Opinie o CT Centrum Telemarketingu w Kraków

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie CT Centrum Telemarketingu. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w CT Centrum Telemarketingu o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Transport i spedycja drogowa - transport mieszany

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CT Centrum Telemarketingu w Kraków

ktoś

są projekty netii i umawiania spotkań, co do stawek to zalezy od średniej a na pieniądzach nie oszukują

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ona

Hej, mam do was kilka pytań odnośnie CT: jakie projekty sa teraz prowadzone, jaka stawka godzinowa i czy nie osuzkują z pieniążkami?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bezrobotny

To jest zwykły telemarketing. Praca dla studentów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SPEC OPS II

Jeśli chcesz szybko zarobić dużą ilość kasy to idź na Rynek/Kazimierz, jest jeszcze sezon wszędzie potrzebują kelnerów, z samych napiwków zarobisz krocie. Tak na chłopski rozumek na początku pracy raczej nie oczekiwałbym cudów, przecież podpisane umowy muszą wejść w życie, ale właśnie po to jest ta gwarancja stałej stawki przez pierwszy okres żeby każdy zdążył się rozkręcić na dobre. Przynajmniej ja to tak widzę, a jak będzie to zobaczymy. Jestem tam niecały miesiąc. Sporo rzeczy mnie wkurza, ale ja już taki jestem. Jest też kilka naprawdę fajnych dziewczyn i to mnie najbardziej motywuje :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa trwała około 20 min. W biurze panowała miła atmosfera i wysoka kultura przewijających się tam pracowników. Biuro czyste, elegancko ubrani ludzie. Rozmowa bardzo miła, weryfikacja to kilka róznych pytań. Szczegółowo wyjaśnione warunki zatrudnienia, możliwośc zadawania pytań na temat pracy.

Pytania

Pytania o mocne strony, o cele zawodowe, zainteresowania, zadanie na kreatywność.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
zaplątana

Nie ma co się oszukiwać, praca na słuchawkach lekka łatwa i przyjemna jak ktoś mówił nie jest. Przez cały dzień gadasz z ludźmi, którzy w większości chcieliby rzucić słuchawką, a gdy po raz kolejny słyszysz pretensje w głosie rozmówcy trzeba mieć ogromne samozaparcie żeby grzecznie i milutko rozmawiać. Narzekacie na zarobki, ale czego się spodziewać? 3/4 etatu jeszcze w roku akademickim (czy szkolnym gdzie kto chodzi) ludzie pracują mniej. Na samej podstawie nie ma co liczyć na kokosy. Ja już w innym cc natknęłam się na to, że na rozmowie jedno, na szkoleniu drugie, a w praktyce jeszcze inne. Moja umowa tak wyglądała, że nie wiedziałam czy zaśmiać się koordynatorce w twarz czy po prostu wyjść. Teraz rozpoczynam pracę w CT i zobaczymy jak będzie. Ale nie jest to praca marzeń i nie liczę na cuda. I innym też nie radzę. Zdobyć doświadczenie, zacisnąć zęby i pracować. Ale pracować a nie siedzieć i gapić się w ekran. Chociaż wiem, ze w ostatniej pracy przez kilka godzin ludzie potrafili nie odbierać lub wciąż odrzucali połączenia i coż chociażbyś się ... tt trudno wyrobić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
koko

rozejrzyj się na rynku pracy kto i za co, z jakim wykształceniem i doświadczeniem dostaje w 1500 zł na rękę apózniej szczekaj....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracuś

też się co do tych awansów zgadzam, pracują tam ludzie którzy mają większe doświadczenie a przedewszystkim większe pojęcie o pracy biurowej, o pracy w administracji niż te Panie co na mało czym się znają

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

ktoś - 2012-07-05 13:21:33 Macho - 2012-06-04 17:20:35 konsultant - 2012-06-03 18:09:24 Pracuję w tej firmie już jakiś czas i oceniam ją dobrze. Ludzie są bardzo sympatyczni, zgrani i w większości młodzi. Jeżeli chodzi o kierowników to nie są najgorsi, można się z nimi dogadać. Współczuję tylko dziewczynie imienia nie znam (mała blondynka), która miała tego pecha iż za jej plecami postawiono biurko jednej z kierowniczek. Chodzi o to że dziewczyna ma ciągle za sobą wszystkich kierowników gdyż Ci chętnie wybierają to miejsce na pogawędki. Więc nasza droga konsultantka ani sobie nie pogada ani nie ma szans na chwilę relaksu bo ciągle jest pilnowana. Tak że rada na przyszłość Nie WYBIERAĆ TEGO MIEJSCA :) Kwestia zarobków też nie jest najgorsza, jak sprzedajesz dużo to i zarabiasz dużo proste.To że kierownicy ucinają pogawędki to było wiadomo od dawna :) a mała blondi nie ma źle :) ..... relaks w pracy ..... nie w tej a płacą nieźle Mała Blondi jest dobra wygrała ostatnio konkurs :). Jakoś nie wydaje mi się aby narzekała na miejsce widać że kierownicy ją lubią więc nie ma z nimi problemu. Ogólnie oceniam prace w CT dobrze. Są gorsze miejsca pracy więc nie ma co narzekać, ważne że płacą na czas a dla mnie jako dla biednego studenta to rzecz niezwykle ważna :) Fajne jest też to że można tu awansować. Legenda głosi że jeden z \"nowych kierowników\" niedawno co awansował z konsultanta więc jakiś tam potencjał rozwojowy jest. Można też trafić do administracji jeżeli ma się doświadczenie w takiej robocie.A guzik prawda z tym awansem. Mam spore doświadczenie w pracy biurowej i nikt mi jakoś przejścia do administracji nie zaproponował. Myślę że awanse są ustawione z góry jakiś znajomy kierownika może liczyć na awans reszta może tylko sobie o awansie śnić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ktoś

Macho - 2012-06-04 17:20:35 konsultant - 2012-06-03 18:09:24 Pracuję w tej firmie już jakiś czas i oceniam ją dobrze. Ludzie są bardzo sympatyczni, zgrani i w większości młodzi. Jeżeli chodzi o kierowników to nie są najgorsi, można się z nimi dogadać. Współczuję tylko dziewczynie imienia nie znam (mała blondynka), która miała tego pecha iż za jej plecami postawiono biurko jednej z kierowniczek. Chodzi o to że dziewczyna ma ciągle za sobą wszystkich kierowników gdyż Ci chętnie wybierają to miejsce na pogawędki. Więc nasza droga konsultantka ani sobie nie pogada ani nie ma szans na chwilę relaksu bo ciągle jest pilnowana. Tak że rada na przyszłość Nie WYBIERAĆ TEGO MIEJSCA :) Kwestia zarobków też nie jest najgorsza, jak sprzedajesz dużo to i zarabiasz dużo proste.To że kierownicy ucinają pogawędki to było wiadomo od dawna :) a mała blondi nie ma źle :) ..... relaks w pracy ..... nie w tej a płacą nieźle Mała Blondi jest dobra wygrała ostatnio konkurs :). Jakoś nie wydaje mi się aby narzekała na miejsce widać że kierownicy ją lubią więc nie ma z nimi problemu. Ogólnie oceniam prace w CT dobrze. Są gorsze miejsca pracy więc nie ma co narzekać, ważne że płacą na czas a dla mnie jako dla biednego studenta to rzecz niezwykle ważna :) Fajne jest też to że można tu awansować. Legenda głosi że jeden z \"nowych kierowników\" niedawno co awansował z konsultanta więc jakiś tam potencjał rozwojowy jest. Można też trafić do administracji jeżeli ma się doświadczenie w takiej robocie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Naiwna

zapytanko - 2012-06-29 23:41:21 od którego dnia pracy naliczają tam normalnie zarobki za godz.?? i po ilu dniach podpisuje się umowę??Dobre pytanie, naprawdę dobre. Proponuję dopytać na szkoleniu, najlepiej przy wszystkich. Bo ja się dowiedziałam, że wszystko było mówione na spotkaniu rekrutacyjnym i na pewno coś źle usłyszałam i źle zrozumiałam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dr Zanzibar

"zaropki" są spoko

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KALIGULA

zapytanko - 2012-06-29 23:41:21 od którego dnia pracy naliczają tam normalnie zarobki za godz.?? i po ilu dniach podpisuje się umowę??HA HA HA HA normalne zarobki, (usunięte przez administratora) dnia To jest telemarketing, czyli outsourcing :), firmy płacą takim call center za sprzedaż usług, bo nie są w stanie aż tak zdzierać z własnych pracowników. I to nie dlatego, że inni zrobią to lepiej. Zresztą przy zleceniodawcy \\\"Call Center\\\'ów\\\" mają kasy jak lodu :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były stary

zapytanko - 2012-06-30 22:25:38 czyli najpierw są 3 dni szkolenia, a potem jeszcze 3 dni próbne za darmo? zastanawia mnie czy w tej umowie jest coś na temat tego ile minimalnie godzin trzeba przepracować w miesiącu?- i czy jeżeli się tyle nie przepracuje to są jakieś konsekwencje finansowe??najlepiej zapytaj ile będziesz mieć kasy na rozmowie, a jak już Ci powiedzą to zapytaj ponownie jakie warunki trzeba spełnić by mieć tą kasę. Generalnie na Netii już się biznesu nie zrobi tak jak za czasu pierwszej hipnotyzującej oferty, to były czasy. Tak więc dobra rada, zahacz się na trzy miesiące i uciekaj albo do call center sprzedającego produkty bankowe, albo do jednej z platform cyfrowych. I o dziwo są w Krakowie call center zatrudniające na umowę o pracę. Tylko nie czekaj aż Cię zaproszą. Bierz CV w dłoń i smaruj bez zapowiedzi :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zapytanko

czyli najpierw są 3 dni szkolenia, a potem jeszcze 3 dni próbne za darmo? zastanawia mnie czy w tej umowie jest coś na temat tego ile minimalnie godzin trzeba przepracować w miesiącu?- i czy jeżeli się tyle nie przepracuje to są jakieś konsekwencje finansowe??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

zapytanko - 2012-06-29 23:41:21 od którego dnia pracy naliczają tam normalnie zarobki za godz.?? i po ilu dniach podpisuje się umowę??po 3 dnach próbnych naliczane są godziny do wynagrodzenia a umowa jest podpisywana w zależności jak szybko ją administracja stworzy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zapytanko

od którego dnia pracy naliczają tam normalnie zarobki za godz.?? i po ilu dniach podpisuje się umowę??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
goryl

a co Ci sie nie podoba na netii?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ciekawski

hej, mam pytanie jak jest w grupie u tego Orła, bo jestem na netii i nie zabradzo mi się tu podoba i może udało by się przenieśc, tylko nie wiem czy nie wpadnę z deszczu pod rynnę. POMOCY

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jared

Wzorowy przykład pracodawcy w Krakowie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FAN CT

nowy - 2012-06-17 11:19:23 Cześć! Jestem w ct od kilku dni w pracy, podrzucicie jakies informacje o kierowniakch, jacy, sa na co zwrocic uwage zeby zyc z nimi dobrze.jest jeden kierownik monarcha, co ma iście dystyngowaną motorykę, wypięta pierś, dumny wzrok i takie tam zgadnijcie o kogo chodzi :) generalnie kierowniki są spoko

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o CT Centrum Telemarketingu - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CT Centrum Telemarketingu?

    Zobacz opinie na temat firmy CT Centrum Telemarketingu tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CT Centrum Telemarketingu?

    Kandydaci do pracy w CT Centrum Telemarketingu napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CT Centrum Telemarketingu
Przejdź do nowych opinii