Pytania do firmy 4Life Direct
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Jakie przykładowe pytania są zadawane? Czy są jakieś zadania do wykonania?
Cześć, dziękujemy za Twoje pytania. Prosimy o kontakt z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Nasi specjaliści odpowiedzą Tobie na pytania dotyczące przebiegu procesu rekrutacyjnego do firmy. Zachęcamy również do aplikowania na oferowane przez nas stanowiska. Pozdrawiamy 4Life Direct
Na jakie benefity można liczyć w 4Life Direct?
Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Zatrudnione u nas osoby mają możliwość skorzystania z takich benefitów, jak m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do nauki języków czy prywatnej opieki medycznej. Ponadto, w biurze organizowane są liczne konkursy z nagrodami, a nasi pracownicy mają możliwość wygrania m.in. zagranicznych wycieczek, czy sprzętów RTV i AGD. Zapraszamy do aplikowania lub bezpośredniego kontaktu z Działem Rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl. Z chęcią odpowiemy na dodatkowe pytania. Pozdrawiamy 4Life Direct
Dzień dobry, a mogą państwo coś więcej powiedzieć na temat tych konkursów, jakie kryteria brane są pod uwagę? Zastanawia mnie też czy nowa osoba, która załóżmy jeszcze jest na okresie próbnym również może wziąć w nich udział, czy to raczej benefit dla pracowników z określonym stażem.
wypłata wynagrodzenia jest na koniec miesiąca czy 10-tego?
Cześć, Dziękujemy za Twoje pytanie. Wynagrodzenia płatne są do 10 dnia każdego miesiąca, jeśli dana osoba jest zatrudniona na umowę o pracę. W przypadku osób, które mają umowę zlecenie, wypłata następuje 15 dnia każdego miesiąca. Dodatkowo, konsultanci mają możliwość zdobycia atrakcyjnych bonusów. Jeśli masz dodatkowe pytania, zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct
Czy firma 4Life Direct w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Czy jest to zespół wyłącznie młodych ludzi czy osoby w srednim wieku też są przyjmowane do pracy?
Cześć, Dziękujemy za Twoje pytanie. Zatrudniamy osoby w różnym wieku. Dla nas liczy się Twoje zaangażowanie i umiejętności. Jeśli masz ukończone 18 lat, zachęcamy do aplikacji na oferowane przez nas stanowiska. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy na: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct
Czy jest stała podstawa do wyplaty? Czy jest ona również uzależniona od sprzedaży?
Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Zatrudnione u nas osoby otrzymują stałe wynagrodzenie. Wraz ze stażem pracy w Dziale Sprzedaży wzrasta również podstawa. Dodatkowo, w zależności od wybranego stanowiska, pracownicy mają możliwość otrzymania atrakcyjnych bonusów. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z Działem Rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct
Jak szefostwo w 4Life Direct traktuje ludzi?
Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. W 4Life Direct tworzymy różnorodny zespół i tak samo różnorodne są osoby na stanowiskach kierowniczych. Każda z nich ma swój niepowtarzalny styl i sposób zarządzania, niemniej jednak wszyscy kierujemy się takimi zasadami jak szacunek, praca zespołowa, uznanie, uczciwość i profesjonalizm. Te wartości towarzyszą nam każdego dnia. W pracy oceniane są rezultaty i zaangażowanie pracownika niezależnie od jego wyglądu, przekonań, płci, wieku, wyznania itp. Każda z zatrudnionych osób ma szansę na rozwój i awans w strukturach firmy, a rekrutacja wewnętrzna ma pierwszeństwo przed zewnętrzną. Zachęcamy do aplikacji i przekonania się samemu, jak wygląda praca u nas. W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt na mail: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct
Czy 4ld sprzedaje teraz szkolenia a nie ubezpieczenia? bo widziałem na ich profilach, że zapraszają na zapisane się na szkolenie sprzedażowe. Ile takie szkolenie kosztuje? Jakie tematu są poruszane?
Cześć, Dziękujemy za Twoje pytanie. Podczas szkoleń wstępnych kandydaci poznają firmę, uczą się technik sprzedażowych i zdobywają wiele cennych umiejętności. Za takie szkolenie kandydat nic nie płaci. Po jego ukończeniu pracownik otrzymuje nagrodę finansową, zgodnie z zawartą umową szkoleniową. Po zatrudnieniu pracownik ma pulę szkoleń do wyboru, jak również możliwość zgłoszenia ich zapotrzebowania. Zachęcamy do aplikacji. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct
W jakich godzinach pracują Sprzedawcy?
Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Konsultanci pracują trzyzmianowo w godz. 8:00 - 19:00. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji na: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct
Czy pracownicy 4Life Direct mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Cześć, W 4Life Direct organizowane są cykliczne wydarzenia dla całej firmy – zarówno w sezonie letnim, jak i zimowym. Każdy zespół/dział regularnie uczestniczy w spotkaniach integracyjnych, a ich częstotliwość zależy od danego zespołu. Ponadto organizujemy wiele konkursów, w których pracownicy mogą wygrać weekendowe lub dłuższe wyjazdy, m.in. do Energylandii, Barcelony, RPA, Zamku Ryn czy Dubaju. Dodatkowo, często w naszym biurze prowadzone są różne turnieje (m.in. gry w ping ponga, mini golf, olimpiada firmowa), podczas których można się świetnie zintegrować. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy, 4Life Direct
Jak wygląda kwestia rozmowy kwalifikacyjnej w formie assessment?
Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. W zależności od liczby obecnych osób, rozmowa trwa około godziny. Podczas spotkania sprawdzane są umiejętności m.in. sprzedażowe. Kandydaci przechodzą symulację rozmowy sprzedażowej oraz wykonują inne ćwiczenia pozwalające ocenić ich predyspozycje na wybrane stanowisko. W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct
Jak firma podchodzi do osoby, która zwolni sie z pracy aby zacząć przygodę z 4life a po szkoleniu okaże się że nie przedłużą umowy ? Nie ukrywam że chciałby sprawdzić się w tej firmie ale boje się, że strace swoją pracę i nie dostane tej po szkoleniu ....
Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Każdy kandydat otrzymuje informacje dotyczące warunków zatrudnienia. Pierwszym etapem jest szkolenie, w trakcie którego uczestnicy otrzymują na bieżąco feedback od trenera, dzięki któremu mogą wdrożyć zalecenia, pomagające ukończyć szkolenie z pozytywnym wynikiem. Niestety nigdy nie ma gwarancji przy zmianie pracy. W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct
Czy można umówić się na rozmowę kwalifikacyjną indywidualnie ? wtedy kiedy mi odpowiada ?
A czemu chcesz umówić się indywidualnie? Nie wydaje mi się, żeby można tak było, to raczej firma - rekruter ustala i ewentualnie dopasowuje z kandydatem termin spotkania.
Cześć, Dziękujemy za Twoje pytanie. Prosimy o kontakt z Działem Rekrutacji w celu uzyskania szczegółowych informacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy serdecznie 4Life Direct
ze względu na to że pracuje w innym mieście i mam określone dni wolne w których mógłbym przyjechać na rozmowe. I mam jeszcze pytanie. Czy jest możliwość od razu dostania umowy o pracę ?
Cześć, dziękujemy za zainteresowanie. Staramy się być elastyczni i jesteśmy otwarci na niestandardowe rozwiązania, także zachęcamy do kontaktu z dzialem rekruratacji by omówić Twój przypadek i znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony. rekrutacja@4lifedirect.pl. Pozdrawiamy, 4Life Direct
Czy w tej firmie osoby zatrudnione na umowę zlecenie zobowiązane są do wyrobienia 160h w miesiącu?
Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Wymagamy dyspozycyjności określonej w zawartej umowie. Większość osób pracuje u nas na cały etat. W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct
Cześć, wymagamy dyspozycyjności na pełen etat. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct
Czy jest możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej dla doradców Klienta? Na jaki okres zawierana jest pierwsza umowa? Czy jest opcja pracy po 7godzin?
Cześć! Dziękujemy za Twoje pytanie. Preferujemy pracę stacjonarną, ale standardowym 8 godzinom przy biurku mówimy nie. Hamaki, bujane ławki, worki sako, wiszące fotele, piłki do siedzenia, to dostępne u nas alternatywy dla biurowych krzeseł. Naszą atmosferę tworzą również organizowane różnego rodzaju wydarzenia, w których często do wygrania są m.in. smartfony, sprzęty RTV i AGD i inne wartościowe nagrody, a tylko praca na pełen etat umożliwia wzięcie w nich udziału. Zawsze zależy nam na dłuższej współpracy dlatego dążymy do umowy na czas nieokreślony. Niemniej jednak zwykle pierwsza umowa dotyczy okresu szkolenia (10 dni), a następnie okresu próbnego (1-3 miesiące). W razie dodatkowych pytań prosimy o bezpośredni kontakt mailowy z Działem Rekrutacji rekrutacja@4lifedirect.pl Miłego dnia 4Life Direct
Kiedy jest wypłacana prowizja za sprzedane umowy. Tzn. Premia za styczeń jest wyplacana w styczniu, lutym czy marcu? Jeden łaczny przelew jest robiony ( podstawa + prowizja ) ?
Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Prowizje za sprzedaż wypłacane są w kolejnym miesiącu. W celu uzyskania szczegółowych informacji lub dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy, 4Life Direct
Czy aby zostać doradcą klienta trzeba zdawać ten egzamin na agenta ubezpieczeniowego (egzamin przeprowadzamy przez KNF)?
Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Każda osoba, by móc wykonywać czynności agencyjne na stanowisku Doradcy Klienta musi napisać i zdać egzamin. Zapewniamy kompleksowe szkolenie, w którym przygotowujemy do egzaminu oraz pracy na wybranym stanowisku w 4Life Direct. Zachęcamy do aplikacji. Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz się skontaktować z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl. Pozdrawiamy, 4Life Direct
W firmie 4Life Direct pracowałem lekko ponad 3 lata, w 3 różnych działach. Zaznaczę, że zacząłem pracę chwilę po maturze, bez doświadczenia w branży ubezpieczeń, więc rozwiewając wątpliwości Kandydatów - tak, można zacząć pracę w firmie bez doświadczenia. Firma daje zastrzyk wiedzy od zera, ucząc wszystkiego od początku. Na początek wystarczy w moim odczuciu przede wszystkim zaangażowanie, systematyczność i wdrażanie feedbacków przełożonego. Zacznę od dużego plusu, jakim jest proces rekrutacyjny: od samego początku wiemy, w którym etapie jesteśmy i kiedy możemy spodziewać się informacji zwrotnej (przynajmniej tak było u mnie). W porównaniu do innych procesów rekrutacyjnych, w których brałem udział 3 lata temu, 4Life Direct naprawdę jest w porządku. Co do samej pracy: Firma przez te wszystkie lata dała mi bardzo dużo w kontekście możliwości rozwoju jak i zdobycia nowych umiejętności. Zacząłem pracę od Biura Obsługi Klienta, która wymagała ode mnie nie tyle pozyskania umiejętności z zakresu obsługi Klienta, ale również z zakresu znajomosci warunków ubezpieczeń, procedur i procesów obowiązujących w firmie. Firma szczególny nacisk kładzie na jakość obsługi Klienta i rzetelność, czego uczyłem się od Działu Szkoleń, Działu Kontroli Jakości i oczywiście Kierownika. W Dziale Utrzymania Klienta i Płatności Składek, w którym pracowałem 10 miesięcy, wyjątkowo wyraźnie zobaczyłem jak wygląda zdrowa i profesjonalna relacja pracownik-przełożony. Otrzymałem mnóstwo merytorycznej wiedzy, która pozwoliła mi doskonalić się w zakresie utrzymania Klienta. Ponadroczna przygoda z Działem Kontroli Jakości była dla mnie kolejnym, nowym i niezwykle ciekawym doświadczeniem. Nauczyłem się budować standardy jakości obsługi Klienta, udzielać feedbacków czy prowadzić szkolenia. Uważam, że praca w 4Life Direct jest dobrym etapem na ścieżce zawodowej: czy to na początku tej drogi, czy też na którymś z kolejnych etapów. Firma daje możliwości rozwoju, dzieli się wiedzą którą pozyskała dzięki 13-letniej obecności na rynku polskim. Firma to przede wszystkim ludzie: w 4Life Direct pracuje mnóstwo uzdolnionych, inspirujących ludzi, którzy uważam że mnie zbudowali. Wystarczy zaufać Działu Szkoleń, Działu Jakości i Przełożonym, a z pewnością odniesie się sukces. Co jeszcze na plus: - firma sprzedaje wysokiej jakości produkty ubezpieczeniowe - nie jest to scam; - lokalizacja biura - samo centrum Warszawy, blisko metra Rondo Daszyńskiego/ONZ, blisko do Dworca Centralnego i Dworca Warszawa-Ochota; - w moim odczuciu wysoka podstawa (w Dziale Sprzedaży) + atrakcyjne bonusy, szczególnie dla osób bez wcześniejszego doświadczenia, dla osób młodych i studentów; - młody, energiczny, otwarty zespół; - duże biuro, strefa relaksu (huśtawki, hamaki, maszyna do popcornu); - dofinansowanie do Medicover i Multisport; - program wyróżnień pracowniczych (pracownik miesiąca, Agent miesiąca itd.); - firma od kilku lat bierze udział w kontekście Telemarketer Roku (obecnie Polish Contact Center Awards) - jeżeli chciał_byś zostać najlepszym Telemarketerem w Polsce, firma opłaci Twój udział w konkursie i przygotuje do zadań konkursowych. Oczywiście należy zwrócić uwagę, że praca (niezależnie od działu) jest wymagająca. Jednak uważam, że aby osiągnąć sukces (i ostatecznie zarobić), ważna jest determinacja i zaangażowanie. A firma jest otwarta na szerokie spojrzenia pracowników i docenia zaangażowanie. Podsumowując najważniejszą myśl: nigdy nie miałem poczucia, że nie chcę przyjść do pracy: no, pomijając ostatni dzień, z uwagi że było mi przykro że to ten ostatni dzień. Czy warto aplikować, jeżeli opis stanowiska jest zbieżny z naszymi oczekiwaniami? Myślę, że tak.
Cześć, dziękujemy za Twoją opinię i pozytywne słowa. Nieustanny rozwój - zarówno pracowników, jak i firmy jest dla nas bardzo ważny i cieszymy się, że doceniłeś tak wiele aspektów w naszej pracy. Trzymamy za Ciebie mocno kciuki i życzymy samych sukcesów! 4Life Direct
Witam. Czy dla osób z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży jest przewidziana wyższa podstawa? Czy 4000zł brutto tyczy się tak samo newbie jak i osoby po wielu latach pracy w sprzedaży, po wielu szkoleniach i praktykach z technik sprzedaży?
Cześć, dziękujemy za zainteresowanie ofertą pracy. Doświadczenie jest zawsze uwzględniane przy wynagrodzeniu, a 4000 zł brutto to minimum. Aktualnie poszukujemy Lidera Zespołu Sprzedażowego, Doradcy Klienta oraz Konsultanta ds. telesprzedaży. Na stanowisku Konsultanta ds. telesprzedaży wszyscy rozpoczynają od tej samej podstawy brutto, jednakże już po 3 miesiącach pracy dajemy możliwość awansu na wyższe stanowisko i z wyższym wynagrodzeniem podstawowym. Zachęcamy do aplikacji! W razie jakichkolwiek pytań, możesz się z nami również skontaktować mailowo, pisząc na adres: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy, 4Life Direct
Witam, ile w obecnej chwili wynosi u państwa stawka dla pracownika call center ?? Pozdrawiam
Dzień dobry, Dziękujemy za pytanie. Wynagrodzenie dla pracownika Call Center wynosi 4000 zł brutto podstawy + bonusy. Zachęcamy do kontaktu i aplikacji. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt na rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy serdecznie!