a możesz podzielić się informacją na czym polega ta wspomniana róznica pomiedzy obietnicami na rozmowie a rzeczywistością w mConnect?
Praca w MC jest dobrym rozwiązaniem dla studentów : kokosów się tu nie zarabia (wbrew temu co mówią na rozmowie) ale na piwo wystarczy.Pracowałam tutaj (usunięte przez administratora) i mogę stwierdzić ,że jest to idealna praca 'na chwilę' dla kogoś ,kto szuka lepszej. Atmosfera wśród pracowników pozytywna. Przemiał ludzi ogromny.Poziom kompetencji niektórych koordynatorów pozostawia wiele do życzenia.
Nikt nie pracowal w MC na NC+???
Jakie SA progi prowizyjne w NC + w Mconnect?? Jaka stawka za ile przedłużonych umów, jak to wygląda na wadowickiej? Pytam bo chce porównać do UA gdzie laska od kopa potrafila powiedzieć na rozmowie w porównaniu do mc. . .
przychodzisz, odzywasz się, mają pewność, że umiesz mówić. wychodzisz ze spotkania, włączasz dźwięk w telefonie i oddzwaniają, że masz pracę
czemu chce pracować w telemarketingu?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
(usunięte przez administratora)
Ciebie starzy pewnie wylosowali przez telefon jako bonus do neo.
czy trzeba mieć status studenta bądź ucznia?
Ucięło mi opinię, więc jeszcze końcówka. Projekty są różne, klient biznesowy, indywidualny, same aktywacje, migracje inna sieć-> orange, albo karta->abonament, neostrada + telewizja itp. Co kto woli. Do nauki jest trochę, ale zawsze można korzystać z własnych/ich notatek, nawet czytać, choć po jakimś czasie każdy to już na pamięć zna, jak się dzwoni i mówi to samo kilkanaście razy dziennie. Jeszcze słowem o klientach: orange prowadzi najbardziej agresywny telemarketing i trzeba być odpornym na to, że klienci rzucają mięsem, a w najlepszym przypadku każą nie dzwonić i rzucają słuchawką (to nic, że nie da się ich z bazy wyrzucić i ktoś później znów do nich dzwoni). Było też wiele (usunięte przez administratora), przez co czasem się nagadamy, wszystko fajnie, a tu gość mówi, że idzie do salonu. Trzeba wtedy wymyślać, że my mamy lepiej niż w salonie, blablabla. I w sumie to tyle. Jak ktoś się wkręci i przyłoży, to zarobi nawet i 2 tysiące, ale na początku jest ciężko. Biorą praktycznie każdego, wystarczy w miarę dobrze na rozmowie wypaść + trochę kreatywności, dobra dykcja i tyle. Ja się dostałam nie mając żadnego doświadczenia, była to pierwsza praca. Na start lepsze to niż nic.
Pracowałam tam ok. pół roku. więc myślę, że moja opinia może być pomocna. Jeśli chodzi o ogłoszenia: ja się tam dostałam poprzez jeden z serwisów dot. pracy, w ogłoszeniach nie piszą o jaką chodzi firmę, a call center trochę w Krakowie jest. Jeśli ktoś chce się zatrudnić bezpośrednio tam, to wystarczy podjechać do biura, spytać w sekretariacie i w ten sposób pewnie też podejmie się pracę. Szkolenie trwa 5 dni, 4 teorii i piąty to egzamin - symulowana rozmowa ze szkoleniowcem, który udaje klienta. Później ma się jeszcze taki jakby okres próbny (łącznie to trwa ok. 2 tygodni), gdzie jeszcze przymykają oko na ewentualne błędy w rozmowach, czy brak zamówień. Jak wygląda dzień pracy: pracuje się od 8.30 do 16 (kl. biznesowy i indywidualny. neostrada i inne projekty mają z reguły na 16 i do 21, ale tu się nie wypowiem, bo nie znam szczegółów). Dzień rozpoczyna się coachingiem, czyli krótką rozmową ile mamy sztuk na ten miesiąc (czyli przedłużonych umów), ile nam brakuje, jak nam idzie, jakieś pytania&odpowiedzi). Po coachingu od razu dzwonimy. Na cały dzień pracy jest 40 minut przerwy, można ją dzielić nawet na 2-3minuty. Jest coś takiego jak talk time, dziennie musisz mieć 3 godziny rozmów (łączny czas, wszystko się sumuje, 4 umowy zwalniają z tego, 3 umowy = 2h15min TT, 2 umowy 2h30min, 3 umowy 2h45min). Jak się nie ma wymaganej liczby umów/czasu rozmów to ucinają godzinówkę. Zaczyna się od stawki ok 6,50 na rękę. System prowizyjny jest dzielony na progi: 0-30 umów, 31-44, 45-69, 70+ (mniej więcej tak, już dokładnie nie pamiętam). Na pierwszym progu za umowę są śmieszne pieniądze, za dobre wartości kontraktów to ok. 3zł, za te gorsze 50gr czy złotówka (wszystko wylicza system). Po osiągnięciu kolejnych progów te kwoty są mnożone najpierw x5, później x2, przy trzecim nie pamiętam. Największą prowizję przy 45 umowach miałam ok. 500zł. Trzeba mieć minimum 40% dosprzedaży akcesoriów telefonicznych, inaczej obcinają trochę z wypłaty. Jeśli chodzi o jakość sprzętu, to pozostawię to bez komentarza. Nie zliczę ile razy musiałam zmieniać komputer, bo się np. zawiesił. Do niektórych klientów musiałam dzwonić po kilkadziesiąt razy, bo albo ja ich nie słyszałam, albo oni mnie. Większość słuchawek jest popsuta, ale często nawalają inne rzeczy, np. system bez którego nie wiemy jaki klient ma abonament, nie widzimy danych itp. więc tracimy czas w pracy, nie mamy wymaganego czasu rozmów, to nam obcinają wypłatę, a szczytem było, kiedy jeden taki dzień (gdzie system nie działam 3-4h) kazali nam jeszcze odrabiać. Praca od pon do pt, w soboty też można przychodzić. Jeśli chodzi o ludzi, biuro, atmosferę, to tutaj nie mam nic do zarzucenia. Koordynatorzy fajni, zawsze starają się pomóc (w końcu to też leży w ich interesie), nikt nie krzyczy, nie ma presji, idą na rękę. Ale wracając do tych prowizji, to moim zdaniem skreśla ich po całości. Przykład: wypłatę odbieram 10 grudnia, płacą mi za godziny w listopadzie i za prowizję z PAŻDZIERNIKA. Wszystko jest cofnięte, przez co jeśli jeden miesiąc ktoś ma gorszy, przekłada się to na wypłatę w następnych 2 miesiącach. Warto wyrabiać chociaż te 31 sztuk, ponieważ mając 30 odbierze się prowizję np. 20zł. A przy 31 będzie to już np. 250zł (prowizja jest wyliczana na podstawie a) wartości sprzedanego abonamentu, b) różnicy między nowym i obecnym planem, c) długością trwania umowy). Więc jak komuś braknie choć jednej sztuki, to peszek.. Co jeszcze mogę powiedzieć. Ogólnie mam dobre wspomnienia, gdyby mconnect zmienił trochę politykę firmy, to może większość pracowników zostawałaby tam na dłużej. Ale może wolą zatrudniać nowych, którzy łatwo się poddadzą, a tu trzeba z 2 miesiące robić, żeby wypłacili te 3 stówy za szkolenie.. Ubezpieczają, jak ktoś ma status studenta to ma wyższą stawkę godzinową. Aha, też przestroga dla nowych. Właściwie żeby zacząć wynosić stamtąd dobre pieniądze, miną 3-4 miesiące. Czemu? Otóż: w pierwszym miesiącu pracy wypłacają 100% prowizji (z reguły jest to śmieszna kwota, albo nawet nic, bo nowe osoby nie wdrożą się na tyle, by sprzedawać codziennie po 3 sztuki, a takie jest minimum). 2 i 3 miesiąc to już po 50% prowizji więc: jeśli w następnym miesiącu miało się prowizję np. 50zł (bo nie wskoczyło się na kolejny próg) to podzielą to przez pół i będą dwie wypłaty stawka za godziny + 25zł. Dopiero 4 miesiąc to znów 100% prowizji. No i najczęściej ludzie nie czekają do 4 miesiąca :) Pracujemy oczywiście na umowy zlecenie, w każdej chwili mogą nas zwolnić. Jak komuś idzie bardzo słabo to ma coachingi wspomagające (wyciągają Twoją najgorszą rozmowę ever i na jej podstawie wytykają błędy...), potem plany naprawcze, jak nic nie pomaga to do widzenia. Podczas mojej pracy były fala zwolnień (też prawie wyleciałam), po czym po miesiącu znów prowadzili mega nabór, paranoja. Jeżeli chodzi o to co sprzedajemy, to projekty są różne, ale dotyczy to komórek, internetu mobilnego czyli wszystkie te
Jak z ubezpieczeniem? Jest szansa na umowe z oplaconym ubezpieczeniem?
Opłacają wszystkie ZUSy itp. jeśli chcesz to nawet chorobowe możesz mieć jeśli będziesz opłacał 3 miesiące po 2,5% to będziesz miał płatne L4
Dobra trochę o mConnect wbrew pozorom wspominam tą firmę pozytywnie pracowałem tam trochę, gdyby inwestowali w doświadczonych pracowników, dawali umowę o pracę, nie robili takiego przemiału ludzi to byłoby to naprawdę fajne miejsce do pracy. Niestety na tą chwile jest to dobra firma na początek jako przystanek, jak jesteś dobry można fajna kasę zarobić ale musisz się liczyć z ogromną presją na sprzedaż. Tak btw jak macie doświadczenie w sprzedaży to nawet w krk można dostać fajną robotę na słuchawce z umową o pracę, standardowymi wymaganiami jeśli chodzi o sprzedaż i niezła kasą no ale trzeba mieć doświadczenie więc polecam na początek popracować w firmach typu mc a potem poszukać czegoś na stałe nawet w tej branży.
a szkolenia na dane stanowisko są darmowe?
Jeśli chodzi o mnie pracowałam w tej firmie dwa lata. Nigdy nie było żadnych problemów. Polecam
Praca w tej firmie to sama przyjemność ... :)
Praca w tej firmie to sama przyjemność !!!
czy to jest ogłoszenie z mconnectu? "PRZEDŁUŻANIE UMÓW OBECNYM KLIENTOM BIZNESOWYM ORANGE. NAJLEPSZE CALL CENTER W KRAKOWIE POSZUKUJE PRACOWNIKÓW!!!! JESTEŚMY NA 1 MIEJSCU W RANKINGU!!! NAJLEPSI OD 7 MIESIĘCY!!! DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!!! Doradca ds. Obsługi Partnerów Biznesowych (kontakt pośredni) Miejsce pracy: KRAKÓW Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za przedłużanie umów obecnym KLIENTOM BIZNESOWYM ORANGE. Zgłoś się do nas, jeżeli: Chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe w prestiżowej firmie? Jesteś osobą komunikatywną, odpowiedzialną i sumienną Jesteś dyspozycyjny w pełnym wymiarze godzin (7.5 godzin dziennie) Stawiasz na rozwój i nie boisz się nowych wyzwań Jesteś młody i chcesz zdobyć cenne doświadczenie Oferujemy: Motywujący system premiowy plus stałą podstawę, nie uzależnioną od efektywności!!! Premie kwartalne!!! Możliwość awansu w strukturach fiemy już po trzech miesiącach współpracy z firmą Rozwój zawodowy ograniczony wyłącznie predyspozycjami Profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy w sektorze handlowym Przyjazną i partnerską atmosferę pracy w młodym zespole Wyjazdy integracyjne Dostęp do pakietów socjalnych (bony sodexo, ubezpieczenie ) Wymagania: Zaangażowanie i entuzjazm Komunikatywność i otwartość umysłu Nastawienie na realizację powierzonych zadań Zdolności interpersonalne i chęć ciągłego rozwoju Gotowość do pracy w systemie zmianowym Znajomość branży handlowej mile widziana Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez formularz Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami."
Moja opinia na temat mConnectu jest generalnie pozytywna, jednak zrezygnowałam po miesiącu współpracy z przyczyn odgórnych. Nie pasował mi bardzo jedynie problem z jakością sprzętu - przerywane rozmowy, ciągłe zakłócenia, trzeba było dzwonić kilka razy do klientów, niektórzy się wkurzali (i wcale im się nie dziwię.) Szkoda, bo biuro świetne, nowoczesne, klimatyzowane. Natomiast atmosfera jest super, moja koordynator była wspaniała! wyrozumiali ludzie, naprawdę można się dogadać. No, ale ogólnie na plus ;) mogę śmiało polecić.
Czy w mconnect prowadzona jest infolinia przychodząca nc+??? proszę o info na temat tego projektu
Aplikuj a się dowiesz ;) Z tego co się orientuje to najważniejsza jest rozmowa kwalifikacyjna, CV ma drugorzędne znaczenie.
A powiedzcie jak wyglądają wymagania na projekcie Orange?
ostatni - 2013-03-28 19:35:47 Jak sytuacja ma się obecnie ? Zaproponowano mi udział w płatnych szkoleniach, za które wynagrodzenie mam dostać po 3 miesiącach. Czy to prawda ? Jak się ma sprawy z wolnymi dniami - można takowe dostać, oczywiście nieodpłatne, gdyż to zlecenie. Firma jest fair, czy też ma tendencję do modyfikowania wypłat wedle własnego widzimisię ?mConnect to bardzo dobra krakowska firma. Kolega mojego kolegi tam pracuje i świetnie mu idzie sprzedaż. Prowizje też są wysokie - zwłaszcza dla przykładających się do pracy osób. Tamten znajomy dostaje wiele dni wolego. Ma trochę skomplikowaną sytuację życiową, ale jego team leader jest na tyle wyrozumiały, że dostaje wolne. Nie musi tego odrabiać, a premia jest nadal wysoka. Często jak się spotykamy na piwie to tamten znajomy zaznacza, że gdyby nie ta praca to mógłby tylko pomarzyć o wynajęciu 2 pokojowego mieszkania na Bronowicach (dlatego pisałam o jego wysokich prowizjach wcześniej). Sama myślę sobie tak, że po obronie doktoratu będę aplikować do mConnect na stanowisko kierownicze. Obecnie kasa na uczelni cienka i perspektywy pracy dla doktora w przemyślę są prawie żadne, a w mConnect to mógłby być nawet niezły czelendż jak dla mnie..
to ciekawe co to za kierunek, że po doktoracie nie dostaniesz pracy... moi znajomi dostają oferty prac magisterskich od pracodawców, bijąc się o nas. Kierunki techniczne/przemysł
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy mConnect Joanna Tetłak?
Kandydaci do pracy w mConnect Joanna Tetłak napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.