4Life Direct

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o 4Life Direct

ElKonopo
Pracownik

Kochani! Jest tu sporo negatywnych opinii. Są to opinie osób, które szukają pracy żeby przyjść, podbić kartę i nara. Jest to praca wymagająca, dla osób ambitnych. Jeżeli jesteście takimi osobami to jest to świetne miejsce. Bardzo luźny klimat, przyjacielska atmosfera i fantastyczni ludzie. Są wymagania, jeżeli ich nie spełniasz firma traci a Ty nie zarobisz. Jednak jeżeli jesteście zaangażowani to pozwolą wam tu zarobić na prawdę duże pieniądze. Na serio duże. Liderzy są niesamowitym wsparciem. Mają swoje cele ale jeżeli je spełniacie oni się odwdzięczą. Każdemu ambitnemu człowiekowi polecę to miejsce, jednak jeżeli jesteście typem człowieka który ma wywalone na wszystko to idźcie sobie na produkcję składać meble. Całym sercem 4life ❤️

11

Pracodawca

@ElKonopo

Cześć, Dziękujemy za Twoją opinię. Atmosfera w pracy jest dla nas bardzo ważna i cieszymy się, że to doceniłeś. Pozdrawiamy i trzymamy kciuku za Twoje sukcesy, 4Life Direct

Administrator

Czy w firmie 4Life Direct da się zarobić 5500 ? Staraliście się tam o pracę w niedawno prowadzonej rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. Kadr i Płac?

Pracodawca

@Administrator

Cześć, dziękujemy za pytanie. Jak najbardziej da się tyle zarobić, wynagrodzenie zależy od doświadczenia i zakresu przydzielonych obowiązków. Zachęcamy do wysyłania CV na mail: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy serdecznie, 4Life Direct

Były Pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Niestety ja tez nie polecam. Rozmowa kwalifikacyjna bardzo miła. Szkolenie tez Ok, chociaż bywało różnie. Jak ktoś sobie słabiej radził 1 dzień to był foch i jakieś dziwne komentarze, Ale jak na drugi dzień mu poszło lepiej to juz byłeś super. Na szkoleniu każdy jest miły, i stara się pomagać. Gorzej jak już zejdziesz na sprzedaż. „Team leaderzy” to jakieś dzieci które obrosły w piórka swoją posada.(usunięte przez administratora)Znajomi straszyli mnie przed praca w call center, ze klienci będą straszni. Akurat klienci to najmilsze co mnie tam spotkało. (usunięte przez administratora) praca od rana do nocy, mimo ze w umowie nie było zapisu ze to praca na akord. Jeśli zechcesz wyjść nie wyrabiając swojej normy polis to spotkasz się z krzywa mina „team leadera”. Zostajesz dopóki nie wyrobisz. Wiec jak ktoś nie ma życia poza praca to oczywiście może mu pasowac. Jak ty wyrobisz swój target ale grupa ogólnie ma słaby to oczywiście tez zostajesz, mimo ze twoje 8.5h pracy dawno minęło. Aaa- mimo ze zostajesz dłużej- oczywiście nie licz na dłuższa przerwę :) Firma ma sporo benefitów jak chociażby bardzo fajne obchodzenie świat- dzień kobiet, tłusty czwartek, dzień pizzy. Ale czy kawałek pizzy, kwiatek czy paczek jest tego warty? Nie sadze:) Jeśli ktoś będzie chciał mimo wszystko spróbować to polecam dopytywać się o warunki, bo w umowie Nie ma nic a można się zaskoczyć jak już się zejdzie na sprzedaż.

Pracodawca

@Były Pracownik

Cześć, dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że doceniłeś nasze benefity i przebieg rozmowy kwalifikacyjnej. Rozumiemy, że praca w sprzedaży nie jest łatwa i nie każdemu musi ona pasować. Dużo energii wkładamy w szkolenie, by każda ze stron miała pewność, że chce rozwijać się w kierunku sprzedażowym. Nasi liderzy posiadają duże doświadczenie w sprzedaży i zawsze wspierają swoich pracowników. Wielu z nich zaczynało pracę jako konsultanci, a dzięki zaangażowaniu, zdobywaniu nowej wiedzy i ambicji, obecnie prowadzą całe zespoły sprzedażowe. Nie zgadzamy się na obrażanie naszych pracowników, gdyż wiemy ile energii codziennie wkładają w to, by każda osoba w zespole była nie tylko zadowolona z wykonywanej pracy, ale również osiągała coraz lepsze wyniki i się rozwijała. W 4Life Direct oprócz niecodziennej atmosfery, mamy również wiele bonusów i konkursów płatnych – zarówno indywidualnych, jak i zespołowych. Zgodnie z duchem sprzedaży nie poddajemy się i walczymy o target do końca :) W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu na mail: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy, 4Life Direct

Martin
Kandydat

Zacznijmy od początku. Rozmowa rekrtuacyjna z (usunięte przez administratora)była dość ciężkim orzechem. Firma 4lifedirect ogłasza się, że nie potrzebujesz doświadczenia w sprzedaży i oni Cię wszystkiego nauczą ale nie dajmy się zmylić... na pierwszej rozmowie masz sprzedać kalkulator, lampkę czy inną głupotę osobie, która siedzi w tym zawodzie wiele lat. Dostaniesz parę wskazówek, natomiast (usunięte przez administratora)szybko pokaże Ci, że nie nadajesz się do tego, bo przecież jej się nie da nic sprzedać mimo wielkich starań. (Bardzo demotywujace na samym starcie). Gdy już dostaniesz się na szkolenie, gdzie biorą każdego to dostajesz masę materiału do nauki i w połowie już pierwszego dnia tego szkolenia musisz zebrać numery od pracowników (ponoć masz się nauczyć w ten sposób zbierać polecenia, które są Twoim obowiązkiem w każdej rozmowie tylko nikt nie patrzy na to, że nie masz żadnego doświadczenia), gdzie rzucone zostaje hasło, że masz mieć 15 i idź sobie radzić. Wróciwszy z kilkoma dostajesz masę zbędnych komentarzy i najazdu, że jesteś niepoważny i nie umiesz zrealizować bardzo latwego zadania od osoby prowadzącej szkolenie. W moim przypadku była to (usunięte przez administratora). Drugi dzień szkolenia poznanie systemu i nikt nie patrzy jak sobie radzisz... w połowie drugie dnia wyszedłem i nigdy nie wrócę. Jak dla mnie 2/10. Powodzenia dla przyszłych kandydatów.

Pracodawca

@Martin

Cześć, dziękujemy za Twój komentarz, każda opinia jest dla nas ważna. Proces rekrutacyjny nastawiony jest na sprawdzenie umiejętności sprzedażowych podczas spotkania. Są one niezbędne do pracy w branży sprzedaży ubezpieczeń. To właśnie dlatego już na początku pojawia się symulacja rozmowy sprzedażowej, a szkolenie rozpoczyna się dużą ilością materiału, ponieważ tego wymaga specyfika produktu, który sprzedajemy. Zdajemy sobie sprawę, że praca w Call Center nie jest łatwa, dlatego szukamy osób, które spełnią się w tym obszarze i będą mieć satysfakcję z osiąganych wyników. Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów na dalszej drodze zawodowej.

Szkolenie 22
Kandydat
 Pytanie

Byłam tylko tydzień na wstępnym szkoleniu, ale mogę podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat firmy. Otóż zacznę właśnie od szkolenia. Dla osoby, która ma pierwszy raz styczność z ubezpieczeniami może nabawić się nie małego stresu, ponieważ jest ono w dość intensywnym tempie. 1dnia gdy poznajesz dopiero terminy i definicje z branży ubezpieczeń +produkty firmy na sam koniec dnia masz odrazu przeprowadzony test z przyswojonej wiedzy. Kreatywne zadania i quizy trochę w tym pomagają. 2dnia poznajesz system i siadasz na sluchawce. Do konca tyg mają odbyć się jeszcze 2testy ze znajomosci wszystkich produktów ubezpieczeniowych, oceniane są już rozmowy z 4dnia szkolenia a w piątek ostatniego dnia gdy już jesteś przemęczony, zdekoncentrowany zestresowany, przesympatyczny pan, który szkoli grupę zabiera Cie na stronę i już zadaje Ci sugerujące pytania byś się zastanowił czy rzeczywiście się nadajesz do tego miejsca..po 5dniach. :( Fakt taki, że to sprzedaż i trzeba liczyć się z presją czasu i być odpornym na stres. Z czym ja sobie najwyraźniej nie poradziłam. Zrezygnowałam. Ponieważ czułam ostatniego dnia już nerwowe napięcie. DUŻY wręcz potężny MINUS: po dwutygodniowym szkoleniu firma niekoniecznie Cię zatrudni, a jak nie zatrudni to nie zapłaci, ponieważ to jest warunek(???) + cały przepracowany kolejny miesiąc by otrzymać nagrodę za szkolenie w formie wynagrodzenia???????????? Umowe zlecenie wyprzedza umowa szkoleniowa! Czy to naprawdę zgodne z prawem? Gdybym miała wymienić zalety: Ludzie są bardzo otwarci, w wielu miejscach na ścianach widoczne pozytywne hasła, które motywują do działania, hamaki i wielkie poduchy, ping-pong, dwie kuchnie, catering , kręcące się dwa słodkie pieski po biurze (?), osoba prowadząca szkolenie, kompetentna wzbudzająca zaufanie. Dobrze przygotowane scrypty.

Pracodawca

@Szkolenie 22

Cześć, dziękujemy za Twój komentarz, każda opinia jest dla nas ważna i cieszymy się, że znalazłaś czas, by podzielić się swoim zdaniem. Program szkolenia opracowany jest tak, by po jego ukończeniu, każda osoba była gotowa rozpocząć pracę na wybranym przez siebie stanowisku. Jest to intensywny czas wymagający zaangażowania i uczenia się na bieżąco nowych rzeczy. Szkolimy jednych z najlepszych doradców, o czym mogą świadczyć przyznawane nam nagrody takie jak Grand Prix Telemarketer Roku 2020, Telemarketer Roku 2021 w kategorii Sprzedaż telefoniczna, Telemarketer Roku 2021 w kategorii Rozmowa retencyjna czy przyznawane od 11 lat certyfikaty Firmy Przyjaznej Klientowi. Ważne jest dla nas, by każda osoba kończąca szkolenie i rozpoczynająca pracę w sprzedaży, znała dokładnie wszystkie zasady i produkty. Zdajemy sobie sprawę, że dla wielu osób może być to pierwsza styczność ze sprzedażą i ubezpieczeniami, co może być stresujące, dlatego dbamy o jak najlepszą atmosferę w firmie. Nasi trenerzy bardzo uważnie przyglądają się każdej osobie w trakcie szkolenia, by już podczas jego trwania móc wesprzeć w kwestiach sprzedażowych, które mogą być pomocne w późniejszym czasie. Jeśli są sytuacje, które budzą wątpliwości u trenera, prowadzone są indywidualne rozmowy mające na celu ukierunkowanie danej osoby, by każda ze stron była pewna dalszych działań szkoleniowo-zawodowych. Zapewniamy, że żaden pracownik nie ma takich intencji, by wprowadzać napięcie, czy stresować podczas szkolenia. W każdej sytuacji zawsze też zachęcamy do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami – bez względu na ich rodzaj. Warunki umowy szkoleniowej są takie, ponieważ mocno inwestujemy w osoby, które są zaangażowane i pewne, że chcą rozwijać swoją karierę w sprzedaży. Zdarzają się niestety sytuacje, w których osoby przychodzą na szkolenia tylko po to, by otrzymać wynagrodzenie za szkolenie i potem zrezygnować, nie angażując się i nie ucząc. Jest to nie w porządku zarówno wobec całej grupy szkoleniowej, trenerów, jak i firmy. Osoby, które u nas zostaną zatrudnione otrzymują umowę o pracę, mają możliwość przystąpienia do benefitów pracowniczych, a także rozwoju zawodowego. Dziękujemy również za pozytywne słowa o naszej firmie – jest nam bardzo miło, że zauważyłaś tak wiele rzeczy :) Pozdrawiamy Cię serdecznie i życzymy samych sukcesów zawodowych! 4Life Direct

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Jak w firmie patrzy się na tatuaże w widocznych miejscach?

Pracodawca

@Pytanie

Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. W naszym biurze obowiązuje jedynie podstawowy dress code, jednakże nie ma konieczności ukrywania tatuaży i każdy ma dowolność ekspresji w tym zakresie. Wielu naszych pracowników ma widoczne tatuaże. To, co dla nas ma znaczenie to zaangażowanie w wykonywaną pracę, pozytywne nastawienie i osiąganie dobrych wyników. Pozdrawiamy serdecznie i zachęcamy do aplikacji :) 4Life Direct

Administrator

4Life Direct poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista Ds. Sprzedaży. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji? Podzielcie się swoimi wrażeniami.

Zażenowany
Były pracownik
@Administrator

Ja brałem udział. Proces rekrutacyjny to jedyna przyjemna styczność z tą instytucją w mojej opinii.

Pracodawca

@Zażenowany

Cześć, dziękujemy za komentarz i pozytywne słowa na temat procesu rekrutacji. Żałujemy, że nie podzieliłeś się z nami swoją pełną opinią jeszcze podczas wykonywanej pracy. Zależy nam, by każda zatrudniona u nas osoba była zadowolona i usatysfakcjonowana z współpracy, dlatego też zawsze zachęcamy do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, by móc wspólnie wypracować jak najlepsze rozwiązanie. Zachęcamy do dzielenia się swoimi opiniami również na mail: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia

Mike
Pracownik

Rozmowa rekrutacyjna - a raczej spotkanie rekrutacyjne jak z lat 90tych. Zapraszają grupowo i grupowo to się odbywa - już tutaj zapaliła mi się lampka(usunięte przez administratora) Niesamowita, kosmiczna rotacja. Takiego czegoś jeszcze nie widziałem

Pracodawca

@Mike

Cześć, dziękujemy za Twoją opinię. Wychodzimy naprzeciw zarówno potrzebom rynkowym, jak i potrzebom kandydatów. Szanujemy wzajemnie swój czas i zaangażowanie w procesy rekrutacyjne i wiemy, jak potrafią być one stresujące i czasochłonne dla kandydatów. Wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania, dzięki którym już podczas pierwszego etapu rekrutacji kandydaci mogą poznać osoby, z którymi być może będą współpracować, poznać nasze biuro i pracowników, a także nasz system pracy. Ponieważ nieustannie i intensywnie się rozwijamy, rekrutację prowadzimy cały rok. Osoby, które pozytywnie przejdą pierwszy etap, zapraszani są do kolejnego, podczas którego rozpoczynają szkolenie. Każda firma posiada swój system rekrutacyjny, a my z naszego jesteśmy niezwykle dumni. Cieszymy się, że w naszej firmie gości coraz więcej utalentowanych osób. Pozdrawiamy serdecznie i życzymy miłego dnia :)

Angelika
Były pracownik
@Mike

Zgadzam się z opinią, jest w pełni prawdziwa.

Ciekawski
Kandydat
 Pytanie

Mam dwa pytania odnośnie pracy na infolinii sprzedażowej .Czy w 4life Direct nowy pracownik ma zaniżone targety czy też zaczyna na równi z doświadczonymi pracownikami ?Chciałbym też się dowiedzieć jak wygląda dofinansowanie nauki języka angielskiego , ile realnie płaci pracownik ?

Pracodawca

@Ciekawski

Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Każdy nowy pracownik przez pierwsze 3 miesiące ma niższe targety. Dopiero po tym czasie ulegają one zmianie. Po okresie próbnym na umowie o pracę, zatrudniony pracownik może skorzystać z dofinansowania do nauki języka angielskiego. Koszt, jaki pracownik ponosi to zaledwie 60 zł za miesiąc, resztę opłaca pracodawca. Zajęcia odbywają się grupowo 1 raz w tygodniu i trwają 60 minut. W razie dodatkowych pytań serdecznie zachęcamy do kontaktu na mail: rekrutacja@4lifedirect.pl. Serdecznie pozdrawiamy :)

Aaaa
Kandydat
 Pytanie

Czy pracując na infolini potrzebna jest licencja KNF?

Pracodawca

@Aaaa

Cześć, Tak, każdy z Naszych pracowników jest zobowiązany do zdania egzaminu KNF. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia :)

Były_pracownik
Były pracownik

Jako praca na chwile dla osób bez doświadczenia nada się idealnie. Jeśli jednak ktoś myśli poważnie o rozwoju osobistym w tym miejscu to niestety ale spotka go spory zawód. Ludzie uciekają stamtąd praktycznie codziennie. Rotacja jakiej nigdzie nie widziałem tez świadczy o tym miejscu… Liderzy działu sprzedaży to dzieciaki, którzy maja bardzo złe metody zarządzania zespołami (bo nikt ich przecież tego nie nauczył bo i kiedy jak maja po 20-kilka lat)(usunięte przez administratora) Zostawanie po godzinach to norma. Ciągły chaos, brud w biurze, miliony dekoracji i zbędnych papilotów jak w jakimś przedszkolu albo żłobku. Ja rozumiem, ze może Zarząd tak lubi albo kierownictwo ale ludzie - to firma sprzedająca ubezpieczenia a nie jakaś podstawówka albo sklep z dekoracjami. Klienci na wejściu, którzy przychodzą po wypłatę po zmarłej bliskiej osobie i widza wiszące pajęczyny bo przecież Halloween…..dramat i zupełny brak profesjonalizmu. Mnóstwo kolorowych i zbierających tylko kurz ,,przydasiow” leżących po kątach dodatkowo sprawia, ze to miejsce wydaje się zagracone. Nie jest to na pewno schludne miejsce pracy w którym aż miło usiąść i wykonywać swoje obowiązki. Agenci na końcu biura siedzą w totalnym ścisku, nie mogą swobodnie odsuwać foteli i poruszać się między stanowiskami przez ścianki Plexi i brak przestrzeni.(usunięte przez administratora) W kuchni wieczne kolejki, brak miejsca dla takiej ilości pracowników na tej powierzchni żeby normalnie coś zjeść . Niby ma być nowa powierzchnia ale na dany moment jest tam stanowczo za mało przestrzeni. O grającej muzyce, krzykach i śmianiu się na cały głos nie będę pisał bo i po co jak ten temat był poruszany już wcześniej ….. miałem tez odczucie ze większość kadry starszej, która tam pracuje długo jest tutaj albo przez zasiedzenie się albo nie maja żadnej ciekawszej alternatywy na swojej drodze zawodowej. Szkoda nerwów na to miejsce, lepiej iść do bardziej profesjonalniej firmy żeby zostać tam na dłużej i moc się rozwijać.

1

Pracodawca

@Były_pracownik

Cześć, dziękujemy za opinię. Zdajemy sobie sprawę, że praca w Call Center nie jest łatwa, dlatego szukamy osób, które oprócz talentu posiadają podobne wartości, jakimi kierujemy się w 4Life Direct. Nie jest możliwe, by każdy miał takie same - jest to naturalne. Mamy pomysł na siebie, swoją energię i wyjątkowy styl. Pracują u nas i zostają na dłużej, osoby, które odnajdują się w atmosferze jaką wspólnie tworzymy. Wszystkich, którzy są ciekawi jak wygląda praca w naszym biurze, zachęcamy do odwiedzenia naszego fanpage’a na Facebooku: https://www.facebook.com/Praca-od-zaraz-4LD-164388441946166 :) Pozdrawiamy i życzymy sukcesów w dalszej drodze zawodowej :)

Arkadiusz
Pracownik
 Pytanie

Pracę w 4LD zacząłem od marca b.r, jak oceniam? Praca jest wymagająca, narzucająca pozbycia się niektórych nawyków i cech. W tym miejscu ceni się punktualność oraz zaangażowanie do pracy. Dzięki pracy w 4LD moja cierpliwość jest na wyższym poziomie. Dzięki niej nauczyłem się, że konsekwentne dążenie do celu i regularność popłaca. Praca pozwala mi rezalizować moje pasje. Jak wspomniałem, praca jest wymagająca i czasami potrafi dać w kość, natomiast jest to oczywiste, że w każdej pracy pracodawca wymaga. Jedyne co chciałbym zmienić? Podejście do każdego pracownika w sposób indywidualny. Sprawdzenie w czym czuje się dobrze i kierowanie go w tym kierunku by stał się jeszcze lepszy. Szczerze cieszę się, że znalazłem się w tym miejscu i mogłem sprawdzić swoje siły w sprzedaży. Największą zaletą tego miejsca jest atmosfera i masa gadżetów, dzięki którym można zapomnieć, że jest się w pracy.

9

Pracodawca

@Arkadiusz

Cześć Arkadiusz, dziękujemy za Twój wpis. Jest nam bardzo miło, że znalazłeś czas, by podzielić się swoją opinią. Cieszymy się, że dzięki naszej pracy rozwijasz się i realizujesz pasje. Zadowolenie naszych pracowników jest dla nas bardzo ważne, dlatego Twoje spostrzeżenia są dla nas bardzo cenne. Staramy się do każdego podchodzić indywidualnie i z pewnością zwrócimy na to jeszcze większą uwagę. Pozdrawiamy serdecznie i życzymy miłego dnia :)

Nieznany sprawca
Były pracownik
 Pytanie

Witam, pracowałem w tej firmie, ale na szczęście krótko. Te kilka miesięcy, które tam spędziłem to był prawdziwy szok dla mojej psychiki. Wiadomo że było nastawienie na wynik bo to w końcu sprzedaż. Owszem dało się tam zarobić ale za jaką cenę... To co było tam beznadziejne to przede wszystkim: deklaracje- musisz powiedzieć kierownikowi ile sprzedaż w danym dniu, po drugie, poranne spotkania zespołu- codziennie było trzeba spowiadać się z wyników z dnia poprzedniego ( że niby dlaczego mi wczoraj nie udało spełnić deklaracji). Po trzecie wskaźniki. Nosz (usunięte przez administratora)tych wskaźników było zdecydowanie za dużo. Jeśli sprzedaję określoną ilość polis ubezpieczeniowych a nawet ponad to, to czemu mam nie dostać premii??? A... bo jeden ze wskaźników nie został spełniony... U mnie było to za mało poleceń od klientów ( czytaj wyciągniętych numerów od klientów do ich znajomych którym można było wcisnąć polisę...) A hitem w ogóle to jest jeden ze wskaźników: jakość rozmów. Kiedy spełnione są wszystkie aby premię otrzymać. Wtedy wkracza dział jakości. Jego zadaniem jest upolowanie wręcz takiej rozmowy która nas pozbawi tego właśnie wskaźnika. I tu oto przykład: dzwonię do klienta, przedstawiam się , mówię nazwę firmy po czym słyszę od klienta: ,, DZIĘKUJĘ NIE JESTEM ZAINTERESOWANY'... klient rozłącza się. A dział jakości wyciąga swoją kartę oceny i po kolei- że nie przedstawiłem oferty, że nie użyłem języka korzyści, itd... No w takiej rozmowie się po prostu nie da. Nie raz byłem i kłóciłem się z tym działem że jest to po prostu nieuczciwe. W prawdzie wywalczyłem swoje ale to nie o to chodzi chyba w pracy zespołowej, prawda? Kierownik zapytał mnie: co ja mogę zrobić abyś lepiej sprzedawał? Odpowiedziałem że obniżyć targety, po czym zmierzył mnie wzrokiem i nasz kontakt do końca ,, współpracy" już nie był taki sam. Wręcz czułem się jak intruz...Sprawiło to że codziennie przychodziłem do pracy jak za karę, znienawidziłem tą pracę ale nie tylko ja. Na szczęście już tam nie pracuję... Jedyne co tam jest na plus to paczki na święta są naprawdę porządne. Ale to jedyny plus. O tym jaka to beznadziejna praca, świadczyć może przede wszystkim widoczne codziennie od kilku lat ogłoszenie że szukają ludzi do pracy- rotacja pracowników.(usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Nieznany sprawca

Cześć! Dziękujemy, że znalazłeś czas, by podzielić się swoją opinią. Doceniamy każdy komentarz, tym bardziej od Naszych pracowników. Przykro nam, że nie podzieliłeś się z nami swoimi uwagami jeszcze podczas wykonywanej pracy. Sprzedaż, jak słusznie zauważyłeś, jest branżą, w której pracownicy rozliczani są z m.in. efektów. Praca ze wskaźnikami jest bardzo istotna w sprzedaży, aby osiągać wysokie wyniki :) Dział kontroli jakości pełni bardzo ważną funkcję, aby każdy z Naszych Klientów został obsłużony na jak najwyższym poziomie. To właśnie wspólna praca działu sprzedaży z działem jakości umożliwia nam ciągłe doskonalenie się, rozwój oraz spełnianie oczekiwań klientów. Efektami kooperacji owych działów są m.in. zdobyte przez naszych pracowników nagrody w ogólnopolskim konkursie Telemarketer Roku 2021, a także przyznawany od 11 już lat certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi, który otrzymują firmy świadczące najwyższą jakość obsługi klienta. Cieszymy się, że w naszym biurze pracują tak zdolni agenci. Zawsze doceniamy ich zaangażowanie, motywujemy i wspieramy. Bardzo Nam zależy na jak największym rozwoju firmy, dlatego działania rekrutacyjne prowadzone są cały rok. Biuro 4Life Direct się rozrasta i już niebawem będziemy mogli się pochwalić nową, większą przestrzenią, w której znajdzie się nasz wspaniały, zaangażowany i coraz liczniejszy zespół sprzedażowy. Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów w rozwoju dalszej kariery zawodowej :)

Były pracownik
Były pracownik
@Nieznany sprawca

Zgadzam się z opinia opisana wyżej ponieważ miałem „przyjemność” „pracować” w tej firmie.Jako iż pracowałem kilka lat jako sprzedawca ubezpieczeń przez telefon (usunięte przez administratora).Kierownicy i reszta działu stawiają nie realne progi i zwyczajnie w świecie nie płaca sowicie za tak ciężka prace jak deklarują w ogłoszeniach.Przez właśnie prowadzenie takiej polityki w stosunku do ludzi każdy odczuwa to psychicznie i to odbija się na całym polskim rynku „call center”. (usunięte przez administratora).Pozdrawiam wszystkich ludzi którzy mieli nieprzyjemność pracować w 4lifie.

Pytanie
 Pytanie

Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w 4Life Direct? Chodzi o pracę jako Specjalista Ds. Sprzedaży, takie ogłoszenie jest na GoWork.pl 8 lipca.

Pracodawca

@Pytanie

Cześć! Oczywiście, posiadamy system benefitów dla pracowników wszystkich działów w Naszej firmie, są to: lekcje języka angielskiego, karta Multisport, pakiet prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenie grupowe. Staramy się wspierać i dodatkowo motywować naszych pracowników na każdym etapie ich pracy :) Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia :)

Bm
Kandydat
 Pytanie
@4Life Direct

Ile na początek wynosi podstawa na stanowisku specjalista ds sprzedaży? Kolega mówił 4200 brutto. To prawda?

Pracodawca

@Bm

Dzień dobry, dziękujemy za Twoje pytanie. Podstawowe wynagrodzenie na wspomnianym stanowisku przy pełnym etacie i obecności 160h/m-c wynosi 4500 zł brutto. Już po pierwszym miesiącu konsultanci mają możliwość podwyżki do 5000 zł brutto. Oczywiście nie jest to koniec podwyżek - wysokość wynagrodzenia wzrasta wraz z wynikami :) Jeśli masz pytania, zachęcamy do kontaktu mailowego rekrutacja@4lifedirect.pl Z chęcią odpowiemy szczegółowo na pytania dotyczące rekrutacji i warunków zatrudnienia. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia :)

BM
Kandydat
 Pytanie
@4Life Direct

Umowa o pracę?

Pracodawca

@BM

Każdy pracownik po okresie wdrożeniowym otrzymuje umowę o pracę :) Zachęcamy do kontaktu mailowego rekrutacja@4lifedirect.pl z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania :)

BM
Kandydat
@4Life Direct

Ja już dostałem u Państwa prace w maju. Ale zrezygnowałem na rzecz pracy w banku. Napisze maila do Pani Agnieszki z działu rekrutacji. Mówiła, że jakbym się zdecydował żeby się odezwać. Obecnie sprzedając pożyczki wyrabiam cel ale nie jestem zadowolony z finansów. U Was podstawa jest o 1000 PLN większa. A potem o 1500 PLN. W maju dokonałem złego wyboru

Pracodawca

@BM

Bardzo Nas cieszy, że chcesz wybrać Naszą firmę :) prosimy o kontakt na adres rekrutacja@4lifedirect.pl ustalimy wszystkie szczegóły :)

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie
@Pytanie

Dzień dobry, Jaka jest podstawa wynagrodzenia w dziale OBSLUGI klienta? Tam nie ma sprzedaży, a w ogłoszeniach o prace na to stanowisko nie ma informacji o wynagrodzeniu. Dziekuje

Pracodawca

Cześć, dziękujemy za Twój komentarz, każda wypowiedź jest dla nas ważna. Doceniamy naszych pracowników i ich zaangażowanie, dlatego też wynagrodzenie podstawowe jest u nas wysokie. Biorąc pod uwagę rosnącą inflację, pensje u nas również idą w górę. Oczywiście praca w sprzedaży nie jest łatwa – wymaga cierpliwości, bardzo dobrej komunikacji, empatii, zaangażowania i postawy nastawionej na klienta oraz jego potrzeby. Cieszymy się również, że możemy się pochwalić dużym gronem pełnych pasji i utalentowanych doradców, których z dnia na dzień jest u nas więcej :) Zatrudnione u nas osoby pracują na pełen etat, to znaczy 160 godzin w miesiącu. Podczas 8 godzin pracy pracownicy mają 30minut przerwy plus 30 minut przerwy doliczonej do czasu pracy. W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu na: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy Ciebie serdecznie i życzymy miłego dnia :)

Pracodawca

@Kandydatka

Cześć, Dziękujemy za Twoje pytanie. Wynagrodzenie podstawowe w Biurze Obsługi Klienta zależy od doświadczenia danej osoby i jest ono omawiane indywidualnie z każdym kandydatem. Wynika to z faktu, iż praca na tym stanowisku wymaga wiedzy i konkretnych umiejętności w pracy z klientem. Również w tym dziale pracownicy mają możliwość otrzymania miesięcznych premii, które zależne są od wyników. Zachęcamy do kontaktu z nami na: rekrutacja@4lifedirect.pl. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące wynagrodzenia i warunków zatrudnienia. Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy do kontaktu. Miłego dnia! :)

ciekawy
Kandydat
 Pytanie

Witam, jaka jest wysokość podstawy płacy w 4Life direct biorąc pod uwagę pełny etat 160h/m-c? pozdrawiam

ciekawy
Kandydat
@ciekawy

doprecyzuję - chodzi o płacę podstawową na stanowisku doradca klienta. Jest ogłoszenie rekrutacyjne gdzie kwota zaczyna się od 4500pln brutto...

Pracodawca

@ciekawy

Dzień dobry, dziękujemy za Twoje pytanie. Podstawowe wynagrodzenie na danym stanowisku na pełnym etacie i obecności 160h/m-c wynosi 4500 zł brutto. Już po pierwszym miesiącu konsultanci mają możliwość podwyżki do 5000 zł brutto. Oczywiście nie jest to koniec podwyżek - wysokość wynagrodzenia wzrasta wraz z wynikami :) Jeśli masz pytania, zachęcamy do kontaktu mailowego rekrutacja@4lifedirect.pl Z chęcią odpowiemy szczegółowo na pytania dotyczące rekrutacji i warunków zatrudnienia. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia :)

Pawdziwa_Opinia
Były pracownik

Cześć wszystkim, piszę tutaj bo widzę podstawione opinie zadowolonych pracowników co jest żartem. Od dłuższego czasu w firmie panuje chaos, a kierownicy krzyczą i nie szanują ludzi. Praca na call center - słuchawkach to sprzedaż i wymaga pracy i zaangażowania to jest chyba ważne w każdej pracy. Jednak to nie jest etat 8h :/ (usunięte przez administratora)Nikt nie wychodzi o czasie bo kierownik stoi nad tobą i napastuję żeby zostać. Pracujące soboty to nie wybór pracownika tylko przymus. System prowizyjny jest zmieniany w trakcie trwającego miesiąca na niekorzyść agentów. Nie polecam tego miejsca szkoda czasu jest wiele firm w których jest dział sprzedaży :) Pozdrawiam

Pracodawca

@Pawdziwa_Opinia

"Cześć, Dziękujemy za Twój komentarz i poświęcenie czasu, by podzielić się swoją opinią. Szacunek do zatrudnionych przez nas osób i dbanie o ich zadowolenie są dla nas priorytetem. Z przykrością odebraliśmy Twój komentarz. Zawsze zachęcamy do rozmowy i podzielenia się ze swoimi uwagami z przełożonymi, gdyż każda uwaga jest dla nas cenna i chcemy, by wszyscy czuli się komfortowo podczas wykonywanej pracy, która nie jest łatwa – praca w sprzedaży wymaga dużej ilości determinacji, cierpliwości, doskonałej umiejętności komunikacji oraz empatii. W razie pytań, zachęcamy do kontaktu na adres mailowy: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia! :) "

Call Center
Kandydat
 Pytanie

Mam tylko jedno pytanie. Dlaczego pracownicy na słuchawkach mają tylko 15 minut przerwy. Dostają dodatkowo 30 minut jeśli pracują pół godziny dłużej. Oczywiście inne działy mają godzinę przerwy. Czy praca na słuchawkach i przy komputerze nie jest pracą umysłową? Na szkoleniu otrzymałem odpowiedź bo takie są zasady w firmie.

Pracodawca

@Call Center

Dzień dobry, wszyscy pracownicy mają 60 minut przerwy. 30 minut przerwy płatnej oraz 30 minut przerwy na lunch, która nie wlicza się do czasu pracy. Takie zasady obowiązują wszystkich. Życzymy miłego dnia, 4LifeDirect.

Call Center
Pracownik
@4Life Direct

Nie jest to prawdą. Pracownicy na słuchawkach mają 15 minut przerwy na 8h. Proszę nie kłamać.

Pracodawca

@Call Center

Dzień dobry, nikt nie kłamie. To można bardzo prosto zweryfikować. Zapraszam po informacje dzialu HR i do rozmowy z innymi pracownikami. Każdego obowiązuje taki sam czas przerwy. Pozdrawiamy 4LifeDirect.

Była pracownica
Były pracownik
@4Life Direct

To nieprawda, na biurze obsługi klienta mają 45 min przerwy zamiast 60, codziennie.

Pracownik
Pracownik
@Call Center

W dziale sprzedaży wszyscy mają po 1h przerwy ????

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry, tak, wszyscy w Dziale Sprzedaży mają 60 minut przerwy. W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy po informacje do Przełożonych lub Działu HR. Życzymy dobrego dnia 4Life Direct.

AniołekCh
Były pracownik
 Pytanie

Rozpoczynając od początku - szkolenie. Szkolenie z Panem "Hajzerem" nie do opisania. Bardzo profesjonalne podejście, przygotowanie na pełnym poziomie, ogrom przekazanej wiedzy, która faktycznie ma odzwierciedlenie w praktyce. Przejście na sprzedaż - ogromna pomoc i wsparcie ze strony liderów, osób dłuższych stażem, czy chociażby innych pracowników. Ale również, co myślę że jest zawsze spotykane w sprzedaży - ogromna presja. Presja wyrabiania planów indywidualnych, grupowych jak i firmowych. Logiczne? Możliwe, w końcu to sprzedaż. Jeśli chodzi o sam charakter pracy, czyli telefoniczna sprzedaz ubezpieczeń na zycie. Myślę że nie jest to łatwy orzech do zgryzienia. Sprzedaż telefoniczna zawsze wiąże się z trudnościami, a ubezpieczenia na życie tylko je potęgują. Prawda jest taka że ta praca najzwyczajniej w świecie nie jest dla każdego, nie każdy ma na tyle twardą psychikę, żeby radzić sobie z takim kontaktem z człowiekiem, z takimi zadaniami. Jednak osobiście uważam, że zdecydowanie warto jest sprawdzić siebie w takiej roli. Bo dlaczego by nie zaryzykować? Nie ma nic do stracenia a jedynie można wiele zyskać, ponieważ taka praca myślę że wiele wnosi do życia codziennego, do sposobu w jaki traktujemy innego człowieka, czy też w jaki radzimy sobie w wielu sytuacjach. Co mnie tam jeszcze spotkało? Wiara we mnie. Niejednokrotnie kiedy chciałam się poddać, kiedy przestawałam wierzyć w swoje możliwości ktoś inny uwierzył w nie za mnie. Inni pokładali we mnie nadzieję kiedy ja się poddawałam. W mojej sytuacji takie wsparcie wiele zmieniło, z pewnością na korzyść. Tak na podsumowanie, zdecydowanie nie jest to lekka praca, nie jest usłana różami i wiele osób się w niej po prostu nie odnajdzie. Ale w końcu kto nie ryzykuje ten nie pije szampana prawda?

9

Pracodawca

@AniołekCh

Dzień dobry, dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie opinii. Każda jest dla nas bardzo cenna, w szczególności opinia szczera i merytoryczna. Bardzo dbamy o jak najwyższy poziom przeprowadzanych szkoleń. Nasi kierownicy i liderzy to osoby posiadające ogrom wiedzy i chętnie udzielają pomocy. Ważne jest dla nas, by osoby z nami pracujące otrzymywały wsparcie zawsze wtedy, kiedy tego potrzebują. Cieszymy się, że zauważyła to Pani i doceniła nasze starania. Dziękujemy!  Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów! 4LifeDirect

Ania
Były pracownik

Praca w tej firmie to jakiś żart, odliczany czas pracy co do SEKUNDY (oczywiście zostawanie po godzinach już nie jest doliczane do czasu pracy, wtedy już każdy ma to gdzieś), zmuszanie do przychodzenia w weekendy, niekompetencja przełożonych. W pierwszym dniu urlopu, kiedy mieliśmy lecieć z chłopakiem na wakacje zapytano mnie CZY MOGĘ TEGO DNIA PRZYJŚĆ JESZCZE DO PRACY przed wylotem (lot mieliśmy o 18). To jest jakaś kpina, nastawienie tylko na wyniki, niektórzy zostają w biurze do godziny 22-23. (usunięte przez administratora) Radzę się trochę przystosować do aktualnie panującej kultury pracy, bo tutaj to jest jakaś kpina. Wymagają, a niczego nie uczą, POTWIERDZONE INFO

Pracodawca

@Ania

Dzień dobry, dziękujemy Aniu za Twoją opinię. Rozumiemy, że praca w Call Center i panująca u nas atmosfera nie są dla każdego. Zależy nam na tym, by każdy pracownik czuł się dobrze w biurze i żałujemy, że nie podzieliłaś się z nami swoimi uwagami podczas wykonywanej pracy. Każda firma – bez względu na branżę czy rozmiar firmy – analizuje wyniki. Jest to normalne w każdej pracy :) Nasi pracownicy pracują trzyzmianowo w godz: 8:00 – 19:00. Praca w weekendy jest decyzją pracowników. Dajemy taką możliwość osobom, które chcą tego dnia pracować i podwyższyć swoje wyniki sprzedażowe. Każda osoba przed rozpoczęciem pracy przechodzi również szkolenie, podczas którego nowy pracownik zdobywa nowe umiejętności i wiedzę. Dopiero po takim szkoleniu, można rozpocząć wykonywanie swoich zadań. Przełożeni posiadają odpowiednią wiedzę, kompetencje i umiejętności i chętnie udzielają wsparcia swoim zespołom. Jeśli miałaś jakąś sytuację, z której nie jesteś zadowolona, zachęcamy do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@4lifediect.pl i podzielenia się szczegółami – każda uwaga jest dla nas cenna. Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów w dalszej drodze zawodowej.

zadowolony_pracownik
Pracownik
 Pytanie

Co mogę powiedzieć o firmie 4LifeDirect? Jak każda praca ma swoje plusy i minusy. Jeśli nie miało się nigdy styczności ze sprzedażą na słuchawce wiadomo jest na początku ciężko. Pomoc ze strony innych agentów, działu jakości czy działu szkoleń była na początku nieoceniona. Gorzej jest, jak mamy "gorszy dzień". Wiadomo, pojawia się frustracja, że przez cały dzień nic nie sprzedałeś (bo po to właśnie przychodzi się do działu sprzedaży), ale jutro przychodzisz i jest lepiej. Muzyka puszczana z głośników nigdy mi nie przeszkadzała, a dzięki temu firma widać że "żyje". Zarobki są atrakcyjnie jeśli jesteś osobą ambitną i nie myślisz tylko o tym, by tylko wyjść z pracy. Polecam każdemu kto chce pracować i lubi żywą i głośną atmosferę.

3
4Life Direct
Pracodawca
@zadowolony_pracownik

Dzień dobry! Bardzo dziękujemy za szczerą opinię i trzymamy kciuki za wyniki :) P.S. My też mamy czasem gorsze dni :) ... jak każdy :) Pozdrawiamy serdecznie, Marlena, Ola i Aga

Zostaw merytoryczną opinię o 4Life Direct - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w 4Life Direct?

    Zobacz opinie na temat firmy 4Life Direct tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 72.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w 4Life Direct?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 11 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy 4Life Direct?

    Kandydaci do pracy w 4Life Direct napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

4Life Direct
Przejdź do nowych opinii