Opinie o Gatta w Szczecin

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Gatta. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Gatta na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Maszyny i części do maszyn - produkcja maszyn przemysłowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Gatta w Szczecin

Iza
Inne

@Sonia nikt nie mówi, że w innych miasta jest tanio, ale jednak życie w stolicy jest najdroższe i trzeba tu pomieszkać, by to zauważyć, dlatego myślę, że wyróżnienie Warszawy, jeżeli chodzi o zarobki z tego względu jest sprawiedliwe. Tak samo jak pisałam wcześniej w Warszawie jest większy ruch w sklepach, co powoduje więcej obowiązków dla pracownika.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Iza

Co za niedorzeczność. W rankingu sprzedaży Warszawa nie zajmuje wszystkich "topowych" miejsc.. Skąd więc pomysł, że w innych Salonach w dużych miastach ruch jest mniejszy? Różnica może wynikać faktycznie jedynie z tego, że w Warszawie jest większa konkurencja pracodawców i za taką stawkę, jaką proponuje się w innych regionach, nikt nie chciałby w ogóle się zatrudnić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
Inne

@F. jasne rozumiem, wiadomo, że wiele aspektów zależy od lokalizacji sklepu Gatta. Czy w związku z tym warunki zatrudnienia również się różnią między salonami?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sonia
@Iza

Tylko region warszawski ma wyższy procent od sprzedazy, o około połowę więcej od reszty Polski. Także fajnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
@Sonia

Soniu czy orientujesz sie dlaczego region warszawski ma bodajże 3,1 % a reszta mniej? Bo różnica znaczaca przy wyrobieniu np z 120 tys targetu...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ona
@Iza

Bo niby życie w Warszawie jest droższe i za mniej nikt by nie chciał pracować

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sonia
@Ona

Tak jakby w innych dużych miastach było tańsze życie, przykładowo w takim Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu. Patrząc na ilość ogłoszeń o pracę w Gattcie w całej Polsce można wywnioskować, że nigdzie ludzie nie chcą pracować za te grosze, wszędzie wieczna rotacja. Te, co pracują już długo i nawet nie wyrabiają targetow to takie liche pieniadze zarabiają, że im się dziwię, ale to w większości są osoby, które boją się zmienić pracę, poniewaz te znają doskonale, a nie wiadomo jak będzie gdzieś indziej. Mogliby chociaż dawać jakieś podwyżki za staż, ale nikt przecież sobie od buzi nie odejmie :p

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Witam .Mam butik w Irlandii poszukuje taniej hurtowni z produktami gatta z duzym wyborem produktow .Dziekuje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
Inne

@Pracownik a co jest dokładnie napisane w tym aneksie? @F. A często w Gattcie zdarzają się takie nadtargety? Duże są plany do wyrobienia?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
F.
@Iza

Na to nie ma uniwersalnej odpowiedzi. Każdy salon jest inny, ja akurat pracuje w miejscu, w którym wyrabiamy nadtargety i cieszymy się normalnymi pensjami :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo profesjonalny

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik

Jak oceniacie nowy aneks do umowy odnośnie najniższe krajowej i premii?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Florence
@Pracownik

W końcu coś się polepszyło :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zmęczona
@Pracownik

Średnio, bo teraz będą takie targety że o przyroście można zapomnieć

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
F.
@Zmęczona

Targety są zawsze ustalane na podstawie sprzedaży z zeszłego roku, a w aneksie nie ma nic na ten temat. Jest za to większa szansa ze jak zrobi się lekko ponad 100% to można uzyskać premie z nadtargetu bo teraz min. 115% trzeba mieć. No i podstawa idzie w górę o dwie stowki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
Inne

@Sassi dobrze Wam radzi. Sprzedawca powinien znać swój produkt. Tylko wtedy może uzyskać dobrą sprzedaż. Klienci nie będą kupować od osoby, która nie wie o czym mówi. No i oczywiście kierownicy regionalni gatty też są po to by wysłuchać pracowników, więc jeżeli przez kogoś psuje się atmosfera w pracy i przez to sprzedaż to na pewno zareaguje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Ponawiam pytanko, jaka u Was panuje zasada obsługi klientów jeśli jesteście we dwie na zmianie a macie jedna kasę? U Nas jest co drugi klient ale może macie lepsza zasadę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Pracownik

U nas patrzymy na utargi, żeby mieć mniej wiecej podobną kwotę na koniec dnia, chociaż bywa różnie ..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Loretta
@Pracownik

Przecież to bez sensu i niesprawiedliwe, bo jeden umie sprzedawac, a drugiemu to idzie gorzej. Dlaczego osoba, która ma smykałkę do sprzedaży ma oddawac swoje utargi osobom nieudacznym? Najlepiej jest chodzić na zmiane. Wiadomo, że czasami klient sam z siebie bierze rzecz za 200 zl, a inny tylko skarpety, no ale jest mnostwo sytuacji w których jak coś więcej wiesz o produkcie i proponujesz pod klienta to bierze i zamiast zostawić 6 zł zostawia 50 zl.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Loretta
@Loretta

Żebysmy się źle nie zrozumialy: nie wiem jak konkretnie jest u ciebie, ale słyszałam że w jednym z salonów w moim regionie dziewczyny sobie nazwajem dobijaja paragony, żeby było po równo, i o taką sytuację chodziło mi w poprzednim komentarzu. Jeżeli u ciebie jest tak, że na koniec dnia wychodzi ze jedna ma sporo mniejszych paragonów a druga mniej, ale większych to tez głupio, bo może ta co ma mniejsze nie umie dobrze sprzedawać, a druga na tym cierpi. Najlepiej na zmianę i co się trafi to tak masz. W jakim regionie pracujesz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Loretta

Ja uważam tak samo że na zmianę jest ok tylko że ta że słabszymi paragonami robi problem ze ktoś ma częściej większe paragony niż ona ale to świadczy o tym że ta z lepszymi lepiej umie sprzedać produkt i zaoferować go klientowi nie oszukujmy się trzeba umieć sprzeda bo często zdarza się że klient przychodzi po jedna rzecz a jak się biernie stoi i nie da nic z siebie to nie ma co liczyć na większy paragon

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Loretta
@Pracownik

Jak dla mnie to regionalne powinny tego przypilnowac, aby chodzic na zmianę. Często jest tak ze jak nowy pracownik przychodzi do salonu, w którym panują takie durne zasady typu dobijanie paragonów i nie ma nic do gadania, bo jest nowy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Loretta
@Loretta

Zresztą glupio jest nowemu od razu na początku kapować do regionalnej ze zasady są niesprawiedliwe, czy tam otwarcie przeciwstawic się KS, bo potem jest słaba atmosfera w salonie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sassi
@Loretta

Tak na prawdę wszystko zależy od szczęścia w danym dniu, ile razy sie naprodukuje i gowno z tego mam , a jak czasami podchodze do tego z dystansem i lekkim wj to i klientki sa milsze i ich paragon to min 200zl . Ogólnie problemu z nabijaniem nie widze, kazdy salon robi jak chce . Ale denerwuje mnie jedna dziewczyna z pracy, ma tak głupie pomysły ze rece opadaja, zero gustu i nie chcecie wiedzieć jak manekin wygladal , pol galerii sie z nas smialo bo tej sie zachcialo i jej nie przegadasz .. Jesteśmy we 3 , z jedna pracuje nam sie bardzo dobrze, ale z tą dziwaczka to jakas katastrofa, nie chce sie do pracy przychodzic jak wiemy ze dzis pracujemy z tamta... ona jak obsluguje klienta, to ona nie przechodzi do innych półek, ona biega po salonie! Zachowuje sie jak nie normalna.. komunikacja z nią to jest coś niemożliwego... a żeby zrobiła coś poza nabijaniem na siebie, to nie ma opcji.. Co waszym zdaniem powinnyśmy zrobi?? Zalic sie dla regionalnej czy samemu sie lepiej zwolnic ..? Z nią na prawdę nie da sie pracować, komunikowac, żyć...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Florence
@Sassi

Szczęście tez jest ważne, ale umiejętności do sprzedaży i odpowiednie podejście do klienta jest mega istotne. Często dziewczyny nie wiedzą nic o produktach które sprzedają, nauczcie się co to jest lycra 3d, czym różni się od mikrofibry i czemu jest lepsza i juz Wam sprzedaż podskoczy. Jak widzę dziewczyny, które od razu podają najtańsze rajty, bo klientka powiedziała ze chce 40 den to masakra. Zawsze można zaproponować lepsze, niezawsze wezmą, ale często tak, bo to nie oszustwo tylko naprawdę lepsza jakość i na dłużej wystarcza :) sama sprzedaje wiec wiem o czym mówisz z tym gadaniem, że nie raz się wypaplesz i nic, ale zawsze warto probowac. Wazne jest oczywiscie tez zeby nie zagadać klienta, bo to przegiecie w druga stronę :) Co do dziewczyny, z ktora Wam się źle pracuje to w pierwszej kolejności do regionalnej polecam. Zależy od tego jaka jest, ale jeśli się dogadujecie to porozmawiajcie z nia jak najszybciej, szkoda zdrowia psychicznego, wiem o czym mówię :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marta
@Sassi

w jakim regionie takie rzeczy? :>

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ala
@Sassi

Ludzie, ile wy macie lat ?jesteście w pełni zdrowymi dorosłymi kobietami? czytam te opinie i mam wrazenie ze piszą je dzieci z podstawówki które nie nauczyly się jeszcze radzic sobie w społeczeństwie, "denerwuje mnie dziewczyna z pracy"...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mmm
@Ala

Mówisz tak, bo nigdy nie pracowałas z osobą chora psychicznie i nie wiesz jak tacy ludzie potrafią zatruć atmosferę w pracy. Trochę empatii dojrzala kobieto.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sassi
@Ala

Nie no tak, wiadomo że zaczyna się od najdroższych . A z tą dziewczyna nie da sie porozumiec.. do niej nie docieraja żadne argumenty i sugestie .. a praca z nią jest bardzo męcząca..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sassi
@Ala

Nie wiem jak Tobie, ale mnie za 1850brutto miesięcznie nie uśmiecha się pracować za dwie osoby i jeszcze żeby ona zbierała pochwały ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ala
@Sassi

To zmień pracę na taką która będzie ci się usmiechala.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mmmm
@Ala

Najgłupsza możliwa odpowiedz, ale czego się moglysmy spodziewać :P

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mmmnn
@Ala

Moim zdaniem trzymanie pracownika przez którego wszyscy się zwalniaja nie jest ok, ale jak uwazasz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracowniK

Gatta cały czas poszukuje pracowników. Wysokie targety, na umowie mniej niż najniższa krajowa brutto plus oczywiście premia (uzależniona od realizacji targetu) nie zachęcają do pracy. Do tego regionalne (w Warszawie) zastraszają pracowników – nie pozwalają dzwonić do innych salonów i do centrali, oszukują przy przyznawaniu premii, każą pracownikom przy sprzedaży logować się na „ich” konto. Z salonów zwalniają się całe załogi. Są więc wakaty dla desperatów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
@pracowniK

Gr.zejdz na ziemię bo już odleciałaś. Wszyscy się ucieszyli że odeszłaś w końcu będzie tam normalnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gatta
@pracowniK

Jak zawyżają targety? Przecież targety są ustalane na podstawie sprzedaży z poprzedniego roku. Myślę że jeżeli jest wam źle naliczana premia to powinnyście takie sprawy zgłaszać Klaudii Uznańskiej. U mnie w regionie nie ma takich cyrków

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik gatta
@pracowniK

Jeszcze żeby te premie były wypłacane tak jak byla mowa przy podpisaniu umowy ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gattta
@Gatta

nie wiesz, że regionalne w ramach regionu mogą jednym ( ulubionym)zabrać "coś" z targetu a drugim dołożyć - tak żeby te mniej ulubione nie wyrobiły targetu i nie zarobiły więcej niż regionalna... KU nic tu nie pomoże - nie jest lekiem na całe zło i nie słucha pracowników salonów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Pytanie do pracowników w salonach jak macie między sobą ustalona obsługę klientów jeżeli jesteście np we dwie na zmianie? Czy to było od gornie narzucone co drugi klienta?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Jak u Was wygląda współpraca z dziewczynami odnośnie sprzedaży indywidualnej czy z niektórymi jest tak że walczą o to jak by to bylo najważniejsze aż dochodzi do zgrzytów?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
P.
@Pracownik

Pracownik centrali? Chcesz usłyszeć ze są zgrzyty, bo są plany aby usunąć procent od sprzedaży indywidualnej? Potrzebujecie podstaw?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@P.

Czego od razu taka nagonka? Absolutnie nie jestem pracownikiem centrali tylko pracownikiem salonu. I chciałam wiedzieć jak jest w innych salonach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anita

Czy Gatta ma jakieś potrzeby kadrowe? Nie mogę nic namierzyć a mam chęć się zatrudnić tym bardziej, że słyszałam sporo dobrych opinii. Jaka jest atmosfera w pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gatta
@Anita

Miasta w których aktualnie prowadzone są rekrutacje na stanowiska sprzedażowe to: Poznań, Warszawa, Wrocław, Radom, Koszalin, Kraków. CV można wysłać na adres: praca@gatta.pl z dopiskiem lokalizacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gatta
@Anita

Miasta w których aktualnie prowadzone są rekrutacje na stanowiska sprzedażowe to: Poznań, Warszawa, Wrocław, Radom, Koszalin, Kraków. CV można wysłać na adres: praca@gatta.pl z dopiskiem lokalizacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Salon gatta
@Gatta

Fajnie że ktoś z centrali zagląda na tą stronę i też odpowiada ale szkoda że nie są brane pod uwagę sugestie pracowników :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
P.
@Salon gatta

Przecież oni pracowników salonów mają w głębokim poważaniu :) my nic dla nich nie znaczymy, zwykle robaczki ;) to jest tragiczne w sumie ze musimy się godzić na takie traktowanie, bo lepszej pracy nie ma, a można trafić dużo gorzej i dlatego ktoś tu jeszcze pracuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
P.
@P.

Mam nadzieje ze gatta nie potraktuje tego jako w sumie pozytywny komentarz, bo jeżeli tak to od spodu juz nikt nie puka ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oceniacz

Gdyby w pracownikach była choćby odrobina wzajemnego szacunku to wszyscy byliby zadowoleni. Takie uprzejme złośliwości to dopiero wkurza każdego!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gatta

Ola jak ty jako kierownik robisz tylko grafik i zamykasz miesiąc to Twój kierownik regionu powinien pomyśleć czy jesteś tam potrzebna. Ja jestem kierownikiem od 8 lat i mam dużo więcej obowiązków.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Salon gatta
@Gatta

Pięknie powiedziane ;-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Salon gatta

Pracuje w gattcie już ponad trzy lata i wiem co mówię, ogólnie nie mam zastrzeżeń do pracy - miałam ich już kilka i tutaj jest całkiem ok warto walczyć o wysoką sprzedaż bo kasa jest dobra. Tylko ważna jest współpraca z dziewczynami im też musi zależeć na sprzedaży bo jako salon można wspólnie wyrobić dobry target ;-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Salon gatta

Ola, zależy co od Ciebie wymaga kierownik Regionu, u mnie dochodzą inne obowiązki nie tylko grafik i koniec miesiąca. Podstawę każdy ma taką sama, natomiast wyplata zależy od sprzedazy indywidualnej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
Inne

@Grant wydaje mi się, ze w sklepach podstawa dla wszystkich jest taka sama, ale może premie się różnią? Jak jest inaczej to niech mnie poprawią pracownicy sklepu Gatta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grant

@Gatta salon Czy to znaczy, że nowy pracownik podstawę ma taką samą jak pracownicy z długim stażem?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość
@Grant

Oczywiście że taką samą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gatta salon

Nie zgadzam się z opinią grant, nowy pracownik jest tak samo rozliczany jak ten który pracuje już rok,dwa,trzy ponieważ premia jest przyznawana według sprzedaży indywidualnej z loginu. Awans możliwy najwyżej do kierownika salonu ale nie ma się co w to pchać bo kasę jaka Ci zaproponują to około 150 zł na rękę, a obowiązków masz sporo, i oczywiście wszelkie pretensje są kierowane do kierownika salonu - kwestia też tego jakie masz dziewczyny w salonie....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
@Gatta salon

Kierownik robi tylko grafik i koniec miesiaca- to jest te mnóstwo obowiązków według Ciebie? Oczywiście jak trzeba stworzyć jakiś plan na wyższą sprzedaż itp. to też robi kierownik ale rzadko się to zdarza. Także nie przesadzaj bo za ta kasę dwa obowiązki więcej to i tak spoko.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
Inne

@Grant czyli w Gattcie można liczyć na podwyżki i awans? Czy one zależą on ilości przepracowanych godzin, jakości pracy? Możesz dać radę jak w tej firmie uzyskać podwyżkę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grant

Początkujący pracownicy muszą popracować na najniższej pensji a później będzie tylko więcej i lepiej!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Gatta - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Gatta?

    Kandydaci do pracy w Gatta napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Gatta
Przejdź do nowych opinii