozmowach bardzo pozytywne wrażenie. Ogółem praca wyglądała bardzo spoko.
Zastanawiałem się czy wybrać właśnie ten serwis, ale nie było już czasu dłużej zwlekać. Serwis szybko zdiagnozował usterkę, naprawa nie okazała się kosztowna, czego się obawiałem najbardziej. Nie mam żadnych uwag. Sprzęt po 5 dniach roboczych był już sprawny.
Dużo tu ostatnio opinii klientów, ale może znajdzie się też ktoś to i mi podpowie. Zastanawiam się nad pracą w KBJ. Ogółem wysłałem Cv i są mną zainteresowani, wstępnie w rozmowie przez telefon brzmiało dobrze. Polecacie tego pracodawce?
Stary, a co ci szkodzi spróbować. Jak znasz się na tym to super jak nie do końca to trochę się doszkolisz i będziesz robił jak reszta. Jak są tobą zainteresowani to raczej znać się musisz. Sam pracodawca myśle w porządku. Wiadomo że gruszek na wierzbie nie radziłbym ci sie spodziewać ale myślę że na przyzwoite zatrudnienie możesz liczyć
Zależy jakie masz ambicje. Stawka bez szału, ale robota fajna. Choć jak jesteś ogarnięty to możesz dobrze zarobić. Kwestia dogadania się z szefostwem. W końcu to też ludzie.
Czy podczas przeprowadzanej z Tobą rozmowy przez telefon, przedstawiono Tobie warunki zatrudnienia i obowiązki na stanowisku? Podziel się również informacjami, jaki jest następny krok rekrutacyjny do KJB Technik. Zawsze należy próbować swoich sił, dlatego życzymy powodzenia w rekrutacji.
Różne opinie o tym serwisie słyszałem, ale mimo wszystko ze względu na czas nie szukałem nic innego tylko wysłałem do nich moją kosiarkę. Chyba wiele opinii jest tu przesadzonych w moim przypadku poszło sprawnie. Obawiałem się kosztownej naprawy. No, ale nic, chciałem sprawdzić ile mi krzykną i najwyżej kupić nową. Okazało się, że raptem 2 części mi się zużyły na tyle, że faktycznie miała prawo nie działać. Dobrze, że sam na własną rękę nie próbowałem przy tym dłubać, bo też tak chciałem zrobić na początku.
Czyli ogółem polecasz, no to spoko. Nawaliła mi właśnie moja piła tarczowa i muszę ją na zaraz mieć zrobioną. Robota stoi, a czas goni. Jeszcze dziś do nich podjadę, zobaczymy co mi powiedzą.
No tak jak mówiłem. Myślę, że naprawa nie powinna długo potrwać, ale najlepiej żebyś zgłosił się do nich jak najszybciej. U mnie poszło sprawnie, ale to chyba też zależy ile mają na dany czas zleceń, a chyba na ich brak nie narzekają.
Dobra, oddałem do nich sprzęt tego 27.06. Dostałem info, że w tym tygodniu będzie naprawione, bałem się, że potrwa to dłużej. Naprawa idzie na gwarancji, więc żadnych kosztów dla mnie. Jak na razie jestem zadowolony z kontaktu z firmą. Ludzkie podejście do klienta
Sprawny serwis na przyzwoitym poziomie. W moim przypadku chodziło głównie o ryobi, ale sprzęty AEG też mi robili. Nie mam uwag. Większość robiłem na gwarancji, a pozostałe naprawy też nie uważam za jakieś kosztowne.
Milwaukee też nie stanowi dla nich problemu. Oddawałem im do zrobienia między innymi bruzdownicę 1900W 150 mm i sprawnie im z nią poszło, bo szybko do mnie wróciła oczywiście sprawna ;) Cena optymalna jak za tego typu naprawę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KJB Technik sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy KJB Technik sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.