@Sonia nikt nie mówi, że w innych miasta jest tanio, ale jednak życie w stolicy jest najdroższe i trzeba tu pomieszkać, by to zauważyć, dlatego myślę, że wyróżnienie Warszawy, jeżeli chodzi o zarobki z tego względu jest sprawiedliwe. Tak samo jak pisałam wcześniej w Warszawie jest większy ruch w sklepach, co powoduje więcej obowiązków dla pracownika.
Co za niedorzeczność. W rankingu sprzedaży Warszawa nie zajmuje wszystkich "topowych" miejsc.. Skąd więc pomysł, że w innych Salonach w dużych miastach ruch jest mniejszy? Różnica może wynikać faktycznie jedynie z tego, że w Warszawie jest większa konkurencja pracodawców i za taką stawkę, jaką proponuje się w innych regionach, nikt nie chciałby w ogóle się zatrudnić.
@F. jasne rozumiem, wiadomo, że wiele aspektów zależy od lokalizacji sklepu Gatta. Czy w związku z tym warunki zatrudnienia również się różnią między salonami?
Tylko region warszawski ma wyższy procent od sprzedazy, o około połowę więcej od reszty Polski. Także fajnie.
Soniu czy orientujesz sie dlaczego region warszawski ma bodajże 3,1 % a reszta mniej? Bo różnica znaczaca przy wyrobieniu np z 120 tys targetu...
Tak jakby w innych dużych miastach było tańsze życie, przykładowo w takim Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu. Patrząc na ilość ogłoszeń o pracę w Gattcie w całej Polsce można wywnioskować, że nigdzie ludzie nie chcą pracować za te grosze, wszędzie wieczna rotacja. Te, co pracują już długo i nawet nie wyrabiają targetow to takie liche pieniadze zarabiają, że im się dziwię, ale to w większości są osoby, które boją się zmienić pracę, poniewaz te znają doskonale, a nie wiadomo jak będzie gdzieś indziej. Mogliby chociaż dawać jakieś podwyżki za staż, ale nikt przecież sobie od buzi nie odejmie :p
Witam .Mam butik w Irlandii poszukuje taniej hurtowni z produktami gatta z duzym wyborem produktow .Dziekuje
@Pracownik a co jest dokładnie napisane w tym aneksie? @F. A często w Gattcie zdarzają się takie nadtargety? Duże są plany do wyrobienia?
Na to nie ma uniwersalnej odpowiedzi. Każdy salon jest inny, ja akurat pracuje w miejscu, w którym wyrabiamy nadtargety i cieszymy się normalnymi pensjami :)
Bardzo profesjonalny
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jak oceniacie nowy aneks do umowy odnośnie najniższe krajowej i premii?
Targety są zawsze ustalane na podstawie sprzedaży z zeszłego roku, a w aneksie nie ma nic na ten temat. Jest za to większa szansa ze jak zrobi się lekko ponad 100% to można uzyskać premie z nadtargetu bo teraz min. 115% trzeba mieć. No i podstawa idzie w górę o dwie stowki
@Sassi dobrze Wam radzi. Sprzedawca powinien znać swój produkt. Tylko wtedy może uzyskać dobrą sprzedaż. Klienci nie będą kupować od osoby, która nie wie o czym mówi. No i oczywiście kierownicy regionalni gatty też są po to by wysłuchać pracowników, więc jeżeli przez kogoś psuje się atmosfera w pracy i przez to sprzedaż to na pewno zareaguje.
Ponawiam pytanko, jaka u Was panuje zasada obsługi klientów jeśli jesteście we dwie na zmianie a macie jedna kasę? U Nas jest co drugi klient ale może macie lepsza zasadę?
U nas patrzymy na utargi, żeby mieć mniej wiecej podobną kwotę na koniec dnia, chociaż bywa różnie ..
Przecież to bez sensu i niesprawiedliwe, bo jeden umie sprzedawac, a drugiemu to idzie gorzej. Dlaczego osoba, która ma smykałkę do sprzedaży ma oddawac swoje utargi osobom nieudacznym? Najlepiej jest chodzić na zmiane. Wiadomo, że czasami klient sam z siebie bierze rzecz za 200 zl, a inny tylko skarpety, no ale jest mnostwo sytuacji w których jak coś więcej wiesz o produkcie i proponujesz pod klienta to bierze i zamiast zostawić 6 zł zostawia 50 zl.
Żebysmy się źle nie zrozumialy: nie wiem jak konkretnie jest u ciebie, ale słyszałam że w jednym z salonów w moim regionie dziewczyny sobie nazwajem dobijaja paragony, żeby było po równo, i o taką sytuację chodziło mi w poprzednim komentarzu. Jeżeli u ciebie jest tak, że na koniec dnia wychodzi ze jedna ma sporo mniejszych paragonów a druga mniej, ale większych to tez głupio, bo może ta co ma mniejsze nie umie dobrze sprzedawać, a druga na tym cierpi. Najlepiej na zmianę i co się trafi to tak masz. W jakim regionie pracujesz?
Ja uważam tak samo że na zmianę jest ok tylko że ta że słabszymi paragonami robi problem ze ktoś ma częściej większe paragony niż ona ale to świadczy o tym że ta z lepszymi lepiej umie sprzedać produkt i zaoferować go klientowi nie oszukujmy się trzeba umieć sprzeda bo często zdarza się że klient przychodzi po jedna rzecz a jak się biernie stoi i nie da nic z siebie to nie ma co liczyć na większy paragon
Jak dla mnie to regionalne powinny tego przypilnowac, aby chodzic na zmianę. Często jest tak ze jak nowy pracownik przychodzi do salonu, w którym panują takie durne zasady typu dobijanie paragonów i nie ma nic do gadania, bo jest nowy.
Zresztą glupio jest nowemu od razu na początku kapować do regionalnej ze zasady są niesprawiedliwe, czy tam otwarcie przeciwstawic się KS, bo potem jest słaba atmosfera w salonie.
Tak na prawdę wszystko zależy od szczęścia w danym dniu, ile razy sie naprodukuje i gowno z tego mam , a jak czasami podchodze do tego z dystansem i lekkim wj to i klientki sa milsze i ich paragon to min 200zl . Ogólnie problemu z nabijaniem nie widze, kazdy salon robi jak chce . Ale denerwuje mnie jedna dziewczyna z pracy, ma tak głupie pomysły ze rece opadaja, zero gustu i nie chcecie wiedzieć jak manekin wygladal , pol galerii sie z nas smialo bo tej sie zachcialo i jej nie przegadasz .. Jesteśmy we 3 , z jedna pracuje nam sie bardzo dobrze, ale z tą dziwaczka to jakas katastrofa, nie chce sie do pracy przychodzic jak wiemy ze dzis pracujemy z tamta... ona jak obsluguje klienta, to ona nie przechodzi do innych półek, ona biega po salonie! Zachowuje sie jak nie normalna.. komunikacja z nią to jest coś niemożliwego... a żeby zrobiła coś poza nabijaniem na siebie, to nie ma opcji.. Co waszym zdaniem powinnyśmy zrobi?? Zalic sie dla regionalnej czy samemu sie lepiej zwolnic ..? Z nią na prawdę nie da sie pracować, komunikowac, żyć...
Szczęście tez jest ważne, ale umiejętności do sprzedaży i odpowiednie podejście do klienta jest mega istotne. Często dziewczyny nie wiedzą nic o produktach które sprzedają, nauczcie się co to jest lycra 3d, czym różni się od mikrofibry i czemu jest lepsza i juz Wam sprzedaż podskoczy. Jak widzę dziewczyny, które od razu podają najtańsze rajty, bo klientka powiedziała ze chce 40 den to masakra. Zawsze można zaproponować lepsze, niezawsze wezmą, ale często tak, bo to nie oszustwo tylko naprawdę lepsza jakość i na dłużej wystarcza :) sama sprzedaje wiec wiem o czym mówisz z tym gadaniem, że nie raz się wypaplesz i nic, ale zawsze warto probowac. Wazne jest oczywiscie tez zeby nie zagadać klienta, bo to przegiecie w druga stronę :) Co do dziewczyny, z ktora Wam się źle pracuje to w pierwszej kolejności do regionalnej polecam. Zależy od tego jaka jest, ale jeśli się dogadujecie to porozmawiajcie z nia jak najszybciej, szkoda zdrowia psychicznego, wiem o czym mówię :)
Ludzie, ile wy macie lat ?jesteście w pełni zdrowymi dorosłymi kobietami? czytam te opinie i mam wrazenie ze piszą je dzieci z podstawówki które nie nauczyly się jeszcze radzic sobie w społeczeństwie, "denerwuje mnie dziewczyna z pracy"...
Mówisz tak, bo nigdy nie pracowałas z osobą chora psychicznie i nie wiesz jak tacy ludzie potrafią zatruć atmosferę w pracy. Trochę empatii dojrzala kobieto.
Nie no tak, wiadomo że zaczyna się od najdroższych . A z tą dziewczyna nie da sie porozumiec.. do niej nie docieraja żadne argumenty i sugestie .. a praca z nią jest bardzo męcząca..
Nie wiem jak Tobie, ale mnie za 1850brutto miesięcznie nie uśmiecha się pracować za dwie osoby i jeszcze żeby ona zbierała pochwały ...
Moim zdaniem trzymanie pracownika przez którego wszyscy się zwalniaja nie jest ok, ale jak uwazasz.
Gatta cały czas poszukuje pracowników. Wysokie targety, na umowie mniej niż najniższa krajowa brutto plus oczywiście premia (uzależniona od realizacji targetu) nie zachęcają do pracy. Do tego regionalne (w Warszawie) zastraszają pracowników – nie pozwalają dzwonić do innych salonów i do centrali, oszukują przy przyznawaniu premii, każą pracownikom przy sprzedaży logować się na „ich” konto. Z salonów zwalniają się całe załogi. Są więc wakaty dla desperatów.
Gr.zejdz na ziemię bo już odleciałaś. Wszyscy się ucieszyli że odeszłaś w końcu będzie tam normalnie.
Jak zawyżają targety? Przecież targety są ustalane na podstawie sprzedaży z poprzedniego roku. Myślę że jeżeli jest wam źle naliczana premia to powinnyście takie sprawy zgłaszać Klaudii Uznańskiej. U mnie w regionie nie ma takich cyrków
nie wiesz, że regionalne w ramach regionu mogą jednym ( ulubionym)zabrać "coś" z targetu a drugim dołożyć - tak żeby te mniej ulubione nie wyrobiły targetu i nie zarobiły więcej niż regionalna... KU nic tu nie pomoże - nie jest lekiem na całe zło i nie słucha pracowników salonów.
Pytanie do pracowników w salonach jak macie między sobą ustalona obsługę klientów jeżeli jesteście np we dwie na zmianie? Czy to było od gornie narzucone co drugi klienta?
Jak u Was wygląda współpraca z dziewczynami odnośnie sprzedaży indywidualnej czy z niektórymi jest tak że walczą o to jak by to bylo najważniejsze aż dochodzi do zgrzytów?
Pracownik centrali? Chcesz usłyszeć ze są zgrzyty, bo są plany aby usunąć procent od sprzedaży indywidualnej? Potrzebujecie podstaw?
Czego od razu taka nagonka? Absolutnie nie jestem pracownikiem centrali tylko pracownikiem salonu. I chciałam wiedzieć jak jest w innych salonach.
Czy Gatta ma jakieś potrzeby kadrowe? Nie mogę nic namierzyć a mam chęć się zatrudnić tym bardziej, że słyszałam sporo dobrych opinii. Jaka jest atmosfera w pracy?
Miasta w których aktualnie prowadzone są rekrutacje na stanowiska sprzedażowe to: Poznań, Warszawa, Wrocław, Radom, Koszalin, Kraków. CV można wysłać na adres: praca@gatta.pl z dopiskiem lokalizacji.
Miasta w których aktualnie prowadzone są rekrutacje na stanowiska sprzedażowe to: Poznań, Warszawa, Wrocław, Radom, Koszalin, Kraków. CV można wysłać na adres: praca@gatta.pl z dopiskiem lokalizacji.
Fajnie że ktoś z centrali zagląda na tą stronę i też odpowiada ale szkoda że nie są brane pod uwagę sugestie pracowników :-)
Przecież oni pracowników salonów mają w głębokim poważaniu :) my nic dla nich nie znaczymy, zwykle robaczki ;) to jest tragiczne w sumie ze musimy się godzić na takie traktowanie, bo lepszej pracy nie ma, a można trafić dużo gorzej i dlatego ktoś tu jeszcze pracuje.
Mam nadzieje ze gatta nie potraktuje tego jako w sumie pozytywny komentarz, bo jeżeli tak to od spodu juz nikt nie puka ;)
Gdyby w pracownikach była choćby odrobina wzajemnego szacunku to wszyscy byliby zadowoleni. Takie uprzejme złośliwości to dopiero wkurza każdego!!!!!!
Ola jak ty jako kierownik robisz tylko grafik i zamykasz miesiąc to Twój kierownik regionu powinien pomyśleć czy jesteś tam potrzebna. Ja jestem kierownikiem od 8 lat i mam dużo więcej obowiązków.
Pracuje w gattcie już ponad trzy lata i wiem co mówię, ogólnie nie mam zastrzeżeń do pracy - miałam ich już kilka i tutaj jest całkiem ok warto walczyć o wysoką sprzedaż bo kasa jest dobra. Tylko ważna jest współpraca z dziewczynami im też musi zależeć na sprzedaży bo jako salon można wspólnie wyrobić dobry target ;-)
Ola, zależy co od Ciebie wymaga kierownik Regionu, u mnie dochodzą inne obowiązki nie tylko grafik i koniec miesiąca. Podstawę każdy ma taką sama, natomiast wyplata zależy od sprzedazy indywidualnej
@Grant wydaje mi się, ze w sklepach podstawa dla wszystkich jest taka sama, ale może premie się różnią? Jak jest inaczej to niech mnie poprawią pracownicy sklepu Gatta.
@Gatta salon Czy to znaczy, że nowy pracownik podstawę ma taką samą jak pracownicy z długim stażem?
Nie zgadzam się z opinią grant, nowy pracownik jest tak samo rozliczany jak ten który pracuje już rok,dwa,trzy ponieważ premia jest przyznawana według sprzedaży indywidualnej z loginu. Awans możliwy najwyżej do kierownika salonu ale nie ma się co w to pchać bo kasę jaka Ci zaproponują to około 150 zł na rękę, a obowiązków masz sporo, i oczywiście wszelkie pretensje są kierowane do kierownika salonu - kwestia też tego jakie masz dziewczyny w salonie....
Kierownik robi tylko grafik i koniec miesiaca- to jest te mnóstwo obowiązków według Ciebie? Oczywiście jak trzeba stworzyć jakiś plan na wyższą sprzedaż itp. to też robi kierownik ale rzadko się to zdarza. Także nie przesadzaj bo za ta kasę dwa obowiązki więcej to i tak spoko.
@Grant czyli w Gattcie można liczyć na podwyżki i awans? Czy one zależą on ilości przepracowanych godzin, jakości pracy? Możesz dać radę jak w tej firmie uzyskać podwyżkę?
Początkujący pracownicy muszą popracować na najniższej pensji a później będzie tylko więcej i lepiej!!
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Gatta?
Kandydaci do pracy w Gatta napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.