4Life Direct

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o 4Life Direct

Tom
Kandydat
 Pytanie

Jak firma podchodzi do osoby, która zwolni sie z pracy aby zacząć przygodę z 4life a po szkoleniu okaże się że nie przedłużą umowy ? Nie ukrywam że chciałby sprawdzić się w tej firmie ale boje się, że strace swoją pracę i nie dostane tej po szkoleniu ....

Pracodawca

@Tom

Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Każdy kandydat otrzymuje informacje dotyczące warunków zatrudnienia. Pierwszym etapem jest szkolenie, w trakcie którego uczestnicy otrzymują na bieżąco feedback od trenera, dzięki któremu mogą wdrożyć zalecenia, pomagające ukończyć szkolenie z pozytywnym wynikiem. Niestety nigdy nie ma gwarancji przy zmianie pracy. W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct

Ex pracownik
Były pracownik

Zacząłem pracę w tej firmie od kursu. Na trafiłem na (usunięte przez administratora), było okej ale moim zdaniem bardzo roztrzepana. Podczas kursu macie tzw. symulacje z liderami. Rozmowy są po to, żeby Was nauczyć jak się rozmawia z klientem, który od razu jest na nie i nic mu nie sprzedacie. Żeby w ogóle zacząć prace w firmie po 2 tyg musicie podczas tego kursu coś sprzedać. Jednak nie zawsze tak jest kilku osobom z mojego kursu podziękowali mimo, że sprzedali i to jeden dzień dwa przed końcem(usunięte przez administratora) No i wtedy zaczyna się cała zabawa. Firma chwali się, że zatrudniamy bez doświadczenia, po kilku dniach już możecie dostać informacje, że chyba jednak coś tutaj nie pasujecie. Rozumiem, że sprzedaż sprzedażą, ale jednak nie wymagajmy od młodego narybku, żeby od razu zaczął sprzedawać 10 polis dziennie po 2 tygodniach kursu. „Team ledarzy” to jeden żart. Oprócz robienia rano odprawy, gdzie musicie powiedzieć ile sprzedacie i gadaniem, że musi być wynik siedzą tylko przy komputerze i co chwile przychodzą „przyśpieszmy z sprzedażą”. Maja dosyć spory przerost formy nad treścią. Ponad to pstrzą krzywo, jak ktoś nie zostaje dłużej niż godziny jego pracy. A nadgodziny są nie płatne. Przez cały okres pracy dostaniecie tylko wskazówke jak coś polepszyć, oprócz że mam „zbijać obiekcje”. Przechodząc dalej jest także śmieszny dział Kontroli Jakości. Można odczuć, że jest on tylko żeby demotywować pracowników.(usunięte przez administratora)Szanuje i podziwiam osoby, które już siedzą dłuższy czas w tej pracy i idzie im dobry wynik. Jak szukacie pracy jak jesteście młodzi, to polecam iść spróbować, może wam będzie odpowiada sprzedaż. Ogromna rotacja

Pracodawca

@Ex pracownik

Cześć, praca w sprzedaży nie jest łatwa, rozumiemy i szanujemy to, że nie każdemu może ona odpowiadać. Żałujemy, że nie podzieliłeś się z nami wcześniej swoimi uwagami w trakcie wykonywanej pracy, gdyż nieustannie wdrażamy usprawnienia i zmiany. Przykro nam, że tak wspominasz czas u nas, gdyż zależy nam , by każdy czuł się w biurze swobodnie i miał przestrzeń do rozwoju, a także możliwość realizacji swoich celów, by móc sięgać po bonusy i nagrody w konkursach, jakie organizujemy. Zatrudniamy różnorodne osoby, każdy jest inny, jednakże wspólnie tworzymy wyjątkowy, pełen pasji i zaangażowania zespół. Życzymy wszystkiego dobrego i samych sukcesów w dalszej drodze zawodowej 4Life Direct

Gabriela
Inne
@Ex pracownik

czy jeśli się sprzedaje według tych zasad i jest to poparte fajnym wynikiem to można liczyć na dobre pieniądze? I gwarancję że nie podziękują z dnia na dzień? Daj jeszcze znać czy trzeba sprzedawać rodzinie i znajomym

Pracodawca

@Gabriela

Cześć, nasi konsultanci otrzymują kontakty do osób, które wyraziły zainteresowanie produktem. Klienci często sami dzwonią do firmy, więc pracownik odbiera taki telefon i prowadzi rozmowę sprzedażową. W każdym miesiącu w Dziale Sprzedaży jest możliwość otrzymania atrakcyjnych bonusów finansowych za wyniki. Wygrać można także super nagrody takie jak sprzęty RTV AGD, smartfony, wyjazdy weekendowe czy wycieczkę do RPA! Jeśli masz dodatkowe pytania, zachęcamy do kontaktu z Działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct

zapytanie
Pracownik
 Pytanie

Czy można umówić się na rozmowę kwalifikacyjną indywidualnie ? wtedy kiedy mi odpowiada ?

Damian
Inne
@zapytanie

A czemu chcesz umówić się indywidualnie? Nie wydaje mi się, żeby można tak było, to raczej firma - rekruter ustala i ewentualnie dopasowuje z kandydatem termin spotkania.

Pracodawca

@zapytanie

Cześć, Dziękujemy za Twoje pytanie. Prosimy o kontakt z Działem Rekrutacji w celu uzyskania szczegółowych informacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy serdecznie 4Life Direct

zapytanie
Pracownik
 Pytanie
@Damian

ze względu na to że pracuje w innym mieście i mam określone dni wolne w których mógłbym przyjechać na rozmowe. I mam jeszcze pytanie. Czy jest możliwość od razu dostania umowy o pracę ?

Pracodawca

@zapytanie

Cześć, dziękujemy za zainteresowanie. Staramy się być elastyczni i jesteśmy otwarci na niestandardowe rozwiązania, także zachęcamy do kontaktu z dzialem rekruratacji by omówić Twój przypadek i znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony. rekrutacja@4lifedirect.pl. Pozdrawiamy, 4Life Direct

Administrator

Pamiętam, że firma prowadziła niedawno rekrutację na Specjalista Ds. Rekrutacji. Czy komuś udało się zdobyć pracę i może się podzielić wrażeniami?

Mariusz
Pracownik
@Administrator

Cześć, tak, aplikowałem na to stanowisko i obecnie pracuję jako Specjalista ds. rekrutacji w 4Life Direct. Wrażenia z samego procesu rekrutacji oceniam bardzo pozytywnie. Zdecydowałem się przyjąć tę ofertę i się nie zawiodłem. Jestem zadowolony zarówno z warunków zatrudnienia, jak i zadań, które wykonuję. Do tego niecodzienna atmosfera w biurze – myślę, że w żadnej firmie nie ma tak wielu pozytywnych, pracowitych i przyjaznych ludzi jak tutaj. Praca jest wymagająca, ale przynosi wiele satysfakcji i daje możliwość rozwoju pod wieloma względami. Nieocenione jest również wsparcie przełożonych, na których można zawsze liczyć. Polecam każdemu aplikowanie do 4Life Direct. Jako że sam pracuję teraz jako Specjalista ds. rekrutacji, mam nadzieję, że spotkam się na rozmowie rekrutacyjnej z osobami, które zaglądają na tę stronę. Do zobaczenia! Mariusz

1
Krystyna
Inne
@Mariusz

Jak sama rekrutacja wyglądała z ilu się składała etapów i jakich? Trzeba się nastawić na nerwową atmosferę czy te spotkania przebiegają raczej na luzie?

Mariusz
Pracownik
@Krystyna

Cześć, atmosfera podczas rozmowy była bardzo luźna i przyjazna – tak też jest każdego dnia w biurze. Rekrutacja na moje stanowisko składała się z dwóch etapów. Pierwszym z nich był „tradycyjny wywiad”, podczas którego miałem okazję lepiej poznać firmę i osoby, z którymi będę pracować na co dzień. W drugim etapie otrzymałem zadanie do wykonania, jakim było przygotowanie prezentacji na temat m.in. najważniejszych według mnie działań i procesów rekrutacyjnych. Ola, która przeprowadzała spotkania, wprowadziła bardzo miłą i luźną atmosferę. Dzięki temu czułem się swobodnie i poszło mi bardzo dobrze, czego efektem jest to, że otrzymałem ofertę zatrudnienia. Dziś, pracując jako Specjalista ds. Rekrutacji, komfort kandydatów w trakcie spotkań stawiam na pierwszym miejscu. Rekrutacja do Działu Sprzedaży składa się z jednego etapu i przeprowadzana jest w formie spotkania grupowego. Dla nas liczą się umiejętności i człowiek, a nie CV, dlatego Kandydaci mają możliwość wzięcia udziału w różnego rodzaju ćwiczeniach, które pozwalają im się sprawdzić na danym stanowisku. Jeśli masz dodatkowe pytania, zachęcam do kontaktu na: rekrutacja@4lifedirect.pl ] Pozdrawiam, Mariusz

Jerzy
Inne
@Mariusz

Mógłbyś jeszcze powiedzieć na jakiej umowie zwykle zatrudniają? Ty od początki jesteś na uop czy innej?

Pracodawca

@Jerzy

Cześć, zawsze zależy nam na dłuższej współpracy dlatego dążymy do umowy na czas nieokreślony. Niemniej jednak zwykle pierwsza umowa dotyczy okresu szkolenia (10 dni), a następnie okresu próbnego (1-3 miesiące). W razie dodatkowych pytań prosimy o bezpośredni kontakt mailowy z Działem Rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct

Joa
Kandydat
@Mariusz

do zobaczenia :)

Aleksandra
Kandydat
@4Life Direct

To super, a czy to szkolenie jest normalnie płatne? :)

Pracodawca

@Aleksandra

Cześć, za ukończenie szkolenia z pozytywnym wynikiem przewidziana jest nagroda finansowa. W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct

Jolanta
Inne
@Mariusz

Hej te ćwiczenia są już podczas rozmowy kwalifikacyjnej? czy już po przyjęciu?

Pracodawca

@Jolanta

Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Podczas spotkania rekrutacyjnego weryfikowane są umiejętności sprzedażowe. Nie wymagamy jednak doświadczenia, a wielu rzeczy uczymy na szkoleniu. W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct

Aleksandra
Inne
@4Life Direct

To super, że doświadczenie nie jest pierwszą rzeczą, na którą zwracana jest uwaga. Czy w takim razie osoby studiujące też mogą aplikować do firmy? Chodzi mi o studentów zaocznych, bo rozumiem, że pracownicy zobowiązani sa do pracy na cały etat? Czy zdarza się tez praca w weekendy? :)

Pracodawca

@Aleksandra

Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Oczywiście, osoby studiujące jak najbardziej mogą aplikować.Większość osób pracuje u nas na cały etat. Zachęcamy do wysłania CV, w przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl. Pozdrawiamy 4Life Direct

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy w tej firmie osoby zatrudnione na umowę zlecenie zobowiązane są do wyrobienia 160h w miesiącu?

Pracodawca

@Kandydat

Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Wymagamy dyspozycyjności określonej w zawartej umowie. Większość osób pracuje u nas na cały etat. W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@4Life Direct

Czyli jaka to jest dyspozycyjność?

Pracodawca

@Kandydat

Cześć, wymagamy dyspozycyjności na pełen etat. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct

Administrator

4Life Direct poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji? Podzielcie się swoimi wrażeniami.

Pracodawca

@Administrator

Dzień dobry, nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Zachęcamy Administratora GoWorka do zapoznania się z naszymi aktualnymi ogłoszeniami na: http://www.kariera.4lifedirect.pl/ Równocześnie, osoby zainteresowane informacjami na temat rekrutacji oraz poszczególnych stanowisk, prosimy o kontakt na: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct

Administrator

Braliście udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista Ds. Ubezpieczeń w 4Life Direct? Napiszcie, jak według Was przebiegła rozmowa kwalifikacyjna. Wasza opinia może okazać się pomocna dla innych użytkowników.

Pracodawca

@Administrator

Dzień dobry, prosimy o niezamieszczanie pytań, które mogą być mylące dla naszych kandydatów. Nie prowadzimy rekrutacji na takie stanowisko, a wszystkie aktualne oferty pracy można znaleźć na naszej stronie: http://www.kariera.4lifedirect.pl/. W przypadku pytań, prosimy o kontakt na: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct

Krystyna
Inne
@4Life Direct

Na państwa stronie widzę rekrutację na cztery różne stanowiska (konsultant ds. sprzedaży, lider zespołu sprzedażowego, doradca klienta, specjalista ds. kontroli jakości) Czy na którymś z nich możliwa jest praca zdalna, albo chociaż hybrydowa?

Pracodawca

@Krystyna

Cześć, dziękujemy za pytanie. Na każdym stanowisku preferujemy i oferujemy pracę stacjonarną w naszym biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy. Nasi pracownicy oprócz standardowej pracy przy biurku (której mówimy nie) mają do dyspozycji hamaki, worki sako, wiszące fotele, bujane ławki czy też piłki do siedzenia. Ponadto, biurową atmosferę tworzą organizowane cyklicznie wydarzenia, takie jak Customer Service Week, Olimpiada 4Life czy też wiele konkursów, w których do wygrania są wartościowe nagrody, a tylko praca stacjonarna daje możliwość wzięcia w nich udziału. Jeśli masz dodatkowe pytania, zachęcamy do kontaktu na: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy 4Life Direct

Żaneta
Kandydat
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej dla doradców Klienta? Na jaki okres zawierana jest pierwsza umowa? Czy jest opcja pracy po 7godzin?

Pracodawca

@Żaneta

Cześć! Dziękujemy za Twoje pytanie. Preferujemy pracę stacjonarną, ale standardowym 8 godzinom przy biurku mówimy nie. Hamaki, bujane ławki, worki sako, wiszące fotele, piłki do siedzenia, to dostępne u nas alternatywy dla biurowych krzeseł. Naszą atmosferę tworzą również organizowane różnego rodzaju wydarzenia, w których często do wygrania są m.in. smartfony, sprzęty RTV i AGD i inne wartościowe nagrody, a tylko praca na pełen etat umożliwia wzięcie w nich udziału. Zawsze zależy nam na dłuższej współpracy dlatego dążymy do umowy na czas nieokreślony. Niemniej jednak zwykle pierwsza umowa dotyczy okresu szkolenia (10 dni), a następnie okresu próbnego (1-3 miesiące). W razie dodatkowych pytań prosimy o bezpośredni kontakt mailowy z Działem Rekrutacji rekrutacja@4lifedirect.pl Miłego dnia 4Life Direct

Pytanie
Kandydat

W jakich godzinach świadczone są usługi przez pracownika na stanowisku sprzedaży

Pracodawca

@Pytanie

Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Pracownicy w Dziale Sprzedaży pracują w godz. 8 - 19 w systemie dwuzmianowym. W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu z naszym działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy, 4Life Direct

Halo
Kandydat
 Pytanie

Kiedy jest wypłacana prowizja za sprzedane umowy. Tzn. Premia za styczeń jest wyplacana w styczniu, lutym czy marcu? Jeden łaczny przelew jest robiony ( podstawa + prowizja ) ?

Pracodawca

@Halo

Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Prowizje za sprzedaż wypłacane są w kolejnym miesiącu. W celu uzyskania szczegółowych informacji lub dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy, 4Life Direct

pytanie
Kandydat
 Pytanie

Czy aby zostać doradcą klienta trzeba zdawać ten egzamin na agenta ubezpieczeniowego (egzamin przeprowadzamy przez KNF)?

2

Pracodawca

@pytanie

Cześć, dziękujemy za Twoje pytanie. Każda osoba, by móc wykonywać czynności agencyjne na stanowisku Doradcy Klienta musi napisać i zdać egzamin. Zapewniamy kompleksowe szkolenie, w którym przygotowujemy do egzaminu oraz pracy na wybranym stanowisku w 4Life Direct. Zachęcamy do aplikacji. Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz się skontaktować z działem rekrutacji: rekrutacja@4lifedirect.pl. Pozdrawiamy, 4Life Direct

Administrator

Pracował ktoś z Was jako Project Manager w 4Life Direct? Powiecie na czym polega praca na tym stanowisku? Czego wymaga się na rekrutacji od kandydata?"

Pracodawca

@Administrator

Dzień dobry, nie rekrutujemy na wyżej wymienione stanowisko i nie publikowaliśmy takich ofert pracy. Informacje o prowadzonych przez nas rekrutacjach można znaleźć na stronie: http://www.kariera.4lifedirect.pl/ W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu na: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy, 4Life Direct

Marcel
Były pracownik
 Pytanie

W firmie 4Life Direct pracowałem lekko ponad 3 lata, w 3 różnych działach. Zaznaczę, że zacząłem pracę chwilę po maturze, bez doświadczenia w branży ubezpieczeń, więc rozwiewając wątpliwości Kandydatów - tak, można zacząć pracę w firmie bez doświadczenia. Firma daje zastrzyk wiedzy od zera, ucząc wszystkiego od początku. Na początek wystarczy w moim odczuciu przede wszystkim zaangażowanie, systematyczność i wdrażanie feedbacków przełożonego. Zacznę od dużego plusu, jakim jest proces rekrutacyjny: od samego początku wiemy, w którym etapie jesteśmy i kiedy możemy spodziewać się informacji zwrotnej (przynajmniej tak było u mnie). W porównaniu do innych procesów rekrutacyjnych, w których brałem udział 3 lata temu, 4Life Direct naprawdę jest w porządku. Co do samej pracy: Firma przez te wszystkie lata dała mi bardzo dużo w kontekście możliwości rozwoju jak i zdobycia nowych umiejętności. Zacząłem pracę od Biura Obsługi Klienta, która wymagała ode mnie nie tyle pozyskania umiejętności z zakresu obsługi Klienta, ale również z zakresu znajomosci warunków ubezpieczeń, procedur i procesów obowiązujących w firmie. Firma szczególny nacisk kładzie na jakość obsługi Klienta i rzetelność, czego uczyłem się od Działu Szkoleń, Działu Kontroli Jakości i oczywiście Kierownika. W Dziale Utrzymania Klienta i Płatności Składek, w którym pracowałem 10 miesięcy, wyjątkowo wyraźnie zobaczyłem jak wygląda zdrowa i profesjonalna relacja pracownik-przełożony. Otrzymałem mnóstwo merytorycznej wiedzy, która pozwoliła mi doskonalić się w zakresie utrzymania Klienta. Ponadroczna przygoda z Działem Kontroli Jakości była dla mnie kolejnym, nowym i niezwykle ciekawym doświadczeniem. Nauczyłem się budować standardy jakości obsługi Klienta, udzielać feedbacków czy prowadzić szkolenia. Uważam, że praca w 4Life Direct jest dobrym etapem na ścieżce zawodowej: czy to na początku tej drogi, czy też na którymś z kolejnych etapów. Firma daje możliwości rozwoju, dzieli się wiedzą którą pozyskała dzięki 13-letniej obecności na rynku polskim. Firma to przede wszystkim ludzie: w 4Life Direct pracuje mnóstwo uzdolnionych, inspirujących ludzi, którzy uważam że mnie zbudowali. Wystarczy zaufać Działu Szkoleń, Działu Jakości i Przełożonym, a z pewnością odniesie się sukces. Co jeszcze na plus: - firma sprzedaje wysokiej jakości produkty ubezpieczeniowe - nie jest to scam; - lokalizacja biura - samo centrum Warszawy, blisko metra Rondo Daszyńskiego/ONZ, blisko do Dworca Centralnego i Dworca Warszawa-Ochota; - w moim odczuciu wysoka podstawa (w Dziale Sprzedaży) + atrakcyjne bonusy, szczególnie dla osób bez wcześniejszego doświadczenia, dla osób młodych i studentów; - młody, energiczny, otwarty zespół; - duże biuro, strefa relaksu (huśtawki, hamaki, maszyna do popcornu); - dofinansowanie do Medicover i Multisport; - program wyróżnień pracowniczych (pracownik miesiąca, Agent miesiąca itd.); - firma od kilku lat bierze udział w kontekście Telemarketer Roku (obecnie Polish Contact Center Awards) - jeżeli chciał_byś zostać najlepszym Telemarketerem w Polsce, firma opłaci Twój udział w konkursie i przygotuje do zadań konkursowych. Oczywiście należy zwrócić uwagę, że praca (niezależnie od działu) jest wymagająca. Jednak uważam, że aby osiągnąć sukces (i ostatecznie zarobić), ważna jest determinacja i zaangażowanie. A firma jest otwarta na szerokie spojrzenia pracowników i docenia zaangażowanie. Podsumowując najważniejszą myśl: nigdy nie miałem poczucia, że nie chcę przyjść do pracy: no, pomijając ostatni dzień, z uwagi że było mi przykro że to ten ostatni dzień. Czy warto aplikować, jeżeli opis stanowiska jest zbieżny z naszymi oczekiwaniami? Myślę, że tak.

1

Pracodawca

@Marcel

Cześć, dziękujemy za Twoją opinię i pozytywne słowa. Nieustanny rozwój - zarówno pracowników, jak i firmy jest dla nas bardzo ważny i cieszymy się, że doceniłeś tak wiele aspektów w naszej pracy. Trzymamy za Ciebie mocno kciuki i życzymy samych sukcesów! 4Life Direct

anonim
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy dla osób z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży jest przewidziana wyższa podstawa? Czy 4000zł brutto tyczy się tak samo newbie jak i osoby po wielu latach pracy w sprzedaży, po wielu szkoleniach i praktykach z technik sprzedaży?

Pracodawca

@anonim

Cześć, dziękujemy za zainteresowanie ofertą pracy. Doświadczenie jest zawsze uwzględniane przy wynagrodzeniu, a 4000 zł brutto to minimum. Aktualnie poszukujemy Lidera Zespołu Sprzedażowego, Doradcy Klienta oraz Konsultanta ds. telesprzedaży. Na stanowisku Konsultanta ds. telesprzedaży wszyscy rozpoczynają od tej samej podstawy brutto, jednakże już po 3 miesiącach pracy dajemy możliwość awansu na wyższe stanowisko i z wyższym wynagrodzeniem podstawowym. Zachęcamy do aplikacji! W razie jakichkolwiek pytań, możesz się z nami również skontaktować mailowo, pisząc na adres: rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy, 4Life Direct

Pracodawca

 Aktualność
W 4Life Direct wspieramy postawy odpowiedzialności za otaczające nas życie i świat. Od 2012 roku inspirujemy pracowników, jak angażować się w działania z zakresu odpowiedzialności społecznej.

Regularnie wybieramy Pracownika Miesiąca, który w dowód uznania otrzymuje m.in. 1 tys. zł. Zwycięzca ma możliwość wskazania organizacji charytatywnej bliskiej swemu sercu. W ubiegłym miesiącu nagrodę otrzymała Kasia, która wsparła podopieczną Fundacji "Serce dla Maluszka".

Karolina
Były pracownik

Moja przygoda w 4LD trwała ponad dwa lata i mogę z czystym sumieniem przypisać jej miano jak dotąd najbardziej pouczającej i intensywnej przygody w mojej karierze zawodowej. Do firmy przyszłam bez absolutnie żadnego doświadczenia w sprzedaży czy pracy w CC ale miałam jasny obraz tego co/ile chce osiągnąć - i takich osób ta firma potrzebuje, w takich ludzi ta organizacja kocha inwestować. Dzięki wsparciu szkoleniowca i lidera bardzo szybko wskoczyłam na poziom, który przewyższał moje oczekiwania, pokazały się przede mną kolejne ścieżki rozwoju z których skorzystałam i którymi teraz z dumą chwalę się w CV. Dlatego jeżeli masz w swoje tę iskrę, chęć do pracy. do intensywnego rozwoju to najlepsze miejsce by się spełniać. Oczywiście nie zawsze jest łatwo ale nigdzie nie znajdziemy perfekcyjnego miejsca. 4LD to organizacja jedyna w swoim rodzaju - pełna energii, pędu i zaangażowania. Co by się nie działo wiem, że na ludzi tworzących tą niezwykłą atmosfera zawsze będę mogła liczyć i tego samego życzę każdej nowej osobie, która przyjdzie na szkolenie :).

Pracodawca

@Karolina

Cześć Karolina, dziękujemy za Twoją opinię i pozytywne słowa. Cieszymy się, że doceniłaś tak dużo aspektów w naszej pracy, Trzymamy za Ciebie mocno kciuki i życzymy samych sukcesów! 4Life Direct

Pracodawca

 Aktualność
Za nami świętowanie półrocznych wyników.

Co roku spotykamy się w czerwcu, by wspólnie świętować półroczne osiągnięcia i podsumować dotychczasowe wyniki. Cieszymy się z każdego sukcesu  i rozwoju. Pierwsze pół roku 2022 było dla nas pełne wyzwań, sukcesów i ciężkiej pracy. Dziękujemy wszystkim za ten czas i zaangażowanie.


Administrator

Jak wygląda praca na stanowisku Manager? Mogłaby osoba z tego stanowiska opowiedzieć o swoich obowiązkach i ogólnie o pracy w 4Life Direct?

xxx
Były pracownik
@Administrator

Jak każda praca tak i ta, ma swoje wady i zalety. Niewątpliwą zaletą jest praca z młodym, dynamicznym zespołem. Tu można bardzo wiele opowiadać o plejadzie, różnorodnych osobowości. Wielokrotnie nie można tym osobom odmówić chęci i zaangażowania. Również atmosfera zabawy , radości i koleżeńskiej rywalizacji tworzona dla pracowników call center to duży pozytyw. Nie ukrywam, że z finansowego punktu widzenia jest to także atrakcyjne miejsce pracy. Natomiast patrząc na to z szerszej perspektywy, można dostrzec również mniej atrakcyjne aspekty tego stanowiska w 4 Life Direct. Jako Manager z jednej strony dostajesz pełną odpowiedzialność za wyniki swojego działu, z których jesteś bardzo precyzyjnie rozliczany, z drugiej jednak strony nie dostajesz decyzyjności tak abyś mógł realizować swoją wizję, ponieważ musisz realizować wizję góry. Trudny do przejścia jest również brak merytoryki na spotkaniach z innymi Managerami czy nawet członkami zarządu. Rozmowy są bardzo mocno emocjonalne i bardzo często odbiegają od tematu. Brak zero jedynkowo określonych celów do zrealizowania. Brak szerokątnego spojrzenia i wyznaczenia celów rozwojowych dla całej firmy , powoduje ograniczone możliwości rozwoju dla poszczególnych działów. 4 Life Direct niestety zatrzymał się w latach 90-tych i nie próbuje nawet korzystać z nowych możliwości technologicznych, oraz możliwości, które oferuje rynek. Patrząc na możliwości rozwoju zawodowego w tej firmie, również nie wygląda to kolorowo. Są to problemy z basickiem. Bardzo często awansowane są osoby, ponieważ są świetnymi specjalistami w tym co robią i oczekuje się od nich, że bez żadnego wsparcia, staną się równie świetnymi liderami, kierownikami itd. Oczywiście te osoby się nie mogą na tych stanowiskach sprawdzić, bo niby jak skoro nikt im nie pomaga, a nie dostają też czasu na naukę, więc zostają zwolnione. Tak 4LD zawsze traciło bardzo wielu uzdolnionych pracowników. No i emocjonalność spotkań naprawdę sięga zenitu. Reasumując polecam tą pracę osobom bardzo silnym psychicznie, mocno odpornym na stres i nie szukającym możliwości rozwoju.

Pracodawca

@xxx

Cześć xxx, Dziękujemy za pozytywne słowa o naszej firmie – cieszymy się, że doceniasz tak wiele aspektów w naszej pracy. Jesteśmy dumni z tego, że tworzymy zespół silnych i różnorodnych osobowości. To właśnie dzięki sile i zaangażowaniu naszych pracowników firma odnosi sukcesy na rynku polskim już od ponad 13 lat. Stawiamy na efektywność prowadzonych działań i ich szczegółową analizę na każdym etapie. Dążymy do pełnej przejrzystości przydzielonych zadań i zasad ich rozliczania tak, aby każdy pracownik miał świadomość zakresu swojej odpowiedzialności i podstaw oceny jego pracy. Zależy nam na rozwoju naszych pracowników i w pierwszej kolejności stawiamy na awanse wewnętrzne, oferując konkurencyjne na rynku wynagrodzenie. Pozdrawiamy Ciebie serdecznie i życzymy samych sukcesów! 4Life Direct

Amy
Inne
 Pytanie

Witam, ile w obecnej chwili wynosi u państwa stawka dla pracownika call center ?? Pozdrawiam

1

Pracodawca

@Amy

Dzień dobry, Dziękujemy za pytanie. Wynagrodzenie dla pracownika Call Center wynosi 4000 zł brutto podstawy + bonusy. Zachęcamy do kontaktu i aplikacji. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt na rekrutacja@4lifedirect.pl Pozdrawiamy serdecznie!

Zamit 22
Pracownik

4 life direct to firma jedna z lepszych w jakiej miałem przyjemność pracować :) mega podejście już na samym szkoleniu i do każdego z pracowników, pomoc na każdym kroku napewno z systemu jak dla kogoś jest coś nowego :) mega atmosfera i nastawienie ja oceniam firmę mega na plus udalo się przejść szkolenie gdzie jestem mega zadowolony i wiem że będzie tylko lepiej co tu dużo mówić (usunięte przez administratora) firma i (usunięte przez administratora) klimat Polecam każdemu w 100 procentach Pozdrawiam wszystkich!!!

Pracodawca

@Zamit 22

Cześć, dziękujemy za Twój komentarz. Cieszymy się, że jesteś zadowolony i trzymamy kciuki za Twój rozwój. Pozdrawiamy 4Life Direct

Zostaw merytoryczną opinię o 4Life Direct - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w 4Life Direct?

    Zobacz opinie na temat firmy 4Life Direct tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 72.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w 4Life Direct?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 11 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy 4Life Direct?

    Kandydaci do pracy w 4Life Direct napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

4Life Direct
Przejdź do nowych opinii