Nowe Radia są Nowe Ciuchy są Nowy sprzęt? po co Więcej ludzi? po co W nowych ciuchach stójkowym będzie łatwiej wytłumaczyć kapitanowi dlaczego mają opóźnienie spowodowane brakiem sprzętu i ludzi pod samolotem. Praca sama w sobie nie jest zła, ale to co zaczyna się odwalać to powoli przechodzi ludzkie pojęcie. Po pierwsze same nowe procedury bezpieczeństwa. Ja nie uważam, że jest co coś złego, ale tempo pod jakim zasypują tym ludzi sprawia, że pracownicy zamiast dbać o własne bezpieczeństwo pod samolotem i o to czy samolot jest gotowy do lotu to martwią się o to czy czoksy są podłożone w odpowiednim kierunku do pory roku żeby dział bdsm był zadowolony i szczęśliwy. Z bagażowni robią ludzi zoombie, którzy niedługo w ogóle nie będą samodzielnie myśleć pod samolotem,a to raczej nie skończy się dobrze. Co do samej bagażowni to fajnie tu mamy. Inny dział dostał kasę żeby nam pomagać i na tym się chyba skończyło. Mamy asów co cieszą się jak dzieci, że mogą robić uprawnienia na wypchanie samolotu z obietnicą na większą kase. Najwięcej u nas krzyczą, a później lecą pierwsi na nadgodziny. To jak ma coś się zmienić jak nikt nie jest słowny w tym co mówi. Krzyczy jaka to technika jest zła, kierownictwo złe,a sami robią wszystko żeby wziąć nadgodziny i tyrać po 200 godzin w miesiącu. Odszedł od nas kierownik na którego tak niektórzy bardzo narzekali... i gdzie teraz jesteście? składajcie CV i pokażcie jacy to jesteście wielcy. Technika też jest udana. Na początku krzyki,że nic nie będą podpisywać odnośnie pomocy bagażowni, a jak zwykle Ci co krzyczeli najbardziej polecieli na dywanik po nową umowę jako pierwsi. Stójkowi dostali nowe stroje i teraz się wyróżniają na płycie, ale i tak połowy procedur pewnie nie pamiętają jak mają multum samolotów w ciągu dnia. Jedno jest pewne. Ten sezon letni was rozniesie na kawałki, bo kierownictwo zamiast się skupić na podstawowych sprawach takich jak sprzęt to wymyśliło sobie zmiany żeby firma była LS. Ile firma ma taśmociągów ? 3 sprawne ? Kiedy bagażowni wydacie drzwi z 12 żeby za taśmę robiły podczas rozładunku samolotu? a i homonto żeby jakoś mogli bagaże dociągnać do stanowiska... Kierownictwu pomieszały się kolejności wszystkiego na to wychodzi. Zimą był czas na zmiany żeby każdy pracownik mógł się przyzwyczaić i przyswoić wiedzę. To jak zwykle wszystko na odwrót. Sezon się zaczyna a tu kiła i mogiła. Powodzenia życzę wam wszystkim i pamiętajcie szanujcie swoje zdrowie, bo macie jedno, a kasa to nie wszystko...
Popieram. To co napisałeś. Jest prawdą. W dziale sprzątającym jeden odkurzacz mały na rejsowe samoloty. Na te co nocują też jeden. Sorry teraz dwa jeden na akumulatory. Na pół samolotu. Nikt nie spyta kobiet jaki jest potrzebny sprzęt. Warunki pracy jak w filmie Ziemia obiecana. Nie rozumiem jak pip i sanepid nic nie wie ?
Jestem młodą ambitną osobą i z chęcią realizowałabym się w dobrej pracy na lotnisku i zastanawiam się nad Waszą firmą @Pracodawca. Opinie są jednaknaprawdę odstraszające czy to prawda że nie warto się do Was zgłaszać?
nadgodziny nie są pewne, sa w sezonie, ale platne po 3 miesiacach razem z wypłata a nie oddzielnie jak to jest w innych branzach, nawet jak zrobi sie duzo nagdodzin to wyplata taka sobie, goly etat i premia uznaniowa to śmiech i tyle, premia uznaniowa jest tylko na umowe o prace, jeszcze dodatek za godz swiateczne i nocne, odradzam jak moge tego pracodawce chyba ze lubisz czeste zmiany na 4 rano (kilka razy z rzedu), jak nawalisz to po pre,mii uznaniowej, jeszcez jakie tam pracuja dziwne osoby, z innej pracy to by je(usunięte przez administratora) od razu, a tak trzymaja bo braki staffu, zdecydowanie odradzam
Parę dni temu dodali ofertę dla młodszego pracownika obsługi naziemnej. Interesuje mnie przede wszystkim kwestia umowy, bo piszą, że można albo na tej na zlecenie lub tej o pracę. Na spokojnie można wybrać? ciekawi mnie po jakim czasie dają już na stale
Dopiero kiedy człowiek stamtąd odejdzie, zdaje sobie sprawę, jak baaardzo był eksploatowany. Ciąży na tobie duża odpowiedzialność za małe pieniądze. O rozyebanym zegarze biologicznym nie wspomnę. Kierownictwo czepia się o wielkość bagaży. Gdyby agenci na checkinie lub w gejtach dostawali procent z każdego wypisanego mandatu, to o ile wzrosła by skuteczność. A tak? Kilo albo pułtora za dużo? Ciul z tym to nie moje zmartwienie. Masz być trybikiem w maszynie i o nic nie pytać. Generalnie robota dobra dla studenciaków lub kogoś kto długo nie może znaleźć pracy bo przyjmują jak leci. Dukasz po angielsku? To nic nawet tego zbytnio nie weryfikują. Idealna zapchaj dziura do cv ale nie dłużej niż na jeden sezon.
A młodszy agent ds. obsługi pasażerskiej? Pokazała mi się oferta sprzed paru dni i nie widzę byście o nie pisali. Jest tu może ktoś kto pracował i mógłby przede wszystkim określić mniej więcej zarobki a najlepiej przytoczyć przykładowy dzień z pracy?
Sprzedanie firmie duszy poprzez zatrudnienie się? ciekawe czy więcej osób podobnie uważa? Do tego zastanawiam się nad tym stwierdzeniem, że awanse są jednak możliwe. jest tak to na jakie stanowiska można maksymalnie przejść i jakie zarobki za tym idą?
jak to jest być agentem? :D mam na myśli te ofertę ds. obsługi pasażerskiej, właśnie juniora do niej poszukują. Wiem tez ze parę miesięcy wcześniej widniała taka oferta, i tu tez cos podpytywano o prace. zastanawiam się czy te nabory są ze względu na awans po prostu? na co można przejść? Do innego działu tez przerzuca jeśli ktoś jakoś specjalnie się wykaże?
Szczerze? Kategorycznie odradzam, godziny pracy nieludzkie (zmiany głównie 12h i w środku nocy) Jak wiele wcześniej komentarzy o firmie mówiło: nieadekwatne wynagrodzenie, absolutne minimum zatrudnionych pracownikow do utrzymania jako takiej płynności operacyjnej, a co za tym idzie masa obowiązków, gigantyczna presją czasu i presja nieomylności. Robisz 260h w miesiącu, masz 3 dni wolnego ale spóźniłeś się dosłownie 3 minuty 30 dnia miesiąca? No sorry stary premia prawie 2k obcięta w 100%, better luck next time. 12h zmiana i praktycznie żadnej przerwy? No sorry stary ale do zrobienia 15sta dzisiaj Antalya, żeby potem zarząd na socjal mediach mogl zrobić posta o przepustowości lotniska. Sprzęt dosłownie sypie się z rdzy i nie działa od ponad miesiąca? Spoko zamówimy jedna używana część żeby po tygodniu znowu się zepsuł i na dwa miesiące wypadł z użycia. O adekwatnych badaniach do wykonywanej pracy to możesz co najwyżej pomarzyć albo zrobić na własną rękę. Pracując fizycznie jako agent obsługi pasażerskiej dostaniesz badania co najwyżej na pracę przy komputerze. Ale no tak, na szkoleniach i tak usłyszysz jaki to zarząd i firma nie są cudowni i kochani bo kupili nowe kurteczki odblaskowe (po tym jak się poprzednie dosłownie rozrywały w rękach już chyba podłoga pod stopami zaczęła się walić i nie mieli wyjścia) Zgłaszanie problemów to też jest żart. Niby "zgłaszajcie wszelkie problemy do przełożonych, ogarniemy". Kończy się tak że problem jest totalnie zlewany do momentu aż serio coś poważnego się nie wydarzy czego już olać i zignorować nie będą mogli bo będą za tym szły konsekwencje prawne. Jeżeli chcesz na max 1 sezon zeby dorobić? Spoko. Ale przygotuj się na sprzedanie tej firmie duszy i całego wolnego czasu i chęci do życia. A teraz jeśli chodzi o awanse. Są możliwe owszem, musisz zagadać do odpowiednich osób i się u nich wykazać. Zmiana działów też jest możliwa ale z tym bywa różnie w praktyce i też kończy się poprostu ogarnięciem przeniesienia poprzez odpowiednie znajomości. Konkludując, nie polecam. Jeśli szukasz czegoś na pełen etat i na dłużej, szukaj dalej.
O jakich bossach była tu wcześniej mowa, bo chyba nie łapię? I czy podzieliłby się ktoś może opinią dotycząca współpracy? od paru dni szukają do siebie operatora GSE, w sumie to nawet wielu osób, tak wynika z treści. Z czego więc wynika takie zapotrzebowanie? i czy znacie może jakieś średnie zarobki? Nie zostały wskazane wprost
Z czego wynika spore zapotrzebowanie? A może z tego, że nawet najbardziej odporni na stres pracownicy mają dość i odchodzą? Niestety, ale w firmie dzieje się źle, nie mówiąc - bardzo źle. Kierownictwo udaje że nie ma problemu, a prezes albo nie wie, albo wie, ale boi się spojrzeć prawdzie w oczy. Braki personalne są w każdym dziale jeśli chodzi o obsługę naziemna, a warunki pracy są ciężkie, płaca nie jest adekwatna do tego co wykonujemy, do tego dochodzi presja czasowa, każdy drobny błąd to utrata (premii, nagrody), co z tego że wcześniej np: uratowałeś 5 samolotów przed opóźnieniem, to nic tutaj nie znaczy, tak samo jak człowiek, brak poszanowania, kolesiostwo, wyzysk, no i kompletny brak organizacji pracy nie zachęca do pracowania w tym miejscu.
Witam, czy jest tu ktoś kto mógłby prace polecić? Widzę ze w ostatnim wątku jeden pani jej odradzono, do tego niedawno ktoś pisał o zmianach na wyższych stanowiskach. Kiedyś interesowałem się zatrudnieniem, w zasadzie dalej teraz tak jest. proszę wiec o opinie z tego zakresu. Ciekaw jestem przede wszystkim warunków od kolejnego roku, bo wtedy mógłbym dopiero myśleć o zatrudnieniu się
prace polecic studentom, jest teraz ogloszenie ze szukaja pracownikow ale tylko studentow, wszak bo oni pracuja bez premi dodatkow za godz nocne swiateczne, nie maja platnych urlopow, szukają do tej pracy (usunięte przez administratora) aby im placic jak robolowi a pracy duzo w sezonie i jak luibisz zaczynac prace od 4 rano kilka dni poz rzad to super praca, jakich tam kierownikow zrobiono, (usunięte przez administratora) im nie dac pod opieke a co dopiero lotnisko, jeszcez jakie osoby tam pracuja, niektore to nigdzie pracy nie dostana takie przegrywy i taki sie trzyma,
Ja to chyba nie jestem na waszej fali, bo chociażby tej ostatniej z opinii nie rozumiem… :) co to za degradacje? Jak chłopak przyjdzie teraz na tego elektromechanika, którego teraz szukacie to po jakim czasie na jakiś awans będzie mógł liczyć? Finansowy rzecz jasna, wyżej w ogóle można przejść? Nie znam jeszcze firmy, dopiero przeglądam
A jak wam się pracuje z nowym dyrektorem?
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w WRO-LOT Usługi Lotniskowe?
A na podstawie czego tak konkretniej piszesz, że niczego nie potrafią? Masz jakiś przykład sytuacyjny, który faktycznie wpłynął na robotę? w sumie to nie wiem o jakim stanowisku piszesz, teraz szukają dla przykładu kogoś od czystości, mnie raczej biuro by interesowało. Czy są w nim częste rotacje?
Jestem młodą ambitną osobą i z chęcią realizowałabym się w dobrej pracy na lotnisku i zastanawiam się nad Waszą firmą @Pracodawca. Opinie są jednaknaprawdę odstraszające czy to prawda że nie warto się do Was zgłaszać?
Jeśli jesteś studentką to praca ok dla studentów, odradzam osobom na umowe o prace. zmiany od 4 rano nawet do 16, kilka zmian na 4 po kolei, praca piatek swiatek niedziele (wtedy jest najwieceej pracy, bo studenci robia sobie wolne), nadgodziny wypłacane po 3 miesiacach, tam pracuje troche specyficznych osób, te komentarze tutaj to i tak lajtowe sa. odradzam tego pracodawce
Z nadgodzin można zrezygnować? Bo jakoś mi się nie widzi siedzieć w pracy od 4 rano do 16. Czemu w ogóle nadgodziny są wypłacane po 3 miesiącach? Chociaż lepiej płatne są?
bez nadgodzin to słabizna wypłata - jest dodatek za dni swiateczne i godziny nocne, premia uznaniowa ale tylko na umowe o prace, zmiana od 4 do 16, a nastepny dzien od 4 do 15 potem dni na popludnie, albo trzy zmiany pokolei na 4, normalne zyc nie umierac, jesli sa nadgodziny a w kolejmym miesiacu nie ma calego etatu to one sa do odbioru, kto ogarniety to odszedln, odradzam
Piszesz, że „jeżeli” są nadgodziny, czyli nie będą niestety pewne? Występuje co do nich jakaś sezonowość, żeby moc mniej więcej wiedzieć ile człowiek zarobi?
nadgodziny nie są pewne, sa w sezonie, ale platne po 3 miesiacach razem z wypłata a nie oddzielnie jak to jest w innych branzach, nawet jak zrobi sie duzo nagdodzin to wyplata taka sobie, goly etat i premia uznaniowa to śmiech i tyle, premia uznaniowa jest tylko na umowe o prace, jeszcze dodatek za godz swiateczne i nocne, odradzam jak moge tego pracodawce chyba ze lubisz czeste zmiany na 4 rano (kilka razy z rzedu), jak nawalisz to po pre,mii uznaniowej, jeszcez jakie tam pracuja dziwne osoby, z innej pracy to by je(usunięte przez administratora) od razu, a tak trzymaja bo braki staffu, zdecydowanie odradzam
W jednej z ofert pracy (młodszy pracownik ds obsługi naziemnej) znalazłem informację, że jednym z benefitów są zniżki na bilety lotnicze. Na wszystkie linie? I jak duże są to zniżki? Dość niespotykany benefit :D
Na pracuj.pl pojawiło się ostatnio ogłoszenie Specjalista. ds administracji i recepcji. Zaaplikowałam. Chcę zapytać czy warto jeśli chodzi o finanse, na ile tam można liczyć? Jaka jest atmosfera i przełożeni? Bo czytam opinie i nie wiem czy dobrze zrobiłam wysyłając aplikacje......
Ta firma to żart. W ogłoszeniu o pracę forma współpracy: UoP. Pierwsza informacją od rekruterki na rozmowie stacjonarnej "zatrudniamy TYLKO na podstawie UZ". Brak szacunku do czasu innych ludzi. Ciekawe czy PiP nie zainteresuje się wykonywaniem pracy o charakterze UoP na podstawie UZ ???? Odradzam jakiekolwiek zainteresowanie tą firmą.
Czy warunki zatrudnienia oferowane przez WRO-LOT Usługi Lotniskowe dla pracy jako Kierownik działu są dla was satysfakcjonujące?
Piszecie państwo o różnych działach w firmie. Myślę o aplikowaniu do działu sprzątającego. Jak wygląda tam praca, czy rownież jest system premiowy? Będę wdzięczna za obiektywne odpowiedzi.
Praca w dziale sprzątającym wygląda, jak na każdym dziale. Trzysta procent normy, zazwyczaj w grupie trzy osobowej, natomiast jeśli masz predyspozycje do wchodzenia w miejsca, gdzie nie dochodzi światło w szczególności Pani kierownik, wtedy można liczyć na premie, pracę w zespole cztero - pięcioosobowym, ale cos, za cos. Nie możesz mieć własnego zdania, musisz posiadać bujną wyobraźnię, wykazywać się inicjatywą oraz mieć czas na kawke i posiedzenia na innych działach głównie w strefie kierowniczej, co znowu wiąże się z wchodzeniem w mało nasłonecznione miejsca ;) Ale spokojnie, zostaniesz przez "elyte" odpowiednio wyszkolona i co najważniejsze wynagrodzona!
300% normy zaciekawiło. rozwiniesz ten temat? jaka jest docelowa, wiadomo, że 100% ale jak praca przy tym wygląda, jakie obowiązki w jakiej perspektywie czasowej? przy rozmowie rekrutacyjnej jak to się przedstawia?
po jakim czasie pracy wspomniane wyniki są weryfikowane? była ta wzmianka o 300 procentach normy, co w sytuacji gdy ktoś w pierwszym tygodniu nie będzie mógł nadgonić wyniki, po jakim czasie dochodzi wtedy do rozwiązania ewentualnej umowy?
Mili państwo ... Właśnie tak, młoda załoga łatwo się kręci, niebawem wykonań zadanie będzie LS ja dostanę premie a wy ..m no co martwicie się bo mnie tu nie będzie ... Wracam do Agi :)))
Kupiłem ciuchy kupiłem radia ... No czego wy wszyscy chcecie przecież ja z Dyzma ... My to wszystko dla was robimy a to że się zwalniają ludzie ... Nikos na zebraniu powiedział że nie ma problemu i nic się nie dzieje więc ja mu wierzę oczywiście jak się sezon posypie to nie będę miał wyjścia Niko też się zwolni z własnej woli wiadomo ... No to do pracy rodacy
To nie on chce odejść. On dostanie odprawę. On ma zreformować wrolot. Zwolnić wszystkich pracowników na etatach.To są koszt. Wszyscy na umowy zlecenia. Pozdrawiam serdecznie Robson
Nowe Radia są Nowe Ciuchy są Nowy sprzęt? po co Więcej ludzi? po co W nowych ciuchach stójkowym będzie łatwiej wytłumaczyć kapitanowi dlaczego mają opóźnienie spowodowane brakiem sprzętu i ludzi pod samolotem. Praca sama w sobie nie jest zła, ale to co zaczyna się odwalać to powoli przechodzi ludzkie pojęcie. Po pierwsze same nowe procedury bezpieczeństwa. Ja nie uważam, że jest co coś złego, ale tempo pod jakim zasypują tym ludzi sprawia, że pracownicy zamiast dbać o własne bezpieczeństwo pod samolotem i o to czy samolot jest gotowy do lotu to martwią się o to czy czoksy są podłożone w odpowiednim kierunku do pory roku żeby dział bdsm był zadowolony i szczęśliwy. Z bagażowni robią ludzi zoombie, którzy niedługo w ogóle nie będą samodzielnie myśleć pod samolotem,a to raczej nie skończy się dobrze. Co do samej bagażowni to fajnie tu mamy. Inny dział dostał kasę żeby nam pomagać i na tym się chyba skończyło. Mamy asów co cieszą się jak dzieci, że mogą robić uprawnienia na wypchanie samolotu z obietnicą na większą kase. Najwięcej u nas krzyczą, a później lecą pierwsi na nadgodziny. To jak ma coś się zmienić jak nikt nie jest słowny w tym co mówi. Krzyczy jaka to technika jest zła, kierownictwo złe,a sami robią wszystko żeby wziąć nadgodziny i tyrać po 200 godzin w miesiącu. Odszedł od nas kierownik na którego tak niektórzy bardzo narzekali... i gdzie teraz jesteście? składajcie CV i pokażcie jacy to jesteście wielcy. Technika też jest udana. Na początku krzyki,że nic nie będą podpisywać odnośnie pomocy bagażowni, a jak zwykle Ci co krzyczeli najbardziej polecieli na dywanik po nową umowę jako pierwsi. Stójkowi dostali nowe stroje i teraz się wyróżniają na płycie, ale i tak połowy procedur pewnie nie pamiętają jak mają multum samolotów w ciągu dnia. Jedno jest pewne. Ten sezon letni was rozniesie na kawałki, bo kierownictwo zamiast się skupić na podstawowych sprawach takich jak sprzęt to wymyśliło sobie zmiany żeby firma była LS. Ile firma ma taśmociągów ? 3 sprawne ? Kiedy bagażowni wydacie drzwi z 12 żeby za taśmę robiły podczas rozładunku samolotu? a i homonto żeby jakoś mogli bagaże dociągnać do stanowiska... Kierownictwu pomieszały się kolejności wszystkiego na to wychodzi. Zimą był czas na zmiany żeby każdy pracownik mógł się przyzwyczaić i przyswoić wiedzę. To jak zwykle wszystko na odwrót. Sezon się zaczyna a tu kiła i mogiła. Powodzenia życzę wam wszystkim i pamiętajcie szanujcie swoje zdrowie, bo macie jedno, a kasa to nie wszystko...
Popieram. To co napisałeś. Jest prawdą. W dziale sprzątającym jeden odkurzacz mały na rejsowe samoloty. Na te co nocują też jeden. Sorry teraz dwa jeden na akumulatory. Na pół samolotu. Nikt nie spyta kobiet jaki jest potrzebny sprzęt. Warunki pracy jak w filmie Ziemia obiecana. Nie rozumiem jak pip i sanepid nic nie wie ?
To co się dzieje w firmie to zwykła tragedia pracownicy z dużo większym doświadczeniem się zwalniają to halo coś tutaj nie gra pan prezes tak zwany złotowa razem z dyrektorem chcą w sezonie chyba sami pracować na płycie technika leży rampa leży,a Bagazownia to nawet nie wspomnę brak sprzętu brak kadry… rzygać się chce i oczywiście wymiar pracy 300 godziny najlepiej hahaha i pan prezes na koniec roku rzuci 3 k na otarcie łez trzeba zrobić wielki protest i zobaczyć kto ma jaja pozdro KRA.
Ta rzuci 3k....do podziału na dziesięciu. Powiem tak.....im szybciej się stamtąd pozwalniacie tym dla was lepiej. Ta firma to jest totalne (usunięte przez administratora) a prezesina to (usunięte przez administratora) Ja odszedłem i jestem wreszcie mega zadowolony. W nowej firmie mam 4500 na rękę bez nadgodzin, z premią mam zawsze ponad 5000.
za identyczny nakład pracy i ogólne warunki, w których pracujesz czy też są minusy? to w zasadzie przy tym jak podkreślasz te rozbieżności to jaki średni staż pracy może tu występować? na jak długo ludzie decydują sie zostać?
To jest tragedia. Brak organizacji pracy. Towarzystwo wzajemnej adoracji nie zdające sobie problemu z zaistniałej vsytuacji
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w WRO-LOT Usługi Lotniskowe?
Zobacz opinie na temat firmy WRO-LOT Usługi Lotniskowe tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 119.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w WRO-LOT Usługi Lotniskowe?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 110, z czego 41 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 33 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy WRO-LOT Usługi Lotniskowe?
Kandydaci do pracy w WRO-LOT Usługi Lotniskowe napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.