4Life Direct

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o 4Life Direct

Pytanie
 Pytanie

Czy istnieje możliwość rozwoju w 4Life Direct?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Dziękujemy za pytanie. Jak najbardziej zapewniamy możliwości rozwoju na każdym etapie pracy. Dla każdego Pracownika działu sprzedaży zapewniamy indywidualną ścieżkę kariery, która zwiększa możliwości zarobkowe i szkoleniowe. Zgodnie z jej założeniami możesz dołączyć do Nas jako Młodszy Specjalista, a już po pierwszym miesiącu awansować na Specjalistę ds. sprzedaży, a następnie na Starszego Specjalistę oraz Eksperta ds. Sprzedaży. Oczywiście za każdym razem wzrasta wysokość Twojego wynagrodzenia. Dodatkowo, w momencie, kiedy pojawią się takie możliwości, uruchamiamy rekrutacje wewnętrzne dla Pracowników, dzięki którym Pracownicy mogą realizować się zawodowo, np. zgodnie ze swoimi zainteresowaniami lub wykształceniem. Wszystkich zainteresowanych poznaniem szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu mailowego rekrutacja@4lifedirect.pl Bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie pytania :) Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Honorata
Inne
@4Life Direct

O ile przy awansie wzrasta wysokość wynagrodzenia w 4Life? :) W jaki sposób w ogóle można awansować w firmie, jak trzeba się wykazać? Co jest brane pod uwagę przy ocenie pracownika ubiegającego się o wyższe stanowisko?

4Life Direct
Pracodawca
@Honorata

Dzień dobry :) W każdym dziale wysokość wynagrodzenia wraz z awansem wzrasta o różne wielkości. Najszybciej można awansować w dziale sprzedaży, gdzie podstawowymi kryteriami są ilość przepracowanych miesięcy oraz realizacji KPI. Dodatkowo zawsze pod uwagę brana jest postawa oraz jakość wykonywanej pracy. Każdy nasz Pracownik ma wyznaczone cele i kiedy przewyższa ich realizację jest odpowiednio wyróżniany. Często w postaci awansu. Dla przykładu wszyscy nasi kierownicy i liderzy w dziale sprzedaży pochodzą z rekrutacji wewnętrznej :) Te same kryteria są brane pod uwagę przy aplikowaniu na wyższe stanowiska (tutaj dodatkowo jeszcze weryfikujemy umiejętności zarządzania). W razie dodatkowych pytań bądź chęci uzyskania szczegółowych informacji, zapraszamy do kontaktu z działem rekrutacji: 660453417 lub mailowo: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy serdecznie, Marlena, Ola i Aga :)

Subiektywna opinia
Były pracownik
 Pytanie

Po spędzonych trzech miesiącach w tej instytucji, z czystym sumieniem podpisuje się pod znaczna większością poniższych komentarzy ( oczywiście negatywnych). Atmosfera moze i na pierwszy rzut oka jest ok, ale to tylko złudzenie. (usunięte przez administratora)Zacznijmy od tego, że mimo usilnych prób dbania o czystość w biurze pracownicy nie są w stanie umyć po sobie choćby sztućców. Średnio raz na dwa lub trzy tygodnie pojawia się mail w tej sprawie, jednak piętrzące się brudne naczynia przy biurkach rosną i rosną, a pracownicy nic sobie z tego nie robią. Niektóre działy czasami przyjmują klientów w biurze i co taki klient może zaobserwować? Muzykę na cały regulator, która mi bardzo przeszkadzala i nie pozwalala się skupić na sprzedaży. Jakieś złote paprochy leżące na podłodze, które team leaderzy z ogromną satysfakcją rozrzucają po zrealizowaniu targetu sprzedażowego, przyklejające się do włosów, butów i wszędzie gdzie to możliwe. Czasami gdzie nie gdzie pod nogami placzą się psy ( uwielbiam pieski, ale z perspektywy osób, które przychodzą prosić o wsparcie finansowe po śmierci kogoś bliskiego musi to wyglądać żenująco).(usunięte przez administratora) Osmio i pół godziny czas pracy ( nie będę rozpisywać się nad tym, wielokrotnie w poprzednich komentarzach ten temat był poruszany), kontrola każdej sekundy przerwy czy pracy, wieczne spotkania i pretensje o za mała sprzedaż, źle wypowiedziane słowo w rozmowie już po kilku dniach stało się bardzo męczące. W firmie panuje całkowity brak zaufania do pracownika, co niestety przekłada się na dramatycznie wysoka rotację pracowników. Nie łudźcie się, że nie przedłużają umow- ludzie sami odchodzą. Jeżeli ktoś chce zebrać pochwałę, musi co najmniej wypracować 150% planu, 100% nikogo tam nie satysfakcjonuje. Można tak pisać i pisać, ale wierzcie mi, naprawdę nie warto.

Pracodawca

@Subiektywna opinia

Dziękujemy za znalezienie czasu na podzielenie się opinią. Bardzo dbamy o to, by każdy pracownik był usatysfakcjonowany z wykonywanej pracy, dlatego z przykrością odebraliśmy Twój komentarz. Czystość w biurze jest dla nas bardzo ważna. Maile w tym temacie są skierowane głównie dla nowych pracowników, by mieli pełne informacje dotyczące procedur związanych z utrzymywaniem porządku w biurze. Żałujemy, że nie zgłosił Pan swoich uwag będąc naszym pracownikiem – bierzemy pod uwagę każdy komentarz zgłaszany przez pracowników i wspólnie wprowadzamy ulepszenia, by każdy czuł się dobrze w biurze. Wspólne świętowanie sukcesów jest dla nas istotne, dlatego też cieszymy się, gdy nasi pracownicy osiągają wspaniałe wyniki – doceniamy ich pracę i mówimy to głośno. Praca w sprzedaży nie jest łatwa, dlatego nasi konsultanci mają dodatkowe 30 min. przerwy, by mogli odpocząć i się zrelaksować. Rozumiemy, że taka praca nie jest dla każdego. Zatrudniamy najlepszych, o czym może świadczyć chociażby fakt otrzymania przez naszych pracowników aż 2 nagród w konkursie Telemarketer 2021 w kategoriach Sprzedaż telefoniczna i Rozmowa retencyjna. Pozdrawiamy, 4Life Direct

Szampan i pochwały
Inne
 Pytanie
@Subiektywna opinia

Pracujesz dla siebie czy dla "pochwały" ?pracownik raczej powinien być sam zadowolony (np. z zarobków), a nie zwracać uwagę czy przełożony będzie zadowolony, czy będzie chwalił Twoją pracę. To Ty będziesz zadowolony jak zarobisz konkretne pieniądze ????

Pracodawca

@Szampan i pochwały

Drogi użytkowniku, dziękujemy za Twój wpis, Dokładamy wszelkich starań, aby każdy pracownik mógł rozwijać się każdego dnia i być usatysfakcjonowanym pracą, zarówno jeżeli chodzi o atmosferę w biurze jak i zarobki. Pamiętajmy, że w każdej organizacji, mamy przełożonych i to od nich otrzymujemy istotne i konstruktywne wskazówki jak się rozwijać i co poprawić, aby osiągnąć sukces. Nikt nie jest doskonały i każdy z nas może wiele poprawić - otwórzmy się na sugestie przełożonego, a na pewno wyjdzie nam to na dobre :)

Nowy
Pracownik

Pracuje pierwszy miesiąc na sprzedaży, postanowiłem napisać bo przed rozmową rekrutacyjną przeczytałem tu opinie i postanowiłem sam się przekonać a że nie miałem doświadczenia w sprzedaży to niewiele miałem do stracenia. Rekrutacja przebiegła przyjemnie na rozmowie oprócz mnie było kilku innych kandydatów, odpowiedź dostałem dzień później więc na brak komunikacji nie mogę narzekać. Trafiłem na fajną grupę szkoleniową więc oprócz nauki i dzwonienia było dużo śmiechu. Po pierwszym miesiącu mogę powiedzieć, że targety nie są wyśrubowane ale wiadomo jak to w sprzedaży liczy się ilość. Ludzie w biurze są mili a atmosfera mega pozytywna :)

6

Pracodawca

@Nowy

Nowy dziękujemy bardzo za tak miłe słowa :) Trzymamy za Ciebie kciuki i życzymy wspaniałych wyników sprzedażowych! Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Ricko
Kandydat
 Pytanie

Jak oceniacie jakość szkoleń przygotowujących do pracy. W komentarzach można przeczytać o "egzaminach"; jakiego rodzaju egzaminy trzeba zdać, żeby zacząć pracę. Czy trudno je zdać?

Pracodawca

@Ricko

Dzień dobry, Szkolenia przygotowujące do pracy trwają 10 dni roboczych i podzielone są na różne moduły. W ich trakcie oprócz wiedzy ogólnofirmowej, produktowej i ubezpieczeniowej, rozwijane są umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne. Prowadzone są przez doświadczonych trenerów. Szkolenie kończy się egzaminem KNF, przeprowadzanym w siedzibie naszej firmy. Dokładamy wszelkich starań aby po ukończeniu szkolenia każdy z kandydatów zdał egzamin bezproblemowo :) W razie pytań zapraszamy też do kontaktu telefonicznego pod numerem 660435417 lub mailowo rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Rekrutacji 4Life Direct

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Nie polecam. Firma nieprofesjonalnie podchodzi do kndydatów więc można także założyć, że i do pracowników. Mimo obietnicy powrotu z informacją zwrotną co do efektu rozmowy rekrutacyjnej, osoba rekrutująca nie wywiązała się ze swojej deklaracji. Do dzisiaj brak jakiejkolwiek informacji. Wszystko było by ok ale po co obiecywać, że dostanie się odpowiedź w określonym terminie a potem olewaćkandydatów? Bardzo nieprofesjonalne podejście.

1

Pracodawca

@Kandydat

Dzień dobry, dziękujemy za Twoją opinię. Jakość procesu rekrutacyjnego jest dla nas niezwykle istotna i dbamy o to, by każdy kandydat otrzymywał informację zwrotną dotyczącą procesu jego rekrutacji. Opisana przez Ciebie sytuacja odbiega od naszych standardów i zależy nam na jej wyjaśnieniu. W tym celu prosimy o przesłanie więcej danych na maila: opinie@4lifedirect.pl Pozdrawiamy Cię serdecznie i życzymy miłego dnia.

Kandydat
Kandydat
@4Life Direct

Myślę, że nie ma to najmniejszego sensu, bo pytanie wystosowalem do osoby rekrutującej i zostałem bez odpowiedzi....

1

Pracodawca

@Kandydat

Zależy nam na wyjaśnieniu każdej sytuacji i utrzymaniu wysokiego poziomu procesów rekrutacyjnych, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółowych informacji drogą mailową. Serdecznie pozdrawiamy

kandydat
Kandydat
@4Life Direct

ile razy już przewija się ten wątek. Jeśli zależy Państwu na tym, aby kandydat otrzymał informacje zwrotną to odpowiednio zacznijcie tym kontaktem zarządzać. Mnie też to dotyczyło i jestem naprawdę zniesmaczony takim podejściem do potencjalnego pracownika i w ogóle do człowieka. Przykre i warte zastanowienia...

1

Pracodawca

@kandydat

Dzień dobry, dziękujemy za Twój komentarz – każda opinia jest dla nas ważna. Bardzo dbamy wysoką jakość procesu rekrutacji i o to, by każdy kandydat otrzymywał informację zwrotną dotyczącą jego kandydatury. Opisane sytuacje odbiegają od naszych standardów. Zależy nam na wyjaśnieniu każdej sytuacji, dlatego będziemy wdzięczni za przesłanie szczegółowych informacji na adres: rekrutacja@4lifedirect.pl. Pozdrawiamy Ciebie serdecznie!

kandydat
Kandydat
@4Life Direct

Potwierdzam, niestety firma nie wraca mimo obietnicy z informacją zwrotną o wyniku rekrutacji. No cóż to tylko świadczy o firmie.

Pracodawca

@kandydat

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Zaniepokoiła Nas informacja z Państwa strony na temat braku kontaktu zwrotnego. Zweryfikowaliśmy, że problem leży po stronie poczty elektronicznej. Dlatego zachęcamy do sprawdzenia skrzynek "SPAM" oraz "Niechciane". Po swojej stronie zmieniliśmy metodę przekazywania informacji zwrotnej, która powinna być bardziej skuteczna. Zachęcamy do kontaktu na rekrutacja@4lifedirect.pl, gdzie wyjaśnimy wszystkie wątpliwości dotyczące kandydatur.

kandydat
Kandydat
@4Life Direct

Szanowni Państwo, nie jest to prawdą. Wina nie leży po stronie skrzynki @ i spam, wiadomości zwrotne nie są poprostu wysyłane. Co potwierdzam na bazie własnego doświadczenia. Moja rada to proszę nie obiecywać, że się Pańswo skontaktujecie i tyle w temacie. Ogromne rozczarowanie.

noemi
Kandydat
@4Life Direct

nieprawdą jest, że wiadomości trafiają do spamu ... takie wiadomości porostu od państwa są niewysyłane! ja również podczas rekrutacji w marcu 2021 nie dostałam żadnej informacji zwrotnej, wielokrotnie próbowałam dzwonić do jakiegoś Pana który kontaktował się ze mną z 4ld ... niestety bezskutecznie. Było mi bardzo przykro, że zostałam w ten sposób potraktowana, lecz widzę, że sprawa nie dotyczy tylko mnie bo takich komentarzy i opinii jest bardzo dużo.

Pracodawca

@noemi

Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Od dłuższego czasu mamy zmienioną politykę kontaktu z kandydatami. Teraz każdy kandydat, który do nas aplikuje, otrzymuje informacje zwrotną niezależnie od wyniku/decyzji o zatrudnieniu. Sytuacja przez Panią opisana odbiega od naszych standardów, dlatego będziemy wdzięczni za przesłanie szczegółowych informacji na mail: rekrutacja@4lifedirect.pl.

alexander
Były pracownik

do pracy zostałem przyjęty bez najmniejszego doświadczenia - nigdy nie pracowałem w sprzedaży. warunki w biurze jak najbardziej ok, młodzi, sympatyczni ludzie. uważam, że dużym minusem jest bardzo głośna muzyka puszczana w czasie pracy która rozprasza i utrudnia rozmowę z klientem oraz baza którą otrzymujemy - bardzo ciężko trafić na klienta który będzie chciał z nami rozmawiać - zazwyczaj przez 8 godzin pracy jest to wysłuchiwanie sygnału telefonu. niestety po miesiącu zrezygnowałem z pracy, zaproponowano mi więc przejście do innego działu. po przejściu rekrutacji w innym dziale powiedziano mi, że niezależnie na wynik rekrutacji zostanę poinformowany o decyzji - I W TYM MOMENCIE KONTAKT Z FIRMĄ SIĘ URWAŁ, nigdy nie została mi przekazana taka informacja, mimo telefonów, maili oraz zapytań do firmy :( po 4 miesiącach z 15 osobowej grupy z która zostałem zatrudniony oraz szkolony NIE PRACUJE JUŻ NIKT.

4 Life Direct
Pracownik
@alexander

Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Każdy kandydat, który do nas aplikuje, otrzymuje informacje zwrotną niezależnie od wyniku/decyzji o zatrudnieniu. Sytuacja przez Pana opisana odbiega od naszych standardów, dlatego będziemy wdzięczni za przesłanie szczegółowych informacji na mail: rekrutacja@4lifedirect.pl. Dziękujemy za pozytywne słowa dotyczące pracy w naszym biurze. Bardzo dbamy i zależy nam, by każdy pracownik czuł się dobrze podczas wykonywanej pracy i żałujemy, że nie zgłosił Pan swoich uwag w trakcie zatrudnienia. Praca w sprzedaży nie jest łatwa i rozumiemy, że nie każdemu może to pasować. Życzymy wszystkiego dobrego i sukcesów w dalszej drodze zawodowej, 4Life Direct

Bbbbb

Zgodnie z kodeksem pracy pracodawca jest zobowiązany dać 15 min przerwy na 8h pracy pracuje się tu 8.5 h aby każdy miał przerwę obiadowa i nikomu to nie przeszkadza. Praca jest fajna dużo obowiązków ale za siedzenie na (usunięte przez administratora) nikt nie płaci. Ja polecam gorąco jest super

6
Bunkcha
@Bbbbb

Skoro podczas 8-godzinnego dnia pracy przysługuje 15 minut przerwy (jest wliczone w 8 godzin pracy), to pracując 8,5 godziny przerwa w tej firmie wynosi 45 minut - myśląc logicznie. Jeśli tak nie jest, to jakim prawem 30 minut jest doliczane do czasu pracy?

abcd
@Bunkcha

Oczywiście, że tak NIE jest. Nie wolno nawet wyjść do łazienki na minutę oprócz tej jednej przerwy, bo jest wielka awantura od menadżerów. Poza tym jeżeli zadzwoni telefon minutę przed końcem pracy, to musisz siedzieć do końca rozmowy, choćby ona trwała 3 godziny i to jest BEZPŁATNE. W soboty zmuszają do pracy i płacą tylko prowizje bez minimalnej podstawy.

3
PolecamZapoznacSięZKP
@Bunkcha

zgodnie z art. 141 § 1 K.p. pracodawca może wprowadzić jedną przerwę w pracy niewliczaną do czasu pracy, w wymiarze nieprzekraczającym 60 minut, przeznaczoną na spożycie posiłku lub załatwienie spraw osobistych.

Khcrho
@PolecamZapoznacSięZKP

A ciekawe co mówią przepisy kodeksu pracy o nadgodzinach.... ? Że to wolontariat? Że się nie wypłaca? Że wręcz jest to zabronione? No nie wytrzymam (hahaha) Widzę, że nic się nie zmieniło. Jak dobrze, że już tam nie pracuję...

Aaa
@Bbbbb

Nie wiem kto to napisał z 4LD i nie chce wiedzieć . Wiem tylko jedno - w firmie rządzi klika, która robi co chce. A te dodatkowe 30 minut pracy, o których tu piszą, faktycznie jest do odrobienia. Przeznaczone podobno na posiłek. I niby wszystko ok, bo tak może być. Zapominają tylko o jednym, kiedy powołują się na paragrafy - przy tym charakterze pracy - jak psu buda- należy się przerwa za pracę na komputerze. 5 minut po każdej godzinie. A to pracownikom zabrali, bo wg szanownej kliki, praca na słuchawkach przed monitorem nie jest praca stała przy komputerze. A dlaczego? Bo można głowę odwrócić, oczy zamknąć.... Śmieszne? Nie - żałosne, ale prawdziwe i funkcjonujący w tej firmie ten paradoks od 2011r. Bez żadnych dla nich konsekwencji ze strony BHP.

Mieczysław
Inne
@Aaa

Chciałbym zapytać o nieco inną kwestię. Mianowicie zastanawia mnie, czy firma 4Life Direct przyjmuje do pracy osoby bez doświadczenia zawodowego? Nowo zatrudniony pracownik otrzymuje odpowiednie przeszkolenie z nowo powierzonych obowiązków? Widzę, że macie wiedzę o tym miejscu pracy, więc liczę na odpowiedź w tym wątku.

Były pracownik
@Mieczysław

Pracowałem w 4LifeDirect 3 lata, to była moja pierwsza praca. Z tego co pamiętam na wstępie jest dwutygodniowe szkolenie, po tym czasie byłem gotowy do sprzedaży. Wystarczy chcieć :)

Lidia
Inne
@Były pracownik

Skoro praca w 4Life Direct była Twoją pierwszą, to wypadałoby docenić tego pracodawcę za to, że daje szansę osobom bez doświadczenia na nabycie go. Cieszy także to, iż takim osobom zapewnia odpowiednie przeszkolenie przed przystąpieniem do wykonywania obowiązków. A jak ma się sprawa po pewnym czasie: czy w 4Life Direct są możliwie jakieś ciekawe ścieżki rozwoju zawodowego? Napisz coś o tym.

Były pracownik numer 1756
@Lidia

Haha, 4Life Direct zatrudnia każdego , nie zdobędziesz tu żadnego doświadczenia , chyba że w oszukiwaniu ludzi . Jedyny problem w tym , że nikt tu już nie chce pracować . W trakcie mojej kariery w tej firmie przewinęło się tam wieeele pracowników . Rada : nigdy nie przyzwyczajajcie sie do osoby siedzącej obok , bo za chwilę i tak jej tam nie będzie . Zwalniają za byle co . Nowi pracownicy są po to , żeby dzwonili do swoich znajomych i im wciskali ubezpieczenie , bo nikt inny już tego nie chce kupić .

3
Olga
Inne
@Były pracownik numer 1756

Co ciekawe - masz zupełnie odmienne zdanie o tym pracodawcy niż @Były pracownik. Ale oczywiście mogłeś odnieść nieco inne wrażenie, pracując w 4Life Direct i oczywiście szanuję Twoje zdanie. W firmie tej już nie pracujesz - co wynika z Twojego nicka. A nie pomyślałeś, że od czasu Twojego odejścia sytuacja w tym miejscu mogła się znacznie poprawić? Przecież jest to możliwe.

Były pracownik
@Olga

W 4LD, tak jak pisałem troche popracowałem. Rotacja czasem była, ale bez przesady. W aktualnej pracy też mam roszady, tak chyba już bywa w sprzedaży. Wracając do Twojego pytania, podpytałem aktualnego pracownika z ciekawosci na temat rozwoju. Każdy zaczyna od sprzedaży ubezpieczeń, firma prowadzi rekrutacje w środku, więc szanse są, trzeba się pokazać z dobrej strony. Ja wspominam miło czasy w 4lifedirect, atmosfera była super.

1
Lidia
Inne
@Były pracownik

Jasne pozostaje to, że - tak jak wspomniałeś, w każdej pracy mogą wystąpić rotacje pracowników. Super, iż postanowiłeś zapytać o rozwój zawodowy w 4Life Direct osobę, która aktualnie tam pracuje. Takie informacje z pierwszej ręki są tu dla nas najlepszym źródłem wiedzy. Interesuje mnie jeszcze kwestia dodatków pozapłacowych. Czy 4Life Direct zapewnia jakieś?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik numer 1756
@Lidia

O dodatkach pozapłacowych możesz zapomnieć . Nawet żadnego dodatku na święta nie ma , żadne święta .

Adam
Inne
@Były pracownik numer 1756

Nie ma kompletnie żadnych dodatków? To może, chociaż wynagrodzenia są na wysokim poziomie, dzięki czemu pracownicy mimo braku dodatków mogą być zadowoleni z systemu wynagradzania? Liczę, że przedstawisz, jak ta kwestia wygląda.

Były pracownik
@Adam

Były dodadki w postaci lekcji angielskiego, można było wykupić pakiet medyczny czy karte sportową ze wstępem na siłownie itp. Jak plan idzie dobrze nie ma co narzekać na wypłatę, taka zasada w sprzedaży. Jaki problem umówić się na rozmwę w sprawie pracy? :)

Adam
Inne
@Były pracownik

Nie jest to problemem, ale nie zaprzeczysz, że przed podjęciem pracy w danym miejscu dobrze jest dowiedzieć się o niej, jak najwięcej? Wtedy możemy uniknąć sytuacji, że po kilku dniach od zatrudnienia podejmiemy nagle decyzję, że praca nam nie odpowiada. Byłby to zarówno problem dla nas, jak i dla samego pracodawcy. Chciałem jeszcze zapytać, czy rozpoczęciem pracy, nowy pracownik jest odpowiednio przeszkolony?

xxxx
@Adam

Wynagrodzenie przedstawione w ofercie pracy mija się z prawdą żeby wyżywić rodzinę co miesiąc trzeba zrobić target taka prawda te zabawy typu zrób z siebie debila na open space możecie sobie w (usunięte przez administratora) wsadzić lepiej zamiast tego cyrku na kółkach dodać kilka zł do podstawy

sroka
@Mieczysław

Przyjmują wszystkich jak leci, szkolenie jest w porządku,trwa kilka dni, ale i tak nie ma tam warunków do pracy, i ciężko w praktyce wykorzystać tą wiedzę, głównie słucha się poczt głosowych

Nicsieniezmienilo
Były pracownik
@Bbbbb

Zapomniałaś o obowiązkowej przerwie, która firma powinna zagwarantować za pracę przy komputerze. Masz ją. Choćbys nie wiem jak szukała to jej w tej firmie nie znajdziesz. Dodatkowe i do odpracowania 30 minut, które dostajesz na obiad doopy nie urywa. A z bezpłatnych przerw zostałeś obskubany.

Pracodawca

@Nicsieniezmienilo

Dziękujemy za Twój komentarz. Rozumiemy, że kwestie dotyczące godzin pracy to ważna sprawa. Dlatego dbamy o to aby w trakcie rozmowy każdy kandydat otrzymywał informację na ten temat. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami na: opinie@4lifedirect.pl

wiola
Pracownik
@Bbbbb

według kodeksu pracy na każdą godzinę pracy przypada 5 minut przerwy, 8x5=40

wik
Pracownik
@Mieczysław

oni tam wszystkich przyjmują jak leci

Pracodawca

@wik

Dziękujemy bardzo za podzielnie się uwagą. Niezależnie od procesu do rekrutacji zapraszamy kandydatów z wcześniejszym doświadczeniem. Wszelkich informacji dotyczących naszych oczekiwań, warunków współpracy udzielamy podczas rozmowy rekrutacyjnej. Nasi pracownicy każdego dnia swoim wynikiem udowadniają, że mają wysokie kompetencje do pełnienia swoich ról. Jeśli chcesz podzielić się z nami konkretnym przykładem napisz do nas na: opinie@4lifedirect.pl

Pracodawca

@wiola

Pracujemy w systemie 8 godzinnym. Poza standardową 30 minutową przerwą, zapewniany dodatkowe 30 minut. Dzięki temu każdy pracownik może skorzystać z 60 minutowej przerwy w trackie dnia. Pracownik ma prawo do skorzystania z tej funkcji w każdej chwili.

L
Kandydat
 Pytanie
@abcd

Jaka jest podstawa wynagrodzenia ? Czy są w porządku

Pracodawca

@L

Dzień dobry L, w chwili obecnej mamy otwarte różne projekty rekrutacyjne z różnymi warunkami finansowymi. W przypadku zainteresowania konkretnym ogłoszeniem zachęcamy do wysłania aplikacji poprzez ogłoszenie lub bezpośredni kontakt na maila rekrutacja@4life direct lub telefonicznie 660436224 Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Olga
Pracownik

Pracuję w firmie od 2 miesięcy, ale już wiem, że jest to najlepsze ze wszystkich miejsc, w których miałam okazję pracować. Panuje tutaj rodzinna atmosfera, wszyscy są życzliwi i koleżeńscy. Firma dba o to, aby umilić Pracownikom czas spędzony w biurze np. przygotowując miłe niespodzianki związane z tematyką jakiegoś święta w kalendarzu np. Walentynek :) Są tutaj poczęstunki, konkursy, strefa relaxu i wiele innych. Wypłaty są terminowe, benefity atrakcyjne i raz w miesiącu spotykamy się, aby nagrodzić i wyróżnić Pracowników za zaangażowanie i wyniki w minionym miesiącu, co jest bardzo miłe i motywujące :)

Pracodawca

@Olga

Olu, Bardzo serdecznie dziękujemy za opinie i cieszymy się, że nasza współpraca się bardzo dobrze układa! Pozdrawiamy Cię serdecznie - Twój dział Rekrutacji :)

Bez nazwy
Kandydat
 Pytanie

Czy w okresie wdrożenia otrzymuje się wynagrodzenie ? I jaka jest umowa?

Pracodawca

@Bez nazwy

Dzień dobry :) Okres wdrożenia jest zawsze płatny. Rodzaj umowy zależy od procesu rekrutacyjnego, na który Pani/Pan aplikuje. Z chęcią przybliżymy szczegóły w trakcie rozmowy telefonicznej - zapraszamy do kontaktu: 660435417, 660436224 lub odpowiemy na pytania mailowo: rekrutacja@4lifedirect.pl. Jesteśmy do dyspozycji. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia. Zespół Rekrutacji 4Life Direct.

Nowy
Kandydat
@4Life Direct

Pytanie brzmi jaki rodzaj umowystanowisko sp. Da obsługi klienta i płatności

Pracodawca

@Nowy

Dzień dobry:) Zarówno w przypadku stanowiska Specjalisty ds. płatności i utrzymania klienta oraz Specjalisty ds. Obsługi Klienta proponujemy umowę o pracę. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego 660435417, 660436224 lub mailowo: rekrutacja@4lifedirect.pl. Jesteśmy do dyspozycji, bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji 4 Life Direct

Były agent
Były pracownik

Przepracowałam w 4Life trochę ponad rok, przyjęli mnie bez doświadczenia gdyby nie to, że musiałam się przeprowadzić to chciałabym zostać w tej firmie. Nie miałam wcześniej styczności z ubezpieczeniami, wszystkiego nauczył mnie Robert podczas szkolenia :) w całym biurze super atmosfera jest luźno i nie ma niepotrzebnych spięć nawet z kierownikami. Pierwsze tygodnie były trudne (bo wcześniej nie sprzedawałam) ale miałam wsparcie kierowników za co im dziękuję. Spoko benefity i dało się wyciągnąć spory bonus sprzedażowy. Polecam dla wszystkich, którzy są związani ze sprzedażą albo chcą w niej stawiać swoje pierwsze kroki :) jedyne co mogliby zlikwidować to dress code, ale nie jest on jakoś bardzo uciążliwy.

19

Pracodawca

@Były agent

Dziękujemy bardzo za opinię i miłe słowa :) Życzymy samych sukcesów na drodze zawodowej. Polecamy się na przyszłość! Zespół Rekrutacji 4 Life Direct

Nowa
Inne
 Pytanie

Witam, Czy ktoś może powiedzieć czy na etapie wdrożenia pracownik ma umowę i czy etap wdrożenia jest płatny? Dziekuje

Pracodawca

@Nowa

Dzień dobry :) Dziękujemy za pytanie. Oczywiście zarówno okres szkolenia, jak i wdrożenia są płatne. Podpisujemy także zawsze stosowne umowy. Prowadzimy kilka procesów rekrutacyjnych, w których warunki mogą się różnić. Jeżeli jest Pani zainteresowana konkretnym procesem zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: 660436224 lub 660435417- odpowiemy na wszystkie pytania. Pozostajemy także do dyspozycji mailowo: rekrutacja@4lifedirectpl. Pozdrawiamy serdecznie! Zespół Rekrutacji 4Life Direct.

Zwyczaje
Były pracownik
 Pytanie

Śmieszy mnie połączenie głośnej muzyki i dress codu - muzyka, raczej klubowa.... dress code.... raczej biurowy... może to trzeba ujednolicić? Poza tym 8.5 godz pracy, bo ważny jest odpoczynek... ehhhh....odpoczywa to się w domu. W sprzedaży nie pomaga ani dress code, ani muzyka, chyba że ktoś chce udawać, że nie sprzedaje tych nudnych ubezpieczeń...

Pracodawca

@Zwyczaje

Dziękujemy za komentarz. Rozumiemy, że panujące u nas zasady mogą nie każdemu odpowiadać, jednak atmosfera w pracy jest u nas bardzo ważna i dbamy o to, by każdy pracownik dobrze się czuł w firmie. Jak w większości biur i u nas obowiązuje ogólnie przyjęty dress code, który nie wyróżnia się niczym nietypowym. Bierzemy pod uwagę zdania naszych pracowników, a odtwarzana muzyka jest zgodna z ich zdaniem i upodobaniami. Praca w sprzedaży jest wymagająca, dlatego zależy nam i dbamy o to, by każdy konsultant miał odpowiednią ilość przerw i mógł odpocząć. Pozdrawiamy serdecznie.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w 4Life Direct?

4Life Direct
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za Twoje pytanie. Atmosfera w pracy jest dla nas bardzo ważna i staramy się, by każdy pracownik czuł się dobrze zarówno w biurze, jak i podczas pracy zdalnej. Doceniamy zaangażowanie naszych pracowników. Organizujemy różnego rodzaju konkursy, regularnie przyznajemy wyróżnienia, wspólnie świętujemy osiągane wyniki. Panująca u nas atmosfera jest niecodzienna, a to wszystko dzięki ludziom, którzy u nas pracują. Zachęcamy do przekonania się osobiście i zapraszamy na dzień otwarty. Możesz aplikować tu: rekrutacja@4lifedirect.pl

Paladyn
Były pracownik

Pracowałem krótko w firmie i powiem tylko tyle że nie ma firmy idealnej. W tej jest kilka fajnych rzeczy, między innymi ludzie ale to niektórzy, praca z nimi w grupie to sama frajda, oczywiście nie miejcie zaufania do każdego. Na spotkaniach miesięcznych mówi się o wynikach wizji firmy sukcesach ale ja tam tylko widziałem smutnych zmęczonych ludzi z wyrazem twarzy NIE REALNE. Sama praca w biurze ciasne stanowiska przydało by się troszkę więcej miejsca, na pracy zdalnej nie wypowiem się. Nie wiem kto tam rządzi kto jest dyrektorem i prezesem oczywiście sprawdziłem to na stronie przed rozmową rekrutacyjną ale w firmie mało ich. Podsumowując ani nie plolecama ani nie hejtune firmy jednym slowem firma bez ducha i wyrazu dla mnie na przeczekanie.

Pracodawca

@Paladyn

Dziękujemy za Twoją opinię , każda jest dla nas bardzo istotna. Ludzie są dla nas najważniejsi, dlatego chcemy, by dzięki tworzonej przez nas atmosferze, każdy czuł się dobrze i swobodnie podczas wykonywania pracy - zarówno w biurze, jak i podczas pracy zdalnej. Zdajemy sobie jednak sprawę, że każdemu może pasować coś innego. Pragniemy również zaznaczyć, że stanowiska pracy w biurze spełniają wszystkie wymogi, są zgodne z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy. Comiesięczne spotkania z pracownikami są dla nas bardzo ważne. Mimo że czas pandemii takie spotkania nam utrudnia, dzięki wprowadzonym rozwiązaniom mamy możliwość ich realizowania. W tym czasie przedstawiamy osoby, które do nas dołączyły, dziękujemy i wręczamy wyróżnienia pracownikom, a także przekazujemy informacje dotyczące planów i aktualności w firmie, tak, by wszyscy byli na bieżąco. Dziękujemy za opinię, pozdrawiamy i życzymy wszystkiego dobrego, 4Life Direct

GLADIATOR
Inne

MOJA OPINIA JEST W OBEDZ PANSTWA KONSULTANTOW JEST NEDOSTATECZNA PONIEWAZ NIEKTURZY Z NICH PRZEKAZUJA NIE PRAWDZIWE INFORMACJE O FIRMIE LUB UBEZPIECZANIU W NIEJ . POŁACZONO MNIE Z PANSTWA PRZEDSTAWICIELEM KTÓRY POINFORMOWAŁ MNIE BRAKU ZWROTU SRODKUW WPŁACONYCH I ZE UBEZPIECZENIE JAKIE OTRZYMUJE TO SKŁADKI KTURE WPŁACE PRZEZ OKRES DWUCH LAT I JEZELI JUTRO UMRE TO OTRZYMAM TYLKO ZWROT SKŁADEK CZULI NP. 196 ZŁ ZA OKRES 3-MIESIECY A NIE JAK PROPONOWANO MI NA POCZATKU I ZE OSOBY KTURE PODAŁEM DO DODATKOWEGO UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO . TEGO UBEZPIECZENIA NIE UZYSKUJA CZYLI KTOS KOGOS WPROWADZA W BŁAD. PROSZE O ROZPATRZENIE MOJEJ SPRAWY BO NIE SADZE ZE PANSTWO PROWADZA ZŁE PRAKTYKI . TYLKO MAJA PANSTWO PRACOWNIKÓW KTURZY SA W NIEWŁASCIWYM MIEJSCU I NA NIEWŁASCIWYM STANOWISKU. DZIEKUJE I PROSZE O ZAJECIA STANOWISKA W TEJ SPRAWIE . MUJ ADS. E-MAIL MARIUSZKUP5@WP.PL DZIEKUJE .

Pracodawca

@GLADIATOR

Szanowny Panie, Dziękujemy za Pana opinię, jest ona dla nas bardzo ważna. Bardzo dbamy o jak najwyższy poziom obsługi. O wysokiej jakości naszej obsługi świadczyć może chociażby fakt, iż od 10 lat jesteśmy wyróżniani przez Firmę Przyjazną Klientowi, zdobyliśmy również m.in. nagrodę Grand Prix Telemarketer Roku 2020, czy dwa złote medale Contact Center World Awards. Jako że to właśnie zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze, z przykrością odebraliśmy Pana wiadomość o niezadowoleniu z wykonywanych przez nas usług. Wszystkie nasze rozmowy są nagrywane, dlatego przyjrzymy się Pana sytuacji i sprawdzimy informacje, jakie zostały przekazane przez konsultanta. Zależy nam na wyjaśnieniu każdej sprawy dlatego, by odnieść się do Pana opinii, wysłaliśmy do Pana wiadomość na podany przez Pana adres mailowy, z prośbą o kontakt oraz podanie niezbędnych w celu wyjaśnienia sytuacji danych. Odnosząc się do ubezpieczenia - w Bezterminowym Ubezpieczeniu na Życie „Moi Bliscy” przez pierwsze 24 miesiące (Okres Pierwszej Ochrony) wysokość świadczenia równa jest 100% wpłaconych do daty śmierci składek. Po Okresie Pierwszej Ochrony świadczenie będzie wypłacone w pełnej wysokości wybranej sumy ubezpieczenia również na skutek naturalnej śmierci. Jeśli osoba ubezpieczona poniesie śmierć na skutek nieszczęśliwego wypadku, rodzina otrzyma trzykrotną wartość sumy ubezpieczenia z umowy. Ogólne Warunki Umowy dostępne są również na naszej stronie internetowej pod linkiem: https://www.4lifedirect.pl/dokumenty-do-pobrania-bezterminowe-ubezpieczenie-na-zycie/ Serdecznie pozdrawiamy.

Dario
Były pracownik

Już w tracie szkolenia należy wykonywać połączenia telefoniczne i stawiane są cele nieadekwatne do stanu przeszkolenia jak również potencjału bazy - gdzie 70% kontaktów stanowią poczty głosowe, bądź też Klienci z którymi kilkukrotnie się kontaktowano, jest to bardzo demotywujące. 8,5 godziny czasu pracy wymyślił chyba ktoś kto nigdy nie pracował "na słuchawce" i nie wie jak obciążająca psychicznie jest to praca.

Pracodawca

@Dario

Dzień dobry, szkolenie zawiera część praktyczną i merytoryczną. Część praktyczna to m.in. dzwonienie baz. Celem jest ćwiczenie determinacji i umiejętności sprzedażowych zanim nasi pracownicy otrzymają właściwe kontakty i będą mieli olbrzymią szansę na realizację targetów i zarabianie wysokich bonusów. Mamy pewność, że cele stawiane podczas szkolenia są realne do osiągnięcia, potwierdzają to wyniki naszych pracowników. Zgadzamy się, że praca w Telesprzedaży jest wymagająca, dlatego wdrożyliśmy 8,5 h system pracy, który przewiduje długą przerwę na odpoczynek, nabranie sił do dalszej walki. Życzymy spokojnego dnia:)

KomisarzZAndrychowa
Były pracownik
@4Life Direct

Tyle że wdrożona bez was przerwa, jest przerwą ustawową na 8 godzin pracy przed komputerem. Widzę że PR-owo ładnie działacie. Co do planów jak kolega wyżej napisał dla 80% pracowników są nierealne. Dlaczego: -lepsze kontakty przydzielane dla osób które mają układ z osobą od alokacji -baza tworzona na referalach to pośmiewisko bo dla koordynatorów liczy się ilość a nie jakość tych kontaktów -żeby dostać premie trzeba mieć 100% pobranych kontaktów referalowych - nawet jak sprzedaż 200 polis a będzie CI brakowało 50 kontaktów to i tak nie masz szansy na premie -leady które dostaje się na start są wydzwonione i ludzie mają złe zdanie o firmie -na reklamę w telewizji nabierają się raczej osoby z niskim poziomem iq i właśnie do takich osób są skierowane produkty tejże firmy, lub dziadki którzy nie ogarniają(dobrze że moi dziadkowie są na tyle świadomi że nie skorzystali by z takiego produktu bo by trzeba było im telewizję odłączyć - tyle tego jest w przeciągu dnia reklamowane) -rotacja na poziomie nawet 100% - w ciągu kilku miesięcy widziałem conajmniej cztery szkolenia które zakończyły się nie zatrudnieniem nikogo(oczywiscie wina pracowników, bo wiadomo hehe ... szkolący mają wspaniały system szkolenia) -mnogość skryptów, już nawet nie czepiając się marnowaniem papieru, ale NOWOCZESNE firmy cechują się tym że odchodzą od skryptów, to dwa potrafią uporządkować tak system żeby podczas rozmowy odczytać potrzebne rzeczy - dajmy na to akceptacja zgód wiąże się tylko z dodaniem jednego zwrotu przed opcjami zaznaczenia. Może i PR wokół siebie, jak i pracy tam robi dobry - z zewnątrz niby fajnie, ale takie porównanie: nie liczy się papierek od cukierka ,a to jaki on jest w środku, a w środku dostajesz cukierka anyżowego, niby fajnie, ale nie każdy jest fanem anyżu. Reasumując, z zewnątrz praca fajna, towarzystwo wydaje się być całkiem spoko, ale jak popracujesz dłużej to dochodzisz do wniosku że w sumie firma ma tylko dobry PR, inne biuro niż wszystkie, a pod otoczką wspaniałej firmy jest ta prawdziwa twarz, korpo w wydaniu od którego 90% firm już dawno uciekło. Mogę tak pisać na temat cyrku jaki panuje tam w firmie godzinami, ale w gwoli podsumowania - nie warto tam rozpoczynać pracy ze względu na wyżej wymienione szczegół to raz, a dwa nie wspomniałęm o kierownikach którzy w większości zachowują się tak jakby otrzymali posadę życia w szczególności Pan do wina i jego kolega niespełniony piłkarzyk

Pracodawca

@KomisarzZAndrychowa

Drogi Panie, szanujemy opinie innych, ale krytyka ma swoje granice i nie możemy pozwolić na publikowanie informacji nieprawdziwych, które naruszają dobre imię firmy. Pańskie komentarze godzą w podstawowe dobra osobiste firmy 4Life Direct sp. z o.o. i nie mieszczą się w granicach dopuszczalnej krytyki. Prosimy o zaprzestanie rozpowszechniania nieprawdziwych informacji. W innym przypadku będziemy zmuszeni skorzystać z ochrony przewidzianej w art. 24 KC. Działamy na rynku już ponad jedenaście lat. Jesteśmy agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych prowadzonym przez Komisję Nadzoru Finansowego pod nr 11185495/A. Nasza działalność jest ściśle kontrolowana. Podlegamy polskiemu prawu i kontroli przez powołane do tego Organy Nadzoru. Od 10 lat otrzymujemy certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi, otrzymaliśmy nagrodę Grand Prix Telemarketer Roku 2020, zostaliśmy wyróżnieni dwoma złotymi medalami Contact Center World Awards w kategoriach „Best Sales Campaign” i „Best Direct Response Campaign”. Jak w każdej strukturze sprzedaży podstawą do otrzymania bonusu/premii jest realizacja wskaźników adekwatnych do pełnionego stanowiska – każdy pracownik dokładnie wie, za co jest rozliczany i według jakich zasad. Wskaźniki są określane na podstawie osiąganych wyników, a pomocą w ich realizacji są różne narzędzia m.in. skrypty. Oferujemy proste i przejrzyste produkty. Warunki umowy ubezpieczeniowej są jasne i zrozumiałe: brak badań medycznych przy zawarciu umowy, gwarancja akceptacji wniosku dla osób w wieku 40-85 lat, wypłata świadczenia nawet w 24 godziny. Osoby, które decydują się na zakup ubezpieczenia, chcą zabezpieczyć finansowo najbliższych i absolutnie nie wyrażamy zgody na ich szkalowanie! Rozumiemy, że praca u nas nie jest dla każdego. Szanujemy to i życzymy sukcesów w dalszej drodze zawodowej.

kamil
Były pracownik
@KomisarzZAndrychowa

Moge tylko potwierdzić co użytkownik wyżej na temat pracy w tej firemce. Nawet jeżeli zasłąniają się certyfikatami i nagrodami śmiało mogę potwiedzić że jest to prawda, wytrzymałem miesiąc, poszedłem do normalnej firmy w kórej szanuje się kodeks pracy.

1
sprawadlareportera
Inne
 Pytanie
@KomisarzZAndrychowa

To w takim razie jak firma odniesie się do sprawy przedstawionej w tym materiale? (usunięte przez administratora) Najlepsze jest to że dyrektor odpowiada na pytania tekstami ze skryptu.

Pracodawca

@kamil

Pracownicy są dla nas najważniejsi. Dbamy o dobrą atmosferę, komfort i bezpieczeństwo w naszej firmie. Działamy zgodnie z prawem i przestrzegamy kodeksu pracy. Życzmy miłego dnia.

Pracodawca

@sprawadlareportera

Uczciwość to podstawa działania w naszej firmie i zawsze przestrzegamy litery prawa. Pozdrawiamy.

kandydat
Kandydat

To, co na plus dla Firmy to miłe rozmowy rekrutacyjne jednak wiele do życzenia pozostawia kwestia przekazania informacji zwrotnej, której po prostu nie było. Bardzo przykre doświadczenie szczególnie, że była to rozmowa wieloetapowa

Pracodawca

@kandydat

Witaj, dziękujemy Ci za informację. Zależy nam, aby każdy kandydat, który brał udział w rekrutacji na naszej firmie otrzymał informację zwrotną po zakończonym procesie rekrutacyjnym. Skontaktuj się proszę z nami bezpośrednio telefonicznie (nr telefonu: 660 436 224) lub na adres opinie@4lifedirect.pl to pilnie sprawdzimy i wyjaśnimy co się wydarzyło, że taka informacja do Ciebie nie dotarła. Pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Wojciech
Były pracownik
 Pytanie
@4Life Direct

dlaczego w waszej firmie ciagle pojawia się problem z tym, ze zostawiacie kandydatów bez żadnej odpowiedzi zwrotnej ? to bardzo nieprofesjonalne, i powiem szczerze, ze z taka sytuacja spotkałem się tylko w 4life direct

Pracodawca

@Wojciech

Dzień dobry. Jesteśmy otwarci na dialog – jak widzicie jesteśmy tu obecni, odpowiadamy:) Tak jak wspominaliśmy w poprzednim komentarzu – prosimy o podesłanie imienia, nazwiska – jeżeli przeoczyliśmy wysłanie jakiejkolwiek informacji zwrotnej, natychmiast naprawimy ten błąd.

natan
Kandydat

Rozmowa rekrutacyjna przeprowadzona na początku listopada, dwukrotnie stawiałem się na spotkanie w siedzibie firmy ponieważ za pierwszym razem okazało się, że osoba z którą miałem rozmawiać jest nieobecna (nie zostałem o tym poinformowany żadnym telefonem ani mailem) na kolejnym spotkaniu dostałem informacje, że w przeciągu dwóch dni dostanę informacje zwrotną zarówno jak bedą na tak jak i na nie. Mamy styczeń i do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej odpowiedzi. Osoba z którą rozmawiałem nie odpowiada na maile ani telefony. ŻENUJĄCY POZIOM KONTAKTU I ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, MARNOWANIE CZYJEGOŚ CZASU !

Pracodawca

@natan

Przepraszamy Ciebie za zaistniałą sytuację. Opisana sytuacja odbiega od standardów przyjętych przez nasz Dział Rekrutacji. Sprawdzimy szczegóły i wrócimy do Ciebie z informacją. Napisz do nas na: opinie@4lifedirect.pl i podaj nam więcej szczegółów, abyśmy mogli wyjaśnić opisaną sytuację.

Simon
Kandydat
 Pytanie
@4Life Direct

I co z tego, że ktoś do was napisze na te @opinie jak to i tak nie cofnie czyjegoś czasu zmarnowanego przez wasza firmę ?

Kamil
Kandydat
 Pytanie

Ktoś może powiedzieć coś więcej na czym polega praca? W ogłoszeniu jest zarówno umawianie spotkań z klientami jak i sprzedaż. W jakich godzinach się pracuje?

Pracodawca

@Kamil

Witaj! Dziękujemy za pytanie. Praca na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży polega przede wszystkim na sprzedaży produktów ubezpieczeniowych - na życie i na zdrowie. W ramach procesu wdrożenia, przez kilka dni umawiamy spotkania z Klientami - aby przećwiczyć praktycznie umiejętności ze szkolenia :) Pracujemy maksymalnie na dwie zmiany - od 08:00 lub od 11:30. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio: rekrutacja@4lifedirect.pl. Chętnie poznamy Cię lepiej i odpowiemy na wszystkie pytania!

Au
Kandydat
@4Life Direct

Z tego co wiem to jest jeszcze zmiana od 9:30 wiec w miesiącu zazwyczaj pracuje się tylko 1 tydzień na 8

Pracodawca

@Au

Witamy :) Zgadza się. Zmiany mogą się zacząć również o 09:00, 09:30 lub 10:00. Ostatnia zmiana zaczyna się o godzinie 11:30 :)

T o M e K
Były pracownik

Z każdej minuty w tej firmie rozlicza cię system, rejestrowany jest nawet czas spędzony przed monitorem oraz ile czasu rozmawiało się z klientem/oczekiwało na połączenie Jeśli chcesz skorzystać np. z toalety musisz zaznaczyć to w systemie który odlicza ci minuty do końca przerwy. Jak przekroczy się dany limit to musisz zostawać po godzinach i to odpracować. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej nie było mowy o tym, ze pracuje się w soboty ... Jak dla mnie straszny rygor i presja, co w tych czasach jest dość nieludzkie.

Pracodawca

@T o M e K

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Korzystamy z systemu, do wykonywania połączeń telefonicznych, który jednocześnie monitoruje czas pracy - tak jak każda firma zajmująca się telefonicznym kontaktem z Klientem. Praca w sprzedaży nie jest łatwa i nie każdy się w niej odnajdzie - dlatego tak dużą wagę przykładamy do okresu szkolenia i wdrożenia. Już w tym czasie nasi pracownicy, jeszcze pod okiem trenera, realizują swoje pierwsze cele sprzedażowe i mają okazję przekonać się i zdecydować się czy ta praca spełnia ich oczekiwania.

Zostaw merytoryczną opinię o 4Life Direct - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w 4Life Direct?

    Zobacz opinie na temat firmy 4Life Direct tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 72.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w 4Life Direct?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 11 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy 4Life Direct?

    Kandydaci do pracy w 4Life Direct napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

4Life Direct
Przejdź do nowych opinii