Do zarzadu Farmady-Przesłanie ,krotkie i na temat KIJ MA DWA KONCE!!!!!!
No ,właśnie jak wygląda nowa korekta paliwowa ?Może ktoś już wie ?
kierowca.... a poznałeś NOWĄ korektę paliwową od lutego obowiązującą?? Ta dopiero Cię rozp.....
Witam wszystkich Co myślicie o korekcie paliwowej? Tną nas aż miło, ciekawe dlaczego na ostatnich fakturach już nie ma jej ujętej czyżby było coś nie tak z jej obliczaniem.
Żenujące stawki, ogolnie firma, ktora myslę,że wkrótce będzie miała ogromny problem ze znalezieniem przewoźników. Skoro stawki wynoszą 4.5 zł za punkt , 0,60 gr za jedną jednostkę ładunkową i 0.45 gr. za każdy kilometr a na kilometrach ci uwalają non stop po 20-30 km na jednym kółku. Wiem, że niektórzy mają stałe stawki 1.4 zł za kilometr, ale są też tacy co mają miesięczny ryczałt. Widać,że kierowcy na północy PL się postawili bo szukają przewoźników chyba do 5 czy 6 lokalizacji. Życzę im powodzenia. Chętnie bym wziął dyspozytora w trasę od 5 do 18 to by zobaczył ...
Nie dodales ze za kazda ostatnia paczke z dostawy nie placa , czyli np 30 dostaw dziennie po 0,60 to 18 zl razy srednio 22 Dni robocze wychodzi 396 zl tyle zarabiaja na jednym przewizniku
Jak to mobilne coś zabrały?! Przecież to są najlepsze urządzenia na świecie, które dają KORZYŚCI! Powinniście dopłacać do tego, że możecie je wozić ze sobą! A biada tym, którzy będą narzekać - od razu pojawi się konieczność "szkolenia" z osobą, która normalnie siedzi za ciepłym biurkiem i będzie Wam mówić jak to cudownie macie z mobilnym i ile to przewspaniałych korzyści wszyscy z tego mają!
WITAM OPINIE OPINIE DYSKUSJE I CO Z TEGO JESTEM KIEROWCĄ OD KILKU LAT WYKONUJE USŁUGI DLA FARMADY NIKT DO NICZEGO MNIE NIE ,ZMUSZA NIE BIJE ,NIE ŁAMIE KOŁEM W KAŻDEJ CHWILI MOGĘ ROZWIĄZAĆ UMOWĘ ,PŁACZE DO NICZEGO NIE PROWADZĄ JEDYNYM SPOSOBEM BY COŚ ZMIENIĆ JEST ZAŁOŻENIE ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH TYLKO W TEN SPOSÓB MOŻEMY STAĆ SIĘ PARTNEREM DO ROZMÓW Z ZARZĄDEM FARMADY PRAWO DAJE NAM TAKĄ MOŻLIWOŚC FIRMA BĘDZIE MUSIAŁA DAĆ NA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZKÓW PIENIĄDZE WTEDY WYNAJĘCIE PRAWNIKA DO KTÓREGO BĘDZIEMY MOGLI SIĘ ZWRÓCIĆ BĘDZIE ŁATWIEJSZE MOŻE TO POZWOLI UKRÓCIĆ PODSUWANIE DO PODPISU DZIWNYCH KARTECZEK NA PRZYKŁAD ZOBOWIĄZUJĄCYCH NAS DO WYWOZU TOWARU JEŚLI JEGO ILOŚĆ PRZERASTA NASZE MOŻLIWOŚCI DANEGO DNIA CZYNNI KIEROWCY WIEDZA CO MAM NA MYŚLI ,ROZWIĄZAĆ SPRAWĘ REKLAMACJI PRZESTAŃMY BYĆ KASOWANI ZA REKLAMACJE APTEKA POWINNA ZWROT ZAPAKOWAĆ A MY MAMY GO DOSTARCZYĆ,ZBIERANIE PIENIĘDZY KWOTY KTÓRE WOZIMY SĄ CHORE DO BANKU TAKIE PIENIĄDZE DOSTARCZA FIRMA OCHRONIARSKA TY STRACISZ ŻYCIE BRONIĄC TEGO CO NOŚISZ W KIESZENI IDAC DO BANKU ALBO TWOJE DZIECI BĘDĄ JADŁY SUCHY CHLEB BO TATA SPŁACA FARMADE,KWESTIA WYNAGRODZEŃ JESTEŚMY DLA FIRMY NA WYŁĄCZNOŚĆ CORAZ TO WYŻSZE WYMAGANIA ODNOŚNIE TABORU TO WSZYSTKO KOSZTUJE SAMO WPROWADZENIE MOBILNYCH ZABRAŁO KAŻDEMU Z NAS CZAS ZA KTÓRY NIKT NAM NIE PŁACI,NIE WSKAZUJĄC PALCEM NIKOGO KONKRETNEGO W FIRMIE SZERZY SIĘ KOLESIOSTWO LICZĄ SIĘ PRYWATNE INTERESY I ZNAJOMOŚCI,BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA POPEŁNIANE BŁĘDY ZAMIATANIE PROBLEMÓW POD DYWAN, KTO PAMIĘTA KIEDY KTOŚ Z FIRMY ROZMAWIAŁ Z KIEROWCAMI DYSPOZYTORZY SĄ JAK FILTRY NIE PRZEPUSZCZĄ ŻADNEGO BRUDU DO ZARZĄDU O LIDERACH PUNKTÓW PRZEŁADUNKOWYCH NIE WSPOMNĘ ZERO KOMPETENCJI ,A CO DO LIDERÓW MORZE KTOŚ MA WIEDZE CO NALEŻY DO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW
Jeżeli ktoś myśli o farmadzie to nie polecam! troszeczkę już tu precuję i dobrego słowa nie powiem na temat farmady. wymagania maja kolosalne, samochody, wyposarzenie , sanepidy, utrzymywanie temperatur i praca na mobilach ( wtajemniczeni wiedzą o co chodzi), odpowiedzialność ogromna a stawki i ogólny zarobek to jałmużna względem pracy, którą wykonuje sie tak jak np ja od 4 do 19 i do tego każda sobota. ktoś powie że narzekamy a i tak pracujemy ale prawda jest taka że każdy z przewozników ma do spłaty leasing lub kredyt i rodzine na utrzymaniu a w dodatku nie ma nawet czasu żeby poszukać innej roboty dlatego zasuwa jak robol. prawda jest taka że bez związków zawodowych nie wiele zmienimy bo protest kilku przewozników nic tu nie zmieni.
Jezeli chcemy coś osiągnąć to musimy się zrzeszyc zawiązać stowarzyszenie w skład którego wejdą przewoźnicy powołac zarząd i negocjować z farmada. W inny sposób się nie uda.
Cóż na opinię sobie zapracowali w ostatnim czasie.... myśleli pewnie, że przewoźnicy to debile i za darmo będą jeździć, a tu proszę - pstryczka w nos dostali solidnego..... i bardzo dobrze, teraz niech sami sobie kupią autka i śmigają :) i zarabiają fortuny.... hehehehe a teraz nie będzie im już tak łatwo złapać nowych, bo renoma poszła w świat.... cóż za głupotę i brak kompetencji płaci się srogą karę!!!
Z tego co słychać w poszczególnych oddziałach dużo przewożników się zwalnia ,ciekawe kim ich zastąpią .Ogłoszenia wiszą a chętnych brak ...
Czesc, jak czytam te wasze wypociny to wg mnie sa tu moze z dwie osoby ktore wspolpracuja z ta firma na zasadzie umowy transportowej. 1. Trzeba miec własny samochód nie starszy niz 5 lat z agregatem izoterma obdiorami sanepidu i papierologia. 2. Umowe o prace to moze dac przewożnik jak ma wiecej niz jedna trase.. i ktos bedzie dla niego pracowac..choc i to watpie bo pieniadze z tego "interesu" sa tak małe ze ciezko znalezc 1100zł zeby wydac za pracownika w BŁOTO, chyba ze ktos chce za 1300zł na reke jezdzic od 4-5 do 17 plus soboty do poludnia cały miesiac to moze i umowe dostanie... 3. Jesli ktos chce inwestowac w samochód i osprzęt do tego samochodu ok. 45 tys. zł (kwota przy aucie uzywanym 2-3 letnim, takim ktore jeszcze troche pojezdzi) i na koniec miesiaca zobaczyc(oczywiscie jak sam bedzie jezdzil i obslugiwal trase) ze zarobil 2600zł-3500zł to nie wiem czy nie lepiej isc na strefe pracowac za 2000tys. zł na reke 8h dziennie i miec swięty spokoj:) 4. Kolejna sprawa jest taka i to sie tyczy kazdej firmy czy to leki czy kurierka, ze dochodowe trasy sa nieosiagalne, bo kazdy kto taka ma to jej pilnuje i nie oddaje.. wiec sa zajete juz. Pozdrawiam i radze dobrze sie zastanowic czy jest sens tyle pieniedzy inwestowac.. zeby miec taka prace.. 5.
pomtek.... przy jak dużej ilości?? Pojęcie DUŻA jest względne, możesz konkrety?? po 2. Przy jakiej stawce za km (pusty/pełny) To chyba najważniejsze podstawowe dane z których możemy zacząć liczyć zyskowność i Twoje wyliczenie powyżej 4 tys. Jeżeli chodzi o Farmadę, to na ilość przejechanych km nie masz kompletnie wpływu, a na płatność za nie to taki przelicznik jak w FM-ie kiedyś, a więc 1 km=900 m... A w ogóle to rozpisz mi konkretnie na czynniki z czego Ci wyszło te 4 tysiące, bo strasznie mnie to ciekawi:) Pozdrawiam ;-) i liczę na dalszą merytoryczną rozmowę:)
a czy więcej zarabia?? myślę, że są większe wpływy (pamiętaj nieregularne wpływy, więc raz więcej raz mniej w zależności ile przejedziesz km), jednak na Twoich barkach spoczywa (zakładając że jeździsz sam i nie masz kierowcy): podatek od środków transportowych, ZUS, podatek dochodowy, podatek VAT, zakup samochodu (ratka), amortyzacja autka (bo przecież nie młodnieje), od początku trzeba myśleć o jego następcy (a więc odkładasz na następny samochód), noooo chyba że rzucisz się na NOWE, ale to na ratkę nie ma szans zarobku), regularne przeglądy agregatów chłodniczych, regularne przeglądy + naprawy samochodu..... dalej Ci wypisywać koszty?? Będą miesiące że zarobisz 5 tys. a będą miesiące że dołożysz z kieszeni 5 tys. bo np. rozwali Ci się coś w aucie i będziesz włosy z głowy rwał co zapłacić pierwsze ratkę za autko czy Zusik. I tyle w temacie, aaaaa jeszcze należy dodać polisy ubezpieczeniowe + polisy OCP, no i jeszcze parę innych papierków, które mało nie kosztują. Inaczej rzecz wygląda jeśli masz bogatych rodziców i w prezencie kupią Ci ciężarówkę:) wtedy odpada Ci ratka za autko, reszta pozostaje bez zmian :)
ŁUKI.... ta firma robi same bezsensowne posunięcia twierdząc, że są to rewelacyjne pomysły. Niestety ich oszczędności skończą się dla nich tragicznym brakiem transportu, choć jeszcze tego nie widzą, bo są ślepi :) Może wtedy kupią swoje samochody i będą zatrudniać swoich kierowców ;) Pozdrowionka
Farmada nie zatrudnia etatowych kierowców; musisz założyć działalność gospodarczą, kupić autko i świadczysz dla nich usługi. Pozdrawiam
najlepiej zadzwoń do nich i się dowiedz, tylko jak podadzą Ci stawkę za km, to nie zapomnij dopytać się jaka stawka obowiązuje po korekcie paliwowej. Będziesz miał najpewniejsze dane:) pozdrawiam
ktoś odważy się pochwalić jak mało płacą czy narzekacie po to żeby odstraszyć potencjalnego konkurenta.
To ile zarabiacie średnio na m-c już na czysto bo to mnie ciekawi najbardziej.
Panowie Przewoźnicy Farmada Transport czy szanowne towarzystwo wypełniło już kartoteki przetargowe??
Pozdrawiam dyspozytorów Farmada Katowice. Jesteście beznadziejni! Szczególnie (usunięte przez administratora)
a za chwilę wyjdzie zarządzenie, że wszyscy przewoźnicy mają chodzić w czerwonych majteczkach i posiadać wszystkie potrzebne certyfikaty unijne na te majteczki, bo jak nie..... natomiast pracownicy magazynu będą musieli nosić żółte stringi w niebieskie kropeczki, oczywiście również z certyfikatami i świadectwem jakości od producenta.... a ogólnie to wymyślanie coraz to nowych i coraz to bardziej głupich wymogów, które nie poprawiają na rynku wizerunku firmy, a wręcz przeciwnie.... Tak więc gratuluję Tym, którzy na takie genialne pomysły wpadają - a może byście tak zaczęli rozwiązywać bieżące problemy, które występują w firmie?? Pozdrawiam geniuszy farmadowych :D:D:D
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 0 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!