logo Grupa Promocyjna A2

Grupa Promocyjna A2

Warszawa

Opinie o Grupa Promocyjna A2

hostessa 2 2011-01-10 17:07:50
miła atmosfera, rzetelność, profesjonalizm i uczciwe podejście ale nie dla hostess. które są leniwe i oczekują pieniędzy za stanie a nie pracę
Danka 2012-06-27 17:11:03
No teraz nie jest tam źle, najgorsze były ( usunięte przez administratora ). Dziwne, że nikt o nich nie pisał wcześniej. Gubiły dokument, brały chyba umowy na siebie i dlatego ktoś nie dostawał pieniędzy. To dopiero krętaczki. Na całe szczęscie zostały wyrzucone z hukiem z firmy kilka miesięcy temu i zdecydowanie poprawiło się w grupie promocyjnej a2. Ja teraz nie narzekam, ale biurokracji trzeba przestrzegać.
lol 2012-11-13 20:39:45
Widać że szefowa pisze pod publike. MASAKRA
1
moli 2012-11-13 20:42:07
Danka - 2012-06-27 17:11:03

No teraz nie jest tam źle, najgorsze były ( usunięte przez administratora ). Dziwne, że nikt o nich nie pisał wcześniej. Gubiły dokument, brały chyba umowy na siebie i dlatego ktoś nie dostawał pieniędzy. To dopiero krętaczki. Na całe szczęscie zostały wyrzucone z hukiem z firmy kilka miesięcy temu i zdecydowanie poprawiło się w grupie promocyjnej a2. Ja teraz nie narzekam, ale biurokracji trzeba przestrzegać.
Z hukiem to [usunięte przez moderatora]może sobie kierowniczka [usunięte przez moderatora] od promocji w stołek.
zadra 2013-11-30 23:59:13
Ja pracuję w Grupie Promocyjnej A2 już chyba 2 lata jako hostessa od czasu kiedy zaczęła tam pracować koordynatorka (usunięte przez administratora) atmosfera fajna, jeśli podpiszesz umowę przed akcją wypełnisz wszystko w umowie i nie ma braków to kasę masz na czas tak jak jest w umowie. Nigdy nie miałam problemów z wynagrodzeniem.Jak nie mogę dotrzeć do biura w godzinach ich pracy to nie ma problemu aby koordynatorka spotkała się z tobą gdzieś wieczorem i przekazała strój lub przeprowadziła szkolenie na dana akcję.Może nie mają wysokich stawek ale polecam.
roksi 2014-03-30 10:12:37
hahhhaa lila w co Ty wierzysz, hostessy pracują ciężko za psie pieniądze i jedyne co za to mają to dwie przerwy 15 minut na 10h stania, ból stóp, pleców i ostry(usunięte przez administratora) jak coś pójdzie źle. Ogólnie hostessa to toksyczny zawód, a średnia stawka hostessy(nie mówię o hostessie wizerunkowej) to ok 7-8zł. Nie mówię o tej agencji, ale ogólnie.
uczciwa 2014-12-12 22:08:04
Do momentu wypłacenia wynagrodzenia było wszystko ok ale jak przyszło do wypłaty to była to tylko część a o resztę ciężko się doprosić. Głupie tłumaczenie że mają nawał akcji przed świętami i to przeszkadzało w wysłaniu pieniędzy z przed dwóch miesięcy.ogólnie nie polecam tam pracować
uczciwa 2014-12-15 13:58:06
Nie odbierają telefonów, nie odpisują na smsy. Po prostu bezczelnie udają że nic się nie stało
Zrotowana 2015-01-03 15:16:58
Aktualnie brak kontaktu z osobą, która zajmowała się akcją na której byłam hostessą, brak kontaktu również przez formularz na stronie oraz brak kontaktu z biurem w Poznaniu jak i centralą w Warszawie. Od 3 dni nikt nie odpisał mi na smsa, wiadomość ani nie odebrał telefonu, a wypłaty jak nie miałam na koncie tak nie mam.
Em 2015-01-04 12:52:36
Od 4 dni nie mogę się skontaktować w sprawie wynagrodzenia. NIE POLECAM.
hostessa 2015-01-07 20:49:21
To i ja dodam swoj komentarz odnosnie tej firmy. Mam taki sam problem, nie moge sie doprosic zaplaty wynagrodzenia, koordynator albo nie odbiera telefonu albo go nie ma. Pracowalam juz dla wielu agencji hostess i jeszcze sie nie spotkalam z taka sytuacja, zeby po 2 miesiacach po akcji pieniadze nadal nie byly wyplacone. Tak wiec nie polecam, na prawde szkoda nerwow.
emi 2015-01-11 01:36:56
Również nie polecam. Są niewypłacalni, beznadziejna agencja
elllie 2015-01-14 11:18:29
A jak się nazywa koordynator to może jakoś razem się zbierzemy
maja 2015-03-25 13:00:17
Fajna agencja, fajne zlecenia, płacą zawsze na czas jeśli tylko uzupełni się wszystkie dokumenty.
Pola 2015-07-30 18:36:18
pracowałam u nich w Poznaniu jako hostessa i nigdy żadnych problemów nie było. polecam ;)
paula 2015-09-21 13:06:02
Grupy A2 nie polecam żadnej hostessie, bardzo duże opóźnienia w wynagrodzeniach, stawka brutto to 10 zł czyli 8 netto do tego dodaja 2 zł brutto że niby 12 brutto ale to ściema !!!! nie polecam trzymać się z dala.
Ania 2016-09-16 23:09:30
Wyzysk !!! jeżeli na daną firmę którą wykładam mam przeznaczone nie całe 20 godzin, w tym co tydzień muszę wykonywać raporty na stronie co jest, czego nie ma, co miesiąc raporty z cenami wszystkich produktów, za co nie płacą, to jest nasz czas za darmo od nas, a dane godziny na daną firmę wykorzystujemy w sklepie na wykładanie towaru gdzie kierownik nie popuszcza i na koniec podpisuje te godziny. Do tego jest jeszcze raport kwartalny, gdzie musimy po spisywać daty i ile tego jest, to zajmuje kilka godzin, ponieważ trzeba wyciągnąć towar z półki po sprawdzać, po liczyć z powrotem go włożyć i oczywiście żadnych dodatkowych godzin, również ZA DARMO. I jeszcze wysyłają e-maila, jeżeli coś znajdzie się po terminie to będziemy za to płacić.
az 2016-10-19 11:19:49
podpisałaś to na pewno zawierając umowę, więc skąd oburzenie?

Wykonując usługi określone w umowie Zleceniobiorca zobowiązuje się do:

1. regularnych wizyty w punkcie wg obowiązującej Umowy (zawsze wchodzimy na Punkt handlowy wejściem pracowniczym, zapisujemy godzinę przyjścia i wyjścia, niezwłocznie po przyjściu zgłaszamy swoją obecność do Kierownika/Zastępcy danego działu, na którym pracujemy),
2. uzupełniania towaru podczas każdej wizyty (zgodnie z zasadą FIFO) - najświeższy towar powinien znajdować się w tylnej części półki; każda pozycja asortymentowa musi mieć swoje miejsce na półce, nie wolno z przodu kłaść np. papryki ostrej, z tyłu słodkiej, półki powinny być całkowicie wypełnione towarami (puste półki zniechęcają do oglądania i kupowania), awersy (przód z etykietą informującą co to za produkt) opakowań produktów zawsze muszą być ustawione przodem do klienta,
3. sprawdzania dat ważności towaru; w przypadku towarów z datą przydatności krótszą niż dwa miesiące należy niezwłocznie powiadomić Koordynatora GP A2, PH Klienta i Kierownika Działu i podać rodzaj i ilość towaru,
4. kontroli zgodności etykiet cenowych z ceną faktyczną produktu + kontrola obecności cen; w przypadku braku lub złej wartości ceny należy zgłosić się do Kierownika Działu i poprosić o dokonanie zmiany tej ceny,
5. dbałości o estetykę i wielkość ekspozycji – zachowanie wielkości zakontraktowanej,
6. ekspozycji materiałów reklamowych – plakatów, stojaków, ulotek itp.
7. sporządzania w miarę możliwości sugestii zamówień celem uzupełnienia braków zalistowanych towarów
8. wypełniania i terminowego przesyłania Karty Pracy Merchandisera
9. sporządzania i terminowego przesyłania raportów ustalanych indywidualnie do poszczególnych serwisów w terminie wyznaczonym przez Zleceniodawcę. Zleceniobiorca będzie otrzymywał od Zleceniodawcy instrukcje dotyczące terminów sporządzania i przesyłania raportów oraz zakresu danych jakie są wymagane w raporcie (pisemnie, telefonicznie lub drogą elektroniczną).

Zleceniobiorca będzie wykonywał swoje usługi starannie i rzetelnie stosując się do wytycznych otrzymanych od Kierownika Działu, Koordynatora GP A2 oraz Przedstawiciela Handlowego firmy, dla której usługa jest wykonywana.
Zleceniobiorca ma obowiązek stosować się do wewnętrznych regulaminów i zasad Punktów handlowych gdzie wykonuje usługę oraz do przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ.
Zleceniobiorca zobowiązany jest posiadać aktualne badania (książeczkę SANEPID) oraz inne dokumenty wymagane przez dany Punkt handlowy.


bejbe 2016-10-19 20:35:49
Wiecie czy wypłata jest adekwatna do zadań? Dzięki
Zostaw swoją opinię o Grupa Promocyjna A2 - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Grupa Promocyjna A2