Kodeks wartości wyznacza sposób, w jaki podchodzimy do codziennej pracy w 4Life Direct. Najważniejsze dla nas są:
Profesjonalizm
Wysoka jakość obsługi klienta oraz nakierowanie na jego potrzeby to podstawa naszego działania.
Uczciwość
Absolutny priorytet. W pracy i w kontakcie z klientem. Jest to wartość, którą kierujemy się każdego dnia.
Rozwój
Ważne jest dla nas, by każdy pracownik miał możliwość rozwoju zawodowego oraz zwiększania swojej wiedzy oraz kompetencji. Z tego też względu nieustannie organizujemy szkolenia oraz planujemy realne ścieżki rozwoju każdej zatrudnionej u nas osobie.
Szacunek
Każdy z nas jest wyjątkowy, każdy jest inny. Szanujemy się wzajemnie i oczekujemy tego od każdego pracownika.
Relacje
Ważne są dla nas relacje międzyludzkie, dbamy o to, by każdy pracownik czuł się u nas dobrze i miał satysfakcję z wykonywanej pracy. Zawsze jesteśmy otwarci do rozmów.
Uznanie
Wspólnie świętujemy nasze sukcesy i doceniamy tych, którzy ciężko pracowali, by je osiągnąć. Doceniamy zaangażowanie naszych pracowników, dlatego regularnie przyznajemy nagrody osobom, które wyróżniły się zarówno w danym miesiącu, jak i w całym roku.