Opinie o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. w Toruń Szosa Bydgoska 58

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Transport i spedycja drogowa - transport mieszany

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. w Toruń Szosa Bydgoska 58

Patrycja
Inne

@Przewoznik, dokładnie, większość woli raczej wypowiedzieć się anonimowo na forum, niż wprost porozmawiać a może tak byłoby lepiej? Przynajmniej wszystko można by było ustalić. Czy przyjmując się jako Kierowca trzeba posiadać Kartę Kierowcy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były

Widze ze nic sie nie zmienilo haha wspolczuje tylko tym co jezdzą dalej i musza na to patrzec i nic nie moga zrobic

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tok

czy to prawda ze za telefony maja placic przewoznicy miesieczny abonament?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były
@tok

tak !!!! i od 1 08 będziecie chodzili w czerwonych majtach z koronką w kroczu i też będziecie płacili

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robot
@tok

Tak to prawda,farmada za telefony które zakupiła do kontroli temperatur na samochodach obciąża swoich przewoźników w kwocie ok 70zl miesięcznie Ktoś napisze że to kradzież w biały dzień, nic bardziej mylnego - witamy w farmada transport

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xxx

Panie dyspozytorze Marku z wrocławia nie wypada aby podwładni mówili do pana Mareczku mam na mysli lizusów z tras wrocławskich no chyba ze cos wiecej pana łaczy z Sebastiankiem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były Wrocław
@Xxx

Ooooo, były we Wrocławiu dwie Dyspozytorki coś sie zmieniło???? A i E.???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
111
@Xxx

stary to 2 przydupasy Mareczek i Sebastianik mają po 3 trasy na mieście i ludzi na czarnucha zatrudniają a ostatnio gość jeden miał wypadek i okazało się że bez prawka latał naprawde śmieszna firma i kto ma układy i daje w kieszen ten ma dobrze a reszta kopana w 4 litery jest . Są lepsi i gorsi w tej firmie i tyle jedni dostają trasy ludzi bez szkolenia z łapanki mogą zatrudniać dopuszczenie po 15 min jest a inni muszą szkolić pracownika 3 tyg i tamci na czarno wszystkich mają a ja legalnie na umowę i jeszcze wszystko z łaską

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
thjd
@111

zapomniales dodac ze niektorzy to moga nawet jezdzic samochodami nieprzystosowanymi i to normalnie przechodzi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
111
@thjd

bo jak si (usunięte przez administratora) pali to byle tylko towar pojechał i wtedy nie trzeba spełniać żadnych wymogów i wkłady w osobnych lodówkach się wozi żeby tylko temp utrzymać bo rzadko który ma dobre auto żeby spełniało wymogi izotermy śmiecie i agregaty z grzejnika jako atrapa a jak jest kontrola to chowają się poza placem żeby magisterka nie widziała i taki to jest transport specjalistyczny a ja kase w swoje inwestowałem na darmo bo i tak nikt tego nie zauważa bo przydupasy jeżdzą czym popadnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GK
@111

Prawda jest taka, że jakbyśmy jeździli na normalnych stawkach i za normalne pieniądze, to nikt nie musiałby się chować po kątach, bo wszystkich byłoby stać na pełne dostosowanie samochodów do wymogów transportu leków/suplementów. Niestety, w sytuacji kiedy przewoźnik musi wziąć kredyt, żeby zapłacić mechanikowi fakturę (i nie jest to kwestią że się coś zepsuło, ale normalne naprawy eksploatacyjne - bo auta robią kilometry i się zwyczajnie zużywają) to zaczynają się kombinacje, bo na dostosowanie samochodu do wymogów go zwyczajnie nie stać, ponieważ stara się jak może, żeby auto chociaż normalnie jeździło. Z drugiej strony dyspozytorzy pozwalają jeździć byle czym, bo przy takich stawkach nie ma chętnych przewoźników, żeby w razie czego (wykrycie samochodu, który nie spełnia wymogów) zastąpić kierowce innym. I tutaj koło się zamyka. Na koniec powiem tylko tyle, że przy tym wszyscy mamy związane ręce: - my jako przewoźnicy, ponieważ większość z nas ma kredyty, leasingi i inne zobowiązania i jest przywiązany do tej firmy, bo zapewnia mu środki aby te zobowiązania spłacać ("Pracujemy po to, żeby móc pracować") a poza tym godziny pracy (zaczynamy pracę w nocy lub we wczesnych godzinach rannych a kończymy późnym popołudniem - w sumie 12 godzin pracy i więcej) nie pozwalają nam na to, aby poszukać czegoś lepszego, - z kolei oni jako dyspozytorzy tak na prawdę nie mają nic do powiedzenia bo ich głównym zadaniem jest zapewnienie ciągłości realizacji dostaw towaru do aptek, więc godzą się na różne rzeczy a reszta ich nie interesuje. Pytanie tylko jak jeszcze to długo wszystko wytrzyma?!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przewoznik
@GK

GK..... zgadzam się z Tobą!!! Jednak problem jest głębszy.... dlaczego kiedy pojawia się kadra zarządzająca z Torunia nikt nie potrafi zacząć dyskysji nt. głodowych stawek, które na firma oferuje??? Co z tego że jeden przewoźnik się odezwie.... nic to nie da. Czego się boicie?? Nie zależy Wam na zachowaniu płynności finansowej Waszych firm?? Jak długo Wasze firmy jeszcze pociągną opierając się na obrocie a nie zyskach jakie firma przynoszą?? Czy naprawdę tak bardzo boicie się takich rozmów z bosami tej firmy?? Cóż to bójcie się dalej, nie odzywajcie się, dalej bierzcie kredyty..... dla mnie osobiście to niezrozumiałe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GK
@Przewoznik

Przewoźnik - nie zgodzę się z Tobą. Przy ostatniej wizycie dyrektora transportu, była bardzo gorąca dyskusja na temat naszych wynagrodzeń i naszej sytuacji i problemach dotyczących świadczenia usług dla Farmady. Było to spotkanie różniące się od wcześniejszych, ponieważ nie baliśmy się mówić o naszych problemach. Słowa "Pracujemy po to, żeby móc pracować" z mojej poprzedniej wypowiedzi wziąłem w cudzysłów, ponieważ są słowami wypowiedzianymi przez jednego z kolegów. Wypowiedzianymi na tymże właśnie spotkaniu. Dyrektor na kwestie dotyczące wynagrodzenia odpowiedział, iż jest otwarty na propozycję zmiany aktualnego systemu wynagradzania i czeka na propozycje. Na pozostałe kwestie odpowiedział "...pracujemy nad tym...", co jest teraz często powtarzanymi przez nas słowami przy różnych okazjach. Kontrargument dobry na wszystko. Na koniec dodam tylko, że Pan dyrektor już nie pracuje i temat stanął w martwym punkcie. Może dlatego właśnie nie pracuje, bo chciał coś zrobić w kwestii poprawy naszych wynagrodzeń. Można sobie pogdybać. Niedawno mieliśmy spotkanie z nowym dyrektorem. Czy jego propozycja Was satysfakcjonuje? Mnie nie. Wypowiedzcie się proszę, jakie stawki by Was satysfakcjonowały, jaki macie pomysł na nowy system wynagradzania lub ile byście chcieli zarabiać, żeby móc powiedzieć, że praca jaką wykonujecie, oraz czas jaki na tą pracę poświęcacie, jest pracą i czasem odpowiednio wynagrodzonym i że nie musicie się martwić o stan techniczny samochodu (a raczej o brak pieniędzy na jego remont) czy o to, że nie będzie za co wlać do baku (niestety miałem do czynienia osobiście z obiema sytuacjami). Być może ktoś z kierownictwa czyta te słowa i być może będą miały jakiś wpływ na poprawę naszej sytuacji w tej firmie. Od czegoś trzeba zacząć. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary nr 2
@GK

GK.... to jesteście szczęściarzami, że dyrekcja zaszczyciła Was rozmową. Niestety u nas "dużych" nikt nie zaszczycił nas wizytą. Jesień będzie dla nich okrutna, a telefony o samochody z rynku się urywają i nie za takie żałosne stawki jakie oferuje się w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna bywa bardzo stresująca. A jak było w Twoim przypadku? Ilu rekruterów prowadziło rozmowę? Podziel się opinią ze spotkania w firmie FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O..
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
eryk

stawki na zestaw 2,70 a na solowki/kontener ile daja i jak wyglada praca?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosc
@eryk

Solówki mnie nie interesowały, pewnie 2,10 z viatolem wyjdzie na chłodnie. Po stawce 2,70 na zestaw rozmowa się zakończyła, bo wstęp był już cyrkiem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość

Prawdopodobnie z oddziału południowego kilku chłopaków ma w sierpniu złożyć wypowiedzenia, może to da górze coś do myślenia....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosc
@Gość

A czy Ci ludzie na górze w ogóle mają zdolność samodzielnego i rozsądnego myślenia?? Na rynku na zestaw stawki na chłodnie zaczynają sie od 3,20 a w tejże firmie proponują.... 2,70. Roboty na rynku coraz więcej, a Ci nie chcą się obudzić z letargu. Już nie mają czym wozić towaru, a za chwilę kolejni zaczną rozwiązywać umowy i dotyczy to wszystkich oddziałów. Lipiec będzie dla nich sądnym miesiącem, a sierpień tragicznym. Żaden przewoźnik nie będzie sponsorem i spełniał ich durne zachcianki!!!!! Niech zamówią dodatkowych Ukraińców z agencji tym razem przewoźników. Śmiechu warte, ale nikt idiotą nie jest i liczyć potrafi!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
W....n

Nowy zakup firmy termorejestratory !!!cena ponad 2 tys, obciążenie kierowców przy czym na allegro są po 200 z takimi bajerami że hej.....Stawki są głodowe ale już u bram 1500 chętnych Ukraińców czeka na rowerach bo przecież w tej chwili już nie ma żadnych wymogów co do samochodów.Listy likwidują już dwa lata ,ten który wziął sobie tę sprawę za priorytet wywalony.....Stawki też coś tam gdzieś obiecywali zmienić ilość pkt też ale to tylko puste słowa......

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MM

... pewnie liczy FT na desant "nowej"siły roboczej z Ukrainy, z nowymi duzymi autami w pełni wywyposażonymi....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosc

Czytają z centrali, czytają i niewygodne dla nich posty usuwają..... ale co przeczytają to ich, bo na rynku tak się o Waszej firmie wyrażają. Wpisy mogą znikać ale smród na rynku jest aktualny cały czas hahahaha Powodzenia w szukaniu nowych przewoźników

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były

Wszyscy narzekają a nadal tam zasuwają jak czarnuchy to jest ciekawe widocznie tylko piszecie ze jest żle a tak naprawdę musi wam wychodzić świetnie ja przeliczyłem i skoro mi sie nie podobało to rozwiązałem umowę bo za darmo nie bede LATAĆ CAŁT DZIEŃ a skoro reszta daje rade to jest ok i nie liczcie że dostaniecie podwyżkę bo skoro od 15 lat jest dendencja cały czas spadkowa to teraz na pewno nic nie dołożą najlepsze jest to ze 15 lat temu wystawiałem f-re 13netto a skonczyłem na 6netto i zaczynałem na berlingo nowum z salonu a skonczyłem na ducato uzywanym zajechanym do granic możliwości i to jest firma z przyszłością

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Też były
@były

Zgadzam się z przedmówcą, dla mnie ta firemka pożal się boże kpi sobie z ludzi i proponowanie takiej stawki to jest plucie ludziom prosto w twarz. Ale skoro są tacy którzy to lubią??!! Osobiście mam nazwę dla takich, ale zaraz ją wykasują hahaha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PP

mi wychodzi na trasówce ok 500 km dziennie stawka po przeliczeniu ich wskażników 89-92 grosze za kilometr samochodem 3-4 paletowym.... KOMPROMITACJA ze strony firmy, jak i mojej bo sie na to tyle czasu godziłem! ale na szczescie juz za chwile koniec moich "uslug transportowych" dla Żenady... Nie stac mnie nawet na wziecie leasingu bo zostane z 1000zł wyplaty. Lepiej isc do roboty normalnej, 8-10 godzin dziennie i dziekuje niz rypac po 13h za 10-12zł na godzine swoim samochodem...i mysle ze wiekszosc osob tak ma na dlugich dystansach..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SZKODA TEGO KOMENTARZA W OGOLE

Mamy koniec miesiąca czerwca i jak widać firmie tak zależy na współpracy.... cała konkurencja już od początku roku praktycznie jest po podwyżkach stawek, KTÓRE I TAK BYŁY DUŻO WYŻSZE NA TRASÓWKACH NIŻ U NAS( no może NIELICZNI mieli podobne ale się nanosili tyle ze ledwo na nogach chodzą i jazda po 12-13 godzin)... ale się w lipcu i sierpniu posypia wypowiedzenia. Sam będę jedną z tych osób. Pozdrawiam naszych CHLEBODAWCÓW z ich obietnicami lepszego jutra dla nas za "WKŁAD W ROZWÓJ FIRMY". Na szczęście już kończę dogrywać NORMALNE WARUNKI W NORMALNEJ FIRMIE I tutaj już podziękuje. Pozdrawiam Ludzi Decyzyjnych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MM
@SZKODA TEGO KOMENTARZA W OGOLE

porażka firma..... wielka porażka....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
waw

Zmiany będą komunikowane w pierwszym tygodniu Lipca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosc
@waw

błagam przestańcie już tu wypisywać i płakać. Żadna spedycja nie proponuje tak śmiesznych stawek jak Farmada. Stawki w tej firmie jakie się proponuje to jawna kpina!!!! Że też ktoś chce tu w ogóle jeździć, stawki na rynku już idą w górę bo brakuje przewoźników a Farmada dalej w czasach sprzed 10-ciu laty. Ciekawe kiedy się obudzą w czarnej już dla nich i spedytorów rzeczywistości. Powodzenia i przebudzenia szybkiego spedytorom i zarządowi życzę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
despasito

A słyszeliście coś o zmianie naliczania wynagrodzenia ? wszystko poszło do góry. od Zusu po ubezpieczenia , a u nas nie zmienia się nic... towaru wywozimy naprawdę dużo. Ja czasami mam wrażenie , że szczególnie to lato nie różni się niczym od zimy jeśli chodzi o wywóz. jesteśmy wiodącą hurtownią na rynku, ale jak słyszę ile zarabiają chłopaki z konkurencyjnych firm to aż przykro. Ja wiem , że" wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ", ale podwyżki są wszędzie. nawet kurierzy zarabiają więcej , a jakie mamy my procedury i odpowiedzialność a jakie oni ?... coś mówili że od stycznia ma być podwyżka potem że po 1 kwartale potem , że w czerwcu będzie nowy system .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ggg

Dobre trasy są już obstawione. Jedyne co może dla nowego przewoźnika skapnąć to tylko ochłapy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
@Ggg

Są niestety wybrańcy, którzy ładują w kieszenie to i dobre trasy mają. Ci co nie dają (usunięte przez administratora)mają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były już przewoźnik

Żenujące wpisy prosto z Centrali są wprost genialne.... z drugiej jednak strony, można choć tutaj poznać publicznie kompetencje pracowników tejże korporacji na słomianych nogach!!! Najbardziej śmieszy mnie w tej firmie korekta paliwowa, a mianowicie od 1.06 stawka na zestaw to..... 2,72pln!!! Według Zarządu jedyny koszt jaki ponoszą firmy transportowe to..... paliwo!!!! A teraz pytanie do drugiej strony.... do Panów Szanownych Przewoźników..... długo wytrzymają Wasze prężne firmy oparte na kredytach jeżdżąc po takiej stawce???!!!! Pytanie retoryczne..... żałosna jest zarówno Farmada, jak i Przewoźnicy którzy kolejną korektę przegadali i wylali swoje niezadowolenie na placu przy swych autkach napędzanych wiatrem!!! Czy ktoś był na tyle odważny żeby walnąć pięścią w stół i powiedzieć "dość"?? Nikt!!! Nie dziwię się, że ta firma robi z Wami co chce..... wielcy mi przewoźnicy.... To nie Farmada jest żałosna, tylko Wy, bo sobie na to pozwalacie!!!! Więc płaczcie dalej....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aaa

Zapomniałem oczywiscie dopisac ze na takich trasach praca zajmuje juz nie 12 godzin a 13-14 a znam trasy tak zkonsruowane, ze ludzie jezdza po 550-600 kilometrow i wtedy to dopiero wychodzi po 15-16 godzin wiec faktycznie praca MIÓD... a po przeliczeniu stawek farmady to sie okazuje ze jezdza UWAGA!!!! ZA 75-85 GROSZY NETTO. TAK WYGLADA RZECZYWISTOSC W FARMADZIE!! BO CHYBA KAZDY NAWET NAJWIEKSZY IDIOTA WIE ZE TEN CO MA DO PIERWSZEJ APTEKI Z MAGAZYNU 120-150 KM nie bedzie w stanie zrobic dziennie chociaz 35 aptek...a ten co jezdzi 200-300 km jest w stanie zrobic wiecej dostaw. Ale w FARMADZIE TEGO NIE WIEDZA, A TAKA LOGISTYCZNA FIRMA PELNA GĘBĄ NIBY:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aaa

HAHAHA ale sie usmiałem wpisem dyspozytora.... ludzie maja fantazje, faktycznie moze i 2zł za kilometr wychodzi ale kilometrow dziennie jest 100 a godzin pracy 12 wiec takie wpisy to sobie prosze darowac... 9ty zł netto to ludzie wystawiaja za trasy po 400-450 kilometrow a z tej kwoty na samo paliwo idzie prawie 4000zł przy samochodzie 3-4 paletowym :) do tego zus, ksiegowa, ubezpieczenie i AMORTYZACJA ktorej ta firma w ogole nie bierze pod uwage!!! Dlatego w 2017 roku jest tak duza rotacja przewoznikow w calej polsce bo lepiej isc do LIDLA na magazyn pracowac na etat niz 250-280 godzin w miesiacu swoim samochodem za 2,5-3 tys zł na reke zarobic i jeszcze z tego naprawiaj i martw sie jak powazna awaria czym pojechac na drugi dzien w trase:D TAKIE WPISY SA BEZCZELNE !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jednak strach o robotę

Dyspozytorze, 9 tyś to ja na swojej trasie jeszcze nie widziałem i jest tu mowa oczywiście o kwocie BRUTTO!!!!!! 2zl za km? może tak być, oczywiście jest to goła stawka ( bez wejść i paczek) i zapewne do 50 km.A już z tymi chętnymi to pojechałeś jak nawet na jednodniowe zastępstwo nie możecie nikogo znalezć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:(

Jeżeli to pisał dyspozytor to jest gorzej niż można było przypuszczać. Po pierwsze zysk to przychody wynikające z umowy minus koszty jakie ponosi przewoźnik, a te są coraz większe ( rosnące zus-y, ceny części, napraw, ubezpieczeń itp) w kieszeni z roku na rok zostaję coraz mniej bo farmada nie widzi problemu, mało tego starają się nam pomóc jak tylko umieją : - wprowadzenie tych szmat które oni nazywali ciuchami firmowymi o cenie z kosmosu za które musiał zapłacić przewoźnik. - odjęcie kasy za dostarczenie pierwszej paczki - wprowadzenie urządzeń mobilnych tak mocno zaawansowanych technologicznie że praca nimi to sama przyjemność i co najmniej dwie godziny dłużej w robocie ( o zapłacie za ten czas nawet nie ma co wspominać) - mimo tego że sami wystawiają faktury za przewoźników, od lat brak jakichkolwiek specyfikacji do faktur VAT, tu akurat potrafię ich zrozumieć bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze ( po co komuś pokazywać że odjęliśmy mu kasę za np : zła geolokalizację w urządzeniu wynikająca z wadliwej jego pracy, albo stu innych rzeczy o których przewoźnik nie ma pojęcia) jak nie będzie wiedział to nie będzie dochodził swoich praw.Proste - hitem ostatnio było obciążenie przewoźników za wadliwe termorejestratory które były na gwarancji na szczęście po paru miesiącach kasę oddali Jeszcze małe słowo o rotacji pracuje tu już kilka lat i do zeszłego roku żeczywiscie było mało rotacji na trasach, od tamtego roku zmieniło się czterech przewoźników a myślę zważając na pogarszające się warunki płacy i pracy że ten proces się nasili, można by było tak pisać o ich niekompetencji bez końca ale na koniec tylko słowo do tych którzy chcą podjąć współpracę Pamiętajcie że nikt nie odda wam trasy na której zarabia, to co rotuje to nieopłacalne, albo na pograniczu opłacalności odpady.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.?

    Zobacz opinie na temat firmy FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 0 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.
1.6/5 Na podstawie 168 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.
Przejdź do nowych opinii