Tak jak w swojej nazwie maja napisanie " Zabka, blisko, szybko, wygodnie" tak tez powinno byc, ale tak nie jest.Wszystko idzie bardzo powolnym tempem jesli chodzi o obsługe. Jakis czas temu byłam z sasiadka i jej wnukiem w zabce gdzie zamowila dla wnuka hot - doga za ktorym musiałyśmy czekac bo Pani dopiero co wykładała z lodówki bułki i parówki na zyczenie klienta, wiec albo oszczedzaja albo cos jest nie tak a ponadto nie sa one za dobre w smaku z tego wzgledu ze drzwi wejsciowe do sklepu sa otware wciaz i niestety ale kiedy zawieje na zewnatrz wszystko wlatuje do sklepu a to przeciez jest jedzenie tak?i nie jest wstanie dogrzac sie ta parowka w ciagu kilku minut jesli widze ze byly zamrozone.
nie wiem czy to Właściciel, Kierownik czy Szefowa tego sklepu ale jeśli chodzi o kulturę osobistą czy odnoszenie się do podwładnych pracowników to nie powinna ta osoba zwracać uwagi ekspedientce w obecności klienta jest to bardzo nie ladne z jej strony pokazywac swoja wyższość nad kims, takie poniżenie dla tego pracownika, wogóle to z wyrazu twarzy widać że nie jest to osoba miła...