W całości piszą tu klienci. To dlatego że Pan Andrzej nie zatrudnia? Czy ta cisza od pracowników to z zadowolenia wynika?
Pan Andrzej strasznie niesłowny człowiek. Jak przypadkiem odebrał telefon umawiał się że będzie na serwisie i niestety nie dojechał. Mało tego wyłączył telefon nie ma możliwości kontaktu. Tak jak większość opini, nie polecam gościa!
Widzę, że nareszcie ktoś rozpoczął dyskusje o tej firmie. Może inny unikną niepotrzebnych emocji i poszukają bardziej merytorycznego serwisu. Monopolista w przenośni może zrozumie, że to klienci a nie jelenie. Jest tylu serwisantów że nie powinno być problemu aby unikać tego "serwisu"
Nie potrzebują nowych fachowców do firmy?
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/3/7/1375e6e49f94c84dff0c665c94f19ef9.png)
No cóż nieterminowość, brak wiedzy i wieczne narzekanie którego nie koniecznie chce się słuchać , a na słowo rachunek biała gorączka. Firma wg standardu bez rachunku to bez odpowiedzialności za pracę. Jeśli ktoś ma dużo czasu a koszt "serwisu" w cenie nowego pieca to ten człowiek jest od tego. Totalnie nie polecam.
100% racji dramat , to nie serwisant to kombinator i tyle nigdy więcej miałem styczność z tym fachowcem
Czy Pani Dorota może podać kontakt to rzetelnego serwisu na który trafiła
Panu Andrzejowi wydaje się ze jest monopolista na rynku jeśli chodzi o serwis Immergas. Polecam poszukać niezależnego serwisanta, który fachowo dokona serwisu w rozsądnych pieniądzach. Całe szczęście ze przypadek sprawił ze spotkałam uczciwego człowieka który robi to za pana Andrzeja. Niedokładny, zdziera absolutnie nieadekwatna kwote do usługi. Piec kompletnie niedotkniety po serwisie tego człowieka. NIE POLECAM!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.