NEONET S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o NEONET S.A.

Tomik
Inne

Towarzystwo Europa (ubezpieczenia) które współpracuje z siecią neonet nie chce wywiązać się z zawartej umowy (chodzi o pęknięty wyświetlacz, a już pierwszy punkt tej umowy mówi że powinni uznać)

Pracodawca

 Pytanie
@Tomik

TOMIK, nie chcemy się czepiać, ale to jest forum na temat pracy w Neonet... Chętnie pomożemy, ale najpierw musimy wiedzieć czy zgłosiłeś już swój problem do Biura Obsługi Klienta (bok@neonet.pl) i czy otrzymałeś numer Twojego zgłoszenia? Pozdrawiamy!

DK Neoent
Pracownik

Zacznę od plusów 1. Wypłaty są na czas ( a nawet dzień dwa wcześniej ) 2. Kontakt z nowinkami technologicznymi 3. Nie da się narzekać na brak klientów 4. Szkolenia zarówno online jak i wyjazdowe 5. Jasne zasady i konkretne warunki np: wynagrodzenia czy, premiowania. Teraz mniej przyjemne sprawy 1. Pisanie do DZC nie ma sensu nie odpowiadają wcale i nic nie robią z uwagami zgłaszanymi przez pracowników 2. Szkolenia online treściwe, jednak konstruowanie testów wiedzy, czyli pytań, często na zasadzie zgadnij co autor miał na myśli. 3. Nacisk na realizowanie targetów jest wszędzie. Ale zlitujcie się ( zwłaszcza w czasach pandemii) . Takich planów jak teraz to nawet na okresy świąteczne nie otrzymywaliśmy . 4. Usługi super sprawa! Dodatkowa kwota, jednak to co płaci klient a to co dostaje pracownik który wykonał usługę, to często 1/5 tego co cena usługi. 5. Zrobisz coś dla firmy, wykażesz się, jedynie na co można liczyć to "uścisk dłoni prezesa". Jest dobrze szacun za to co zrobiliście w czasie pandemii. Ale gdybyście doceniali faktycznie pracowników, nie tylko pochwałą,ale i premią Było by znacznie lepiej. I na prawdę , mniejsze ciśnienie na plany albo ich lekkie obniżenie. Pracownik to nie robot.

Pracodawca

@DK Neoent

Gwarantujemy, że Twój opis sytuacji przekażemy do osób odpowiedzialnych za organizację funkcjonowania sklepów. Dziękujemy za szczerość i pomysły na usprawnienie. Zespół komunikacji Neonet

Klient
Kandydat

Chciałem się zatrudnić na pozycję kierowniczą żeby coś zmienić w obsłudze klienta, którym sam bylem,ale bo kilku razach złej obsługi i pidejscis wybrałem zakupu u konkurencji. Notabene nie były to małe zakupy w ciągu roku całe wyposażenie AGD do domu, tv, 2 laptopy, 2 monitory, PS4 i Xbox, Nitendo o grach czy myszkach i innych pierdolach już nie wspomnę , a i jeszcze 2 telefony z najwyższej półki. Sporo tego ale też miałem na to środki.

3

Pracodawca

 Pytanie
@Klient

Dużo wątków pojawiło się w Twojej opinii i chcielibyśmy je dobrze zrozumieć, żeby wyciągnąć z nich wnioski i poprawić to, co jesteśmy w stanie poprawić. 1. Chcialeś kupić całe wyposażenie AGD do domu, telewizor, 2 laptopy, 2 monitory, zarówno PS4 jak i XBOX jak i Nintendo oraz 2 telefony z najwyższej półki. Chcialeś innymi słowy wydać, licząc lekką ręką, jakieś 40.000-45.000 złotych na raz. 2. Próbowałeś kilka razy zrobić u nas zakupy i za każdym razem trafiłeś na złą obsługę. Napisz proszę koniecznie jakiego sklepu to dotyczy. Porozmawiamy z kierownikiem i kadrą. Napisz też prosimy, orientacyjnie, w jakim okresie mialy miejsce te próby. 3. Chciałeś zatrudnić się w grupie Neonet, na stanowisku managerskim, żeby wprowadzić zmiany w obsłudze klienta. Coś sprawiło jednak, że zrezygnowałeś z aplikacji. Czy dobrze rozumiemy, że wybrałeś karierę w innej sieci? Potwierdź prosimy, czy dobrze zrozumieliśmy Twoją opinię. Zrobimy wszystko, aby nie sprawiać zawodu w przyszłości. Zespół komunikacji Neonet

michol
Pracownik

Leasing fajnie kolejne. p...bedziemy specjalistami od wszystkiego

Pracodawca

@michol

MICHOL, jeśli pracujesz aktualnie w naszym zespole, to przecież wiesz, że wszechstronność naszych doradców to jest nasza mocna strona. Jesteśmy dumni z tego, że każdy w naszym zespole jest w stanie zaopiekować się klientem od początku do końca ścieżki zakupowej - od pomocy w znalezieniu odpowiedniego działu, poprzez omówienie zalet i charakterystyki sprzętu, po pomoc w podpisaniu umowy ratalnej. Umiejętność przeprowadzenia klienta przez te wszystkie kroki to jest ogromny atut na rynku pracy. Jeśli chciałbyś dodatkowego wsparcia w procesie uczenia się nowych zdolności napisz proszę maila na biuroprasowe@neonet.pl - razem z naszym działem HR zorganizujemy dodatkowe przeszkolenie w obszarze, który chcesz wzmocnić. Pozdrawiamy serdecznie!

były pracownik
Były pracownik
@NEONET S.A.

Chciałbym zaznaczyć, że jesteście sklepem RTV AGD, a nie bankiem ubezpieczalnią, serwisem, itd. Jeśli chcecie się przebranżowić to po prostu zmieńcie swoje logo na "Neonet: Usługi bankowe i ubezpieczeniowe".

Tyjon
Były pracownik
@NEONET S.A.

Wszechstronny doradca powinien być dobrze opłacony. Od 7 lat nie było ŻADNEJ podwyżki płacy(nie mówię o podwyżce wymagań wobec pracownika). Zapytajcie pracowników którzy pracują u was więcej niż 5 lat(o ile tacy jeszcze są) czy to co pisze jest prawdą. Koszty życia rosną, wypłaty w NEO maleją.

Bingo
Pracownik
@Tyjon

Z tym się zgadzam, wymagania rosną Dyrektorzy już pozwalają sobie na takie maile do sklepów oraz Kierowników, że to przekracza wszelkie granice. Kilka czasami kilkanaście mail dziennie, straszenie w tych wiadomościach, szykanowanie pracowników musimy się tłumaczyć z każdej sprzedaży dlaczego nie sprzedałeś tego tylko akurat to. Myślę że ludzie z centrali nawet tego wszystkiego nie wiedzą, powinni zabrać tym wysoko postawionym laptopy i sprawdzić co wyprawiają jakie są treści ich wysłanych maili, że nie pozwalają na takie beznadziejne wyniki jak słońce praży aż się prosi aby iść nad wodę z Rodziną a nie kupować w tego typu sklepach. Co do podwyżek to rzeczywiście jak długo pracuje to pracodawca nic od siebie nie dał a wręcz przeciwnie, chcą zabierać za wszystko.(usunięte przez administratora)Jeśli doszło Wam do zabrania premii musicie mieć to wyszczególnione e na pasku wynagrodzeń!! Nie dajcie sobą pomiatać, miejcie swoją godność.

Jjs
Pracownik
@NEONET S.A.

Szanujcie swoich doradców bo za chwilę niebedziecie miec zadnego! Ludzie lawinowo rzucaj tu prace!

Norman
Pracownik
@NEONET S.A.

Tylko w tym wszystkim jest jeden dość spory problem ,mianowicie nie mamy nic przeciwko dodatkowym narzedzią do pracy ,aby czynić jak najlepiej dla firmy i dla klientów ,Ale jest jedno Ale ceny w sklepach rosną a wypłaty rok do roku w Neonecie maleją ,coraz większe żądania ale w tym wszystkim zapomina się o podstawie ,czyli o pracowniku który te pieniądze generuje dodam że nie jestem złym pracownikiem a raczej tym lepszym 1 lub 2 klasa ostanio porównywałem wypłaty rok do roku i to jest dramat ,kreatywność działu płac jest nieskończona ,tylko tym samym odcinanie sobie sporo dochodów bo pracownicy są poprostu zdemotywowani .pozdrawiam

Pracodawca

@Norman

@NORMAN - to jest bardzo ważny głos i zrobimy co tylko możemy, żeby takie przemyślane i ważne opinie trafiały do uwagi i dyrektorów odpowiedzialnych za regiony i zarządu firmy. Dziękujemy, że nie bałeś się opisać swoich odczuć i nazwać rzeczy po imieniu. Jeśli chciałbyś opowiedzieć o czymś jeszcze, co powinno być mocno przemyślane przez firmę, napisz do nas na biuroprasowe@neonet.pl (możesz użyć anonimowego maila, nie zawierającego Twojego imienia i nazwiska, jeśli będziesz czuć się bezpieczniej w ten sposób). Postaramy się, żeby Twój czas poświęcony na opisanie problemów nie był czasem zmarnowanym. Zespół komunikacji Neonet

Norman
Pracownik
@NEONET S.A.

Postaram się w jak najbardziej trafny sposób przedstawić sytuację która u nas panuje ,z przyjemnością podpisał bym się tutaj imieniem i nazwiskiem ,ale jako że bardzo lubię tą pracę wolę tego nie robić ,Wyślę Email ,no i dodam że jestem pod wrażeniem że ktoś z naszych pracodawców się tu pojawił bo moim zdaniem powinniśmy brnąć do tego aby tu widniała ocena 5 a nie 2 jak obecnie .

Pracodawca

@Norman

Czekamy na maila. Chcemy słuchać i chcemy rozumieć perspektywę pracowników. Jesteśmy jedną drużyną. Najpierw pozwól nam zrozumieć jak sytuacja wygląda z Twojej perspektywy. Zespół komunikacji Neonet

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Profesjonalna rozmowa

Pytania

Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Lukas
Były pracownik

Przychodząc ponad dwa lata temu do pracy na DK słyszałem od kolegów z dłuższym stażem jak to teraz w firmie źle , i jak było kiedyś. Porównując jednak czas sprzed 2 lat do tego co jest teraz to pod wieloma względami regres uderzający w godność pracownika jako człowieka. Ilość obowiązków , odpowiedzialności, zdrowia psychicznego i pracy jakiej trzeba włożyć w te stanowisko jest odwrotnie proporcjonalne do zarobków. System premiowy to kpina ,który jest stworzony od a do z tak byś się narobił a nie zarobił. Tak jak przedmówcy wspominali - za ok (usunięte przez administratora) tys zł netto jesteś sprzedawcą, magazynierem, bankierem , serwisantem , osobą od reklamacji , sprzątaczem, a jak ci mało to firma szybko znajdzie nowe zajęcie.

Młody
Były pracownik

Unikać jak ognia! (usunięte przez administratora)... Nie bez powodu ciągle ogłaszają, że szukają pracowników.(usunięte przez administratora) Jesteś odważny, masz swoje zdanie i nie dasz sobie wejść na głowę, to wylatujesz. Zmieniłem robotę i robiąc połowę mniej zarabiam dwa razy więcej. (usunięte przez administratora)Tyle w temacie.

Hek
Pracownik
@Młody

Wszystko prawda

KLIENT

Ponad miesiąc walczyłem o oddanie pieniędzy za znacznie uszkodzony produkt,zapakowany w sklepie i wysłany do klienta.Pół pojemności telefonu to zdjęcia,które robiłem i wysyłałem.Ponad 30 maili,które musiałem wysyłać do rożnych osób.Już jestem wyleczony z robienia zakupów w tym sklepie.Pozdrawiam potencjalnych klientów.

10
Dui
Pracownik
@KLIENT

To nie miejsce na takie żale, to forum pracownicze czlowieku!

Mirek

Ludzie. Jeżeli jest Wam tak źle, to co Was tam trzyma?

14
Dariusz były pracownik
@Mirek

Może brak pracy przez pandemię . Pomyśl zanim coś napiszesz. Nie wszyscy maja znajomości albo bogatych rodziców.

Krystian

Czym się różni pracownik nn od balkonu? Tym że balkon utrzymać czteroosobowa rodzinę i to jest autentyczne pracowałem tam 7 lat na stanowisku najstarszego doradcy powiększyła mi się rodzina i musiałem zmienić etat aby utrzymać rodzinę, to wstyd aby moja żona na stażu zarabiała więcej od męża który pracuje w nn jako najwaznisjzy i najstarszy doradca firmy - wynagrodzenie najniższa ew 300 zł więcej od najniższej mogą sobie utrzeć nos swoimi planami i wymaganiami za takie warunki

Pytanie
 Pytanie

Czy wypłacają dodatkowe nagrody w NEONET S.A.?

4
Dino
@Pytanie

Nie.

Daft

Powiedzcie mi o co właściwie chodzi, Klient jest plany są robio e na ponad 100% jak dzisiaj zobaczyłam wypłatę to zastanawiam się za co opłacić rachunki, praca za miskę dosłownie miskę ryżu, dzieci pragną jechać na wymarzone wakacje, rosną co sił, jeść trzeba kredyt płacić trzeba. Szanowna firmo, czy jesteś w stanie pomyśleć o ludziach, która ciągnie ten cały parowóz? (usunięte przez administratora)

Jan

Młodszy doradca klienta (usunięte przez administratora)zł brutto na umowie do najniższej krajowej musisz dorobić premia z naciągactwa klientów na usługi, gwarancje, sprzedajesz to co ma punkty nie to co jest dobre, trzeba wciskać śmieci które często leżą w sklepach po kilka lat i są wybrakowane ogólnie wciskanie i naciągnie klientów jesli nie wyrobisz premii do najniższej krajowej będą cie jechać jak psa od najgorszych sprzedawców, dostaniesz plany naprawcze, rozmowy z kierownikiem, teksty o wypowiedzeniu umowy są w tej firmie norma nie wciskasz klienteli śmieci klient nie przepłaci 40% ceny towaru za gwarancję do 5 lat lub wyjdzie tylko ze sprzętem na paragonie? Nie nadajesz się na doradcę zmień branże .. Najniższa krajowa zapewniają muszą zapewnić nawet jesli nie będziesz wciskał tych wszystkich wymagań...(usunięte przez administratora) - stanowczo odradzam praca w takich sklepach jak neonet to nie podawanie i rozmowa o sprzęcie a naciąganie wciskanie wg schematów, zmuszanie klienta do kupna przedłużonych gwarancji które kosztuje 40% wartości sprzętu lub wciskanie wyszukiwania kanałów w telewizorze za 200 zł, firma prowadzi szkolenia z tego jak w 20 krokach namówić klienta na gwarancję, usługi itd nazywa się to standard obsługi klienta.. Wysyłają tajemniczych klientów którzy bez twojej wiedzy cie nagrywają jeśli nie będziesz prowadzić rozmowy tak jak to opisał sztandar firmy - 15% z wypłaty i tłumaczenie z dyrektorem... Pracowałem w tej korporacji - szkoda życia na takich ludzi

2
Maciek

Sześć lat pracy jako starszy dk i najniższa krajowa cała prawda o elektro markecie neonet gratis można dostać notę obciążeniowa na tys zł (usunięte przez administratora)

2
Hhs

Zarobki na dzisiaj do reki to ok 2000zl z premiami! Wiec czy warto?

1
Pracownik

Pracowałem w Neo rok i co mogę powiedzieć o tej firmie to nic dobrego, pracowałem tam jako Młodszy doradca klienta, w tej firmie nie liczy się pracownik tylko wynik jaki osiąga, nawet jak go osiągnie poza plan, za miesiąc dostanie jeszcze większy plan. Podejście do pracownika jest takie,że wymaga się wszystkiego w Neo jesteś nie tylko sprzedawcą jesteś także magazynierem, agentem ubezpieczeń, sprzątaczką, a i czasem nawet wkraczać na obowiązki kierownika, (usunięte przez administratora)większość opinii, które tutaj można zobaczyć to prawda, jeżeli chodzi o nadgodziny to nie są zazwyczaj wypłacane tylko masz je do "odebrania", jak masz zmianę na 9 po 12h pracy to przychodzisz 8:30 a wychodzisz 21:30 i oczywiście nikt za dodatkową godzinę ci nie zapłaci, (usunięte przez administratora) jeżeli chcesz tłumaczyć się dlaczego nie sprzedałeś danej usługi czy ubezpieczenia wtedy kiedy masz wolne i przynosić prace do domu to polecam :)

Marcin
@Pracownik

Jeśli masz na 9:00, to przychodzisz o 8:55, przebierasz się i o 9:00 wychodzisz na sklep. Jak pracujesz do 21:00, to o 21:00 schodzisz z sali sprzedaży do szatni przebierasz się i wychodzisz. A jak nie macie jaj, żeby postawić się kierownikowi, to będziecie robić godzinę za darmo.

Remo
@Pracownik

Czasem nawet godzinę przed bo gazetkę trzeba wyciąć. Cenówki z mega promocjami XD

Pracownik001

Brak odpowiednich szkoleń towarowych, większość z szkoleń przeprowadzana jest w mało ciekawy sposób i tylko same ogólne informacje a klienci chcą znać szczegóły i maja dużo wnikliwych pytań, co do towaru to problem z zamówieniem produktu z magazynu, mało który produkt można zamówić a to już nie czasy 90 ze ludzie biorą co jest. Dla przełożonych ważniejsze żebyś sprzedać polisę a nie towar, jak tak dalej pójdzie będziemy firma ubezpieczeniową. Praca z podstawa za mniej niż najniższa krajowa i to przesada. Grafik zmieniany nawet kilka razy w miesiącu a nie raz trzeba zostać pare godzin dłużej a informacje tą dostajesz tego samego dnia, wiec ciężko coś zaplanować. Elastyczny grafik to ściema, 90 procent weekendów pracujesz. Urlop narzucany przez pracodawców. Konieczność przychodzenia 20 minut przed czasem pracy i 20 minut na zamknięcie sklepu co daje 40 minut za które nikt nie płaci. Usługi instalacyjne drogie a to co ma z tego sprzedawca i instalator to są grosze, dosłownie grosze. Śmieszne reklamy rat 0, jaka jest prawda każdy kto pracuje ten wie ze nie jest tak kolorowo. Uroki pracy w neonet zapraszamy

1
Furi
@Pracownik001

No ja jakoś groszy za UI nie widzę tylko konkretne kwoty co miesiąc, które podbijają moją i tak bardzo dobrą wypłatę. W każdej firmie są dobre i złe momenty ale pracuję tutaj już ponad u lat i jestem nadal mega zadowolony. Jedyne co denerwuje to faktycznie dużo weekendów pracujących no ale taka branża

4
Furi
@Furi

ponad 7 lat*

2
Zmanipulowany

Opisze to krótko praca bardzo fajna klimat pracowników szeregowych wyluzowany sympatyczny, negatywne jedynie było podejście kierownictwa kręcenie odnośnie zarobków że niby ci wszystko wytlumaczą a przychodzi do wypłaty i nie rozumiesz niczego i jeszcze najgorsze było to że mają problem o to że się śmiejesz z wypłaty. Chcesz się poczuć jak chłop pańszczyźniany śmiało zatrudniając się tam poczujesz szlachecka krew sarmatów.

JON30

Co jest świetnego w NEONET wypłata zwłaszcza teraz gdy jest tylko 80% według pracodawcy. A w rzeczywistości 39% mniej. Bo NEONET nie liczy 80% od najniższego wynagrodzenia tylko od tego co masz na umowie a wielu doradców ma 2250 zł. Odjąć 20% to jest 1800zł brutto czyli 1500 podstawy do ręki. czyli śmiech na sali. Czapki z głów dla kierownictwa.

1
Rafik

Miałem okazje pracować pare lat temu przez Ok 4 lata w firmie Neonetu. Oceniam prace bardzo dobrze, jasny i nie zły system premiowy, wiele konkursów, bonusów ogólnie patrząc na konkurencje warunki pracy w tej firmie są dobre. Na plus również wiele Szkolen produktowych. Największym atutem była atmosfera w zespole, poznałem wiele świetnych ludzi w czasie pracy. Niestety zakończyła się przygoda nie spodziewanie wręczone wypowiedzenie bez konkretnej przyczyny - redukacja etatów przy łączeniu salonów. Jakby nie to myśle ze był pracował znacznie dłużej w tej firmie.

5
NN
@Rafik

Miałeś okazje pracować PARĘ LAT TEMU ? Dlaczego dodajesz w takim razie swoją opinie po takim czasie, która i tak będzie się nijak miała do obecnej sytuacji w firmie.

Parę lat temu...
@Rafik

Parę lat temu to była zupełnie inna firma. Od mniej więcej 3-4 lat wszystko zaczęło się psuć. Zarobki znacznie spadły, wzrosły za to wymagania. Zwłaszcza te na sprzedaż usług finansowych.

Marcin

No i stało się to, czego obawiać się od dawna. Etaty i pensje obcięte o 1/5. Jak ja zazdroszczę kolegom, którzy w ubiegłym roku stąd uciekli...

Krzysiu
@Marcin

Uciekłem,jest mi teraz dobrze...i mam cały etat

Maciek
@Marcin

Ja też uciekłem w porę i ... Jest super...

Zostaw merytoryczną opinię o NEONET S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w NEONET S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy NEONET S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 966.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w NEONET S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 897, z czego 71 to opinie pozytywne, 431 to opinie negatywne, a 395 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy NEONET S.A.?

    Kandydaci do pracy w NEONET S.A. napisali 39 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

NEONET S.A.
Przejdź do nowych opinii