4Life Direct

Warszawa

Opinie o 4Life Direct

Robot 2017-03-24 07:02
Laleczko? Koryguje, czy usuwa niewygodny wpis? zastanów sie. Tak, rodzaj pracy specyficzny, ale tu raczej chodzi o atmosferę i fałszywych ludzi, a nie rodzaj pracy. Jak idziesz na słuchawkę to wiesz co będziesz robić, a od warunków finansowych i moralnych zależy jak się czujesz w pracy, a z tym akurat może być problem.
5
Magda 2017-03-26 10:54
a moim zdaniem się dobrze tu pracuje, dobre pieniądze, super ekipa, super liderzy i fajna atmosfera, zapraszamy
2
Patryk 2017-03-29 19:56
czyżby wpis zostawiła Magda z działu szkoleń? Jeśli tak to nie ma co wierzyć w żadne Twoje słowo jak i całemu Twojemu działowi;) miałem "przyjemność" z wami obcować w tamtym roku i w żadnym stopniu nie jest to miłe wspomnienie;) dobre pieniądze to tu faktycznie ma dział szkoleń, liderzy, kierownicy, ale na pewno nie agenci. Co do super ekipy to chyba jakiś żart, ekipa to była pół roku temu, a z tygodnia na tydzień coraz mniej cywilizacji.. kto ma rozum to szuka rozwojowej pracy. Atmosfera? Ciągłego gonienia za planem, i wyrzutów, ale na pewno nie przyjaźni. Osobiście przestrzegam wszystkich przed ta firma i ta "wspaniała" ekipa jak to zapewniają na rekrutacji.
12
jurek 2017-04-07 17:51
piekna reklama i piekne slowa ale to oszusci zapoznajcie sie z tabela wyplat swiadczen czy ktos widzial polamana czaszke peknieta to tak i tu jest oszustwo zainteresowanym wysylam
5
Specjalista do spraw robienia klientów w konia w 4 2017-04-08 20:45
możesz opisać swoją sytuacje dokładniej?
1
International GIF finder 2017-04-09 12:29
Już raz usuneliscie ten komentarz,aczkolwiek dodam ponownie w celu przekazania naiwnym ludziom wierzącym w możliwość normalnie pracować w tym 'corpo'-
Pracowałem w 4life pół roku,zacznę chyba od początku-
Trafiłem do ich oddziału na żytniej-wszystko zaczęło się od "szkoleniowca"-który skakał jak małpa i bajerował o grubych kokosach, swoją prace szkoleniowca nie wykonał nawet w 10%,ale o tym później...
Po tygodniowym szkoleniu od razu siadasz za słuchawkę i tu pojawia się problem-przecież ty wiesz tylko że zarobisz kokosy,nic oprócz tego-nie wiesz jak walczyć z klientem,jak przedstawić produkt,nawet w materiałach szkoleniowych jest info. tylko o 40% produktów. Tu wchodzą w grę team liderzy i agenci którzy ciebie tak naprawdę szkolą.Jeżeli chodzi o zespól-wszyscy naprawdę świetni i bardzo mili, z niektórymi nadał mam dobry kontakt. Osobne brawa dla TeamLiderki-naprawdę zastąpiła sobą matkę ❤
Więc w pierwszym miesiącu rzeczywiście można było zarobić duże pieniądze, później było coraz gorzej-warunki umowy zmieniały się parę razy na miesiąc, z góry cały czas dodawali dodatkowe warunki do otrzymania bonusów, nowych kontaktów dawali coraz mniej, co prawda o tym w jakim charakterze będziesz pracował wiesz od samego początku, ale nikt nie przygotowuje cię psychicznie na to, że to sprzedajesz na bazie to będzie 200-300% więcej niż na własnych kontaktach. Co więcej od samego początku tego biznesu agenci byli wspierani niewielkimi (w zależności od możliwości) wrzutkami z kontaktów z bazy. To zmieniło się we wrześniu.
Ale to wszystko nie jest najgorsze, po jakimś czasie mój "szkoleniowiec" awansował (nikt nie wie dlaczego, nikt nie wie za co, może poza tymi którym tak dobrze wchodzi w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Więc po awansie jego zadaniem było skakać po sali jako pomponiarz i czepiać się ludzi żeby sprzedawali wyłącznie to ubezpieczenie z którego jest rozliczany, choć nawet to rzadko robił, większość czasu spędzał w internecie szukając GIFów.Więc po jakimś czasie się z nim pokłóciłem i rzeczywiście miesiąc po tym incydencie zostałem zwolniony.
Podsumowując- praca aktualnie jest dość trudna więc szansa że zarobisz więcej niż podstawa jest znikoma,ta praca jest dobra żeby przesiedzieć w niej szukając kolejnej .(3/5)
Zespół jest naprawdę mega!!!(5/5)
Szacunek ze strony pracodawcy jest często o standardach podwójnych.(2/5)
Bezpośredni przełożeni jak ukochane przedszkolanki(6/5)
Szkolenia nie mają sensu bytu i potrzebują kardynalnej zmiany zarządzania(1/5)
7
byłem owca 2017-04-09 20:56
w tamtym czasie to była ekipa, hajs i masa śmiechu ❤ oczywiscie wszystko już jest w czasie przeszłym, pzdr
5
Bodzio 2017-04-11 18:23
Ile może zarobić doradca klienta w 4Life Direct w Warszawie? Jakie pomoce dostaje do pracy? Jak prowadzą rekrutację i co wymagają od kandydata? Gdyby ktoś pomógł
Pożal sie Boże agent 2017-04-12 20:06
Ile moze zarobić? Z miesiąca na miesiąc coraz mniej. 2000 moze 3000 ale nic więcej. Pomoce? Nie rozśmieszaj mnie, wszystko robisz sam, bo liderzy maja Cie w głębokim poważaniu, dział "szkoleń" to jeszcze większy cyrk na kółkach... nie wymagają niczego na rekrutacji, nawet biegłego polskiego. Szajs, Ukraińcy, zero wymagań, dno społeczne i moralne.
5
Były pracownik 2017-04-13 11:04
Pracowałem w ostatnim czasie na Żytniej. Szkolenie jak szkolenie, podstaw nauczyli. Później liderzy i agenci pomagali. Atmosfera ok, młody zespół więc śmiesznie było. Team liderzy wymagający ale jak wiadomo- sprzedaż. Łatwo nie jest, goni się plan. Co do zarobków- każdy chce zarabiać dużo ale tragedii nie było jak się realizowało plany.
były niewolnik 4life 2017-04-19 00:44
agenci faktycznie są pomocni, oprócz tych co są tylko pozerami i pomagają ci jak najgłośniej żeby tylko kierownik to zobaczył a potem co miesiąc przyznawał ci nagrodę za "wsparcie" haha:D ciekawe który lider cię czegoś nauczy na żytniej, chłopaczek jest żartem, a reszta to co chwile się zmienia. skoro tak super było dlaczego jesteś byłym pracownikiem?
2
kejti 2017-04-19 00:46
Klaudia? To ciekawe bo żadnej Klaudii nie ma w warszawskim oddziale, jak jest tak super to się podpisz nazwiskiem, pozdro
2
Marlena Gańska 2017-04-22 13:10
Witam, planuje złożyć cv do tej firmy zastanawiam się ile z tych komentarzy jest prawdom. Mój kolega kiedyś tu pracował i mówił ze trzeba samemu prosic klienta żeby podawal numer do swoich znajomych rodziny i nawet obcych ludzi, a potem dzwonisz i mówisz ze ten klient prosił żeby zadzwonić do tej osoby i żeby tez ta osoba wzięła takie coś. To jest prawda? Bo nie chce mi się w to wieżyc, ze dzwonisz do osoby która nie wie o co chodzi. To prawda? Nie ma sie tu rzadnej bazy kontaktów? Możecie coś więcej powiedzieć na temat tych kontaktów? To taka piramida trochę? Podobno to co wysyła się do klienta propozycje ale on nie musi tego przyjąć, tak? Proszę o kontakt ile można zarobić na wysyłaniu takich ofert do klienta? Czy ktoś w ogóle to bierze? Proszę dajcie znać jak to wszystko wyglonda bo szukam pracy. Czy jak później komuś powiem o tej firmie a on przyjdzie do pracy to dostanę pieniądze za to? Podobno fajni ludzie tam pracujom. Czekam na szczegóły, pozdrawiam
Luidzi 2017-04-22 15:17
4Life Direct zrobił trochę zamieszania na rynku ubezpieczeń i bardzo dobrze. W takiej pracy odnajdą się ludzie, którzy mają smykałkę do sprzedaży bo to jest podstawa.
1
Marek 2017-04-23 23:42
Jestem zainteresowany, proszę o informacje o pracy tu!!!!
1
Ja 2017-04-24 12:07
Nie jesteś na czasie widocznie, jest w Warszawskim oddziale osoba o takim imieniu.
Kejti 2017-04-25 01:04
W Lublinie stan osób o takim imieniu-2, na chmielnej w siedzibie 0, na żytniej w oddziale, stan 1 - NOWA wiec jeśli ledwo zaczęłaś prace to nie pisz bzdur dziewczynko, bo to śmiech na sali. skoro z nami pracujesz to pewnie znasz składy, wiec wymysl jakieś bardziej popularne imię w tej firmie skoro dodajesz opinie. POZDRO No i przypominam ze firma dramat
1
Anka 2017-04-27 11:18
Jak nie walniesz w cv tylu błędów ort. hahaha, to kto wie może Cię przyjmą ;)good luck
Norbi 2017-04-29 16:02
Czy możecie napisać coś pozytywnego bo co do tego nie mam wątpliwości że jest o czym pisać. Powiem wam jeszcze , że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Każdy nieusatysfakcjonowany praca w firmie może założyć swoją firmę -agencje ubezpieczeniową i pokazać na co go stać!!!
1
Pozytywnie 2017-05-02 18:16
Najlepsza firma w jakiej można pracować!!!! Rozwój, kasa, umowa o prace i benefity ;-). Nie bez powodu wielokrotnie nagrodzona została za najlepsze callcenter:))))) polecam tu prace na stanowisku doradcy ds ubezpieczeń. Super leaderzy, fajny i pomocny dział rozwoju i projektów, zasłużone awanse, dużo konkursów aż chce się tu pracować. Miło mi tworzyć ta firme i być docenionym:) pozdrawiam i zapraszam do wspólnej pracy w Warszawie:)!
Legiony 2017-05-03 09:08
Chętnie przyłączę się do @Pozytywnie ponieważ praca tu jest super.
specjalista ds sprzedaży ubezpieczeń 2017-05-03 20:03
widzę ze dział PR/rozwoju wziął sie za pisanie komentarzy :) lepiej żeby robili chociaż to niz totalnie nic :-) Powiem coś jako obecny pracownik zmuszony pewnymi czynnikami do pozostania jeszcze przez dwa miesiące - jak macie chociaż troszeczkę oleju w głowie i nie jesteście w sytuacji kryzysowej - nie róbcie tego. Widać powyższa opinia wystawiona jest przez osobę która jest wysoko bądź jest podkupiona. Do każdej z tych rzeczy sie odniosę :)
Rozwój? Jest pewna droga rozwoju -żadna, bądź masz więcej obowiązków i tysiące rzeczy do roboty poza swoim zakresem z ta sama pensja, ale prestiż ze robisz coś innego niz sprzedaz.
Kasa? Rzecz raczej wymierna w tej firmie i bez szału, jak na miasto i dział zarabia sie naprawde średnio, robiąc "wysokie" wyniki.
Umowa o prace? To jest akurat loteria, bo jest i nie jest, jak wiadomo. Niby po trzech miesiącach, a czasem prawie rok na śmieciowce lecisz mimo w miarę przyzwoitych wyników.
Benefity - za dopłata i to tylko w przypadku umowy o prace.
Super leaderzy? To akurat moze być w miarę prawda, zależy oczywiście kogo ma sie na myśli, w jednym z oddziale jest bardzo fajny leader pan J, którego pozdrawiam, reszta to raczej kpina i rotacja. Leaderow sie zwalnia, zatrudnia z zewnątrz, awansuje kogoś z wewnątrz na max 4 miesiące, a potem sie go wyrzuca. Czy to poważne? Nie mnie to oceniac.
fajny i pomocny dział rozwoju i projektów - no i jesteśmy na miejscu, nikt w życiu kto was zna, zna wasze "działania" i "wsparcie" w życiu by tego nie napisał, ale miło, ze chociaż sami napiszecie sobie coś miloego:)
zasłużone awanse tą kwestie poruszyłem powyżej, ale czy zasłużone? To zależy, raz tak raz nie, wiadomo, ze awans w tej firmie nic dobrego nie wróży.
punktem ostatnim jest - dużo konkursów - to pojęcie względne, wiem jedno, mniej niz rok temu. Pieniądze takie średnie raczej z tych konkursów, ale to jedyny punkt chociaż trochę zbliżony do prawdy.
6
Olga 2017-05-08 10:58
@specjalista ds sprzedaży ubezpieczeń Myślę, że nie masz racji.
zytniaoddzial 2017-05-18 15:26
Szkolenia- kawka,herbatka,papierosek tak wlasnie wyglada ich praca.
Team liderzy ? Ci ci madrzy,sami odeszli. Na ich miejsce weszli nowi,ktorzy nie maja bladego pojecia o swojej pracy.
Pracownicy ? Falszywi i zazdrosni,podpie**alacze. Tyle w temacie.
Praca ? Jak Cie moge,gdyby nie ta chora spolecznosc to da sie tam zarobic. Trzeba miec twarda dupe i wiedziec czego sie chce,isc po swoje. Niestety,jesli masz jakiekolwiek wspolczucie to nie jest to praca dla Ciebie. Nawet babeczke 80 lat trzeba namowic na ub. na zycie za 300 zl miesiecznie na su 5tys. Bo co ? Trzeba ciac kazdego w c*uja bo inaczej TL bedzie obrywal za brak wynikow. Awanse,awansiki kazdy chyba dobrze wie co za tym idzie. Jednym slowem banda z*ebow,tyle w temacie ;)
1
Marek 2017-05-23 15:30
Witam.Ogłoszenia tej firmy pojawiają się regularnie.Jaka jest podstawa ?
jesli zadawala cie najniższa krajowa 2017-05-24 01:28
stanowczo odradzam pracę w tej firmie. nie mówią połowy rzeczy na spotkaniu rekrutacyjnym. twoje wynagrodzenie dodatkowe jest jedną wielką enigmą. a podstawa to najniższa krajowa. rotacja niesamowita. szkolenie które przeszedłem nie nadawało sie do niczego.
aha, i zanim się tam zatrudnisz, sprawdz najpierw jakie cudowne produkty ta firma ma w ofercie i czy na pewno sam dla siebie byś je kupił. i jak bardzo byś się wściekł, gdybys dowiedział się, że twoja matka buliła latami na ten syf licząc że zapewni ci środki po śmierci. nie zapewni. ten, kto choć trochę zna się na ubezpieczeniach szybko sie połapie ;-)
Optymista 2017-05-25 12:15
4Life Direct ma określony zakres swojej działalności i jeśli komuś nie podoba się taka praca to nie rozumiem po co zgłasza się do firmy?
do optymisty 2017-05-25 21:01
z zewnątrz trudno ocenić zakres działalności firmy. dopiero jak zaczynasz pracować orientujesz się z czym to się je. ja aplikowałem już jakiś czas temu, bardzo szybko zrezygnowałem.
po ogłoszeniach, które pojawiają sie non stop takie same można zgadywać, ze nie tylko ja mam taką opinię. zakumplowalem sie z osobą, która mnie usiłowała wdrożyć (przy okazji: też już jej nie ma w tej firmie...), historie jakie opowiadała jeżą włos na głowie. nie tylko w kwestii samgo ściemniania klientom, ale i sposobu w jaki pracownik jest rozliczany. kiwają cię na każdym kroku, obiecują złote góry a wychodzisz z niczym. to jest bardzo cięzka praca i z czystym sumieniem moge powiedzieć ze sie starałem, robiłem tak jak mnie szkolono, a dostałem takie bazy, które były przeorane na wszystkie strony, nic sie nie dało z tym zrobić sensownego. więc i sensownych wyników nie było. ten model poprostu sie nie sprawdza - a jak mówisz wprost, to mija tydzien, dwa, i ci dziękują.
Olga 2017-05-30 10:28
Każda praca ma swoje dobre i złe strony. Przyjęła się ostatnio postawa roszczeniowa i nawet niektórym pasuje?
dla tych nadal jeszcze nieświadomych 2017-05-30 10:38
tutaj chodzi o wyciągnięcie kasy od razu, w pierwszej rozmowie. po to sprzedawca musi sto razy powtarzać czy "pan / pani zrozumiał?" i podkreslać ze rozmowa jest nagrywana. i mimo, ze starszy człowiek nie bardzo łapie o co chodzi, to grzecznie potwierdza.
to jest takie samo obrabowanie starszego człowieka jak "metoda na wnuczka", tylko w białych rękawiczkach.
nie bez powodu ta firma jest zarejestrowana poza granicami kraju i nie działa w oparciu o zezwolenia KNF (Komisja Nadzoru Finansowego) - nigdy takiego zezwolenia by nie dostała!!!
apeluję do młodych ludzi, nie zatrudniajcie się tam (człowiek z doswiadczeniem od razu zakuma o co chodzi i takiej pracy nie podejmie). jesli potem wpiszecie sobie w cv doswiadczenie w tej firmie, żadna poważna instytucja finansowa was nie zatrudni!!!
ostrzegajcie swoich rodziców i dziadków przed takimi procederami!!!

poszukajcie sobie w wyszukiwarce "4life direct" i "sprawa dla reportera" - to jest jasno pokazane jak to wygląda w praktyce.
Do Olga 2017-05-30 22:01
słabo z Waszym PR.
Klient starszy to nie jest klient "roszczeniowy" i zazwyczaj mu wszsytko "pasuje" bo połowy nie rozumie.

to są moje spostrzeżenia, pracowałam u Was, mi było przykro rozmawiać z tymi ludźmi po drugiej stronie słuchawki. wszsytkich, których znam prywatnie, ubezpieczają sie na zycie w tych trzech topowych ubezpieczalniach.
druga sprawa, to większość z tych rzeczy które tu wypisują inni to niestety prawda. zamiast się sprzeczac i usuwać wpisy na forum, podciągnicie się we współpracy z innymi wewnętrznie. to taka konstruktywna krytyka. wygląda na to, ze nie bardzo wiecie na czym polegają media społecznościowe.
ja rozstałam sie z Wami w zgodzie, zostało mi zapłacone to na co sie umawialiśmy, ale wiem, ze nie należę do większości. spora grupa w ostatnich dwóch kwartałach rozstała sie z Wami z powodu niespełnionych obietnic, braku wsparcia, konfliktów i manipulacji.
będziesz zadowolony 2017-05-30 22:55
a ja akurat miło wspominam pracę w tej firmie. fakt faktem, nie miałam zadnych oczekiwań, robiłam swoje, zakumplowałam się z agentami, spotykamy sie na piwku i wspominamy.
i to jest jedyna dobra strona, sprzedawcy. na resztę nie licz.
wynagrodzenie minimalne, nie ma co marzyć o bonusach wymienianych w ogłoszeniach rekrutacyjnych.
nie wypracujesz ich bo siedzisz na martwych bazach. na dziesięc podejśc osiem to ochrzan, że klient sobie nie zyczy kontaktu i juz wiele razy o tym mówił i prosi o wykreslenie.
bez przesady 2017-05-31 00:29
ej, bez przesady. przeprowadziłam setki rozmów z klietami 4ld.
mam tu całkiem spory staż w porównaniu do innych wiec moge sie wypowiedziec.
firma dba o to, aby uzyskac przekonanie, ze klient jest swiadomy tego co kupuje. co wiecej - w kazdej chwili moze zrezygnowac!
poza tym, nie zapominaj, to sam zainteresowany dzwoni, nie polujemy na klientów.
na spokojnie, pracodawca - jak tu ktos na pisal - na swoje dobre i zle strony.
ja nie narzekam bo nie mam na co, bywa tak, że targety nie są zrobione, ale bywa i tak ze zamykam miesiąc naprawdę dobrym przelewem. tak jest wszedzie.
3
Optymistka 2017-06-04 13:51
@bez przesady Zgadzam się z Tobą w zupełności. W każdej pracy można znaleźć coś niekorzystnego ale to zupełnie oczywiste i wystarczy nad tym popracować. Trzeba wypracować sobie schemat myślenia pozytywnego i jestem pewna że świat będzie dużo lepsze!
2
bardzo słaby pracodawca 2017-06-15 21:19
ooo, widzę, że skasowano mój wpis.
a wiec, raz jeszcze, ocena merytoryczna tego pracodawcy:
- nie mówią ci na rozmowie kwalifikacyjnej o tym, ze pracujesz nie o 8 a 8 1/2h, masz to wpisane w umowie!
- nie mówią ci na rozmowie kwalifikacyjnej o tym, ze pracujesz w soboty!
- nie mówią ci na rozmowie kwalifikacyjnej, że dodatkowe bonusy socjalne wymieniane w ogłoszeniu rekrutacyjnym są dodatkowo płatne (ściągają ci z pensji)
- nie powiedzą ci konkretnie jakie parametry liczy się do bonusów, jest ich całe mnóstwo i sa nieczytelne nawet dla pracujących tam, ustawione tak, ze nigdy w zyciu ich nie zrobisz (zytnia - pracująca na poleceniach klientów)
- twoje szkolenie wprowadzające jest poniżej krytyki, ktoś kto to przeprowadza (z listości a nie z powodu regulaminu gowork, nie napiszę, kto je robił dla nas) nie wie nawet polowy tego co jest potem w testach i co jest bardzo potrzebne w wiedzy jak juz pracujesz z klientem
1
Optymista 2017-06-20 17:16
Mam pytanie i nadzieję, że otrzymam od kogoś informacje. Czy praca dla- specjalista ds. jakości w Warszawie jest jeszcze aktualna? Jakie wymagania stawia firma przed kandydatem? Jak się ogólnie pracuje w firmie? Czy można liczyć na umowę o pracę czy tylko zlecenie?
ja321 2017-07-07 09:28
Zgadzam się w 100%. Pracuje się albo od 8-16:30 albo od 11:30 - 20 bo w tym jest przerwa na lunch, która nie jest wliczana do czasu pracy i którą trzeba odrabiać. TO JEST NIEZGODNE Z PRAWEM, bo 30 minut przerwy przysługuje w ramach 8h pracy i pracodawca ma psi obowiązek udzielić przerwy w tych 8 godzinach, a nie idziesz na 30 minut lunchu a potem musisz zostać dłużej w pracy albo przyjść wcześniej. To jest chore!
1
Ornamik 2017-07-13 21:21
To jest wprost niemożliwe żeby taka fajna firma popełniała taki błąd.
Jaj 2017-07-27 11:26
Jak to nie jest wpisana do KNF? Jeśli tak to jakim prawem podają się za firmę ubezpieczeniową?
Jaj 2017-07-27 11:32
Przerwa wliczona w czas pracy 8 godzin to 15 minut, więc jesli przerwa trwa 30 minut, to powinno się odrabiać tylko 15 minut, czyli całkowity czas pracy powinien wynosić 8g15min.
A 15 minut dziennie darmowej (dla pracodawcy) pracy to:
- 1h15min - tygodniowo
- 5h - miesięcznie
- 60h (7,5 dnia roboczego) - rocznie
Jaj 2017-07-27 11:34
Sprawa nie aktualna, ale podobno i tak od razu było ustalone kto dostanie tę pracę, bo to jedna z lepszych fuch w call center, żeby odsłuchiwać rozmowy innych i je oceniać pod względem merytorycznym.
Olek 2017-07-30 20:20
Dla mnie praca w 4Life Direct jest bardzo fajna. Lubię to co robię a do tego jeszcze całkiem nieźle zarabiam co więcej chcieć? Po co ciągle obserwujecie innych?
2
Znawca 2017-07-31 20:31
Ktos zapomniał dodać że dodatkowo są jeszcze 2 przerwy po 10 min. To także jest istotne moim zdaniem aby podawać rzetelne informacje, skoro stawiacie jakieś zarzuty. Pozdrawiam:)
1
Znawca 2017-07-31 20:33
Ktos zapomniał dodać że dodatkowo są jeszcze 2 przerwy po 10 min. To także jest istotne moim zdaniem aby podawać rzetelne informacje, skoro stawiacie jakieś zarzuty. Pozdrawiam:)
do znawcy 2017-08-09 14:28
Panie znawco jednak praca na call center to praca ciągła przy komputerze. Na każdą godzine pracy powinno przypadać dodatkowe 5 minut przerwy - dodajmy 8*5 (tak, wiem to sie nie kumuluje) to daje nam 30 min dodatkowej przerwy. Także nie do końca jest to fair.
Olek 2017-08-12 15:25
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć coś o pracy doradcy klienta ? Czy zarobki są godziwe? Jakiś socjal jest w firmie? Jak atmosfera w firmie? Bardzo dziękuję
Julita 2017-08-12 16:44
Aktualnie dostępnych jest kilka nowych ofert pracy od 4Life Direct. Pracodawca wspomina w ogłoszeniu o dodatkowym wynagrodzeniu w zależności od osiąganych wyników. Jak wygląda system premiowania podczas pracy w tej firmie? Chodzi mi o stanowisko Doradcy Klienta.
Twins 2017-09-21 13:13
Brak szacunku do pracownika.
Czasem lepiej 10tys zamiast na usuwanie opinii z GW przeznaczyc na pracownikow.
Pracowałem nie polece.
Julita 2017-09-22 11:26
@Twins - Jeśli jakiś komentarz został usunięty oznacza to, że został on zarchiwizowany przez administratora za naruszenie zasad regulaminu. Oczywiście, serwis ten służy do zostawiania opinii na temat firmy jako pracodawcy oraz jest platformą umożliwiającą wymianę informacji między pracownikami firmy oraz osobami nią zainteresowanymi. Jednak komentarze muszą spełniać zasady regulaminu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce 'regulamin' naszego serwisu : http://www.gowork.pl/regulamin Czy możesz napisać coś więcej na temat tego, co sprawia, że masz tak negatywną opinię o 4Life Direct? Konkretne informacje będą najbardziej cenne.
zwyczajnieja 2017-10-20 11:19
A gdzie przerwy za pracę przy komputerze? Zapytaj w firmie- powiedzą, ze Twoja praca do takich nie należy i z tego tytułu ich nie masz. Dlatego odpracowujesz, to co "łaskawcy" dali w prezencie na lunch. Pan od BHP sprawdza czy kubki stoja na stole, a prawdziwe zasady, które powinny obowiązywać ma w głebokim poważaniu
Zostaw swoją opinię o 4Life Direct - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie 4Life Direct